abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_153818622
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:35 schreef M1stral het volgende:
Dit topic... Echt, haha.

Dit is toch allemaal zo vanzelfsprekend als wat? Schijnbaar niet, als er hele guides aan besteed zijn om vrouwen te versieren.
Ik denk dat dit het meest trieste topic op dit forum is... Wat ik hier lees geeft mij plaatsvervangende schaamte.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_153818926
gvd dit topic doet me goed :')
Pope en corehype doen allebei stinkend hun best de grootste mongool Te zijn.
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_153825312
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Nacht 1: Lesbische chick wilt een trio met mij en haar vriendin _O-
Waar heb jij het zoal dan over met vrouwen?
  zondag 28 juni 2015 @ 19:51:50 #104
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_153908762
Over de oneerlijkheid van de dubbele standaard die gehanteerd wordt voor vrouwen en mannen als ze doen wat ze willen.

Denk dat ik het vanavond over de mannelijke energie ga hebben die de standbeelden in Florence uitstralen, met nadruk op het heroïsche aspect ervan. Heb bovendien nog fotootjes erbij, wordt vast een succes.

Oh, wellicht ook over italiaanse vrouwen. Zwart haar en zwarte ogen, damn wat sexy.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_153909113
Als het niet werkt moet je gewoon je approach changen en de optimal way vinden in je game zodat je toch een decent chance of success hebt.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 28 juni 2015 @ 20:27:38 #106
319979 Fok-it
All is well
pi_153909965
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 20:03 schreef Mandéra het volgende:
Als het niet werkt moet je gewoon je approach changen en de optimal way vinden in je game zodat je toch een decent chance of success hebt.
Gewoon een degelijke kans op succes dus. Of praat je alleen tegen Engelse meiden?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_153911136
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 20:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Gewoon een degelijke kans op succes dus. Of praat je alleen tegen Engelse meiden?
Denken dat die post serieus was. :')
  zaterdag 4 juli 2015 @ 05:55:32 #108
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_154051836
Kom vanavond twee jaar na dato het meisje dat ik voor het eerst gepullt heb tegen. Voelt echt alsof het cirkeltje rond is zo ;-)

Zit op dag 10 nu. Veel leuke avonturen al. Ben onderhand vrij moe, maar we gaan door!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 9 juli 2015 @ 18:53:17 #109
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_154203057
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_154480754
Hier moet ik in gepost hebben :7
  maandag 27 juli 2015 @ 01:52:42 #111
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_154666091
De 30 day challenge zit erop. Eindstand: Badass avonturen, leuke chicks ontmoet en een dieper begrip in wie ik ben en waarom ik dit doe.

Lig nu met koorts in Budapest, lichaam mag even herstellen voordat we doorgaan morgen. Uitgaansleven is aan hier! _O_
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_155177737
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Vanavond is het dan zo ver: starten met een 30 day challenge! 30 dagen achter elkaar uitgaan en hosselen :s)
Jezus wat is de challenge aan dit? Dit doe ik al 4 jaar met een rustdag op maandag. Amateur.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_155179426
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 01:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:
e 30 day challenge zit erop. Eindstand: Badass avonturen, leuke chicks ontmoet en een dieper begrip in wie ik ben en waarom ik dit doe.

Maak eens een leuk verslagje van je avonturen, niet teveel woorden maar alleen de essentials, zou leuk zijn ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 31 augustus 2015 @ 23:13:18 #114
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_155722518
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maak eens een leuk verslagje van je avonturen, niet teveel woorden maar alleen de essentials, zou leuk zijn ;)
Die zet ik op een ander forum. Allemaal best analytisch, hebben mensen hier weinig behoefte aan denk ik zo. Bovendien denk ik dat het best veel mensen boos zal maken.

De essentie (van lessen van afgelopen maanden)

Go with the flow.
Fun fun fun.
Neem jezelf niet te serieus
Alles is precies zoals het zou moeten zijn. Wat er ook gebeurt, het is allemaal OK.
Het is jouw wereld, jouw feestje.
Ongeacht de situatie kun je er een leuke avond van maken.
Game hebben is een gift wat je aan vrouwen kunt geven
Een baas zijn is niet iets wat je even aan of uit zet, hoe jij je hele dag leeft heeft impact op je avond uit.
Let op de plek vanuit waar je dingen doet, je motivatie. Doe je het voor validatie, om aardig gevonden te worden, om te ''approachen om in state te komen'' of omdat je haar graag wil leren kennen.
Haal de autoriteit naar jezelf met betrekking tot succesvolle avonden, versterk de identiteit die jij wilt. ‘’Ik confronteer m’n angsten en vind het leuk om met vrouwen te praten’’ Een identiteit die je nooit aan wilt nemen is het zijn van de ''pickupguy''.
Realiteit is nooit een bedreiging voor je zelfvertrouwen, maar een mogelijkheid om het te doen groeien.
Denk zelf na.
Ego is goed. Het gaat pas fout op het moment dat je andere mensen nodig hebt om het in stand te houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pope-of-Dope op 31-08-2015 23:40:02 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 31 augustus 2015 @ 23:39:06 #115
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_155723397
Net teruggekomen van een paar weken Thailand. Heeft me wel aan het denken gezet over waarom ik hier zo veel tijd in stop. Het is daar zo kinderlijk eenvoudig. In totaal vijf keer uitgegaan, vier keer vrouwen aangesproken, drie keer geneukt. Gewoon het eerste meisje wat je aanspreekt is raak. De enige keer dat ik niet geneukt had liep ik met twee vriendinnen aan beide armen de club uit maar had ik geen kamer.

Meisjes die hun vriendin helpen zodat ze met je mee naar huis kan. Afterparty´s met zeven chicks op je kleine hotelkamertje, een chick die 40 euro (daar een godsvermogen) neerlegt voor een hotelkamer omdat ze wil neuken.

Jij bent daar het ultieme statussymbool: Blank, lang en gespierd. Iedereen kijkt naar je, chicks gooien meteen hun armen om je heen als je hallo zegt. Het lastigste was screenen of ze niet ooit een piemel gehad hadden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 31 augustus 2015 @ 23:46:11 #116
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155723678
Misschien leuk om eens te ervaren, maar kan niet zeggen dat ik het nou een fantastische prestatie ofzo vindt. Of zoals je zegt, of je er gelukkig van wordt, want zijn of heel gewillige meisjes die evt ook achter je geld aan zitten, of even spanning. En thats it. Just for the night.
pi_155726601
Ja en zoals je zegt, die zouden iedere blanke mongool nog willen neuken :')

Sowieso snap ik niet waarom Pope zo graag 300+ vrouwen neukt. Want dat aantal is hij allang voorbij, maar ik kan niet zeggen dat vrouwen blij worden als je zegt dat je er zoveel geneukt hebt. Dus dan wordt het al liegen over dat onderwerp, nou fijn hoor...
pi_155726814
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Net teruggekomen van een paar weken Thailand. Heeft me wel aan het denken gezet over waarom ik hier zo veel tijd in stop. Het is daar zo kinderlijk eenvoudig. In totaal vijf keer uitgegaan, vier keer vrouwen aangesproken, drie keer geneukt. Gewoon het eerste meisje wat je aanspreekt is raak. De enige keer dat ik niet geneukt had liep ik met twee vriendinnen aan beide armen de club uit maar had ik geen kamer.

Meisjes die hun vriendin helpen zodat ze met je mee naar huis kan. Afterparty´s met zeven chicks op je kleine hotelkamertje, een chick die 40 euro (daar een godsvermogen) neerlegt voor een hotelkamer omdat ze wil neuken.

