abonnement Unibet Coolblue
pi_147485506
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, je gaat nu echt flippen, maar weet je hoe dat dus heet?: Minderwaardigheidscomplex.

Je trekt het je veels te persoonlijk aan en betrekt het op jezelf, niet heel erg handig.
Ik moet zeggen dat ik het met het laatste wel een beetje eens ben. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_147485540
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:12 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wel lang geleden dat ik daar ben geweest.
Ben nog wel een keer in de buurt geweest.
Lopen die apen nog vrij rond? Of is dat alweer verboden vanwege 1 of andere regel
Ja tegenwoordig zitten ze achter slot en grendel. :P

Apeldoorn. O+
Het is hier prachtig en rustig.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:14:16 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485543
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:09 schreef Godtje het volgende:

[..]

Volgens mij is het meer grap dan werkelijkheid. Belgen zijn dom. Nederlanders zijn zuinig, een neger heeft een grote lul en een turk die stinkt. Zo is Eindhoven de provincie en Almelo ook.
In de achterhoek hebben ze schuur en tent feesten en houdt iedereen maar dan ook iedereen van normaal en piraten festivals.
Klopt. Maar kun je je voorstellen dat als iemand keer op keer op keer dezelfde grap maakt, dat ie dan af en toe wel eens behoorlijk irritant kan worden?

quote:
Aan de andere kant als je zoveel aanbod hebt dan hoef je ook minder naar buiten te kijken. Je kan het aanbod in je eigen stad al niet bijhouden en vaak zijn mensen van buiten de stad vaak genoeg in je stad. Je wordt op je wenken bediend en daar worden mensen lui van.

Waarom zou ik in Breda gaan eten als ik hier nog zoveel keuze heb op mijn wensenlijst in elke klasse.
De trigger is gewoon een beetje weg. Ik kom oorspronkelijk uit zusterstad Haarlem en ga daar waarschijnlijk ook wel ooit naar terug. Maar dat is gewoon een klap kleiner en rustiger. Haarlem zonder Amsterdam binnen 20 min is minder leuk.
Dat de trigger weg is om naar buiten te gana snap ik aan de ene kant. Van de andere kant denk ik: Open je ogen eens. Er is meer dan alleen Amsterdam centrum.

Dat de trigger weg is en je daarom moet reagereen met "Waarom zou ik naaar eindhoven komen? :') :') :'( :') :') "vind ik, in het licht van jaren dezelfde opmerkingen en grapjes, gewoonweg aansluiten bij het gedenigreer van al die tijd. Of je nu achteraf gaat wijven dat "het niet zo bedoelt was" of niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_147485557
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:12 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het met het laatste wel een beetje eens ben. :)
Angel is Eindhoven! De stad van pedo seks in het Park!
Zoals Onno Hoes Maastricht is. Met zijn reet op het 3 landenpunt monument
  donderdag 11 december 2014 @ 16:15:04 #255
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485566
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, je gaat nu echt flippen, maar weet je hoe dat dus heet?: Minderwaardigheidscomplex.

Je trekt het je veels te persoonlijk aan en betrekt het op jezelf, niet heel erg handig.
Ja, minderwaardigheidscomplex. Dat zal ik hebben. Prima.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_147485585
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Klopt. Maar kun je je voorstellen dat als iemand keer op keer op keer dezelfde grap maakt, dat ie dan af en toe wel eens behoorlijk irritant kan worden?

Nee, Want jij bent eindhoven niet. Je bent niet je woonplaats. Het is niet persoonlijk.
Als jij er gelukkig bent. Happen maakt het alleen maar leuker
pi_147485603
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

Angel is Eindhoven! De stad van pedo seks in het Park!
Zoals Onno Hoes Maastricht is. Met zijn reet op het 3 landenpunt monument
Eindhoven is best leuk. Alleen op t stationna n uur of zes voel ik me er niet echt op mijn gemak.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:16:53 #258
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485622
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

