abonnement Unibet Coolblue
pi_147500644
0s.gif
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks

[..]

Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur/Lijnbus chauffer
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147500707
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef A_Valbuena het volgende:
Morgen twee Seat Leons en een Audi A3 *O*. Rijden ze een beetje? Voor 't eerst dat ik deze auto's krijg namelijk :P
Vind het fijne bakken die Leons :Y
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147501112
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:09 schreef yosander het volgende:

[..]

Vind het fijne bakken die Leons :Y
Gelukkig maar :P, hoop dat die audi ook een beetje doorrijdt!
أنا مغربي
pi_147503187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

In Amsterdam moet je idd bijbetalen voor een fiets mee in de metro, ook al heb je een studenten ov :'(
Ooh, nou maar hopen dat ze niet te vaak controleren dan O-)
pi_147504168
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:09 schreef yosander het volgende:

[..]

Vind het fijne bakken die Leons :Y
Als je 2.0d meekrijgt, moet je dat ding wel even naar ~4500rpm laten optrekken ^O^
Nee, toch niet
pi_147504322
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef A_Valbuena het volgende:
Morgen twee Seat Leons en een Audi A3 *O*. Rijden ze een beetje? Voor 't eerst dat ik deze auto's krijg namelijk :P
Dit zijn betere auto's dan dat je gemiddeld mee zal gaan krijgen!

Ze rijden zeker een beetje, en als je nog mazzel hebt zit er nog een leukere uitvoering als een sportvariant of luxe variant bij. Zou je eventueel van te voren kunnen opzoeken aan de hand van het kenteken.
  vrijdag 12 december 2014 @ 02:54:53 #7
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_147505207
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Ooh, nou maar hopen dat ze niet te vaak controleren dan O-)
Heuyyyy, meer hikers uit omg Amsterdam? :D

Kaartje voor fiets kost ¤1,60 en soms checken ze alleen de mensen met fiets, vooral op 'grotere/drukkere' metrostations. Zou 't risico niet nemen voor zo'n bedrag. :7
pi_147506050
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 02:54 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Heuyyyy, meer hikers uit omg Amsterdam? :D

Kaartje voor fiets kost ¤1,60 en soms checken ze alleen de mensen met fiets, vooral op 'grotere/drukkere' metrostations. Zou 't risico niet nemen voor zo'n bedrag. :7
Hahaha yes. Oja dan kan ik het beter wel doen, koop je die gewoon bij zo'n oplaadding?

Net waaide m'n balkondeur open. Toch wel een nare manier om wakker te worden :o
pi_147506138
Zou het niet een tof idee zijn om hikers en PC een korting te geven op vouwfietsen. Die dingen zijn superideaal voor als je lange afstanden moet lopen.
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:01:22 #10
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147507582
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 07:25 schreef DrSnuggle het volgende:
Zou het niet een tof idee zijn om hikers en PC een korting te geven op vouwfietsen. Die dingen zijn superideaal voor als je lange afstanden moet lopen.
Ik vind die vouwfietsen in het ov altijd zo kut.. Altijd dezelfde geitenwollen sokken figuren die die meenemen :'). En ook altijd vreselijk klote op het balkon neerzetten :r
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_147507780
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 07:25 schreef DrSnuggle het volgende:
Zou het niet een tof idee zijn om hikers en PC een korting te geven op vouwfietsen. Die dingen zijn superideaal voor als je lange afstanden moet lopen.
Lekker professioneel, een privéchauffeur die zijn vieze fiets in je kofferbak gooit. :')
pi_147507823
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Lekker professioneel, een privéchauffeur die zijn vieze fiets in je kofferbak gooit. :')
Ja, dat lijkt mij ook niet tof, maar daar is weer een oplossing voor, een special vouwfietstas. :D
Ik zie er wel echt een toekomst in... :P
pi_147510543
Gewoon op je skates. Been there, done that.

Klant keek raar op toen ik aan kwam skaten in mijn pak. :')
Nee.
pi_147510677
Ik heb wel eens van een klant gehoord dat een chauffeur in volledig trainingspak naar de klant rende. Deed die chauffeur wel vaker, mij lijkt het niks. Kom je al zwetend bij de klant om daar om te kleden.
pi_147511334
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:16 schreef Dimitri_ het volgende:
Gewoon op je skates. Been there, done that.

Klant keek raar op toen ik aan kwam skaten in mijn pak. :')
:D :D Geweldig.
pi_147513446
Zo een spoedje Groningen - Assen rijden waarbij ik net zo lang moet lopen als rijden ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147514905
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:46 schreef yosander het volgende:
Zo een spoedje Groningen - Assen rijden waarbij ik net zo lang moet lopen als rijden ;(
Voor de Vogel misschien? :P Of een ander bedrijf in die richting... Dat is wat met bijna een halfuur lopen het waarschijnlijkst is in Grunn :+
pi_147515706
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:37 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Voor de Vogel misschien? :P Of een ander bedrijf in die richting... Dat is wat met bijna een halfuur lopen het waarschijnlijkst is in Grunn :+
Nee, ben net met lijn 12 zo goed als voor de deur afgezet :P moet straks een halfuur in Assen lopen ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147517088
Wie was er vanochtend bij Arval :P. En die receptioniste daar.. Oh mijn God <3____<3
أنا مغربي
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:22:22 #20
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147518209
Andere werkgever gevonden, per Januari iniedergeval elke vrijdag werk en 2/3 weekenddagen per week. Zelfde werk :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147518408
Maandag voor het eerst locatiewerk, in Amsterdam, de hele dag.

Ben benieuwd, aan de telefoon begreep ik dat je samen met een andere hiker werkt dus niet de halve dag in de bus/metro zit?
pi_147518531
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:29 schreef RacerDKB het volgende:
Maandag voor het eerst locatiewerk, in Amsterdam, de hele dag.

Ben benieuwd, aan de telefoon begreep ik dat je samen met een andere hiker werkt dus niet de halve dag in de bus/metro zit?
Je krijgt een auto mee van de LM. Jullie gaan met z'n 2en naar wat adressen in de buurt en brengen die autos terug naar de LM. (Denk ik iig :+ )
Nee, toch niet
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:46:27 #23
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147518965
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:40 schreef Viezze het volgende:

[..]

Daar wacht ik ook op. Niet dat ik meteen een lompe motor zal kopen maar het scheelt toch weer twee examens
Dat dus. Hoewel er wel een erg chille motor bij mij op werk in de parkeergarage staat. Even zoeken :9
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 12 december 2014 @ 16:53:27 #24
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147519206
Found it.

Honda NC750s.

#26 || Luciano da Silva
pi_147521012
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:53 schreef joppie_saus het volgende:
Found it.

Honda NC750s.

[ afbeelding ]
Dus je wacht nog tot je voor 'het echte werk' kunt gaan, en dan koop je zo'n foeilelijke Honda die, alsof het nog niet triest genoeg is, ook nog eens een automaat is? :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 12 december 2014 @ 18:36:41 #26
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147521994
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:01 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dus je wacht nog tot je voor 'het echte werk' kunt gaan, en dan koop je zo'n foeilelijke Honda die, alsof het nog niet triest genoeg is, ook nog eens een automaat is? :')
Kun je lezen? Nergens gezegd dat ik deze wilde gaan kopen. Alleen gezegd dat ik dit een mooie motor vind. Bovendien is die ook gewoon te krijgen als schakel.

Niks mis met naked-bikes trouwens.

[ Bericht 2% gewijzigd door joppie_saus op 12-12-2014 18:50:08 ]
#26 || Luciano da Silva
pi_147522469
Ik heb maandag een Fiat 500 Twinair! *O*

Eerst een ritje binnen Groningen in een Polo, dan naar IJsselstein in een 107 en dan van Breukelen weer naar Groningen in de 500. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_147522632
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:59 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb maandag een Fiat 500 Twinair! *O*

Eerst een ritje binnen Groningen in een Polo, dan naar IJsselstein in een 107 en dan van Breukelen weer naar Groningen in de 500. O+
Eindelijk je 500 :P

Ik heb alleen Sneek - Groningen, in een Passat :s)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147523052
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:05 schreef yosander het volgende:

[..]

Eindelijk je 500 :P

Ik heb alleen Sneek - Groningen, in een Passat :s)
Eindelijk mijn 500 ja! :D En de kentekencheck geeft geen jaar van afgifte dus misschien is 'ie wel nieuw! O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_147523067
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:36 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Kun je lezen? Nergens gezegd dat ik deze wilde gaan kopen. Alleen gezegd dat ik dit een mooie motor vind. Bovendien is die ook gewoon te krijgen als schakel.

Niks mis met naked-bikes trouwens.
Je zat al wel te geilen op dat stuk tupperware. Inderdaad is er niks mis met naked bikes zoals een Suzuki GSF600 Bandit. Dit is de naam motor niet waardig natuurlijk :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_147523124
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:59 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb maandag een Fiat 500 Twinair! *O*

Eerst een ritje binnen Groningen in een Polo, dan naar IJsselstein in een 107 en dan van Breukelen weer naar Groningen in de 500. O+
Is dat de 0.9 twinair? Wat een grafgeluid maakt dan ding :X
Maar veel plezier ermee :P
Nee, toch niet
pi_147523170
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:22 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Is dat de 0.9 twinair? Wat een grafgeluid maakt dan ding :X
Maar veel plezier ermee :P
Nee, de 1.0 Twinair Pop! :D Dat klinkt gewoon al schattig. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_147523200
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee, de 1.0 Twinair Pop! :D Dat klinkt gewoon al schattig. O+
Als dat een 2-cylinder is zoals de 0.9, gaat ie niet meer schattig klinken zodra je de motor start. 9.gif
Nee, toch niet
pi_147523237
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:25 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Als dat een 2-cylinder is zoals de 0.9, gaat ie niet meer schattig klinken zodra je de motor start. [ afbeelding ]
Jawel.
Your opinion of me is none of my business.
pi_147523323
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:26 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jawel.
Sorry, maar die motor hebben ze volgens mij uit een grasmaaier gepakt hoor, maarja, dat kan natuurlijk schattig klinken :s)
Is de A28 overigens van Utrecht tot Groningen goed te rijden? Zie net aantal werkzaamheden staan
Nee, toch niet
  vrijdag 12 december 2014 @ 19:29:48 #36
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147523372
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:28 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Sorry, maar die motor hebben ze volgens mij uit een grasmaaier gepakt hoor, maarja, dat kan natuurlijk schattig klinken :s)
Ze is niet voor niks een vrouw he.
pi_147523374
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:28 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Sorry, maar die motor hebben ze volgens mij uit een grasmaaier gepakt hoor, maarja, dat kan natuurlijk schattig klinken :s)
Ik heb ergens gehoord dat ze dat motorblok uit een Honda NC750s vandaan hebben. Inderdaad niet veel soeps nee :N
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_147523377
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:28 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Sorry, maar die motor hebben ze volgens mij uit een grasmaaier gepakt hoor, maarja, dat kan natuurlijk schattig klinken :s)
Hij is schattig, hij is leuk, het is eindelijk een Fiat 500. O+ Geen slecht woord over mijn grote liefde ja?! :{w
Your opinion of me is none of my business.
pi_147524278
Vandaag gemiste oproep, geen voicemail, neem aan dat ik Gewoon pech heb en ze de volgende bellen?:p
  vrijdag 12 december 2014 @ 20:05:19 #40
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147524623
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je zat al wel te geilen op dat stuk tupperware. Inderdaad is er niks mis met naked bikes zoals een Suzuki GSF600 Bandit. Dit is de naam motor niet waardig natuurlijk :')
Ieder zijn smaak hè.
#26 || Luciano da Silva
pi_147524992
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef Drowzz het volgende:
Vandaag gemiste oproep, geen voicemail, neem aan dat ik Gewoon pech heb en ze de volgende bellen?:p
Ze spreken altijd de voicemail in. Waarschijnlijk was het iets/iemand anders ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 12 december 2014 @ 20:17:32 #42
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147525031
Hangt er vanaf hoe laat ze bellen. Tegen sluitingstijd gaan ze gewoon naar de volgende.
#26 || Luciano da Silva
pi_147525775
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:17 schreef joppie_saus het volgende:
Hangt er vanaf hoe laat ze bellen. Tegen sluitingstijd gaan ze gewoon naar de volgende.
Ja was 17:42, dus denk dat ze gewoon de planning af wouden hebben en doorrrrr
pi_147533274
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:05 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ieder zijn smaak hè.
Noem dat maar smaak ja :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 12 december 2014 @ 23:51:11 #45
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147533364
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:48 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Noem dat maar smaak ja :')
Over smaak durven praten als je carnaval viert :')
pi_147534586
Wat een hoop afkrakers hier :') Al gaat het over auto's, motoren of cultuur, iemand zal wel zaniken :P

Accepteer elkaar O+
  zaterdag 13 december 2014 @ 00:45:04 #47
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147534711
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:37 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een hoop afkrakers hier :') Al gaat het over auto's, motoren of cultuur, iemand zal wel zaniken :P

Accepteer elkaar O+
Are you drunk? :+
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147534732
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:45 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Are you drunk? :+
Nee gewoon in Dalai lama-stemming.

