abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 december 2014 @ 16:54:02 #1
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_147457647


Introductie
De dramaserie Sons of Anarchy wordt vanaf 2008 in de VS uitgezonden door FX in HD1080. In Nederland wordt Sons of Anarchy door RTL 7 uitgezonden.

Sons of Anarchy
Sons of Anarchy gaat over SAMCRO (Sons of Anarchy (SOA) Motorcycle Club, Redwood Original Chapter), een motorbende in het Amerikaanse stadje Charming (Californië). Naast legale activiteiten, zoals de Teller-Morrow garage, hebben de Sons ook illegale bezigheden zoals wapenhandel.

De Sons rivaliseren met andere gangs en de Amerikaanse autoriteiten, die op zijn beurt weer regelmatig corrupt blijken te zijn. De serie kent naast een hoog dramagehalte veel geweld, doden en manipulatie. Bij vlagen heeft Sons of Anarchy ook een dosis humor.


Sons of Anarchy-hoofdpersonen

SAMCRO

Jackson 'Jax' Teller

Vice-President (VP) van SAMCRO.

Clarence 'Clay' Morrow

President van SAMCRO.

Gemma Teller Morrow

Moeder van Jax en vrouw van Clay.

Tara Knowles

Arts bij de St. Thomas Hospital en (oude) liefde van Jax.

Piermont 'Piney' Winston, Harry 'Opie' / 'Ope' Winston, Filip 'Chibs' Telford en Robert 'Bobby' / 'Elvis' Munson


Alex 'Tig' Trageropie, Jean-Carlos 'Juice' Ortiz, Herman Kozik en Happy

SAMCRO-leden.

Andere gangs

Marcus Álvarez

President van de Mayans, een Mexicaans-Amerikaanse motorbende.

Laroy Wayne

Leider van de Afro-Amerikaanse bende de One-Niners (aka Niners).

Ernest Darby

Leider van de Nordics (aka Nords), een neonazistische bende.

Romero 'Romeo' Parada

Eén van de leiders van de invloedrijke Gallindo drug cartel.

De autoriteiten - Season 1-3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De autoriteiten - Season 4

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks
[USA] Sons of Anarchy

Links
Officiële site: http://www.fxnetworks.com/shows/originals/soa/
IMDb: Sons of Anarchy (TV Series 2008– ) - IMDb
TV.com: http://www.tv.com/sons-of-anarchy/show/75303/summary.html
List of Sons of Anarchy episodes: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Sons_of_Anarchy_episodes
Wikipedia NL: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sons_of_Anarchy
Wikipedia EN: http://en.wikipedia.org/wiki/Sons_of_Anarchy
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  woensdag 10 december 2014 @ 16:56:12 #2
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_147457726
De laatste 3 minuten waren saai en teveel kraaien in beeld :') :') :')
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_147458551
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
History can't change the past, the future can.
pi_147459611
Wat een kuteinde
  woensdag 10 december 2014 @ 18:50:53 #5
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_147460515
Waarom schoten ze die ene gast in zijn arm?
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_147462035
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:50 schreef -Kadesh- het volgende:
Waarom schoten ze die ene gast in zijn arm?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147462131
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 11:16 schreef psychedelicate het volgende:
Godverdomme, wat een slecht eindshot. Was dan gewoon afgesloten met alleen het geluid van de knal i.p.v. dat shot er nog achter plakken.
Wat was er mis mee dan? Brood, wijn, bloed. En dat stuk brood zagen we ook bij die homeless angel of death chick.

En oh ja, Vic Mackey die nog ff "Jesus" roept...
pi_147462634
Mooi in beeld gebracht, geen klachten hier.
pi_147462828
Erg in your face die symboliek, maar ik vond het wel passend. Ik moest stiekem een beetje huilen -O- Toch jarenlang meegeleefd met de Sons, ik zal ze missen.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  woensdag 10 december 2014 @ 20:11:33 #10
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_147463208
ik vond het juist een perfect einde!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boeiende serie van begin tot het eind!
Binge-watcher
pi_147463309
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:11 schreef benjamin15 het volgende:
ik vond het juist een perfect einde!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was bij de kraaien al duidelijk:

"a crow flies straight"
  woensdag 10 december 2014 @ 20:16:47 #12
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_147463384
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:14 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat was bij de kraaien al duidelijk:

"a crow flies straight"
ja dat bedoel ik.

in tegenstelling dat de vele reactie die ik lees zowel op Amerikaanse forums als op Nederlandse forums zijn er toch veel die het einde niet bij de serie vond passen.
Binge-watcher
pi_147463507
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:16 schreef benjamin15 het volgende:

[..]

ja dat bedoel ik.
Ah, okee. Ik zat wat te ver te denken. ;)

quote:
in tegenstelling dat de vele reactie die ik lees zowel op Amerikaanse forums als op Nederlandse forums zijn er toch veel die het einde niet bij de serie vond passen.
Moeten ze zelf weten, ik vond het goed gedaan.
pi_147464237
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 19:41 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat was er mis mee dan? Brood, wijn, bloed. En dat stuk brood zagen we ook bij die homeless angel of death chick.

En oh ja, Vic Mackey die nog ff "Jesus" roept...
Slowmo die nergens op slaat inclusief slowmo kraaigeluid, knal die pas komt wanneer het politiekorps al zo goed als stil staat. Ik snap de symboliek best, maar het kwam erg try-hard over; "kijk mij eens diep zijn met al deze symboliek".

Overigens hadden ze in de afgelopen afleveringen best wat mogen besparen op explosies en politieauto's; hadden ze mooi wat centjes kunnen gebruiken voor de CGI in de voorlaatste scene.
pi_147464753
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:39 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Slowmo die nergens op slaat inclusief slowmo kraaigeluid, knal die pas komt wanneer het politiekorps al zo goed als stil staat. Ik snap de symboliek best, maar het kwam erg try-hard over; "kijk mij eens diep zijn met al deze symboliek".
Zo zag ik het niet echt. Het was het einde, klaar. Als ze dit ergens middenin de serie hadden gedaan had ik er net zo als jou over gedacht.

quote:
Overigens hadden ze in de afgelopen afleveringen best wat mogen besparen op explosies en politieauto's; hadden ze mooi wat centjes kunnen gebruiken voor de CGI in de voorlaatste scene.
Eens, ik zat nog goed naar die kraai te kijken of dat niet ook toevallig de drone was voor de luchtbeelden... :')
pi_147465711
goddamn, dit was een saaaaaaaaaaaaaai seizoen. Tooo bad they fucked it up..
Veni, vidi, vodka.
pi_147466151
Goeie laatste aflevering.

Maar dat eindshot mocht misschien iets beter.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
  woensdag 10 december 2014 @ 21:47:58 #18
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147467450
Uiteindelijk was geen enkel einde echt perfect geweest. Als Jax zou overleven zou je zoiets hebben van "Wat een onrealistische shit, hij schiet iedereen dood en hij komt er nog mee weg ook, zoals ze met alles altijd al weg komen." en nu hij dood is heb je zoiets van "Wat kut, ze kwamen altijd overal mee weg heel de serie door dus waarom met dit niet." of iets in die richting. :')

Het is allemaal wat. Waren ze legaal geworden in hun ondernemingen dan hadden we waarschijnlijk een slaapverwekkend einde gehad want zie daar maar criminele activiteiten (met doden) zoals we van voorgaande seizoenen gewend zijn te zien er in te schrijven.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 10 december 2014 @ 22:01:35 #19
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_147468117
Uhm... Wat was nou het hele punt van een mayhem vote als ze Jax niet neer schieten... :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_147468820
Het was pas echt bazig geweest als ze hadden geëindigd met een shot waarbij je Jax als houthakker bezig ziet.