Angel is Eindhoven! De stad van pedo seks in het Park!
Die Marokkaantjes van Anne Frank waren toch meerderjarig? :? Ga nou niet pedo met homo op 1 lijn zetten he, want dan gooi ik een andere fitty ;)

quote:
Zoals Onno Hoes Maastricht is. Met zijn reet op het 3 landenpunt monument
Dat is wel zo'n triest verhaal, die Robbie huppeldepup. :N
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:17:05 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147485629
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Nee, Want jij bent eindhoven niet. Je bent niet je woonplaats. Het is niet persoonlijk.
Als jij er gelukkig bent. Happen maakt het alleen maar leuker
Je bent je stad niet nee, maar je kiest wel (wss) bewust voor een stad omdat je op een bepaalde manier in elkaar steekt. Dus zegt t indirect wel wat over je.. Vind ik
pi_147485648
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Eindhoven is best leuk. Alleen op t stationna n uur of zes voel ik me er niet echt op mijn gemak.
Ach ja. Dat is in heel vele steden. Helaas zeg ik daar hard bij.
Dat ins in Haarlem, Zandvoort of station Sloterdijk ook zo.
Al zal het bij Sloterdijk iets later zijn want 18.00 nog te druk
  donderdag 11 december 2014 @ 16:18:18 #261
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147485681
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die Marokkaantjes van Anne Frank waren toch meerderjarig? :? Ga nou niet pedo met homo op 1 lijn zetten he, want dan gooi ik een andere fitty ;)

[..]

Dat is wel zo'n triest verhaal, die Robbie huppeldepup. :N
Vooral hoeveel hij zich door pownews heeft manipuleren of bewust heeft gedaan.
Bij RTL late night kon ie niet echt geargumenteerde redenen geven behalve :het is fout en pownews wou dat ik t zo deed :')
  donderdag 11 december 2014 @ 16:18:58 #262
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485700
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Nee, Want jij bent eindhoven niet. Je bent niet je woonplaats. Het is niet persoonlijk.
Als jij er gelukkig bent. Happen maakt het alleen maar leuker
Het is wel persoonlijk als je daarnaast de hele tijd als dom provinvisaaltje wordt uitgemaakt. Wlek deel is niet persoonlijk daaraan?

En ikw eet ook wel dat t happen t leuker maakt. Ik zie er de lol echter niet van in. Nou ja, een paar keer wel. Niet al-de-fokking-tijd. DAT is wat ik probeer duidelijk te maken. En natuurlijk zal t m aan zn reet roesten dat ik dat zo voel en dat ik me nu druk er om maak of er pissig om wordt of dat ik het 9 van de 10 x wel langs me af laat glijden en deze ene keer niet.

Maar voor nu geef ik daar ff he-le-maal niets om.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_147485702
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je bent je stad niet nee, maar je kiest wel (wss) bewust voor een stad omdat je op een bepaalde manier in elkaar steekt. Dus zegt t indirect wel wat over je.. Vind ik
INteressant om te kijken hoe dat nu is. Vroeger was het voornamelijk waar je geboren bent en niet een ' keuze'. Zo een 90% bleef binnen 30 km van geboorteplaats.

Hoe dat nu ligt is vast op te zoeken
  donderdag 11 december 2014 @ 16:20:36 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147485753
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:18 schreef Godtje het volgende:

[..]

INteressant om te kijken hoe dat nu is. Vroeger was het voornamelijk waar je geboren bent en niet een ' keuze'. Zo een 90% bleef binnen 30 km van geboorteplaats.

Hoe dat nu ligt is vast op te zoeken
Daar is zeker een grote verschuiving in gekomen. Zelfde een beetje met t werk dat je doet en t hele jobhoppen van nu
  donderdag 11 december 2014 @ 16:21:03 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147485768
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het is wel persoonlijk als je daarnaast de hele tijd als dom provinvisaaltje wordt uitgemaakt. Wlek deel is niet persoonlijk daaraan?

