abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:45:40 #76
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_147417955
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:16 schreef FireFoz het volgende:
Fijn dat er extra concerten komen, maar ik vind het echt belachelijk en gewoon asociaal dat ze dat niet meteen doen. Nu zijn er mensen die extreem dure kaartjes gekocht hebben omdat er niks anders meer was, of niet eens bij elkaar zitten. Alsof ze het niet in 1x verkocht zouden krijgen als ze alle 4 de dagen in 1x zouden doen. Bovendien moet nu weer iedereen opnieuw gaan wachten en tijd verspillen met in de "rij" staan.
Met alle respect. Dat die 2 concerten extra zouden komen was in mijn optiek gewoon een ABC'tje. Zoals iemand hierboven al omschreef met "90% zekerheid". Ik heb zelf bewust niet gekocht voor avond 2 omdat ik de laatste avond wilde gaan en ik wist ook met die 90% tot 100% zekerheid dat 9 september niet de laatste avond zou zijn.

Gewoon het tourschema bekijken en tot de conclussie komen dat er ruimte genoeg is tussen Amsterdam en Stockholm voor 4 tot 6 concerten.

Toegegeven, de ene is een actievere volger dan de ander, maar je maakt zelf BEWUST de keuze om binnen 4 tot 24 uur nadat de concerten waren uitverkocht teveel geld online te betalen op de zwarte markt. Gewoon even rustig afwachten is er ook niet meer bij.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:48:49 #77
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_147418006
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:27 schreef CoExist het volgende:
4 U2 concerten joh... Dat is sinds 1993 niet meer gebeurd.
je kunt het ook anders stellen: 60.000 bezoekers, dat is ook sinds 1993 nier meer gebeurt.

Het blijft een schamele hoeveelheid t.o.v. vorige tours. Pas bij minimaal 6 en een redelijke 8 concerten kom je op een U2 maatstaven acceptabele hoeveelheid bezoekers.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 11:53:52 #78
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_147418109
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:45 schreef SeaOfRegrets het volgende:

[..]

Toegegeven, de ene is een actievere volger dan de ander, maar je maakt zelf BEWUST de keuze om binnen 4 tot 24 uur nadat de concerten waren uitverkocht teveel geld online te betalen op de zwarte markt. Gewoon even rustig afwachten is er ook niet meer bij.
Het hoeven geen zwarte markt kaartjes te zijn natuurlijk.
Ik denk dat veel mensen die eigenlijk wat goedkopere kaartjes wilden een dure zitplaats hebben gekocht via het reguliere kanaal omdat de rest uitverkocht was.
Maar goed, ben met je eens dat je dat helemaal zelf doet. Niemand dwingt je.Je kunt het ook zien als: het zekere voor het onzekere nemen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_147418136
Ik vind kleinschalige concerten prettiger.
Heb U2 nog niet in indoor arena's mogen mee maken.
De vorige 3 tours allemaal in stadions gezien.

Elevation Tour
01/08/2001 @ GelreDome, Arnhem

Vertigo Tour
13/07/2005 @ ArenA, Amsterdam

360 Tour
20/07/2009 @ ArenA, Amsterdam
15/08/2009 @ Wembley, London
22/09/2010 @ Stade Roi Baudouin, Brussel
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:57:25 #80
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_147418171
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:53 schreef Gert het volgende:

[..]

Het hoeven geen zwarte markt kaartjes te zijn natuurlijk.
Ik denk dat veel mensen die eigenlijk wat goedkopere kaartjes wilden een dure zitplaats hebben gekocht via het reguliere kanaal omdat de rest uitverkocht was.
Maar goed, ben met je eens dat je dat helemaal zelf doet. Niemand dwingt je.Je kunt het ook zien als: het zekere voor het onzekere nemen.
Ik gok erop dat teveel mensen de keuze hebben gemaakt, doe mij maar de best mogelijke tickets, i.p.v. zelf even bewust kiezen voor een bepaald prijsniveau. Zelf heb ik, zoals ik al eerder heb opgeschreven letterlijk 4x kaartjes kunnen kopen in een kwartier tijd gisteren. Iedere keer even de instelling aangepast, want die 180,00 kaarten hoef ik niet te hebben.

Bij zulke online verkopen moet je gewoon om 10:01 inloggen en dat komt het vaak goed. De meeste die om 09:00 of 09:30 hebben ingelogd visten achter het net. Een bagger systeem, maar als je weet hoe het werkt, kom je er veel makkelijker doorheen, hoe oneerlijk dat ook is.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_147418206
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:45 schreef SeaOfRegrets het volgende:

[..]