Als ik dronken zou zijn zou ik typefouten maken, voor referentie zie mijn posthistory tussen 03:00 en 06:00
  zaterdag 13 december 2014 @ 00:51:59 #49
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147534808
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:46 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nee gewoon in Dalai lama-stemming.

Als ik dronken zou zijn zou ik typefouten maken, voor referentie zie mijn posthistory tussen 03:00 en 06:00
Drugs gebruikt dan? Ghe ghe
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147534836
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:51 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Drugs gebruikt dan? Ghe ghe
Gast dat kan ik hier toch niet posten dan weet iedereen van werk dat ik wiet aan het roken ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door pfefferkatze op 13-12-2014 01:14:02 ]
pi_147535251
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:37 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een hoop afkrakers hier :') Al gaat het over auto's, motoren of cultuur, iemand zal wel zaniken :P

Accepteer elkaar O+
Vriendelijke, fatsoenlijke en volwassen meningsverschillen moeten mogen worden geuit.
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 13 december 2014 @ 08:20:09 #52
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147536961
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:37 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een hoop afkrakers hier :') Al gaat het over auto's, motoren of cultuur, iemand zal wel zaniken :P

Accepteer elkaar O+
Je moet eens met mij en m'n vrienden mee naar de kroeg op zaterdag, dan doen we niks anders dan elkaar afkraken vanwege onze afwijkende smaken in vrouwen, auto's, voetbalteams en wat niet al :D

Verder is het belachelijk vroeg voor een zaterdagochtend maar ik heb straks wel een auto O+
pi_147537267
Pff, weer topdrukte bij de Post en dan moet ik ook nog een nieuwe wijk rijden :'(
pi_147539008
He allemaal,
ik ben sinds afgelopen week werkzaam bij autoreset.
Ik heb een vraag over de planning, er wordt namelijk elke dag een planning gemaakt voor de dag erna. Maar hoe werkt dat met maandagen? Aangezien er in het weekend niet gewerkt wordt. Krijg je dan op vrijdag of op zondag te horen of je op maandag moet werken?

Groetjes
pi_147539053
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 11:50 schreef annelien22 het volgende:
He allemaal,
ik ben sinds afgelopen week werkzaam bij autoreset.
Ik heb een vraag over de planning, er wordt namelijk elke dag een planning gemaakt voor de dag erna. Maar hoe werkt dat met maandagen? Aangezien er in het weekend niet gewerkt wordt. Krijg je dan op vrijdag of op zondag te horen of je op maandag moet werken?

Groetjes
Ze bellen je vrijdag op, en ze kunnen ook in het weekend bellen als er een andere hiker uitvalt.
Nee, toch niet
pi_147539084
quote:
Ze bellen je vrijdag op, en ze kunnen ook in het weekend bellen als er een andere hiker uitvalt.
Normaal gaat het toch enkel via de mail heb ik begrepen? Alleen voor spoedklusjes via de telefoon?
pi_147539171
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 11:54 schreef annelien22 het volgende:

[..]

Normaal gaat het toch enkel via de mail heb ik begrepen? Alleen voor spoedklusjes via de telefoon?
Nee. Meestal bellen ze gewoon, soms mailen ze en dan moet je een bevestiging terug sturen.
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 13 december 2014 @ 12:11:06 #58
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147539325
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 11:50 schreef annelien22 het volgende:
He allemaal,
ik ben sinds afgelopen week werkzaam bij autoreset.
Ik heb een vraag over de planning, er wordt namelijk elke dag een planning gemaakt voor de dag erna. Maar hoe werkt dat met maandagen? Aangezien er in het weekend niet gewerkt wordt. Krijg je dan op vrijdag of op zondag te horen of je op maandag moet werken?

Groetjes
Hoi, welkom hier!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147539386
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 11:50 schreef annelien22 het volgende:
He allemaal,
ik ben sinds afgelopen week werkzaam bij autoreset.
Ik heb een vraag over de planning, er wordt namelijk elke dag een planning gemaakt voor de dag erna. Maar hoe werkt dat met maandagen? Aangezien er in het weekend niet gewerkt wordt. Krijg je dan op vrijdag of op zondag te horen of je op maandag moet werken?

Groetjes
Welkom :W welke regio werk je?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zaterdag 13 december 2014 @ 12:18:31 #60
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147539435
Zo, toen stond de Skoda voor de deur :7

Vanmiddag krijg ik een nieuwe antenne binnen (3cm in plaats van de ongeveer 20cm die er nu op zit) en het belangrijkste: een Feyenoord minikit. Morgen de Yatour ophalen.
Daarna wat optische plekjes wegwerken (paar hele kleine steenslagplekjes en een scheurtje in de bestuurdersstoel), nieuwe middenarmsteun, nieuwe boxen en laten chippen naar 220pk en ik ben klaar :7
Daarna misschien nog een nieuw stuur, dat is wat versleten, maar dat staat niet echt hoog op de lijst.

Iemand die trouwens weet hoe het zit met onderhoud aan een auto. Moet ik dan de garage waar ik hem wil laten onderhouden bellen en "aanmelden" ofzo, of kan ik gewoon een afspraak maken als ik erheen wil?
pi_147539471
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:11 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hoi, welkom hier!
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:15 schreef yosander het volgende:

[..]

Welkom :W welke regio werk je?
Thanks!
Ik werk in regio Rotterdam :)
  zaterdag 13 december 2014 @ 12:20:54 #62
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147539495
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:19 schreef annelien22 het volgende:

[..]

[..]

Thanks!
Ik werk in regio Rotterdam :)
Heuy, eindelijk gezelschap tussen al deze Groningers en Brabanders!!

Al ben ik alweer bijna een jaar arbeider en geen student meer inmiddels ;(
pi_147539829
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:20 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Heuy, eindelijk gezelschap tussen al deze Groningers en Brabanders!!

Al ben ik alweer bijna een jaar arbeider en geen student meer inmiddels ;(
D'r goat niks boven Grunn. :7
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 13 december 2014 @ 12:41:02 #64
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147539862
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

D'r goat niks boven Grunn. :7
Heus wel, de Eemshaven.
pi_147539922
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:41 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Heus wel, de Eemshaven.
Hebben we dat stuk niemandsland nog niet afgestoken dan?
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 13 december 2014 @ 12:44:25 #66
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147539932
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hebben we dat stuk niemandsland nog niet afgestoken dan?
Laatste keer dat ik checkte nog niet nee.

Jouw geliefde Stockholm ligt ook boven Groningen trouwens!!
pi_147539946
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:44 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik checkte nog niet nee.

Jouw geliefde Stockholm ligt ook boven Groningen trouwens!!
Meer rechts dan boven, toch?
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 13 december 2014 @ 12:45:39 #68
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147539959
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Meer rechts dan boven, toch?
Het ligt wel echt een stuk noordelijker hoor. Maar zeker, ook oostelijker.
pi_147539968
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Het ligt wel echt een stuk noordelijker hoor. Maar zeker, ook oostelijker.
Geen moeilijke woorden gebruiken jij.
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 13 december 2014 @ 12:53:17 #70
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147540097
quote:
8s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Geen moeilijke woorden gebruiken jij.
Het ligt wel echt een stuk boven Groningen hoor. Maar zeker, ook rechts.
  zaterdag 13 december 2014 @ 13:57:34 #71
414827 Wave103
It's not pop music
pi_147541289
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, toen stond de Skoda voor de deur :7
^O^ Gefeliciteerd
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:18 schreef Irritatie100 het volgende:
en het belangrijkste: een Feyenoord minikit.
:'(
  zaterdag 13 december 2014 @ 19:11:04 #72
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147548387
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, toen stond de Skoda voor de deur :7

Vanmiddag krijg ik een nieuwe antenne binnen (3cm in plaats van de ongeveer 20cm die er nu op zit) en het belangrijkste: een Feyenoord minikit. Morgen de Yatour ophalen.
Daarna wat optische plekjes wegwerken (paar hele kleine steenslagplekjes en een scheurtje in de bestuurdersstoel), nieuwe middenarmsteun, nieuwe boxen en laten chippen naar 220pk en ik ben klaar :7
Daarna misschien nog een nieuw stuur, dat is wat versleten, maar dat staat niet echt hoog op de lijst.

Iemand die trouwens weet hoe het zit met onderhoud aan een auto. Moet ik dan de garage waar ik hem wil laten onderhouden bellen en "aanmelden" ofzo, of kan ik gewoon een afspraak maken als ik erheen wil?
Stoer! Waar blijven die foto's?

Ik heb lekker een KNVB scheidsrechters mini-kit, nergens te koop maar gewonnen met zo'n Facebook actie :7

Garage kun je gewoon bellen als er wat moet gebeuren, hoef je je niet aan te melden ofzo.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147548974
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, toen stond de Skoda voor de deur :7

Vanmiddag krijg ik een nieuwe antenne binnen (3cm in plaats van de ongeveer 20cm die er nu op zit) en het belangrijkste: een Feyenoord minikit. Morgen de Yatour ophalen.
Daarna wat optische plekjes wegwerken (paar hele kleine steenslagplekjes en een scheurtje in de bestuurdersstoel), nieuwe middenarmsteun, nieuwe boxen en laten chippen naar 220pk en ik ben klaar :7
Daarna misschien nog een nieuw stuur, dat is wat versleten, maar dat staat niet echt hoog op de lijst.

