abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage zondag 7 december 2014 @ 20:40:13 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147370691
Ik Vertrek
Serie reportages waarin Nederlanders, die hun geluk in het buitenland gaan beproeven, worden gevolgd. Om uiteenlopende redenen vertrekken steeds meer mensen uit Nederland. De zon, de vrijheid, de mentaliteit of ouderwets ondernemersschap spelen een rol in de verstrekkende beslissing om je voorgoed in het buitenland te vestigen en hier huis en haard op te zeggen. Ook dit seizoen volgen we uiteenlopende gezinnen en stellen. Waar gaan ze naar toe? Waarom en wat laten ze achter? We zien de laatste voorbereidingen in Nederland, het emotionele afscheid van vrienden en familie en de eerste onzekere stappen in het land van bestemming. Van alle voorspoed en tegenslag is de kijker direct getuige gedurende de eerste spannende maanden in het nieuwe thuisland.



Elke zaterdag vanaf uur 21:10 op Nederland 1.
Vorige topics: Topicreeks: Ik vertrek

De Ik Vertrek-bingokaart: https://bingobaker.com/play/111385
pi_147371668
Ik kwam deze net tegen op Youtube:

Waarheid als een koe. _O_
pi_147371841
Wat krijgen de deelnemers eigenlijk? Als ik dat verslag zo lees is het ook niet altijd een genot, dus er moet ook wel iets tegenover staan toch?
pi_147371859
Gratis reclame?
pi_147372143
Gratis reclame inderdaad.
pi_147372317
Die klussende bejaarden, ook zo standaard :{
Mijn familie zou mij uitlachen als ik om hulp zou vragen :') ;(
  † In Memoriam † zondag 7 december 2014 @ 21:25:54 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147372683
Mijn ouders zijn bijna 80, maar zouden zeker willen helpen. Al is het maar schoonmaken of wat schilderwerk. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 7 december 2014 @ 21:28:14 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147372787
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef Zocalo het volgende:
Wat krijgen de deelnemers eigenlijk? Als ik dat verslag zo lees is het ook niet altijd een genot, dus er moet ook wel iets tegenover staan toch?
Ik denk dat de meesten graag meedoen voor de reclame. Ze richten zich vrijwel zonder uitzondering op Nederlanders. Hetzelfde als bij die 'Blijker-programma's' over die zieltogende hotels en restaurants, al kregen ze daar geloof ik wel altijd wat meubilair en zo.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 7 december 2014 @ 21:38:56 #9
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_147373246
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Die klussende bejaarden, ook zo standaard :{
Mijn familie zou mij uitlachen als ik om hulp zou vragen :') ;(
Wat ik opvallender vond is dat er ook geld is geleend bij familie en vrienden. Daar zou ik toch mijn bedenkingen bij hebben.
pi_147373797
quote:
99s.gif Op zondag 7 december 2014 21:28 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik denk dat de meesten graag meedoen voor de reclame. Ze richten zich vrijwel zonder uitzondering op Nederlanders. Hetzelfde als bij die 'Blijker-programma's' over die zieltogende hotels en restaurants, al kregen ze daar geloof ik wel altijd wat meubilair en zo.
Er keken gisteren 1.4 miljoen mensen. Als 1% daarvan een boeking overweegt en met die insteek op de site gaat kijken, heb je al een mooie start.

Of met betrekking tot een andere uitzending: als 0,00001% van de kijkers besluit een fiets in de bossen in Zweden te gaan kopen, heb je al een verdubbeling van je jaaromzet.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_147381637
Die verbouwing heb je niet voor 5 ton
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147381795
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 01:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die verbouwing heb je niet voor 5 ton
Dat is het mooie daar, je hebt dus nog wel banken die gewoon willen investeren in kleine ondernemers.... echt petje af, als je hier in NL om krediet vraagt, als kleine ondernemer, dan krijg nul op rekest, want de HBO'er, die ze erop af moeten sturen kost al "veels te veel" geld/u.
Oostenrijk doet het echt veel beter dan NL, wat dat betreft.
NL laat echt ook veel kansen schieten zo. Dit terwijl ik vandaag nog las dat het fractioneel bankieren het eigenlijk veel beter doet dan de zakenbanken.
Eigenlijk moet die hele banken/VVD kliek hier in NL helemaal niets hebben van kleine ondernemers. En eigenlijk zijn dat de echte ondernemers, grote bedrijven zijn ook als kleine jongens begonnen (lees het verhaal van Apple en Steve Jobs maar), en daar hebben ze in NL dus Scheisse c.q. maling aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 08-12-2014 02:03:57 ]
I´m back.
pi_147382723
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 01:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is het mooie daar, je hebt dus nog wel banken die gewoon willen investeren in kleine ondernemers.... echt petje af, als je hier in NL om krediet vraagt, als kleine ondernemer, dan krijg nul op rekest, want de HBO'er, die ze erop af moeten sturen kost al "veels te veel" geld/u.
Oostenrijk doet het echt veel beter dan NL, wat dat betreft.
NL laat echt ook veel kansen schieten zo. Dit terwijl ik vandaag nog las dat het fractioneel bankieren het eigenlijk veel beter doet dan de zakenbanken.
Eigenlijk moet die hele banken/VVD kliek hier in NL helemaal niets hebben van kleine ondernemers. En eigenlijk zijn dat de echte ondernemers, grote bedrijven zijn ook als kleine jongens begonnen (lees het verhaal van Apple en Steve Jobs maar), en daar hebben ze in NL dus Scheisse c.q. maling aan.
Geen idee wat ze zelf inbrengen maar als ik het zo inschat is het 7 ton bank en 3 ton hun

7 ton a 4,5% = 31.500 plus 20.000 afbetaling

Er van uitgaande dat je 15 weken per jaar vol zit a 500 euro per appartement dan heb je het over 60.000 euro omzet per jaar.

