abonnement Unibet Coolblue
pi_147474478



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
########################################################################################
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OFFICIËLE TRAILER


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
########################################################################################
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Personeel van S.H.I.E.L.D.











De Amerikaanse zender ABC heeft van deze nieuwe serie van de hand van _O_ Joss Whedon _O_ een heus volledig seizoen besteld!

Inmiddels zijn er al flink wat afleveringen bij uw lokale Torrent/Usenet boer te halen!



[ Bericht 93% gewijzigd door Mike op 11-12-2014 09:50:38 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_147474815
Best.
Day.
Ever.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147475405
Verdomme.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_147481661
goede finale met veel open draadjes. Ze kunnen in maart direct verder.

In deze review wordt wel wat achtergrond informatie gegeven. Vooral over Sky's vader en men twijfelt er daar aan of Tripp wel echt dood is of dat hij gewoon verdwenen is door een kracht die hij kreeg, zoals bijv onzichtbaarheid.

Maar denk zelf dat triplet wel gewoon dood is aangezien alleen de juiste personen dat ding aan konden raken en dat dan waarschijnlijk ook wel voor dat gedoe op het einde geldt. Maar hopelijk niet want vond hem wel ok.
pi_147485098
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:44 schreef planethugo het volgende:
goede finale met veel open draadjes. Ze kunnen in maart direct verder.

In deze review wordt wel wat achtergrond informatie gegeven. Vooral over Sky's vader en men twijfelt er daar aan of Tripp wel echt dood is of dat hij gewoon verdwenen is door een kracht die hij kreeg, zoals bijv onzichtbaarheid.

Maar denk zelf dat triplet wel gewoon dood is aangezien alleen de juiste personen dat ding aan konden raken en dat dan waarschijnlijk ook wel voor dat gedoe op het einde geldt. Maar hopelijk niet want vond hem wel ok.
Denk zelf niet dat die dood is. Terwijl hij door die gangen heen liep/rende om die bommen te defusen zag je dat zijn wond steeds meer ging bloeden en de bloedvlek steeds groter werd. Beetje een maf detail om te doen als je hem 5 minuten later toch omlegt. Maar dat is meer een voorgevoel dan dat het echt op iets is gebaseerd :P
pi_147485154
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:56 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Denk zelf niet dat die dood is. Terwijl hij door die gangen heen liep/rende om die bommen te defusen zag je dat zijn wond steeds meer ging bloeden en de bloedvlek steeds groter werd. Beetje een maf detail om te doen als je hem 5 minuten later toch omlegt. Maar dat is meer een voorgevoel dan dat het echt op iets is gebaseerd :P
Tja, dit klinkt toch echt wel definitief:

http://abc.go.com/shows/m(...)oodbye-trip-bj-britt
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147485435
Trip is verleden tijd. Zoals al vaker gemeld: in Whedon-esque series gaat er regelmatig een fan favoriet dood.


Elk ander karakter die tot op heden geen Inhuman bleek te zijn is versteend incl. Carl Creel. Als ze nu ineens gaan zeggen "ha! Trip is ook Inhuman, hahaha, we hebben jullie bij de neus!!" dan zou dat heel lame en cheesy zijn

edit: Trip begon toch ook pas te verstenen nadat de kristallen 'm doorboorde. Bij Raina en Skye begon dat proces nagenoeg direct nadat de mist door de ruimte ging...

[ Bericht 9% gewijzigd door Sinister-D- op 11-12-2014 18:10:36 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 11 december 2014 @ 21:41:37 #8
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_147496822
_O_

Heb het einde een paar keer bekeken :D
heitieh
pi_147497621
Ik zag Phil Coulson net in een Jim Carrey film op RTL4 :D
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 11 december 2014 @ 22:32:34 #10
194233 Friday12
Originele kloon
pi_147498978
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zag Phil Coulson net in een Jim Carrey film op RTL4 :D
Ik ook _O- weet niet wat zijn naam daar was maar ik zag hem de hele tijd als Coulson :P
pi_147506484
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zag Phil Coulson net in een Jim Carrey film op RTL4 :D
Coulson gaat ook last krijgen van het Nicolas Cage effect :{
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_147506499
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 08:31 schreef maxmit het volgende:

[..]

Coulson gaat ook last krijgen van het Nicolas Cage effect :{
En dat is?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_147507101
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 08:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En dat is?
Wat hij ook speelt, het blijft altijd Coulson.

Nicolas Cage speelt op deze manier altijd Nicolas Cage. Maakt niet uit wat voor rol hij speelt of hoe z'n gespeelde karakter heet. Hij is en blijft altijd Nicolas Cage.
Morgan Freeman heeft dat ook een beetje. Die speelt altijd Morgan Freeman of god.
Elijah Wood is in elke film Frodo.
En Daniel Radcliffe is in elke film Harry Potter.
... (ter aanvulling)

Kortom Coulson zal in elke film Coulson zijn voor mij.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_147507140
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:29 schreef maxmit het volgende:

[..]

Wat hij ook speelt, het blijft altijd Coulson.

Nicolas Cage speelt op deze manier altijd Nicolas Cage. Maakt niet uit wat voor rol hij speelt of hoe z'n gespeelde karakter heet. Hij is en blijft altijd Nicolas Cage.
Morgan Freeman heeft dat ook een beetje. Die speelt altijd Morgan Freeman of god.
Elijah Wood is in elke film Frodo.
En Daniel Radcliffe is in elke film Harry Potter.
... (ter aanvulling)

Kortom Coulson zal in elke film Coulson zijn voor mij.
Snap wat je bedoelt ja :)

Alhoewel Elijah een goede uitstap deed in Sin City

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147508489
Voor Raina is nog niet bevestigd of 'geleaked' toch?

In eerste oogopslag vond ik haar op Volcana lijken qua huidstructuur en zo. Maar later zag ik dat ze 'claw like hands', gouden ogen en 'thorns' leek te hebben.

mm :{
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_147508534
Damn, Skye... :P lekker jonguh :9

Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_147508972
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:54 schreef maxmit het volgende:
Voor Raina is nog niet bevestigd of 'geleaked' toch?

In eerste oogopslag vond ik haar op Volcana lijken qua huidstructuur en zo. Maar later zag ik dat ze 'claw like hands', gouden ogen en 'thorns' leek te hebben.

mm :{
Of misschien wordt het gewoon Raina?
http://marvel.wikia.com/Raina_(Earth-616)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147509609
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Of misschien wordt het gewoon Raina?
http://marvel.wikia.com/Raina_(Earth-616)
Misschien, maar ze 'is/was' geen Saurian. Je wordt op zich niet een ander ras door de Terrigen Mist. Je krijgt er 'superhuman abilities door.

We zullen het zien (in maart?).
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_147509849
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:41 schreef maxmit het volgende:

[..]

Misschien, maar ze 'is/was' geen Saurian. Je wordt op zich niet een ander ras door de Terrigen Mist. Je krijgt er 'superhuman abilities door.

We zullen het zien (in maart?).
[ afbeelding ]
En Daisy is geen Inhuman in de comics... we zullen het zien. :)

Er was ook een Inhuman die voldeed aan Raina haar uiterlijk (wat we ervan zagen) kan die alleen niet terugvinden.

Ben benieuwd wat ze met de pa van Skye gaan doen.
Want dit is de goede man in de Comics namelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147510093
zou mooi zijn als Skye uiteindelijk ook een rol krijgt in die Inhumans film over 4(?) jaar en dat de serie de films beïnvloedt ipv andersom. Maarja of deze serie over 4 jaar nog bestaat waag ik te betwijfelen. Al kunnen ze altijd nog een half seizoen voor netflix ofzo maken.
pi_147510141
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:59 schreef planethugo het volgende:
zou mooi zijn als Skye uiteindelijk ook een rol krijgt in die Inhumans film over 4(?) jaar en dat de serie de films beïnvloedt ipv andersom. Maarja of deze serie over 4 jaar nog bestaat waag ik te betwijfelen. Al kunnen ze altijd nog een half seizoen voor netflix ofzo maken.
Netflix O+
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_147510479
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:59 schreef planethugo het volgende:
zou mooi zijn als Skye uiteindelijk ook een rol krijgt in die Inhumans film over 4(?) jaar en dat de serie de films beïnvloedt ipv andersom.
Feitelijk nu al gedeeltelijk het geval; de eerste Inhumans zijn nu geïntroduceerd.
En zowel Hummingbird als Daisy Johnson / Skye / Quake zijn lid geweest van de Avengers. Het zijn geen kleine namen (qua character) die ze in de serie hebben zitten.
De serie stijgt in de ratings, maar of ze voldoende support krijgen van het gewone publiek naast de Comic-fans moet ik nog zien. Anders is Netflix een mooi alternatief voor de serie, kan het mooi naast de series van Daredevil & co. draaien.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147510722
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Feitelijk nu al gedeeltelijk het geval; de eerste Inhumans zijn nu geïntroduceerd.
En zowel Hummingbird als Daisy Johnson / Skye / Quake zijn lid geweest van de Avengers. Het zijn geen kleine namen (qua character) die ze in de serie hebben zitten.
De serie stijgt in de ratings, maar of ze voldoende support krijgen van het gewone publiek naast de Comic-fans moet ik nog zien. Anders is Netflix een mooi alternatief voor de serie, kan het mooi naast de series van Daredevil & co. draaien.
das mooi om te lezen, heb nog nooit een echte comic gelezen. Ken de meeste karakters voornamelijk uit de tekenfilms zoals Spiderman (die op fox kids) uit de jaren 90.
pi_147510776
Nieuw lid van de cast...



quote:
Marvel Studios and ABC’s Agents of S.H.I.E.L.D. is going on break until March 2015, during which time the show’s time slot will be filled by Marvel’s mini-series, Agent Carter. However, the show concluded the first half of its second season on what many agree was a strong note (read our review), connecting with larger events transpiring in the Marvel Cinematic Universe (while also expanding upon them in ways that are significant); and yet, still continuing to develop the various character relationships and subplots that give the TV series a beating heart.

That practice looks to carry on when S.H.I.E.L.D. returns to the airwaves, as THR is reporting that Blair Underwood will be joining the show’s cast and will begin filming his scenes this week. Underwood, a seasoned television actor who starred for seven years on L.A. Law (beginning in the late ’80s) and more recently headlined the short-lived Ironside crime/drama remake series, will have a recurring role on S.H.I.E.L.D. as Dr. Andrew Garner, a.k.a. Agent Melinda May’s (Ming-Na Wen) ex-husband.

S.H.I.E.L.D. already includes one ex-couple who are now working together (and sorta back together), in Agents Lance Hunter (Nick Blood) and Bobbi Morse/Mockingbird (Adrianne Palicki). May’s personal life has been placed on the back-burner in season two up to now, so hopefully the addition of Underwood’s character will bring out a different side of “The Cavalry” that we haven’t seen before – or, at the least, not since her pseudo-relationship with Agent Ward (Brett Dalton) in season one.

Obviously, now that Coulson (Clark Gregg) and his team are dealing with threats that extend from beyond Earth, the relationship drama elements of the show seem all the more like small potatoes. However, it’s important that S.H.I.E.L.D. not abandon its original purpose – to depict the lives of ordinary human heroes operating in a world of superheroes and people with extraordinary abilities. All things considered, though, that doesn’t appear to be becoming a problem.

And that’s good news too, since things are only going to get crazier – with the stakes growing bigger than ever – hereon out with S.H.I.E.L.D. as the second half of season two gets underway. That’s not even including the impending Avengers: Age of Ultron tie-in that will be arriving next May, which should once again shake things up for the Earth-based members of the MCU…
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147510794
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Feitelijk nu al gedeeltelijk het geval; de eerste Inhumans zijn nu geïntroduceerd.
En zowel Hummingbird als Daisy Johnson / Skye / Quake zijn lid geweest van de Avengers. Het zijn geen kleine namen (qua character) die ze in de serie hebben zitten.
De serie stijgt in de ratings, maar of ze voldoende support krijgen van het gewone publiek naast de Comic-fans moet ik nog zien. Anders is Netflix een mooi alternatief voor de serie, kan het mooi naast de series van Daredevil & co. draaien.
weetjeweetje: als er een seizoen 3 komt is de seizoen 4 garantie 100%

Dank daarvoor maar de "syndication gods" :-)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_147510863
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:25 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

weetjeweetje: als er een seizoen 3 komt is de seizoen 4 garantie 100%

Dank daarvoor maar de "syndication gods" :-)
Stimmt :)

En denk dat Marvel ook graag ziet dat AoS doorgaat; Shield als constante factor van Cap 3 naar Guardians 2 naar (uiteindelijk) de Inhumans film.
Met de Inhumans film in 2018 is het raar om die nu al te introduceren als er geen groter plan voor is (lijkt mij) dus ben heel benieuwd wat 2015 in petto heeft qua MCU :)

-edit-
zie ook:
http://screenrant.com/ave(...)onnections-episodes/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:31:03 #27
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_147510943
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Feitelijk nu al gedeeltelijk het geval; de eerste Inhumans zijn nu geïntroduceerd.
En zowel Hummingbird als Daisy Johnson / Skye / Quake zijn lid geweest van de Avengers. Het zijn geen kleine namen (qua character) die ze in de serie hebben zitten.
Mja, ik denk dat je minstens aan 120 namen komt als je alle Avengers gaat opsommen (en dan negeer ik even Avengers Academy en gelijkaardige zaken, anders zit je waarschijnlijk tegen de 200), dus zo'n select lijstje is dat niet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_147511102
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:31 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Mja, ik denk dat je minstens aan 120 namen komt als je alle Avengers gaat opsommen (en dan negeer ik even Avengers Academy en gelijkaardige zaken, anders zit je waarschijnlijk tegen de 200), dus zo'n select lijstje is dat niet.
Klopt zeker, maar degenen die ze hebben gebruikt hebben genoeg leuke ties in het MCU om van invloed te zijn. Aan de andere kant zijn ze niet zo obscuur (of nieuw) dat niemand er wat om geeft.
Voor de niet-comic-lezers zijn het leuke extra characters, voor de comic-fans voegen ze ineens een hoop leuke 'what-ifs' toe aan de serie. Wat dat betreft vind ik ze erg goed gekozen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147513030
dit kwam ik tegen mbt the avengers en agents of shield, er is namelijk een lid van agents of shield gespot op de set, in kostuum.
http://screenrant.com/ave(...)hotos-agents-shield/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 17:18:50 #30
9859 crew  Karina
Woman
pi_149301769
Hoppa!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_149304590
quote:
99s.gif Op maandag 2 februari 2015 17:18 schreef Karina het volgende:
Hoppa!
Bedankt! ^O^

Ik ben nu aan het kijken om het eerste seizoen op BR te kopen, maar op Bol verkopen ze de serie alleen op DVD.
Is de serie uberhaupt in Nederland verkrijgbaar op BR? Ik kom alleen maar op Amerikaanse sites uit.
  maandag 2 februari 2015 @ 19:13:46 #32
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149304689
quote:
99s.gif Op maandag 2 februari 2015 17:18 schreef Karina het volgende:
Hoppa!
Que? Heb ik iets gemist of wah.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 19:14:36 #33
9859 crew  Karina
Woman
pi_149304715
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Que? Heb ik iets gemist of wah.
Nee hoor niks gemist, ik kickte het topic voor Syntos.