En ikw eet ook wel dat t happen t leuker maakt. Ik zie er de lol echter niet van in. Nou ja, een paar keer wel. Niet al-de-fokking-tijd. DAT is wat ik probeer duidelijk te maken. En natuurlijk zal t m aan zn reet roesten dat ik dat zo voel en dat ik me nu druk er om maak of er pissig om wordt of dat ik het 9 van de 10 x wel langs me af laat glijden en deze ene keer niet.

Maar voor nu geef ik daar ff he-le-maal niets om.
Schatje, ik geef op dit moment echt helemaal nergens ene reet om, dus dit ook niet echt nee.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 11 december 2014 @ 16:22:26 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147485803
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:21 schreef HeatWave het volgende:

Schatje, ik geef op dit moment echt helemaal nergens ene reet om, dus dit ook niet echt nee.
Komt dat humeur de laatste weken vooral door vrouwengeshit of is er meer aan de hand? (#Interesse)
pi_147485809
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daar is zeker een grote verschuiving in gekomen. Zelfde een beetje met t werk dat je doet en t hele jobhoppen van nu
cijfers?
meningen zitter er vaak naast
gewoon meetbaar dit
  donderdag 11 december 2014 @ 16:22:58 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147485816
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Komt dat humeur de laatste weken vooral door vrouwengeshit of is er meer aan de hand? (Interesse)
Meer, dat vrouwengeshit is de druppel meer.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_147485830
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mijn opmerking ging over MIJ in Eindhoven.

het zou hetzelfde zijn als Angel zou posten : Ik bij een anti-gay-protest :'( :') :'(.
Je ziet het echt niet he? Wow
  donderdag 11 december 2014 @ 16:24:01 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147485851
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:22 schreef Godtje het volgende:

[..]

cijfers?
meningen zitter er vaak naast
gewoon meetbaar dit
Vandaar ook de "wss"
Zit mobiel en daarbij vind ik cijfers pas interessant worden als het voor de discussie noodzakelijk is.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:25:02 #271
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147485882
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Meer, dat vrouwengeshit is de druppel meer.
Ok. Balen ;(
Hopelijk gaat t binnenkort beter :*
  donderdag 11 december 2014 @ 16:25:14 #272
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485887
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vooral hoeveel hij zich door pownews heeft manipuleren of bewust heeft gedaan.
Bij RTL late night kon ie niet echt geargumenteerde redenen geven behalve :het is fout en pownews wou dat ik t zo deed :')
En dat Onno dom en naief was... helemaal waar.
Qua seks afspraakjes maken denk ik dan: Tja. Menselijk. Handig? Nee.
Qua uitspraken over zogenaamde onschendbaarheid en je negatief uitlaten over je eigen gemeente? Helemaal niet handig als burgemeester!

Maar dat neemt niet weg dat ik Pownews en die Robbie echt t laagste van t laagste vind op dit moment. Wat een naaistreek. Entrapment.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_147485905
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ach ja. Dat is in heel vele steden. Helaas zeg ik daar hard bij.
Dat ins in Haarlem, Zandvoort of station Sloterdijk ook zo.
Al zal het bij Sloterdijk iets later zijn want 18.00 nog te druk
Ik vind het om 16:25 ook al aardig druk ;)
  donderdag 11 december 2014 @ 16:25:47 #274
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147485914
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je ziet het echt niet he? Wow
Nee, want het is er niet, het zit in jullie hoofd. Ik scherts alleen maar hoe "vreemd" het voor mij zou zijn om naar Eindhoven te gaan, meer niet, jullie verzinnen allerlei conspiracies en halen er oude koeien bij alsof het opeens een nieuwe intifada van mijn kant was.

Well it motherfucking cunt cancer was not.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 11 december 2014 @ 16:27:29 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147485951
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En dat Onno dom en naief was... helemaal waar.
Qua seks afspraakjes maken denk ik dan: Tja. Menselijk. Handig? Nee.
Qua uitspraken over zogenaamde onschendbaarheid en je negatief uitlaten over je eigen gemeente? Helemaal niet handig als burgemeester!