Das toch een flink risico voor de bank al kunnen ze altijd het hypotheekrecht uitoefenen maar daar zijn die mensen weer niet mee geholpen.

Het kan wel, 15 weken per jaar vol, oktober en november verhuren aan een skiploeg tegen kostprijs en je bent een heel eind.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Redactie Frontpage maandag 8 december 2014 @ 09:51:22 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147384235
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 04:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Geen idee wat ze zelf inbrengen maar als ik het zo inschat is het 7 ton bank en 3 ton hun

7 ton a 4,5% = 31.500 plus 20.000 afbetaling

Er van uitgaande dat je 15 weken per jaar vol zit a 500 euro per appartement dan heb je het over 60.000 euro omzet per jaar.

Das toch een flink risico voor de bank al kunnen ze altijd het hypotheekrecht uitoefenen maar daar zijn die mensen weer niet mee geholpen.

Het kan wel, 15 weken per jaar vol, oktober en november verhuren aan een skiploeg tegen kostprijs en je bent een heel eind.
60k omzet, gaat inkoop, gaswaterlicht, verzekeringen, belasting en salaris vanaf, komt rente bij. Je kunt 1 miljoen euro nooit afbetalen
pi_147389523
Weer een erg leuke aflevering. Die kerel mag wel blij zijn met zo'n vrouw die zo meegaand is om mee te gaan in zijn droom qua huis in Oostenrijk en verhaal omtrent 3e kind vond zij ook allemaal goed. Al miste ze wel tijd voor zichzelf, met drie kinderen wordt dan nog wat lastiger, maar manlief is natuurlijk wel klaar met klussen dus die mag ook best eens op de kinderen passen.

Ik denk wel dat ze dan helemaal een grotere en nieuwere auto nodig hebben met een derde kind erbij.
Het geld zit duidelijk allemaal in het huis. Ik ben zeer benieuw voor hoeveel geld ze nu eindelijk dit huis hebben gekocht en hoeveel verbouwingskosten ermee gemoeid waren. Het ziet er van binnen wel geweldig uit.
  Moderator / Miss SHO maandag 8 december 2014 @ 14:12:43 #16
22592 crew  Ole
pi_147389949
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:51 schreef SunChaser het volgende:

[..]

60k omzet, gaat inkoop, gaswaterlicht, verzekeringen, belasting en salaris vanaf, komt rente bij. Je kunt 1 miljoen euro nooit afbetalen
als je het maar goed kunt verkopen hoef je niet alles af te betalen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_147390155
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 21:51 schreef Fred_B het volgende:

Er keken gisteren 1.4 miljoen mensen. Als 1% daarvan een boeking overweegt en met die insteek op de site gaat kijken, heb je al een mooie start.

Zelfs al zou ik overwegen te boeken zou ik dat niet doen na het lezen van de blog, waarin ze onder andere klagen over gasten die niet weten hoe een Senseo werkt. Dat is gewoon not-done.
pi_147391116
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 09:51 schreef SunChaser het volgende:

[..]

60k omzet, gaat inkoop, gaswaterlicht, verzekeringen, belasting en salaris vanaf, komt rente bij. Je kunt 1 miljoen euro nooit afbetalen
Het past net maar het is geen vetpot en gewoon niet echt een berekening die de bank graag ziet. Zeker als je op het laatste moment met een budgetoverschrijding van 80k komt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147391565
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 14:12 schreef Ole het volgende:

[..]

als je het maar goed kunt verkopen hoef je niet alles af te betalen
Zoveel mensen Zinn er niet die effe 1.5 miljoen uit de zak schudden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147393742
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 01:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is het mooie daar, je hebt dus nog wel banken die gewoon willen investeren in kleine ondernemers....
Dat verbaasde mij ook. ^O^
pi_147398594
Tourisme is het enige wat ze hebben in de winter, Oostenrijk zal we moeten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  † In Memoriam † maandag 8 december 2014 @ 20:12:25 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147402169
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 04:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
7 ton a 4,5% = 31.500 plus 20.000 afbetaling

Er van uitgaande dat je 15 weken per jaar vol zit a 500 euro per appartement dan heb je het over 60.000 euro omzet per jaar.
Ze gaan veel meer binnenhalen dan jouw schatting. Zo te zien minimaal het dubbele:

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147402484
De hypotheekrente kan in Oostenrijk ook erg laag zijn bij inbreng eigen geld.
pi_147404869
Jan en feb zijn ook niet bepaald de gemiddelde maanden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  † In Memoriam † maandag 8 december 2014 @ 21:16:44 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147404916
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jan en feb zijn ook niet bepaald de gemiddelde maanden
Nee, maar die vallen wel in die 15 weken vol waar je mee rekent, toch?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147405107
6k per week binnenhalen is wel lekker natuurlijk maar in jan en feb liggen de prijzen het hoogste

Zeggen dat het dubbele gaat opleveren omdat ze in feb meer vragen is gewoon onzin
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 december 2014 @ 21:23:05 #27
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_147405171
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
6k per week binnenhalen is wel lekker natuurlijk maar in jan en feb liggen de prijzen het hoogste

Zeggen dat het dubbele gaat opleveren omdat ze in feb meer vragen is gewoon onzin
8 van de 15 volle weken is dus het dubbele, de andere 7 voor niks en dan kom je er gemiddeld op uit? Is dat de rekensom?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_147405275
8 weken vol in het winterseizoen tekenen ze zo voor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 december 2014 @ 21:26:17 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_147405308
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
8 weken vol in het winterseizoen tekenen ze zo voor
daar heb je gelijk in ja :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_147405493
Denk dat mijn schatting redelijk klopt, ik gun ze het beste maar het houdt niet over
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147420565
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
6k per week binnenhalen is wel lekker natuurlijk maar in jan en feb liggen de prijzen het hoogste

Zeggen dat het dubbele gaat opleveren omdat ze in feb meer vragen is gewoon onzin
De prijzen voor de zomer zijn vanaf 910 euro voor 14 dagen verblijf dus een flink stuk lager inderdaad. Het lijkt erop dat ze echter ook eind juli al vol zitten:

pi_147421497
Schat dat ze oktober en november tegen weggeef prijzen gaan weggeven aan bijvoorbeeld kleine skifederaties of sporters die op hoogtestage willen dus die 500/600 gemiddeld zal best dicht bij de waarheid zitten denk ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 december 2014 @ 15:13:43 #33
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_147422887
aflevering teruggekeken, ze hebben het best netjes voor elkaar. Weinig echt grote problemen en ze lijken geen vreemde eend in de bijt daar. Ze hebben veel van de standaard "Ik vertrek"-valkuilen vermeden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_147425253
Ook leuk om eens deelnemers te zien die niet onmiddellijk geiten en dergelijke aanschaffen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 december 2014 @ 16:48:40 #35
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_147425836
voor de TV was het maar goed dat er een nieuwe trap in moest anders was het allemaal wel te soepel voor een TV-uitzending verlopen :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_147432350
Das ook wel echt pech hebben al neem ik aan dat een goede architect en projectmanager er wel opgewezen moet hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 13 december 2014 @ 16:55:35 #37
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147544715
quote:
Al jaren dromen de Limburgse Elly Penders(57) en Marcel Stuve(49) ervan om te emigreren en een camping te beginnen in Frankrijk. Nadat Elly borstkanker heeft overwonnen weten ze zeker dat ze ervoor willen gaan, maar dan krijgt Marcel hartproblemen en verdwijnen de plannen weer in de ijskast. Inmiddels is ook zijn gezondheid weer stabiel en dus kunnen hun dromen werkelijkheid worden. Een camping beginnen is voor beiden alleen te zwaar. In de Franse Auvergne nemen ze daarom een chambre d'hotes over, met daarnaast ook een gîte en een restaurant. Doordat de vorige eigenaren er al een tijdje geen zin meer in hadden is er veel achterstallig onderhoud, en op de plek waar ze willen wonen staan zelfs alleen vier muren. Daarnaast is de chambre d'hotes ook al een jaar dicht en is de huidige klandizie verdwenen. Elly en Marcel zullen dus nog flink aan het bak moeten om de zaak weer draaiende te krijgen. Al het spaargeld van Elly en Marcel zit in het bedrijf, dus het is noodzaak dat ze binnen een maand gasten gaan ontvangen om geld te verdienen. Ze werken hard om alles op tijd af te krijgen, maar nemen veel te veel hooi op hun vork. Het is maar de vraag of ze dat fysiek wel aankunnen.
Vanavond weer Sjamburredoo
pi_147544764
Goed idee zo'n bedrijfstak, als je het al aan je hart hebt.
pi_147546248
Herhaling toch?

Kan me overigens voorstellen dat veel in de buitenlucht en zonder werkstress, etc juist gezonder is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 13 december 2014 @ 17:58:06 #40
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147546326
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 17:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Herhaling toch?