Met alle respect. Dat die 2 concerten extra zouden komen was in mijn optiek gewoon een ABC'tje. Zoals iemand hierboven al omschreef met "90% zekerheid". Ik heb zelf bewust niet gekocht voor avond 2 omdat ik de laatste avond wilde gaan en ik wist ook met die 90% tot 100% zekerheid dat 9 september niet de laatste avond zou zijn.

Gewoon het tourschema bekijken en tot de conclussie komen dat er ruimte genoeg is tussen Amsterdam en Stockholm voor 4 tot 6 concerten.

Toegegeven, de ene is een actievere volger dan de ander, maar je maakt zelf BEWUST de keuze om binnen 4 tot 24 uur nadat de concerten waren uitverkocht teveel geld online te betalen op de zwarte markt. Gewoon even rustig afwachten is er ook niet meer bij.
Je doet nu net alsof het nu wel vanzelfsprekend zal zijn dat iedereen die een kaartje wil er eentje zal krijgen door deze extra 2 concerten. 5 jaar geleden waren de 2 concerten (120.000 kaarten) ook binnen een uurtje uitverkocht. Nu komen er in totaal 70.000 kaarten beschikbaar, dus ook avond 3 en 4 zullen binnen no-time zijn uitverkocht.

Ik ben het gedeeltelijk wel met je eens hoor, maar als je echt de zekerheid wilt hebben dat je er bij bent (en je hebt niet via de presale kaarten gekocht of het geluk bij de normale sale) zal je ze toch wat duurder moeten kopen. Ook ondanks de 2 extra concerten.
  dinsdag 9 december 2014 @ 12:00:29 #82
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_147418235
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:55 schreef CoExist het volgende:
Ik vind kleinschalige concerten prettiger.
Heb U2 nog niet in indoor arena's mogen mee maken.
De vorige 3 tours allemaal in stadions gezien.

Elevation Tour
01/08/2001 @ GelreDome, Arnhem

Vertigo Tour
13/07/2005 @ ArenA, Amsterdam

360 Tour
20/07/2009 @ ArenA, Amsterdam
15/08/2009 @ Wembley, London
22/09/2010 @ Stade Roi Baudouin, Brussel
Elevation heb ik zelf in de Koeln Arena gezien, ofwel vergelijkbaar met de Ziggo Dome. Inderdaad een leuke sfeer en wat anders dan een stadionconcert. De elevation tour paste voor mijn gevoel niet bij het Gelredome. Gelukkig speelt daar bijna niemand meer. Sfeerloos stadion.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_147418291
De Elevation Tour zou eerst in Utrecht worden gehouden en werd pas later verplaatst naar het GelreDome.
Ik denk dat de (relatief intieme) show inderdaad beter tot zijn recht was gekomen in een arena.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 12:04:31 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_147418312
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:57 schreef SeaOfRegrets het volgende:

[..]

Ik gok erop dat teveel mensen de keuze hebben gemaakt, doe mij maar de best mogelijke tickets, i.p.v. zelf even bewust kiezen voor een bepaald prijsniveau. Zelf heb ik, zoals ik al eerder heb opgeschreven letterlijk 4x kaartjes kunnen kopen in een kwartier tijd gisteren. Iedere keer even de instelling aangepast, want die 180,00 kaarten hoef ik niet te hebben.
Ik weet niet hoor, of er nou echt een groot percentage bezoekers is dat zich helemaal niet van tevoren verdiept in de beschikbare kaarttypes en klakkeloos de duurste koopt.
Feit is dat het aantal vakken met dure kaarten veel groter is dan de vakken met normale prijzen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 9 december 2014 @ 12:05:44 #85
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_147418331
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:59 schreef Alloch87 het volgende:

[..]

Je doet nu net alsof het nu wel vanzelfsprekend zal zijn dat iedereen die een kaartje wil er eentje zal krijgen door deze extra 2 concerten. 5 jaar geleden waren de 2 concerten (120.000 kaarten) ook binnen een uurtje uitverkocht. Nu komen er in totaal 70.000 kaarten beschikbaar, dus ook avond 3 en 4 zullen binnen no-time zijn uitverkocht.

Ik ben het gedeeltelijk wel met je eens hoor, maar als je echt de zekerheid wilt hebben dat je er bij bent (en je hebt niet via de presale kaarten gekocht of het geluk bij de normale sale) zal je ze toch wat duurder moeten kopen. Ook ondanks de 2 extra concerten.
Ach ik blijf erbij, een actieve U2 volger zag dit van mijlenver aankomen :) ik heb gelukkig niet die 180 euro kaarten waar sommige mensen mee opgescheept zit. U2 is geweldig, maar een avondje uit wordt zo wel heel duur.