Maar dat neemt niet weg dat ik Pownews en die Robbie echt t laagste van t laagste vind op dit moment. Wat een naaistreek. Entrapment.
Zeker niet handig klopt. Betekend dat dit soort dingen op beeld moeten komen via geheime camera om je punt duidelijk te maken? Nee lijkt me niet. Als t elkel rumoer was geweest was Onno al zowat opgestapt omdat er weer gezeik was.

Dus eens
  donderdag 11 december 2014 @ 16:27:41 #276
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147485963
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, want het is er niet, het zit in jullie hoofd. Ik scherts alleen maar hoe "vreemd" het voor mij zou zijn om naar Eindhoven te gaan, meer niet, jullie verzinnen allerlei conspiracies en halen er oude koeien bij alsof het opeens een nieuwe intifada van mijn kant was.

Well it motherfucking cunt cancer was not.
Nou die indruk wordt toch zeer sterk gewekt o.b.v. wat t eigenlijk altijd WEL is.
En wellicht is dan deze ene keer wel echt verkeerd geinterpreteerd en valt ie verkeerd door mijn huneur vandaag, maar met zo'n trackrecord als jij hebt is dat niet vreemd.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:28:51 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147486005
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:25 schreef HeatWave het volgende:

een nieuwe intifada van mijn kant was.


Nee dat zei angel niet en doen ze ook niet.

Het punt is dat t juist de zoveel de keer tzelfde is en dit keer zegt angel er wat van.
Simple as that
pi_147486043
Gaat het weer over welke stad/regio is beter?
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:31:23 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147486088
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee dat zei angel niet en doen ze ook niet.

Het punt is dat t juist de zoveel de keer tzelfde is en dit keer zegt angel er wat van.
Simple as that
Full Jaden dus.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 11 december 2014 @ 16:31:35 #280
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147486094
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zeker niet handig klopt. Betekend dat dit soort dingen op beeld moeten komen via geheime camera om je punt duidelijk te maken? Nee lijkt me niet. Als t elkel rumoer was geweest was Onno al zowat opgestapt omdat er weer gezeik was.

Dus eens
Ik vind t gewoon uitlokking.
Dacht dat dat niet mocht?
Maar goed, t kwaad is al geschied.
Of t nu mocht of niet, hij is burgemeester af.

En die Robbie zal zich misshcien wel eens ooit beseffen dat ie nu voor eeuwig hiermee gelinkt is via internet. Google is your friend. Succes bij sollicitaties. Al heb je daar bij kledingwinkels wellicht minder last van.

Dat interview met hem ook, dat ie vond dat het allemaal wel eens aan t licht mocht komen. WTF? :D Alsof dat de insteek was. Het was gewoon uitlokking en toen bleek dat te werken en dan ga je t achteraf zo naar buiten brengen. Duidelijk een staaltje van "Eens kijken hoe ver ik hier mee kom". Maar in dat interview jezelf ineens opwerpen als de ridder en voorvechter van de democratie :') Bitch please, je kan t woord waarschijnlijk niet eens spellen. :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_147486108
quote:
15s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:30 schreef Belsezar het volgende:
Gaat het weer over welke stad/regio is beter?
Eh nee, meer over of dat wel of niet werd gezegd.
pi_147486191
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:31 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Eh nee, meer over of dat wel of niet werd gezegd.
Ahh ok, gelul in de ruimte dus :P
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:35:12 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147486203
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind t gewoon uitlokking.
Dacht dat dat niet mocht?
Maar goed, t kwaad is al geschied.
Of t nu mocht of niet, hij is burgemeester af.

En die Robbie zal zich misshcien wel eens ooit beseffen dat ie nu voor eeuwig hiermee gelinkt is via internet. Google is your friend. Succes bij sollicitaties. Al heb je daar bij kledingwinkels wellicht minder last van.