Kan me overigens voorstellen dat veel in de buitenlucht en zonder werkstress, etc juist gezonder is
Volgens mij is dit een nieuwe show. Denk niet dat 80 uur per week werken en veel stress wat betreft financiën e.d. bevorderlijk zijn voor de gezondheid.
  Miss 200.000.000! zaterdag 13 december 2014 @ 18:02:01 #41
367000 roos94
pi_147546426
Wéér Frankrijk..boring.
pi_147546487
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 17:58 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Volgens mij is dit een nieuwe show. Denk niet dat 80 uur per week werken en veel stress wat betreft financiën e.d. bevorderlijk zijn voor de gezondheid.
Het is sws alleen maar 3/4 maanden per jaar buffelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147551965
Chambres d'Hôtes. Toppertje
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:11:38 #44
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147552110
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 17:58 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Volgens mij is dit een nieuwe show. Denk niet dat 80 uur per week werken en veel stress wat betreft financiën e.d. bevorderlijk zijn voor de gezondheid.
tuurlijk wel joh....dat zie je helemaal verkeerd :') :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:12:28 #45
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147552142
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 18:02 schreef roos94 het volgende:
Wéér Frankrijk..boring.
wel groot gebrek aan taalkennis mogelijk... :P
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_147552146
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:07 schreef Tem het volgende:
Chambres d'Hôtes. Toppertje
Niks mis mee.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_147552147
Ik zit er klaar voor!
pi_147552167
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:07 schreef Tem het volgende:
Chambres d'Hôtes. Toppertje
Laat maar komen !
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:13:04 #49
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147552174
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:07 schreef Tem het volgende:
Chambres d'Hôtes. Toppertje
KOEKOEK *O*
pi_147552220
Ondertiteling, Limburgers dus.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:14:18 #51
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147552225
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:12 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zit er klaar voor!
Moi aussi. :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147552239
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:12 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zit er klaar voor!
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:14:57 #53
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_147552241
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:14 schreef Tem het volgende:
Ondertiteling, Limburgers dus.
't is een kwestie van geduld.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:15:01 #54
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147552243
Eindelijk weer eens op tijd ingeschakeld.

Hopelijk gaan ze failliet :)
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:15:14 #55
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147552253
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:14 schreef Tem het volgende:
Ondertiteling, Limburgers dus.
En nog meer handicaps leek het even.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147552270
Limburgers, dus BMW
pi_147552277
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk weer eens op tijd ingeschakeld.

Hopelijk gaan ze failliet :)
-O-
pi_147552280
een chambre doot
pi_147552283
Chambredood!
pi_147552289
Leader is veelbelovend
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:16:21 #61
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147552305
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
Leader is veelbelovend
Stort de boel in elkaar?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147552312
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk weer eens op tijd ingeschakeld.

Hopelijk gaan ze failliet :)
nou nou nou
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:16:38 #63
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147552318
Geen lastige dochter deze keer :(
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_147552321
Versta niets van dat pittige kapsel.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:17:06 #65
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147552334
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:16 schreef Tem het volgende:
Versta niets van dat pittige kapsel.
Dat is niet pittig, dat is morsdood.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147552337
Ze wonen daar al zo mooi, waarom willen ze weg?
pi_147552344
Ze gaan vooral voor het eten, zo te horen
pi_147552353
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:17 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat is niet pittig, dat is morsdood.
Platgeslagen kat.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:17:28 #69
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_147552357
Wedden dat ze geen Frans kunnen,word weer lachen.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:17:42 #70
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147552364
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:17 schreef Mystikvm het volgende:
Ze gaan vooral voor het eten, zo te horen
Hele beesten! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147552369
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
Ze wonen daar al zo mooi, waarom willen ze weg?
Avontuur, je leeft maar één keer.