Zelf ga ik voor de 33 euro kaartjes voor de laatste avond. Gewoon nog even goedkoop een avondje erheen. 1e concert sta ik in Amsterdam en in Antwerpen hele mooie,maar niet te dure zitplaatsen.
3x houd ik het dan dit jaar ook bij, normaal zou ik er nog wel 2 bijpakken, maar financieel gezien heb ik het er gewoon niet meer voor over. Zeker met het oog op 2016.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_147418376
Is het nog mogelijk om nu te subscriben voor de presale?
  dinsdag 9 december 2014 @ 12:10:01 #87
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_147418397
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, of er nou echt een groot percentage bezoekers is dat zich helemaal niet van tevoren verdiept in de beschikbare kaarttypes en klakkeloos de duurste koopt.
Feit is dat het aantal vakken met dure kaarten veel groter is dan de vakken met normale prijzen.
Klopt geef ik je gelijk in, de 150 euro kaarten van de Arena van de vorige tour waren relatief gezien een kleiner aantal op de totale hoeveelheid. Nu zijn die 180 euro kaarten wel een heel groot deel van de tribunes, maar even van te voren kijken wat het kost en welke prijsniveau je wilt lijkt mij gewoon normaal.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:03 schreef CoExist het volgende:
De Elevation Tour zou eerst in Utrecht worden gehouden en werd pas later verplaatst naar het GelreDome.
Ik denk dat de (relatief intieme) show inderdaad beter tot zijn recht was gekomen in een arena.
Klopt, al helemaal vergeten. Jaarbeurshallen waren dat toch? Daar paste die tour al helemaal niet bij qua soort show.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_147418417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:05 schreef SeaOfRegrets het volgende:

[..]

Ach ik blijf erbij, een actieve U2 volger zag dit van mijlenver aankomen :) ik heb gelukkig niet die 180 euro kaarten waar sommige mensen mee opgescheept zit. U2 is geweldig, maar een avondje uit wordt zo wel heel duur.

Zelf ga ik voor de 33 euro kaartjes voor de laatste avond. Gewoon nog even goedkoop een avondje erheen. 1e concert sta ik in Amsterdam en in Antwerpen hele mooie,maar niet te dure zitplaatsen.
3x houd ik het dan dit jaar ook bij, normaal zou ik er nog wel 2 bijpakken, maar financieel gezien heb ik het er gewoon niet meer voor over. Zeker met het oog op 2016.
Ja natuurlijk heb je gelijk, de echte fan moet dit zien aankomen. Maar niet iedereen is een echte fan. Het gros van de mensen verdiept zich echt niet zo in hoe en wat met de kaartjes. Die zijn zich er echt niet bewust van dat er misschien wel een 3e of 4e concert kan komen. Dus dan is het ook niet gek dat die dure kaartjes gaan kopen. Jij en ik hebben alles van tevoren uitgezocht en weten wat we kunnen verwachten bij het bestellen van de kaarten, wij zijn echter geen representatief beeld van de gemiddelde bezoeker.

Aan de ene kant hadden ze die concerten natuurlijk meteen in kunnen plannen. Aan de andere kant moet men gewoon blij zijn dat die extra concerten er zijn.
pi_147418492
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:00 schreef SeaOfRegrets het volgende:

[..]

Elevation heb ik zelf in de Koeln Arena gezien, ofwel vergelijkbaar met de Ziggo Dome. Inderdaad een leuke sfeer en wat anders dan een stadionconcert. De elevation tour paste voor mijn gevoel niet bij het Gelredome. Gelukkig speelt daar bijna niemand meer. Sfeerloos stadion.
Ik denk niet dat je de sfeer echt kan plannen bij het bepalen van welke stadion je optreedt. Ik ben 5 jaar geleden zowel naar de Arena als naar het Koning Boudewijn Stadion geweest.

