abonnement Unibet Coolblue
pi_147384328
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks al vier keer verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.


Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter, anti-carnaval, kraker, minnaar van DeJori)
DeJori (wil aangesproken worden als DeJori. Zorgt voor de veiligheid in dit topic. Minnaar van bijdehand)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutmanager (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd, gebanned for life ;( ( maar dan toch niet :')))
muhahaha (Late aanschuiver en mixdrankjes ditdat :9)
BlackLining (Leidenaar)
Neo-Mullen (Limbo)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
mjan (Wederhelft van C2B.)
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)

Meeting?
Op aanvraag :7

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Misstique op 11-12-2014 14:49:44 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 8 december 2014 @ 09:55:58 #2
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_147384332
Danku
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_147384334
Wat duurde dat weer lang zeg. Prutser.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_147384336
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Loekie > Pardoes.

Die idiote Pardoes die ze overal pushen daar is gewoon niet leuk :P
Pardoes heeft de Spaanse griep, het zombievirus en is communistisch.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 8 december 2014 @ 09:56:51 #5
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_147384342
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:56 schreef BlackLining het volgende:
Wat duurde dat weer lang zeg.
Ik zal mobiel dus ik moest eerst mijn lover dmen.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_147384349
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 09:56 schreef BlackLining het volgende:
Wat duurde dat weer lang zeg. Prutser.
Said no woman ever.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_147384357
quote:
99s.gif Op maandag 8 december 2014 09:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Pardoes heeft de Spaanse griep, het zombievirus en is communistisch.
Een communistische variant van het Carnaval Festival lijkt me geniaal.

Misschien iets voor het Memento Park in Budapest.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 8 december 2014 @ 09:59:21 #8
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_147384387
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Een communistische variant van het Carnaval Festival lijkt me geniaal.

Misschien iets voor het Memento Park in Budapest.
Jij bent alsof ze een kloon hebben gemaakt van mij en alles wat ik vind hebben omgedraaid. Of ja, ik zou jouw kloon zijn dan.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_147384419
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 09:59 schreef DeJori het volgende:

[..]

Jij bent alsof ze een kloon hebben gemaakt van mij en alles wat ik vind hebben omgedraaid. Of ja, ik zou jouw kloon zijn dan.
Qua politiek zit ik links van het spectrum, maar heb een zwak voor Communistische Propaganda :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147384427
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Een communistische variant van het Carnaval Festival lijkt me geniaal.

Misschien iets voor het Memento Park in Budapest.
Ik zou het ook wel kijken. Dat je zo van China (waar Mao miljoenen mensen de dood in hongert) naar Rusland (waar we de Goelag en zijn arbeiders kunnen bewonderen) naar Cuba (waar mannen met sigaren paffen terwijl de bevolking crepeert) naar Noord Korea (waar men de goddelijke leider aanbidt terwijl een ander deel van de bevolking in concentratiekampen zit). _O_ Must see!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_147384452
quote:
99s.gif Op maandag 8 december 2014 10:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik zou het ook wel kijken. Dat je zo van China (waar Mao miljoenen mensen de dood in hongert) naar Rusland (waar we de Goelag en zijn arbeiders kunnen bewonderen) naar Cuba (waar mannen met sigaren paffen terwijl de bevolking crepeert) naar Noord Korea (waar men de goddelijke leider aanbidt terwijl een ander deel van de bevolking in concentratiekampen zit). _O_ Must see!
En nadien de attractie een 10/10 score geven anders wordt je het park uitgezet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147384469
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 10:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En nadien de attractie een 10/10 score geven anders wordt je het park uitgezet.
En je salaris afgeven aan de Partij!

Maar Roemer tegenkomen in het sprookjesbos is toch het mooiste wat er is.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 8 december 2014 @ 10:05:42 #13
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_147384493
quote:
99s.gif Op maandag 8 december 2014 10:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En je salaris afgeven aan de Partij!

Maar Roemer tegenkomen in het sprookjesbos is toch het mooiste wat er is.
Inspiratie opdoen voor z'n partijprogramma :')
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_147384553
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 10:05 schreef DeJori het volgende:

[..]

Inspiratie opdoen voor z'n partijprogramma :')
'Ooooh, die rode schoentjes dansen!'
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_147384666
quote:
99s.gif Op maandag 8 december 2014 10:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En je salaris afgeven aan de Partij!

Maar Roemer tegenkomen in het sprookjesbos is toch het mooiste wat er is.
Best een sympathieke gast, maar ja... dat is Wilders ook tot ie over politiek begint :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147384702
quote:
99s.gif Op maandag 8 december 2014 10:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

'Ooooh, die rode schoentjes dansen!'
Die ezel die gouden munten schijt is misschien ook wel handig. Voor de begroting.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_147384782
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 10:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Die ezel die gouden munten schijt is misschien ook wel handig. Voor de begroting.
Da's meer wat voor Dijsselbloem ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147397720
Ha jongens :W
Eindelijk leven in de brouwerij.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_147398035
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 8 december 2014 @ 23:00:21 #20
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_147409504
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:34:13 #21
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_147428781
Handje, het wordt tijd voor een kerstavatar:

Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  dinsdag 9 december 2014 @ 19:26:56 #22
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_147430436
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:34 schreef DeJori het volgende:
Handje, het wordt tijd voor een kerstavatar:

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:00 schreef Muisraket het volgende:

[..]

_O_
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_147433220
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:34 schreef DeJori het volgende:
Handje, het wordt tijd voor een kerstavatar:

[ afbeelding ]
O+ Mag er bewegende sneeuw bij? :@ I like :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:08:13 #24
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_147434235
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

O+ Mag er bewegende sneeuw bij? :@ I like :D
Zal het nog proberen :D
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_147443703
Creabea :P
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')