Jij bent daar het ultieme statussymbool: Blank, lang en gespierd rijk. Iedereen kijkt naar je, chicks gooien meteen hun armen om je heen als je hallo zegt. Het lastigste was screenen of ze niet ooit een piemel gehad hadden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop voor je dat je je eigen condooms hebt gebruikt, anders staat er over 9 maanden een Thaise met een kleintje voor je neus.

Ergens hoopte ik te lezen dat je het over andere toeristen had, maar helaas. Wat je zegt over een statussymbool klopt; je bent compleet anders dan de Thaise man, dus degene die niet uit zijn op een mogelijk vervolg (geld / cadeaus / relatie) zijn uit op een avontuurtje waar ze niet gelijk aan vast zitten. Het overgrote deel doet dit echter puur met de reden om een 'rijke' westerling te strikken.
pi_155727251
Pua gaan doen in Thailand _O- :') Je speelt je games ook altijd op easy/amateur/no challenge at all zeker.
pi_155727278
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 08:14 schreef JAOC het volgende:
Ja en zoals je zegt, die zouden iedere blanke mongool nog willen neuken :')

Sowieso snap ik niet waarom Pope zo graag 300+ vrouwen neukt. Want dat aantal is hij allang voorbij, maar ik kan niet zeggen dat vrouwen blij worden als je zegt dat je er zoveel geneukt hebt. Dus dan wordt het al liegen over dat onderwerp, nou fijn hoor...
It's a numbers game. Binnen de scene een statussymbool. Zoals vroeger, wanneer je de baas was als je highscore in een arcade game maar niet verbeterd kon worden. Eeuwige roem.
pi_155727721
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Die zet ik op een ander forum. Allemaal best analytisch, hebben mensen hier weinig behoefte aan denk ik zo. Bovendien denk ik dat het best veel mensen boos zal maken.
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:53:19 #122
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_155727823
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 08:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je je eigen condooms hebt gebruikt, anders staat er over 9 maanden een Thaise met een kleintje voor je neus.

Ergens hoopte ik te lezen dat je het over andere toeristen had, maar helaas. Wat je zegt over een statussymbool klopt; je bent compleet anders dan de Thaise man, dus degene die niet uit zijn op een mogelijk vervolg (geld / cadeaus / relatie) zijn uit op een avontuurtje waar ze niet gelijk aan vast zitten. Het overgrote deel doet dit echter puur met de reden om een 'rijke' westerling te strikken.
Waarom hoopte je te lezen over andere toeristen? Er zat er wel eentje tussen hoor, leuke Spaanse. Ook die staan veel meer open voor avontuur.

Denk dat je daar wel gelijk in hebt, die filter ik er alleen altijd snel uit (ook in andere landen). Als ze meteen vraagt of je drankjes voor haar gaat halen of je ziet ze staan aan tafels met gasten van 50+ weet je al snel hoe laat het is.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:57:24 #123
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_155727892
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:46 schreef Modus het volgende:

[..]

Wat lief, ik moest al aan je denken :*
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_155728010
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Wat lief, ik moest al aan je denken :*
Ontopic antwoord geven wellicht een optie?
  dinsdag 1 september 2015 @ 10:59:58 #125
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155728888
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 08:14 schreef JAOC het volgende:
Ja en zoals je zegt, die zouden iedere blanke mongool nog willen neuken :')

Sowieso snap ik niet waarom Pope zo graag 300+ vrouwen neukt. Want dat aantal is hij allang voorbij, maar ik kan niet zeggen dat vrouwen blij worden als je zegt dat je er zoveel geneukt hebt. Dus dan wordt het al liegen over dat onderwerp, nou fijn hoor...
Wellicht is dat een optie voor een ander topic?

Wat heb je inderdaad eraan als je 300+ vrouwen in bed gehad hebt? Ik snap best dat je geil bent en dan erop in gaat als de kans er is maar elke keer weer een ander willen en daar actief naar zoeken door elke dag te gaan stappen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_155731583
quote:
Heb tien minuten gekeken, vind het retesaai en onsamenhangend. Maarja, smaken verschillen.
  dinsdag 1 september 2015 @ 18:42:06 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155738515
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Waarom hoopte je te lezen over andere toeristen? Er zat er wel eentje tussen hoor, leuke Spaanse. Ook die staan veel meer open voor avontuur.

Denk dat je daar wel gelijk in hebt, die filter ik er alleen altijd snel uit (ook in andere landen). Als ze meteen vraagt of je drankjes voor haar gaat halen of je ziet ze staan aan tafels met gasten van 50+ weet je al snel hoe laat het is.
Maar hoe is je game met Nederlandse vrouwen in Nederland?
  dinsdag 1 september 2015 @ 18:48:11 #128
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155738666
Laat de haters maar praten. Pope _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 2 september 2015 @ 17:01:27 #129
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_155762970
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 10:59 schreef yats het volgende:

[..]

Wellicht is dat een optie voor een ander topic?

Wat heb je inderdaad eraan als je 300+ vrouwen in bed gehad hebt? Ik snap best dat je geil bent en dan erop in gaat als de kans er is maar elke keer weer een ander willen en daar actief naar zoeken door elke dag te gaan stappen?
300 vrouwen, wie zegt dat ik dat wil? Uiteindelijk wil ik gewoon een leuke vriendin. Tot die tijd kun je maar beter gewoon lol hebben. Dat elke dag stappen, dat deed ik omdat ik vakantie had. Het jaar zelf had ik er al naar toe gewerkt dat ik geen andere verplichtingen had.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 2 september 2015 @ 17:03:21 #130
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_155763033
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar hoe is je game met Nederlandse vrouwen in Nederland?
Maakt het uit?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 2 september 2015 @ 17:34:24 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155763980
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Maakt het uit?
Naar mijn idee is het makkelijker/anders om als buitenlander bv in Thailand een vrouw te versieren dan hier in NL. Andere belangen etc van diverse partijen

En nee niet om je aan te vallen, maar gewoon benieuwd.
  woensdag 2 september 2015 @ 17:49:01 #132
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155764355
Ultiem baas om in een paar weken 3 Thais te neuken _O_

Laat ze maar lullen hier popie
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 3 september 2015 @ 07:36:09 #133
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_155778867
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Naar mijn idee is het makkelijker/anders om als buitenlander bv in Thailand een vrouw te versieren dan hier in NL. Andere belangen etc van diverse partijen

En nee niet om je aan te vallen, maar gewoon benieuwd.
Het is daar velen malen makkelijker. Daar ben jij de mooie chick in de club waar iedereen naar kijkt. Niet eens overdreven. Je kunt gewoon kiezen. Heb je niet echt game voor nodig.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 3 september 2015 @ 10:04:38 #134
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155780362
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 07:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het is daar velen malen makkelijker. Daar ben jij de mooie chick in de club waar iedereen naar kijkt. Niet eens overdreven. Je kunt gewoon kiezen. Heb je niet echt game voor nodig.
Je bent een wandelende VISA-card in dat soort landen en niks anders.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_155780472
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 07:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het is daar velen malen makkelijker. Daar ben jij de mooie chick in de club waar iedereen naar kijkt. Niet eens overdreven. Je kunt gewoon kiezen. Heb je niet echt game voor nodig.
Waarom doe je zoiets makkelijks in een zogenaamde 30 day challenge dan, dat haalt het hele idee van een uitdaging onderuit?
  dinsdag 8 september 2015 @ 20:32:22 #136
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_155931494
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:11 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom doe je zoiets makkelijks in een zogenaamde 30 day challenge dan, dat haalt het hele idee van een uitdaging onderuit?
Sorry, volgende keer zal ik geen deo spuiten en met een bad hair day gaan.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_155938311
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Sorry, volgende keer zal ik geen deo spuiten en met een bad hair day gaan.
Waarom smeer je geen poep in je gezicht? Je bent toch zo goed :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_156080843
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Sorry, volgende keer zal ik geen deo spuiten en met een bad hair day gaan.
Uitgangspunt van een uitdaging lijkt me dat je je vaardigheden in moet zetten en daarmee ontwikkelt. Zodra je kan kiezen is daar geen sprake meer van.
  maandag 14 september 2015 @ 17:57:25 #139
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156083665
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:06 schreef Chai het volgende:

[..]

