abonnement Unibet Coolblue
pi_147886946
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:49 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je woont, maar ik ben laatst bij een fysiotherapeut geweest die studeert voor osteopaat. Als hij weet dat fysio niet voldoende helpt, vraagt hij of hij zijn osteopathische grepen mag doen. Werkt als een tiet en 10x beter dan fysio !

Dus voor 30 euro per sessie (prijs fysio zonder verzekering) krijg je therapie waar je normaal 80 euro voor moet betalen.

Vraagje: is het niet mogelijk om apart een aanvullende verzekering aan te vragen? (kan als burger wel; basisverzekering bij de één, aanvullende bij de andere verzekeraar)
Ik woon in de buurt van apeldoorn. Ik zou idd zelf kunnen betalen, en als ik genoeg last had zou ik dat ook wel doen maar nu nog ff niet. Dan zou ik naar de therapeut van mn vrouw gaan( rijunstructrice, zit veel =slecht voor met name je rug).

Het gaat me dr gewoon om dat ik weken moet wachten op zorg en als lapmiddeltje een doos pillen krijg

We kunnen geen extra verzekering nemen. Maar kwa kosten zijn we wel goed verzekerd, je hebt alleen geen keuze je MOET naar een defensie arts.
pi_147886966
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:53 schreef Erasmo het volgende:

[..]

gzhc=ziekenboeg?
Gezondheidscentrum dus ja de ziekenboeg.
  dinsdag 23 december 2014 @ 18:19:25 #203
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147887228
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:09 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Gezondheidscentrum dus ja de ziekenboeg.
Jullie altijd met die fancy namen.

Was ooit van m'n fiets geschept en had wat pijntjes, of ik even 250km wou rijden naar DH.
  dinsdag 23 december 2014 @ 19:27:06 #204
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_147889638
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:19 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Jullie altijd met die fancy namen.
Ik noem het nog steeds KZV... :') (kazerne zieken verblijf) Ondertussen zijn we via MGD, en weet ik veel wat bij GZHC beland.

quote:
Was ooit van m'n fiets geschept en had wat pijntjes, of ik even 250km wou rijden naar DH.
_O-
  dinsdag 23 december 2014 @ 19:55:02 #205
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147890687
Ik was op dat moment niet zo lief over de telefoon :P

Wat wel gewoon niet tof is is dat tegenwoordig na vastwerken de deur gewoon dicht is bij die lui.
  dinsdag 23 december 2014 @ 20:26:00 #206
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_147892070
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:55 schreef Erasmo het volgende:
Ik was op dat moment niet zo lief over de telefoon :P

Wat wel gewoon niet tof is is dat tegenwoordig na vastwerken de deur gewoon dicht is bij die lui.
Als ik naar de tandarts moet mag ik naar Volkel... want dat is lekker makkelijk om 25km te rijden vanaf je plaatsing... :')
  dinsdag 23 december 2014 @ 20:41:33 #207
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147892778
Ik woon letterlijk tien kilometer van een landmachtkazerne maar nee ik moet per se naar door voor een vaccinatie. Tot zover de paarse samengang.
  dinsdag 23 december 2014 @ 20:42:21 #208
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_147892814
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:08 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Ik woon in de buurt van apeldoorn. Ik zou idd zelf kunnen betalen, en als ik genoeg last had zou ik dat ook wel doen maar nu nog ff niet. Dan zou ik naar de therapeut van mn vrouw gaan( rijunstructrice, zit veel =slecht voor met name je rug).

Het gaat me dr gewoon om dat ik weken moet wachten op zorg en als lapmiddeltje een doos pillen krijg

We kunnen geen extra verzekering nemen. Maar kwa kosten zijn we wel goed verzekerd, je hebt alleen geen keuze je MOET naar een defensie arts.
Meh.

