abonnement Unibet Coolblue
pi_147989997
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 23:30 schreef loezzzje het volgende:
de enigste kapsalon in NL die open is op 1ste kerstdag _O-
En dan ook nog verbaasd zijn als er niemand wil komen werken _O-
pi_147992180
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

En dan ook nog verbaasd zijn als er niemand wil komen werken _O-
dat vond ik nog het mooiste ja! ik moest ook werken gisteren maar dat is wel 10 weken geleden al gevraagd, niet op de dag zelf _O- anders zou ik ook zeggen, zak er in :P
  Moderator zaterdag 27 december 2014 @ 05:34:06 #203
388664 crew  Dotteke
pi_147998004
Begin GTST een beetje zat te worden, niet echt spannend meer om te kijken.
Het begint een beetje af te takelen, ze weten niet meer wat ze moeten doen en dat hele gedoe met Nick. Luco en Maxime begint weer opnieuw
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_147998252
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zijn er nog mensen die het niet meer spannend vinden lol

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het zo !!!
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zaterdag 27 december 2014 @ 11:53:22 #205
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_148002629
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 december 2014 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bah drie matige erin waar zijn de shots van Nick en Daryl?
In het begin was Thijs nog wel interessant. (Met de Ludo-verhaallijn)
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_148004715
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 december 2014 05:34 schreef Dotteke het volgende:
Begin GTST een beetje zat te worden, niet echt spannend meer om te kijken.
Het begint een beetje af te takelen, ze weten niet meer wat ze moeten doen en dat hele gedoe met Nick. Luco en Maxime begint weer opnieuw
Ik kan niet zeggen dat je ongelijk hebt.
Rond de 5000ste aflevering was de verhaallijn rondom Ludo en Veltman echt spannend, maar met Nick als de "hogere macht" is het in één keer teniet gedaan. En nu is het inderdaad weer hetzelfde oude liedje met de vete tussen Nick en Maxime. Het is net alsof de eerste weken van die verhaallijn door een groep vakantiewerkers is geschreven en de vaste schrijvers het daarna weer hebben overgenomen met hun eeuwige herhalingsdrift :{

En over de rest ga ik niet eens beginnen. Het niveau is echt bedroevend laag :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Moderator zaterdag 27 december 2014 @ 12:56:56 #207
388664 crew  Dotteke
pi_148004806
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik kan niet zeggen dat je ongelijk hebt.
Rond de 5000ste aflevering was de verhaallijn rondom Ludo en Veltman echt spannend, maar met Nick als de "hogere macht" is het in één keer teniet gedaan. En nu is het inderdaad weer hetzelfde oude liedje met de vete tussen Nick en Maxime. Het is net alsof de eerste weken van die verhaallijn door een groep vakantiewerkers is geschreven en de vaste schrijvers het daarna weer hebben overgenomen met hun eeuwige herhalingsdrift :{

En over de rest ga ik niet eens beginnen. Het niveau is echt bedroevend laag :')
De kijkcijfers zullen wel gaan kelderen als ze op dit niveau doorgaan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_148005011
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]

De kijkcijfers zullen wel gaan kelderen als ze op dit niveau doorgaan.
Ik hoop daar al een aantal seizoenen op als ik eerlijk ben, want het niveau is al een aantal seizoenen zo belabberd. Maar tot nu toe blijven de kijkcijfers helaas aardig stabiel... Dus het zal nog wel even duren voordat het eens goed gaat veranderen, want de schrijvers denken echt dat ze briljant werk leveren. Dat bleek laatst wel weer uit een interview met hoofdschrijver Martin van Steijn; dat was vrijwel even tenenkrommend als de gemiddelde aflevering uit de afgelopen 6 seizoenen :X
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Moderator zaterdag 27 december 2014 @ 13:05:08 #209
388664 crew  Dotteke
pi_148005075
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik hoop daar al een aantal seizoenen op als ik eerlijk ben, want het niveau is al een aantal seizoenen zo belabberd. Maar tot nu toe blijven de kijkcijfers helaas aardig stabiel... Dus het zal nog wel even duren voordat het eens goed gaat veranderen, want de schrijvers denken echt dat ze briljant werk leveren. Dat bleek laatst wel weer uit een interview met hoofdschrijver Martin van Steijn; dat was vrijwel even tenenkrommend als de gemiddelde aflevering uit de afgelopen 6 seizoenen :X
O, dat interview heb ik niet gezien. Ben het wel met je eens dat het echt tenenkrommend is, ook de clifhanger was een lachtje dit jaar.
Ik denk dat de rek er uit is. De nieuwe die er in gekomen zijn zijn ook niet spraakmakend.
Maar de tijd zal het leren.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_148005126
De enige plus van de aflopen 2 afleveringen was Anton die Ludo opzoekt.
De rest was bagger.
pi_148005450
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]