Uitgangspunt van een uitdaging lijkt me dat je je vaardigheden in moet zetten en daarmee ontwikkelt. Zodra je kan kiezen is daar geen sprake meer van.
Deze vakantie was al een maand na m'n 30 day challenge. Tijdens de vakantie waar ik het over had ben ik er eigenlijk helemaal niet mee bezig geweest.

Daarnaast is 30 dagen op rij uitgaan op zichzelf al een uitdaging, hoe makkelijk vrouwen ook zijn.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_156084676
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 17:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Deze vakantie was al een maand na m'n 30 day challenge. Tijdens de vakantie waar ik het over had ben ik er eigenlijk helemaal niet mee bezig geweest.

Daarnaast is 30 dagen op rij uitgaan op zichzelf al een uitdaging, hoe makkelijk vrouwen ook zijn.
Hey jij daagt jezelf uit, probeert jezelf te verbeteren. Laten we jou naar beneden praten! :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 14 september 2015 @ 20:21:32 #141
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156087859
quote:
17s.gif Op maandag 14 september 2015 18:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hey jij daagt jezelf uit, probeert jezelf te verbeteren. Laten we jou naar beneden praten! :)
Grappig dat je het doorhebt. Leuk dat je het uitspreekt ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 14 oktober 2015 @ 19:56:31 #142
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156837338
http://www.npo.nl/3onderzoekt/14-10-2015/VPWON_1239872

Kijkje achter de schermen van de Nederlandse versiercoaches. Vanavond om 10 uur.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_156839024
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Grappig dat je het doorhebt. Leuk dat je het uitspreekt ;)
Jajoh. Ik vind het eigenlijk best een heel raar mechanisme dat aan het werk is..
Hoe minder ik naar andere mensen om me heen luister en ik dus wat egoïstischer ben qua levensstijl. Hoe socialer ik ben.

Klinkt als een grote paradox maar serieus. Het lijkt wel alsof je het gemiddelde persoon totaal niet serieus moet nemen om een sociaal persoon te worden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 14 oktober 2015 @ 23:03:55 #144
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156842768
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 21:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jajoh. Ik vind het eigenlijk best een heel raar mechanisme dat aan het werk is..
Hoe minder ik naar andere mensen om me heen luister en ik dus wat egoïstischer ben qua levensstijl. Hoe socialer ik ben.

Klinkt als een grote paradox maar serieus. Het lijkt wel alsof je het gemiddelde persoon totaal niet serieus moet nemen om een sociaal persoon te worden.
Volledig mee eens. Een sterke ego hebben stelt je juist in staat om anderen beter te helpen. Ayn Rand heeft hier een interessant boek over geschreven: The Fountainhead.

Teveel naar andere mensen luisteren leert je afhankelijk te zijn van andere mensen. Als je leert om de autoriteit van waaruit jij dingen beoordeeld terug naar jezelf verplaatst ontwikkel je zelfvertrouwen, in plaats van geleefd te worden door anderen.

Ook de pickup-scene zie ik nu als een grote grap. Wat ik echter als nog grotere grap zie is alle mensen die er zo actief op haten :D
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 15 oktober 2015 @ 08:19:40 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156845685
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 21:02 schreef ludovico het volgende:
Hoe minder ik naar andere mensen om me heen luister en ik dus wat egoïstischer ben qua levensstijl. Hoe socialer ik ben.
De vraag is dan vooral hoeveel luisterde je dan / hoe niet egoistische was je dan? Of hoeveel doe je het nu nog.
Want geloof niet dat je dan gelijk de eikel(in) uithangt (wat veel wel zullen denken als je zegt dat je minder luistert etc)
  woensdag 21 oktober 2015 @ 20:30:25 #146
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157000414
De laatste tijd kom ik er achter hoeveel invloed voeding heeft op je mentale (en lichamelijke) gesteldheid. Daarom wil ik hier delen hoe je mbv voeding je dag powerproductief kan starten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet geen carbs (brood, cruesli, muesli) voor je ontbijt, die zorgen voor een energiedip en zitten vaak vol suiker. Ontbijt echter met:

Bulletproof koffie. Normale koffie met een eetlepel kokosolie en room(gras)boter er doorheen. Beide zitten vol met goede gezonde verzadigde (ja verzadigde!) vetten. De kokosolie geeft je vetten die snel opgenomen worden in je lichaam, samen met de koffie heb resulteert dat in een energieboost. De roomboter zorgt ervoor dat de cafeine langzamer opgenomen wordt en dus dat het energieniveau vastgehouden wordt.

Smoothies Drie blokken spinazie, een lading ingevroren fruit (goedkoop bij Lidl), 250 ml (kokos)melk, een banaan en omega 3 zaden (goedkoop bij Body en fit shop)

Zelf ben ik totaal geen ochtendmens. Sinds ik dit echter doe stap ik elke ochtend met een glimlach de deur uit, vol bewondering waarom ik hier niet eerder mee begonnen ben.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 21 oktober 2015 @ 20:35:03 #147
416020 K44S
The bearded man
pi_157000581
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 20:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
De laatste tijd kom ik er achter hoeveel invloed voeding heeft op je mentale (en lichamelijke) gesteldheid. Daarom wil ik hier delen hoe je mbv voeding je dag powerproductief kan starten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet geen carbs (brood, cruesli, muesli) voor je ontbijt, die zorgen voor een energiedip en zitten vaak vol suiker. Ontbijt echter met:

Bulletproof koffie. Normale koffie met een eetlepel kokosolie en room(gras)boter er doorheen. Beide zitten vol met goede gezonde verzadigde (ja verzadigde!) vetten. De kokosolie geeft je vetten die snel opgenomen worden in je lichaam, samen met de koffie heb resulteert dat in een energieboost. De roomboter zorgt ervoor dat de cafeine langzamer opgenomen wordt en dus dat het energieniveau vastgehouden wordt.

Smoothies Drie blokken spinazie, een lading ingevroren fruit (goedkoop bij Lidl), 250 ml (kokos)melk, een banaan en omega 3 zaden (goedkoop bij Body en fit shop)

Zelf ben ik totaal geen ochtendmens. Sinds ik dit echter doe stap ik elke ochtend met een glimlach de deur uit, vol bewondering waarom ik hier niet eerder mee begonnen ben.
En waar heb je de voedselgoeroe opeens vandaan?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:10:15 #148
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157006661
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 20:35 schreef K44S het volgende:

[..]

