abonnement Unibet Coolblue
pi_147404699
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Al is de stad Liverpool niet zo boeiend toch?
Zak jij ff in een bakkie pleur :(

Prachtige stad. Niet prachtig op z'n Parijs-prachtig. Maar veel cultuur, hele open bevolking (ga ergens in een kroeg zitten en twee tellen later heb je vijf nieuwe vrienden), je kunt er prima shoppen (Liverpool One _O_)
pi_147404710
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2014 21:10 schreef donroyco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bitch, please.
Nou ja misschien is ie goed. Kom ik niet achter omdat ie telkens geblesseerd is :')
pi_147404811
Hier gaat het overigens ook prima _O_

pi_147404832
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:11 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Nja knap lastig. In ieder geval, via de officiele site. Via van die schemerige resellers kan het altijd wel. Als je ooit, op ruime tijd vantevoren, weet dat je tijd/geld hebt, kan je me een PM sturen, kan ik evt kaarten voor je kopen.
ivm werk en andere omstandigheden is het er nooit van gekomen, maar staat voor komend jaar echt op de planning. Dan moet het gewoon. Mocht ik gaan, zal ik dit inderdaad ruim vantevoren in plannen ivm werk enzo :).

Iig al bedankt :).
pi_147405131


Wat een pot, drie doelpunten achterstaan en toch nog winnen. Zelfs nog drie goals afgekeurd wegens buitenspel.
pi_147405167
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:22 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een pot, drie doelpunten achterstaan en toch nog winnen. Zelfs nog drie goals afgekeurd wegens buitenspel.
Hoe de neuk speel je haha :') das wel heel onstabiel.
pi_147405236
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:23 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Hoe de neuk speel je haha :') das wel heel onstabiel.
Dit is de eerste pot die zo gespeeld wordt. Of er moet onlangs een update geweest zijn die m'n tactiek verknald heeft..

pi_147405247
Titelkansen kunnen ook weer de kast in. Heb nog niet naar de uitslagen van de concurrenten gekeken, maar sta in eigen huis binnen het uur met 0-4 achter tegen AZ :').
pi_147405324
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:24 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Dit is de eerste pot die zo gespeeld wordt. Of er moet onlangs een update geweest zijn die m'n tactiek verknald heeft..

[ afbeelding ]
freak incident. Kan gebeuren
pi_147405344
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:24 schreef Alovenac het volgende:
Titelkansen kunnen ook weer de kast in. Heb nog niet naar de uitslagen van de concurrenten gekeken, maar sta in eigen huis binnen het uur met 0-4 achter tegen AZ :').
Je speelt met Ajax?
pi_147405376
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:27 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Je speelt met Ajax?
PSV.
pi_147405403
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:27 schreef Alovenac het volgende:

[..]

PSV.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 23:53 schreef Vanillekwark het volgende:
De tactiek!
Allereerst: De opstelling (overigens zul je screenshots van Tranmere en LFC door elkaar zien. Toen ik met deze post begon was ik bezig met Tranmere, daarna ben ik even verder gegaan in mijn LFC-game. Maar beide ploegen gebruiken exact dezelfde tactiek :)

[ afbeelding ]

Let even niet op de namen aub. Deze opstelling is verre van ideaal, maar ik heb nogal een blessuregolf (Lallana is b.v. echt geen Raumdeuter)

Team instructions:
[ afbeelding ]

Onderbouwing tactiek:

Ik heb bewust geen player instructions! In de lagere divisies werkt dat in mijn mening beter. Aangezien je in de lagere divisies met ontiegelijke beunhazen aan het spelen bent, niet teveel instructies meegeven. Je geeft ze een rol, als ze zich goed aan die rol houden mag je jezelf al gelukkig prijzen. So far heb ik het echter ook niet nodig in de Premier League, dus geen klachten.

Player roles (met uitleg)

Keeper - gewoon, keepers. Die flap moet ballen tegenhouden.
LB en RB: ingesteld als full back, met rol attacking. Spelers met loopvermogen is het belangrijkst hier.

De twee centrale verdedigers gewoon centrale verdedigers met rol defend. Wederom geen franjes. Die bal naar voren als het moet.

Verdedigend middenvelder: Anchor man. Je hebt flink aanvallende backs, die CB's kunnen wel wat hulp gebruiken.

LCM: Ball winning midfielder. Zie anchor man :P dat middenveld moet stabiel zijn.