Dat interview met hem ook, dat ie vond dat het allemaal wel eens aan t licht mocht komen. WTF? :D Alsof dat de insteek was. Het was gewoon uitlokking en toen bleek dat te werken en dan ga je t achteraf zo naar buiten brengen. Duidelijk een staaltje van "Eens kijken hoe ver ik hier mee kom". Maar in dat interview jezelf ineens opwerpen als de ridder en voorvechter van de democratie :') Bitch please, je kan t woord waarschijnlijk niet eens spellen. :D
Haha ja idd. En ook de vraag of het bonnetje nog zou worden gedeclareerd als werklunch :')
Daarvoor zou ik ook iemands carrière willen verpesten.

En eig zeggen ze hiermee ook dat je nooit mag klagen over je werk want wie weet wie wordt t gefilmd door iemand. En nee hiermee zeg ik niet dat t slim was van Onno om tegen een vreemde gelijk al zulke uitspattingen te doen.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:35:22 #284
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147486208
quote:
15s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:30 schreef Belsezar het volgende:
Gaat het weer over welke stad/regio is beter?
Daar ben je!

Wil al tijden zeggen dat ik S1 van The 100 al af heb :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:37:16 #285
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147486270
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Haha ja idd. En ook de vraag of het bonnetje nog zou worden gedeclareerd als werklunch :')
Daarvoor zou ik ook iemands carrière willen verpesten.

En eig zeggen ze hiermee ook dat je nooit mag klagen over je werk want wie weet wie wordt t gefilmd door iemand. En nee hiermee zeg ik niet dat t slim was van Onno om tegen een vreemde gelijk al zulke uitspattingen te doen.
Ik vond de vergelijking met Clinton op zich wel mooi. Ik bedoel, die liet getrouwd en wel aan z'n sigaar lurken en hij mocht president blijven. Maar de inmiddels single Onno doet het en wordt vriendelijk verzocht een andere baan te vinden. :') En nee, beide absoluut niet slim. En zeker in t geval van Onno want dit was Onnogate deel 2 al, na een waarschuwing.

Dat ie door die naieviteit wellicht niet de beste burgemeesterskandidaat is, is ook nog wat voor te zeggen. Maar de manier waarop t nu gebeurd is echt slecht. En dan die Robbie opwerpen als de redder van de waarheid.,.... :r echt, daar kots ik op.

En ook dat hele pedo en groen blaadje gedoe. Ze zijn beide meerderjarig. Stel je niet aan. :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:41:19 #286
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147486393
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Full Jaden dus.
Alsof t m'n eerste full Jaden over dit onderwerp is. Nee. Ik kan me minstens 1 andere fitty hierover herinneren. En toen zat je niet in je mokmok-fase, dus je trekt je er met of zonder die fase uberhaubt al geen zak van aan. En da's je goed recht. Maar dan hoef je dat ook niet als excuus te gebruiken nu.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_147486459
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Daar ben je!

Wil al tijden zeggen dat ik S1 van The 100 al af heb :)
En? Best leuk toch?
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:45:26 #288
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147486520
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:43 schreef Belsezar het volgende:

[..]

En? Best leuk toch?
:Y Ja best wel. Thanks.

T is de CW (de zender) en dus allemaal pretty people en een dosis romance, maar ik vind t verder wel leuk ja. T is af en toe ook best hard en spannend. Doet em denken aan een kruising tussen Lord of the Flies en Lost.

Ben nu bij seizoen 2, afl 3. Moet niet te hard gaan, want S2 is nog bezig.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:47:01 #289
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147486577
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Alsof t m'n eerste full Jaden over dit onderwerp is. Nee. Ik kan me minstens 1 andere fitty hierover herinneren. En toen zat je niet in je mokmok-fase, dus je trekt je er met of zonder die fase uberhaubt al geen zak van aan. En da's je goed recht. Maar dan hoef je dat ook niet als excuus te gebruiken nu.
Gast, we doen hier al jaren niet anders, over alles, kinderen, Apple/Android, stad/provincie, gay/stright/single/bezet, en dat jij je nu opeens een opmerking over een stad zo aantrekt ligt echt niet aan mij of mijn stemming.