O, dat interview heb ik niet gezien.
SHO / GTST #572: Met Ron

Let op: lezen op eigen risico ;)

quote:
Ben het wel met je eens dat het echt tenenkrommend is, ook de clifhanger was een lachtje dit jaar.
Ik vraag me nog steeds af wanneer die cliffhanger eindelijk eens komt _O- Afgelopen zondag bij Life4You zaten Everon en Beau er, en nog steeds beweerden ze dat het een retespannende cliffhanger was :')

quote:
Ik denk dat de rek er uit is. De nieuwe die er in gekomen zijn zijn ook niet spraakmakend.
Maar de tijd zal het leren.
Ze schrijven personages er echt ad hoc in. "Oh, Noud heeft een nieuwe liefde nodig, Thijs een familielid... Daar is Sacha!" Nadenken over hoe ze zo'n personage verder inzetten wordt blijkbaar niet gedaan, het zijn meer moetjes.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_148009538
Het niveau is niet hoog, maar dat hoeft toch ook niet in een soap :P , zolang het publiek het vreet en blijft kijken is het goed. Ik geloof ook niet dat de kijker van nu zit te wachten op zakenconflicten, maar ben het eens dat het allemaal wat spannender kan. Wiet mag ook wel weer eens labiel worden, zo leuk als ze richting Isabella zou gaan en bijvoorbeeld Anna gaat gijzelen. Sjors is voor mij qua irritatie net Barbara geworden, altijd op iedereen commentaar, terwijl ze continue vreemdgaat 8)7 .
pi_148032835
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik kan niet zeggen dat je ongelijk hebt.
Rond de 5000ste aflevering was de verhaallijn rondom Ludo en Veltman echt spannend, maar met Nick als de "hogere macht" is het in één keer teniet gedaan. En nu is het inderdaad weer hetzelfde oude liedje met de vete tussen Nick en Maxime. Het is net alsof de eerste weken van die verhaallijn door een groep vakantiewerkers is geschreven en de vaste schrijvers het daarna weer hebben overgenomen met hun eeuwige herhalingsdrift :{

En over de rest ga ik niet eens beginnen. Het niveau is echt bedroevend laag :')
Nick is van harte welkom hoor, ik geniet van elke scène waar hij zijn snuit laat zien. :) Dus ja, ik vind de kwaliteit van de Sanders verhaallijn nog precies zo als rond de 5000e.Voor de rest ben ik het uiteraard met je eens.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_148033589
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 00:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Nick is van harte welkom hoor, ik geniet van elke scène waar hij zijn snuit laat zien. :) Dus ja, ik vind de kwaliteit van de Sanders verhaallijn nog precies zo als rond de 5000e.
Maar komt dat echt door de verhaallijn of meer door de performance van Christophe Haddad? Dat laatste is altijd een genot om naar te kijken, omdat het een fantastisch acteur is. Dat eerste begint nu vervelend te worden, zeker sinds Maxime erbij betrokken is. Toegegeven, het is nog altijd 10x beter dan de rest van de crap die de schrijvers ons voorschotelen, maar op de een of andere manier is het naar mijn mening niet meer zo geweldig als in de periode dat Veltman nog deel uitmaakte van de verhaallijn.

quote:
Voor de rest ben ik het uiteraard met je eens.
Volgens mij denkt iedereen hier in deze topicreeks daar zo over :D De enige kijkers die echt enthousiast zijn over die belabberde "verhaallijnen" zijn 12-jarige tienermeiden met een abonnement op de Hitkrant :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 28 december 2014 @ 00:40:24 #215
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_148033745
Zit te denken. Was het geen beter verhaallijn geweest als Nick terugkwam om echt zijn onschuld aan Ludo te bewijzen en samen af te rekenen met Maxime?

En dat juist daardoor Vincent meer naar zijn moeder groeit?
pi_148034299
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 00:40 schreef Oliver23 het volgende:
Zit te denken. Was het geen beter verhaallijn geweest als Nick terugkwam om echt zijn onschuld aan Ludo te bewijzen en samen af te rekenen met Maxime?

En dat juist daardoor Vincent meer naar zijn moeder groeit?
Ik vraag me dan wel af welke onschuld hij had willen bewijzen. Hij was immers ook echt schuldig aan het verwisselen van Janine's medicijnen voor placebo's. En daarvoor (voor zijn exit begin seizoen 20) is er naar mijn weten niets gebeurd waarvoor Nick zijn onschuld zou moeten bewijzen tegenover Ludo.