Dexter kijkers snappen :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_147468941
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:17 schreef Blistering het volgende:
Het was pas echt bazig geweest als ze hadden geëindigd met een shot waarbij je Jax als houthakker bezig ziet.
Nee, een timelapse tot in de viking tijd.

Vikings kijkers snappen
  woensdag 10 december 2014 @ 22:24:43 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147469112
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:01 schreef Rossdale het volgende:
Uhm... Wat was nou het hele punt van een mayhem vote als ze Jax niet neer schieten... :')
Dat is dan wel weer een goed punt eigenlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 10 december 2014 @ 22:27:07 #23
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_147469220
Wat een kuteind en bijzonder zwak in elkaar gezet. Ging ook nog eens met bijzonder lage snelheid en slechte cgi. Nee, dat kon echt beter. Laatste 5 minuten kan je wegklikken.

Vraag me ook af of Sutter ooit een lijk heeft gezien. Gemma is veel te wit. Onrealistisch als wat.
Mooi dat het is afgelopen, meer zat er ook echt niet in.
pi_147469393
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:27 schreef JK het volgende:
Wat een kuteind en bijzonder zwak in elkaar gezet. Ging ook nog eens met bijzonder lage snelheid en slechte cgi. Nee, dat kon echt beter. Laatste 5 minuten kan je wegklikken.

Vraag me ook af of Sutter ooit een lijk heeft gezien. Gemma is veel te wit. Onrealistisch als wat.
Mooi dat het is afgelopen, meer zat er ook echt niet in.
Eindelijk een keer een lijk zonder blozende wangetjes is het weer niet goed... :')
  woensdag 10 december 2014 @ 22:39:05 #25
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147469622
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Eindelijk een keer een lijk zonder blozende wangetjes is het weer niet goed... :')
Vond het best realistisch eruit zien ook. Die ogen nog op een spleetje zo open. Ze zag er aardig dood uit imo :')

Over het einde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_147471055
Netjes, wat voorspelbaar afgerond. En uiteraard gingen ze nog even in sneltreinvaart langs wat tegenstanders.
  woensdag 10 december 2014 @ 23:25:44 #27
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_147471272
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:39 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Vond het best realistisch eruit zien ook. Die ogen nog op een spleetje zo open. Ze zag er aardig dood uit imo :')
Hollywood-dood misschien dan. Echt dood ziet er anders uit, zeker als het al eventjes warm in de tuin ligt. Of heeft elke dode met een spleetje de ogen iets open? En van bruine ogen naar blauw-wazige ogen a la Walking Dead. Leuk voor kijkers die nog nooit een lijk hebben gezien, ik moest echt lachen om het eind.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 10 december 2014 @ 23:28:22 #28
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147471354
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef JK het volgende:

[..]

Hollywood-dood misschien dan. Echt dood ziet er anders uit, zeker als het al eventjes warm in de tuin ligt. Of heeft elke dode met een spleetje de ogen iets open? En van bruine ogen naar blauw-wazige ogen a la Walking Dead. Leuk voor kijkers die nog nooit een lijk hebben gezien, ik moest echt lachen om het eind.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, een echt lijk wordt toch ook heel snel opgeblazen/zwart? Maar ja, zo zie je het volgens mij nooit in films/series :') Ik vond het er in elk geval niet dom/raar uitzien, laten we het daar dan op houden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 10 december 2014 @ 23:33:08 #29
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_147471501
Nou ja zeg. Nu heeft die vrachtwagenchauffeur een mega trauma de rest van z'n leven ;(


Eerlijk gezegd ben ik blij met het gesloten einde. Klaar met de serie, jammer dat ze het niet meer beter kregen, goed dat ze zijn gestopt. Nu weer op naar de volgende serie!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 10 december 2014 @ 23:37:29 #30
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_147471631
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:28 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja, een echt lijk wordt toch ook heel snel opgeblazen/zwart? Maar ja, zo zie je het volgens mij nooit in films/series :') Ik vond het er in elk geval niet dom/raar uitzien, laten we het daar dan op houden.
Valt wel mee, in een hele warme omgeving kan dat sneller gebeuren. Gaan wel wat dagen overheen (minstens een week meestal, afhankelijk van hoeveelheid bacteriën ook). In de tijdspanne bij SOA zit je een dag verder of hooguit twee. Ik heb in elk geval nog nooit een zo'n wit lijk gezien.
pi_147472141
lekke boeiend, voor rottende lijken kijk je maar naar TWD. Prima eind, al leek het wel alsof de politie 20 km/h reed.
pi_147472476
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef JK het volgende:

[..]

Hollywood-dood misschien dan. Echt dood ziet er anders uit, zeker als het al eventjes warm in de tuin ligt. Of heeft elke dode met een spleetje de ogen iets open? En van bruine ogen naar blauw-wazige ogen a la Walking Dead. Leuk voor kijkers die nog nooit een lijk hebben gezien, ik moest echt lachen om het eind.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat jij allemaal in je vrije tijd doet, maar ik kom niet 3x per week een dood mokkel tegen in mijn achtertuin :') Het kwam op mij realistisch genoeg over iig.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  Admin donderdag 11 december 2014 @ 00:15:27 #33
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147472800
Mooi einde, alles is klaar zo.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 11 december 2014 @ 00:20:09 #34
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_147472891
Weet iemand waar ik Anarchy Aftertalk kan terug kijken? Ben wel benieuwd Hunnam en co er zelf over zeggen.
"I'm in the empire business"
  Admin donderdag 11 december 2014 @ 00:48:40 #35
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147473407
Wie is er bijbel-vast?
De nummers op Juice's hoofd?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_147473820
Beetje tryhard met die symboliek en effecten inderdaad maar toch wel een mooi einde, de gelatenheid, die kleine glimlach, werd er helemaal rustig van

Eind aan alle chaos, de enige manier om zijn zoons een normaal leven te gunnen, iets wat JT niet gelukt is bij Jax

Bijzondere serie die mooie momenten heeft gekend, schluss!
pi_147473822
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 00:48 schreef yvonne het volgende:
Wie is er bijbel-vast?
De nummers op Juice's hoofd?
Google de nummers? :P
pi_147473832
De Sons konden de dood van Jax beter wel zelf regelen ja. Maar ben al blij dat ze Jax gewoon dood hebben laten gaan ipv een zoetsappig einde.

Qua symboliek was het niet sterk ja maar goed het verhaal was ook niet altijd even sterk :')
  donderdag 11 december 2014 @ 01:47:15 #39
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147473853
Het had ergens moeten eindigen toen Opie wraak nam op Clay, toen was de show min of meer op zijn hoogtepunt.

Blij dat er eindelijk een eind aan is gekomen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 11 december 2014 @ 02:03:54 #40
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147473920
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef JK het volgende:

[..]

Hollywood-dood misschien dan. Echt dood ziet er anders uit, zeker als het al eventjes warm in de tuin ligt. Of heeft elke dode met een spleetje de ogen iets open? En van bruine ogen naar blauw-wazige ogen a la Walking Dead. Leuk voor kijkers die nog nooit een lijk hebben gezien, ik moest echt lachen om het eind.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb meer dan 1000 doden gezien en daar paste deze prima tussen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147474003
Ik vond het wel een goed einde
I will do what i must !!
pi_147474402
Hoezo roepen er mensen dat dood door Chibs beter was dan door die truck? Op dat moment was zelfmoord nog helemaal niet de bedoeling. Of dachten jullie dat hij van plan was om op de plek van JT's ongeluk te blijven zitten tot de politie hem vond? (zo ja, mooi dom)
  donderdag 11 december 2014 @ 07:22:52 #43
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_147474578
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 02:03 schreef Re het volgende:

[..]

ik heb meer dan 1000 doden gezien en daar paste deze prima tussen
Dan ligt het aan de kleuren van mijn tv. Nieuwe tv en nog niet geheel tevreden met de kleurinstelling, moet ik even beter instellen.
  donderdag 11 december 2014 @ 08:48:20 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147475174
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 07:22 schreef JK het volgende:

[..]

