abonnement Unibet Coolblue
pi_150809340
klopt :) van deze dus wel. die ander heb ik bij het grof vuil gezet.

heb jij nog leuke dates momenteel?

en thnx :D ze is al bijna 4 maanden :D :X
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_150809497
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
klopt :) van deze dus wel. die ander heb ik bij het grof vuil gezet.

heb jij nog leuke dates momenteel?

en thnx :D ze is al bijna 4 maanden :D :X
Goed bezig!

Nope, ik zit nog steeds een beetje met het slechte meisje uit Maastricht in m'n hoofd, ook al behandeld ze me als afval.

Had wel een heel leuk meisje ontmoet op gay.nl, avondje gechat enzo, heel leuk gehad (lees: sexting) , de dag daarna gaf ze aan nog niet klaar te zijn om te daten of een relatie aan te gaan en dat het een eenmalige actie was. Best jammer want vond haar echt wel leuk, voor zover dat online kan.

Dus nu lekker koos chickloos wezen :')
Ach, ik wacht gewoon af, komt vanzelf wel, al mis ik het wel hoor.
pi_150809558
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:01 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Goed bezig!

Nope, ik zit nog steeds een beetje met het slechte meisje uit Maastricht in m'n hoofd, ook al behandeld ze me als afval.

Had wel een heel leuk meisje ontmoet op gay.nl, avondje gechat enzo, heel leuk gehad (lees: sexting) , de dag daarna gaf ze aan nog niet klaar te zijn om te daten of een relatie aan te gaan en dat het een eenmalige actie was. Best jammer want vond haar echt wel leuk, voor zover dat online kan.

Dus nu lekker koos chickloos wezen :')
Ach, ik wacht gewoon af, komt vanzelf wel, al mis ik het wel hoor.
online kan best ver gaan als het intensief is vooral. maar ik hoop dat je ook iemand vinden kunt. Dan laat je dat kutje uit maastricht misschien ook los.
en via andere datingsites of via fok?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_150809652
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:03 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

online kan best ver gaan als het intensief is vooral. maar ik hoop dat je ook iemand vinden kunt. Dan laat je dat kutje uit maastricht misschien ook los.
en via andere datingsites of via fok?
Ja ze zag er echt super leuk uit enzo, en d'r karakter was ook echt wel tof, en de sexting ook haha, dus baalde er wel flink van.

Moet die stomme trol uit Maastricht echt loslaten inderdaad, we hebben laatst dikke ruzie gehad, met bedreigingen en al (vanuit mijn kant dan, dat wel) en toch moet ik me soms inhouden om haar niet te smsen om sorry te zeggen (al heb ik geen idee waarvoor) en te vragen hoe het is.

Zit nog wel op tinder en expreszo maar meestal loopt het op niks uit, of ze zijn alleen op zoek naar seks enzo, maar ik wil iets vasts.
pi_150809968
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:05 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja ze zag er echt super leuk uit enzo, en d'r karakter was ook echt wel tof, en de sexting ook haha, dus baalde er wel flink van.

Moet die stomme trol uit Maastricht echt loslaten inderdaad, we hebben laatst dikke ruzie gehad, met bedreigingen en al (vanuit mijn kant dan, dat wel) en toch moet ik me soms inhouden om haar niet te smsen om sorry te zeggen (al heb ik geen idee waarvoor) en te vragen hoe het is.

Zit nog wel op tinder en expreszo maar meestal loopt het op niks uit, of ze zijn alleen op zoek naar seks enzo, maar ik wil iets vasts.
trol :')! :D

ik snap je wel, maar ik zou als ik jou was afstand houden, ook al is dat heel lastig :*

ja dat zijn echt vleeskeuringen, en ik voel me altijd zo goedkoop en easy bij zulke dingen :') heb jij dat niet?

snap het, jammer dat ze niets wil. maar wil ze ook geen contact houden en dat je in je achterhoofd kunt houden dat je later nog een poging kunt doen wellicht?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_150810051
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

trol :')! :D

ik snap je wel, maar ik zou als ik jou was afstand houden, ook al is dat heel lastig :*

ja dat zijn echt vleeskeuringen, en ik voel me altijd zo goedkoop en easy bij zulke dingen :') heb jij dat niet?

snap het, jammer dat ze niets wil. maar wil ze ook geen contact houden en dat je in je achterhoofd kunt houden dat je later nog een poging kunt doen wellicht?
Ja het is zo lastig, ben denk ik gewend om slecht behandeld te worden. |:(

Haha, ja een beetje goedkoop voelt het wel, maar ach, ik keur die dames ook op uiterlijk, dus we doen beide hetzelfde.