In principe zou je denken dat de Arena veel sfeervoller is.. Een dicht dak, stijle tribunes, een kleinere arena. Maar toch van ik de sfeer in het koning boudewijn stadion onbeschrijflijk mooi. Maar dat kwam vooral ook doordat het miezerde. Het klinkt heel gek, maar het lichte regenachtige weer zorgde juist voor een prachtige sfeer. Zeker wanneer ze Bad speelde. Natuurlijk speelt het stadion wel een belangrijke rol, maar ik denk wel dat meerdere factoren de sfeer bepalen.
pi_147418635
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:11 schreef Alloch87 het volgende:

Maar niet iedereen is een echte fan. Het gros van de mensen verdiept zich echt niet zo in hoe en wat met de kaartjes.
Ja sorry hoor, maar dat is dan dom. Tegenwoordig lijkt het haast wel alsof niemand zichzelf meer kan informeren. Alles moet worden voorgekauwd of men snapt het niet. Als het niet 10.000 keer in Jip-en-Janneke taal wordt aangeboden is het de schuld van de aanbieder dat de klant het niet snapt. Hou toch even op. Dat terwijl er via internet meer informatie dan ooit zo beschikbaar is.

Als mensen zich niet (laten) informeren en ze hebben het geld (en vooral de wil) om dure kaartjes te kopen kan ik daar geen enkele medelijden mee hebben.

Ik heb genoeg geld maar wel van tevoren gezegd; ik wil staanplaatsen of de goedkoopste zitplaatsen. Die conclusie heb ik getrokken na één bezoekje aan de website van de Ziggo Dome.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_147418637
Ik vond persoonlijk Wembley Stadium het gaafst.
Stond in de inner circle en als je om je heen keek zag je 88.000 U2 fans uit hun dak gaan.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_147418724
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, maar dat is dan dom. Tegenwoordig lijkt het haast wel alsof niemand zichzelf meer kan informeren. Alles moet worden voorgekauwd of men snapt het niet. Als het niet 10.000 keer in Jip-en-Janneke taal wordt aangeboden is het de schuld van de aanbieder dat de klant het niet snapt. Hou toch even op. Dat terwijl er via internet meer informatie dan ooit zo beschikbaar is.

Als mensen zich niet (laten) informeren en ze hebben het geld (en vooral de wil) om dure kaartjes te kopen kan ik daar geen enkele medelijden mee hebben.

Ik heb genoeg geld maar wel van tevoren gezegd; ik wil staanplaatsen of de goedkoopste zitplaatsen. Die conclusie heb ik getrokken na één bezoekje aan de website van de Ziggo Dome.
Wat is daar in hemelsnaam dom aan? Stel ik ben geen grote U2 fan, maar ik heb gelezen in de krant dat ze naar Nederland komen en dat er vanaf maandag kaartjes besteld kunnen worden. Dus ik ga maandag naar ticketmaster, kom er pas heel laat doorheen, en kan alleen nog maar de duurdere kaartjes kopen. Ik wil er graag heen, heb het geld er voor, dus dan doe ik dat toch. Wat is er in hemelsnaam dom aan dit scenario? Hoe had ik kunnen weten dat er 2 extra concerten komen? Hoe had ik kunnen weten dat er een pre-sale was?

Niet iedereen zit dagelijks, zoals jij en ik, op internet alles uit te pluizen.
  dinsdag 9 december 2014 @ 12:26:38 #93
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_147418734
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:15 schreef Alloch87 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je de sfeer echt kan plannen bij het bepalen van welke stadion je optreedt. Ik ben 5 jaar geleden zowel naar de Arena als naar het Koning Boudewijn Stadion geweest.

In principe zou je denken dat de Arena veel sfeervoller is.. Een dicht dak, stijle tribunes, een kleinere arena. Maar toch van ik de sfeer in het koning boudewijn stadion onbeschrijflijk mooi. Maar dat kwam vooral ook doordat het miezerde. Het klinkt heel gek, maar het lichte regenachtige weer zorgde juist voor een prachtige sfeer. Zeker wanneer ze Bad speelde. Natuurlijk speelt het stadion wel een belangrijke rol, maar ik denk wel dat meerdere factoren de sfeer bepalen.
Dat klopt natuurlijk ook. Alleen het hele design van podium en tour klopte in mijn optiek niet bij de jaarbeurs en later Gelredome. In eerste instantie zouden ze naar de Ahoy gaan, dat klopte veel meer. Het was gemaakt voor zalen van 12 tot 18.000 man en geen stadion of sfeerloze jaarbeurs. Tevens heb ik toen maar gewoon mijn vakantie geboekt en lekker naar Keulen gegaan. Prima sfeer toen.

Ik vond zelf de vorige tour de sfeer in San Siro echt meesterlijk. Veel beter dan Amsterdam. Als je af en toe over de grens gaat, dan zie je dat Nederlands publiek toch vaak makker is dan wij zelf denken. Brussel was inderdaad ook een mooie avond, nog heerlijk geslapen in de Holiday Inn op 100 meter van mijn zitplaats in het stadion :). De afsluiter in Cardiff was ik destijds ook bij, die vond ik qua sfeer zelf weer iets minder, had daar meer van verwacht.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_147418772
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:26 schreef SeaOfRegrets het volgende:

[..]