En waar heb je de voedselgoeroe opeens vandaan?
Geen goeroe. Voeding vind ik al een paar jaar interessant. Experimenteer er al langer mee. Crossfit maat van me noemde dit een keer, toen ik het ging proberen merkte ik awesome dit is, zeker die koffite :D
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_157010060
Die koffie klinkt hastikke ranzig en is een verspilling van goede koffie. :(
pi_157010098
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 20:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
De laatste tijd kom ik er achter hoeveel invloed voeding heeft op je mentale (en lichamelijke) gesteldheid. Daarom wil ik hier delen hoe je mbv voeding je dag powerproductief kan starten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet geen carbs (brood, cruesli, muesli) voor je ontbijt, die zorgen voor een energiedip en zitten vaak vol suiker. Ontbijt echter met:

Bulletproof koffie. Normale koffie met een eetlepel kokosolie en room(gras)boter er doorheen. Beide zitten vol met goede gezonde verzadigde (ja verzadigde!) vetten. De kokosolie geeft je vetten die snel opgenomen worden in je lichaam, samen met de koffie heb resulteert dat in een energieboost. De roomboter zorgt ervoor dat de cafeine langzamer opgenomen wordt en dus dat het energieniveau vastgehouden wordt.

Smoothies Drie blokken spinazie, een lading ingevroren fruit (goedkoop bij Lidl), 250 ml (kokos)melk, een banaan en omega 3 zaden (goedkoop bij Body en fit shop)

Zelf ben ik totaal geen ochtendmens. Sinds ik dit echter doe stap ik elke ochtend met een glimlach de deur uit, vol bewondering waarom ik hier niet eerder mee begonnen ben.
Het is onzin.
pi_157010102
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 19:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:
http://www.npo.nl/3onderzoekt/14-10-2015/VPWON_1239872

Kijkje achter de schermen van de Nederlandse versiercoaches. Vanavond om 10 uur.
Gezien. Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik denk dat als je als man zijnde dénkt dat deze manier de juiste manier om vrouwen te benaderen is... je toch echt psychische hulp moet gaan zoeken. Het is ongezond abnormaal en eng gedrag. Ik schrok ervan.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 09:25:52 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157010936
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 07:14 schreef BeeGees het volgende:

Gezien. Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik denk dat als je als man zijnde dénkt dat deze manier de juiste manier om vrouwen te benaderen is... je toch echt psychische hulp moet gaan zoeken. Het is ongezond abnormaal en eng gedrag. Ik schrok ervan.
Heb die van vorige week wel gezien, die van deze week (nog) niet.

Ze zijn vooral heel actief/agressief soms. Maar het zal de ogen van vele jongens wel openen dat je gewoon op straat iemand kan aanspreken en een nr kan scoren.

Voor zo'n ervarin zullen zij wss enkel gedacht hebben dat het enkel voor de pretty boys is weggelegd of andere excuses.
pi_157011066
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 20:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
De laatste tijd kom ik er achter hoeveel invloed voeding heeft op je mentale (en lichamelijke) gesteldheid. Daarom wil ik hier delen hoe je mbv voeding je dag powerproductief kan starten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet geen carbs (brood, cruesli, muesli) voor je ontbijt, die zorgen voor een energiedip en zitten vaak vol suiker. Ontbijt echter met:

Bulletproof koffie. Normale koffie met een eetlepel kokosolie en room(gras)boter er doorheen. Beide zitten vol met goede gezonde verzadigde (ja verzadigde!) vetten. De kokosolie geeft je vetten die snel opgenomen worden in je lichaam, samen met de koffie heb resulteert dat in een energieboost. De roomboter zorgt ervoor dat de cafeine langzamer opgenomen wordt en dus dat het energieniveau vastgehouden wordt.

Smoothies Drie blokken spinazie, een lading ingevroren fruit (goedkoop bij Lidl), 250 ml (kokos)melk, een banaan en omega 3 zaden (goedkoop bij Body en fit shop)

Zelf ben ik totaal geen ochtendmens. Sinds ik dit echter doe stap ik elke ochtend met een glimlach de deur uit, vol bewondering waarom ik hier niet eerder mee begonnen ben.
Wow, sinds deze tips is mijn levensstandaard over 9000! Echt fantastisch.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 13:29:25 #154
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157015706
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 20:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
De laatste tijd kom ik er achter hoeveel invloed voeding heeft op je mentale (en lichamelijke) gesteldheid. Daarom wil ik hier delen hoe je mbv voeding je dag powerproductief kan starten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet geen carbs (brood, cruesli, muesli) voor je ontbijt, die zorgen voor een energiedip en zitten vaak vol suiker. Ontbijt echter met:

Bulletproof koffie. Normale koffie met een eetlepel kokosolie en room(gras)boter er doorheen. Beide zitten vol met goede gezonde verzadigde (ja verzadigde!) vetten. De kokosolie geeft je vetten die snel opgenomen worden in je lichaam, samen met de koffie heb resulteert dat in een energieboost. De roomboter zorgt ervoor dat de cafeine langzamer opgenomen wordt en dus dat het energieniveau vastgehouden wordt.

Smoothies Drie blokken spinazie, een lading ingevroren fruit (goedkoop bij Lidl), 250 ml (kokos)melk, een banaan en omega 3 zaden (goedkoop bij Body en fit shop)

Zelf ben ik totaal geen ochtendmens. Sinds ik dit echter doe stap ik elke ochtend met een glimlach de deur uit, vol bewondering waarom ik hier niet eerder mee begonnen ben.
Geen carbs maar wel een lading diepvriesfruit en bananen.

Weet je wat daar in zit? Carbs carbs carbs.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157016198
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 07:14 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Gezien. Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik denk dat als je als man zijnde dénkt dat deze manier de juiste manier om vrouwen te benaderen is... je toch echt psychische hulp moet gaan zoeken. Het is ongezond abnormaal en eng gedrag. Ik schrok ervan.
Het vormt vooral een probleem wanneer men het adopteert tot een soort religie.

quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:29 schreef fathank het volgende:

[..]

Geen carbs maar wel een lading diepvriesfruit en bananen.

Weet je wat daar in zit? Carbs carbs carbs.
Goed gezien. :D
pi_157017395
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Het vormt vooral een probleem wanneer men het adopteert tot een soort religie.

[..]

Goed gezien. :D
Ik vind het al een probleem als je mensen openlijk gaat kleineren omdat je van mening bent dat het een positief effect heeft.

Ik denk dat je dan echt een paar steken los hebt zitten.
pi_157018178
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:52 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik vind het al een probleem als je mensen openlijk gaat kleineren omdat je van mening bent dat het een positief effect heeft.

Ik denk dat je dan echt een paar steken los hebt zitten.
Dan doel je op het zogeheten 'neggen'?
pi_157019950
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:29 schreef fathank het volgende:

[..]

Geen carbs maar wel een lading diepvriesfruit en bananen.

Weet je wat daar in zit? Carbs carbs carbs.
Je zou bijna denken dat hij niet weet waar hij 't over heeft.... ;)
Ja doei.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 17:27:42 #159
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157020832
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:29 schreef fathank het volgende:

[..]

Geen carbs maar wel een lading diepvriesfruit en bananen.

Weet je wat daar in zit? Carbs carbs carbs.
Fruit is ook carbs, jah.

Deze carbs zijn een stuk beter en minder geconcentreerd dan toegevoegde suikers, brood en pasta.

Minder energieschommelingen doordat je minder spikes hebt in je bloedsuiker spiegel. Stuk gezonder ook overigens.

Google eens op glycemische index en insuline.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_157021028
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:27 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Fruit is ook carbs, jah.

Deze carbs zijn een stuk beter en minder geconcentreerd dan toegevoegde suikers, brood en pasta.

Minder energieschommelingen doordat je minder spikes hebt in je bloedsuiker spiegel. Stuk gezonder ook overigens.