Iemand die trouwens weet hoe het zit met onderhoud aan een auto. Moet ik dan de garage waar ik hem wil laten onderhouden bellen en "aanmelden" ofzo, of kan ik gewoon een afspraak maken als ik erheen wil?
Als je je nog eens een weekendje verveeld, meeting is mogelijk :9

Garage kun je gewoon langsrijden, even afspraak maken en klaar :)
#26 || Luciano da Silva
pi_147575936
Iemand nog een leuke auto morgen? :P Fiat Punto hier :')
أنا مغربي
pi_147576908
Ja! Een Fiat 500! *O* :D O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_147576971
Volgens mij had iemand hier nog zo'n waardeloze twinair nogwat morgen :P

Had een V40 D4 vrijdagavond, zeker een fijne motor die diesel :Y
Nee, toch niet
pi_147578070
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 18:39 schreef Sarasi het volgende:
Ja! Een Fiat 500! *O* :D O+
Super leuke auto ja :'). Vergeet je geen eigen navigatie mee te nemen _O-
أنا مغربي
pi_147578150
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef Solidberg het volgende:
Volgens mij had iemand hier nog zo'n waardeloze twinair nogwat morgen :P

Had een V40 D4 vrijdagavond, zeker een fijne motor die diesel :Y
Volvo's _O_
أنا مغربي
pi_147578337
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 19:10 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Super leuke auto ja :'). Vergeet je geen eigen navigatie mee te nemen _O-
Ik heb altijd een eigen Garmin mee want ik ben topografisch beperkt. :@ Natuurlijk zal ik voor mijn trouwe fans morgen een prachtige foto maken. :Y
Your opinion of me is none of my business.
pi_147579047
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 19:17 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb altijd een eigen Garmin mee want ik ben topografisch beperkt. :@ Natuurlijk zal ik voor mijn trouwe fans morgen een prachtige foto maken. :Y
Ik dan. :') Gelukkig heeft 90% van de auto's ingebouwde navigatie, anders is het google maps op de iphone :P Net als morgen dus, met die heerlijke Fiat -O-
أنا مغربي
  zondag 14 december 2014 @ 19:33:46 #81
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147579150
Installeer dan Wave op je Phone. Gratis, up to date en live verkeers informatie
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147579267
Overigens is de Fiat een 'actieauto' van onze vrienden in Breukelen. Daar moet ik 'm ook ophalen en er staat bij instructies dat er nog een specifieke instructie wordt gemaild door AR (is dus niet gebeurd) en dat ik per se in pak moet. Nu hoef ik niet ver te lopen morgen dus een blouse, jasje en hakken gaan me wel lukken, maar iemand een idee waar die specifieke instructies op slaan?
Your opinion of me is none of my business.
pi_147579759
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 19:36 schreef Sarasi het volgende:
Overigens is de Fiat een 'actieauto' van onze vrienden in Breukelen. Daar moet ik 'm ook ophalen en er staat bij instructies dat er nog een specifieke instructie wordt gemaild door AR (is dus niet gebeurd) en dat ik per se in pak moet. Nu hoef ik niet ver te lopen morgen dus een blouse, jasje en hakken gaan me wel lukken, maar iemand een idee waar die specifieke instructies op slaan?
Misschien moet je voor showgirl spelen? *O*
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147579906
quote:
10s.gif Op zondag 14 december 2014 19:50 schreef yosander het volgende:

[..]

Misschien moet je voor showgirl spelen? *O*
:') Vroegtijdige invoering van het nieuwe contract ja. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_147580119
Ik heb trouwens nog steeds geen contract ontvangen :P waarschijnlijk omdat AR nog een kopie ID-bewijs wil hebben van me, m'n ID die ik gegeven heb bij sollicitatie bleek in oktober te verlopen :+
  zondag 14 december 2014 @ 21:53:33 #86
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147585314
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 19:36 schreef Sarasi het volgende:
Overigens is de Fiat een 'actieauto' van onze vrienden in Breukelen. Daar moet ik 'm ook ophalen en er staat bij instructies dat er nog een specifieke instructie wordt gemaild door AR (is dus niet gebeurd) en dat ik per se in pak moet. Nu hoef ik niet ver te lopen morgen dus een blouse, jasje en hakken gaan me wel lukken, maar iemand een idee waar die specifieke instructies op slaan?
Dat 'pak' is een pak van Christine le Duc. Met jarretels enzo. Succes

:+
#26 || Luciano da Silva
pi_147585456
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 21:53 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dat 'pak' is een pak van Christine le Duc. Met jarretels enzo. Succes

:+
Dan hadden ze dat moeten specificeren, dan had ik die van mezelf mee kunnen nemen. Wat nou als die van hen niet past? :'(

Maargoed, niemand dus enig idee wat die actieauto inhoudt? :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_147585666
quote:
I can do Google me ja. Maar waarom je daar dan per se voor in pak moet en wat de aanvullende instructies zijn is meer waar ik op doelde.
Your opinion of me is none of my business.
pi_147585728
Waarschijnlijk omdat je een auto bij een prive adres moet afleveren. En aangezien je daarom namens de leasemaatschapij direct de auto aan een prive lease klant moet afleveren de Leasemaatschapij het wel zo tof vindt dat je er dan netjes bijloopt.
pi_147585903
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:02 schreef Drilboor het volgende:
Waarschijnlijk omdat je een auto bij een prive adres moet afleveren. En aangezien je daarom namens de leasemaatschapij direct de auto aan een prive lease klant moet afleveren de Leasemaatschapij het wel zo tof vindt dat je er dan netjes bijloopt.
Afleveren of ophalen bij een thuisadres direct bij de klant komt toch constant voor met dit werk :P En normaal hoef je toch ook alleen maar nette kleding aan en niet helemaal in pak.
pi_147586011
quote:
11s.gif Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Afleveren of ophalen bij een thuisadres direct bij de klant komt toch constant voor met dit werk :P En normaal hoef je toch ook alleen maar nette kleding aan en niet helemaal in pak.
Dat zijn ARerts 12.gif
Nee, toch niet
pi_147586066
quote:
11s.gif Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Afleveren of ophalen bij een thuisadres direct bij de klant komt toch constant voor met dit werk :P En normaal hoef je toch ook alleen maar nette kleding aan en niet helemaal in pak.
Dat dus. Ik doe dat regelmatig en hoef nooit in pak. Stiekem vind ik het allemaal voornamelijk een hele hoop gezeik, die hele ritopdracht. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_147586073
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:07 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Dat zijn ARerts [ afbeelding ]
Silly me.
pi_147587889
Morgen een Peugeot 308 en een nieuwe Vivaro. Groningen - Amsterdam en Amsterdam - Heerenveen. Eerste 8:30 ophalen en tweede na 15:00 afleveren, ik houd ergens tijd over...
pi_147593665
Die 2e dus pas na 13.30 ophalen terwijlje al rond 10.30 in ams bent... Vervelend....
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_147593863
Over een uurtje zit ik een een Transporter, naar Den Haag, met wel 84 hele pk's :')

Maar eigenlijk wel blij dat ik weer een keer kan werken.
pi_147594269
Nou, de extra informatie krijg ik ter plekke in Breukelen. -O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_147599263
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 09:05 schreef Sarasi het volgende:
Nou, de extra informatie krijg ik ter plekke in Breukelen. -O-
Vergeet je geen foto's te maken :D
أنا مغربي
pi_147599433
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 13:18 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Vergeet je geen foto's te maken :D
Natuurlijk niet. 8-) Eerste twee ritjes achter de rug, nu onderweg naar de Fiat. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_147603253
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. 8-) Eerste twee ritjes achter de rug, nu onderweg naar de Fiat. :D
En en en en en..... :D
أنا مغربي
pi_147604963
Morgen eindelijk weer eens werken :)

Joure - Amstelveen in een Golf en Hillegom - Harderwijk in een 508sw. ^O^

Het afleveradres in Harderwijk ligt op 3,3km van het station Harderwijk. Ik zit er sterk over te denken om daarvoor een NS zonetaxi te boeken, aangezien tot 4km gratis is in december :D Dichtstbijzijnde bushalte is ook 15 minuten lopen namelijk :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147605807
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:09 schreef trolley het volgende:
Morgen eindelijk weer eens werken :)

Joure - Amstelveen in een Golf en Hillegom - Harderwijk in een 508sw. ^O^

Het afleveradres in Harderwijk ligt op 3,3km van het station Harderwijk. Ik zit er sterk over te denken om daarvoor een NS zonetaxi te boeken, aangezien tot 4km gratis is in december :D Dichtstbijzijnde bushalte is ook 15 minuten lopen namelijk :P
Die zonetaxi klinkt idd aantrekkelijk. Misschien ook maar eens eentje regelen voor als ik weer een rit in nijverdal krijg :')
أنا مغربي
pi_147606489


O+

De verrassing was dat ik een bloemetje voor de klant mee moest nemen en de auto in Groningen moest aftanken. :D

Helaas had de klant onze vrienden in Breukelen gebeld om te melden dat ze vandaag niet thuis zou zijn. Dat is blijkbaar niet helemaal goed over gekomen. En hoewel haar moeder thuis was, mocht die absoluut niet tekenen. Halfuur aan de lijn gehangen met afwisselend onze vrienden en Autoreset en de dochter. Op den duur had ik aan elk oor één telefoon en stond ik dubbel in de wacht. :') Na veel gehannes toch overeen gekomen dat die moeder mocht tekenen, waar ik in de eerste instantie van onze vrienden de auto maar mee naar huis moest nemen. Aangezien die dochter pas woensdag weer thuis zou zijn en ik in Paddepoel woon, leek mij dat een bar slecht plan. }:| Gelukkig heeft Autoreset uiteindelijk alles voor mij opgelost en mag ik nu eindelijk met de bus naar huis. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_147607243
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 16:54 schreef Sarasi het volgende:
[ afbeelding ]

O+

De verrassing was dat ik een bloemetje voor de klant mee moest nemen en de auto in Groningen moest aftanken. :D

Helaas had de klant onze vrienden in Breukelen gebeld om te melden dat ze vandaag niet thuis zou zijn. Dat is blijkbaar niet helemaal goed over gekomen. En hoewel haar moeder thuis was, mocht die absoluut niet tekenen. Halfuur aan de lijn gehangen met afwisselend onze vrienden en Autoreset en de dochter. Op den duur had ik aan elk oor één telefoon en stond ik dubbel in de wacht. :') Na veel gehannes toch overeen gekomen dat die moeder mocht tekenen, waar ik in de eerste instantie van onze vrienden de auto maar mee naar huis moest nemen. Aangezien die dochter pas woensdag weer thuis zou zijn en ik in Paddepoel woon, leek mij dat een bar slecht plan. }:| Gelukkig heeft Autoreset uiteindelijk alles voor mij opgelost en mag ik nu eindelijk met de bus naar huis. *O*
Hahaha super schattig ding _O-. En Paddepoel? Waar ligt dat nou weer :P
أنا مغربي
pi_147607334
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:16 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Hahaha super schattig ding _O-. En Paddepoel? Waar ligt dat nou weer :P
Wijk in Groningen waar er weleens voorbumpers op straat liggen. :P En ja hij is echt super leuk! :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_147608413
Morgen een mooie 5-serie rijden. :D
pi_147609530
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 17:19 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Wijk in Groningen waar er weleens voorbumpers op straat liggen. :P En ja hij is echt super leuk! :D
Grunn :'), heerlijke stad wel
أنا مغربي
  maandag 15 december 2014 @ 18:43:00 #109
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147609778
En in 1x breekt ook bij mij de gekte los, vandaag gereden van 12.30 tot 18.00, morgen van 08.15 tot 18.00. Woensdag 21.00-00.30 en Donderdag 07.00-15.00.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147610247
Hopelijk kan ik vrijdag nog even een ritje doen, maar ik ga eerst wel even kijken hoe ik bij de fysio wegloop woensdag. Ik moet zeggen dat vandaag ook niet heel prettig was voor mijn knie. :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_147610521
Ik heb voor in Harderwijk de zonetaxi geboekt voor morgen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147620340
Hoe zit dat in de kerstvakantie eigenlijk? Gaat t dan gewoon door? :P
pi_147620793
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 22:28 schreef Drowzz het volgende:
Hoe zit dat in de kerstvakantie eigenlijk? Gaat t dan gewoon door? :P
Ja, behalve de feestdagen dan.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147622807
Iemand ervaring met werken vanuit een andere locatie. In de kerstvakantie ben ik twee weken lang bij de ouwelui. Moet ik dan effe bellen of gewoon bij elke keer dat ik beschikbaar ben dit erbij zetten?
pi_147623829
Heel chill, morgen 2,5 uur reizen naar m'n eerste afhaaladres (Urk :'))
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147624198
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 23:35 schreef Drilboor het volgende:
Iemand ervaring met werken vanuit een andere locatie. In de kerstvakantie ben ik twee weken lang bij de ouwelui. Moet ik dan effe bellen of gewoon bij elke keer dat ik beschikbaar ben dit erbij zetten?
Bij je beschikbaarheid neerzetten
Nee, toch niet
  dinsdag 16 december 2014 @ 00:16:25 #117
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_147624260
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 23:35 schreef Drilboor het volgende:
Iemand ervaring met werken vanuit een andere locatie. In de kerstvakantie ben ik twee weken lang bij de ouwelui. Moet ik dan effe bellen of gewoon bij elke keer dat ik beschikbaar ben dit erbij zetten?
Jep, doe ik ook gewoon als ik een weekje college heb. Zet bij elke beschikbare dag de plaatsnaam neer waar vandaan ik kan werken ;)
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_147637155
Iemand geld al binnen?
Nee.
pi_147637389
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:39 schreef Dimitri_ het volgende:
Iemand geld al binnen?
Verwacht het morgen maar :P
pi_147638281
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:46 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Verwacht het morgen maar :P
:'(
Nee.
pi_147638968
Fucking chill die gratis zonetaxi :D Helemaal nu het regende. _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147642346
Moet vanavond de voorzitter van de RVB van mijn scholengemeenschap (+/- 5000 studenten) chauffeuren.