Dat klopt natuurlijk ook. Alleen het hele design van podium en tour klopte in mijn optiek niet bij de jaarbeurs en later Gelredome. In eerste instantie zouden ze naar de Ahoy gaan, dat klopte veel meer. Het was gemaakt voor zalen van 12 tot 18.000 man en geen stadion of sfeerloze jaarbeurs. Tevens heb ik toen maar gewoon mijn vakantie geboekt en lekker naar Keulen gegaan. Prima sfeer toen.

Ik vond zelf de vorige tour de sfeer in San Siro echt meesterlijk. Veel beter dan Amsterdam. Als je af en toe over de grens gaat, dan zie je dat Nederlands publiek toch vaak makker is dan wij zelf denken. Brussel was inderdaad ook een mooie avond, nog heerlijk geslapen in de Holiday Inn op 100 meter van mijn zitplaats in het stadion :). De afsluiter in Cardiff was ik destijds ook bij, die vond ik qua sfeer zelf weer iets minder, had daar meer van verwacht.
Weet je wat misschien ook een beetje het probleem was... Het geluid in de Arena is zo ongelooflijk slecht. Wanner Bono gewoon praatte was hij echt niet te verstaan. In Brussel was dit wel iets beter. Daarom heb ik ook zo onwijs veel zin in Ziggo en Sportpaleis. Niet alleen vanwege de intiemere setting, maar ook vooral vanwege het geluid. In de Ziggo is deze namelijk echt uitstekend. Over Sportpaleis kan ik niet oordelen, daar ben ik nog nooit geweest.
  dinsdag 9 december 2014 @ 12:30:14 #95
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_147418803
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:21 schreef CoExist het volgende:
Ik vond persoonlijk Wembley Stadium het gaafst.
Stond in de inner circle en als je om je heen keek zag je 88.000 U2 fans uit hun dak gaan.
O.a. in Amsterdam stond ik in de binnenring. Die dag had ik er wel spijt van. Binnenring is mooi, maar ik stond aan het hek voor The Edge. Een enkele keer een mooie close up foto van gemaakt, maar ik heb Adam en Larry nooit gezien, omdat ik te dichtbij stond. Leuk om een keer mee te maken, maar zo vooraan doe ik niet meer. Gewoon middenin die ring is ook goed.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_147418821
Ik ben overigens wel ontzettend benieuwd wat het voorprogramma zal zijn. Meestal zijn dit ook niet de eerste de beste.
  dinsdag 9 december 2014 @ 12:35:57 #97
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_147418925
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:31 schreef Alloch87 het volgende:
Ik ben overigens wel ontzettend benieuwd wat het voorprogramma zal zijn. Meestal zijn dit ook niet de eerste de beste.
Een beetje afwisseling daarin zou leuk zijn. Ik heb destijds iets teveel Snow Patrol gezien. Glasvegas en Interpol waren wel weer leuk.

Ik hoop eigenlijk een keer verrast te worden met een leuke act, niet iets van het statuur Snow Patrol.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 12:37:55 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_147418970
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:31 schreef Alloch87 het volgende:
Ik ben overigens wel ontzettend benieuwd wat het voorprogramma zal zijn. Meestal zijn dit ook niet de eerste de beste.
nou we het toch over de Elevation tour hebben, ik kan Kelis nog herinneren in het Gelredome. :r
Vertigo was dan een stuk beter, met Snow Patrol.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 9 december 2014 @ 12:41:21 #99
396232 SeaOfRegrets
El pueblo vencerá
pi_147419044
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:37 schreef Gert het volgende:

[..]

nou we het toch over de Elevation tour hebben, ik kan Kelis nog herinneren in het Gelredome. :r
Vertigo was dan een stuk beter, met Snow Patrol.
In duitsland was het ook niet veel beter. Duits voorprogramma. Enige wat ik nog weet is dat er 15 man op het podium stond. Slechter dan Kelis was het niet, maar ook niet super.

Al helemaal vergeten Snow Patrol was ook in 2005 voorpogramma ja, vandaar mijn gevoel van teveel snow patrol.
"Life can only be understood backwards, but must be lived forwards" (Kierkegaard)
pi_147419100
Kaiser Chiefs en The Killers tijdens de Vertigo Tour. :)
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')