Je moet je gewoon niet zo aanstellen als het niet persoonlijk is en al helemaal hier niet. Jij trekt je er net zo goed geen fuck van aan om andere zaken of gewoon Amsterdam te bashen en nu opeens moet ik op Angel-sensitivity-training?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 11 december 2014 @ 16:48:21 #290
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147486616
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Gast, we doen hier al jaren niet anders, over alles, kinderen, Apple/Android, stad/provincie, gay/stright/single/bezet, en dat jij je nu opeens een opmerking over een stad zo aantrekt ligt echt niet aan mij of mijn stemming.

Je moet je gewoon niet zo aanstellen als het niet persoonlijk is en al helemaal hier niet. Jij trekt je er net zo goed geen fuck van aan om andere zaken of gewoon Amsterdam te bashen en nu opeens moet ik op Angel-sensitivity-training?
Je moet helemaal niks. Dat heb ik al zeker 4x gezegd.
Bijna net zo vaak als de provinciaaltjes bash grap.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:52:10 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147486730
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je moet helemaal niks. Dat heb ik al zeker 4x gezegd.
Bijna net zo vaak als de provinciaaltjes bash grap.
Maar dus nog niet zovaak als de "Amsterdammers zijn kut" grap?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 11 december 2014 @ 16:52:27 #292
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147486739
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:47 schreef HeatWave het volgende:
en dat jij je nu opeens een opmerking over een stad zo aantrekt ligt echt niet aan mij of mijn stemming.

Je moet je gewoon niet zo aanstellen als het niet persoonlijk is en al helemaal hier niet. Jij trekt je er net zo goed geen fuck van aan om andere zaken of gewoon Amsterdam te bashen en nu opeens moet ik op Angel-sensitivity-training?
[/quote]
Hij zegt toch ook dat t aan zijn stemming nu ligt dat hij er nu wat over zegt :?
  donderdag 11 december 2014 @ 16:53:04 #293
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147486753
En die post ga ik niet herstellen :(
  donderdag 11 december 2014 @ 16:54:29 #294
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147486800
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar dus nog niet zovaak als de "Amsterdammers zijn kut" grap?
Je weet zelf net zo goed als ik dat die in dit topic minder vaak gemaakt wordt dan andersom. En sowieso al niet door mij. Maar je mag jezelf ook best een minderwaardigheidscomplex geven hoor, als je dat wilt. Whatever makes you happy in these dark days.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:54:53 #295
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147486810
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:53 schreef Cue_ het volgende:
En die post ga ik niet herstellen :(
LUIE HOER!!!!!!!!!!! :(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:55:10 #296
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_147486815
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je weet zelf net zo goed als ik dat die in dit topic minder vaak gemaakt wordt dan andersom. En sowieso al niet door mij. Maar je mag jezelf ook best een minderwaardigheidscomplex geven hoor, als je dat wilt. Whatever makes you happy in these dark days.
Nee, dat weet ik niet, integendeel zelfs. En ze zijn vaak oprechter vol haat dan andersom.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 11 december 2014 @ 16:55:29 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147486822
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

LUIE HOER!!!!!!!!!!! :(
Luie dikke hoer :*
pi_147486825
Altijd leuk, die kapper. Hebben ze het mooi geföhnd en zit het hartstikke leuk, en als ik vijf minuten later thuis kom, piekt het alle kanten op en heeft het weer een aangeboren afwijking naar rechts :(
Tap tap tap
  donderdag 11 december 2014 @ 16:56:05 #299
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147486841
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:55 schreef CherryLips het volgende:
Altijd leuk, die kapper. Hebben ze het mooi geföhnd en zit het hartstikke leuk, en als ik vijf minuten later thuis kom, piekt het alle kanten op en heeft het weer een aangeboren afwijking naar rechts :(
:D

En je krijgt t noooooit meer zo mooi als toen je daar zat :N
  donderdag 11 december 2014 @ 16:56:10 #300
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147486846
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik niet, integendeel zelfs. En ze zijn vaak oprechter vol haat dan andersom.
O ja :') NU ga JIJ de slachtofferrol in kruipen?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')