Google eens op glycemische index en insuline.
Pls, don't even start. :')

Toegevoegde suikers gelijkstellen aan brood. Are u srs.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 17:36:30 #161
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157021034
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:52 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik vind het al een probleem als je mensen openlijk gaat kleineren omdat je van mening bent dat het een positief effect heeft.

Ik denk dat je dan echt een paar steken los hebt zitten.
Het kan een coachingstrategie zijn. Mensen zitten soms zo vast in hun huidige manier van denken (kijk naar het soort mensen dat ze aantrekken). Als limiterende overtuigingen zo diep zitten kan iemand shockeren door hem het extreem te laten zien erg goed werken.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 22 oktober 2015 @ 17:37:19 #162
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157021058
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:36 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Pls, don't even start. :')

Toegevoegde suikers gelijkstellen aan brood. Are u srs.
Dat zijn jouw woorden.

Niet de mijne.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 22 oktober 2015 @ 17:41:32 #163
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157021170
Wat ze trouwens in die docu niet laten zien is dat al deze gasten successen hadden aan het eind van het weekend.

Dat weet ik omdat een kennis van me er bij was dat weekend.

Zo zie je maar weer wat je met behulp van een beetje videomontage techniek kan bereiken.

Zoals deze baas illustreert:
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 22 oktober 2015 @ 17:46:38 #164
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157021308
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:52 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik vind het al een probleem als je mensen openlijk gaat kleineren omdat je van mening bent dat het een positief effect heeft.

Ik denk dat je dan echt een paar steken los hebt zitten.
Vrouwen vinden het ook leuk om te jagen.

Plagen kan leiden tot het feit dat zij denkt dat jij de prijs bent.

Heeft niet zoveel met beledigen of kleineren te maken.

Verbaal een beetje sparren is erg leuk als je het goed doet.

Genoeg vrouwen die zo een man een stuk interessanter vinden dan een ja knikker. (Of zo iemand die alles wat je doet leuk vind).
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 22 oktober 2015 @ 17:48:38 #165
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157021363
Maargoed, ik ga snel deel 2 kijken ^O^
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 22 oktober 2015 @ 18:13:36 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157021854
Een jaknikker is wel t tegenovergestelde van iemand die je beledigt. Of zoals die gast gewoon racistische opmerkingen maakte...

ergste vond ik dat ie niet (lijkt te) snappen wat zoiets met iemand kan doen. De ene legt t naast zich neer de ander sleept t lange tijd mee.

Ook kon ie niet goed uitleggen waarom beledigen zo goed werkt.
Snap wel t principe dat je best uitdagend mag zijn en misschien wat bot zelfs. Maar dat is wat anders dan iemand beledigen.

Maargoed. Ik zal wel te simpel denken en meer van de positieve benadering houden.
pi_157022429
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Vrouwen vinden het ook leuk om te jagen.

Plagen kan leiden tot het feit dat zij denkt dat jij de prijs bent.

Heeft niet zoveel met beledigen of kleineren te maken.

Verbaal een beetje sparren is erg leuk als je het goed doet.

Genoeg vrouwen die zo een man een stuk interessanter vinden dan een ja knikker. (Of zo iemand die alles wat je doet leuk vind).
Ik ben een vrouw en vind het ook leuk als mensen tijdens het flirten een beetje plagen/uitdagen, maar dat ben ik. Dat is per vrouw en man anders natuurlijk. Het wordt asociaal als je denkt dat een vrouw uitschelden effect heeft. Of als je denkt dat het effect heeft om vrouwen fysiek meteen hard aan te pakken. Dan ben je in mijn ogen te beperkt om sociale omgangsvormen te begrijpen. Ik vond het bizar dat sommige mannen denken dat vrouwen dat fijn vinden, maar tegelijkertijd bedacht ik me dat het niet anders kan dan dat zo'n iemand niet goed in zijn hoofd is. Wellicht autisme heeft of zo, want een gezond functionerend persoon hoort automatisch te weten wat normale omgangsvormen zijn. Het valt niet uit te leggen dát het niet kan dat je iemand gaat uitschelden/kleineren, het kan simpelweg niet.
pi_157022473
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:41 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wat ze trouwens in die docu niet laten zien is dat al deze gasten successen hadden aan het eind van het weekend.

Dat weet ik omdat een kennis van me er bij was dat weekend.

Zo zie je maar weer wat je met behulp van een beetje videomontage techniek kan bereiken.

Zoals deze baas illustreert:
Succes in Polen, dat telt niet helemaal hoor.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 18:42:21 #169
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157022505
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:13 schreef Cue_ het volgende:
Een jaknikker is wel t tegenovergestelde van iemand die je beledigt. Of zoals die gast gewoon racistische opmerkingen maakte...

ergste vond ik dat ie niet (lijkt te) snappen wat zoiets met iemand kan doen. De ene legt t naast zich neer de ander sleept t lange tijd mee.

Ook kon ie niet goed uitleggen waarom beledigen zo goed werkt.
Snap wel t principe dat je best uitdagend mag zijn en misschien wat bot zelfs. Maar dat is wat anders dan iemand beledigen.

Maargoed. Ik zal wel te simpel denken en meer van de positieve benadering houden.
Ik heb de aflevering net gezien. Allereerst: Ik vind snap heel goed waarom je dit in twijfel trekt.

Persoonlijk keur ik zijn gedrag ook af. Kreeg er zelfs een beetje een naar gevoel van. Je ziet die gast instorten, dat is echt totaal niet de bedoeling. Om dit te demonstreren aan gasten is 1, maar het ze zelf laten doen vind ik niet oké. Hij legt het inderdaad ook niet goed uit (waarschijnlijk omdat hij er op dat moment ook geen goede verklaring voor heeft). Edin heb ik al een tijd niet meer gezien, maar ik denk dat als hij de beelden terugziet van zichzelf dat hij zich ook wel even achter de oren zal krabben.

Wat ik net uitlegde is dat als jij het extreem laat zien aan mensen ze zelf misschien wat minder voorzichtig zijn. Heel veel gasten zijn veel te lief en aardig. Dat is op zich wel goed, maar niet het hele plaatje. Wat ze moeten leren is om een meisje meer emotioneel te raken. Daar kan plagen/uitdagen erg nuttig voor zijn.

Beledigen is een verre vorm daarvan, bij sommige vrouwen werkt dat. (zeker hele lekkere vrouwen in de club die per dag 100 x te horen krijgen hoe mooi ze zijn). Voor hun is een compliment niets waard (wie het hier niet mee eens is mag het eens proberen). Als zij in een groep staat met 3 vriendinnen aan de bar zul je met iets moeten komen wat meer impact maakt. Haar eigenwaarde is al zo hoog, daar gaat een belediging niets aan veranderen. Je laat haar ermee zien dat je niet onder de indruk bent van haar, dat maakt ironisch gezien indruk. Plus je onderscheid je van die 100 andere kerels die allemaal zeiden hoe mooi ze was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ligt echter niet in mijn straatje, omdat het naar mijn mening gewoon niet nodig is. Je kunt ook krachtig overkomen en toch vriendelijk zijn. Daar voel zowel als het meisje me prettiger bij. Bovendien zijn er genoeg andere strategieën om gasten uit het ''nice-guy'' gebeuren te helpen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_157022616
Vind je het zelf niet gek dat je hele theorieën nodig hebt om iemand te kunnen versieren? Je begrijpt toch zelf ook wel dat de achtergrond er niet toe doet, maar dat het voor sommige mensen pijnlijk kan zijn als je ze gaat beledigen? :') Of ze nou bloedmooi of hondslelijk zijn. Iedereen gaat er anders mee om. De een legt het naast zich neer, de ander gaat twijfelen. Je doet zulke dingen gewoon niet. Die Julien Blanc is de man van dat hij vrouwen voor hond loopt uit te schelden en ze bij het hoofd pakt en naar beneden trekt. Ook geen gezonde gast, kan ik ook niet serieus nemen. Maar dit is wel echt cashen voor die man, want als je autistisch of wanhopig bent dan trap je in deze onzinnige tips. :P
  donderdag 22 oktober 2015 @ 18:49:16 #171
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157022711
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:42 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Edin heb ik al een tijd niet meer gezien, maar ik denk dat als hij de beelden terugziet van zichzelf dat hij zich ook wel even achter de oren zal krabben.
Dat mag i kwel hopen ja :{
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:42 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wat ik net uitlegde is dat als jij het extreem laat zien aan mensen ze zelf misschien wat minder voorzichtig zijn. Heel veel gasten zijn veel te lief en aardig. Dat is op zich wel goed, maar niet het hele plaatje. Wat ze moeten leren is om een meisje meer emotioneel te raken. Daar kan plagen/uitdagen erg nuttig voor zijn.