Dan ligt het aan de kleuren van mijn tv. Nieuwe tv en nog niet geheel tevreden met de kleurinstelling, moet ik even beter instellen.
ik vreesde bijna dat de laatste shot van de serie die van Gemma was die dichtgeritst werd...

(en kleuren valt misschien wel mee, ze was idd redelijk wittig, grauw maar dat is op zich niet zo vreemd)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 11 december 2014 @ 09:56:19 #45
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_147476285
Deze serie gaat echt wel verder. Let maar op. Die zoon gaat de bende weer leiden. *O*
  donderdag 11 december 2014 @ 12:21:03 #46
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147479549
quote:
99s.gif Op donderdag 11 december 2014 06:48 schreef stbabylon het volgende:
Hoezo roepen er mensen dat dood door Chibs beter was dan door die truck? Op dat moment was zelfmoord nog helemaal niet de bedoeling. Of dachten jullie dat hij van plan was om op de plek van JT's ongeluk te blijven zitten tot de politie hem vond? (zo ja, mooi dom)
Nee, maar als ik voor mijzelf spreek had ik dat een wat heftiger einde gevonden (beter passend bij SOA in z'n algemeen) en ook logischer. Want waarom allemaal voor Mr. Mayhem stemmen, om hem vervolgens te laten gaan? Het klopt gewoon niet. Bij ieder ander was er gewoon een kogel doorgegaan, maar omdat het om Jax ging, kon hij alsnog vertrekken. Om dan vervolgens alsnog te sterven.
Maar goed, zoals ik al aangaf, ik vond het heel dubbel. Enerzijds was het een mooi einde zo, en ook een goed eindshot, anderzijds vond ik het spetterender als hij die kogel gevangen had.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_147479603
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Nee, maar als ik voor mijzelf spreek had ik dat een wat heftiger einde gevonden (beter passend bij SOA in z'n algemeen) en ook logischer. Want waarom allemaal voor Mr. Mayhem stemmen, om hem vervolgens te laten gaan? Het klopt gewoon niet. Bij ieder ander was er gewoon een kogel doorgegaan, maar omdat het om Jax ging, kon hij alsnog vertrekken. Om dan vervolgens alsnog te sterven.
Maar goed, zoals ik al aangaf, ik vond het heel dubbel. Enerzijds was het een mooi einde zo, en ook een goed eindshot, anderzijds vond ik het spetterender als hij die kogel gevangen had.
Dat is een verschil tussen in-serie en out-of-serie. In-serie kon dit prima. En dat mensen zeggen, waarom niet gelijk neerschieten als hij toch zelfmoord pleegt, en ze hebben het over in-serie. Dat snap ik niet :P
  donderdag 11 december 2014 @ 12:24:20 #48
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147479629
quote:
99s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat is een verschil tussen in-serie en out-of-serie. In-serie kon dit prima. En dat mensen zeggen, waarom niet gelijk neerschieten als hij toch zelfmoord pleegt, en ze hebben het over in-serie. Dat snap ik niet :P
Ik heb allereerst geen flauw benul van wat je bedoelt met in-serie en out-of-serie. Ten tweede, het is toch gewoon iemands mening? Tuurlijk kon dit prima. Dat wil niet zeggen dat men het niet liever anders gezien had.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_147479810
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:24 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik heb allereerst geen flauw benul van wat je bedoelt met in-serie en out-of-serie. Ten tweede, het is toch gewoon iemands mening? Tuurlijk kon dit prima. Dat wil niet zeggen dat men het niet liever anders gezien had.
in-serie is de beslissingen die de karakters nemen. out-of-serie zijn de beslissingen van de schrijvers/regisseur :)

En in-serie had Jax niet besloten om zichzelf van kant te maken.
  donderdag 11 december 2014 @ 12:31:47 #50
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147479837
quote:
99s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

in-serie is de beslissingen die de karakters nemen. out-of-serie zijn de beslissingen van de schrijvers/regisseur :)

En in-serie had Jax niet besloten om zichzelf van kant te maken.
Nee, maar dat staat er voor mij persoonlijk iig los van, zoals je hierboven kan lezen. Hoe dat voor andere mensen zit, weet ik niet.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_147479909
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:31 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Nee, maar dat staat er voor mij persoonlijk iig los van, zoals je hierboven kan lezen. Hoe dat voor andere mensen zit, weet ik niet.
Best. Maar daar had ik het dus ook niet over :)
pi_147480910
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Nee, maar als ik voor mijzelf spreek had ik dat een wat heftiger einde gevonden (beter passend bij SOA in z'n algemeen) en ook logischer. Want waarom allemaal voor Mr. Mayhem stemmen, om hem vervolgens te laten gaan? Het klopt gewoon niet. Bij ieder ander was er gewoon een kogel doorgegaan, maar omdat het om Jax ging, kon hij alsnog vertrekken. Om dan vervolgens alsnog te sterven.
Maar goed, zoals ik al aangaf, ik vond het heel dubbel. Enerzijds was het een mooi einde zo, en ook een goed eindshot, anderzijds vond ik het spetterender als hij die kogel gevangen had.
Het klopt wel. Heb je er wel eens over nagedacht dat Jax het zijn maten en vooral chibs niet aan wilde doen hem te vermoorden? (hij heeft het ook over een "burden" nadat Happy die kogel vangt). Hij zal het Chibbs op dat dak al wel verteld hebben ook.

Jax is nu op zijn manier heengegaan (zelfde als JT) zoals een echte outlaw betaamt _O_

Waren "I got this" ook niet de woorden die Opie uitsprak? ;)
  donderdag 11 december 2014 @ 13:19:17 #53
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147480964
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:16 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Het klopt wel. Heb je er wel eens over nagedacht dat Jax het zijn maten en vooral chibs niet aan wilde doen hem te vermoorden? (hij heeft het ook over een "burden" nadat Happy die kogel vangt). Hij zal het Chibbs op dat dak al wel verteld hebben ook.

Jax is nu op zijn manier heengegaan (zelfde als JT) zoals een echte outlaw betaamt _O_
Ja, dat was voor mij ook de enige verklaarbare reden. Maar dat strookt weer niet met wat hierboven gezegd wordt; dat toen helemaal de zelfmoord nog niet de bedoeling was voor Jax.
Maar inderdaad, los van de zelfmoord, is dat een ''mooie'' verklaring ja.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 11 december 2014 @ 13:22:53 #54
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147481060
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:16 schreef Ties02 het volgende:

Waren "I got this" ook niet de woorden die Opie uitsprak? ;)
Klopt inderdaad O+ Mooie link, had ik nog niet zo opgevat.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 11 december 2014 @ 13:30:30 #55
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_147481269
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Nee, maar als ik voor mijzelf spreek had ik dat een wat heftiger einde gevonden (beter passend bij SOA in z'n algemeen) en ook logischer. Want waarom allemaal voor Mr. Mayhem stemmen, om hem vervolgens te laten gaan? Het klopt gewoon niet. Bij ieder ander was er gewoon een kogel doorgegaan, maar omdat het om Jax ging, kon hij alsnog vertrekken. Om dan vervolgens alsnog te sterven.
Maar goed, zoals ik al aangaf, ik vond het heel dubbel. Enerzijds was het een mooi einde zo, en ook een goed eindshot, anderzijds vond ik het spetterender als hij die kogel gevangen had.
Ze laten hem toch niet gewoon gaan om een fijn leven verder te leiden?
Ze laten hem gaan zodat hij er (zoals afgesproken) zelf een einde aan kan maken, vandaar dat emotionele afscheid. Happy vangt er zelfs een kogel voor om Jax zijn eigen einde te gunnen.