Dan: met voorzichtigheid (ivm pijnstillers ga je snel over je grens heen) blijven bewegen, rug warm houden dmv compressen en evt massages en het maar even uitzingen totdat je bij de Defensie-ruggebreker mag langskomen ... -O-
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  dinsdag 23 december 2014 @ 21:34:09 #209
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_147895283
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:41 schreef Erasmo het volgende:
Ik woon letterlijk tien kilometer van een landmachtkazerne maar nee ik moet per se naar door voor een vaccinatie. Tot zover de paarse samengang.
Is dat zo? Ik heb al mijn shit voor de uitzending destijds bij de KM geregeld. Ik woonde toen nog in Julianadorp en ik had bar weinig trek om naar de Peel te gaan voor wat spuiten en een tandartsbezoek. Heb ik prima op de Kooy en Willemsoord kunnen regelen.
pi_147901128
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:42 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Meh.

Dan: met voorzichtigheid (ivm pijnstillers ga je snel over je grens heen) blijven bewegen, rug warm houden dmv compressen en evt massages en het maar even uitzingen totdat je bij de Defensie-ruggebreker mag langskomen ... -O-
:) ik zal dr aan denken. Mn kwam al op de proppen met een(letterlijk) paardenmiddel: witte olie. Stinkt n uur in de wind naar kampfer.... maar ze bedoeld t vast goed.

@erasmo
je mag naar elke gzhc/mgd/ziekenboeg van defensie. Ik woon vlakbij een kazerne maar daar werk ik niet. Als er iets aan de hand is terwijl ik thuis ben ga ik gewoon daar heen.
  † In Memoriam † woensdag 24 december 2014 @ 00:39:10 #211
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_147904445
Ow, deze luister ik nog even uit hoor :Y

:W Trussies al :*
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  woensdag 24 december 2014 @ 00:43:48 #212
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_147904596
Had wat tijd over, verder gegaan met bouwmodel van de Gepard.

Heb maar besloten het beste ervan te maken, de Heller set is waardefuckingloos dus er zit een halve kilo putty in maar alles sluit nu goed aan en de resin set verbeterd al een boel, ik moet het er maar mee doen dat de toren en oerlikons niet helemaal kloppen. Boeit me ook niet. Heb wat modificaties aangebracht. Ook maar de goede loopwielen, tandenkransen, spanwielen, verlichting, tracks en zooi erbij gekocht. Kost niets en geeft me wat te doen met dit rukweer.













geprobeerd wat schade te creëren zoals die gereedschapskist aan de zijkant. De lichte pantserplaten ( zie je niet op foto ) en goed. Binnenkort eens spuiten, wil hem wintercamo geven.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  † In Memoriam † woensdag 24 december 2014 @ 00:49:05 #214
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_147904762
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 00:46 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dit is geen radio he...
Roger ^O^
Maar wilde de modellen van Pumaatje ook niet missen ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_147904832
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef Pumatje het volgende:
Had wat tijd over, verder gegaan met bouwmodel van de Gepard.

Heb maar besloten het beste ervan te maken, de Heller set is waardefuckingloos dus er zit een halve kilo putty in maar alles sluit nu goed aan en de resin set verbeterd al een boel, ik moet het er maar mee doen dat de toren en oerlikons niet helemaal kloppen. Boeit me ook niet. Heb wat modificaties aangebracht. Ook maar de goede loopwielen, tandenkransen, spanwielen, verlichting, tracks en zooi erbij gekocht. Kost niets en geeft me wat te doen met dit rukweer.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

geprobeerd wat schade te creëren zoals die gereedschapskist aan de zijkant. De lichte pantserplaten ( zie je niet op foto ) en goed. Binnenkort eens spuiten, wil hem wintercamo geven.
Te weinig ruimte tusssen 3e en 4e loopwiel.

En de Gepard heeft geen pantserplaten.
  woensdag 24 december 2014 @ 00:51:51 #216
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_147904849
knutslen :')
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  woensdag 24 december 2014 @ 00:53:29 #217
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_147904906
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 00:51 schreef AchJa het volgende:

[..]

Te weinig ruimte tusssen 3e en 4e loopwiel.

En de Gepard heeft geen pantserplaten.
Klopt, verlenging is er inderdaad ook nog. Allemaal geen zin in gehad, er zijn wel meer dingen die niet kloppen. Idee en type blijft hetzelfde, en dat kan nog altijd mooi uitpakken. Hij krijgt ook NL decals terwijl het een gepard is. Ach man :') ik moet wat. :D
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  woensdag 24 december 2014 @ 00:56:30 #218
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_147905021
En je kunt het zo gek maken als je wilt, best nerd maargoed. Je hebt er lui tussen.
Zoals je op de foto's ziet, de loopwielen en tandenkransen zijn echt van niveau 1960. Dus ik op zoek naar loopwieltjes die wel kloppen.