Eerlijk gezegd had ik liever gezien dat Maxime en Vincent langzaam naar elkaar toe groeien en dat dan geheel onverwachts een van de twee (of beiden) wordt omgebracht door Nick, als mid-season cliffhanger. En dat niemand in Meerdijk ooit te weten komt wie die moord(en) op zijn/haar geweten heeft :D Misschien wat over the top, maar ach, voor een keertje... :9
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_148044728
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 00:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maar komt dat echt door de verhaallijn of meer door de performance van Christophe Haddad? Dat laatste is altijd een genot om naar te kijken, omdat het een fantastisch acteur is. Dat eerste begint nu vervelend te worden, zeker sinds Maxime erbij betrokken is. Toegegeven, het is nog altijd 10x beter dan de rest van de crap die de schrijvers ons voorschotelen, maar op de een of andere manier is het naar mijn mening niet meer zo geweldig als in de periode dat Veltman nog deel uitmaakte van de verhaallijn.

[..]

Volgens mij denkt iedereen hier in deze topicreeks daar zo over :D De enige kijkers die echt enthousiast zijn over die belabberde "verhaallijnen" zijn 12-jarige tienermeiden met een abonnement op de Hitkrant :')
Nouja, ik vind het in ieder geval wel "spannend" om te zien wat er met Nick gaat gebeuren. De performance van Haddad daar geniet ik inderdaad enorm van (misschien het meest), maar de verhaallijn vind ik ook nog steeds goed genoeg.

Nóg wel, in elk geval. De verhaallijn lijkt de richting op te gaan dat Maxime wraak op Nick gaat nemen en Maxime weer eens krijgt wat ze wil. Alsof de schrijvers compleet zijn vergeten wat Maxime's aandeel in Nick's gedrag is. Als Nick in de bak draait door Maxime, dan sluit ik me volledig bij je aan. Maar het is niet helemaal zeker dat dit gebeurt. Ik hoop op een verrassend/bevredigend einde. Tot het zover is vermaak ik me prima met deze verhaallijn. :)

En ja, de rest is inderdaad weer wat uitgekotste meuk. De Daryl-acteur acteert wel overtuigend, dus dat maakt die bijbehorende scènes ook wel te pruimen. Een stressende Bianca en dat Anna/Wiet gedoe is echt om te huilen. ;(

Ik realiseer me nu, op een paar uitzonderingen na, acteren de gastacteurs het beste. Peter Faber, Christophe, de Daryl-acteur... Zij stijgen boven de rest uit. Gedeeltelijk ook omdat ze het mooiste materiaal krijgen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_148046874
Van mij mag Maxime ook wel eens weg, maar die actrice zal wel tot haar pensioen standaardverhaaltjes blijven spelen.
pi_148086539
Waarom zijn die kinderen in soaps altijd halve autisten. Ze zeggen nooit geen woord, enige wat ze doen is af en toe met hun hoofd knikken :')
pi_148086649
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 10:49 schreef loezzzje het volgende:
Waarom zijn die kinderen in soaps altijd halve autisten. Ze zeggen nooit geen woord, enige wat ze doen is af en toe met hun hoofd knikken :')
Zijn simpelweg niet belangrijk genoeg. Waarom daar moeite, energie en geld insteken?
Het zijn slechts meubeltjes tijdens de scenes en wanneer het de schrijvers uitkomt voor de 'echte' personages.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 29 december 2014 @ 11:25:16 #221
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148087583
wtf schopt Laura nou zonder reden Nick uit de rozenboom ! ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_148107786
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
wtf schopt Laura nou zonder reden Nick uit de rozenboom ! ?
Iedereen haat Nick, zoals gewoonlijk. Jef wil onze grote opperbaas ook al niet in de Koning hebben. :')
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 29 december 2014 @ 20:11:16 #223
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_148108847
Wat een spillebeentjes heeft Valentijn :o
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 29 december 2014 @ 20:19:05 #224
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148109225
Raar die overdreven haat naar Nick van random personages zo als Jef en Laura.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 29 december 2014 @ 20:19:27 #225
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_148109238
Lieke van Afgrond was gister bij Life4You en ze vroegen haar tóch nog even... Nick is nu terug, wat is 't met Charlie? En het blijkt dus dat de schrijvers al MEERMAALS haar hebben teruggevraagd, maar ze vindt het zelf nog wat 'te vroeg', blugh. Ze wil wel ooit weer terugkomen, misschien.

For the love of god, no.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')