Sowieso Mr. Mayhem, dat stond vast (en daar was die vote voor).

Ik heb het althans nooit op een andere manier opgevat, was voor mij pretty obvious dat hij er op de JT manier uit zou stappen...

:'(
Blood for breakfast, blood for lunch
  donderdag 11 december 2014 @ 13:33:34 #56
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147481350
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:30 schreef Queens het volgende:

[..]

Ze laten hem toch niet gewoon gaan om een fijn leven verder te leiden?
Ze laten hem gaan zodat hij er (zoals afgesproken) zelf een einde aan kan maken, vandaar dat emotionele afscheid. Happy vangt er zelfs een kogel voor om Jax zijn eigen einde te gunnen.

Sowieso Mr. Mayhem, dat stond vast (en daar was die vote voor).

Ik heb het althans nooit op een andere manier opgevat, was voor mij pretty obvious dat hij er op de JT manier uit zou stappen...

:'(
Ah, zo had ik het niet opgevat. Ik dacht gewoon het emotionele afscheid omdat hij weg ging, de club uit. Maar dát is dan natuurlijk waar Jax het over gehad had met Chibs op het dak?
Nog 1 vraag, misschien weten jullie dat. Op het moment dan de andere SAMCRO groep bespreekt dat er een mayhem vote moet komen, vraagt Jax ook aan hun president iets. Je hoort niet wat. Daarna hoor je die dude tegen Jax zeggen dat ze zijn 'final request' oid zullen respecteren.
Waar gaat dat dan over?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_147481395
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:33 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ah, zo had ik het niet opgevat. Ik dacht gewoon het emotionele afscheid omdat hij weg ging, de club uit. Maar dát is dan natuurlijk waar Jax het over gehad had met Chibs op het dak?
Nog 1 vraag, misschien weten jullie dat. Op het moment dan de andere SAMCRO groep bespreekt dat er een mayhem vote moet komen, vraagt Jax ook aan hun president iets. Je hoort niet wat. Daarna hoor je die dude tegen Jax zeggen dat ze zijn 'final request' oid zullen respecteren.
Waar gaat dat dan over?
Zwarte members (Grim Bastards) accepteren denk ik

Ook wel grappig/typisch als je je bedenkt dat Juice er bijna zelfmoord om pleegde en toen die coke stal waar zijn hele ondergang eigenlijk begon
  donderdag 11 december 2014 @ 13:37:38 #58
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147481446
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:35 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Zwarte members (Grim Bastards) accepteren denk ik

Ook wel grappig als je denkt dat Juice er bijna zelfmoord om pleegde en toen die coke stal
Hmm. Jammer wel dat dat niet helemaal duidelijk wordt :') Net als die homeless woman.
Haha ja echt :') Had hij beter kunnen doen, wat een ellende is het daarna voor hem/door hem geworden.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 11 december 2014 @ 13:40:36 #59
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_147481535
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:37 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hmm. Jammer wel dat dat niet helemaal duidelijk wordt :') Net als die homeless woman.
Haha ja echt :') Had hij beter kunnen doen, wat een ellende is het daarna voor hem/door hem geworden.
Dat dus, Juice heeft echt onnodig achterlijk gedaan. :')

Maar het is eigenlijk vrij duidelijk allemaal als je een beetje tussen de lijntjes leest ;)
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_147481543
Die homeless woman representeerde 'The Reaper' oftewel de dood

Alleen de Tellers zagen haar, vanwege het pad dat zij bewandelden

Er zit volgens mij ook nog een Jezus referentie in ergens met dat kleed
  donderdag 11 december 2014 @ 13:41:47 #61
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147481570
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:40 schreef Ties02 het volgende:
Die homeless woman representeerde 'The Reaper' oftewel de dood

Alleen de Tellers zagen haar, vanwege het pad dat zij bewandelden

Er zit volgens mij ook nog een Jezus referentie in ergens met dat kleed
Ja, dit las ik ook elders. Maar anderen beweren weer dat ze een guardian angel was ipv een reaper. En nee, want toen Gemma daar bij dat wegrestaurant zat en die man bij haar kwam zitten waar ze later een lift van kreeg, die zag de homeless woman ook. Maakte er nog een opmerking over ook..
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_147481574
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:40 schreef Queens het volgende:

[..]

Dat dus, Juice heeft echt onnodig achterlijk gedaan. :')

Ja, Chibs zei zelfs nog dat ie het gewoon had kunnen vertellen, maargoed het kon natuurlijk ook niet vanwege de Irish Kings

Iets waar Jax eindelijk mee af heeft gerekend zoals JT wilde

Aan de ene kant ook wel mooi dat het dan zo eindigt, vrede in charming tussen de mayans, kartel, zwart en wit
pi_147481583
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja, dit las ik ook elders. Maar anderen beweren weer dat ze een guardian angel was ipv een reaper. En nee, want toen Gemma daar bij dat wegrestaurant zat en die man bij haar kwam zitten waar ze later een lift van kreeg, die zag de homeless woman ook. Maakte er nog een opmerking over ook..
Was die man toevallig een trucker?

En wie reed Jax ook alweer aan? ;)
  donderdag 11 december 2014 @ 13:43:06 #64
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147481607
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:42 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Was die man toevallig een trucker?

En wie reed Jax ook alweer aan? ;)
Dus? Jij ziet kennelijk een link die ik zelf niet zie? :D
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_147481637
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:43 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dus? Jij ziet kennelijk een link die ik zelf niet zie? :D
:')

Was dezelfde vrachtwagenchauffeur die Gemma naar haar dood bracht (daar bij haar vader in Oregon), dus een reddende engel was die zwerfster denk ik niet hoor
  donderdag 11 december 2014 @ 13:44:56 #66
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147481666
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:44 schreef Ties02 het volgende:

[..]

:')

Was dezelfde vrachtwagenchauffeur die Gemma naar haar dood bracht (daar bij haar vader in Oregon)
Ja, en dus? Wat heeft dat met de homeless woman te maken? Leg het gewoon uit, maar ga nou niet zo lopen huillachen omdat iemand anders de connectie niet ziet, sjongejonge :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_147481773
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:44 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja, en dus? Wat heeft dat met de homeless woman te maken? Leg het gewoon uit, maar ga nou niet zo lopen huillachen omdat iemand anders de connectie niet ziet, sjongejonge :')
Rustig maar hoor :D

quote:
The homeless women is Emily Putner, a women who was killed in JT's fatal accident. Her daughter is currently dating Rat. Her purpose is still not 100% but it appears that she has become the embodiment of the Angel of Death and only people who's fate is sealed see her. All the characters that have witnessed her have died at some point and she always appears to be kind with a special interest in Jax.They went to visit the family of the girl who showed up causing the club a bunch of problems, then found out her mother was killed in the accident that took JT's life, there's a wedding picture of her with her widower and you can clearly recognize her as the homeless woman, jax even states he recognizes her and the husband says he sees her all the time himself, and that many other people have told him they have seen her.
via reddit

Kon het me zelf ook nauwelijks herinneren hoor, maar vond dat altijd wel een opvallende scene
  donderdag 11 december 2014 @ 13:50:03 #68
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147481807
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:48 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Rustig maar hoor :D

[..]