Weet helaas geen antwoord op zijn vraag.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 2 februari 2015 @ 19:16:38 #34
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149304769
Ach so. Ik dacht 'hoppa!' als in 'zo! we zijn weer terug, wat een aflevering was dat!'. :P

Ging ff nakijken of ik iets gemist had, maar kon dus niks vinden. Zag trouwens wel iets van Hulk and the agents of S.M.A.S.H? lol, wa's dat nou weer. :D - Ach so, een of andere cartoon.

quote:
Agents of S.H.I.E.L.D.
S02E11
Aftershocks
29 days to go
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 2 februari 2015 @ 19:20:12 #35
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149304901
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:10 schreef Syntos het volgende:

[..]

Bedankt! ^O^

Ik ben nu aan het kijken om het eerste seizoen op BR te kopen, maar op Bol verkopen ze de serie alleen op DVD.
Is de serie uberhaupt in Nederland verkrijgbaar op BR? Ik kom alleen maar op Amerikaanse sites uit.
UK 'n optie?
http://www.amazon.co.uk/M(...)lu-ray/dp/B00KGC59RQ

En anders even zoeken iets met een kat :+

[ Bericht 7% gewijzigd door Karina op 02-02-2015 19:51:57 (torrentlinkje) ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_149305070
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

UK 'n optie?
http://www.amazon.co.uk/M(...)lu-ray/dp/B00KGC59RQ

En anders hier *kuch*
Amazon ziet er prima uit. Vanavond maar eens kijken hoe het zit met bestellen en betalen.
Het is in ieder geval een stuk goedkoper dan de DVD.

En optie twee heb ik al, maar de MCU gerelateerde films en series wil ik gewoon op BR voor de verzameling. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Syntos op 02-02-2015 19:56:23 ]
  maandag 2 februari 2015 @ 19:33:29 #37
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149305369
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:25 schreef Syntos het volgende:

[..]

Amazon ziet er prima uit. Vanavond maar eens kijken hoe het zit met bestellen en betalen.
Het is in ieder geval een stuk goedkoper dan de DVD.
~¤30 excl. verzending is een schijntje voor 5 BR's :) en ze leveren in NL zag ik.
quote:
En optie twee heb ik al, maar de MCU gerelateerde films en series wil ik gewoon op BR voor de verzameling. ;)
ikzelf heb de hele MCU-collectie films, One-shots en series op de mediabox staan, maar het zou wel heel mooi staan als die hele collectie boven de TV komen te staan :P

Moet wel eerst nogeen BR-speler halen :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_149305697
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:16 schreef shiznuts het volgende:
Ach so. Ik dacht 'hoppa!' als in 'zo! we zijn weer terug, wat een aflevering was dat!'. :P

Ging ff nakijken of ik iets gemist had, maar kon dus niks vinden. Zag trouwens wel iets van Hulk and the agents of S.M.A.S.H? lol, wa's dat nou weer. :D - Ach so, een of andere cartoon.

[..]

die agents of smash kom ik ook altijd tegen bij het zoeken naar subs :)

klinkt niet echt als iets om te verfilmen :P
pi_149305963
quote:
Torrent linkjes is FOK! niet zo blij mee geloof ik.

En ik koop deze serie pas als de serie ooit is afgelopen als 1 complete set.

Ben ik ook met Game of thrones van plan :)
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 2 februari 2015 @ 20:18:35 #40
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149307190
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:48 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Torrent linkjes is FOK! niet zo blij mee geloof ik.

Torrent link :? Heb ik niet gezien O-)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 21 februari 2015 @ 22:47:19 #41
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149903283
Even crossposten uit het Defenders topic :)

quote:
14s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 22:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Hmmzz, cameo's van een Agents of SHIELD baddie :D

Teaset-poster van het Daredevil Twitter-account:





[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 21-02-2015 22:58:00 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 22 februari 2015 @ 02:30:45 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149909621
quote:
Agents of S.H.I.E.L.D.
S02E11
Aftershocks
9 days to go
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_149911555
quote:
11s.gif Op zondag 22 februari 2015 02:30 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Yes _O_ nog 1 agent carter episode en dan weer 12 weken vlammen met agents of shield *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 22 februari 2015 @ 09:03:34 #44
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_149911702
*O*
heitieh
pi_149911724
Ik heb hem niet gekeken, maar voor de liefhebber

lekker faxen heel de dag echt genot
pi_150044798
Episode 2x10 nog even herkeken. Wat een sterke ep is dat toch. Zin in volgende week *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:25:16 #48
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_150065411
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En Daisy is geen Inhuman in de comics... we zullen het zien. :)

Ik heb t idee dat marvel dat nu niet zo nauw neemt, omdat ze t hele mutant willen omzeilen (fox).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_150065475
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb t idee dat marvel dat nu niet zo nauw neemt, omdat ze t hele mutant willen omzeilen (fox).
Gezien de nieuwe secret wars en de recente acties worden Inhumans de vervangers van de Mutants.
Daar vangen ze al een hoop mee op :)
Geen gezeik meer over 'specials' of het niet mogen gebruiken van het woord 'mutant'l; het zijn allemaal inhumans en Fox zoekt het maar uit :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:28:35 #50
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_150065533
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gezien de nieuwe secret wars en de recente acties worden Inhumans de vervangers van de Mutants.
Daar vangen ze al een hoop mee op :)
Geen gezeik meer over 'specials' of het niet mogen gebruiken van het woord 'mutant'l; het zijn allemaal inhumans en Fox zoekt het maar uit :)
Ja precies. Ergens vind ik dat wel jammer. Maar da's puur omdat ik "opgegroeid" ben met de mutants van Marvel en van de inhumans verder weinig weet, op Crystal na dan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_150066247
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gezien de nieuwe secret wars en de recente acties worden Inhumans de vervangers van de Mutants.
Daar vangen ze al een hoop mee op :)
Geen gezeik meer over 'specials' of het niet mogen gebruiken van het woord 'mutant'l; het zijn allemaal inhumans en Fox zoekt het maar uit :)
Naja gezien het laatste nieuws met Spider Man enzo kan het zijn dat ze ook X-Men krijgen/mogen gebruiken. Dan krijg je wel beetje een probleem dat je dan de Mutants en de InHumans hebt.
pi_150066539
quote:
99s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:50 schreef Vitwiz het volgende:

[..]

Naja gezien het laatste nieuws met Spider Man enzo kan het zijn dat ze ook X-Men krijgen/mogen gebruiken. Dan krijg je wel beetje een probleem dat je dan de Mutants en de InHumans hebt.
alles kan natuurlijk maar de x-men films zijn gewoon succesvol genoeg voor fox dus die zullen niet snel een rede vinden om met Marvel samen te gaan werken. Hoeft voor mij ook niet, de x-men kunnen prima op zichzelf staan
pi_150066620
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:59 schreef planethugo het volgende:

[..]

alles kan natuurlijk maar de x-men films zijn gewoon succesvol genoeg voor fox dus die zullen niet snel een rede vinden om met Marvel samen te gaan werken. Hoeft voor mij ook niet, de x-men kunnen prima op zichzelf staan
Oh nee ik denk ook niet dat ze dat (snel) zullen doen. Maar blijft toch nog hoog op mijn verlanglijstje staan dat alles bij elkaar komt.
pi_150067686
quote:
99s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:50 schreef Vitwiz het volgende:

[..]

Naja gezien het laatste nieuws met Spider Man enzo kan het zijn dat ze ook X-Men krijgen/mogen gebruiken. Dan krijg je wel beetje een probleem dat je dan de Mutants en de InHumans hebt.
Dat probleem had je al een behoorlijke tijd; de inhumans zijn er ook al sinds 1965 :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_150068800
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:30 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat probleem had je al een behoorlijke tijd; de inhumans zijn er ook al sinds 1965 :)
Ik heb het over de films/series. De InHumans waren niet geïntroduceerd als ze gewoon de beschikking hadden over de Mutants.
pi_150068921
quote:
99s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:01 schreef Vitwiz het volgende:

[..]

Ik heb het over de films/series. De InHumans waren niet geïntroduceerd als ze gewoon de beschikking hadden over de Mutants.
Nee okay, maar dan nog is het een behoorlijke ballsy move van Marvel om heel het universum overhoop te gooien. Voor het eerst sinds het ontstaan jaren terug.
Maar met de populariteit van het MCU, de grote rol van Mutants daarin EN het feit dat de rechten daarvan bij een andere partij liggen moesten ze wel iets verzinnen natuurlijk. Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen. Ergens ben ik er niet rouwig om; minder Wolverine is een verademing wat mij betreft :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_150068970
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee okay, maar dan nog is het een behoorlijke ballsy move van Marvel om heel het universum overhoop te gooien. Voor het eerst sinds het ontstaan jaren terug.
Maar met de populariteit van het MCU, de grote rol van Mutants daarin EN het feit dat de rechten daarvan bij een andere partij liggen moesten ze wel iets verzinnen natuurlijk. Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen. Ergens ben ik er niet rouwig om; minder Wolverine is een verademing wat mij betreft :D
Oh nee je hoort er mij ook niet over klagen hoor, heb er ook respect voor. :)
Hoop gewoon dat ze zo doorgaan zoals ze nu bezig zijn en dan kan het alleen maar beter worden in mijn ogen. *O*
  woensdag 4 maart 2015 @ 00:37:56 #58
194233 Friday12
Originele kloon
pi_150270368
Zijn we er weer klaar voor *O*
pi_150292666
Toch echt dood dus ;(
pi_150296439
Wat een bazen aflevering _O_

Wat een bazenserie _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 4 maart 2015 @ 20:57:53 #61
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_150296732
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:49 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een bazen aflevering _O_

Wat een bazenserie _O_
Lekker inderdaad. Het wordt ook steeds rauwer heb ik het idee.
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 4 maart 2015 @ 21:01:04 #62
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150296851
Ik heb de hele aflevering van " :o " gezeten :@

_O_ op dit moment komt gewoon alles aan bod: verraad, geheimen, nieuwe karakters, geweld _O_

Die gewetenloze moord op dat Hydra kopstuk :7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_150297529
Tering wat een aflevering. Perfect om de tweede helft van het seizoen te beginnen *O*
  woensdag 4 maart 2015 @ 21:54:44 #65
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_150298818
Top! Dat is wel even wat anders dan Agent Carter :D
heitieh
pi_150299179
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef Joooo-pi het volgende:
Top! Dat is wel even wat anders dan Agent Carter :D
Arme Raina ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_150299242
"You know what this means? 8-)
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 4 maart 2015 @ 22:44:01 #68
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_150300790
Horen die twee dan toch bij Hydra? Wat is dezen }:|

Maar zeer goed verhaal in deze ep :9 Reina zag er lekker lelijk uit.
吴 曼 迪
  Public Relations / Redactie Film donderdag 5 maart 2015 @ 01:03:40 #69
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_150304148
Heerlijk, geweldig, topaflevering! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_150305495
TheCancelBear twitterde op woensdag 04-03-2015 om 17:09:34 #AgentsOfShield ratings (1.6) about where they ended in the Fall, that’s not going to feed the bear reageer retweet
Dit is ook wel prettig.

Hopelijk gaat het niet zakken. Als die 1,6 18-49 aandeel naar 1,4 daalt is het namelijk al zorgwekkend ;(

En bij een volledig seizoen 3 van 22 eps is seizoen 4 eigenlijk al een 100% garantie, dus duimen duimen duimen.

I love this show.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_150307145
prima aflevering, de top van Hydra is dus dood nu, dus hydra feitelijk ook dan neem ik aan.

Leuk dat aan die Baron van Strucker gememoreerd werd. Die zag je ook al in de aftercredits van Captain America 2 en speelt ook in The Avengers 2
pi_150308856
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 08:27 schreef wolfrolf het volgende:
TheCancelBear twitterde op woensdag 04-03-2015 om 17:09:34 #AgentsOfShield ratings (1.6) about where they ended in the Fall, that’s not going to feed the bear reageer retweet
Dit is ook wel prettig.

Hopelijk gaat het niet zakken. Als die 1,6 18-49 aandeel naar 1,4 daalt is het namelijk al zorgwekkend ;(

En bij een volledig seizoen 3 van 22 eps is seizoen 4 eigenlijk al een 100% garantie, dus duimen duimen duimen.

I love this show.
1.6 is al wel laag voor een dure serie (wat AoS is), meestal is 1.8 wel het minimum met dat soort series en wil je eigenlijk gewoon in de 2 zitten, dus inderdaad duimen voor een derde (+ dan de obligatoire vierde).
pi_150309320
Vond het een goede aflevering na een de interessant aflevering van voor de break.

Dus als ik het goed heb gezien en wat hierboven ook is benoemd is Hydra dus nu kapot?
Lijkt mij namelijk sterk of gaan we nu een ander verhaallijn krijgen?
pi_150309338
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:32 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

1.6 is al wel laag voor een dure serie (wat AoS is), meestal is 1.8 wel het minimum met dat soort series en wil je eigenlijk gewoon in de 2 zitten, dus inderdaad duimen voor een derde (+ dan de obligatoire vierde).
Het gaat erom hoe het tov de andere programma's op ABC scoort. En dan is 1.6 al voldoende voor renewal *O*

En de syndication gods garanderen een seizoen 4 bij een volledig seizoen 3 :9
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_150311041
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:46 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Het gaat erom hoe het tov de andere programma's op ABC scoort. En dan is 1.6 al voldoende voor renewal *O*

En de syndication gods garanderen een seizoen 4 bij een volledig seizoen 3 :9
Nou heb ik daar niet veel verstand van, maar hoe zit dat :9
pi_150311131
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:46 schreef Max23 het volgende:

[..]

Nou heb ik daar niet veel verstand van, maar hoe zit dat :9
Dan wordt het magische aantal van 88 afleveringen bereikt en dan kan de show aan een "basic cable" zender zoals SyFy worden doorverkocht voor mucho dinero

En het daait allemaal om de dinero.

Dus als in seizoen 3 Agents of shield slecht scoort dan komt er toch een seizoen 4, vanwege de berg geld die ze voor syndicatie krijgen.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_150312442
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:46 schreef Max23 het volgende:

[..]