/Yolohenk.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:18:30 #72
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147552388
Goed idee dus om zo'n stressvol avontuur aan te gaan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:18:46 #73
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147552400
Ik denk dat die mensen voordat ze in Frankrijk aankomen al zijn omgevallen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147552403
Chambredooooooooooood.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:18:56 #75
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147552405
Zo te horen mogen ze allebei niet klussen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147552412
Waar is de opstandige dochter?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:19:21 #78
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147552419
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Goed idee dus om zo'n stressvol avontuur aan te gaan.
Tsja je kunt ook avontuurloos in Limboland dood gaan.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:19:46 #79
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147552432
quote:
8s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Waar is de opstandige dochter?
Die mensen gaan waarschijnlijk op avontuur om hun kinderloze huwelijk enige zin te geven.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147552433
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Tsja je kunt ook avontuurloos in Limboland dood gaan.
Goed punt, V_P.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:19:48 #81
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147552434
Hoe dom kunnen mensen zijn.......Stoer hoor maar niet slim.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_147552452
Goed doordacht businessplan.
pi_147552457
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Tsja je kunt ook avontuurloos in Limboland dood gaan.
Nou ja, er zijn lelijker plekken.
pi_147552482
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou ja, er zijn lelijker plekken.
Meestal komen de deelnemers uit de troosteloze polders, ja.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:21:26 #85
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147552493
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Tsja je kunt ook avontuurloos in Limboland dood gaan.
IN de problemen is altijd makkelijker dan ERUIT :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:21:30 #86
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147552495
Ze heeft een snor.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:21:49 #88
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147552511
Soit, ze spreekt haar talen wel in ieder geval. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147552512
Ah, ze lacht de zorgen weg.
pi_147552521
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
Nou ja, een huis in Lomburg kan je toch ook verhuren aan toeristen?
Is Noord-Limburg
pi_147552524
Ik ken het woord chambredoot ook echt alleen maar van dit programma
pi_147552533
quote:
8s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Waar is de opstandige dochter?
Zij is zelf de opstandige dochter: "we gaan tóch!"
pi_147552556
Heel feest, volgende week weer terug.
pi_147552564
Ik zou ook huilen om zo'n kutgedicht
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:23:00 #95
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147552567
Vrouwen van die leeftijd kunnen ook alleen maar huilen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147552572
Ze hebben een financieel plan, wat een primeur.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:23:15 #97
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147552576
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:22 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik ken het woord chambredoot ook echt alleen maar van dit programma
Dat komt omdat jij een boer uit Groningen bent :P
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:23:19 #98
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_147552579
Limbo's, wat een volk _O-
.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:23:34 #99
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147552588
waar wonen ze nu ?
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_147552590
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze hebben een financieel plan, wat een primeur.
Werken beide op de lokale bank.
pi_147552591
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze hebben een financieel plan, wat een primeur.
Gebaseerd op 'bepaalde percentages'!
pi_147552599
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:23 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Werken beide op de lokale bank.
Oh in dat geval...
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147552610
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:23 schreef Snowsquall het volgende:
waar wonen ze nu ?
Vlakbij Nederweert.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:24:07 #104
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147552614
Wow daar ligt gewoon snil terwijl het vandaag 8 graden was ofzo.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:24:11 #105
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147552617
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Vlakbij Nederweert.
Dank
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_147552620
Waardevolle adviesen van oma Tummetje.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2014 21:24:39 ]
pi_147552635
Klapstoeltjes mee.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:24:37 #108
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147552638
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Gebaseerd op 'bepaalde percentages'!
Zoals dat 120 nachten 75% is van 150 nachten. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:24:45 #109
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147552646
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:24 schreef Tem het volgende:
Waardevolle adviesen van Oma Tummetje.
Ja die weet wel goed advies te geven :Y
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_147552648
Dat spiegelen. :') Zo kinderachtig.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:25:13 #111
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147552661
Wat een achterlijk dialect.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147552667
Ze spreken goed Frans ^O^
pi_147552672
Haha, je zei poep!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_147552675
Oh, haha. ze zegt peoep.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:25:30 #115
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147552678
vrouwen die gelijk over kleuren gaan zeiken....
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_147552680
Poepkleur, leuke binnenkomer.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147552695
Mag zo'n bo-rent de grens over?
pi_147552700