via reddit

Kon het me zelf ook nauwelijks herinneren hoor, maar vond dat altijd wel een opvallende scene
Ja, maar jij zegt dat alleen de Tellers de homeless woman zagen. En dat is niet zo, want die trucker ziet haar ook. Hij gaat ook niet dood (lijkt me) en dus klopt toch de redenatie dat alleen mensen die dood gaan haar zien niet? Daarom ook mijn verwarring. Ik vind het allemaal heel interessant hoor, maar ik baal gewoon dat het niet helemaal duidelijk is en alleen eigenlijk neerkomt op vissen van fans :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 11 december 2014 @ 13:50:21 #69
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147481815
Die vrouw was Jax zijn echte moeder, daarom vond hij het ook zo makkelijk om Gemma te executeren en over haar lijk te pissen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 11 december 2014 @ 13:51:27 #70
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147481840
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Die vrouw was Jax zijn echte moeder, daarom vond hij het ook zo makkelijk om Gemma te executeren en over haar lijk te pissen.
Oh please :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_147481844
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:50 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal heel interessant hoor, maar ik baal gewoon dat het niet helemaal duidelijk is en alleen eigenlijk neerkomt op vissen van fans :P
Laat veel aan de verbeelding over (in tegenstelling tot de eindscene :D), daarom juist een interessant character.
pi_147481886
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:37 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hmm. Jammer wel dat dat niet helemaal duidelijk wordt :') Net als die homeless woman.
Haha ja echt :') Had hij beter kunnen doen, wat een ellende is het daarna voor hem/door hem geworden.
Als ze aan tafel zitten, om te bespreken of Tiberius er bij mag, wordt dat toch echt wel heel duidelijk gemaakt.
  donderdag 11 december 2014 @ 13:53:08 #73
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147481888
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:51 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Laat veel aan de verbeelding over (in tegenstelling tot de eindscene :D), daarom juist een interessant character.
Ja, alleen dan moet het wel kloppen. Als men roept dat alleen Tellers haar konden zien, dan klopt het niet met die trucker. Als het alleen in beeld werd gebracht wanneer iemand dood ging, klopt het niet met de trucker. (De trucker ging niet dood).
Uberhaupt de toevalligheid dat diezelfde trucker ook Jax aanrijdt, wtf man :D Ik wil dan weten wat de achterliggende gedachte/reden daar dan weer van is.

Maar ja, die verbeelding heb ik wel vaker moeite mee met series die eindigen en shit openlaten. Geef mij maar een duidelijk en helder einde zoals met Breaking Bad bijv :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 11 december 2014 @ 13:53:50 #74
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147481916
quote:
99s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:52 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als ze aan tafel zitten, om te bespreken of Tiberius er bij mag, wordt dat toch echt wel heel duidelijk gemaakt.
Oh nou sorry, dat duidelijke eraan heb ik gemist dan. Maar als dat overduidelijk is; fijn dat ik dat nu dan weet. :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_147481931
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Die vrouw was Jax zijn echte moeder, daarom vond hij het ook zo makkelijk om Gemma te executeren en over haar lijk te pissen.
:D
pi_147481942
Heb je the Sopranos al gekeken VeerEli?
pi_147481956
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:50 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja, maar jij zegt dat alleen de Tellers de homeless woman zagen. En dat is niet zo, want die trucker ziet haar ook. Hij gaat ook niet dood (lijkt me) en dus klopt toch de redenatie dat alleen mensen die dood gaan haar zien niet? Daarom ook mijn verwarring. Ik vind het allemaal heel interessant hoor, maar ik baal gewoon dat het niet helemaal duidelijk is en alleen eigenlijk neerkomt op vissen van fans :P
Tenzij de trucker de brenger van dood is. Zij de aankondiger, hij de brenger. Maar dit wordt wel heel filosofisch.
  donderdag 11 december 2014 @ 13:55:28 #78
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147481973
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:54 schreef Ties02 het volgende:
Heb je the Sopranos al gekeken VeerEli?
Niet volledig, ik keek vaak afleveringen mee met m'n vriend, maar heb het (mede daarom) nooit van begin tot eind gevolgd. Why? Is dat ook zo vaag? :D
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_147482036
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:55 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Niet volledig, ik keek vaak afleveringen mee met m'n vriend, maar heb het (mede daarom) nooit van begin tot eind gevolgd. Why? Is dat ook zo vaag? :D
Aanrader om dat helemaal te gaan kijken

Voor mij persoonlijk de mooiste serie ooit

Over het einde ga ik niks zeggen ;)
  donderdag 11 december 2014 @ 13:59:08 #80
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147482080
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Aanrader om dat helemaal te gaan kijken

Voor mij persoonlijk de mooiste serie ooit

Over het einde ga ik niks zeggen ;)
Haha ja ik denk dat ik hem ook wel een x een kans ga geven weer. Maar vond het toen zo lame omdat ik wel al heel veel heftige shit mee kreeg, en dan vond ik het zo zonde om vanaf seizoen 1 te beginnen terwijl ik al wist wat voor lijpe shit er ging komen in seizoen 3 bijv :D
Maar is nu al zo lang geleden dat ik volgens mij helemaal niks meer weet.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  Admin donderdag 11 december 2014 @ 14:14:19 #81
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147482503
De serie staat nu eenmaal bol van de symboliek.
Wat te denken van de namen: Nero, Lucius, August, Marcus, Tiberius.
Zoek zelf maar even op }:|

Er zit nog veel meer in, en dat maakt de serie best wel briljant.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 11 december 2014 @ 14:22:02 #82
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147482740
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:14 schreef yvonne het volgende:
De serie staat nu eenmaal bol van de symboliek.
Wat te denken van de namen: Nero, Lucius, August, Marcus, Tiberius.
Zoek zelf maar even op }:|

Er zit nog veel meer in, en dat maakt de serie best wel briljant.
zat er ook een Tiberius in? Wie dan, dat heb ik helemaal gemist
Laffe huichelaar
  donderdag 11 december 2014 @ 14:22:23 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147482749
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

zat er ook een Tiberius in? Wie dan, dat heb ik helemaal gemist
Die negert die zijn patch kreeg.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 11 december 2014 @ 14:24:15 #84
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147482797
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Die negert die zijn patch kreeg.
Dat was toch ene tedderius ofzo wat ze zeiden? Ik haalde er geen Tiberius uit. Ook niet echt een naam die me bekend voorkomt, als ik in het rijtje Augustus, Nero en Marcus denk
Laffe huichelaar
  donderdag 11 december 2014 @ 14:24:22 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147482799
Anyway, mooie aflevering, alles afgehandeld en zelfs het hele 10 kilometer per uur ere rondje met de popo achter zich aan vond ik goed te hachelen al was dat wel het slechtste stukje van de laatste twee afleveringen. Doet wel iets af aan het rauwe karakter maar is ze helemaal vergeven en was niet storend.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 11 december 2014 @ 14:25:17 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147482830
quote:
11s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat was toch ene tedderius ofzo wat ze zeiden? Ik haalde er geen Tiberius uit. Ook niet echt een naam die me bekend voorkomt, als ik in het rijtje Augustus, Nero en Marcus denk
Ik vermoed niet dat het teddyreus was iig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 11 december 2014 @ 14:26:06 #87
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147482859
Taddarius ja
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Admin donderdag 11 december 2014 @ 14:32:23 #88
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147482991
Tadarius, schrap Tiberius, stop de tijd.

Moment:
http://amurderofcrows.b1.jcink.com/index.php?showtopic=193
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_147483007
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:25 schreef jogy het volgende:

[..]
teddyreus
_O- _O-
  donderdag 11 december 2014 @ 14:34:51 #90
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147483057
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:17 schreef Blistering het volgende:
Het was pas echt bazig geweest als ze hadden geëindigd met een shot waarbij je Jax als houthakker bezig ziet.