Nou heb ik daar niet veel verstand van, maar hoe zit dat :9
4 seizoenen (80-100 afl.) wordt gezien als het minimum om een serie (voor aardig wat geld) als pakket te verkopen aan kleinere Amerikaanse zenders (en buitenlandse). Daarom wordt na seizoen 3 altijd een seizoen 4 gemaakt omdat je dat geld er wel redelijk gegarandeerd uit haalt door het te verkopen (wat dus syndication feitelijk is).
pi_150312668
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:28 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

4 seizoenen (80-100 afl.) wordt gezien als het minimum om een serie (voor aardig wat geld) als pakket te verkopen aan kleinere Amerikaanse zenders (en buitenlandse). Daarom wordt na seizoen 3 altijd een seizoen 4 gemaakt omdat je dat geld er wel redelijk gegarandeerd uit haalt door het te verkopen (wat dus syndication feitelijk is).
Dat zei ik toch al? :T
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_150312783
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dat zei ik toch al? :T
Heel je post over het hoofd gezien :@
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:57:04 #80
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_150315362
Maar waar hadden Mac & Bobbi het dan over? Toen ze over het kantoor van Coulson aan het praten waren. Daardoor krijg ik het idee dat zij toch bij Hydra horen of weet ik wat.
吴 曼 迪
pi_150315751
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:57 schreef megamandy het volgende:
Maar waar hadden Mac & Bobbi het dan over? Toen ze over het kantoor van Coulson aan het praten waren. Daardoor krijg ik het idee dat zij toch bij Hydra horen of weet ik wat.
dat snapte ik ook niet zo goed idd....
  donderdag 5 maart 2015 @ 15:11:46 #82
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_150315799
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:10 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat snapte ik ook niet zo goed idd....
Ja schijnbaar speelt dit ook al een tijdje in het verhaal. Eerlijk gezegd was mij dat nooit opgevallen, had het er toevallig met een vriendin over voordat we de aflevering gingen kijken. En toen zat die scene erin met Hunter en Bobbi in de auto en daarna de scene tussen Bobbi en Mac.
吴 曼 迪
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:20:25 #83
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150326433
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:57 schreef megamandy het volgende:
Maar waar hadden Mac & Bobbi het dan over? Toen ze over het kantoor van Coulson aan het praten waren. Daardoor krijg ik het idee dat zij toch bij Hydra horen of weet ik wat.
volgens mij was dat weer zo'n typisch moment van "iets laten lijken wat het niet is". Kijkers dus het vermoeden geven dat ze het team verraden, en straks blijkt gewoon dat ze Fury ofzo uithelpen. Zoiets als het Tripp en Simmons moment op de academie na het "out of the shadows, into the light" bericht in S01.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_150345171
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:11 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja schijnbaar speelt dit ook al een tijdje in het verhaal. Eerlijk gezegd was mij dat nooit opgevallen, had het er toevallig met een vriendin over voordat we de aflevering gingen kijken. En toen zat die scene erin met Hunter en Bobbi in de auto en daarna de scene tussen Bobbi en Mac.
Er was een aantal afl. geleden een moment tussen Mac en Bobbi over een geheim dat ze hadden en Hunter kreeg daar lucht van.
pi_150452632
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:55 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Er was een aantal afl. geleden een moment tussen Mac en Bobbi over een geheim dat ze hadden en Hunter kreeg daar lucht van.
Speelt al langer idd(oen doken Hunter en Bobbi samen in de auto toch?), wat het is zal wel bekend gemaakt worden binnenkort.
Weet niet of Hydra nu écht weg is, Bakshi (?) leeft nog en wordt uitgeleverd aan die kolonel dus wie weet komt die ooit weer vrij.... Ben wel benieuwd naar de groep 'mutants' inhumans dus en wat die gaan doen met Skye, aangezien papa Skye ze goed lijkt te kennen.

[ Bericht 1% gewijzigd door ser op 09-03-2015 12:56:25 ]
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  maandag 9 maart 2015 @ 12:52:43 #86
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150456630
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:34 schreef ser het volgende:

[..]'mutants'
Inhumans O-)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_150460808
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:34 schreef ser het volgende:
Ben wel benieuwd naar de groep 'mutants' inhumans dus en wat die gaan doen met Skye, aangezien papa Skye ze goed lijkt te kennen.
En ben benieuwd of dat dezelfde groep is als waar die teleporter bij zit of dat ze, nu al, meerdere facties gaan introduceren.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_150461287
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En ben benieuwd of dat dezelfde groep is als waar die teleporter bij zit of dat ze, nu al, meerdere facties gaan introduceren.
Ik denk niet dat ze gelijk alle registers open gaan trekken om de InHumans te introduceren. Zal wel bij 1 groepje blijven gok ik.
  maandag 9 maart 2015 @ 15:51:42 #89
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_150461709
Ja denk het ook, omdat die blinde gast (om hem maar even een naam te geven ;) ) in het begin van de aflevering gelinkt werd met de moeder van Sky die hem zou gaan begeleiden.

En iemand (volgens mij Fitz) noemde de powers van Sky ook opeens "it's inhuman".
吴 曼 迪
pi_150469980
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:38 schreef Vitwiz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze gelijk alle registers open gaan trekken om de InHumans te introduceren. Zal wel bij 1 groepje blijven gok ik.
Tja, al is het alleen maar omdat ze de grote spelers zoals Black Bolt en Medusa alleen al om de SFX tot de film willen beperken gok ik zo :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 9 maart 2015 @ 20:56:19 #91
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150473590
quote:
17s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:51 schreef megamandy het volgende:
Ja denk het ook, omdat die blinde gast (om hem maar even een naam te geven ;) )


Gordon O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 9 maart 2015 @ 22:38:22 #92
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150480563
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:03 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Heerlijk, geweldig, topaflevering! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik volg het topic niet maar ik dacht ik kom even kijken hoe de algehele mening over de serie nu is, bij mij neemt de interesse echt drastisch af namelijk. Ik vind het eigenlijk allemaal wat te slecht worden.

Blijkbaar rijmt mijn gedachte niet met de algehele perceptie hier :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 11 maart 2015 @ 12:52:21 #93
194233 Friday12
Originele kloon
pi_150527001
_O_
  woensdag 11 maart 2015 @ 14:35:28 #94
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_150530017
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, al is het alleen maar omdat ze de grote spelers zoals Black Bolt en Medusa alleen al om de SFX tot de film willen beperken gok ik zo :)
Ik verwacht inderdaad ook dat die pas in de film over een paar jaar geintroduceerd worden en dat dit in de serie allemaal slechts is om het concept inhumans alvast uit te leggen. Kunnen ze dat skippen in de film (al zal t alsnog wel iets aan bod komen, voor de niet-serie kijkers). Dus wellicht wat kleinere of zelf verzonnen inhumans in de serie, maar de grote namen zoals Black Bolt, Medusa, Crystal etc pas in de film.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 11 maart 2015 @ 20:05:02 #95
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_150540531
Leuk weer.

Sif _O_
Ok stelletje hokboeren
pi_150546592
Deze shit is episch.

Einde bericht.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 11 maart 2015 @ 22:30:53 #97
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_150547939
Goeden cliff hanger.
吴 曼 迪
  woensdag 11 maart 2015 @ 22:31:20 #98
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150547969
Snap er geen hol meer van wat Morse en Mack bezig zijn :?

Zou Maria Hill erachter zitten, zij zou een van de weinigen kunnen zijn die van het bestaan van The Toolbox af weet.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_150724512
Heb ik het nou helemaal gemist, maar wat is het verhaal met The Toolbox dan?

Voor de rest blijft voor mij het niveau vrij constant. Heb het idee dat het nog los moet komen met betrekking tot de Inhumans alhoewel ze zich al wel hebben gemeld.
pi_150786189
The Real SHIELD :o the fuck? De nieuwe Hydra??
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 18 maart 2015 @ 21:03:29 #101
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150788617
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
The Real SHIELD :o the fuck? De nieuwe Hydra??
net gekeken. Zou dat niet S.W.O.R.D. moeten voorstellen?

* Sinister-D- gaat op onderzoek uit....

edit: Blijkbaar toch niet, als ik de reclame van E14 mag geloven.



Logo is z.g.a identiek op de 3 sterren en de buitenvorm na.



Edit2: van de andere kant zou het dan wel weer kunnen. In de strips is SWORD een soort anti-alien organisatie wat dan de reactie van Mack richting Sky kan verklaren. En de organisatie is een idee geweest van Joss Whedon toen die nog strips schreef voor Marvel, en laat dezelfde persoon ook nu weer betrokken zijn bij de serie :P

In eerste instantie vond ik het maar een filler-aflevering, maar hoe meer ik er over denk vind ik het toch wel gaaf dat ze er een aantal van deze mysterieuze zaken erin verwerken _O_

Ow en trouwens ook een deel van Cal's agressieve gedrag verklaart ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door Sinister-D- op 18-03-2015 21:31:43 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_150802627
quote:
11s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:03 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

net gekeken. Zou dat niet S.W.O.R.D. moeten voorstellen?

* Sinister-D- gaat op onderzoek uit....

edit: Blijkbaar toch niet, als ik de reclame van E14 mag geloven.


Logo is z.g.a identiek op de 3 sterren en de buitenvorm na.

[ afbeelding ]

Edit2: van de andere kant zou het dan wel weer kunnen. In de strips is SWORD een soort anti-alien organisatie wat dan de reactie van Mack richting Sky kan verklaren. En de organisatie is een idee geweest van Joss Whedon toen die nog strips schreef voor Marvel, en laat dezelfde persoon ook nu weer betrokken zijn bij de serie :P

In eerste instantie vond ik het maar een filler-aflevering, maar hoe meer ik er over denk vind ik het toch wel gaaf dat ze er een aantal van deze mysterieuze zaken erin verwerken _O_

Ow en trouwens ook een deel van Cal's agressieve gedrag verklaart ^O^
Sounds good to me :9
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151008894
Mehh, ik vind die verhaallijn met "Shield" gewoon echt verschrikkelijk
pi_151016121
Ja, ook geen favoriet van.
  woensdag 25 maart 2015 @ 21:03:25 #105
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151034493
Hmmm, dus een 2de SHIELD die niet in de gedachtegang van Fury gelooft, een vertakking eigenlijk. Maar wel dezelfde financiën, en middelen want dat leek wel de originele Helicarrier, hebben :{

Ik blijf erbij dat dit een andere organisatie gaat worden.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151035035


Ik dacht een bekende, Joe Toye (Band of Brothers), vooral door z'n manier van praten

Kirk Acevedo - IMDb

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2015 21:14:00 ]
  woensdag 25 maart 2015 @ 22:05:39 #107
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_151037589
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Hmmm, dus een 2de SHIELD die niet in de gedachtegang van Fury gelooft, een vertakking eigenlijk. Maar wel dezelfde financiën, en middelen want dat leek wel de originele Helicarrier, hebben :{

Ik blijf erbij dat dit een andere organisatie gaat worden.....
Dreef de originele Helicarrier ook op zee?
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 25 maart 2015 @ 22:05:59 #108
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_151037610
Een beetje een vage episode. Geen duidelijke verhaallijn en het einde lijkt bijna op een willekeurig moment.
heitieh
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 maart 2015 @ 22:12:07 #109
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_151037888
quote:
6s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]

Ik dacht een bekende, Joe Toye (Band of Brothers), vooral door z'n manier van praten

Kirk Acevedo - IMDb
die vent kan ook echt elke rol spelen. Tenminste, zolang hij bovenstaand gezicht maar moet trekken. Want dat is het enige dat hij kan.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_151038311
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 22:12 schreef Tokus het volgende:

[..]

die vent kan ook echt elke rol spelen. Tenminste, zolang hij bovenstaand gezicht maar moet trekken. Want dat is het enige dat hij kan.
Ja, eigenlijk wel :D
  donderdag 26 maart 2015 @ 06:39:30 #111
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151045493
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 22:05 schreef padlarf het volgende:

[..]

Dreef de originele Helicarrier ook op zee?
ja. Avengers niet gezien soms :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 26 maart 2015 @ 06:45:34 #112
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_151045528
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2015 06:39 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

ja. Avengers niet gezien soms :{
nu je het zegt... Facepalm voor mij
Ok stelletje hokboeren
pi_151047334
dat met dat andere shield vind ik ook nergens op slaan, konden ze niet gewoon overleggen met coulson ipv te gaan infiltreren, mensen ontvoeren en sneaky plannetjes maken? En als ze van Coulson afwillen dan had dat ook al veel eerder gekund. De castleden ervan zijn dan wel weer leuke toevoegingen, Alvarez (OZ) en The Old man...
pi_151050036
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:21 schreef planethugo het volgende:
dat met dat andere shield vind ik ook nergens op slaan
Ik vind het juist wel leuk
  donderdag 26 maart 2015 @ 11:15:44 #115
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151050227
Different Battlestar. Still William Adama.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151091469
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:21 schreef planethugo het volgende:
dat met dat andere shield vind ik ook nergens op slaan, konden ze niet gewoon overleggen met coulson ipv te gaan infiltreren, mensen ontvoeren en sneaky plannetjes maken? En als ze van Coulson afwillen dan had dat ook al veel eerder gekund. De castleden ervan zijn dan wel weer leuke toevoegingen, Alvarez (OZ) en The Old man...
vraag me ook af welke kant ze daarmee opgaan. Wel commentaar leveren op Coulson, terwijl ze ook hadden kunnen helpen/samenwerken. Maar Coulsen heeft wel Hydra (zo goed als opgeruimd). Blijf het een domme zet vinden dat hij Bakshi toen ook niet heeft laten opruimen, gewoon collateral damage noemen als de kolonel gaat klagen.
Maar ik verwacht dat Coulsen hier wel van weet aangzien hij en May Mack niet vertrouwen en hij Skye heeft verplaatst. Ben eigenlijk nieuwsgieriger naar de verhaallijn met Ward en Agent 33.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:15:59 #117
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151092065
Ward interesseert mij juist helemaaaaal niet :r dat had van mij niet gehoeven.
吴 曼 迪
pi_151095631
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:15 schreef megamandy het volgende:
Ward interesseert mij juist helemaaaaal niet :r dat had van mij niet gehoeven.
nou Ward is wel een loose end, en hij heeft SHIELD toch flink verraden en is indirect de oorzaak van alle ellende met HYDRA.
Ook is hij belangrijk voor Skye en ik denk dat Skye nog wel een appeltje met hem gaat schillen als ze haar krachten kan focussen. (wishful thinking).
Hoop wel dat de volgende aflevering wat meer antwoorden gaat geven n.a.v. deze verhalllijnen.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 17:08:13 #119
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151098015
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:02 schreef ser het volgende:
Hoop wel dat de volgende aflevering wat meer antwoorden gaat geven n.a.v. deze verhalllijnen.
Daar ziet het iig wel naar uit 14.gif

