abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 december 2014 @ 14:17:48 #51
426493 crew  PippenScottie
pi_147482624
De verhouding verdachte waarden/behaalde resultaten is wel heel ernstig voor Griekenland.
12 verdachte atleten, zeer weinig succes in de jaren waarin dit speelde.
  donderdag 11 december 2014 @ 14:22:55 #52
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_147482757
quote:
Thijssie heeft trouwens ook wel een aardig HGH-kaaklijntje. Just sayin'
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_147482790
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:00 schreef Ericr het volgende:

[..]

In Nederland dan Herzog en Vtroemen waarschijnlijk.
Aan die 2 dacht ik ook meteen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 11 december 2014 @ 14:29:48 #54
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147482938
Nee joh het zijn Arnoud Okken en Robin Korving.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 11 december 2014 @ 14:54:00 #55
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147483560
Brief van de woordvoerder van de IAAF naar LetsRun.com, waarin nog maar eens duidelijk gemaakt wordt dat die derde ARD-docu (of eigenlijk die ene minuut daarin) bar weinig toevoegt. Het is vooral iets waar de (met name Britse) medaille volle bak op is gedoken puur omdat er Britten op de lijst staan.
http://www.letsrun.com/ne(...)s-samples-2006-2008/
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 15:21:31 #56
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_147484288
Hardop moet lachen om tweet van Thijs. _O-
pi_147484744
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:00 schreef Ericr het volgende:

[..]

In Nederland dan Herzog en Vtroemen waarschijnlijk.
Herzog niet! Die wordt een positieve test van iemand anders aangesmeerd.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 december 2014 @ 15:45:25 #58
426493 crew  PippenScottie
pi_147484826
quote:
16s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:42 schreef alpeko het volgende:

[..]

Herzog niet! Die wordt een positieve test van iemand anders aangesmeerd.
De ARD documentaire is een complot van haar ex-vriendje om haar zwart te maken. :Y
pi_147485054
Tommie Dumoulin zegt Thijs even waar het op staat. ^O^ :)
  donderdag 11 december 2014 @ 15:59:28 #60
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147485166
Tom O+

tom_dumoulin twitterde op donderdag 11-12-2014 om 15:43:58 @thijszonneveld UCI geeft Astana geen licentie->Astana naar de rechter->Astana wint wegens gebrek aan bewijs en UCI betaald schadevergoeding reageer retweet
tom_dumoulin twitterde op donderdag 11-12-2014 om 15:51:26 @thijszonneveld Jij hebt het dosier ingekeken en gelezen in 1 dag en bij een advocaat het bewijs laten onderzoeken of het genoeg is? reageer retweet
tom_dumoulin twitterde op donderdag 11-12-2014 om 15:52:49 @thijszonneveld Ik wil natuurlijk de valsspelers eruit hebben, maar het is makkelijk om vanuit de luie stoel te roepen dat alles kut is. reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147485564
Thijs _O_.

Jullie vinden het echt totaal niet raar dat Astana meteen na dat enorme rapport een licentie krijgt?
pi_147485708
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Thijs _O_.

Jullie vinden het echt totaal niet raar dat Astana meteen na dat enorme rapport een licentie krijgt?
Daar zijn wel redenen voor te verzinnen, zoals bijvoorbeeld in dit artikel worden aangevoerd: http://www.volkskrant.nl/(...)006/?akamaiType=FREE

Tussen droom en daad...
pi_147485739
quote:
The Licence Commission also noted, with respect to the recent allegations regarding the Padova [Padua] investigation, that “as UCI is still waiting for the file, for the time being, the elements of this procedure are unknown to the UCI and the Licence Commission and no consequence can be drawn in this case at hand. ”
Hoe durft die walgelijk arrogante Thijs hier kritiek op te hebben :r
pi_147485953
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:19 schreef koloskabouter het volgende:

[..]

Daar zijn wel redenen voor te verzinnen, zoals bijvoorbeeld in dit artikel worden aangevoerd: http://www.volkskrant.nl/(...)006/?akamaiType=FREE

Tussen droom en daad...
Er komt natuurlijk geen positieve test meer vanuit Astana. Alle prutsers zal duidelijk worden gemaakt dat ze een Kazakse huurmoordenaar op de stoep kunnen verwachten bij een positief dopingplasje, en Aru en Nibali worden gewoon prima gemonitord en binnen de juridische grenzen van het bloedpaspoort gehouden, net als de afgelopen jaren. De hele Padova-zaak speelde zich af voorafgaand aan de waarschuwing, en kan dus niet gebruikt worden volgens de logica van dat artikel.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:27:33 #65
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147485955
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hoe durft die walgelijk arrogante Thijs hier kritiek op te hebben :r
Het maakt mij helemaal niet uit of hij een punt heeft of niet, hij moet gewoon een enkeltje Ebola Cup krijgen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147486179
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Thijs _O_.

Jullie vinden het echt totaal niet raar dat Astana meteen na dat enorme rapport een licentie krijgt?
Aangezien er al jaren bekend is dat hele ploegen doneren aan de UCI voor de jeugd en dopingtesten, niet nee.
Astana maakt volgend jaar wel wat meer over.
pi_147486194
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Thijs _O_.

Jullie vinden het echt totaal niet raar dat Astana meteen na dat enorme rapport een licentie krijgt?
Nee. Niet raar. Logisch zelfs.
Dat de zelfbenoemde rechtspreker dat niet kan zien in zijn blinde vendetta tegen Vino verbaast me niet.
pi_147486260
quote:
2s.gif Op donderdag 11 december 2014 08:43 schreef Kingstown het volgende:
Kan iemand Thijs wat psychische hulp aanbieden?

thijszonneveld twitterde op woensdag 10-12-2014 om 21:51:44 Help. Mijn sport is kapot. reageer retweet
zijn "sport"?
hij is nu journalist en renners haten op journalisten.
pi_147486447
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:36 schreef THEFXR het volgende:

zijn "sport"?
hij is nu journalist en renners haten op journalisten.
Sowieso apart....alsof iemand een sport kan bezitten. :') Tekent 's mans mentaliteit. Iemand die zo geobsedeerd is en in "mijn" termen gaat praten over een sport die kan beter een andere hobby gaan zoeken.