Dexter kijkers snappen :7
Die gedachte vloog ook nog even bij mij langs ja toen ze hem lieten gaan. :')

En die mayhem vote is gewoon om de schijn op te houden dat ze het president hebben laten vallen om zijn actie en nog geloofwaardigheid hebben tegenover de andere charters lijkt mij, alleen dat komt niet over wanneer er geen enkel lid van een ander charter bij is, die kunnen ze van alles wijs maken wat de uitslag ook was. Het is meer iets geweest om de kijker op het verkeerde been te zetten denk ik, dat deze gaat geloven dat ze Jax zelf gaan doden.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 11 december 2014 @ 14:35:58 #91
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147483092
Verder, kut SoA / FX Networks die hun videos op Youtube niet beschikbaar maakt voor Europa blijkbaar. }:|
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 11 december 2014 @ 14:36:49 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147483120
quote:
11s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat was toch ene tedderius ofzo wat ze zeiden? Ik haalde er geen Tiberius uit. Ook niet echt een naam die me bekend voorkomt, als ik in het rijtje Augustus, Nero en Marcus denk
Oh kak.

Taddarius Orwell
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Admin donderdag 11 december 2014 @ 14:40:34 #93
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147483217
quote:
9s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:36 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh kak.

Taddarius Orwell
Ha!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 11 december 2014 @ 14:41:15 #94
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147483231
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:35 schreef Catkiller het volgende:
Verder, kut SoA / FX Networks die hun videos op Youtube niet beschikbaar maakt voor Europa blijkbaar. }:|
hola erover
http://hola.org/
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Admin donderdag 11 december 2014 @ 14:42:00 #95
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147483246
Iedereen weet toch dat het zwaar leunt op werken van Shakespeare hč?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 11 december 2014 @ 14:44:15 #96
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147483317
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:42 schreef yvonne het volgende:
Iedereen weet toch dat het zwaar leunt op werken van Shakespeare hč?
Zat in Shakespeares stukken ook vaak een vrouw die nooit doodging omdat ze het met de schrijver deed? Dat zou dan namelijk ook wel de gelijkenis kunnen verklaren
Laffe huichelaar
  donderdag 11 december 2014 @ 14:44:58 #97
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147483337
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ha!
Darius was ook een koning zullen we maar zeggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147483815
Maar ik snap niet waarom Jax dat kleed kreeg van die dakloze, hadden ze dat afgesproken ofzo? Dat is mij nog een beetje onduidelijk.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
  donderdag 11 december 2014 @ 15:09:07 #99
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147483923
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja, dit las ik ook elders. Maar anderen beweren weer dat ze een guardian angel was ipv een reaper. En nee, want toen Gemma daar bij dat wegrestaurant zat en die man bij haar kwam zitten waar ze later een lift van kreeg, die zag de homeless woman ook. Maakte er nog een opmerking over ook..
Ik denk dat ze en-en is. de Reaper is het symbool van de club. Hun beschermengel. Maar uiteindelijk komt hij/zij/het voor iedereen. Met haar it's time
Laffe huichelaar
pi_147484280
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:41 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ja, Chibs zei zelfs nog dat ie het gewoon had kunnen vertellen, maargoed het kon natuurlijk ook niet vanwege de Irish Kings

Iets waar Jax eindelijk mee af heeft gerekend zoals JT wilde

Aan de ene kant ook wel mooi dat het dan zo eindigt, vrede in charming tussen de mayans, kartel, zwart en wit
En geel dood of verjaagd, want we weten allemaal dat dat teringleiers zijn. Dat het met een leugen gebeurt, boeit niet...
Trouwens, hoe OK is wit met derest? Wat is wit? De Sons zijn gemengd. En de AB zijn gewoon altijd tegen alles. En dan heb ik het niet eens erover dat bendes altijd een reden vinden om weer oorlog te voeren.

De symboliek vind ik in deze serie er sowieso voor een flink deel met de haren bijgesleept. Het was natuurlijk ook gewoon een vrij simpele serie, dus om er een bepaalde filosofische betekenis aan proberen te geven is alleen maar onzinnig.

Het einde vond ik ook wat makkelijk. Alsof de politie zo lang achter hem aan blijven rijden, en hem niet effe inhalen en blokkeren of onderuit rijden? Of al die moorden die hij vooraf pleegt, de politie weet hem niet te vinden in een klein stadje als Charming? Gaan niet effe informeren bij de club (-members)?

En die Hamlet-quote aan het einde geldt feitelijk hetzelfde voor. Sowieso is liefde weinig waard als je het niet laat blijken en alleen aan jezelf wijs maakt dat het er is. In zijn liefde voor Tara is het eea evident er niet. Liefde voor zijn club? Ook niet, aangezien hij die de vernieling in geholpen heeft en er van Redwood Original maar een paar leden overgebleven zijn.
pi_147484378
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:21 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

En geel dood of verjaagd, want we weten allemaal dat dat teringleiers zijn. Dat het met een leugen gebeurt, boeit niet...
Trouwens, hoe OK is wit met derest? Wat is wit? De Sons zijn gemengd. En de AB zijn gewoon altijd tegen alles. En dan heb ik het niet eens erover dat bendes altijd een reden vinden om weer oorlog te voeren.

De symboliek vind ik in deze serie er sowieso voor een flink deel met de haren bijgesleept. Het was natuurlijk ook gewoon een vrij simpele serie, dus om er een bepaalde filosofische betekenis aan proberen te geven is alleen maar onzinnig.

Het einde vond ik ook wat makkelijk. Alsof de politie zo lang achter hem aan blijven rijden, en hem niet effe inhalen en blokkeren of onderuit rijden? Of al die moorden die hij vooraf pleegt, de politie weet hem niet te vinden in een klein stadje als Charming? Gaan niet effe informeren bij de club (-members)?

En die Hamlet-quote aan het einde geldt feitelijk hetzelfde voor. Sowieso is liefde weinig waard als je het niet laat blijken en alleen aan jezelf wijs maakt dat het er is. In zijn liefde voor Tara is het eea evident er niet. Liefde voor zijn club? Ook niet, aangezien hij die de vernieling in geholpen heeft en er van Redwood Original maar een paar leden overgebleven zijn.
Die twee moorden heeft hij niet gepleegd in Charming.
pi_147484408
quote:
99s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:25 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Die twee moorden heeft hij niet gepleegd in Charming.
Ok, maar dan nog, hij deed het in vol SoA-ornaat. En de Sons zijn makkelijk te vinden.
pi_147484555
Ik las ook ergens dat die dakloze vrouw jesus moet voorstellen. Want het viel me al op dat ze zo nadrukkelijk brood breekt en wijn drinkt, en dat dat stuk brood met wijn erop zo nadrukkelijk in beeld komt. En omdat ze dus opgestaan zou zijn uit de dood omdat ze zijn verongelukt samen met JT.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_147486063
Ik vond het opzich een mooie afsluiter. Dat Jax er een einde aan ging maken zag ik al van mijlenver aankomen. Wat ik wel jammer vond is dat de politieauto's begrenst waren op 30 km/h. Dat maakte het einde een beetje onrealistisch.

Dankzij soa ben ik the forest rangers tegengekomen. Wat een heerlijke muziek :)
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:49:51 #105
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147486662
je ziet dat wel vaker hoor, ook toen met OJ zaten er weet ik veel hoeveel politieauto's achter hem aan op gepaste afstand totdat hij stopte...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147488220
Ik weet trouwens nog goed dat Jax tegen Juice zei: "Sons don't kill themselfs." Maar als z'n pa het doet is het opeens oke, en gaat ie het zelf ook maar doen.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_147490549
Gemma als Lady Stoneheart?
pi_147491412
Heb de laatste tien minuten nu al 5 keer opnieuw gekeken. De tevreden uitdrukking op Jax z'n gezicht en dan dat lachje erbij.
Prachtig.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_147503594
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:26 schreef koenes het volgende:
Heb de laatste tien minuten nu al 5 keer opnieuw gekeken. De tevreden uitdrukking op Jax z'n gezicht en dan dat lachje erbij.
Prachtig.