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 27 maart 2015 @ 18:29:49 #120
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151100258
quote:
Ok dat maakt waarschijnlijk veel beter :9
吴 曼 迪
pi_151105207
quote:
6s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]

Ik dacht een bekende, Joe Toye (Band of Brothers), vooral door z'n manier van praten

Kirk Acevedo - IMDb
En bekend van Fringe en 12 Monkeys
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 1 april 2015 @ 15:07:10 #122
194233 Friday12
Originele kloon
pi_151263842
Ze zei nog zo geen echte kogels gebruiken en dit krijg je er dus van _O- Een shockwave recht in je bakkes _O_
  woensdag 1 april 2015 @ 17:49:44 #123
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151268953
Oké niet de originele helicarrier dus :P wel vette aflevering _O_ en eventjes een demo van Sky's krachten :7

Mooi om nog een kant te zien van de Fall of SHIELD _O_

Edit: verdomme, zo simpel, en zo snel overheen gekeken :D

Bruce Banners hutje op de hei op het einde in The Incredible Hulk:




Het hutje in AoS :D




De vuist in de muur lg er al redelijk dik op, "Banners Retreat" was dan nog eens het letterlijke inkoppertje. Maar dat het ook effectief hetzelfde hutje was had ik niet gezien, en dat terwijl ik T.I.H. een paar weken geleden nog gezien heb :@

[ Bericht 23% gewijzigd door Sinister-D- op 01-04-2015 18:43:36 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 1 april 2015 @ 21:33:00 #124
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_151277230
deze serie _O_
heitieh
pi_151277665
Wat een aflevering _O_
pi_151287193
goeie ep, alleen vind ik dat gedoe met het andere shield nog steeds nergens op slaan. Alsof dat allemaal op die manier moet gaan als je het echt op die manier bedoelt. Ik verwacht dat dit uiteindelijk door loopt in Avengers Age of Ultron, die komt immers over een paar weken al uit :P
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 10:28:10 #127
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151287270
Ik vraag me erg af in hoeverre de serie en AoU met elkaar gaan samenspelen. De serie gaat over S.H.I.E.L.D. en Avengers gaat daar in principe helemaal niet meer over. Sterker nog; het is juist een zwaarwegend punt dat er geen S.H.I.E.L.D. meer is: Stark financiert de boel, Rogers stuurt de Avengers aan en Stark heeft een robotleger gebouwd om de wereld te beschermen. In de vorige film was het S.H.I.E.L.D. die de Avengers bij elkaar bracht, maar die rol is gespeeld.

Natuurlijk kan het allemaal nog prima in elkaar overlopen, en daar hoop ik ook een beetje op, maar ik heb er begrip voor als film en serie elkaar negeren.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151322567
Godsamme knaken, goeie aflevering weer. Echt op en top genieten. The fall of shield is verrukkelijk in beeld gebracht.

Zorgwekkend dan wel dat de kijkcijfers een nieuw dieptepunt hebben bereikt. Duimen geblazen... Als er een volledig seizoen 3 komt dan zekers weten ook een 4e seizoen.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 3 april 2015 @ 12:26:42 #129
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_151324776
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:28 schreef Breuls het volgende:
Ik vraag me erg af in hoeverre de serie en AoU met elkaar gaan samenspelen. De serie gaat over S.H.I.E.L.D. en Avengers gaat daar in principe helemaal niet meer over. Sterker nog; het is juist een zwaarwegend punt dat er geen S.H.I.E.L.D. meer is: Stark financiert de boel, Rogers stuurt de Avengers aan en Stark heeft een robotleger gebouwd om de wereld te beschermen. In de vorige film was het S.H.I.E.L.D. die de Avengers bij elkaar bracht, maar die rol is gespeeld.

Natuurlijk kan het allemaal nog prima in elkaar overlopen, en daar hoop ik ook een beetje op, maar ik heb er begrip voor als film en serie elkaar negeren.
Ik denk zelf dat het nieuwe SHIELD een nieuwe vijand voor de serie is.
Avengers: Age of Ultron spoiler over opening van de film:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 april 2015 @ 12:55:02 #130
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_151325631
Bazenserie dit!
pi_151393402
Dat zag die kale knakker niet aankomen. :6 :W
  zondag 5 april 2015 @ 18:08:26 #132
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_151393863
Dit lijkt te duiden op een 3e seizoen:http://www.inquisitr.com/(...)on-agents-of-shield/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_151393981
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 18:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Dit lijkt te duiden op een 3e seizoen:http://www.inquisitr.com/(...)on-agents-of-shield/
Nou, die garantie is er absoluut nog niet. De meest recente aflevering had namelijk het laagste 18-49 jarigen kijkersaandeel van de serie.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 5 april 2015 @ 18:25:25 #134
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_151394295
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:28 schreef Breuls het volgende:
Natuurlijk kan het allemaal nog prima in elkaar overlopen, en daar hoop ik ook een beetje op, maar ik heb er begrip voor als film en serie elkaar negeren.
Ik vermoed dat de films de serie compleet negeren en dat de serie zich vooral kan aanpassen aan wat de film beslist dat er gebeurt. Hopelijk mogen ze 't wel wat eerder weten en moeten ze 't niet mee met ons ontdekken in de bioscoop.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 5 april 2015 @ 18:27:15 #135
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_151394345
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 18:13 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nou, die garantie is er absoluut nog niet. De meest recente aflevering had namelijk het laagste 18-49 jarigen kijkersaandeel van de serie.
De directeur van ABC gaf eerder aan dat hij ook veel waarde hechtte aan kijkcijfers op VOD-Diensten... Maar in hoeverre dat bepalend is voor het 3e seizoen? Krijg wel sterk het idee dat Marvel door wil met de serie.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 5 april 2015 @ 19:05:07 #136
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151395226
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 18:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Dit lijkt te duiden op een 3e seizoen:http://www.inquisitr.com/(...)on-agents-of-shield/
wat een achterlijk artikel :')

quote:
it appears that Agents of SHIELD will be used as a launching point for the event. As Moviepilot reports, the newest episode of the show featured two rival SHIELD organizations, each claiming legitimacy, yet differing in their approach to the question of superhero registration.
:') whut, waar is er gesproken over een S.H.R.A.? Tot nu is er enkel over spionage geheimen en democratie gesproken.

quote:
Previously, the show has been used to debut a future Avenger, Quake,
_O-
in de strips misschien, maar nergens is er ooit door een betrokken persoon ook maar iets genoemd wat daar in de buurt bij komt voor het MCU. Zelfs geen tease...

quote:
Given the past connections between Agents of SHIELD and Captain America: The Winter Soldier, it has become increasingly clear that Marvel intends to use the show as a launch pad for key elements of the cinematic universe.
het enige wat dat duidelijk gemaakt heeft is dat de serie zich juist moet laten meevaren met de films, en niet andersom.

quote:
As Gonzalez and his SHIELD aren’t funded by the world council, though they possess their own aircraft, some observers have hypothesized that Tony Stark could be their benefactor
"aircraft" :') restafval van SHIELD wat zij recyclen voor hun eigen doel. En Stark is voor zover bekend helemaal niet op de hoogte van wat voor 'n bestaan van een SHIELD. Ow en Coulson z'n kliek wordt ook niet gefinancierd door The World Counsil, er is expliciet genoemd door Coulson dat de bankrekening van SHIELD beginnen leeg te raken.

Iemand bij Inquisitr moet maar eens volledig opnieuw beginnen met elke film/serie/one-shot te gaan herbekijken :')

Of ik moet eens minder enthousiast worden erover :@
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151396047
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 18:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De directeur van ABC gaf eerder aan dat hij ook veel waarde hechtte aan kijkcijfers op VOD-Diensten... Maar in hoeverre dat bepalend is voor het 3e seizoen? Krijg wel sterk het idee dat Marvel door wil met de serie.
Dat is niksbepalend, omdat het meeste, of zelfs al het geld wordt verdiend met reclame tijdens de uitzending op ABC.

It's all about the moneyz.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 5 april 2015 @ 20:21:54 #138
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_151397660
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 19:34 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dat is niksbepalend, omdat het meeste, of zelfs al het geld wordt verdiend met reclame tijdens de uitzending op ABC.

It's all about the moneyz.
Volgens tvbythenumbers ging het qua ratings weer beter btw:

Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. (9-10pm – 4.2 million and 1.4/4 in AD18-49): Jumping from its lead-in at 9pm (+56%), ABC’s Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. won its hour in Adults 18-49 (1.4/4), beating all original programing on NBC, Fox and CBS. In addition, the ABC drama was #1 in its slot for the 3rd week in a row among key Men (M18-34/M18-49). S.H.I.E.L.D. was steady week to week in Adults 18-49 (1.4/4 vs. 1.5/5), while building with Adults 18-34 (+13%) and Women 18-34 (+29%)

· On average season to date, S.H.I.E.L.D. is improving the slot for ABC by 33% in Adults 18-49 over the same point last season.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_151399587
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 20:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Volgens tvbythenumbers ging het qua ratings weer beter btw:

Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. (9-10pm – 4.2 million and 1.4/4 in AD18-49): Jumping from its lead-in at 9pm (+56%), ABC’s Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. won its hour in Adults 18-49 (1.4/4), beating all original programing on NBC, Fox and CBS. In addition, the ABC drama was #1 in its slot for the 3rd week in a row among key Men (M18-34/M18-49). S.H.I.E.L.D. was steady week to week in Adults 18-49 (1.4/4 vs. 1.5/5), while building with Adults 18-34 (+13%) and Women 18-34 (+29%)

· On average season to date, S.H.I.E.L.D. is improving the slot for ABC by 33% in Adults 18-49 over the same point last season.
Of het beter scoort dan programma's op een andere zender doet er niet toe.

Het moet beter scoren dan het gemiddelde van ABC op Primetime.

En dat ligt op ongeveer 1.4 a 1.5 nu.

Dus als aos op 1.4 blijft of lager gaat... Trouble!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151475226
WoW _O_

Leuk dat "hij" terug is _O_
En ik was vergeten dat "zij" nog leefde _O_
Dat kaartspel _O-
  woensdag 8 april 2015 @ 12:47:41 #141
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151480234
Je mag hier gewoon namen noemen hoor :')

Maar vette aflevering :9 de aflevering was goed verdeeld over alle verhaallijnen.
吴 曼 迪
  woensdag 8 april 2015 @ 21:37:32 #142
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151497281
Dat dubbel spel van Simmons zag ik niet aankomen, nice _O_ en dan dat broodje, prachtige verwijzing naar die EP uit s01 _O_

En natuurlijk Deathlok :7

Mooie EP net leuke verassingen ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 8 april 2015 @ 21:47:04 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151497742
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat dubbel spel van Simmons zag ik niet aankomen, nice _O_
[..]
Serieus? Ik had het meteen al door toen 'ie naar die scans van haar ging kijken en daarna dat hele theater en die speech met die kubus. Lekker afleidend en de 'old switcheroo'. :P :D I mean, come on.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_151499450
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 09:17 schreef Max23 het volgende:
En ik was vergeten dat "zij" nog leefde
Wie?
pi_151499458
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Serieus? Ik had het meteen al door toen 'ie naar die scans van haar ging kijken en daarna dat hele theater en die speech met die kubus. Lekker afleidend en de 'old switcheroo'. :P :D I mean, come on.
Je praat tof maar jij hebt het ook niet gezien.

Goeie actie van FitzSimmons O+ En weer een steengoede aflevering.

Topseizoen!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151499481
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:23 schreef HPLC het volgende:

[..]

Wie?
Moeder van Skye denk ik. Maar dat was nog helemaal niet bekend.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151499569
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:24 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Moeder van Skye denk ik. Maar dat was nog helemaal niet bekend.
Ow ja, was op zich wel een verrassing. Lekker terug uit de dood gehaald
  woensdag 8 april 2015 @ 22:28:19 #148
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151499698
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Serieus? Ik had het meteen al door toen 'ie naar die scans van haar ging kijken en daarna dat hele theater en die speech met die kubus. Lekker afleidend en de 'old switcheroo'. :P :D I mean, come on.
nou, mooi voor jou dan dat je het wel door had ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 8 april 2015 @ 22:30:33 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151499809
Nou. ;( Vond dat het er best dik bovenop lag. :P
Wel een toffen afleverink. :D
Ben benieuwd naar de verdere plannen van Coulson.
En of Skye nu nog langer daar blijft daar bij Nanda Parbat om de hoek of wherever. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 8 april 2015 @ 22:35:28 #150
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151500082
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:30 schreef shiznuts het volgende:
Nou. ;( Vond dat het er best dik bovenop lag. :P
de laatste 2 á 3 afleveringen gaven bij mij sowieso de indruk dat Simmons zou overstappen naar het andere team, net zoals Bobbi nu de indruk geeft over te stappen naar Coulsons team. Simmons klaagde voornamelijk over Coulsons geheimen, noemde Sky('s krachten) te gevaarlijk en wou haar buitenspel zetten met die handschoenen, enzovoort. Vandaar dat ik dacht dat ze onbewust aan het overlopen was, niet zozeer verraden, maar de waarheid ontdekken....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151500439
En "Hij" is uiteraard Deathlok _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151500447
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:23 schreef HPLC het volgende:

[..]

Wie?
Die moeder van Skye
pi_151500463
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:43 schreef Max23 het volgende:

[..]