Zal hem eens even aan de tand voelen.
Nee.
pi_147642428
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:39 schreef Dimitri_ het volgende:
Iemand geld al binnen?
Geld?xd mijn contract stond een fout in, ik bellen, moest ik mailen, geen mail meer terug gehad. Morgen maar weer even bellen
pi_147642560
Iemand van AR al werk? Dit wordt de 3e week op rij geen werk voor mij... (alleen woensdag beschikbaar). Begin me toch af te vragen of ik iets niet goed heb gedaan oid.
pi_147642678
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:20 schreef stripe het volgende:
Iemand van AR al werk? Dit wordt de 3e week op rij geen werk voor mij... (alleen woensdag beschikbaar). Begin me toch af te vragen of ik iets niet goed heb gedaan oid.
Als je alleen woensdags maar beschikbaar bent, heb je dus in feite pas 3 dagen geen werk gekregen. Kan gebeuren.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147642705
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:20 schreef stripe het volgende:
Iemand van AR al werk? Dit wordt de 3e week op rij geen werk voor mij... (alleen woensdag beschikbaar). Begin me toch af te vragen of ik iets niet goed heb gedaan oid.
Ik ben voor de laatste twee woensdagen ook niet gebeld, morgen niet beschikbaar. Misschien dat er dit semester toevallig veel studenten in Groningen vrij zijn op woensdag oid? :) Denk dat je gewoon pech hebt, maar één dag per week beschikbaar is wel weinig.
Your opinion of me is none of my business.
pi_147642927
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ben voor de laatste twee woensdagen ook niet gebeld, morgen niet beschikbaar. Misschien dat er dit semester toevallig veel studenten in Groningen vrij zijn op woensdag oid? :) Denk dat je gewoon pech hebt, maar één dag per week beschikbaar is wel weinig.
Klopt. Vanaf januari weer 2/3 dagen. Hoop toch wel op een ritje morgen...
pi_147643009
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:32 schreef stripe het volgende:

[..]

Klopt. Vanaf januari weer 2/3 dagen. Hoop toch wel op een ritje morgen...
Kan nog makkelijk hoor, ik word wel vaker rond zeven uur nog gemaild of gebeld. ;)
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 16 december 2014 @ 18:49:51 #129
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147645196
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:29 schreef trolley het volgende:
Fucking chill die gratis zonetaxi :D Helemaal nu het regende. _O_
Bazen actie
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147646217
Morgen een keer werken vanuit Utrecht, met dank aan onze beste planner!

Wisselrit van Breukelen naar Roermond, wisselen bij het politie bureau :)

Heen in een BMW 3 serie met xxxx32, terug in eenzelfde auto met xxxx27 :P
pi_147656378
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:21 schreef Ordinateur het volgende:
Morgen een keer werken vanuit Utrecht, met dank aan onze beste planner!

Wisselrit van Breukelen naar Roermond, wisselen bij het politie bureau :)

Heen in een BMW 3 serie met xxxx32, terug in eenzelfde auto met xxxx27 :P
Beesttttt voor elkaar
pi_147661452
Ik moet nog een stage afronden, zouden ze bij EW chauffeurs aannemen als stagiaire? Ik zit eraan te denken om hen hier morgen even over te bellen, misschien dat ik het in combinatie met een project kan doen, een medewerkerstevredenheidsonderzoek oid. ^^
pi_147667066
Hmm iemand salaris al?
Zie!
pi_147671106
quote:
15s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:52 schreef johnson555 het volgende:
Hmm iemand salaris al?
Nee ;(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147671151
En met de auto van ouderslief naar de garage voor een kapotte koplamp... Onze garage zit op de driebond. }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_147672451
Drukte bij de pc's? Bel me eens dan, EW!
Nee.
  woensdag 17 december 2014 @ 16:09:00 #137
315510 Guitar93
Vis een optie?
pi_147672726
Hey EW collega's wanneer worden we eigenlijk uitbetaald voor de maand november? Ik dacht altijd rond de 14e toch?
U mad bro? U jelly?
pi_147673177
Morgen naar Roermond, tenminste, er is een pc rit die kant op. Of het daadwerkelijk door gaat....

Edit: volgens de website van het adres in Roermond zijn ze gewoon open, ondanks dat het in het midden van de 'ramp'gebied zit.
  woensdag 17 december 2014 @ 17:14:52 #139
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147674537
Pff, ik wil dus weg bij m'n huidige werkgever want ik heb te weinig uren werk. Heb wel via hun die taxipas gehaald en ooit een scholingsovereenkomst getekend. Blijkt dus dat ik minimaal 600 uur moet werken voordat ik "vrij" ben. Ik heb er nu 474 gewerkt en zou dus die 125 moeten afbetalen.

Vergeten ze alleen even dat er de laatste tijd moeilijk weinig werk is en ik 3 maanden heb moeten wachten voordat ik überhaupt aan het werk kon.

Ze kon me nu geen bedragen noemen, maar stelde voor dat ik nog een paar weken bleef werken. Maar met dat werkaanbod van de afgelopen weken is dat minimaal een half jaar....
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 17 december 2014 @ 17:22:12 #140
414827 Wave103
It's not pop music
pi_147674765
quote:
99s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:14 schreef Fiorano het volgende:
Pff, ik wil dus weg bij m'n huidige werkgever want ik heb te weinig uren werk. Heb wel via hun die taxipas gehaald en ooit een scholingsovereenkomst getekend. Blijkt dus dat ik minimaal 600 uur moet werken voordat ik "vrij" ben. Ik heb er nu 474 gewerkt en zou dus die 125 moeten afbetalen.

Vergeten ze alleen even dat er de laatste tijd moeilijk weinig werk is en ik 3 maanden heb moeten wachten voordat ik überhaupt aan het werk kon.

Ze kon me nu geen bedragen noemen, maar stelde voor dat ik nog een paar weken bleef werken. Maar met dat werkaanbod van de afgelopen weken is dat minimaal een half jaar....
Gierig.. ze kunnen je eigenlijk gijzelen zo.
  woensdag 17 december 2014 @ 17:37:01 #141
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147675145
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:22 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Gierig.. ze kunnen je eigenlijk gijzelen zo.
Ontzetten gierig, maar goed meisje ging nu weer even kijken hoeveel het koste en "of we van beide kanten flexibel" kunnen zijn.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147675166
quote:
99s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:14 schreef Fiorano het volgende:
Pff, ik wil dus weg bij m'n huidige werkgever want ik heb te weinig uren werk. Heb wel via hun die taxipas gehaald en ooit een scholingsovereenkomst getekend. Blijkt dus dat ik minimaal 600 uur moet werken voordat ik "vrij" ben. Ik heb er nu 474 gewerkt en zou dus die 125 moeten afbetalen.

Vergeten ze alleen even dat er de laatste tijd moeilijk weinig werk is en ik 3 maanden heb moeten wachten voordat ik überhaupt aan het werk kon.

Ze kon me nu geen bedragen noemen, maar stelde voor dat ik nog een paar weken bleef werken. Maar met dat werkaanbod van de afgelopen weken is dat minimaal een half jaar....
Heb je geen urencontract dan? Anders heb je gewoon recht op die uren die in je contract staan, of er nou werk is of niet. Als je dat niet hebt is het natuurlijk zuur, maar misschien dat er dan wel wat te regelen valt met je werkgever? Want zo te horen hebben ze je ook niet echt nodig.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 17 december 2014 @ 17:42:58 #143
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147675289
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:38 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Heb je geen urencontract dan? Anders heb je gewoon recht op die uren die in je contract staan, of er nou werk is of niet. Als je dat niet hebt is het natuurlijk zuur, maar misschien dat er dan wel wat te regelen valt met je werkgever? Want zo te horen hebben ze je ook niet echt nodig.
Nope, 0-uren contract natuurlijk. Het is een groot studenten uitzendbureau waarbij ze nogal op "afdelingen" werken. Dus de PZ heeft geen idee wat de Planning doet. PZ houdt zich lekker aan contracten en Planning plant gewoon.

Zelfs voor 2e kerstdag hebben ze geen mensen nodig. "Maar vul wel je beschikbaarheid in, heel misschien worden er maandag nog enkele diensten uitgevraagd" 2e fucking kerstdag ben je als Regiotaxi chauffeur niet nodig? Gelukkig bij m'n nieuwe werkgever wel, die waren zelfs superblij en die reageerde ook heel relaxed toen ik zei dat ik misschien iets langer duurt voordat ik volledig bij hun aan de slag kan.

Snap wel dat hun als uitzendbureau van de opdrachtgevers afhankelijk zijn. Maar zeg dan, ja goh kut het valt ons tegen, we snappen je helemaal. Zullen we splitten?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147675572
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:19 schreef Sarasi het volgende:
En met de auto van ouderslief naar de garage voor een kapotte koplamp... Onze garage zit op de driebond. }:|
Chill :')

Had laatst nog een spoedje vanaf de Driebond, 's middags :'). Ben er toen op m'n fiets naar toe gegaan, fiets in het busje gegooid en afgezet bij de Ikea.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147675724
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:52 schreef yosander het volgende:

[..]

Chill :')

Had laatst nog een spoedje vanaf de Driebond, 's middags :'). Ben er toen op m'n fiets naar toe gegaan, fiets in het busje gegooid en afgezet bij de Ikea.
Alles viel mee! *O* Binnen tien minuutjes waren ze klaar, de medewerker herkende me van het hiken dus het was best gezellig en ik hoefde niks te betalen, service van de zaak. ^O^ En ik kreeg chocomel en een koekje. :9
Your opinion of me is none of my business.
pi_147675777
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Alles viel mee! *O* Binnen tien minuutjes waren ze klaar, de medewerker herkende me van het hiken dus het was best gezellig en ik hoefde niks te betalen, service van de zaak. ^O^ En ik kreeg chocomel en een koekje. :9
Nice ^O^
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147681267
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:09 schreef Guitar93 het volgende:
Hey EW collega's wanneer worden we eigenlijk uitbetaald voor de maand november? Ik dacht altijd rond de 14e toch?
^^ Zit ook al te wachten ja.. Iemand meer info?
أنا مغربي
  woensdag 17 december 2014 @ 20:49:58 #148
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_147681644
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 20:40 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

^^ Zit ook al te wachten ja.. Iemand meer info?
Rond de 17e. Zal morgen wel komen.
  woensdag 17 december 2014 @ 21:06:33 #149
315510 Guitar93
Vis een optie?
pi_147682541
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 20:49 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Rond de 17e. Zal morgen wel komen.
Nice! 22e stufi en zorgtoeslag. Worden weer rijke feestdagen haha.
U mad bro? U jelly?
pi_147683353
Morgen vanuit Breda mijn auto bij de klant neerzetten, in Den Haag. Daarna naar Gorinchem, met een taxi met 11 andere PC's naar locatie.