Nou, zou er niet dood gevonden willen worden.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:26:13 #119
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147552712
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Ze spreken goed Frans ^O^
Altijd zuur voor deze show ;)
pi_147552722
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Altijd zuur voor deze show ;)
:D
pi_147552723
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:25 schreef amaranta het volgende:
Mag zo'n bo-rent de grens over?
Waarom niet?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:26:34 #122
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147552726
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Poepkleur, leuke binnenkomer.
Dat is Limburgs voor reet, reetkleur dus.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147552727
Ook weer goed doordacht. 'Zo snel mogelijk'.
pi_147552737
Blauwe kamer voor de heroïnegebruikers.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147552751
Wat een apart kapsel heeft mevrouw. Beetje jaren dertig charleston.
pi_147552766
Heerlijk kansloos weer :D
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:27:36 #128
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147552767
Lijkt wel een barak uit Auschwitz.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147552772
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een apart kapsel heeft mevrouw. Beetje jaren dertig charleston.
Platgeslagen kat.
pi_147552776
Is best iets van te maken door te schilderen, andere gordijnen, enz.
pi_147552784
Twee fysieke bouwvallen die een dito huis kopen. Kan alleen maar goed gaan.
pi_147552794
Ik versta alles. 80% van mijn vriendengroep komt uit een dorp naast ospel
pi_147552799
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een apart kapsel heeft mevrouw. Beetje jaren dertig charleston.
Ik dacht aan een dode muskusrat.
pi_147552800
Nou, hup hup. Handjes uit de mouwen en aan de klus.
pi_147552802
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:25 schreef amaranta het volgende:
Mag zo'n bo-rent de grens over?
Alleen met gespiegelde teksten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:28:43 #136
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147552806
hun hebben wel sneeuw gvd }:|
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:28:49 #137
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147552811
Hoppa daar komen de drank en drugs al tevoorschijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147552819
Eerst zuipen natuurlijk. Kijken of de ICD het nog doet.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:29:00 #139
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147552821
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:28 schreef Tem het volgende:
Nou, hup hup. Handjes uit de mouwen en aan de klus.
Eerst moed (en hoop) indrinken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:29:09 #140
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147552832
Goed dat we ondertiteling hebben
pi_147552841
Nu al logistieke problemen.
pi_147552842
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:28 schreef Snowsquall het volgende:
hun hebben wel sneeuw gvd }:|
Nou, boek een paar nachten dan :Y
pi_147552853
Rinse appelstroop O+
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_147552864
_O-
pi_147552875
2 dagen en nog geen fuck gedaan.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:30:25 #146
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147552879
je moet 2 knoppen tegelijk indrukken
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_147552880
Het beeld was niet gespiegeld!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:30:36 #148
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_147552885
Ja hij spreek al goed Frans. _O-
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:30:48 #149
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147552891
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:30 schreef Tem het volgende:
2 dagen en nog geen fuck gedaan.
Wel dozen vol champagne geklapt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147552905
Dat gelach van haar is storend.
pi_147552907
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:30 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Wel dozen vol champagne geklapt.
Vreten, zuipen en coke snuiven.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:31:19 #152
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147552908
Snil _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  ESF Reporter zaterdag 13 december 2014 @ 21:31:20 #153
87554 Cee
Welluk?
pi_147552909
"Die sneeuw daar!"
WAAR.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:31:35 #154
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147552917
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:30 schreef SPIRO het volgende:
Ja hij spreek al goed Frans. _O-
Dat is Limburgs
pi_147552918
Dat wijf is gestoord :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:31:36 #156
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147552920
Dom wijf, houd je smoel.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147552933
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:30 schreef SPIRO het volgende:
Ja hij spreek al goed Frans. _O-
Stuk beter dan de meesten in dit programma in ieder geval.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  ESF Reporter zaterdag 13 december 2014 @ 21:31:53 #158
87554 Cee
Welluk?
pi_147552940
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat wijf is gestoord :')
Die lacht ook op begrafenissen.
pi_147552945
Nu al dik in het krijt bij de buren.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:32:08 #161
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147552949
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:31 schreef Mystikvm het volgende:
Dat gelach van haar is storend.
Toch wel he :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_147552957
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Stuk beter dan de meesten in dit programma in ieder geval.
:Y
pi_147552958
Ze hebben de burenhulp al voor 100% verbruikt.
pi_147552959
Dat wijf :') :{
pi_147552961
Ja lach maar, vuile profiteur!
pi_147552963
Die ouwe wijven gaan altijd fladderen.
pi_147552978
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat wijf is gestoord :')
Laat ze lekker binnen aan het werk gaan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:32:52 #169
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147552988
Vrouwen in de overgang zijn totaal niet meer voor rede vatbaar.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147552989
Johan _O_
pi_147553001
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Wel nee, je geeft ze een glas pastis en iedereen is tevreden. Zo gaat dat daar.
Zeker, mijn opmerking was met een knipoog.
Prima manier om elkaar te leren kennen.
pi_147553003
Johan fikst draadjes zoals hij zijn vrouw bevredigt.