Hier ben ik het zeker mee eens. Het is goed voor sommige mensen te zien dat zaken die zij als 'eng' of 'niet gepast' best eens goed kunnen werken en niet eens zo ongepast zijn als zij zullen denken.
Wat ik zei dat op straat aanspreken voor vele mannen werkt en niet alleen voor de mooiboys
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:42 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Haar eigenwaarde is al zo hoog,
Ben ik het niet per definitie mee eens. Ook meiden die er goed uit zien en dat weten, kunnen nog zo onzeker zijn.

Complimenten zijn een vaag iets. Krijg je ze niet is het vaak niet goed, krijg je ze wel geloof je ze niet.
Maar om te zeggen dat iemand mooi is en dus een heel hoog eigenwaarde heeft, klopt zeker niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:42 schreef Pope-of-Dope het volgende:
De reden dat die coaches er mee weg komen is omdat ze zo een sociale kalibratie hebben dat ze precies weten wat ze nog wel en niet kunnen maken. Die kalibratie is bij die gast van de datingdocters ver te zoeken in dat filmpje.
Wat die Edin ook zei: die Julien weet wat hij doet en past het toe tot in de perfectie. En dat is idd per situatie bekijken wat je wel en niet kan maken en niet enkel maar beledigen om het beledigen.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 18:59:21 #172
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157023011
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat mag i kwel hopen ja :{

[..]

Hier ben ik het zeker mee eens. Het is goed voor sommige mensen te zien dat zaken die zij als 'eng' of 'niet gepast' best eens goed kunnen werken en niet eens zo ongepast zijn als zij zullen denken.
Wat ik zei dat op straat aanspreken voor vele mannen werkt en niet alleen voor de mooiboys

[..]

Ben ik het niet per definitie mee eens. Ook meiden die er goed uit zien en dat weten, kunnen nog zo onzeker zijn.

Complimenten zijn een vaag iets. Krijg je ze niet is het vaak niet goed, krijg je ze wel geloof je ze niet.
Maar om te zeggen dat iemand mooi is en dus een heel hoog eigenwaarde heeft, klopt zeker niet.

[..]

Wat die Edin ook zei: die Julien weet wat hij doet en past het toe tot in de perfectie. En dat is idd per situatie bekijken wat je wel en niet kan maken en niet enkel maar beledigen om het beledigen.
Namen halen ze door elkaar in de docu, die gast met het baardje is Edin, die gast met donkere haren Mark ;)

Je hebt helemaal gelijk, puur het feit dat vrouwen mooi zijn wil niet zeggen dat ze hoge eigenwaarde hebben. Daarom moet je hier ook zo mee oppassen, en het niet aan gasten leren die net voor het eerst ''hoi'' hebben leren zeggen tegen een meisje.

Gasten als Julien Blanc en Owen Cook doen dit al zo lang, dat ze precies weten waar ze mee weg kunnen komen en waarmee niet. (als je uitgebreidere video's ziet zie je dat die vrouwen het leuk lijken te vinden, hoe kan dat?). Dat is omdat wanneer ze zien dat het niet goed opgepakt wordt het direct opmerken en ''kalibreren''. In andere woorden, ze stoppen ermee en doen wat anders. Dat ''kalibreren'' doen ze vanaf het moment dat ze hoi zeggen. Je ziet aan kleine fluctuaties in haar ogen precies hoe ze zich voelt, of ze iets leuk vind of niet.

Nog steeds ben ik van mening dat het niet nodig is, maar het kan inderdaad werken. Je moet dan echter wel verdomd goed weten waar je mee bezig bent. (precies zoals Mark eerder in het filmpje al zegt).
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 22 oktober 2015 @ 19:09:16 #173
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157023276
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:46 schreef BeeGees het volgende:
Vind je het zelf niet gek dat je hele theorieën nodig hebt om iemand te kunnen versieren? Je begrijpt toch zelf ook wel dat de achtergrond er niet toe doet, maar dat het voor sommige mensen pijnlijk kan zijn als je ze gaat beledigen? :') Of ze nou bloedmooi of hondslelijk zijn. Iedereen gaat er anders mee om. De een legt het naast zich neer, de ander gaat twijfelen. Je doet zulke dingen gewoon niet. Die Julien Blanc is de man van dat hij vrouwen voor hond loopt uit te schelden en ze bij het hoofd pakt en naar beneden trekt. Ook geen gezonde gast, kan ik ook niet serieus nemen. Maar dit is wel echt cashen voor die man, want als je autistisch of wanhopig bent dan trap je in deze onzinnige tips. :P
Theorieen vind ik niet gek nee. Hoeveel voorbeelden kun je wel niet verzinnen dat wanneer je iets wilt leren je er een theoretisch kader omheen zet, zodat je het aan anderen uit kunt leggen?

Ik snap wel waar je beeld vandaan komt hoor. Je wordt geconfronteerd met kleine stukjes beeldmateriaal uit de media die allemaal dezelfde richting op wijzen. Dan kom je in dit topic en zie je dat iedereen dezelfde mening blijkt te hebben en dat er één dude is die het constant allemaal aan het goed praten is. Dat versterkt alleen maar alle dingen die je aangenomen en het beeld dat je er van hebt.

Het is echter een erg grote wereld, vol met nuances. (laat het geval nou zo zijn dat de media meestal precies de aspecten laat zien die de sterkste emotionele reacties veroorzaken en wat dus het beste verkoopt).

Wat ze er niet bij zeggen is dat ontzettend veel gasten hier uiteindelijk een ontzettend leuke vriendin aan over houden:) Wat ik hier mee duidelijk wil maken is dat hetgeen wat je te horen krijgt niet altijd het complete plaatje is.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 22 oktober 2015 @ 19:14:12 #174
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157023421
Veel te serieus voor de donderdagavond dit. Kost me veel te veel energie :D Ik ga studeren, fijne avond allemaal.