Van daaruit de klant naar Den Haag brengen. Daar in mijn eigen auto stappen en naar Breda terug rijden.

Lekker omslag maar soit. Uren zijn uren!
Nee.
pi_147684393
Morgen E350 mee *O*
1 ritje van minder dan een uurtje, maar minuten zijn minuten!
Nee, toch niet
pi_147685189
quote:
99s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:42 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Nope, 0-uren contract natuurlijk. Het is een groot studenten uitzendbureau waarbij ze nogal op "afdelingen" werken. Dus de PZ heeft geen idee wat de Planning doet. PZ houdt zich lekker aan contracten en Planning plant gewoon.

Zelfs voor 2e kerstdag hebben ze geen mensen nodig. "Maar vul wel je beschikbaarheid in, heel misschien worden er maandag nog enkele diensten uitgevraagd" 2e fucking kerstdag ben je als Regiotaxi chauffeur niet nodig? Gelukkig bij m'n nieuwe werkgever wel, die waren zelfs superblij en die reageerde ook heel relaxed toen ik zei dat ik misschien iets langer duurt voordat ik volledig bij hun aan de slag kan.

Snap wel dat hun als uitzendbureau van de opdrachtgevers afhankelijk zijn. Maar zeg dan, ja goh kut het valt ons tegen, we snappen je helemaal. Zullen we splitten?
tja. Staat et niets over in je contract?
Over kerstdagen. Drukte is erg wisselend. Wel eens de hele dag het flink druk gehad maar ook wel vrij rustige kerstdagen gehad. Dit jaar moet ik 1e kerstdag vanaf 15.00 aan de bak. De zaterdag erna nacht dienst en met de jaarwisseling vrij. :)
Vorig jaar wel gewerkt met de wisseling. Erg goed voor de fooien maar verder......
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_147695003
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:38 schreef Solidberg het volgende:
Morgen E350 mee *O*
1 ritje van minder dan een uurtje, maar minuten zijn minuten!
Lekkere bak!!
Nee.
pi_147696288
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:38 schreef Solidberg het volgende:
Morgen E350 mee *O*
1 ritje van minder dan een uurtje, maar minuten zijn minuten!
Met dat locatiewerk had ik afgelopen maandag onder andere een ritje van 600 meter :') Twee minuten in een gloednieuwe BMW, papierwerk was meer werk dan het ritje, letterlijk.
pi_147696483
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:19 schreef Dimitri_ het volgende:
Morgen vanuit Breda mijn auto bij de klant neerzetten, in Den Haag. Daarna naar Gorinchem, met een taxi met 11 andere PC's naar locatie.

Van daaruit de klant naar Den Haag brengen. Daar in mijn eigen auto stappen en naar Breda terug rijden.

Lekker omslag maar soit. Uren zijn uren!
Thuisbrengproject? Ik snap ook soms niet hoe Easyway hier winst op kan draaien, ik neem ook aan dat de kilometers in je eigen auto niet doorberekend worden naar de klant...
pi_147698442
Salaris is gestort *O*
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 18 december 2014 @ 09:49:20 #157
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147698638
Gedoe is weer opgelost. Ik moet ¤99.24 betalen, dat is minder als dat ik wilde voorstellen dus dat is prima. Heb nog iets van ¤240 vakantiegeld staan, en daar wordt het vanaf gehaald.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147699283
Kom ik aan in Veenendaal.. Voicemail van de planning. Dan hou je je hart al vast. Geannuleerd.. Wordt mij ook niks gegund hè..
pi_147701146
quote:
17s.gif Op donderdag 18 december 2014 01:08 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Lekkere bak!!
Ding was ook nog gechipt, wat een acceleratie had dat ding _O_
Nee, toch niet
pi_147701339
quote:
99s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:49 schreef Fiorano het volgende:
Gedoe is weer opgelost. Ik moet ¤99.24 betalen, dat is minder als dat ik wilde voorstellen dus dat is prima. Heb nog iets van ¤240 vakantiegeld staan, en daar wordt het vanaf gehaald.
*O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_147706014
Afgaaaang 8)7

Ik ben vergeten twee ritbonnen in te vullen in November. Ben bang dat dat fluiten wordt naar m'n 80 euro :Z
pi_147706634
Oef, dat is zuur :X

Zou wel lullig zijn als ze die twee ritten niet bij de maand december optellen.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147706745
Tja, maar het zou me niets verbazen. Heb het idee dat EW met een behoorlijk brak systeem werkt, dus het zou me dan ook niets verbazen dat de facturatie richting klant dan ook niet is uitgevoerd <O)
  donderdag 18 december 2014 @ 15:43:53 #164
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147708041
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

*O*
Inderdaad blijheid :).

Vandaag laatste buslijntje gereden, Zondag laatste keer Regiotaxi Amersfoort.

Morgen wordt ik ingewerkt bij de Regiotaxi in Utrecht zodat ik gelijk inzetbaar ben met 2e kerstdag. Dat is fijn, want 200% uitbetalen :7 8-)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147708353
Ik heb morgen dus een sollicitatiegesprek bij EasyWay. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
pi_147708556
Morgen een ritje naar Almere in een ds3 en een ritje terug van Harderwijk naar Groningen in een 3008. }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_147708565
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:54 schreef Wobbinho het volgende:
Ik heb morgen dus een sollicitatiegesprek bij EasyWay. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Dominantie uitstralen. Zodra je op de weg bent rechts afslaan ipv links.
Nee, toch niet
pi_147708573
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:54 schreef Wobbinho het volgende:
Ik heb morgen dus een sollicitatiegesprek bij EasyWay. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Het verkeer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147708702
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:02 schreef Sarasi het volgende:
Morgen een ritje naar Almere in een ds3 en een ritje terug van Harderwijk naar Groningen in een 3008. }:|
Niet miepen jij. Ik heb morgen 1 ritje van Leeuwarden naar Oudwoude. Precies 30km en ophalen om 8 uur :X }:|
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147708784
quote:
16s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:07 schreef trolley het volgende:

[..]

Niet miepen jij. Ik heb morgen 1 ritje van Leeuwarden naar Oudwoude. Precies 30km en ophalen om 8 uur :X }:|
Miepmiep. ~:)
Ik ga ook rond kwart over acht ophalen denk ik. Lekker vroeg thuis. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_147708866
Zo'n Peugeot 3008 is wel een fijne bak hoor, beetje geluk zit er een wat grotere motor in en dan trekt dat ding snel genoeg op ^O^
Nee, toch niet
pi_147708880
Zo, dag zit er weer op, mooie dag wel met een hapering in de ochtend.
Ik moest de eerste gelegenheid naar Zutphen pakken, waardoor ik op bushalte Zutphen stond te wachten op de bus naar mijn startadres.
De bus kwam 3 minuten later aanzetten, en ging vrolijk bij het station linksaf ipv rechtsaf het station op, oftewel hij wilde zijn vertraging inhalen door het station over te slaan...
Ik meteen Arriva gebeld die de bus heeft terug gestuurd. Ik ondertussen de klant gebeld en die zou mij bij de bushalte (9 min van zijn huis) zou opwachten.

Vervolgens naar Roermond gereden, waar we de auto aan de rand van het 'ramp'gebied moesten neerzetten om vervolgens verder te lopen naar de rechtbank. Onderweg allemaal brandweer en mannen in witte pakken.
Aangekomen bij de rechtbank de zaak van de klant zijn bedrijf bijgewoond, wel interessant maar ongelofelijk technische zaak, dus ik raakte continu de draad kwijt. :')
De advocaat van de tegenpartij kon lullen als brugman, maar een half uur lang durende betoog van hem kon de advocaat van de klant in een paar zinnen verwerpen.
Uiteindelijk hebben beide partijen hun zegje kunnen doen in vier uur om vervolgens te horen te krijgen dat de volgende zitting wel eens over 1 of twee jaar gehouden kan worden... :')

Het was een mooien dag :)
pi_147708894
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:10 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Miepmiep. ~:)
Ik ga ook rond kwart over acht ophalen denk ik. Lekker vroeg thuis. *O*
Oh, en ik krijg ook nog eens een C1 mee :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147708909
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:12 schreef Solidberg het volgende:
Zo'n Peugeot 3008 is wel een fijne bak hoor, beetje geluk zit er een wat grotere motor in en dan trekt dat ding snel genoeg op ^O^
ja of minder geluk en hij trekt niet op, schakelt niet door etc etc. :')
Zie!
pi_147709427
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:13 schreef johnson555 het volgende:

[..]

ja of minder geluk en hij trekt niet op, schakelt niet door etc etc. :')
Als je de 1.6 diesel niet meekrijgt, is alles goed :+

quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Zo, dag zit er weer op, mooie dag wel met een hapering in de ochtend.
Ik moest de eerste gelegenheid naar Zutphen pakken, waardoor ik op bushalte Zutphen stond te wachten op de bus naar mijn startadres.
De bus kwam 3 minuten later aanzetten, en ging vrolijk bij het station linksaf ipv rechtsaf het station op, oftewel hij wilde zijn vertraging inhalen door het station over te slaan...
Ik meteen Arriva gebeld die de bus heeft terug gestuurd. Ik ondertussen de klant gebeld en die zou mij bij de bushalte (9 min van zijn huis) zou opwachten.

Vervolgens naar Roermond gereden, waar we de auto aan de rand van het 'ramp'gebied moesten neerzetten om vervolgens verder te lopen naar de rechtbank. Onderweg allemaal brandweer en mannen in witte pakken.
Aangekomen bij de rechtbank de zaak van de klant zijn bedrijf bijgewoond, wel interessant maar ongelofelijk technische zaak, dus ik raakte continu de draad kwijt. :')
De advocaat van de tegenpartij kon lullen als brugman, maar een half uur lang durende betoog van hem kon de advocaat van de klant in een paar zinnen verwerpen.
Uiteindelijk hebben beide partijen hun zegje kunnen doen in vier uur om vervolgens te horen te krijgen dat de volgende zitting wel eens over 1 of twee jaar gehouden kan worden... :')

Het was een mooien dag :)
Moest je mee gaan van de CP of ben je uit eigen interesse gegaan? Een rechtspraak lijkt mij nogal saai :X
Nee, toch niet
pi_147709545
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Zo, dag zit er weer op, mooie dag wel met een hapering in de ochtend.
Ik moest de eerste gelegenheid naar Zutphen pakken, waardoor ik op bushalte Zutphen stond te wachten op de bus naar mijn startadres.
De bus kwam 3 minuten later aanzetten, en ging vrolijk bij het station linksaf ipv rechtsaf het station op, oftewel hij wilde zijn vertraging inhalen door het station over te slaan...
Ik meteen Arriva gebeld die de bus heeft terug gestuurd. Ik ondertussen de klant gebeld en die zou mij bij de bushalte (9 min van zijn huis) zou opwachten.

Vervolgens naar Roermond gereden, waar we de auto aan de rand van het 'ramp'gebied moesten neerzetten om vervolgens verder te lopen naar de rechtbank. Onderweg allemaal brandweer en mannen in witte pakken.
Aangekomen bij de rechtbank de zaak van de klant zijn bedrijf bijgewoond, wel interessant maar ongelofelijk technische zaak, dus ik raakte continu de draad kwijt. :')
De advocaat van de tegenpartij kon lullen als brugman, maar een half uur lang durende betoog van hem kon de advocaat van de klant in een paar zinnen verwerpen.
Uiteindelijk hebben beide partijen hun zegje kunnen doen in vier uur om vervolgens te horen te krijgen dat de volgende zitting wel eens over 1 of twee jaar gehouden kan worden... :')

Het was een mooien dag :)
Ook wel eens gehad ja dat de bus gewoon doorreed om minuten in te halen.
Wat een teringlijers zijn het dan, vooral als t een om de (half) uur bus betreft.
Wel grappig dat je aanwezig mocht zijn bij de rechtzaak, lijkt mij saai te worden indien je een jurdisch achtergrond ontbreekt (om alles te volgen)
Zie!
pi_147709648
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:29 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Als je de 1.6 diesel niet meekrijgt, is alles goed :+
Het is de 1.6 diesel. HDiF bluelease, gelukkig wel een handbak. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_147710118
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:02 schreef Sarasi het volgende:
Morgen een ritje naar Almere in een ds3 en een ritje terug van Harderwijk naar Groningen in een 3008. }:|
DS3 _O_
Had dinsdag een 3008 van Spijkenisse naar Groningen. Alleen het geluid is leuk, boven de 100 trekt dat ding niet meer door en hij schakelt ruk. Was een 1.6 uit 2010 of zo :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147710197
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:54 schreef yosander het volgende:

[..]