Soms heb je geluk.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:33:36 #173
137949 Disana
pi_147553015
Sommige beelden zijn in spiegelbeeld zodat we de reclame niet zien.
pi_147553019
Weer janken.
pi_147553023
Dat gejank, typisch vrouwen :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_147553026
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Stuk beter dan de meesten in dit programma in ieder geval.
Nous avons besoin d'une garage.
C'est dimanche d'aujourdhui, c'ést un probleme ici.
Ik weet niet.
I´m back.
pi_147553033
Nu niet gespiegeld. 8)7
pi_147553043
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
Ze hebben de burenhulp al voor 100% verbruikt.
Ik ken die streek, het gaat daar zo, nu komen ze wel drie keer per week rond de tijd voor het apero, en dan geef je ze een glas pastis. Pas de problème/
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:34:21 #179
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147553044
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:33 schreef Mystikvm het volgende:
Johan fikst draadjes zoals hij zijn vrouw bevredigt.

Soms heb je geluk.
Dit klinkt als een VI-uitzending.
pi_147553053
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu niet gespiegeld. 8)7
Lekker zinloos dan.
pi_147553062
Lekker vreten, daar kwamen ze voor.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:34:39 #182
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147553063
in de goot eten
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:34:39 #183
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147553065
Weer even uitgebreid vreten, wordt er nog wat opgebouwd ofzo?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147553074
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nous avons besoin d'une garage.
C'est dimanche d'aujourdhui, c'ést un probleme ici.
Ik weet niet.
Ja valt toch best mee? Niet foutloos maar kan er best mee door.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:35:05 #185
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147553082
Ze spreken Ok Frans :{
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:35:08 #186
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147553083
Awww wat lief.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147553085
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:34 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ik ken die streek, het gaat daar zo, nu komen ze wel drie keer per week rond de tijd voor het apero, en dan geef je ze een glas pastis. Pas de problème/
Daar boffen ze dan mee.
pi_147553086
Buiten eten :'(
pi_147553091
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze spreken Ok Frans :{
Voorlopig gaat alles te voorspoedig. -O-
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:35:35 #190
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147553097
Haha er komt niemand!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147553103
Paturain da's pas fijn!
pi_147553104
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja valt toch best mee? Niet foutloos maar kan er best mee door.
Zij kan het beter, hoor ik nu net.
I´m back.
pi_147553110
Beetje saai dit.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_147553111
Wat denkt ze? Dat gasten vanzelf komen?
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:36:03 #195
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147553114
De eerste gasten zullen ongetwijfeld kennissen uit Nederland zijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:36:08 #196
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147553118
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:35 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Voorlopig gaat alles te voorspoedig. -O-
ce une sjow pas ok :(
pi_147553123
Wat een zwijnenstal :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_147553129
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:36 schreef Mani89 het volgende:
De eerste gasten zullen ongetwijfeld kennissen uit Nederland zijn.
Komen alleen maar zuipen en drugs gebruiken.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:36:40 #199
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147553133
de taal spreekt ze prima.....das het probleem niet ^O^
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_147553143
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:36 schreef Mani89 het volgende:
De eerste gasten zullen ongetwijfeld kennissen uit Nederland zijn.
Op een gegeven moment zijn ze door de familie en kennissen heen.
pi_147553145
Doe dat gelijk dan!
pi_147553154
Kunnen ze niet beter eerste schoonmaken i.p.v. inruimen?
pi_147553167
Energiebeperking :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_147553170
Wel een mooie locatie.
pi_147553173
Lekker kleurtje al.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:37:44 #206
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147553178
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Kunnen ze niet beter eerste schoonmaken i.p.v. inruimen?
Eerst nog even een fles champagne klappen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147553181
Het is nu al teveel.
pi_147553184
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Kunnen ze niet beter eerste schoonmaken i.p.v. inruimen?
Nee eerste champagne.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:38:01 #209
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147553185
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Kunnen ze niet beter eerste schoonmaken i.p.v. inruimen?
lijkt mij ook. Er gebeurd zowiezo weinig
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_147553193
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is nu al teveel.
Geestelijk totaal niet voor gemaakt :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_147553194
Wordt nog wat als ze vol zitten met hun energie. :')
pi_147553197
Ik krijg niet de indruk dat ze overwerkt gaan raken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_147553198
Lekker rustig aan doen ^O^
pi_147553201
relaxen :')
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:38:29 #215
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147553209
Ze zitten er helemaal doorheen na het uitpakken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147553213
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is nu al teveel.
Echt he. Dat hadden ze toch van tevoren wel kunnen bedenken? Dit is pas het begin.
pi_147553215
Nu al moe :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_147553224
That's the spirit, peoples!
pi_147553236
Tegenslag *O*
pi_147553237
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:38 schreef md89 het volgende:
Lekker rustig aan doen ^O^
Anders kun je haar oprapen. :).
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:39:22 #221
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147553238
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nu al moe :')
Hulphond aanwezig: Check!! ^O^
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:39:41 #222
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147553252
Genot *O*
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:39:42 #223
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147553253
Auto kapot
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_147553261
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Tegenslag *O*
En nog 1
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:39:55 #225
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147553264
Nou, er ligt inmiddels al voldoende rampspoed op de loer.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147553266
Die Marcel is niet echt een vrolijke Frans.
pi_147553274
Geen boekingen.
pi_147553281
Uitnodigend bord :')
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:40:16 #229
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147553283
Hey een klant!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147553287
Mooie samenvatting op film
pi_147553289
Vaste klanten :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_147553291
De lokale alcoholist.
pi_147553298
Honden in horeca-gelegenheden :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_147553299
Altijd die trekzakmuziek op de achtergrond.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147553304
Een crematorium is nog gezelliger :')
pi_147553305
Wanneer zou dit opgenomen zijn? Vorig jaar hebben we in november onverwacht een meter sneeuw gehad, dat viel in etappes, en we hadden (en hebben nog steeds) heel veel schade, daarna was het net als in Nederland sneeuwloos.
Het jaar daarvoor, dus 2012-2013 hebben we maanden sneeuw gehad, ik denk dus dat deze opnamen al 2 jaar oud zijn. Ze wippen ook van het ene seizoen naar het andere en weer terug.

Die boer heeft zeker net z'n varken of konijnen geslacht, vandaar de belangstelling van die hond.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:41:05 #237
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147553317
Toch mooi dat ze zowel het Frans als het Limburgs ondertitelen.
pi_147553328
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch mooi dat ze zowel het Frans als het Limburgs ondertitelen.
Dat Limburgs ondertitelen is wel overdreven. Is prima te verstaan.
pi_147553331
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch mooi dat ze zowel het Frans als het Limburgs ondertitelen.
Dat Frans is nog wel te verstaan ;)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:41:48 #240
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147553339
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch mooi dat ze zowel het Frans als het Limburgs ondertitelen.
Het zijn allebei vreemde talen hoor.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_147553342
Zouden de barsten dicht zijn in de muur?
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:41:51 #242
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147553343
Tikje achenebbis allemaal. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147553349
Ze doen het een beetje met de franse slag zeg
pi_147553350
het klussen is op de achtergrond geraakt _O-
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:42:09 #245
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147553355
Niet ff dat terras met een hogedrukspuit schoonblazen
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:42:16 #246
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147553358
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dat Limburgs ondertitelen is wel overdreven. Is prima te verstaan.
Voor een Noordeling is het een stuk lastiger te begrijpen :@
pi_147553359
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wanneer zou dit opgenomen zijn? Vorig jaar hebben we in november onverwacht een meter sneeuw gehad, dat viel in etappes, en we hadden (en hebben nog steeds) heel veel schade, daarna was het net als in Nederland sneeuwloos.
Het jaar daarvoor, dus 2012-2013 hebben we maanden sneeuw gehad, ik denk dus dat deze opnamen al 2 jaar oud zijn. Ze wippen ook van het ene seizoen naar het andere en weer terug.