Het is een goed weekend, pickup is weer eens goed op de kaart gezet :D ^O^
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 22 oktober 2015 @ 22:09:08 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157029597
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:14 schreef Pope-of-Dope het volgende:
. Kost me veel te veel energie :D
Mag toch hopen dat dit enorm sarcastisch is :{
  donderdag 22 oktober 2015 @ 22:46:44 #176
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157031199
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat dit enorm sarcastisch is :{
Niet eens heel erg. M'n leven is te chill nu, voor een groot deel door deze community. Het feit dat ik energie stop in dit soort discussies is om mensen te motiveren om ook wat met hun leven te gaan doen. Je hebt gezien hoe goed het werkt :-)

Vroeger kon ik er nooit tegen als mensen dingen verkondigden die niet waar waren en ging ik ze altijd corrigeren. Heb bovendien leraarsbloed (van beide ouders^^), daar zal het ook wel mee te maken hebben. Maargoed, what's the point, voel me net een jehova getuige hier. Bovendien is het niet mijn probleem wat mensen van hun leven maken.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 22 oktober 2015 @ 22:48:58 #177
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157031266


[ Bericht 100% gewijzigd door Pope-of-Dope op 22-10-2015 22:49:12 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 22 oktober 2015 @ 22:49:09 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157031277
Gaat mij meer om het hele dat het je erergie kost om een paar posts te doen hier. Dat je het zonde vind van je tijd of geen zin in hebt snap ik wel, maar energie.. :N
Zie dan altijd een erg zwak persoon voor me die helemaal niets kan hebben in het algemeen, maar zo iemand lijkt jij me dan weer niet :+
pi_157031517
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:49 schreef Cue_ het volgende:
Gaat mij meer om het hele dat het je erergie kost om een paar posts te doen hier. Dat je het zonde vind van je tijd of geen zin in hebt snap ik wel, maar energie.. :N
Zie dan altijd een erg zwak persoon voor me die helemaal niets kan hebben in het algemeen, maar zo iemand lijkt jij me dan weer niet :+
Denk dat hij vooral een discussie vreest waarvan hij weet dat zat punten niet te verdedigen zijn.

Maar dit is uiteraard ook vast niet waar.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 22:54:59 #180
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157031532
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:49 schreef Cue_ het volgende:
Gaat mij meer om het hele dat het je erergie kost om een paar posts te doen hier. Dat je het zonde vind van je tijd of geen zin in hebt snap ik wel, maar energie.. :N
Zie dan altijd een erg zwak persoon voor me die helemaal niets kan hebben in het algemeen, maar zo iemand lijkt jij me dan weer niet :+
Oh, het is niet dat ik het persoonlijk opvat hoor.

Het kost energie om iemand te overtuigen van iets waar hij zelf niet om gevraagd heeft. Het zijn ook nog eens ontzettend genuanceerde dingen allemaal, die zijn lastig uit te leggen. Ik moet hard nadenken over hoe ik ze goed verwoord zodat ze op de juiste manier opgevat worden. Niet altijd even makkelijk.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 22 oktober 2015 @ 22:58:07 #181
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157031682
quote:
12s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:54 schreef Gray het volgende:

[..]

Denk dat hij vooral een discussie vreest waarvan hij weet dat zat punten niet te verdedigen zijn.

Maar dit is uiteraard ook vast niet waar.
Hahah. Ik heb altijd meer het idee dat elke discussie eindigt met een non-response van de andere kant. Ik weet zeker dat ik iedereen kan uitleggen wat de community is en het grootste percentage loopt er van weg met een positief beeld. In persoon is dat juist een stuk makkelijker ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 22 oktober 2015 @ 23:00:31 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157031786
quote:
12s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:54 schreef Gray het volgende:

Denk dat hij vooral een discussie vreest waarvan hij weet dat zat punten niet te verdedigen zijn.

Maar dit is uiteraard ook vast niet waar.
Over de PUA wereld lijkt me dat nog wel meevallen denk ik zo.

Tja ik heb denk ik gewoon een allergie voor het hele "energie vreten"-ding ofzo
pi_157031788
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hahah. Ik heb altijd meer het idee dat elke discussie eindigt met een non-response van de andere kant. Ik weet zeker dat ik iedereen kan uitleggen wat de community is en het grootste percentage loopt er van weg met een positief beeld. In persoon is dat juist een stuk makkelijker ;)
Het verbaast me niets dat je zo denkt, maar gewoon lekker doen joh.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 23:05:34 #184
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157031975
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 23:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Het verbaast me niets dat je zo denkt, maar gewoon lekker doen joh.
Waar denk je dat het vandaan komt?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_157032206
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 23:05 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Waar denk je dat het vandaan komt?
Het vreet me teveel energie om iemand te moeten overtuigen van iets waar ze niet om vragen.
pi_157033075
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Niet eens heel erg. M'n leven is te chill nu, voor een groot deel door deze community. Het feit dat ik energie stop in dit soort discussies is om mensen te motiveren om ook wat met hun leven te gaan doen. Je hebt gezien hoe goed het werkt :-)

Vroeger kon ik er nooit tegen als mensen dingen verkondigden die niet waar waren en ging ik ze altijd corrigeren. Heb bovendien leraarsbloed (van beide ouders^^), daar zal het ook wel mee te maken hebben. Maargoed, what's the point, voel me net een jehova getuige hier. Bovendien is het niet mijn probleem wat mensen van hun leven maken.
Ah snap ik. Schrok gewoon van het programma en hoe deze mannen denken! Heel erg!
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:43:11 #187
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157040414
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Oh, het is niet dat ik het persoonlijk opvat hoor.

Het kost energie om iemand te overtuigen van iets waar hij zelf niet om gevraagd heeft. Het zijn ook nog eens ontzettend genuanceerde dingen allemaal, die zijn lastig uit te leggen. Ik moet hard nadenken over hoe ik ze goed verwoord zodat ze op de juiste manier opgevat worden. Niet altijd even makkelijk.
Zo voelen Jehova's zich ook inderdaad :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 4 november 2015 @ 09:44:59 #188
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157308681

Al de zoveelste keer dat zo'n vid precies op het goede moment komt.

Over hoe je een quality meisje ontmoet voor relatie.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_157308696
Yo Pope, wat vind jij van de Tinder Outsource Challenge op DA _O-
  woensdag 4 november 2015 @ 12:44:01 #190
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157311441
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:46 schreef Weissman het volgende:
Yo Pope, wat vind jij van de Tinder Outsource Challenge op DA _O-
Ik heb het net gelezen. Laat ik zeggen dat ik het een bijzondere jongen vind :-)

In dit topic gaat hij in discussie met een maat van me (Dynamic):

http://dutchattraction.nl/topic7206.html

Dat somt zo'n beetje het hele verhaal wel op.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_157311474
http://www.npo.nl/3onderzoekt/21-10-2015/VPWON_1239873

13.38: wtf, als volwassen man zo'n meisje compleet uitschelden :') :{
pi_157381342
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:45 schreef Regilio_ het volgende:
http://www.npo.nl/3onderzoekt/21-10-2015/VPWON_1239873

13.38: wtf, als volwassen man zo'n meisje compleet uitschelden :') :{
Of niet, dat gaat echt te ver, die coach ook zo van versieren is soms pijnlijk of zo :') Flikker toch op man, je hebt teveel naar RSD gekeken. Een beetje anderen onderuit halen om je eigen ego te strelen en onzekerheid te maskeren, zoeken naar validatie.

Ook dat stukje met Omar op dat witte paard is gewoon precies wat er mis is met zijn aanpak. Het Disney effect. Net als in de romantische films, alsof dat in het echt ook zo gebeurd LOL
The dead ball specialist!
pi_157381783
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:45 schreef Regilio_ het volgende:
http://www.npo.nl/3onderzoekt/21-10-2015/VPWON_1239873

13.38: wtf, als volwassen man zo'n meisje compleet uitschelden :') :{
Wat een fucking droeftoeter die gozer.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:27:54 #194
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157382121
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:42 schreef MervinMinky het volgende:

[..]