DS3 _O_
Had dinsdag een 3008 van Spijkenisse naar Groningen. Alleen het geluid is leuk, boven de 100 trekt dat ding niet meer door en hij schakelt ruk. Was een 1.6 uit 2010 of zo :P
Iedereen enthousiast over die ds3, nu begin ik toch benieuwd te worden. :D Ach, ik heb in ieder geval een dagje werk en ik ben op tijd thuis om sinterklaas te vieren. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_147710962
Moar ja, jullie hebben werk... Ik sta ook gewoon beschikbaar, komt niks binnen :p
pi_147711035
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:29 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Als je de 1.6 diesel niet meekrijgt, is alles goed :+

[..]

Moest je mee gaan van de CP of ben je uit eigen interesse gegaan? Een rechtspraak lijkt mij nogal saai :X
Eigen interesse en omdat er toch niks verder te doen is in Roermond. Ik vind het altijd wel leuk om zoiets mee te maken, ik heb een aantal jaar geleden twee korte zaken bijgewoond maar dit was wel iets groter, vind ik wel leuk om mee te maken. :)
pi_147712075
De nood is hoog bij EW. Ontving daarstraks een sms met de vraag of ik, als hiker, een privéchauffeurrit wilde doen morgenavond. :P
pi_147717393
Wat een kutdingen zijn die Citroën C1's.. Man man man kreeg een gloednieuwe die maar 8 km op de teller had, dacht dat wel miss wel leuk kon zijn. Blijkt m'n brommer sneller op te trekken :'). Snap totaal niet wie er in hemelsnaam dit soort auto's leaset.
أنا مغربي
pi_147717507
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 20:35 schreef A_Valbuena het volgende:
Wat een kutdingen zijn die Citroën C1's.. Man man man kreeg een gloednieuwe die maar 8 km op de teller had, dacht dat wel miss wel leuk kon zijn. Blijkt m'n brommer sneller op te trekken :'). Snap totaal niet wie er in hemelsnaam dit soort auto's leaset.
Tja, het enige leuke aan dat soort auto's is dat 140 km/h aanvoelt als 250 km/h :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147728469
Heb medelijden met de PCers die vannacht in het noorden rijden, wat een kloteweer :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Solidberg op 19-12-2014 01:17:02 ]
Nee, toch niet
pi_147731873
Ik had vanavond een pc rit. In een citroen. C1.

Nu mezelf in de foetushouding in slaap huilen.
Nee.
pi_147731894
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 05:45 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik had vanavond een pc rit. In een citroen. C1.

Nu mezelf in de foetushouding in slaap huilen.
Zat de klant achterin? :X
  vrijdag 19 december 2014 @ 06:31:30 #188
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147732032
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 05:45 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik had vanavond een pc rit. In een citroen. C1.

Nu mezelf in de foetushouding in slaap huilen.
_O-
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147732043
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 05:45 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik had vanavond een pc rit. In een citroen. C1.

Nu mezelf in de foetushouding in slaap huilen.
_O-
Ik had net een gemist gesprek van half twee vannacht. Gelukkig staat mijn telefoon altijd op stil, maar het is van "unknown" dus ik kan ook niet terug bellen. Ik heb daar altijd zo'n hekel aan hè. }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_147733634
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 05:45 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik had vanavond een pc rit. In een citroen. C1.

Nu mezelf in de foetushouding in slaap huilen.
Haha, herkenbaar...

Meteen hierop inhakend voor de PCers, wat is jullie slechtste/lelijkste/goedkoopste hok die je hebt moeten rijden? Ik heb wel eens een PC rit in een oude VW Polo uit 2001 gehad, waarmee ik een jong stel moest chauffeuren...
pi_147735606
Heeuu toch nog werk, Leeuwarden. Amsterdam in een fiat doblo haha
pi_147735910
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 10:58 schreef Drowzz het volgende:
Heeuu toch nog werk, Leeuwarden. Amsterdam in een fiat doblo haha
Fiat :r :r :r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147736731
Spoedje Amsterdam - Assen, lekker lopen naar de Maltaweg ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147736746
Werd nog gebeld voor een tweede ritje, helaas af moeten slaan. Had al afspraken gemaakt voor vanmiddag ;(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147742351
Daggie bij een leasebedrijf werken. Guess what? 3 tering citroen c1's. Fucking 3. Achter mefucking kaar.

Ondertussen rijden collegas even 200 km met een E300. Life is unfair. :'(
أنا مغربي
pi_147742530
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:47 schreef A_Valbuena het volgende:
Daggie bij een leasebedrijf werken. Guess what? 3 tering citroen c1's. Fucking 3. Achter mefucking kaar.

Ondertussen rijden collegas even 200 km met een E300. Life is unfair. :'(
Ik ben lekker met de motor naar de uni gegaan. :7 Mooie dag man.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147744115
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:53 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ben lekker met de motor naar de uni gegaan. :7 Mooie dag man.
Weer is idd heerlijk nu, terwijl er vanochtend nog een storm raaste..

RIP paraplu btw, een van de slachtoffers die het helaas niet heeft gered vanochtend.

:P
أنا مغربي
pi_147744162
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:41 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Weer is idd heerlijk nu, terwijl er vanochtend nog een storm raaste..

RIP paraplu btw, een van de slachtoffers die het helaas niet heeft gered vanochtend.

:p
Ik heb een stormparaplu, heerlijk ding. O+

Ik ben weer thuis. Ds3 reed echt prima inderdaad, al zwabberde die auto wel heel erg bij het remmen. Maar dat zal wel aan onderhoud hebben gelegen. De 3008 was drie keer niks, maar het bracht me wel naar Groningen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_147746775
En we zitten weer in de trein, domme fiat doblo
pi_147747369
Was op weg naar de Maltaweg in Amsterdam, kom ik twee hikers tegen en groette ze. Vragen ze of ik van Easyway ben, want zij kregen hun auto's niet mee :')!!

Ik gelukkig wel, een nieuwe Golf :9 wat een fijne bak
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147747758
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb een stormparaplu, heerlijk ding. O+

Ik ben weer thuis. Ds3 reed echt prima inderdaad, al zwabberde die auto wel heel erg bij het remmen. Maar dat zal wel aan onderhoud hebben gelegen. De 3008 was drie keer niks, maar het bracht me wel naar Groningen. :)
Werken die dingen echt? Ook maar eens eentje aanschaffen dan denk ik hoor, want dit kan echt niet zo'n fucking natte auto bij de klant afleveren _O-
أنا مغربي
pi_147747887
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:14 schreef Drowzz het volgende:
En we zitten weer in de trein, domme fiat doblo
Is dat die hele lelijke voorkant auto? _O-
أنا مغربي
pi_147748240
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:45 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

want dit kan echt niet zo'n fucking natte auto bij de klant afleveren _O-
Daar helpt een stormparaplu ook niet tegen, ben ik bang :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147748635
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:49 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Is dat die hele lelijke voorkant auto? _O-
Haha dat is de mutlipla, maar deze mag ook voor die nominatie gaan
pi_147749212
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:45 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Werken die dingen echt? Ook maar eens eentje aanschaffen dan denk ik hoor, want dit kan echt niet zo'n fucking natte auto bij de klant afleveren _O-
Bij de ANWB hebben ze ook stormparaplu's, die zijn wat goedkoper dan die misvormde dingen. Werkt perfect. :Y Ik ben normaal niet zo van de ANWB ouwe lullen prullaria, maar dit ding werkt gewoon heel goed. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_147753784
Maandag Eindhoven - Breukelen - Geleen. C1 en Aygo :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 20 december 2014 @ 14:12:29 #207
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147773541
Geinig, vond laatst tussen de instructieboekjes een vermogensuitdraai. Blijkbaar is m'n auto in 2008 gechipt en heb ik 235pk ipv 180pk :D

Heeft verkoper helemaal niks over gezegd en ik heb in de week dat ik hem nu heb relatief rustig gereden, dus dat ook niet kunnen merken :D
pi_147777062
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 14:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Geinig, vond laatst tussen de instructieboekjes een vermogensuitdraai. Blijkbaar is m'n auto in 2008 gechipt en heb ik 235pk ipv 180pk :D

Heeft verkoper helemaal niks over gezegd en ik heb in de week dat ik hem nu heb relatief rustig gereden, dus dat ook niet kunnen merken :D
Wordt alleen maar leuker :D nu op zn staart trappen
pi_147778151
Je zal er toch enkel verschil merken qua topsnelheid?
Nee, toch niet
pi_147783407
Nee juist bij optrekken en tussenacceleraties.

Maar je hebt geen referentiekader dus je merkt het niet zo snel. 180 pk is natuurlijk ook al vrij veel.
pi_147784365
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:09 schreef Viezze het volgende:
Nee juist bij optrekken en tussenacceleraties.

Maar je hebt geen referentiekader dus je merkt het niet zo snel. 180 pk is natuurlijk ook al vrij veel.
Inderdaad. Het is moeilijk in te schatten. Ook al is een upgrade van 55pk wel merkbaar als je de auto eerst standaard rijdt natuurlijk.
pi_147808583
een rit morgen ;( caddy (8>
Zie!
pi_147809459
Toch wel een geile 1.6 SDI hoop ik? ~O>
Nee, toch niet
pi_147810228
quote:
11s.gif Op zondag 21 december 2014 17:55 schreef Solidberg het volgende:
Toch wel een geile 1.6 SDI hoop ik? ~O>
een 1.6 TDI MAXI BMT 102 PK :P uit 2014 dus gloedjenieuw
Zie!
pi_147810267
Die is nog vrij prettig, en grote kans dat er gewoon cc in zit.
pi_147810345
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 18:20 schreef Viezze het volgende:
Die is nog vrij prettig, en grote kans dat er gewoon cc in zit.
is CC zo belangrijk voor jullie? :+ :P
mij boeit t meest of ie automatisch is of niet _O_
Zie!
pi_147810534
Ja

_O_ CC _O_

Automaat is ook chill, maar cc is belangrijker. Op lange afstanden zeker, en dan boeit de automaat ook niet zoveel meer. (Wat niet wegneemt dat een automaat ook heerlijk rijdt _O_ zodra ik me een fatsoenlijke kan veroorloven komt er een voor de deur te staan :9 )
pi_147810738
CC vind ik verreweg de meest prettige functie, schakelen boeit mij niks.
Ga zo een uur in een Kangoo uit 2003 rijden zonder CC, dat doet gewoon pijn aan je voet na 20 minuten :'(
Nee, toch niet
pi_147810934
Ja oke op lange afstanden is t zeker prettig, vooral in de busjes and caddys bv.
maar ja part of the job, soms is er CC maar gebruik ik t niet
Zie!
pi_147812158
Als het druk is heeft cc weinig zin inderdaad, maar wij rijden over het algemeen buiten de spits en dan is het vrij prettig.