Die boer heeft zeker net z'n varken of konijnen geslacht, vandaar de belangstelling van die hond.
Belangstelling? Hij wilde hem bespringen :D
pi_147553360
Zou het mis gaan?
pi_147553369
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ze doen het een beetje met de franse slag zeg
Maar dat is bij Franse klanten toch niet erg?
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:42:33 #250
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_147553372
Best leuk, maar mijn hemel wat een oude rotzooi
.
pi_147553374
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef Cynix ® het volgende:
Tikje achenebbis allemaal. :@
Hippe shit.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:42:35 #252
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147553377
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:42 schreef luckass het volgende:
het klussen is op de achtergrond geraakt _O-
ze zijn niet eens begonnen _O-
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Miss 200.000.000! zaterdag 13 december 2014 @ 21:42:49 #253
367000 roos94
pi_147553385
Oersaai.
pi_147553396
Marcel is gewoon een godse autist.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:43:21 #255
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147553402
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:42 schreef Mystikvm het volgende:
Zou het mis gaan?
Het is al redelijk aan het misgaan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147553404
Aan het werk VROUW!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_147553407
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Voor een Noordeling is het een stuk lastiger te begrijpen :@
:{w En dat noemt zich wielerliefhebber.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:43:34 #258
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147553409
Altijd blijven lachen
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_147553413
Ik snap wel dat die gast hartklachten heeft.
pi_147553419
Droge worst :9~
pi_147553421
marcel zal ook wel een droge worst hebben
pi_147553425
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef Tem het volgende:
Marcel is gewoon een godse autist.
Dit dus.
pi_147553429
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef Tem het volgende:
Marcel is gewoon een godse autist.
Takes one to know one.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147553435
Hoogstaande maaltijden _O-
pi_147553440
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef luckass het volgende:
marcel zal ook wel een droge worst hebben
Geen natte asperge in ieder geval.
pi_147553444
Haha! 100, met hun gezondheid.
pi_147553458
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Takes one to know one.
Niet zo hè.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:44:56 #269
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147553467
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

:{w En dat noemt zich wielerliefhebber.
Ik begrijp echt niks van dat gebrabbel uit het Zuiden. :@
pi_147553471
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:44 schreef Mystikvm het volgende:
Haha! 100, met hun gezondheid.
Druk ze dat op hun hart :@
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:45:02 #271
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147553472
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:44 schreef Tem het volgende:

[..]

Niet zo hè.
Jij een Spec spelen graag met elkaars aspergers.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147553483
Vanwege hun gezondheid vraag ik me toch af waar ze aan begonnen zijn.
pi_147553484
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef luckass het volgende:
marcel zal ook wel een droge worst hebben
Ik moest lachen :X
pi_147553485
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:44 schreef Tem het volgende:

[..]

Niet zo hè.
Oh nee, jij had de social skillz.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147553497
Oei, er gaat meer uit dan in
pi_147553500
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik moest lachen :X
Er gaat meer uit dan er in gaat.
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:46:02 #277
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147553513
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik moest lachen :X
Deugniet :P
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_147553516
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ik begrijp echt niks van dat gebrabbel uit het Zuiden. :@
Stel je niet aan
pi_147553518
Hebben deze mensen het programma zelf ooit wel bekeken? :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:46:15 #281
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147553522
Ze komen nogal manisch over, ik voorspel een dubbele zelfmoord.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147553530
Achterblijven? Er zit niemand in!
pi_147553533
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh nee, jij had de social skillz.
Precies.
pi_147553542
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:46 schreef Mani89 het volgende:
Ze komen nogal manisch over, ik voorspel een dubbele zelfmoord.
In de chambredood.
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:46:55 #285
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_147553543
Nog steeds geen boekingen voor de chambre dood.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:47:00 #286
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_147553544
linkshandige gespot ^O^
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_147553548
What has been seen :'(
  † In Memoriam † zaterdag 13 december 2014 @ 21:47:08 #288
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147553549
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
ooooooo, le montagne Bourbonnaise, wat schitterend is het daar toch, over een week zit ik er ook weer.
*O* w/
Ja, omgeving ziet er mooi uit. Dáár kan het niet aan liggen. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147553562
Ben benieuwd of er mensen bij de opening komen.
pi_147553567
Dit is hun website overigens (ligt momenteel wel plat): http://www.precontent.fr
pi_147553568
Geen boekingen. Droge worsten. Dat gaat niet goed :N
pi_147553574
Champignons met een vleesmes snijden. :') Kan niet hoor als je autist bent.
pi_147553576
Janken!
pi_147553580
Ach, zussenliefde.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147553583
Godsamme wat een depressieve familie zeg :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:48:03 #297
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147553589
Al die wijven zijn emotioneel incontinent.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147553597
weer huilen :')
pi_147553599
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:47 schreef Mystikvm het volgende:
Ben benieuwd of er mensen bij de opening komen.
In het dorp is het een hoogtepunt denk ik.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_147553601
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Al die wijven zijn emotioneel incontinent.
Ze ruiken ook allemaal een beetje.
pi_147553603
Swingersparty vanavond.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')