RCM: advanced playmaker. Deze moet een leuke pass + inzicht hebben als het even kan

AML: Winger, met rol support. Als je een echt zwakke ploeg hebt, of tegen een grotere ploeg speelt, kan je die omzetten naar defensive winger zelfs.

AMR: De _O_ raumdeuter _O_. Een winger die goed kan afmaken, of gewoon een spits. De raumdeuter is niks meer en niks minder dan een afmaker, maar dan op de flanken ipv in de punt. Daarom ook dat versterkte middenveld, verwacht van deze speler niks qua meeverdedigen.

Spits: Valse nummer 9. Dit heeft 2 redenen. Als de spits wat wegzakt om de bal te ontvangen heeft de verdediging van de tegenstander 2 keuzes: doordekken, of vrij laten. Laten ze hem vrij, kan hij de bal ontvangen, en op de verdedigers afrennen. Dekt er ene door, creert dat ruimte voor de Raumdeuter om naar binnen te trekken. 1 doorsteek later en je hebt een goal 

Wat dit principe van op rechts een raumdeuter en op links een winger op support/defensive winger eigenlijk doet is dat bij aanval je 4-3-3 speelt, want die defensive winger gaat gewoon mee vooruit, maar in verdedigend opzicht trekt die winger zich echter terug het middenveld op, waardoor je formatie meer op 4-4-2 gaat lijken, en defensief wat meer solide is. Ook voor die defensive winger is loopvermogen wel fijn :P

Duurde bij mij ongeveer 10 wedstrijden voordat ze aan de tactiek gewend waren, maar werkte perfect daarna _O_

De tactiek in actie!

[ afbeelding ]

Zoals je ziet, in verdedigende situaties wordt deze opstelling meer een 4-4-2. De defensive winger (in het gele rondje) trekt zich terug richting middenveld, en de playmaker (oranje rondje) trekt naar rechts op de ruimte op te vullen van de raumdeuter (nummer 57)

[ afbeelding ]

Bij aanval echter, verandert het echt in een 4-3-3, waarbij de centrale spits vaak iets verder terug staat tov de wingers. (De verdedigers zijn de blauwe rondjes., middenveld geel, aanval rood) De backs staan erg hoog, het middenveld is meestal vrij compact. Kijk ook waar de AMR staat. Randje buitenspel, meer als een echte afmaker.

[ afbeelding ]

In de omschakeling gebeurt het ook vaak dat de AMR (de Raumdeuter) alleen voorin hangt, en de nummer 9 zich terug laat zakken. Zie onderstaand plaatje. Wederom valt op dat de linkerwinger helemaal terug mee aan het verdedigen is. De spits is ook teruggezakt naar het middenveld. De Raumdeuter staat echter in de rug van zijn directe verdediger, te loeren op een counterkans.
De rode pijlen geven zijn mogelijke looplijnen hier aan. De rechtsback (groen omcirkeld) staat op het punt de bal te onderscheppen. Die heeft twee logische afspeelmogelijkheden: De teruggezakte nummer 9 (of de nummer 6 vlak naast de nummer 9), of in een keer de bal doorvegen naar de raumdeuter. (de groene pijlen dus)

De spits (of nummer 6) kunnen in dit geval dan de bal wederom de diepte inspelen voor de raumdeuter om in te rennen. (de blauwe pijl). De verdedigers van de tegenstander zijn nog richting mijn helft aan het lopen, de raumdeuter is de enige die richting goal vd tegenstander loopt. Als de pass komt, is hij vrij. In dit geval koos de rechtsback voor de spits, en die gaf de pass op de raumdeuter, maar die knalde hem de stratosfeer in. Dat kan ook gebeuren :P
Mochten mensen interesse hebben, hier heb ik de tactiek online gezet.

http://www.filedropper.com/4-3-3vanillekwark

Bedenk wel: Dit is geen wondermiddel. Als je moraal kut is, je vorm slecht, zal deze tactiek alleen je niet redden. Spelers moeten ook wennen aan de tactiek (dat gaat overigens sneller als je al een 4-3-3 variant spelt momenteel)

Echter, na die wenperiode, bleek dit de tactiek te zijn die me van onderaan naar bovenaan heeft gekregen :) Hoop dat jullie er wat aan hebben, en sta uiteraard open voor feedback ;)
Tried and tested met LFC (Met depay op links) en Ajax :P Zou ook voor PSV moeten werken _O_
pi_147405623
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

[..]