Die moeder van Skye
hoi spuit 11
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151500508
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:44 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

hoi spuit 11
Ja ik las alleen de quote, niet de rest van het topic.
pi_151500515
En ik wist ook niet dat er nog een Hydra tak actief was, dacht dat die volledig weggevaagd waren.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151500568
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:35 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

de laatste 2 á 3 afleveringen gaven bij mij sowieso de indruk dat Simmons zou overstappen naar het andere team, net zoals Bobbi nu de indruk geeft over te stappen naar Coulsons team. Simmons klaagde voornamelijk over Coulsons geheimen, noemde Sky('s krachten) te gevaarlijk en wou haar buitenspel zetten met die handschoenen, enzovoort. Vandaar dat ik dacht dat ze onbewust aan het overlopen was, niet zozeer verraden, maar de waarheid ontdekken....
Ik had hetzelfde eigenlijk, plus het gegeven dat het tussen Fitz en Simmons niet lekker liep.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2015 22:46:55 ]
  woensdag 8 april 2015 @ 22:51:26 #157
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151500763
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:45 schreef wolfrolf het volgende:
En ik wist ook niet dat er nog een Hydra tak actief was, dacht dat die volledig weggevaagd waren.
Von Strucker is ook al meer dan eens genoemd in het MCU ;) waarvan minstens 1x tijdens AoS. En aangezien hij
SPOILER: Avengers2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en tot nu niet on-screen is gestorven, moet er nog een tak zijn :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 8 april 2015 @ 22:52:22 #158
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151500802
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:35 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

de laatste 2 á 3 afleveringen gaven bij mij sowieso de indruk dat Simmons zou overstappen naar het andere team, net zoals Bobbi nu de indruk geeft over te stappen naar Coulsons team. Simmons klaagde voornamelijk over Coulsons geheimen, noemde Sky('s krachten) te gevaarlijk en wou haar buitenspel zetten met die handschoenen, enzovoort. Vandaar dat ik dacht dat ze onbewust aan het overlopen was, niet zozeer verraden, maar de waarheid ontdekken....
Die kant leek het inderdaad wel op te gaan inderdaad. :Y Maar toen ze zei dat de oplossing niet iets techy was maar voor in het lab en Fitz de scans kreeg, had ik wel door dat ze een ander plannetje had en dat Fitz dat ook meteen doorhad. Ook de manier van doen en laten van ze veranderde. Moest ook glimlachen to Simmons helemaal nerdy ging lopen doen met die fake Coulson bio DNA redenering waarom 'ie niet open te krijgen was, want dat moest ze gewoon ter plekke verzinnen dan. :P _O_ Daarna met dat oppakken van dat ding van Fitz en daarna dat praatje hield wist ik gewoon dat dat was om de boel af te leiden en door de echte te verwisselen met een neppe. Dat ze daarna zei dat ze hem weg wilde hebben (:ontsnappen -> kubus in veiligheid brengen) was de klap op de vuurpijl. Maar dan wel inderdaad de vraag of ze nou nooit in twijfel gebracht was, of wel gewoon, maar ergens toch de ommezwaai toch voor team Coulson te gaan? Hoe dat dan? De kubus is in iedereens handen een gevaar?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 9 april 2015 @ 06:37:43 #159
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151505332
Blijft de grote vraag: hoe komen ze aan een neppe als ze onder supervisie staan ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 9 april 2015 @ 08:33:54 #160
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_151505963
Die moeder van Skye was toch dood? Of ben ik nou gek?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Admin donderdag 9 april 2015 @ 09:03:06 #161
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151506378
Dat dacht ik ook, maar aan haar littekens te zien is ze blijkbaar weer in elkaar gesleuteld, of zo. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 9 april 2015 @ 09:03:34 #162
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151506382
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:51 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Von Strucker is ook al meer dan eens genoemd in het MCU ;) waarvan minstens 1x tijdens AoS. En aangezien hij
SPOILER: Avengers2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en tot nu niet on-screen is gestorven, moet er nog een tak zijn :)
Die rol heeft hij al gespeeld. Dus niet 'gaat'. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_151507222
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 06:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Blijft de grote vraag: hoe komen ze aan een neppe als ze onder supervisie staan ;)
Zou wel mooi zijn als Bobbi die in elkaar heeft gesleuteld :+
pi_151507309
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die moeder van Skye was toch dood? Of ben ik nou gek?
Morsdood, maar ze had toch genezende krachten?

Edit: ow nee, ze werd niet oud. Nou ja, in principe hetzelfde :P

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2015 09:56:32 ]
pi_151507875
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 06:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Blijft de grote vraag: hoe komen ze aan een neppe als ze onder supervisie staan ;)
niet over nadenken :P
was een vermakelijke ep zoals dat dit seizoen meestal wel zo is maar dat gedoe met het andere hydra kan me ook nu nog steeds weinig schelen. Hopelijk komt er snel een twist
  donderdag 9 april 2015 @ 13:54:12 #166
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151514159
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:03 schreef Breuls het volgende:

[..]

Die rol heeft hij al gespeeld. Dus niet 'gaat'. ;)
Het is maar hoe je het bekijkt :) 'Gaat' misschien niet meer nee, maar hijzelf gaat nog wel voorkomen in de toekomst ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 9 april 2015 @ 14:58:12 #167
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151516221
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:54 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het bekijkt :) 'Gaat' misschien niet meer nee, maar hijzelf gaat nog wel voorkomen in de toekomst ;)
Breuls bedoelt dat hij al in een mid- of aftercredit scene zat van CA: TWS :)
吴 曼 迪
  donderdag 9 april 2015 @ 17:36:11 #168
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151520776
quote:
17s.gif Op donderdag 9 april 2015 14:58 schreef megamandy het volgende:

[..]

Breuls bedoelt dat hij al in een mid- of aftercredit scene zat van CA: TWS :)
redface.gif echt waar?! redface.gif


serieus: ik wist wat Breuls bedoelde ;)
Mijn insteek was dat Von Strucker de springplank gaat zijn voor de introductie van de Twins in Age of Ultron, want officieel zijn ze nog niet geintroduceert als Q.S. en S.W. Breuls stelling was dat dat al gebeurt is, vandaar dat ik reageerde met ''het is maar hoe je het bekijkt'' ;) Een reactie die voortvloeide uit een vraag van Wolfrolf die dacht dat Hydra weggevaagd was (wat dus niet is omdat Von Strucker nog gaat voorkomen).
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151520907
Bij wie zaten Quick/Scarlet ook al weer gevangen? Niet Hydra toch?
  Admin donderdag 9 april 2015 @ 17:44:30 #170
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151520995
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:36 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

[ afbeelding ] echt waar?! [ afbeelding ]

serieus: ik wist wat Breuls bedoelde ;)
Mijn insteek was dat Von Strucker de springplank gaat zijn voor de introductie van de Twins in Age of Ultron, want officieel zijn ze nog niet geintroduceert als Q.S. en S.W. Breuls stelling was dat dat al gebeurt is, vandaar dat ik reageerde met ''het is maar hoe je het bekijkt'' ;) Een reactie die voortvloeide uit een vraag van Wolfrolf die dacht dat Hydra weggevaagd was (wat dus niet is omdat Von Strucker nog gaat voorkomen).
Nou ja, in de al een tijdje terug verschenen MCU-canon prelude comics van Age of Ultron is al te zien hoe Hydra actief is in Oost-Europa en dat is ook waar Strucker werkt. Hij is bezig met de enige Infinity Stone die nog op Aarde is en daarmee heeft hij SW en QS hun krachten gegeven. Dat is allemaal pre-AoU, en dus in zekere zin al gebeurd. :)
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:40 schreef Syntos het volgende:
Bij wie zaten Quick/Scarlet ook al weer gevangen? Niet Hydra toch?
Ja, wel dus. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 9 april 2015 @ 17:52:08 #171
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151521181
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:44 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nou ja, in de al een tijdje terug verschenen MCU-canon prelude comics van Age of Ultron is al te zien hoe Hydra actief is in Oost-Europa en dat is ook waar Strucker werkt. Hij is bezig met de enige Infinity Stone die nog op Aarde is en daarmee heeft hij SW en QS hun krachten gegeven. Dat is allemaal pre-AoU, en dus in zekere zin al gebeurd. :)
Tsja, niet iedereen (incl. mezelf, en ik denk 95% in dit topic) leest de film gerelateerde comics niet, en ik stel me altijd de vraag hoe serieus die strips genomen moeten worden, want er kan wegens de onbekendheid heel snel iets geretconned worden. Imo heet het niet voor niets MCU, en je weet zelf dat die ''C'' niet voor comics staat ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151703514
Goede aflevering weer, blij dat Skye nu al weet dat het haar moeder is.

Dat stekelvarken heeft dus toch een sterke gave.

En als ik die promo van volgende week zo kijk heeft die aflevering dus alles te maken met Age of Ultron?

pi_151704530
Top aflevering

Fitzgod _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151707698
ik weet trouwens heel erg zeker dat wij een verkeerd beeld van Coulson krijgen voorgeschoteld

We missen informatie, maar wat ??
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 15 april 2015 @ 13:40:46 #175
194233 Friday12
Originele kloon
pi_151708386
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:15 schreef wolfrolf het volgende:
ik weet trouwens heel erg zeker dat wij een verkeerd beeld van Coulson krijgen voorgeschoteld

We missen informatie, maar wat ??
Denk ik ook! En die gast op het einde die had nog geen krachten dat hij de toekomst kon zien?
  woensdag 15 april 2015 @ 14:07:18 #176
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151709089
quote:
6s.gif Op woensdag 15 april 2015 13:40 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Denk ik ook! En die gast op het einde die had nog geen krachten dat hij de toekomst kon zien?
Sparkplug, hij kan met statische elektriciteit dingen doen, hè.
Dat in de toekomst kan kijken is dus Raina's gave.

Wel een aardige aflevering verder. Dat met Skye's pa en ma is een beetje :') , maar de Cavalry backstory en Fitz nu zijn wel coole dingen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 15 april 2015 @ 15:00:36 #177
194233 Friday12
Originele kloon
pi_151710433
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Sparkplug, hij kan met statische elektriciteit dingen doen, hè.
Dat in de toekomst kan kijken is dus Raina's gave.

Wel een aardige aflevering verder. Dat met Skye's pa en ma is een beetje :') , maar de Cavalry backstory en Fitz nu zijn wel coole dingen.
Waarom zei hij dan this was not a dream? Of heb ik iets gemist? :P
  woensdag 15 april 2015 @ 16:04:47 #178
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151712235
quote:
6s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:00 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Waarom zei hij dan this was not a dream? Of heb ik iets gemist? :P
Omdat Raina hem zei dat ze dat voor zich zag... dat was haar 'droom', wat dus eerder een 'visioen' was.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 15 april 2015 @ 16:06:33 #179
194233 Friday12
Originele kloon
pi_151712274
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Omdat Raina hem zei dat ze dat voor zich zag... dat was haar 'droom', wat dus eerder een 'visioen' was.
Ok dan had ik dat gemist :P
  woensdag 15 april 2015 @ 16:08:12 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_151712316
'Sleep is easy, it's the relentless nightmares... [..] or I dream of Skye...'
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 15 april 2015 @ 16:11:02 #181
194233 Friday12
Originele kloon
pi_151712397
quote:
12s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:08 schreef shiznuts het volgende:
'Sleep is easy, it's the relentless nightmares... [..] or I dream of Skye...'
Oooh dat had ik wel gehoord ja.. Is niet blijven hangen :P
  FOK!fotograaf woensdag 15 april 2015 @ 16:13:35 #182
151126 angel008
pi_151712471
wat ik me dan afvraag, nachtmerries betekend dat er iets ''ergs'' staat te gebeuren (age of ultron) maar het feit dat ze altijd over skye droomt is omdat ze boos op haar is en dus gefocussed op skye is ?

coulson is gewoon de good guy die een heel nieuw shield aan het opbouwen was. nothing new :+
pi_151714718
TheCancelBear twitterde op woensdag 15-04-2015 om 17:20:39 #AgentsofSHIELD ratings tick up (1.6 A18-49), that's increasingly out of the bear's grasp reageer retweet
*O* *O* *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 15 april 2015 @ 19:03:01 #184
194233 Friday12
Originele kloon
pi_151717346
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:42 schreef wolfrolf het volgende:
TheCancelBear twitterde op woensdag 15-04-2015 om 17:20:39 #AgentsofSHIELD ratings tick up (1.6 A18-49), that's increasingly out of the bear's grasp reageer retweet
*O* *O* *O*
_O_
  woensdag 15 april 2015 @ 20:53:10 #185
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_151721929
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:13 schreef angel008 het volgende:
wat ik me dan afvraag, nachtmerries betekend dat er iets ''ergs'' staat te gebeuren (age of ultron) maar het feit dat ze altijd over skye droomt is omdat ze boos op haar is en dus gefocussed op skye is ?
...

Ze kan gewoon de toekomst zien
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 15 april 2015 @ 21:51:47 #186
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151724820
May's Bahrein verhaal ;( wel vet hoe ze dat weer terug leiden naar de InHumans _O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151749475
Serie begint weer op tempo te komen. _O_
  donderdag 16 april 2015 @ 21:54:04 #188
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151756594
Wanneer is het tempo er dan uit geweest dit seizoen?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151757427
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Wanneer is het tempo er dan uit geweest dit seizoen?
idd

Nooit!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151814506
Ze doen 12 mei een 2 hour season finale _O_

Gisteren was trouwens de laatste draaidag van seizoen 2 :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_151835039
Ik hunker naar de volgende aflevering _O_

Bazenserie

En a.s. woensdag naar Age of Ultron _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 19 april 2015 @ 21:26:47 #192
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151840187
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 19:36 schreef wolfrolf het volgende:

En a.s. woensdag naar Age of Ultron _O_
en er wilt niemand met me mee :( dommeriken _O- dan maar weer als een kneus op m'n stuk alleen naar de bios, net als met GotG. Alleen maar comicfans in de zaal toen, 'n enkeling zelfs met z'n moeder _O- dat was een oud klasgenoot van 31 trouwens :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Sinister-D- op 19-04-2015 21:28:44 (dronken typo's) ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_151840612
Als FOK! nou eens een premiére regelt gaat er niemand alleen. O-)
pi_151914704
Eerste helft van de aflevering valt me nogal tegen en je ziet alweer aankomen waar het naartoe gaat }:|

Laatste 4 minuten wordt het pas een beetje leuk, maar toch erg tegenvallend deze keer

[ Bericht 19% gewijzigd door Max23 op 22-04-2015 09:06:45 ]
pi_151921369
vind het maar een beetje aanmodderen de laatste tijd. Weinig vooruitgang met het verhaal, lijkt wel of ze het wachten zijn op Avengers
  Admin woensdag 22 april 2015 @ 13:05:53 #196
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151921589
Avengers zal niet veel doen met het verhaal hoor. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 22 april 2015 @ 18:25:13 #197
194233 Friday12
Originele kloon
pi_151932611
Had wel gehoopt op een beetje battle met skye :P
  woensdag 22 april 2015 @ 18:52:37 #198
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151933302
Niets mis met afgelopen aflevering hoor, die 45min zijn rap voorbij gegaan :) allemaal voorbereidend werk voor de grand finale in de laatste 4 afleveringen ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 22 april 2015 @ 20:40:33 #199
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_151937235
Bobbi aan het sparren :9
Ok stelletje hokboeren
pi_151994329
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:58 schreef planethugo het volgende:
vind het maar een beetje aanmodderen de laatste tijd. Weinig vooruitgang met het verhaal, lijkt wel of ze het wachten zijn op Avengers
_O-

Er zijn opeens 2 shields, Sky's moeder leeft, heel het team is uit elkaar gevallen...
Duidelijk aanmodderen :')

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2015 17:56:54 ]
pi_151995848
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:55 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

_O-

Er zijn opeens 2 shields, Sky's moeder leeft, heel het team is uit elkaar gevallen...
Duidelijk aanmodderen :')
Sommigen zijn nooit tevreden joh. Heb ook altijd medelijden met dat soort lui. Wat een agony moet dat zijn als iedere serie die je kijkt naar je eigen mening steeds slechter wordt. Gelukkig ben ik niet zo kritisch denk ik dan :)
pi_151998597
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:58 schreef planethugo het volgende:
vind het maar een beetje aanmodderen de laatste tijd. Weinig vooruitgang met het verhaal, lijkt wel of ze het wachten zijn op Avengers
Jij kijkt denk ik naar een andere serie dan :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_152013077
sow wat een reacties zeg omdat ik zeg dat ik de huidige verhalen niet heel erg boeiend vindt. Sorry he :D
  zaterdag 25 april 2015 @ 14:31:58 #204
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_152013898
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 13:57 schreef planethugo het volgende:
sow wat een reacties zeg omdat ik zeg dat ik de huidige verhalen niet heel erg boeiend vindt. Sorry he :D

Ik ben het met je eens hoor, de laatste twee afleveringen waren wel weer leuker maar eigenlijk vind ik dit seizoen ook niet zo boeiend. Ik kijk door omdat ik wil weten hoe het af loopt, maar stop er waarschijnlijk na dit seizoen mee.
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 25 april 2015 @ 15:17:07 #205
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_152014799
Net Age of Ultron gezien, ben wel benieuwd wat voor effect dit gaat hebben op de verhaallijn.
Ok stelletje hokboeren
  zaterdag 25 april 2015 @ 15:48:25 #206
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152015496
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:17 schreef padlarf het volgende:
Net Age of Ultron gezien, ben wel benieuwd wat voor effect dit gaat hebben op de verhaallijn.
Ik ook en ben benieuwd
  zaterdag 25 april 2015 @ 15:54:04 #207
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152015615
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:17 schreef padlarf het volgende:
Net Age of Ultron gezien, ben wel benieuwd wat voor effect dit gaat hebben op de verhaallijn.
ik heb 'm gisteren avond ook gezien, ik denk dat er maar 2 echte momenten in de film waren wat eventueel gevolgen heeft voor AoS, de rest van de film gaat waarschijnlijk alleen naar gerefereerd worden. Nogmals: speculatie van mijn kant....