Psychische hulp zou verstandiger zijn, want als je zo betrokken bent bij het wielrennen dat je alles op jezelf gaat betrekken, dan kan de doorsnee mens niets meer voor je betekenen. Daar zijn professionals voor nodig om het weer in perspectief te kunnen plaatsen.
pi_147486557
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:34 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Nee. Niet raar. Logisch zelfs.
Dat de zelfbenoemde rechtspreker dat niet kan zien in zijn blinde vendetta tegen Vino verbaast me niet.
Vino heeft zich helemaal gek gedopeerd en omgekocht, bewezen, en heeft dit nooit erkend. Dat kunnen we inmiddels zelfs van Riis en Armstrong niet meer zeggen. Daarnaast voert Vino de druk binnen het team dermate hoog op, dat de greep naar doping wel een voordehandliggende wordt. Een impact van een brief is natuurlijk anders als Vino hem schrijft dan als Jantje hem schrijft. Als Vino schrijft dat je meer moet doen dan je nu doet, dan denk je natuurlijk meteen aan doping.

Natuurlijk zijn er veel meer foute mensen en dokters in de wielersport. Maar Vino hoort zeker bij de grootste boeven.
pi_147486562
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Er komt natuurlijk geen positieve test meer vanuit Astana. Alle prutsers zal duidelijk worden gemaakt dat ze een Kazakse huurmoordenaar op de stoep kunnen verwachten bij een positief dopingplasje, en Aru en Nibali worden gewoon prima gemonitord en binnen de juridische grenzen van het bloedpaspoort gehouden, net als de afgelopen jaren. De hele Padova-zaak speelde zich af voorafgaand aan de waarschuwing, en kan dus niet gebruikt worden volgens de logica van dat artikel.
Die Padova-zaak maakt het neteliger, zeker, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze die niet binnen de beperkte tijd sinds de bekendmaking hebben weten te doorgronden. Of ze zien er in het geheel geen been in om die zaak erbij te betrekken.

Het gaat er niet om dat 'we' intuïtief weten dat het mis is bij Astana, maar dat we juridisch weten dat het mis is als je een wettige beslissing wilt nemen.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:47:23 #72
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147486594
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:42 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Sowieso apart....alsof iemand een sport kan bezitten. :') Tekent 's mans mentaliteit. Iemand die zo geobsedeerd is en in "mijn" termen gaat praten over een sport die kan beter een andere hobby gaan zoeken.

Psychische hulp zou verstandiger zijn, want als je zo betrokken bent bij het wielrennen dat je alles op jezelf gaat betrekken, dan kan de doorsnee mens niets meer voor je betekenen. Daar zijn professionals voor nodig om het weer in perspectief te kunnen plaatsen.
Het is gewoon een narcist, hoe hij zich ook elke keer opwerpt als redder van het wielrennen met zijn pathetische columns, walgelijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147486638
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:46 schreef koloskabouter het volgende:

[..]

Die Padova-zaak maakt het neteliger, zeker, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze die niet binnen de beperkte tijd sinds de bekendmaking hebben weten te doorgronden. Of ze zien er in het geheel geen been in om die zaak erbij te betrekken.

Het gaat er niet om dat 'we' intuïtief weten dat het mis is bij Astana, maar dat we juridisch weten dat het mis is als je een wettige beslissing wilt nemen.
Tja, maar het punt van Thijs is dus juist dat dat eerst goed uitgezocht moet worden, voor Astana t/m 2017 een licentie krijgt. Het punt van Thijs is niet dat de UCI Astana per direct had moeten wieberen.
pi_147486721
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:42 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Sowieso apart....alsof iemand een sport kan bezitten. :') Tekent 's mans mentaliteit. Iemand die zo geobsedeerd is en in "mijn" termen gaat praten over een sport die kan beter een andere hobby gaan zoeken.

Psychische hulp zou verstandiger zijn, want als je zo betrokken bent bij het wielrennen dat je alles op jezelf gaat betrekken, dan kan de doorsnee mens niets meer voor je betekenen. Daar zijn professionals voor nodig om het weer in perspectief te kunnen plaatsen.
Ja, want "mijn" betekent automatisch dat je iets als je bezit rekent. Als ik zeg dat mijn land steeds steeds meer gepolariseerde discussies voert, dan bedoel ik dat Nederland mijn bezit is.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:47 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Het is gewoon een narcist, hoe hij zich ook elke keer opwerpt als redder van het wielrennen met zijn pathetische columns, walgelijk.
Ik vind ook dat hij zichzelf iets te serieus neemt en zou wat meer relativering en zelfspot wel kunnen waarderen. Maar goed, hij voert in ieder geval een strijd, waar journalisten altijd verweten werd alleen maar ja te knikken bij alles wat er gezegd en gedaan werd in de jaren '90 en '00.
pi_147486735
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:47 schreef Mani89 het volgende:

Het is gewoon een narcist, hoe hij zich ook elke keer opwerpt als redder van het wielrennen met zijn pathetische columns, walgelijk.
Zijn gedrag doet me denken aan dat Yvonne van Hertum.
In beginsel bedoelen ze het niet verkeerd, maar ze zijn zo doorgeslagen in hun jacht, dat elke vorm van nuance, objectiviteit of relativering verdwenen is. Erg rigide zienswijze wordt het dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')