Tried and tested met LFC (Met depay op links) en Ajax :P Zou ook voor PSV moeten werken _O_
Thanks, maar vind het toch leuker om met een eigen taktiek succes te halen :P. Komend seizoen even investeren in de verdediging en dat wat tweaken en dan moet het een stuk beter gaan lopen.
pi_147405707
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:32 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Thanks, maar vind het toch leuker om met een eigen taktiek succes te halen :P. Komend seizoen even investeren in de verdediging en dat wat tweaken en dan moet het een stuk beter gaan lopen.
Begrijpbaar ;) Je zou er toch de selectie voor moeten hebben. Idd misschien wat meer solide achterin.
pi_147405826
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:34 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Begrijpbaar ;) Je zou er toch de selectie voor moeten hebben. Idd misschien wat meer solide achterin.
Normaal gesproken Isimat met Bruma achterin. Maar Isimat veel geschorst, waardoor het nog wel eens wat rouleert. Willems en Arias willen nog wel eens een foutje maken.

Linssen is veel geblesseerd de laatste tijd, scoort toch altijd wel wat op AML en dan Depay op AMC. Nu dus noodgedwongen met Depay op AML en Maher AMC (aangezien ik vind dat Wijnaldum in deze selectie meer rendement haalt uit zijn positie op MC). Voor komend seizoen maar eens investeren in een goede VR, creatieve MC en evt. nog een degelijke spits achter Luuk de Jong. Locadia presteert echt 0,0 sinds mijn definitieve keuze op De Jong is gevallen.
pi_147405919
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:37 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Normaal gesproken Isimat met Bruma achterin. Maar Isimat veel geschorst, waardoor het nog wel eens wat rouleert. Willems en Arias willen nog wel eens een foutje maken.

Linssen is veel geblesseerd de laatste tijd, scoort toch altijd wel wat op AML en dan Depay op AMC. Nu dus noodgedwongen met Depay op AML en Maher AMC (aangezien ik vind dat Wijnaldum in deze selectie meer rendement haalt uit zijn positie op MC). Voor komend seizoen maar eens investeren in een goede VR, creatieve MC en evt. nog een degelijke spits achter Luuk de Jong. Locadia presteert echt 0,0 sinds mijn definitieve keuze op De Jong is gevallen.
Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic Luka Jovic
pi_147406013
Had ik Luka Jovic al genoemd voor in de spits?
pi_147406523
Appeltje eitje :')

pi_147406566
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nog niet helemaal ingespeeld natuurlijk.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
4-2-3-1 werk niet helemaal lekker in deze versie merk ik. 4-2-4 of 4-1-2-2-1 werkt een stuk beter.
pi_147406602


Ik dacht dat deze toch wel op de lijst met gebande namen zou staan...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 8 december 2014 @ 21:57:28 #146
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_147406668
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:12 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Zak jij ff in een bakkie pleur :(

Prachtige stad. Niet prachtig op z'n Parijs-prachtig. Maar veel cultuur, hele open bevolking (ga ergens in een kroeg zitten en twee tellen later heb je vijf nieuwe vrienden), je kunt er prima shoppen (Liverpool One _O_)
Nice :) Ga ik sowieso eens doen
Oh.
  maandag 8 december 2014 @ 21:57:58 #147
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_147406691
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

4-2-3-1 werk niet helemaal lekker in deze versie merk ik. 4-2-4 of 4-1-2-2-1 werkt een stuk beter.
Ooh in mijn Ajax game werkt dat ook wel goed hoor. Lekker veel scoren.
Oh.
pi_147406882
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ooh in mijn Ajax game werkt dat ook wel goed hoor. Lekker veel scoren.
Met 4-2-3-1 bij PSV afgetekend kampioen geworden. 94 punten, 100+ doelpunten. Maar Europees breek ik geen potten. ;(
  maandag 8 december 2014 @ 22:06:12 #149
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_147407058
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 22:01 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Met 4-2-3-1 bij PSV afgetekend kampioen geworden. 94 punten, 100+ doelpunten. Maar Europees breek ik geen potten. ;(
Europees verloor ik net met 6-3 van PSG :')

Wel met 2-1 bij Barca gewonnen :)
Oh.
pi_147407073
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 22:01 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Met 4-2-3-1 bij PSV afgetekend kampioen geworden. 94 punten, 100+ doelpunten. Maar Europees breek ik geen potten. ;(
Tegen topploegen mis je die DMF denk ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')