Die 2 zijn:
SPOILER: Age of Ultron
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 25 april 2015 @ 15:57:04 #208
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_152015670
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:54 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

ik heb 'm gisteren avond ook gezien, ik denk dat er maar 2 echte momenten in de film waren wat eventueel gevolgen heeft voor AoS, de rest van de film gaat waarschijnlijk alleen naar gerefereerd worden. Nogmals: speculatie van mijn kant....

Die 2 zijn:
SPOILER: Age of Ultron
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het hiermee eens :Y

Volgens mij speelt de volgende aflevering zich trouwens nog "officieel" af VOOR The Avangers film.
吴 曼 迪
pi_152015777
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:57 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik ben het hiermee eens :Y

Volgens mij speelt de volgende aflevering zich trouwens nog "officieel" af VOOR The Avangers film.
correct

Aou gaat in de usa 1 mei draaien
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 25 april 2015 @ 18:58:50 #210
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152020253
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:54 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

ik heb 'm gisteren avond ook gezien, ik denk dat er maar 2 echte momenten in de film waren wat eventueel gevolgen heeft voor AoS, de rest van de film gaat waarschijnlijk alleen naar gerefereerd worden. Nogmals: speculatie van mijn kant....

Die 2 zijn:
SPOILER: Age of Ultron
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat de 2e wel waarheid word :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 26 april 2015 @ 16:28:58 #211
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_152043659
Waar kijken jullie deze serie?
Op Hbo of Netflix?

Heb dit niet kunnen vinden op beide :@
pi_152043720
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:28 schreef Zelus het volgende:
Waar kijken jullie deze serie?
Op Hbo of Netflix?

Heb dit niet kunnen vinden op beide :@
Torrents.
  zondag 26 april 2015 @ 16:32:56 #213
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152043787
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:28 schreef Zelus het volgende:
Waar kijken jullie deze serie?
Op Hbo of Netflix?

Heb dit niet kunnen vinden op beide :@
Usenet of torrents. Is redelijk simpel hoor
pi_152044214
edit: foutje
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 26 april 2015 @ 17:00:55 #215
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_152044877
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2015 16:30 schreef Syntos het volgende:

[..]

Torrents.
quote:
6s.gif Op zondag 26 april 2015 16:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Usenet of torrents. Is redelijk simpel hoor
oke :)
  zondag 26 april 2015 @ 17:24:08 #216
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152045552
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 april 2015 18:58 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Denk dat de 2e wel waarheid word :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou niet weten welk ander nut het zou moeten hebben. Fury ging underground na CA:tws, maar doordat ie nu
SPOILER: Age of Ultron
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fury alsnog leeft. In de flashback clips op het schip vond ik die Gonzalez niet bepaald overkomen dat ie het niet waardeerde dat Fury een hoop geheimen had, hij werd overgehaald om een democratisch SHIELD verder te zetten. Die diplomatiek en democratie kan gebruikt worden als secretaris om een nieuwe World Security Counsil aan te spreken.
Coulson zelf kan veel beter in het veld gebruikt worden nu de "dreiging" met een enorme groep onbekende InHumans is en dan dat "stelletje helden" die opgedaagt zijn in Hell's Kitchen.

Nog steeds allemaal speculatie :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 26 april 2015 @ 17:34:15 #217
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152045828
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 17:24 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

ik zou niet weten welk ander nut het zou moeten hebben. Fury ging underground na CA:tws, maar doordat ie nu
SPOILER: Age of Ultron
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fury alsnog leeft. In de flashback clips op het schip vond ik die Gonzalez niet bepaald overkomen dat ie het niet waardeerde dat Fury een hoop geheimen had, hij werd overgehaald om een democratisch SHIELD verder te zetten. Die diplomatiek en democratie kan gebruikt worden als secretaris om een nieuwe World Security Counsil aan te spreken.
Coulson zelf kan veel beter in het veld gebruikt worden nu de "dreiging" met een enorme groep onbekende InHumans is en dan dat "stelletje helden" die opgedaagt zijn in Hell's Kitchen.

Nog steeds allemaal speculatie :P
We zullen het zien over 2 weken :P
  woensdag 29 april 2015 @ 18:18:44 #218
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152130646
Ik vond 'm goed hoor :D die actie scene van Sky waar ze Lincoln ging redden _O_ zag eruit alsof het in 1 shoot was gedaan :o

En de aflevering is perfect opgesteld als intro voor Age of Ultron, wat dat betreft zijn de laatste scènes goed verwevend geschreven _O_

En "ow, spoiler alert......" :D _O-

[ Bericht 15% gewijzigd door Sinister-D- op 29-04-2015 18:24:34 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Admin woensdag 29 april 2015 @ 19:14:27 #219
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152131884
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:18 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik vond 'm goed hoor :D die actie scene van Sky waar ze Lincoln ging redden _O_ zag eruit alsof het in 1 shoot was gedaan :o
Dat viel mij ook op. Interessante weergave, goed te volgen; bijna alsof je naar een videogame zit te kijken,
quote:
En de aflevering is perfect opgesteld als intro voor Age of Ultron, wat dat betreft zijn de laatste scènes goed verwevend geschreven _O_
Eh, nee. Het waren goedkope "kijk ons eens meespelen met de grote jongens"-quotes.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 29 april 2015 @ 19:57:34 #220
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152133241
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 19:14 schreef Breuls het volgende:

[..]
[..]

Eh, nee. Het waren goedkope "kijk ons eens meespelen met de grote jongens"-quotes.
uhm, AoS is dan ook een klein jongetje dat met de grote jongens mee speelt :{ dat wilt niet zeggen dat ze geen goeie dingen doen. De opzet van de laatste paar scenes was gewoon perfect gedaan als inleiding voor de film. Wat had je dan verwacht van een tv-serie die bestaat als warmhoudplaat voor de films?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Admin woensdag 29 april 2015 @ 20:00:42 #221
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152133326
Oh ik had niet per sé iets verwacht. Maar ik vond de verwijzingen naar Age of Ultron als er een beetje goedkoop ingefrot aanvoelen.

En de serie bestaat niet als warmhoudplaat voor de films. Ze weten prima een eigen wereld te bouwen en daar een eigen verhaal in te vertellen. Zonder de films zou de serie nog steeds bestaansrecht hebben.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 29 april 2015 @ 20:19:44 #222
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152133911
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:00 schreef Breuls het volgende:
Oh ik had niet per sé iets verwacht. Maar ik vond de verwijzingen naar Age of Ultron als er een beetje goedkoop ingefrot aanvoelen.
vond van niet, ik denk niet dat ze veel meer hadden moeten doen dan deze verwijzingen, anders wordt er weer gezegd dat ze te veel leunen op de films.
quote:
En de serie bestaat niet als warmhoudplaat voor de films. Ze weten prima een eigen wereld te bouwen en daar een eigen verhaal in te vertellen. Zonder de films zou de serie nog steeds bestaansrecht hebben.
ondertussen wel ja, maar overduidelijk was er zonder films ook geen serie geweest zoals die nu is. het hele Inhumans verhaal is er op dit moment om kijkers die nog niet bekend zijn met die groep alvast warm te draaien, het hele fall of SHIELD dendert nog steeds door waardoor er 2 fracties met hetzelfde doel zijn. Als dit soort achterliggende verhalen er niet waren zat je met een case of the week serie zoals begin S01, en laat dat nou voor het overgrote deel van de kijkers het zwakste deel van de serie tot nu toe zijn.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 29 april 2015 @ 21:18:06 #223
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_152136184
Ben het ook niet helemaal eens met de kritiek, ik had deze episode juist graag willen zien voor age of ultron. Achteraf doet het misschien inderdaad wel een beetje goedkoop aan.
Ok stelletje hokboeren
pi_152136369
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:18 schreef padlarf het volgende:
Ben het ook niet helemaal eens met de kritiek, ik had deze episode juist graag willen zien voor age of ultron. Achteraf doet het misschien inderdaad wel een beetje goedkoop aan.
Maarja, in Amerika is dit dus nog wel voor Age of Ultron, aangezien de film daar pas 1 mei begint
  Public Relations / Redactie Film donderdag 30 april 2015 @ 00:24:14 #225
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_152142066
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:00 schreef Breuls het volgende:
Oh ik had niet per sé iets verwacht. Maar ik vond de verwijzingen naar Age of Ultron als er een beetje goedkoop ingefrot aanvoelen.

En de serie bestaat niet als warmhoudplaat voor de films. Ze weten prima een eigen wereld te bouwen en daar een eigen verhaal in te vertellen. Zonder de films zou de serie nog steeds bestaansrecht hebben.
Ik begrijp wat je zegt, maar ik denk dat het komt omdat we hier de film al gezien hebben.
Ervan uitgaande dat kijkers van Agents of Shield (4/5 miljoen?) voor een groot deel fan zijn en dus komende week in de bios zitten (en nu dus stoked zitten te wachten) was die laatste scène heel effectief.
Nee, het voegt niks toe aan de serie.
Ja, het is een hele goede reclamespot.
  donderdag 30 april 2015 @ 08:25:31 #226
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_152144017
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 00:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Nee, het voegt niks toe aan de serie.
Ja, het is een hele goede reclamespot.
Wat uiteindelijk ook het hoofdoel van AoS is.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Admin donderdag 30 april 2015 @ 09:28:31 #227
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_152144789
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 00:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je zegt, maar ik denk dat het komt omdat we hier de film al gezien hebben.
Ervan uitgaande dat kijkers van Agents of Shield (4/5 miljoen?) voor een groot deel fan zijn en dus komende week in de bios zitten (en nu dus stoked zitten te wachten) was die laatste scène heel effectief.
Mja, dat zou eventueel kunnen. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 08:25 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Wat uiteindelijk ook het hoofdoel van AoS is.
Het hoofddoel is een goede serie zijn en dienen als rendabel product voor ABC. Zodra ABC er verliest op lijdt is de serie meteen exit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 30 april 2015 @ 09:46:23 #228
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_152145132
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 09:28 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het hoofddoel is een goede serie zijn en dienen als rendabel product voor ABC. Zodra ABC er verliest op lijdt is de serie meteen exit.
Is dat zo? Ik geloof ook dat de serie van de buis gehaald wordt als er alleen verlies op wordt gedraaid, maar Marvel zal nu ook geen flop op hun naam willen hebben. Met het beschikbare geld denkt ik dat ze in ieder geval een respectabel einde aan de serie afkopen.
pi_152145158
Waren deze trouwens al een keer geplaatst? :D

Chinese versie:

Engelse versie:

En haar andere song:
  donderdag 30 april 2015 @ 10:04:56 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152145477
! Geweldig.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_152145638
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 09:46 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik geloof ook dat de serie van de buis gehaald wordt als er alleen verlies op wordt gedraaid, maar Marvel zal nu ook geen flop op hun naam willen hebben. Met het beschikbare geld denkt ik dat ze in ieder geval een respectabel einde aan de serie afkopen.
Cancelbear ziet het vooralsnog positief voor AOS, maar niet voor Agent Carter:
http://tvbythenumbers.zap(...)-be-canceled/392032/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_152151825
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:00 schreef Breuls het volgende:
Oh ik had niet per sé iets verwacht. Maar ik vond de verwijzingen naar Age of Ultron als er een beetje goedkoop ingefrot aanvoelen.
Ik had er eigenlijk iets meer van verwacht, maar weet niet wat ze anders hadden kunnen doen. Ik denk wel dat ik dit leuker had gevonden als ik Avengers AoU nog niet had gezien. :)
pi_152152407
Scene van Skye was erg vet gedaan, leuk te zien dat het oude team even bij elkaar komt en als je dan gaat vergelijken met het eerste seizoen, zie je het grote verschil van waar ze nu zijn en toen. :)
pi_152157325
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 09:28 schreef Breuls het volgende:
Het hoofddoel is een goede serie zijn en dienen als rendabel product voor ABC. Zodra ABC er verliest op lijdt is de serie meteen exit.
Het hoofddoel van de schrijvers, producenten en acteurs is een goede serie zijn.
Zodra de zender ABC een serie op het oog heeft die meer kan opleveren op een zelfde tijdstip, is de serie exit.
In dit geval kunnen de kosten wellicht beter beheersbaar blijven, omdat ABC en Marvel beide van Disney zijn en de productie dus "in eigen huis" plaatsvindt.
  woensdag 6 mei 2015 @ 10:12:40 #235
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_152323509
Kan iemand mij vertellen of je veel mist als je Ultron nog niet gezien hebt aan de nieuwe aflevering?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2015 @ 10:49:55 #236
151126 angel008
pi_152324568
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kan iemand mij vertellen of je veel mist als je Ultron nog niet gezien hebt aan de nieuwe aflevering?
als je de film niet hebt gezien mis je wel iets in het verhaal (kleine verwijzingen maar geeft wel een ''huh'' momentje denk ik als je kijkt.

overigens..

wat een kut aflevering.. allemaal veelste snel en teveel storyline's die nu uitgetrokken worden..
  woensdag 6 mei 2015 @ 11:19:09 #237
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_152325367
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 10:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Cancelbear ziet het vooralsnog positief voor AOS, maar niet voor Agent Carter:
http://tvbythenumbers.zap(...)-be-canceled/392032/
Agent Carter was ondanks de verschijning van zowel Hayley Atwell en Lyndsy Fonseca toch eigenlijk wel een erg zwakke serie. Zou hem niet missen.