:Y
pi_147504015
Michael Chiklis van The Shield is trouwens de trucker. Overigens kregen veel acteurs van die serie een gastrol.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 12 december 2014 @ 09:45:04 #111
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_147507319
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:30 schreef rubensanti het volgende:
Ik vond het opzich een mooie afsluiter. Dat Jax er een einde aan ging maken zag ik al van mijlenver aankomen. Wat ik wel jammer vond is dat de politieauto's begrenst waren op 30 km/h. Dat maakte het einde een beetje onrealistisch.

Dankzij soa ben ik the forest rangers tegengekomen. Wat een heerlijke muziek :)
Staat er niet meer op. Copyright claim. :(

Hoe kom ik aan dit nummer?
pi_147508607
vond het ook een mooi einde. Misschien niet al te logisch maar voor mij was het voldoende als afsluiter. Wel beetje jammer dat de laatste minuut niet zo mooi in beeld gebracht was. Had het mooier gevonden als ze jax van boven hadden laten zien en tegen die vrachtwagen klapte en dat de camera gewoon door of omhoog gaat en je dan een kraai ziet vliegen. Deze symboliek doet me altijd weinig. Maar al met al een prima einde van een matig seizoen en van een een goede serie die helaas allang over zijn top was.

Seizoen 2 blijft voor mij het beste, en Opie's dood maakte de meeste indruk.

Goed dat het afgelopen is, maar ergens ook wel jammer. Toch zeker 5 jaar vanaf september elke week trouw de afleveringen gekeken. Zoals gezegd niet de beste serie maar op de een of andere manier had het altijd wel zijn charme.
pi_147509134
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:45 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Staat er niet meer op. Copyright claim. :(

Hoe kom ik aan dit nummer?
Gewoon even Googlen op de site Rolling stone ofzo iets staat de link naar soundcloud.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_147512711
Wel jammer dat we T.O. niet even in actie hadden gezien als 'Son'.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_147513035
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:45 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Staat er niet meer op. Copyright claim. :(

Hoe kom ik aan dit nummer?
gvd :( De laatste tijd worden alle goede nummers van de forest rangers eraf gehaald:'(

Hier kan je hem als het goed is wel nog beluisteren
http://mp3vip.eu/music/Co(...)The+Forest+Rangers++
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:58:35 #116
238141 SevD
Boventitel
pi_147520906
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja, alleen dan moet het wel kloppen. Als men roept dat alleen Tellers haar konden zien, dan klopt het niet met die trucker. Als het alleen in beeld werd gebracht wanneer iemand dood ging, klopt het niet met de trucker. (De trucker ging niet dood).
Says who? :o
  vrijdag 12 december 2014 @ 20:30:42 #117
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_147525457
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:58 schreef SevD het volgende:

[..]

Says who? :o
Waarom zou die trucker dood zijn gegaan? Hij zat in een dikke vrachtwagen en iemand op een motor klapt daarop. Lijkt me niet dat je dan als chauffeur komt te overlijden.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  vrijdag 19 december 2014 @ 02:20:20 #118
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_147730683
Net de laatste episode gezien. Ik vond het best wel een tof einde, alleen dat die politie er zo lang bleef achter rijden vond ik wel zwaar onrealistisch :').
Oh.
  vrijdag 19 december 2014 @ 10:16:49 #119
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147734550
quote:
14s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:33 schreef Vlindur het volgende:
Nou ja zeg. Nu heeft die vrachtwagenchauffeur een mega trauma de rest van z'n leven ;(

Eerlijk gezegd ben ik blij met het gesloten einde. Klaar met de serie, jammer dat ze het niet meer beter kregen, goed dat ze zijn gestopt. Nu weer op naar de volgende serie!
Dat dus. Ik ken iemand die heeft zoiets in 't echt meegemaakt. Een vent die z'n vriendin vermoord had, daarna op de motor gestapt en met 200 de verkeerde kant van de snelweg op gegaan en zichzelf in een vrachtwagen geboord. Niks herkenbaars van teruggevonden. Als trucker stap je uit zonder noemenswaardig letsel. 40 ton tegen 300 kg. Alleen psychisch was er niet veel meer van em over :X

[ Bericht 9% gewijzigd door fathank op 19-12-2014 10:24:50 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 19 december 2014 @ 14:51:05 #120
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147742466
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net de laatste episode gezien. Ik vond het best wel een tof einde, alleen dat die politie er zo lang bleef achter rijden vond ik wel zwaar onrealistisch :').
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 19 december 2014 @ 15:35:31 #122
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_147743923
quote:
Fantastische film. _O_
Bedankt Hans.
pi_149180211
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net de laatste episode gezien. Ik vond het best wel een tof einde, alleen dat die politie er zo lang bleef achter rijden vond ik wel zwaar onrealistisch :').
en de 'special effects' toen hij op die truck afreed :P
  maandag 2 februari 2015 @ 11:53:18 #124
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_149292409
Deze serie net pas ontdekt op Netflix :D

Pas in seizoen 1.

Goede soundtrack ook.

Zag dat later ook Henry Rollins mee gaat spelen _O_
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_151506290
Ik heb de serie afgelopen week pas afgerond. Niet het sterkste seizoen maar ach je blijft toch kijken. Ik moest overigens wel sterk aan het einde van de serie denken toen deze uitzending van de week ineens werd uitgezonden http://www.npo.nl/2doc/06-04-2015/KN_1668777 veel meer gelijkenissen met een tv-serie heeft het niet.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 26 augustus 2015 @ 22:12:40 #126
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155575011
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 22:13:42 #127
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155575045
Ik had het op het eind wel heel erg gehad met deze serie en de hele setting, ik ben benieuwd of hoe Sutter er nieuw leven in gaat blazen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 23:43:44 #128
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_155578312
Ik vroeg me af waarom dit topic ineens weer boven kwam drijven, maar dit is een prima reden daarvoor. 8-)
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_155578729
Goed nieuws, vooral boeiend van de invloed van de kartels uit mexico.
Hopelijk dan wel met Emilio Rivera als Marcus Álvarez in een hoofdrol.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_155581802
Emilio heeft de hoofdrol ja!
I won't cross these streets until you hold my hand.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 20:01:59 #131
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_155600581
Ik kijk an sich wel uit naar een spin off. Ondanks veel minnen blijft SoA toch een serie die ik graag weer eens ga benchen.

Maar als er een spin off komt, dan wel graag een serie die speelt ná het SoA verse.
pi_160800926
We gaan zo de laatste afl kijken *O*
Dan het topic lezen :D _O-


Edit/
komen er achter dat er nog een seizoen 7 is maar die staat weer niet op NF :(

[ Bericht 22% gewijzigd door Blues op 20-03-2016 11:52:21 ]
pi_160825415
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 01:58 schreef Bluezz het volgende:
We gaan zo de laatste afl kijken *O*
Dan het topic lezen :D _O-


Edit/
komen er achter dat er nog een seizoen 7 is maar die staat weer niet op NF :(
het laatste seizoen sucks.Maar wel je er doorheen worstelen ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_160878802
Het komt maar moeizaam op gang ja :+
pi_160881876
Die Mayans spinoff staat volgens mij wel nog ergens op de planning, maar productie ofzo is nog niet begonnen dus wanneer en of dat gaat gebeuren is nog maar de vraag. Dat komt dus ook maar moeizaam op gang :P
pi_160884242
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 29% gewijzigd door Blues op 23-03-2016 22:16:31 ]
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:32:44 #137
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_160885059
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Spoilert
/zijn bij S7 E4
Heel misschien is het wel handig dat ff in een spoiler te mikken.

[ Bericht 14% gewijzigd door vinnypassy op 23-03-2016 22:27:30 ]
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:21:57 #138
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_160885992
:') Ja laten we ook spoilers gebruiken als we het op dit forum hebben over de relatie tussen Luke Skywalker en Darth Vader.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:50:45 #139
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_160886560
Ik vroeg me al af waarom het topic ineens na jaren weer actief is. Maar er staat op Netflix :D

Goede serie hč! Opie O+ O+ O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 23 maart 2016 @ 15:10:14 #140
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_160886946
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:32 schreef vinnypassy het volgende:

[..]