Of niet, dat gaat echt te ver, die coach ook zo van versieren is soms pijnlijk of zo :') Flikker toch op man, je hebt teveel naar RSD gekeken. Een beetje anderen onderuit halen om je eigen ego te strelen en onzekerheid te maskeren, zoeken naar validatie.

Ook dat stukje met Omar op dat witte paard is gewoon precies wat er mis is met zijn aanpak. Het Disney effect. Net als in de romantische films, alsof dat in het echt ook zo gebeurd LOL
Het lijkt inderdaad zoals de presentatrice al noemt voort te komen uit het ''Ik ben vroeger gekwetst, nu zijn jullie uit de beurt''. Geen goede motivatie.

Hij heeft tot op zekere wel gelijk dat pijn erbij hoort. Want dat is soms zo. Actief uitgaan kan -zeker in het begin - veel pijn veroorzaken, je gaat comments van vrouwen vroeg of laat persoonlijk opvatten en het relateren aan je eigenwaarde. Karakter ontwikkel je door met die pijn om te leren gaan, daarom resulteert het uiteindelijk juist vaak in groei.

Alsnog is dat geen excuus om jouw pijn op vrouwen te projecteren. Het is niet hun schuld dat je met issues opgegroeid bent.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zaterdag 7 november 2015 @ 16:21:31 #195
416020 K44S
The bearded man
pi_157383163
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:45 schreef Regilio_ het volgende:
http://www.npo.nl/3onderzoekt/21-10-2015/VPWON_1239873

13.38: wtf, als volwassen man zo'n meisje compleet uitschelden :') :{
Godallemachtig.

Ik heb 2 keer een vrije cursus avond in Amsterdam (hilton hotel) van Julian mee gemaakt.

Was ook opzich wel interessant hoe veel jongens daar zitten en hoe zij gemanipuleerd worden.

Ik doe er iig niet meer aan mee en ben gewoon spontaan en vriendelijk, misschien beetje plagen maar lange na niet beledigen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157388274
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:27 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het lijkt inderdaad zoals de presentatrice al noemt voort te komen uit het ''Ik ben vroeger gekwetst, nu zijn jullie uit de beurt''. Geen goede motivatie.

Hij heeft tot op zekere wel gelijk dat pijn erbij hoort. Want dat is soms zo. Actief uitgaan kan -zeker in het begin - veel pijn veroorzaken, je gaat comments van vrouwen vroeg of laat persoonlijk opvatten en het relateren aan je eigenwaarde. Karakter ontwikkel je door met die pijn om te leren gaan, daarom resulteert het uiteindelijk juist vaak in groei.

Alsnog is dat geen excuus om jouw pijn op vrouwen te projecteren. Het is niet hun schuld dat je met issues opgegroeid bent.
Wanneer mensen zo 'zelfverzekerd' zijn dat ze anderen kunnen beledigen om een reactie teweeg te brengen, denk ik dat ze met een zelfverzekerde, doch sympathieke instelling even ver zouden komen.

Zelf hoor ik vaak van dames dat ze zich veilig voelen bij me, en dat is niet omdat ik hen kleineer om zelf sterker te lijken. Ik luister naar ze, knik ja wanneer ik het eens ben, en schud nee wanneer ik het oneens ben. Zit ik ergens fout mee, dan geef ik dat toe en laat ik mijn waardering blijken.

Al zal ik me in alle bochten wringen om mijn gelijk te krijgen. Aard van het beestje, he? :P
  zondag 8 november 2015 @ 15:29:18 #197
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157402601
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Wanneer mensen zo 'zelfverzekerd' zijn dat ze anderen kunnen beledigen om een reactie teweeg te brengen, denk ik dat ze met een zelfverzekerde, doch sympathieke instelling even ver zouden komen.

Zelf hoor ik vaak van dames dat ze zich veilig voelen bij me, en dat is niet omdat ik hen kleineer om zelf sterker te lijken. Ik luister naar ze, knik ja wanneer ik het eens ben, en schud nee wanneer ik het oneens ben. Zit ik ergens fout mee, dan geef ik dat toe en laat ik mijn waardering blijken.

Al zal ik me in alle bochten wringen om mijn gelijk te krijgen. Aard van het beestje, he? :P
Wanneer heb jij ''zelfvertrouwen'' met ''beledigen'' geassocieerd? Die twee gaan voor mij dus totaal niet samen. Verder ben ik het met je eens overigens, ookal kun je dat pad nemen (en werkt het blijkbaar vaak nog ook, interessante psychologie gaande daar), het is gewoon niet nodig.

Dat tweede heb ik ook een aantal keer te horen gekregen, ironisch gezien is dat juist wanneer ik erg dominant was vanaf moment 1.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 8 november 2015 @ 15:32:05 #198
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157402675
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:21 schreef K44S het volgende:

[..]

Godallemachtig.

Ik heb 2 keer een vrije cursus avond in Amsterdam (hilton hotel) van Julian mee gemaakt.

Was ook opzich wel interessant hoe veel jongens daar zitten en hoe zij gemanipuleerd worden.

Ik doe er iig niet meer aan mee en ben gewoon spontaan en vriendelijk, misschien beetje plagen maar lange na niet beledigen.
Wat vond je van de dingen die hij vertelde, kwam het overeen met het beeld dat de media van hem geschetst heeft?

En heeft hij ergens genoemd dat je een vrouw moet beledigen om haar te versieren? Was dat inderdaad de nadruk van zijn verhaal?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 8 november 2015 @ 15:38:51 #199
416020 K44S
The bearded man
pi_157402889
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Wat vond je van de dingen die hij vertelde, kwam het overeen met het beeld dat de media van hem geschetst heeft?

En heeft hij ergens genoemd dat je een vrouw moet beledigen om haar te versieren? Was dat inderdaad de nadruk van zijn verhaal?
Ik vond het wel motiverend en sommige dingen had 'ie wel gelijk in (het idee dat je af en toe plagen moet -op en fatsoenlijke wijze).

Andere kant vond ik het wel beetje een secte idee.

Dus het positieve: het motiveerd.
Het negatieve: te nadrukkelijk op bepaalde onderwerpen.

Er gaan dan ook voornamelijk jongens heen die (naar mijn idee) erg onzelfverzekerd zijn/overkomen. Andere gaan er heen om hun game te verbeteren.

En dingen zoals vrouwen naar de strot pakken heb ik nooit gehoord.

Daar kwam je pas als je 2100 euro betaalde om een volle weekend met die gasten "infield" te gaan. Ik bedank!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zondag 8 november 2015 @ 15:43:04 #200
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157403016
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 15:38 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik vond het wel motiverend en sommige dingen had 'ie wel gelijk in (het idee dat je af en toe plagen moet -op en fatsoenlijke wijze).

Andere kant vond ik het wel beetje een secte idee.

Dus het positieve: het motiveerd.
Het negatieve: te nadrukkelijk op bepaalde onderwerpen.

Er gaan dan ook voornamelijk jongens heen die (naar mijn idee) erg onzelfverzekerd zijn/overkomen. Andere gaan er heen om hun game te verbeteren.

En dingen zoals vrouwen naar de strot pakken heb ik nooit gehoord.

Daar kwam je pas als je 2100 euro betaalde om een volle weekend met die gasten "infield" te gaan. Ik bedank!
Ah, dus op de freetour zei hij een beetje plagen, maar als je zijn programma zou kopen zou hij je precies vertellen hoe je met chicks beledigen kan hosselen.

Op welke onderwerpen vond je hem te nadrukkelijk.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')