Ff naar een toffe site, krijg ik verderkop de keuze of ik de loopwielen van een leopard1 wil die Denenmarken gebruikt, of ik misschien de andere wil van het 2e type Deens fabrikaat maar wat ook door Noorwegen wordt gebruikt. Of misschien wil ik de Canadese loopwielen :') , of diezelfde maar dan met verzonken bouten in het buitenste gedeelte van het loopwiel? _O- Of toch gewoon de Duitse, maar dan heb je nieuwe en oude, en met breed of dunner rubber. :')

Die modelbouw lui sporen niet.
Maargoed, heel setje voor 12 euro besteld en die zijn van het goede type ( track klopt ook niet met de NL versie, deze is moderner maarja ). 8-)
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_147905071
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 00:53 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Klopt, verlenging is er inderdaad ook nog. Allemaal geen zin in gehad, er zijn wel meer dingen die niet kloppen. Idee en type blijft hetzelfde, en dat kan nog altijd mooi uitpakken. Hij krijgt ook NL decals terwijl het een gepard is. Ach man :') ik moet wat. :D
Oh, de gemiddelde persoon zal het ook niet zien.
  † In Memoriam † woensdag 24 december 2014 @ 00:58:54 #220
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_147905109
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 00:57 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oh, de gemiddelde nukubo persoon zal het ook niet zien.
Klopt :@
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  woensdag 24 december 2014 @ 00:59:30 #221
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_147905136
achterkant van toren moet ik nog fabriceren overigens. Heeft Heller maar voor t gemak weggelaten. Klote fransozen.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_147905272
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 00:56 schreef Pumatje het volgende:
En je kunt het zo gek maken als je wilt, best nerd maargoed. Je hebt er lui tussen.
Zoals je op de foto's ziet, de loopwielen en tandenkransen zijn echt van niveau 1960. Dus ik op zoek naar loopwieltjes die wel kloppen.

Ff naar een toffe site, krijg ik verderkop de keuze of ik de loopwielen van een leopard1 wil die Denenmarken gebruikt, of ik misschien de andere wil van het 2e type Deens fabrikaat maar wat ook door Noorwegen wordt gebruikt. Of misschien wil ik de Canadese loopwielen :') , of diezelfde maar dan met verzonken bouten in het buitenste gedeelte van het loopwiel? _O- Of toch gewoon de Duitse, maar dan heb je nieuwe en oude, en met breed of dunner rubber. :')

Die modelbouw lui sporen niet.
Maargoed, heel setje voor 12 euro besteld en die zijn van het goede type ( track klopt ook niet met de NL versie, deze is moderner maarja ). 8-)
Net zoals ik een keer zo'n klittenband sticker verzamelaar op de klep kreeg die mijn onderdeelssticker graag wilde hebben want dat was het type met een extra borduursteek zus en zo... Want kijk maar... Deed hij zo'n muntenverzamelboek open waar hij al die shit in had... 8 Versies ofzo van dat ding wat ik op had... :') :')
  woensdag 24 december 2014 @ 01:15:10 #224
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_147905613
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

Net zoals ik een keer zo'n klittenband sticker verzamelaar op de klep kreeg die mijn onderdeelssticker graag wilde hebben want dat was het type met een extra borduursteek zus en zo... Want kijk maar... Deed hij zo'n muntenverzamelboek open waar hij al die shit in had... 8 Versies ofzo van dat ding wat ik op had... :') :')
:'(
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_147906081
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

Net zoals ik een keer zo'n klittenband sticker verzamelaar op de klep kreeg die mijn onderdeelssticker graag wilde hebben want dat was het type met een extra borduursteek zus en zo... Want kijk maar... Deed hij zo'n muntenverzamelboek open waar hij al die shit in had... 8 Versies ofzo van dat ding wat ik op had... :') :')
Hoeveel heb je er voor gevangen?!
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')