Heel misschien is het wel handig dat ff in een spoiler te mikken.
De regel is dat bij Netflix spoilers in een spoilertag moeten tot 2 weken na het uitzenden.
Echter spreek je hier over een serie die al dik 2 jaar geleden beindigd is en is het tevens het USA topic :D Alles is al besproken tot in den treuren en mag gewoon verder besproken worden zonder tags.
  woensdag 23 maart 2016 @ 17:31:03 #141
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_160889583
Oke oke, sorry :) Als dit normaal is, dan is het prima. Maar ik kan me voorstellen dat als je hier als newbie komt en je leest zo'n spoiler, dat het ff ruk is. Daarom blijf ik gewoon weg van alles rondom series/films totdat ik het volledig heb gezien.
pi_160889897
Snape kills dumbledore!
  Forum Admin woensdag 23 maart 2016 @ 18:10:26 #143
35723 crew  GGMM
pi_160890560
Kevin Spacey is Keyser Söze
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Frontpage woensdag 23 maart 2016 @ 18:11:42 #144
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_160890596
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:10 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

De regel is dat bij Netflix spoilers in een spoilertag moeten tot 2 weken na het uitzenden.

Alleen bij originals
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:12:42 #145
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_160890623
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:11 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Alleen bij originals
Lekker selectief quoten :*
  roze woensdag 23 maart 2016 @ 18:13:32 #146
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_160890654
Tijdje terug alles gekeken O+

Dat einde met Jax _O_
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage woensdag 23 maart 2016 @ 18:13:49 #147
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_160890664
Het huis van Flodder aan de Netelweg 13 wordt kapotgeschoten met een tank en Sjakie ligt onder het puin :D
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  roze woensdag 23 maart 2016 @ 18:14:15 #148
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_160890675
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:32 schreef vinnypassy het volgende:

[..]

Heel misschien is het wel handig dat ff in een spoiler te mikken.
Er staat toch USA in de titel. Dat betekend dat mensen er over mogen praten als het in Amerika is uitgezonden.
Your beauty never ever scared me.
pi_160898913
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:32 schreef vinnypassy het volgende:

[..]

Heel misschien is het wel handig dat ff in een spoiler te mikken.
Doe jij dat dan ook ffies
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:48:20 #150
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_161245922
We zijn er klaar mee *O*
Duurde langgggggggggggggggg maar ok, het einde is wat het is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!fotograaf donderdag 7 april 2016 @ 08:39:51 #152
364681 over_hedge
pi_161247174
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:13 schreef Djeez het volgende:
Het huis van Flodder aan de Netelweg 13 wordt kapotgeschoten met een tank en Sjakie ligt onder het puin :D
En bedankt. :{
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_161247897
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:13 schreef Djeez het volgende:
Het huis van Flodder aan de Netelweg 13 wordt kapotgeschoten met een tank en Sjakie ligt onder het puin :D
Sjakie becomes Jaqueline
pi_161321855
Waanzinnig goede serie, eigenlijk hoop ik een beetje op nog n seizoen of anders een spin-off van Sons.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_162108463
quote:
Sons of Anarchy-bedenker start met productie voor spinoff

Kurt Sutter, bedenker en schrijver van de actieserie Sons of Anarchy, start met de productie van de spinoff van de populaire serie over motorbendes. Televisiezender FX heeft groen licht gegeven voor het project.
Sutter werkt aan het project samen met Elgin James. James is aangesteld voor het schrijven van het script, aldus Variety. De nieuwe serie volgt wederom een motorbende, maar nu met de focus op de Latijns-Amerikanen.

"Ik zocht iemand met een aanwezig en uniek gevoel voor die bevolkingsgroep", aldus Sutter over de samenwerking. "Het leek me niet dat een blanke man uit New Jersey een script moet schrijven over de Latijns-Amerikaanse cultuur en tradities." James heeft daar wel de juiste achtergrond voor aldus Sutter.

Sons of Anarchy heeft zeven seizoenen gedraaid op televisie. De 'Mayans', Latijns-Amerikanen, maakten een groot onderdeel uit van de verhaallijn. Zij waren onder meer een schakel in de wapenhandel van de 'Sons'.

Uitzending
Sutter liet eerder al weten graag een spinoff te zien van de serie. Het is niet bekend wanneer de eerste aflevering klaar is om te worden uitgezonden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_162109566
Hmm Mayans, lijkt me niet heel interessant

Leuker had me geleken de origins van de Sons
  donderdag 12 mei 2016 @ 09:33:19 #157
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_162110970
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 07:27 schreef Ties02 het volgende:
Hmm Mayans, lijkt me niet heel interessant

Leuker had me geleken de origins van de Sons
Inderdaad. Al vond ik Marcus wel een grote baas. Maar ga het waarschijnlijk toch wel kijken, mits het op Netflix komt.
pi_162117749
Mayans... Dat waren echt de grootste mongolen. Sowieso waren alle karakters uit de serie wel idioten. Ik sla over. :D
  roze donderdag 12 mei 2016 @ 15:09:59 #159
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_162119985
Ik ga het wel een kans geven. Ben wel benieuwd.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 12 mei 2016 @ 15:18:35 #160
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_162120435
ben ook wel benieuwd wat ze ervan maken. Er zouden ook wat overlevenden van Sons of Anarchy in voor komen, is wel geinig om het eens van een andere kant te zien
  donderdag 19 mei 2016 @ 00:01:12 #161
456319 Nouri
Exceptioneel talent
pi_162314041
Mayans O+ dat zijn drugs dus
Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
  woensdag 9 mei 2018 @ 08:20:08 #162
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179034607
Mayans MC

pi_185550576
Gisteren de laatste aflevering van SOA gekeken, echt een toffe serie die ik in 4 weken helemaal heb afgekeken.

Iemand al naar Mayans M.C. gekeken?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  dinsdag 12 maart 2019 @ 11:05:21 #164
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_185558886
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2019 21:25 schreef junkiexp het volgende:
Gisteren de laatste aflevering van SOA gekeken, echt een toffe serie die ik in 4 weken helemaal heb afgekeken.

Iemand al naar Mayans M.C. gekeken?
F&S / Mayans MC #1
  dinsdag 12 maart 2019 @ 19:04:50 #165
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_185568860
Toevallig had ik SoA afgelopen week ook afgekeken. Was leuk.

Wat een kut-TT trouwens.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_185576123
quote:
Dank!

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 19:04 schreef VeX- het volgende:
Toevallig had ik SoA afgelopen week ook afgekeken. Was leuk.

Wat een kut-TT trouwens.
Eens

Eens
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_185582690
iemand hier Mayans MC S1 gezien? Ik moet nog een stuk van de laatste aflevering maar na een redelijk begin gaat het verhaal de laatste afleveringen helemaal nergens meer over. Flinke teleurstelling tot nu toe.
  Redactie Frontpage woensdag 13 maart 2019 @ 14:41:20 #168
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_185586340
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 11:55 schreef planethugo het volgende:
iemand hier Mayans MC S1 gezien? Ik moet nog een stuk van de laatste aflevering maar na een redelijk begin gaat het verhaal de laatste afleveringen helemaal nergens meer over. Flinke teleurstelling tot nu toe.
Waar is die te zien dan?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 13 maart 2019 @ 14:42:56 #169
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_185586372
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 14:41 schreef Djeez het volgende:
[..]

Waar is die te zien dan?
FX Networks. En staat op popcorn time.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 23:41:21 #170
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_185868928
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga het wel een kans geven. Ben wel benieuwd.
:) ik ook
Dying whore's cancer heater!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')