abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 november 2002 @ 21:27:05 #1
13973 ranja
image means nothing
pi_6577856
Vandaag zag ik een cd-tje liggen, dat leek me wel wat toe. Dus ik luisteren, en ja hoor, erg goed!
3 dames, blijkbaar uit Rotterdam, die snelle punkrock spelen in de stijl van de Ramones. Vergelijk maar met Bobbyteens en de Donna's. Erg leuke aanwinst...

Ze toeren nu nog door het land maar pas in december in Rotterdam.... dan wel met de cd presentatie.

pi_6577985
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 21:27 schreef ranja het volgende:
Vandaag zag ik een cd-tje liggen, dat leek me wel wat toe. Dus ik luisteren, en ja hoor, erg goed!
3 dames, blijkbaar uit Rotterdam, die snelle punkrock spelen in de stijl van de Ramones. Vergelijk maar met Bobbyteens en de Donna's. Erg leuke aanwinst...

[afbeelding]


vergeet the Apers niet!

Ze toeren nu nog door het land maar pas in december in Rotterdam.... dan wel met de cd presentatie.


...what's the point of living.. if you don't have a dick?
  vrijdag 1 november 2002 @ 22:51:22 #3
10123 dr_diablos
a most unpleasant man
pi_6579417
Klinkt goed! Ik zal ze es gaan luisteren. Heb je ook een tourschema van ze?

Misschien in het verlengde hiervan, er is een cd uit van The Cool Jerks, 'cleaned a lot of plates in memphis' die ook erg goed schijnt te zijn. Heb 'm zelf nog niet geluisterd, ze hadden 'm van de week nog niet. Vunzige Rock 'n Roll op Sympathy records.

ziet er veelbelovend uit

  vrijdag 1 november 2002 @ 22:53:28 #4
13973 ranja
image means nothing
pi_6579460
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 22:51 schreef dr_diablos het volgende:
Klinkt goed! Ik zal ze es gaan luisteren. Heb je ook een tourschema van ze?
http://www.riplets.com
pi_6581642
Ik weet niet hoe het op cd klinkt, maar live vond ik het verschrikkelijk slecht. Maar dat was alweer een jaar geleden dus misschien zijn ze wel beter geworden.
Hmmzz....
pi_6587598
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 01:05 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik weet niet hoe het op cd klinkt, maar live vond ik het verschrikkelijk slecht. Maar dat was alweer een jaar geleden dus misschien zijn ze wel beter geworden.
nee, ze zijn alleen maar slechter geworden. 2 weken terug nog gezien, was echt waardeloos. Saai, slecht gespeeld, slecht gezongen... Toen ze net begonnen vond ik het wel potentie hebben. Dat is er jammer genoeg niet helemaal uitgekomen.
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
  zaterdag 2 november 2002 @ 17:46:27 #7
13973 ranja
image means nothing
pi_6587967
Tja, ik weet natuurlijk niet hoe het live klinkt maar op cd is het echt erg goed, vind ik dan.... gewoon lekkere rammelpunk.
pi_6598524
8 November
Schieve, Meppel


9 November
De Roos, Deurne


10 November
Burnside skate-event, Deventer
Afternoon show

10 November
Doornroosje, Nijmegen
With Travoltas





20 November
Ekko, Utrecht
With Jaya the Cat

23 November
Breezand
With Jaya the Cat

29 November
W2, Den Bosch
With Jaya the Cat

30 November
De Kade, Zaandam
With Jaya the Cat

1 December
De Boerderij, Zoetermeer
With Jaya the Cat
eingenzinnig..............huh?!?!?!
pi_6598970
30 nov. ga ik waarschijnlijk naar Jaya, dus zie ik hen dan ook wel.
pi_6604732
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 17:13 schreef TrashNSk8 het volgende:

[..]

nee, ze zijn alleen maar slechter geworden. 2 weken terug nog gezien, was echt waardeloos. Saai, slecht gespeeld, slecht gezongen... Toen ze net begonnen vond ik het wel potentie hebben. Dat is er jammer genoeg niet helemaal uitgekomen.


Aantal dagen geleden gezien en ik moet je volledig gelijk geven. Wat een ongeïnspireerde zoutzakken zijn dat zeg. Het was duidelijk dat ze alleen hun act leuk vonden, maar niet hun muziek. (Ze zijn trouwens met z'n vieren tegenwoordig)
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_7383074
Ik zag laatst een clip van hun op de The Box...
Wat een KUTBAND, echt NIET origineel, saai, iriitante zang, en muziekpartijen.
"the riplets, the riplets, rock and roll beat"

Nieuw dieptepunt in de muziekindustrie.

Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_7384564
Ik heb ze ook nog zien spelen in Groningen vorig jaar.. Ik vond et wel vet eigenlijk

"HOERRRRRRRRR!!!!"
neej was wel grappig, maar dat het nou goeie muziek was Ramones zijn veul stoerder...

  dinsdag 17 december 2002 @ 12:09:56 #13
41911 Oid
Inna rudeboy stylee
pi_7384675
Ik zag ze als opener voor Jaya (die WEL heersen) maarruh..tja..beetje jammer hoor Doe mij the apers dan maar.
hardcore ska punk junglist massive! ... INSIDE!
pi_7384721
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 12:09 schreef Oid het volgende:
Ik zag ze als opener voor Jaya (die WEL heersen) maarruh..tja..beetje jammer hoor Doe mij the apers dan maar.
als ik zou moeten kiezen ook ja, maar wat een fucking homo stem heeft die zanger zeg .... te hoog ofzo.. Hij had 3 woorden gezegd en iedereen metteen al "hoomooooo!!!"

maar verder zijn ze okay hoor

pi_7384877
Waren die ook op het Noorderslag festival?
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_7389345
hm riplets ja die heb ik een paar weken terug ook gezien toen ze 't voorprog van de queers deden en vond ze erg kut (sorry ripletfans) de liedjes zijn gewoon TE simpel; nu is dat wel vaker het geval bij punk, maar dit was niet leuk meer er kwam ook geen kracht uit als je begrijp wat ik bedoel.. beetje altijd is kortjakje-ziek nivo.
  dinsdag 17 december 2002 @ 16:25:50 #17
13973 ranja
image means nothing
pi_7390152
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 15:55 schreef wendydependie het volgende:
de liedjes zijn gewoon TE simpel; nu is dat wel vaker het geval bij punk, maar dit was niet leuk meer er kwam ook geen kracht uit als je begrijp wat ik bedoel.. beetje altijd is kortjakje-ziek nivo.
Precies waar ik (ook) van hou
Iemand die de Bobbyteens kent? Dat is vergelijkbare muziek... erg leuk ook wel.
  donderdag 30 januari 2003 @ 16:05:53 #18
13973 ranja
image means nothing
pi_8186281
Vanavond in Waterfront, Rotterdam! Ik ben er bij
(tenzij het uitverkocht is, maar ik gok dat dat wel meevalt)
  FOK!fotograaf donderdag 30 januari 2003 @ 16:26:19 #19
17893 Forno
pi_8186633
Ik heb ze laatst in Groningen gezien, waar ze optraden in Plato.
Vond de muziek niet origineel en van afwisseling was helemaal geen sprake. Verder hadden ze wel een pittige uitstraling, maar de muziek blijft bagger.
  donderdag 30 januari 2003 @ 16:45:01 #20
13973 ranja
image means nothing
pi_8187055
Nou ja, ik ben wel benieuwd... op cd klinkt het erg fijn in elk geval
Voorprogramma is De Straaljagers, garagetrash uit Groningen volgens de Waterfront-site. Met een Boegies-link. Ben ik ook erg benieuwd naar.... volgens mij gaat het een leuke avond worden.
pi_8187204
Zag ze dinsdag in het voorprogramma van Sum 41. Vond er eerlijkgezegd niet veel aan. Drumster was wel stoer is weer eens wat anders dan bij the Corrs ofzo
Misschien was mijn indruk ook slecht omdat ik net op de helft van het voorprogramma aankwam en ik nog ff aan het geluid moest wennen in de zaal, ik onderscheidde nog niet echt veel, het was vooral gerommel.
pi_8187399
oei dat nummer van ze is zooow irritant! Drie van die irritante wijven die denken dat ze rocken echt FOUT! een vervelend resultaat van vrouwenemancipatie
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  donderdag 30 januari 2003 @ 20:15:51 #23
13973 ranja
image means nothing
pi_8191083
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:58 schreef spacemangraig het volgende:
oei dat nummer van ze is zooow irritant! Drie van die irritante wijven die denken dat ze rocken echt FOUT! een vervelend resultaat van vrouwenemancipatie
Welk nummer? En waar haal je vandaan dat ze denken dat ze echt fout rocken?

Maar goed, ik ga de metro halen

  vrijdag 31 januari 2003 @ 01:33:26 #24
13973 ranja
image means nothing
pi_8198455
Gaaaaaaaaaaaaaaaf concert

Eerst het voorprogramma, De straaljagers die de nederlandse White stripes zijn zo'n beetje. Zanger/gitarist + drumster, dat is alles. Maar niet zo spanned als White stripes, wat meer standaard gitaar gespeeld. Helaas hadden die sukkels maar 4 (vier!!) singles meegenomen, dus veeel te laat om te kopen... wel erg leuk.
Daarna de Riplets, inderdaad met z'n 4en tegenwoordig. Nou, ik snap niet waar iedereen die kritiek vandaan haalt... het klonk gewoon erg strak, lekker snel en van kapsones ofzo geen sprake... ze deden gewoon hun ding. Echt 100% mijn muziek... en het lijkt wel of kan die, afgezien van de vrouwlijke stem dan, ook alleen maar door vrouwen gemaakt worden.
Echt een heerlijk concert gehad...

pi_8198797
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 01:33 schreef ranja het volgende:
Gaaaaaaaaaaaaaaaf concert

Eerst het voorprogramma, De straaljagers die de nederlandse White stripes zijn zo'n beetje. Zanger/gitarist + drumster, dat is alles.


HA! De Straaljagers! Ja, Ricky en Barbara zijn cool. Zelf nog half jaar geleden in hun voorprogramma gespeeld!
the world is ours
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')