abonnement Unibet Coolblue
pi_147424232
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:52 schreef naamGebruikers het volgende:

[..]

Dat laatste hoeft niet en is ook niet de intentie van het topic. Was laatst in het ziekenhuis en het enige wat er werd gezegd was "die is best groot". Verder niks dus dat zit wel goed.

Ik ben benieuwd of meer mannen dit 'probleem' hebben.
Hele geruststelling.

Dan blijft mijn tip over de kleermaker staan. Die kan jou adviseren hoe je e.e.a. netjes camoufleert. Natuurlijk kun je ook een broek op maat laten maken, maar een vakkundige kleermaker zal je ook van tips voorzien.
Professioneel gifmenger.
pi_147424335
Ik heb best een grote zak, maar vind het geen probleem. In spijkerbroek een cameltoe, nou ja, niet erg dus.
Misschien is een losse boxer (Amerikaans) en een wijde pantalon de oplossing, als je zak naar beneden hangt zie je hem dus niet.
pi_147424619
Ik weet wel dat er een aandoening is die de huid op de balzak steeds dikker laat worden,er zijn zelfs gevallen bekend dat de persoon in kwestie er letterlijk op kon gaan zitten(echt geen grap),maar als ze in het ziekenhuis zeggen dat het ok is...tja dan weet ik het niet,is het al je hele leven?,of is hij sinds enkele jaren "explosief" gegroeid??
pi_147424728
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:09 schreef gustaf het volgende:
Ik weet wel dat er een aandoening is die de huid op de balzak steeds dikker laat worden,er zijn zelfs gevallen bekend dat de persoon in kwestie er letterlijk op kon gaan zitten(echt geen grap),maar als ze in het ziekenhuis zeggen dat het ok is...tja dan weet ik het niet,is het al je hele leven?,of is hij sinds enkele jaren "explosief" gegroeid??
Ehm, enige dat ik met zekerheid weet is dat het nu al een jaar of 7 is zoals het nu is.
pi_147424813
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:47 schreef naamGebruikers het volgende:

[..]

Ja, dus is het effect ook weg.
Zo erg nou ook weer niet :') Serieus is het concept van (corrigerend) ondergoed zo ingewikkeld?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_147424845
Is het niet zo dat je er gewoon zelf te veel op focust?

Dat je denkt dat het enoooooooooorm in het oog springt, maar dat dat eigenlijk reuze mee valt.

Kun je een foto plaatsen? Met pantalon/broek bedoel ik dan. Waarbij je zelf denkt omggggggg kan echt niet!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_147424928
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:13 schreef naamGebruikers het volgende:

[..]

Ehm, enige dat ik met zekerheid weet is dat het nu al een jaar of 7 is zoals het nu is.
ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent,maar één ding is zeker uiteindelijk trekken ze naar het zuiden en kun je ze in je broekspijpen gooien,..zonder dollen ik denk dat als je verder gezond bent,dat dit het is en dat je er mee moet leren leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door gustaf op 09-12-2014 17:56:50 ]
pi_147424931
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zo erg nou ook weer niet :') Serieus is het concept van (corrigerend) ondergoed zo ingewikkeld?
Daar gaat dit hele topic toch niet over.
pi_147425000
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het niet zo dat je er gewoon zelf te veel op focust?

Dat je denkt dat het enoooooooooorm in het oog springt, maar dat dat eigenlijk reuze mee valt.

Kun je een foto plaatsen? Met pantalon/broek bedoel ik dan. Waarbij je zelf denkt omggggggg kan echt niet!
Foto plaatsen gaan we even niet doen, maar in de eerder genoemde pantalon gaan de blikken van menig klant en collega omlaag. Ook in de sportschool als ik daar in een joggingsbroek rondloop word er regelmatig gekeken en idem voor korte broeken en gewoon spijkerbroeken dus het is zichtbaar en (ex)vriendin(nen) kijken de eerste keer vaak gefascineerd en zeggen dat ze nog nooit zo'n grote hebben gezien en willen daarna doggy omdat het dan zo lekker kletst.
pi_147425106
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:22 schreef naamGebruikers het volgende:

[..]

Foto plaatsen gaan we even niet doen, maar in de eerder genoemde pantalon gaan de blikken van menig klant en collega omlaag. Ook in de sportschool als ik daar in een joggingsbroek rondloop word er regelmatig gekeken en idem voor korte broeken en gewoon spijkerbroeken dus het is zichtbaar en (ex)vriendin(nen) kijken de eerste keer vaak gefascineerd en zeggen dat ze nog nooit zo'n grote hebben gezien en willen daarna doggy omdat het dan zo lekker kletst.
Spanx?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_147425535
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:20 schreef naamGebruikers het volgende:

[..]

Daar gaat dit hele topic toch niet over.
volgens mij wel. Kwestie van de boel insnoeren, dan krijg je een hoop verdoezeld
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_147425563
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:22 schreef naamGebruikers het volgende:

[..]