De verwijzing naar de Avengers in AoS voelde inderdaad ook wel erg geforceerd, tenzij Theta protocol verwijst naar Ultron (geen idee, de film nog niet gezien).
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 6 mei 2015 @ 11:33:14 #238
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_152325696
De vorige aflevering (deze nog niet gezien) had toch ook al verwijzingen naar de twins en Rayna zag een grootgevaar aankomen met metal en machines? Dat sort verwijzingen mis je dan als je de film niet gezien hebt, maar of t echt belangrijk is voro t verloop van t verhaal betwijfel ik. Of in ieder geval, ik denk dat t nog wel te snappen is.

De vorige film die invloed had op de serie was Winter soldier en die had ik pas een tijd na de serie gekeken op dvd. Niet echt t idee dat ik iets gemist had.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 6 mei 2015 @ 11:33:16 #239
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152325697
quote:
3s.gif Op woensdag 6 mei 2015 11:19 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Agent Carter was ondanks de verschijning van zowel Hayley Atwell en Lyndsy Fonseca toch eigenlijk wel een erg zwakke serie. Zou hem niet missen.
Ik heb me er goed mee vermaakt, maar missen zal ik hem niet.

quote:
De verwijzing naar de Avengers in AoS voelde inderdaad ook wel erg geforceerd, tenzij Theta protocol verwijst naar Ultron (geen idee, de film nog niet gezien).
Theta komt in heel Avengers 2 niet terug. Dus ik ben ook heel benieuwd naar wat het dan wel is.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 6 mei 2015 @ 11:36:06 #240
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152325765
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 11:33 schreef Ang3l het volgende:
De vorige film die invloed had op de serie was Winter soldier en die had ik pas een tijd na de serie gekeken op dvd. Niet echt t idee dat ik iets gemist had.
SHIELD wat ophield te bestaan was toch best belangrijk voor een serie die 'Agents of SHIELD' heet ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_152325951
Ik zag die actie van de moeder van Skye niet aankomen :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 12:29:29 #242
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_152327017
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 11:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

SHIELD wat ophield te bestaan was toch best belangrijk voor een serie die 'Agents of SHIELD' heet ;)
Ja, maar dat kreeg je in de serie zelf ook wel mee hoor ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 6 mei 2015 @ 12:36:35 #243
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152327211
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, maar dat kreeg je in de serie zelf ook wel mee hoor ;)
Klopt, maar je had het over invloed ;)
Winter Soldier had verhaaltechnisch veel invloed op AoS. Ik betwijfel of Ultron net zoveel impact heeft.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 6 mei 2015 @ 12:39:40 #244
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_152327288
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Klopt, maar je had het over invloed ;)
Winter Soldier had verhaaltechnisch veel invloed op AoS. Ik betwijfel of Ultron net zoveel impact heeft.
Ja, ik zei ook juist DAT ie invloed had.
Maar dat je de film niet gezien hoefde te hebben, omdat t in de serie wel uitgelegd werd.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 6 mei 2015 @ 12:56:48 #245
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152327807
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, ik zei ook juist DAT ie invloed had.
Maar dat je de film niet gezien hoefde te hebben, omdat t in de serie wel uitgelegd werd.
Sorry, las hem wat verkeerd door je 'niet het idee dat ik wat gemist had'. :)

Wat mij betreft hadden ze heel de Ultron tie-in kunnen laten bij het visioen van Raina.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 6 mei 2015 @ 14:43:03 #246
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_152331379
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 11:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb me er goed mee vermaakt, maar missen zal ik hem niet.

[..]

Theta komt in heel Avengers 2 niet terug. Dus ik ben ook heel benieuwd naar wat het dan wel is.
Dat werd toch juist deze aflevering uitgelegd, Theta was die helicarrier waar Fury in AoU mee aankwam zetten.
  woensdag 6 mei 2015 @ 14:44:55 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152331444
:Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 6 mei 2015 @ 15:04:25 #248
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152332105
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 14:43 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dat werd toch juist deze aflevering uitgelegd, Theta was die helicarrier waar Fury in AoU mee aankwam zetten.
Bedankt voor de spoiler :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 6 mei 2015 @ 15:06:40 #249
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152332194
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Bedankt voor de spoiler :D
Ja want dat kon je niet opmaken uit de episodes :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 15:11:26 #250
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152332402
quote:
6s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:06 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ja want dat kon je niet opmaken uit de episodes :')
Klopt, maar dan nog; sommige mensen moeten wel werken vandaag ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 6 mei 2015 @ 15:29:48 #251
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152333088
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:11 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Klopt, maar dan nog; sommige mensen moeten wel werken vandaag ;)
Dan moeten ze niet lezen in deze topics op de dag dat er een nieuwe ep uitkomt... Dit is al een hele oude discussie :{
  woensdag 6 mei 2015 @ 15:43:56 #252
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152333697
quote:
6s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:29 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Dan moeten ze niet lezen in deze topics op de dag dat er een nieuwe ep uitkomt... Dit is al een hele oude discussie :{
Als reactie op een post van me waaruit (hopelijk) toch duidelijk bleek dat ik de ep nog niet had gezien vond ik hem een beetje vreemd.
Spoilers maken me voor de rest weinig uit, doet niets af aan mijn beleving verder.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 6 mei 2015 @ 15:45:27 #253
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152333761
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:43 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als reactie op een post van me waaruit (hopelijk) toch duidelijk bleek dat ik de ep nog niet had gezien vond ik hem een beetje vreemd.
Spoilers maken me voor de rest weinig uit, doet niets af aan mijn beleving verder.
Kon ook spoiler over de film zijn toch? :P
  woensdag 6 mei 2015 @ 15:46:39 #254
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152333813
quote:
6s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:45 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Kon ook spoiler over de film zijn toch? :P
O had ik niet duidelijk genoeg aangegeven dat ik die al wel gezien had? :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 6 mei 2015 @ 15:47:23 #255
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152333848
quote:
6s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

O had ik niet duidelijk genoeg aangegeven dat ik die al wel gezien had? :P
Niet gezien nee :P
  woensdag 6 mei 2015 @ 15:51:02 #256
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_152334007
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Bedankt voor de spoiler :D
Excuus, ik ga er altijd van uit is posten in het topic de dag dat de aflevering er is betekend dat iemand hem ook gezien heeft. :X
  woensdag 6 mei 2015 @ 16:28:23 #257
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152335362
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:51 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Excuus, ik ga er altijd van uit is posten in het topic de dag dat de aflevering er is betekend dat iemand hem ook gezien heeft. :X
O boeit niet, ik ga er altijd vanuit dat niemand tijd heeft om direct de ochtend na uitzending te kijken ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 6 mei 2015 @ 16:31:01 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_152335476
You'd be surprised.
* shiznuts zelf vanochtend drie series weggekeken heeft (S.H.I.E.L.D., The Flash, New Girl), iets met terugkomen van nachtdienst
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 6 mei 2015 @ 18:06:12 #259
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_152338581
Ik mis dus niet veel als ik AoU nog niet gezien heb?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_152339095
De episode voor AoU, was een tie-in waarmee Coulson een go gaf om de Avengers te roepen.

Na AoU, Shield episode alleen kleine tidbits, maar je mist niet veel. Het geeft wel meer lading, omdat ze nu wel wat meer bang zijn van mensen met krachten. En daar drijft die episode nu een beetje op, angst.

Dus je mist niet erg veel als je de film niet hebt gezien, maar de gedachtegang word wel versterkt (die er al was voor die film) bij verschillende facties.

Hopelijk is het daarmee duidelijk, lol.
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:55:09 #261
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152348095
Ligt misschien aan mijn gemoedstoestand van vandaag, maar ik vond deze aflevering maar middelmatig, op het einde na.

En nu ga ik Breuls wel gelijk geven, de A2:AoU refs in deze aflevering waren wel erg geforceerd :{ waar ik de verwijzingen vorige aflevering nog goed opbouwend vond kwamen ze hier erg rommelig en ontoepasselijk over, zoals die spontane speech halverwege de aflevering van Weaver over Stark "The Avengers entrusted one man......" :') of Gonzalez die blijkbaar al alles afwist van en over Ultron en dat terwijl er geen week tussen de vorige en huidige aflevering voorbij lijkt te zijn.
Theta Protocol en de Koenigs was dan wel weer leuk, maar werd enorm rap vanaf gestapt. "De Helicarrier, punt, daag :W " :{

Maar ja, kan niet altijd piekend zijn.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 7 mei 2015 @ 07:55:30 #262
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152357791
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef Sinister-D- het volgende:
En nu ga ik Breuls wel gelijk geven, de A2:AoU refs in deze aflevering waren wel erg geforceerd :{ waar ik de verwijzingen vorige aflevering nog goed opbouwend vond kwamen ze hier erg rommelig en ontoepasselijk over, zoals die spontane speech halverwege de aflevering van Weaver over Stark "The Avengers entrusted one man......" :') of Gonzalez die blijkbaar al alles afwist van en over Ultron en dat terwijl er geen week tussen de vorige en huidige aflevering voorbij lijkt te zijn.
Theta Protocol en de Koenigs was dan wel weer leuk, maar werd enorm rap vanaf gestapt. "De Helicarrier, punt, daag :W " :{
Tja, meer dan wat namedropping lijkt dat 'it's all connected' niet te zijn op het moment. Zoals iemand op IGN ook al terecht opmerkte; als je alleen al Koenig ergens op de achtergrond op de helicarrier in Avengers2 zou zien zou het al een leuke knik naar AoS zijn.

Benieuwd naar de finale, lijkt erop dat we eindelijk Mr. Hyde gaan zien :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_152359316
Leuke aflevering. Wel leuk dat het lijkt dat Raina met haar visoenen mensen echt wil helpen. Nooit gedacht dat Jiaying zo verknipt zou zijn en ze wantrouwend. Immers heeft SHIELD Skye en electric dude (?) vrij gelaten en ook Deathlock geholpen. Snap dat ze niet iedereen vertrouwd na haar HYDRA avontuur maar dit was wel kort door de bocht. Nu moet Coulson wel ingrijpen en lijkt Raina gelijk te krijgen met haar visoen.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_152360279
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 07:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Benieuwd naar de finale, lijkt erop dat we eindelijk Mr. Hyde gaan zien :)
Yep :) Vond het al verdacht dat hij zo graag met SHIELD mee ging.
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:33:26 #265
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152360465
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:26 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Yep :) Vond het al verdacht dat hij zo graag met SHIELD mee ging.
En die flesjes die hij bij zich had lagen er ook nogal dik op. (zeker gezien de close-up op die dingen in zijn oude kantoor een vorige aflevering).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:54:12 #266
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_152361005
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:45 schreef ser het volgende:
Leuke aflevering. Wel leuk dat het lijkt dat Raina met haar visoenen mensen echt wil helpen. Nooit gedacht dat Jiaying zo verknipt zou zijn
Letterlijk in t verleden. Dus dan kan ik t me wel voorstellen ;)

quote:
en ze wantrouwend. Immers heeft SHIELD Skye en electric dude (?) vrij gelaten en ook Deathlock geholpen. Snap dat ze niet iedereen vertrouwd na haar HYDRA avontuur maar dit was wel kort door de bocht. Nu moet Coulson wel ingrijpen en lijkt Raina gelijk te krijgen met haar visoen.
Komt net zo goed voor uit angst en ervaring dat mensen nu eenmaal niet zo goed omgaan met datgene dat ze vrezen. Ze is al een keer letterlijk uit elkaar gehaald vanwege haar krachten en wil dat haar volk dat bespaard blijft. Dan mag SHIELD wel zeggen dat ze t beste voor hebben, maar het registreren van mensen met krachten (labellen) lijkt sterk op "laat alle joden een gele ster dragen". En we weten allemaal wat daarna kwam. Dat is voor haar wellicht t begin van t einde.

Het krijgt zo best wel een link met datgene wat straks in Civil War gaat komen. Wel of niet registreren van mensen met krachten. De ene is voor, de ander tegen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_152365343
Ja klopt ook wel dat dat indexing 'fout' is maar vanuit het menselijk standpunt logisch. Maar dan nog had ik verwacht dat Jiaying nee had gezecht en ze vriendelijk doch dringend verzocht om te gaan. Die oorlog kan altijd nog komen ;) Nu is het zeker oorlog. Tenzij ze nog dingen verborgen heeft gehouden. Aangezien Cal erg makkelijk meeging met z'n flesjes.....Ik denk dat ze die Kree techniek/steen/water wat is het eigenlijk van dat schip wil hebben, omdat dat het enige lijkt te zijn wat de Inhumans kan vernietigen.
De link met Civil War ken ik niet ik kijk alleen de series en films ;) dus denk dat ik daarom soms denk dat is kort door de bocht
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  donderdag 7 mei 2015 @ 13:14:23 #268
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152365578
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:08 schreef ser het volgende:
Ja klopt ook wel dat dat indexing 'fout' is maar vanuit het menselijk standpunt logisch. Maar dan nog had ik verwacht dat Jiaying nee had gezecht en ze vriendelijk doch dringend verzocht om te gaan. Die oorlog kan altijd nog komen ;) Nu is het zeker oorlog. Tenzij ze nog dingen verborgen heeft gehouden. Aangezien Cal erg makkelijk meeging met z'n flesjes.....Ik denk dat ze die Kree techniek/steen/water wat is het eigenlijk van dat schip wil hebben, omdat dat het enige lijkt te zijn wat de Inhumans kan vernietigen.
De link met Civil War ken ik niet ik kijk alleen de series en films ;) dus denk dat ik daarom soms denk dat is kort door de bocht
Ik weet vrijwel zeker dat Cal al wist wat Jiaying van plan was en daarom zijn Hyde-serum mee heeft genomen richting SHIELD. Hij ging niet voor niets zo gedwee en rustig mee.

Volgende week poep tegen de ventilator!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_152366025
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:14 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik weet vrijwel zeker dat Cal al wist wat Jiaying van plan was en daarom zijn Hyde-serum mee heeft genomen richting SHIELD. Hij ging niet voor niets zo gedwee en rustig mee.