Verder op het eisenlijstje: radio en (volautomatische) climate control
pi_147820499
Must have opties op een auto zijn wat mij betreft ook cc, met 't liefst ook een limitfunctie, kan ik tenminste m'n voet op het gaspedaal laten staan en het werkt intuïtiever. Verder inderdaad volautomatische airco, waar je de temperatuur kunt instellen en een radio met degelijke speakers.

Toevallig weet ik dat de huidige Qashqai een hele complete auto is voor een redelijke prijs, maar de speakers van de radio zijn crap, en er is geen mogelijkheid om een beter geluidssysteem te nemen, één van de redenen waarom je van de hele koop van de Qashqai af zou kunnen zien, alleen door een paar goedkope kutspeakers... Als ik Nissan was, zou ik daar gauw wat aan doen.

Als een auto hill-start-assist heeft is dat ook wel prettig, rijdt toch comfortabeler weg. Ook vind ik een regensensor en automatische verlichting een must op een moderne auto.
pi_147820870
Hill-start-assist heb ik nog nooit gehad, wat moet ik me daar bij voorstellen?

Regensensor is inderdaad wel prettig, hoewel het me niet zo heel veel boeit. Als je de interval stand maar in verschillende standen kan zetten. Automatische verlichting vind ik juist kut, ik zet het dan altijd nog handmatig aan en uit :P

Verhaal over de speakers; mee eens.
pi_147820881
Ik gebruik cc amper eigenlijk. Ik heb ook nog nooit een auto gereden waarin het gas niet constant te houden was met je voet. Het allerergste vind ik vernikkelen, dus verwarming is een must voor mij. En verder boeit het me eigenlijk niks, al is een radio wel heel erg fijn. Kwaliteit van de speakers vind ik dan weer redelijk irrelevant, ik bler toch wel enthousiast mee. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_147823082
Hill-start-assist klinkt als iets voor mensen die een eenvoudige hellingproef niet beheersen :') CC en dan vooral Adaptive CC vind ik erg fijn, en goede radio (DAB+ :D) en goeie speakers zijn ook erg fijn :) Goeie stoelen met bijvoorbeeld stoelverwarming zijn ook erg fijn, daar zijn de Volvo's erg goed in :)
Automatische achterklep is een kutfunctie die zo goed als altijd te langzaam is.
pi_147823148
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 21:58 schreef Viezze het volgende:
Hill-start-assist heb ik nog nooit gehad, wat moet ik me daar bij voorstellen?

Regensensor is inderdaad wel prettig, hoewel het me niet zo heel veel boeit. Als je de interval stand maar in verschillende standen kan zetten. Automatische verlichting vind ik juist kut, ik zet het dan altijd nog handmatig aan en uit :P

Verhaal over de speakers; mee eens.
Hill start assist is volgens mij dat je niet achteruit rolt op een helling wanneer je je voet van de rem af haalt.
pi_147824339
Zeker niet zoveel werk in de vakantie? Zie niet zoveel berichten van mensen wat ze morgen gaan rijden :d
pi_147824468
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 23:02 schreef Drowzz het volgende:
Zeker niet zoveel werk in de vakantie? Zie niet zoveel berichten van mensen wat ze morgen gaan rijden :d
Als je zo graag wilt werken, bel dan zelf even.
Your opinion of me is none of my business.
pi_147825208
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 23:05 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als je zo graag wilt werken, bel dan zelf even.
Haha nou nou, niet zo boos :o kan morgen zelf niet helaas. Zou dat nut hebben als je belt?
pi_147825479
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 23:20 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Haha nou nou, niet zo boos :o kan morgen zelf niet helaas. Zou dat nut hebben als je belt?
Ligt eraan welke planster je aan de telefoon krijgt, en of ze niet 'that period' heeft :P

Maar over het algemeen wordt het niet echt gewaardeerd door EW als je zelf gaat bellen.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147826294
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 23:25 schreef trolley het volgende:

[..]

Ligt eraan welke planster je aan de telefoon krijgt, en of ze niet 'that period' heeft :P

Maar over het algemeen wordt het niet echt gewaardeerd door EW als je zelf gaat bellen.
Mwha onzin dat ze het niet waarderen, ik heb vaak dat ik na een rit bel omdat ik dan nog prima een erachter aaan kan doen. Heel vaak (paar keer niet) gewoon een rit gekregen

Zelf bellen is alsnog beter dan 8 uur in de avond horen dat je moet werken.
Zie!
pi_147826917
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 23:20 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Haha nou nou, niet zo boos :o kan morgen zelf niet helaas. Zou dat nut hebben als je belt?
Dat was niet boos, dat was gewoon behulpzaam? :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_147826974
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat was niet boos, dat was gewoon behulpzaam? :')
Kwam Wat boos over:p
pi_147827021
quote:
14s.gif Op zondag 21 december 2014 23:41 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Mwha onzin dat ze het niet waarderen, ik heb vaak dat ik na een rit bel omdat ik dan nog prima een erachter aaan kan doen. Heel vaak (paar keer niet) gewoon een rit gekregen

Zelf bellen is alsnog beter dan 8 uur in de avond horen dat je moet werken.
Hoe doe je dat dan met de papieren vraag ik me af als je midden op straat staat?:p
pi_147827180
quote:
14s.gif Op zondag 21 december 2014 23:41 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Mwha onzin dat ze het niet waarderen, ik heb vaak dat ik na een rit bel omdat ik dan nog prima een erachter aaan kan doen. Heel vaak (paar keer niet) gewoon een rit gekregen

Zelf bellen is alsnog beter dan 8 uur in de avond horen dat je moet werken.
Maar dan had je al werk gekregen voor die dag. Ik geloof niet dat ze er op kantoor blij van worden als alle ~1200 hikers en/of PC elke keer maar gaan bellen voor werk. Helemaal tijdens vakanties, dan staat iedereen ook full time beschikbaar. Maar goed, dat moeten jullie helemaal zelf weten.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147827343
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 23:56 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan met de papieren vraag ik me af als je midden op straat staat?:p
Ik heb altijd het standaard EW transportformulier bij me, voor dat soort gevallen. Maar bij de meeste LM doen ze niet moeilijk wanneer je uitlegt dat je een spoedrit hebt gekregen en kun je bij hun het formulier wel printen.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147828756
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 23:56 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan met de papieren vraag ik me af als je midden op straat staat?:p
vaak zeggen ze print maar bij LM

quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 23:59 schreef trolley het volgende:

[..]

Maar dan had je al werk gekregen voor die dag. Ik geloof niet dat ze er op kantoor blij van worden als alle ~1200 hikers en/of PC elke keer maar gaan bellen voor werk. Helemaal tijdens vakanties, dan staat iedereen ook full time beschikbaar. Maar goed, dat moeten jullie helemaal zelf weten.
nee klopt natuurlijk, ik bel dan ook nooit voor werk als ik niet ingepland sta behalve als ik maar een rit heb en dus bel ik daarna
Zie!
pi_147829231
Ik gebruik zelf nooit CC :o omdat ik dat eerlijk gezegd niet echt lekker vind rijden, maargoed dat is denk ik iets persoonlijks :'). Verder ben ik al super tevreden als de bass goed is en de auto lekker snel optrekt _O_

Morgen weer een dagje bij een leasebedrijf werken, eerste keer bij dit bedrijf trouwens. Staat wel in de gegevens dat het vooral poetsen en stofzuigen van auto's is ): Wel mag ik lekker in een spijkerbroekkie gaan ^O^
أنا مغربي
pi_147830486
Belangrijkste optie vind ik denk ik wel xenon, als je 's nachts rijdt. Kan me voorstellen dat dat met hiken niet zo vaak voor komt.
Nee.
pi_147836797
Spoedje Sneek - Amsterdam gekregen in een :') Caddy :')

Als we het toch over eisen hebben, ik hoop dat dat hok wel CC heeft :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147837416
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 11:40 schreef trolley het volgende:
Spoedje Sneek - Amsterdam gekregen in een :') Caddy :')

Als we het toch over eisen hebben, ik hoop dat dat hok wel CC heeft :')
Volgens mij moet je volle bak tegen de wind in. Dus waarschijnlijk kan je de hele weg vol gas rijden. Geen cc nodig dus.

En op het moment dat ik dit typ wordt ik gebeld. Assen - Breda in een oude C1 |:( , en Halsteren - Almere in een V60. Kan mijn rug weer wat bijkomen.
pi_147837977
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:05 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Volgens mij moet je volle bak tegen de wind in. Dus waarschijnlijk kan je de hele weg vol gas rijden. Geen cc nodig dus.
Hij heeft wel cc, maar als dat zo is heb ik het niet nodig nee, helemaal niet op de Afsluitdijk :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147838165
Ik mag zo nog Groningen - Meerkerk rijden in een Auris :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147838498
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:33 schreef yosander het volgende:
Ik mag zo nog Groningen - Meerkerk rijden in een Auris :P
Arme jij. :')

Hopelijk krijg ik nog wat voor morgen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_147838700
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Arme jij. :')

Hopelijk krijg ik nog wat voor morgen. :)
Arme ik vanwege de auto of vanwege Meerkerk (of beide :'()

De Auris is wel full option 8-)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147838734
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2014 12:50 schreef yosander het volgende:

[..]

Arme ik vanwege de auto of vanwege Meerkerk (of beide :'()

De Auris is wel full option 8-)
Beide. _O- Auris rijdt best oké hoor, maar ik vind er niks aan.
Your opinion of me is none of my business.
pi_147838792
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:51 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Beide. _O- Auris rijdt best oké hoor, maar ik vind er niks aan.
Om het af te maken mag ik zo ook nog naar de Driebond fietsen :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 22 december 2014 @ 13:32:32 #247
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_147840055
Morgen om half 9 een auto ophalen en er staat bij dat ik een uur van te voren de CP moet bellen om aan te geven hoe laat ik er ben. Arme CP. :P
pi_147840211
Sta je daar bij Chemelot, half NL afgebeld voor de CP z'n nummer, krijg je de voicemail eraan :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147840580
Morgen Eindhoven - Schiphol en Hillegom - Amersfoort
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147840713
Morgen Leeuwarden-Schiphol in een Cactus en Hoofddorp-Groningen in een Alto. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_147840911
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:33 schreef yosander het volgende:
Ik mag zo nog Groningen - Meerkerk rijden in een Auris :P
Alsjeblieft, die heb ik vriendelijk afgewezen ;)

Ik kon niet voor half 2 in Groningen zijn, jammer genoeg.
pi_147841619
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 13:54 schreef Sarasi het volgende:
Morgen Leeuwarden-Schiphol in een Cactus en Hoofddorp-Groningen in een Alto. *O*
Hoe laat ben je op Schiphol schat?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147841678
Tevens: Alto, C1, Aygo :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147841775
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2014 14:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe laat ben je op Schiphol schat?
Geen idee nog. Ik wil om negen uur die auto ophalen, maar dan moet ik om kwart over zeven de deur al uit en ik heb vanavond nog een concert. Dus hangt er een beetje vanaf hoe laat ik thuis ben vanavond.
Your opinion of me is none of my business.
pi_147842170
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 14:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Geen idee nog. Ik wil om negen uur die auto ophalen, maar dan moet ik om kwart over zeven de deur al uit en ik heb vanavond nog een concert. Dus hangt er een beetje vanaf hoe laat ik thuis ben vanavond.
Beter daten we ff rond een uur of 11 op Schiphol.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147842211
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2014 14:40 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Beter daten we ff rond een uur of 11 op Schiphol.
Ik date alleen mannen die breder zijn dan ik. :{w
Your opinion of me is none of my business.
pi_147842470
pi_147842746
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 14:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik date alleen mannen die breder zijn dan ik. :{w
_O-

Gister kat aangereden met ~100 km/h, ding vloog zowat 3 meter de lucht in :X
Nee, toch niet
pi_147842778
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 14:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik date alleen mannen die breder zijn dan ik. :{w
Haten op mijn slanke lijn :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147842810
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:54 schreef Solidberg het volgende:

[..]