Foto plaatsen gaan we even niet doen, maar in de eerder genoemde pantalon gaan de blikken van menig klant en collega omlaag. Ook in de sportschool als ik daar in een joggingsbroek rondloop word er regelmatig gekeken en idem voor korte broeken en gewoon spijkerbroeken dus het is zichtbaar en (ex)vriendin(nen) kijken de eerste keer vaak gefascineerd en zeggen dat ze nog nooit zo'n grote hebben gezien en willen daarna doggy omdat het dan zo lekker kletst.
Uit onderzoek is gebleken dat mensen altijd eerst naar het kruis van de ander kijken
Of dat was mannen onderling, dat weet ik niet meer zeker. Dus dat hoeft niet perse iets te betekenen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_147425624
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:46 schreef naamGebruikers het volgende:

[..]

Dames zijn er wel gecharmeerd van dat is niet het probleem. Het probleem is er als ik bijvoorbeeld naar een net gala ga met veel onbekenden en ik heb een pantalon aan. Het is vervelend als ik bij klanten kom in mijn nette pantalon.
De mensen gaan toch niet naar je kruis staren.
En zoja dan denken ze dat je groot geschapen bent.
5 Ferrari's op videoband!
pi_147425691
ik kan me best voorstellen dat als je bij klanten over de vloer komt dat het er dan niet heel netjes uitziet/ of jezelf er niet gemakkelijk bij voelt.

corrigerend ondergoed of kleermaker..
pi_147425747
Je kunt in de dragcommunity zoeken naar oplossingen om het allemaal een beetje weg te werken. Maar ik weet niet of dat nu echt heel erg lekker is om de hele dag met een naar achter getapet zaakje rond te lopen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_147425752
Je masturbeert te weinig TS
pi_147425806
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:22 schreef naamGebruikers het volgende:

[..]

Foto plaatsen gaan we even niet doen, maar in de eerder genoemde pantalon gaan de blikken van menig klant en collega omlaag. Ook in de sportschool als ik daar in een joggingsbroek rondloop word er regelmatig gekeken en idem voor korte broeken en gewoon spijkerbroeken dus het is zichtbaar en (ex)vriendin(nen) kijken de eerste keer vaak gefascineerd en zeggen dat ze nog nooit zo'n grote hebben gezien en willen daarna doggy omdat het dan zo lekker kletst.
Gewoon foto in spijkerbroek dan?
5 Ferrari's op videoband!
pi_147425815
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:52 schreef naamGebruikers het volgende:

[..]

Dat laatste hoeft niet en is ook niet de intentie van het topic. Was laatst in het ziekenhuis en het enige wat er werd gezegd was "die is best groot". Verder niks dus dat zit wel goed.

Ik ben benieuwd of meer mannen dit 'probleem' hebben.
Nou of het niet nodig is is je eigen afweging. Je zal zelf weten of je het altijd al hebt gehad of dat het iets is van het laatste jaar/ paar jaar. In dat laatste geval zou ik het toch even bij de huisarts aangeven.

Verder heb ik er geen problemen mee. Lijkt mij wel heel vervelend. Zoals eerder gezegd wellicht toch langs de kleermaker, die kan broeken met voldoende ruimte daar beneden voor je maken.

Helemaal als je in een nette pantalon of iets dergelijks komt. Kost niet zoveel extra om zoiets op maat te laten maken in dat geval.
pi_147425896
Ach beter dat er iets te zien is, dan helemaal niks toch?
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:59:22 #45
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_147426155
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:52 schreef naamGebruikers het volgende:

[..]

Dat laatste hoeft niet en is ook niet de intentie van het topic. Was laatst in het ziekenhuis en het enige wat er werd gezegd was "die is best groot". Verder niks dus dat zit wel goed.

Ik ben benieuwd of meer mannen dit 'probleem' hebben.
Je bent ermee naar het ziekenhuis gegaan _O-
#FreeHat
pi_147429005
Groot is alsnog relatief.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 9 december 2014 @ 19:00:11 #47
432997 Ven1972
Man met humor
pi_147429498
Ik heb ook wel grote teelbalzak, maar dat is gevolg als dat ik liesbreuk heb gehad daarom ben ik er aan geopereerd. En chirurg heeft dan mijn teelbal wel klein gemaakt om aan te naaien aan mijn lies. Is maar een heel kleine ingreep.

naamGebruikers, het hoeft geen teelbaltumor te zijn, maar je moet wel regelmatig je teelballen controleren op iets ongewoons. Hoe oud ben je eigenlijk?

Ik heb ook wel teelbalontsteking gehad en was ook onder controle met behandeling door uroloog.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_147434348
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:22 schreef naamGebruikers het volgende:

[..]

Foto plaatsen gaan we even niet doen, maar in de eerder genoemde pantalon gaan de blikken van menig klant en collega omlaag. Ook in de sportschool als ik daar in een joggingsbroek rondloop word er regelmatig gekeken en idem voor korte broeken en gewoon spijkerbroeken dus het is zichtbaar en (ex)vriendin(nen) kijken de eerste keer vaak gefascineerd en zeggen dat ze nog nooit zo'n grote hebben gezien en willen daarna doggy omdat het dan zo lekker kletst.
Dus toch een verzonnen topic. Verder gewoon een strakke boxer aandoen, aansteller.
pi_147444734
trol
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_147450587


Dit is een grote zak. TS trollt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')