Volgende week poep tegen de ventilator!
ja dat denk ik ook wel *O* !
En moet zeggen dat ik Cal in het begin maar mwah vond maar de laatste paar afleveringen is ie echt wel cool!
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  donderdag 7 mei 2015 @ 14:09:53 #270
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152367593
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:27 schreef ser het volgende:

[..]

ja dat denk ik ook wel *O* !
En moet zeggen dat ik Cal in het begin maar mwah vond maar de laatste paar afleveringen is ie echt wel cool!
Cal is tof.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 7 mei 2015 @ 17:26:28 #271
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_152374275
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 13:08 schreef ser het volgende:
Ja klopt ook wel dat dat indexing 'fout' is maar vanuit het menselijk standpunt logisch. Maar dan nog had ik verwacht dat Jiaying nee had gezecht en ze vriendelijk doch dringend verzocht om te gaan. Die oorlog kan altijd nog komen ;) Nu is het zeker oorlog. Tenzij ze nog dingen verborgen heeft gehouden. Aangezien Cal erg makkelijk meeging met z'n flesjes.....Ik denk dat ze die Kree techniek/steen/water wat is het eigenlijk van dat schip wil hebben, omdat dat het enige lijkt te zijn wat de Inhumans kan vernietigen.
De link met Civil War ken ik niet ik kijk alleen de series en films ;) dus denk dat ik daarom soms denk dat is kort door de bocht
Civil war gaat ook over de voor- en tegenstanders van registreren, als ik t goed heb. Dit in de serie gaat nu alleen over het indexen van de inhumans, en met civil war gata t bv ook over ironman en thor en zo. En in de comics zijn er hele kampem voor registratie en hele kampen tegen.

Ik snap Shield dat ze mensen met krachten als gevaar zien. En zoals hij uitlegde: We willen ze indexeren, want je hebt mensen die de krachten voor goed gebruiken maar ook mensen die ze voor kwaad gebruiken. En op die laatste ben je dan voorbereid. Je wil ze begrijpen, je wil zien hoe groot t gevaar is. EN dat doe je door t eerst in kaart te brengen.

Aan de andere kant snap ik Jiaying ook. Want het indexeren klinkt heel erg als de gele jodenster. Een sort oormerkje. Het kan de eerste stap zijn om ze te beheersen en uit te roeien zelfs. Zij heft datsoort dingen al eerder meegemaakt.

Men vreest wat men niet begrijpt. Dus ik zweef zelf een beetje tussen wel of niet registreren, zoals ik dat bij Civil War ook doe :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 06:56:23 #272
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152393842
Hoppa *O*

quote:
AGENTS OF S.H.I.E.L.D. Renewed By ABC; AGENT CARTER's Fate Finally Revealed

With just days to go until the two hour season finale, ABC has finally confirmed that Agents of S.H.I.E.L.D. will return for a third run of episodes later this year. Meanwhile, we now also know the fate of Agent Carter. Has it been renewed or cancelled? Well, you can find that out here...
Follow Josh: View CBM Profile Follow on Twitter Follow on Google
By Josh Wilding - 5/7/2015

Marvel isn't going anywhere on ABC, as they have today announced that Agents of S.H.I.E.L.D. will return for a third season, and Agent Carter is indeed coming back for a second. The former has average a 1.5 rating among adults, but it's a steady performer for the network and does good numbers with DVR showings. Agent Carter meanwhile also did respectable (if not amazing) numbers earlier this year, but the eight part series gained a loyal fan following, so this surprise renewal should come as welcome news. How the events of Avengers: Age of Ultron and plans for Captain America: Civil War will change Agents of S.H.I.E.L.D.'s third season remains to be seen.

There's currently no official word on the Agents of S.H.I.E.L.D. spinoff and the series focusing on a superhero, but news on those should come soon enough. Are you guys happy that both of these shows are returning? As always, be sure to share your thoughts in the comments section.
En Agent Carter *O*
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 8 mei 2015 @ 07:04:51 #273
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152393869
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 06:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Hoppa *O*

[..]

En Agent Carter *O*
AoS zag er wel goed uit, maar verbaasd me dat ze Carter een 2e seizoen geven. Wel erg blij mee, vond hem leuk :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 8 mei 2015 @ 07:39:50 #274
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_152394040
*O*
heitieh
  vrijdag 8 mei 2015 @ 08:15:47 #275
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_152394410
de afgelopen week even de laatste 8 afleveringen van AoS gekeken. Blijft toch leuk om te zien hoe ze het hele Marvel universum met elkaar verbinden.

Mooi dat Agent Carter nog een vervolg krijgt. Ik vond het een erg leuke serie en Haley Atwell is een hele mooie dame, dus ik vind het niet erg om haar nog meer te zien :P
pi_152395939
Nice, betekent ook meteen (hoogstwaarschijnlijk) een seizoen 4, dus nog minimaal 2 jaar AoS.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:00:19 #277
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_152396316
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 07:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

AoS zag er wel goed uit, maar verbaasd me dat ze Carter een 2e seizoen geven. Wel erg blij mee, vond hem leuk :)
Angent Carter ben ik nog steeds niet aan begonnen. Puur omdat ik die tijd nooit zo leuk vind. Vond Capt America 1 daarom ook minder leuk. Dus twijfel of t iets voor mij is. :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:18:49 #278
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152396751
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Angent Carter ben ik nog steeds niet aan begonnen. Puur omdat ik die tijd nooit zo leuk vind. Vond Capt America 1 daarom ook minder leuk. Dus twijfel of t iets voor mij is. :{
Sfeertje is wel leuk, humor is goed en de MCU wordt verder uitgediept met zelfs de Howling Commando's en de Black Widow Academy verderop in de serie :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 8 mei 2015 @ 11:37:52 #279
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_152398401
leuk dat Agent Carter terugkomt, niet heel erg hoogstaand maar gewoon vermakelijk, beetje als SHIELD dus

de setup van vorige week voor Ultron was wat geforceerd en kort maar was toch wel even leuk maar dit ging helemaal nergens over. Oh de aarde is net ontsnapt aan vernietiging maar wij hebben ook nog onze problemen... snap niet dat ze niet bijv een aflevering hun eigen problemen met ultron hadden, hij had immers toch de controle over alle netwerken over de hele wereld. Daar hadden ze makkelijk wat bij kunnen verzinnen. Die speech over Tony Stark :')

Zoveel mogelijkheden en dan komen ze hiermee....
pi_152398601
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:37 schreef planethugo het volgende:
leuk dat Agent Carter terugkomt, niet heel erg hoogstaand maar gewoon vermakelijk, beetje als SHIELD dus

de setup van vorige week voor Ultron was wat geforceerd en kort maar was toch wel even leuk maar dit ging helemaal nergens over. Oh de aarde is net ontsnapt aan vernietiging maar wij hebben ook nog onze problemen... snap niet dat ze niet bijv een aflevering hun eigen problemen met ultron hadden, hij had immers toch de controle over alle netwerken over de hele wereld. Daar hadden ze makkelijk wat bij kunnen verzinnen. Die speech over Tony Stark :')

Zoveel mogelijkheden en dan komen ze hiermee....
Denk ze dat juist niet doen, voor mensen die de film niet hebben gezien. Kleine verwijzingen kunnen nog, maar meer ook niet.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:02:46 #281
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_152399066
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 11:45 schreef Max23 het volgende:

[..]

Denk ze dat juist niet doen, voor mensen die de film niet hebben gezien. Kleine verwijzingen kunnen nog, maar meer ook niet.
je kunt het ook zo maken dat het vermakelijk en redelijk spoiler vrij is voor de niet filmkijkers (al vraag ik me af hoeveel dat er zijn want de serie komt tenslotte voort uit de films) en het interessant maakt voor de filmkijkers (door een karakter uit de serie the avengers even te laten helpen met een cameo ofzo) en die daardoor de serie eens gaan kijken.

Dat was ook ooit de insteek maar blijkbaar boeit het ze niet zoveel meer
pi_152399221
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:02 schreef planethugo het volgende:

[..]

je kunt het ook zo maken dat het vermakelijk en redelijk spoiler vrij is voor de niet filmkijkers (al vraag ik me af hoeveel dat er zijn want de serie komt tenslotte voort uit de films) en het interessant maakt voor de filmkijkers (door een karakter uit de serie the avengers even te laten helpen met een cameo ofzo) en die daardoor de serie eens gaan kijken.

Dat was ook ooit de insteek maar blijkbaar boeit het ze niet zoveel meer
De serie staat nu meer op zich vind ik. Ik denk dat er ook steeds meer kijkers zijn die de serie los zien van de films.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:16:45 #283
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152399407
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:02 schreef planethugo het volgende:

[..]

je kunt het ook zo maken dat het vermakelijk en redelijk spoiler vrij is voor de niet filmkijkers (al vraag ik me af hoeveel dat er zijn want de serie komt tenslotte voort uit de films) en het interessant maakt voor de filmkijkers (door een karakter uit de serie the avengers even te laten helpen met een cameo ofzo) en die daardoor de serie eens gaan kijken.

Dat was ook ooit de insteek maar blijkbaar boeit het ze niet zoveel meer
De Cameo's die ze hadden waren dan ook niet zo heel boeiend. Maria Hill was de enige die nog wat toevoegt, maar Lady Sif voelde meer als een verplichting aan eerlijk gezegd.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 8 mei 2015 @ 12:44:30 #284
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152400210
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:02 schreef planethugo het volgende:

[..]

je kunt het ook zo maken dat het vermakelijk en redelijk spoiler vrij is voor de niet filmkijkers (al vraag ik me af hoeveel dat er zijn want de serie komt tenslotte voort uit de films)
Mijn ma :D die kijkt al sinds aflevering 1, weet begod niet wie Coulson is en waarom die dood was. Snapt geen snars van de cameo's en wie dat zijn, weet niet wie the Avengers zijn waar ze 't wel eens over hebben maar ze vind het een leuke serie en begrijpt wel het losstaande verhaal dus blijkbaar is het te doen zonder de films :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:41:58 #285
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_152404078
Ik vraag me wel af in hoeverre ze wat meer direct gaan linken naar Ant-man (goedkoper qua cameo's :P)

Maar het zal wel bij lipservice blijven. Ik hoop nog wel op Daredevil/Jessica Jones crossovers in de toekomst.

[ Bericht 23% gewijzigd door DustPuppy op 08-05-2015 14:56:15 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:57:23 #286
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_152404582
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:41 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vraag me wel af in hoeverre ze wat meer direct gaan linken naar Ant-man (goedkoper qua cameo's :P)

Maar het zal wel bij lipservice blijven. Ik hoop nog wel op Daredevil/Jessica Jones crossovers in de toekomst.
antman komt in de zomer uit, dus daar zullen we niks van gaan merken lijkt me aangezien de serie pas weer in september verder gaat na deze maand
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:58:47 #287
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_152404631
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

antman komt in de zomer uit, dus daar zullen we niks van gaan merken lijkt me aangezien de serie pas weer in september verder gaat na deze maand
Kan toch in september dan? De daarop volgende Marvel film (Captain America: Civil War) is dan pas weer in mei.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:00:28 #288
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_152404679
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:58 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Kan toch in september dan? De daarop volgende Marvel film (Captain America: Civil War) is dan pas weer in mei.
ze doen al vrijwel niks met Ultron die uitkomt terwijl de serie loopt, dan verwacht ik niet dat ze uberhaubt iets met een film doen die uitkomt terwijl de serie stop ligt
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:09:38 #289
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152404948
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:41 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vraag me wel af in hoeverre ze wat meer direct gaan linken naar Ant-man (goedkoper qua cameo's :P)

Maar het zal wel bij lipservice blijven. Ik hoop nog wel op Daredevil/Jessica Jones crossovers in de toekomst.
Clark Gregg hoopte wel op een Daredevil/Jessica Jones/Luke Cage/Defenders crossover.
Vraag is wel hoe ze het verschil in toon gaan oplossen tussen DD en AoS in dat geval.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:35:14 #290
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_152405596
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 15:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Vraag is wel hoe ze het verschil in toon gaan oplossen tussen DD en AoS in dat geval.
Zou mooi zijn als Coulson en Co. achter de een of andere kwaadwillige enhanced aanzit, die uiteindelijk vlucht naar New York. Daar een aflevering van Daredevil de boel oppikt, Murdock die enhanced bevecht, en dat Coulson land met een Quinjet en dan heel stoïcijns zegt ''I believe we haven't met yet'', boem aftiteling. Dan terug naar AoS en dat Murdock 'm dan op de laadklep flikkert in de openingsscène :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:38:01 #291
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_152405652
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 15:35 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als Coulson en Co. achter de een of andere kwaadwillige enhanced aanzit, die uiteindelijk vlucht naar New York. Daar een aflevering van Daredevil de boel oppikt, Murdock die enhanced bevecht, en dat Coulson land met een Quinjet en dan heel stoïcijns zegt ''I believe we haven't met yet'', boem aftiteling. Dan terug naar AoS en dat Murdock 'm dan op de laadklep flikkert in de openingsscène :P
Als Coulson wat cameo's heeft in de Netflix-series met wat namedropping in AoS (met bijv. Jessica Jones die langskomt) ben ik ook al tevreden. Lijkt me makkelijk te combineren :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_152443680
It is war *O*

2 hour season finale komende week :D :D Zin an!
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 9 mei 2015 @ 22:57:32 #293
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_152444514
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
It is war *O*

2 hour season finale komende week :D :D Zin an!
Dat ze Frankensteins Bride mogen ophangen aan dr eigen stiksels :r
Ok stelletje hokboeren
pi_152445120
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:57 schreef padlarf het volgende:

[..]

Dat ze Frankensteins Bride mogen ophangen aan dr eigen stiksels :r
zij is tof

Jammer dat edward james olmos zijn karakter dood is
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_152556079
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ SOOOOOOOOOOOOOOOW _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Edit: die laatste twee scenes ;( ;( ;( ;(

[ Bericht 17% gewijzigd door Max23 op 13-05-2015 13:02:13 ]
  woensdag 13 mei 2015 @ 13:15:51 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_152556765
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:41 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vraag me wel af in hoeverre ze wat meer direct gaan linken naar Ant-man (goedkoper qua cameo's :P)

Maar het zal wel bij lipservice blijven. Ik hoop nog wel op Daredevil/Jessica Jones crossovers in de toekomst.
Gaan die niet gewoon samen in de serie Defenders uiteindelijk?
Dat is toch de opzet van Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage en... nog eentje.
Die komen uiteindelijk samen in 1 serie The Defenders.

Edit: O spuit 11, dat was boven al vermeld zie ik :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 13 mei 2015 @ 14:22:55 #297
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152558885
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 12:52 schreef Max23 het volgende:
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ SOOOOOOOOOOOOOOOW _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Edit: die laatste twee scenes ;( ;( ;( ;(
Jemma ;(
  woensdag 13 mei 2015 @ 16:53:16 #298
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_152565390
Fenomenale finale _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Laatste scene :o :o :o :o :o
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_152565402
en
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_152565404
:W
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')