_O-

Gister kat aangereden met ~100 km/h, ding vloog zowat 3 meter de lucht in :X
Moordenaar!
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147843000
quote:
11s.gif Op maandag 22 december 2014 14:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Moordenaar!
Moest die kat maar niet zonder licht op straat :{w
Zit nu ook een scheurtje in de bumper ;(
Nee, toch niet
pi_147843787
Gister en vandaag beschikbaarheid weer volledig open, niets. Lees hier dat er mensen (ook in omgeving Groningen) toch wel werk hebben. Ik ben afgelopen maand geen één keer opgeroepen voor werk. Zou er een reden kunnen zijn dat AR mij niet meer voor ritten vraagt? Of zullen ze hier altijd iets over laten weten? Mocht ik voor morgen weer geen rit krijgen dan ben ik bijna 10 dagen beschikbaar geweest (verdeelt over de maand) waarin ik niet ben opgeroepen. Morgen ga ik even bellen denk ik.

inb4; ja ik weet dat 10 dagen weinig is
pi_147843924
10 volledige dagen geen werk zou mij ook gaan frustreren. In dit geval zou ik ze nu vandaag nog gewoon even bellen en vragen over hoe en wat, en of ze dan gelijk werk voor je hebben morgen. Anders zit je morgen nóg een dag thuis. -O-

Edit: op zondag beschikbaar is leuk en aardig, maar je verwacht toch niet serieus werk op een zondag? Alle bedrijven en LM zijn dan gesloten natuurlijk ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147843983
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:21 schreef stripe het volgende:
Gister en vandaag beschikbaarheid weer volledig open, niets. Lees hier dat er mensen (ook in omgeving Groningen) toch wel werk hebben. Ik ben afgelopen maand geen één keer opgeroepen voor werk. Zou er een reden kunnen zijn dat AR mij niet meer voor ritten vraagt? Of zullen ze hier altijd iets over laten weten? Mocht ik voor morgen weer geen rit krijgen dan ben ik bijna 10 dagen beschikbaar geweest (verdeelt over de maand) waarin ik niet ben opgeroepen. Morgen ga ik even bellen denk ik.

inb4; ja ik weet dat 10 dagen weinig is
Het weekend moet je niet meerekenen. Ik sta al anderhalf jaar elk weekend beschikbaar en ben nog nooit gebeld. :P Verder, mail gewoon even?
Your opinion of me is none of my business.
pi_147844105
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 15:26 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het weekend moet je niet meerekenen. Ik sta al anderhalf jaar elk weekend beschikbaar en ben nog nooit gebeld. :P Verder, mail gewoon even?
Wacht even, ik was even in de veronderstelling dat het vandaag al dinsdag was :') vakantie natuurlijk. Verder ben ik in het weekend nooit beschikbaar en die dagen heb ik ook niet meegerekend. Ik ga ze wel even een mailtje sturen, wie weet levert dat wat op.
pi_147844500
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:21 schreef stripe het volgende:
Gister en vandaag beschikbaarheid weer volledig open, niets. Lees hier dat er mensen (ook in omgeving Groningen) toch wel werk hebben. Ik ben afgelopen maand geen één keer opgeroepen voor werk. Zou er een reden kunnen zijn dat AR mij niet meer voor ritten vraagt? Of zullen ze hier altijd iets over laten weten? Mocht ik voor morgen weer geen rit krijgen dan ben ik bijna 10 dagen beschikbaar geweest (verdeelt over de maand) waarin ik niet ben opgeroepen. Morgen ga ik even bellen denk ik.

inb4; ja ik weet dat 10 dagen weinig is
Jup ik lees hier ook berichtjes van mensen uit mijn regio haha, maar denk dat ze eerst diegene bellen die er langer werken of niet? Soms heeft trolley al een ritje bekend om 2 uur, en ik ben nog nooit voor half 6 gebeld haha
pi_147844606
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 15:37 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Jup ik lees hier ook berichtjes van mensen uit mijn regio haha, maar denk dat ze eerst diegene bellen die er langer werken of niet? Soms heeft trolley al een ritje bekend om 2 uur, en ik ben nog nooit voor half 6 gebeld haha
Nee hoor. Ik werd vorig jaar vaker vroeg gebeld of gemaild dan dit jaar. Ze bellen/mailen gewoon degene die het dichtste bij het ophaaladres woont, denk ik.
Your opinion of me is none of my business.
pi_147844752
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik werd vorig jaar vaker vroeg gebeld of gemaild dan dit jaar. Ze bellen/mailen gewoon degene die het dichtste bij het ophaaladres woont, denk ik.
Ja dat klinkt ook wel logisch eigenlijk. Helaas woon ik ontzettend ver van de meeste ophaaladressen in Groningen.
pi_147844788
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 15:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik werd vorig jaar vaker vroeg gebeld of gemaild dan dit jaar. Ze bellen/mailen gewoon degene die het dichtste bij het ophaaladres woont, denk ik.
Zouden ze dat op de planning voor iedere rit gaan uitzoeken denk je? Lijkt me behoorlijk inefficiënt werken. Ze werken tenslotte niet voor niets met regio's waardoor ze extreme reistijden al hebben bespaard.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147844884
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef trolley het volgende:

[..]

Zouden ze dat op de planning voor iedere rit gaan uitzoeken denk je? Lijkt me behoorlijk inefficiënt werken. Ze werken tenslotte niet voor niets met regio's waardoor ze extreme reistijden al hebben bespaard.
Hoezo veel werk? Gewoon bij invoeren postcode ophaaladres een lijst hikers op volgorde van afstand. Lijkt me voor hen wel het voordeligste.
Your opinion of me is none of my business.
pi_147845099
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 15:45 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hoezo veel werk? Gewoon bij invoeren postcode ophaaladres een lijst hikers op volgorde van afstand. Lijkt me voor hen wel het voordeligste.
Hmm. Bij een spoedrit kan ik me voorstellen dat het op deze manier bepaald wordt, maar bij 'normale' ritten? Zou zomaar kunnen hoor, dat weet ik verder ook niet :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147845500
Is er eigenlijk veel PC werk rond oud en nieuw? Dacht eraan om mijzelf beschikbaar te stellen als ik aardig wat uren zou kunnen maken
Nee, toch niet
pi_147846160
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:01 schreef ManScat het volgende:

[..]

Alsjeblieft, die heb ik vriendelijk afgewezen ;)

Ik kon niet voor half 2 in Groningen zijn, jammer genoeg.
Thanks :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147847552
Kom naar Amsterdam allen, meer dan genoeg werk! Werd vandaag serieus om 09:00 gebeld om morgen bij een leasebedrijf te werken :o
أنا مغربي
pi_147847635
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 17:07 schreef A_Valbuena het volgende:
Kom naar Amsterdam allen, meer dan genoeg werk! Werd vandaag serieus om 09:00 gebeld om morgen bij een leasebedrijf te werken :o
Niet elke werkochtend beginnen met een rit van anderhalf uur minimaal :')
Nee, toch niet
pi_147848356
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef Solidberg het volgende:
Is er eigenlijk veel PC werk rond oud en nieuw? Dacht eraan om mijzelf beschikbaar te stellen als ik aardig wat uren zou kunnen maken
Veel kerstborrels, rond oud en nieuw zou ik het niet weten.

Wat zou ik doen, 2e kerstdag wel of niet open zetten? Ik bedoel, 1ste kerstdag is de shit, maar op 2e kerstdag doe ik verder niet veel.
pi_147848389
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2014 17:11 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Niet elke werkochtend beginnen met een rit van anderhalf uur minimaal :')
En niet te vergeten de grootste kans op echt lange ritten, zoals Groningen - Maastricht :7
pi_147848810
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:42 schreef Viezze het volgende:

[..]

En niet te vergeten de grootste kans op echt lange ritten, zoals Groningen - Maastricht :7
_O_ had retourtje met BMW 1 en Lexus GS450h van Assen - Enter hele tijd terug, dat zijn wel de leukere ritten.
Nee, toch niet
pi_147848898
Heb een keer Stadskanaal - Born gehad. Even opgezocht, bijna 10 uur zoet geweest met 1 rit :+
pi_147849145
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 18:00 schreef Viezze het volgende:
Heb een keer Stadskanaal - Born gehad. Even opgezocht, bijna 10 uur zoet geweest met 1 rit :+
7 uur terug met OV ofwat :P?
Nee, toch niet
pi_147849166
Groningen - Stadskanaal natuurlijk met het ov, terugrit (ov) Born - Groningen was 5 uur. Wat een hel :')
pi_147849378
Yes, morgen Groningen - Schiphol. Auto wel onbekend en kenteken ook, verrassing dus. Ben lang niet zo blij geweest met een rit :)
pi_147849445
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 18:17 schreef stripe het volgende:
Yes, morgen Groningen - Schiphol. Auto wel onbekend en kenteken ook, verrassing dus. Ben lang niet zo blij geweest met een rit :)
Zelfde voor morgen! Moet je ook aan de Helperzoom zijn? :D

Kunnen morgen een mini-meet houden op Schiphol _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147849461
Helperzoom, check! Ook naar Schiphol :D

Minimeet op Helperzoom, en Schiphol dus.
pi_147849537
9 uur afhalen? :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147849657
Jup. Ik ben 9:06 met de trein op Europapark, rond 10 over ben ik er dus.
Hoop dat het wat is, kenteken onbekend beloofd meestal niet iets spectaculairs.
pi_147849813
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:24 schreef yosander het volgende:
9 uur afhalen? :P
Jup, 9 uur helperzoom bij "de vis". Bij jullie wel kentekens of niet?
pi_147849944
Ik ga ook met de trein denk ik. Alleen de eerste twee cijfers van het kenteken heb ik :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147850041
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2014 18:41 schreef yosander het volgende:
Ik ga ook met de trein denk ik. Alleen de eerste twee cijfers van het kenteken heb ik :')
Niet toevallig ook 05 bij jullie? Kunnen we met z'n 3en in de c1 of aygo
pi_147850073
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:44 schreef stripe het volgende:

[..]

Niet toevallig ook 05 bij jullie? Kunnen we met z'n 3en in de c1 of aygo
04 :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147850153
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 18:45 schreef yosander het volgende:

[..]

04 :P
Haha. Je verwacht het niet...
pi_147850172
Haha, ik heb 03 als eerste cijfers van het kenteken :P
pi_147850208
Kunnen we in colonne gaan rijden met ManScat voorop :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147851030
Gewoon op 3-baans snelweg rijden en die blokkeren alá Top Gear :P
Nee, toch niet
pi_147855811
Boys ik moet ook naar de pakhuisweg. Als we nu even mooi allemaal om 11 uur afspreken. :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147859972
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2014 21:18 schreef Amoeba het volgende:
Boys ik moet ook naar de pakhuisweg. Als we nu even mooi allemaal om 11 uur afspreken. :Y
Met je elf uur. }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_147860642
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2014 21:18 schreef Amoeba het volgende:
Boys ik moet ook naar de pakhuisweg. Als we nu even mooi allemaal om 11 uur afspreken. :Y
Ik moet 9 uur ophalen. Bij de nummers 04 en 03 ook zo denk ik....
pi_147861564
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef stripe het volgende:

[..]

Ik moet 9 uur ophalen. Bij de nummers 04 en 03 ook zo denk ik....
Jup, dus 11 uur is net iets te vroeg
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147861647
Jullie allemaal vanuit Groningen zeker. Ik vanuit Leeuwarden met mijn cactus, dus mijn wekker gaat om half zeven al. :'(
Your opinion of me is none of my business.
pi_147862479
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:07 schreef Sarasi het volgende:
Jullie allemaal vanuit Groningen zeker. Ik vanuit Leeuwarden met mijn cactus, dus mijn wekker gaat om half zeven al. :'(
hihi :X
pi_147862554
Dicht.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')