Nee volgens mij niet, heb d'r in ieder geval niet meer gesproken...
pi_150810220
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:16 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja het is zo lastig, ben denk ik gewend om slecht behandeld te worden. |:(

Haha, ja een beetje goedkoop voelt het wel, maar ach, ik keur die dames ook op uiterlijk, dus we doen beide hetzelfde.

Nee volgens mij niet, heb d'r in ieder geval niet meer gesproken...
jammer -O-

ik had de hoop opgegeven en toen kwam het :o
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_150810333
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:21 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

jammer -O-

ik had de hoop opgegeven en toen kwam het :o
Misschien moet ik ook maar de hoop opgeven -O-

Ik zou gewoon zo graag willen dat ik ook op mannen viel, dan had ik nu allang een vriendje gehad, van mannen krijg ik aandacht genoeg namelijk..
pi_150810363
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:24 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Misschien moet ik ook maar de hoop opgeven -O-

Ik zou gewoon zo graag willen dat ik ook op mannen viel, dan had ik nu allang een vriendje gehad, van mannen krijg ik aandacht genoeg namelijk..
typisch he ?
maar ook mannen zijn lastig hoor, heb ook lang moeten zoeken, er is altijd wel wat. en nu niet.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_150811204
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:25 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

typisch he ?
maar ook mannen zijn lastig hoor, heb ook lang moeten zoeken, er is altijd wel wat. en nu niet.
Haha ja nogal :P

Nouja, zal allemaal wel goed komen, zal eerst maar eens goed voor mezelf leren zorgen, laatste tijd nogal wat slechte dingen gedaan.
pi_150811218
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:49 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Haha ja nogal :P

Nouja, zal allemaal wel goed komen, zal eerst maar eens goed voor mezelf leren zorgen, laatste tijd nogal wat slechte dingen gedaan.
ai, ja misschien moet je dat eerst even fixen
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_150811257
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:50 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

ai, ja misschien moet je dat eerst even fixen
Voor een deel al gefixt, alle scherpe voorwerpen zijn uit huis, heb alleen nog maar gewone messen om een boterham mee te kunnen smeren, wil ik een appel of iets dergelijks snijden moet ik dat beneden in het gezamelijk appartement onder toezicht doen _O-
pi_150811318
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:51 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Voor een deel al gefixt, alle scherpe voorwerpen zijn uit huis, heb alleen nog maar gewone messen om een boterham mee te kunnen smeren, wil ik een appel of iets dergelijks snijden moet ik dat beneden in het gezamelijk appartement onder toezicht doen _O-
wow :D
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_150811382
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:52 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

wow :D
Haha ja heel flauw is het af en toe, mag ook geen messen lenen om boven op mijn eigen appartement een appeltje te eten of broodjes te snijden of wat dan ook.

Maargoed, voor de eigen veiligheid ;)
pi_150811449
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:54 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Haha ja heel flauw is het af en toe, mag ook geen messen lenen om boven op mijn eigen appartement een appeltje te eten of broodjes te snijden of wat dan ook.

Maargoed, voor de eigen veiligheid ;)
als het nodig is is het maar beter zo denk ik
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_150811949
Hey mama Moeraskat!

Leuke foto van je kleine ( In het roze + blauw, leuke combi :D ) ...en je bent weer aan de man zo te lezen? Goed bezig hoor ;)

Pizza zou dus liever op mannen vallen. Ik liever op helemaal niets _O-
pi_150812434
Dankje! Ja, klopt. en het gaat heel goed, we wonen al zowat samen :') hij klikt ook enorm met haar. Fijne is dat hij dr nu zowat vanaf het begin van dr leventje meemaakt, is wel goed voor hun band.

wil je liever geen vrouw of man dan?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_150813221
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2015 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
Dankje! Ja, klopt. en het gaat heel goed, we wonen al zowat samen :') hij klikt ook enorm met haar. Fijne is dat hij dr nu zowat vanaf het begin van dr leventje meemaakt, is wel goed voor hun band.

wil je liever geen vrouw of man dan?
Das snel, spannend zeg (en soms beetje eng?) ^^ Waarschijnlijk nog veel te vroeg maar als het op termijn goed blijft gaan ziet ze hem misschien als soort papa. Je zal daar vast je eigen ideeen/gedachten al over hebben

Mannen, vrouwen..poeh, mis wel stuk intimiteit maar al de romslop die er bij komt + mijn eigen verhaal. Ik wil op dit moment meer de lusten en geen lasten, dus dan maar voorlopig niets ^^
pi_150813839
t gaat snel maar goed. samenwonen was eigenlijk maar een grapje, we zien elkaar intensief, maar bij elkaar wonen dat doen we voorlopig nog niet.

ja precies, hij is ook nog geen papa, leren we haar ook niet zeggen. wellicht doet ze dat ooit zelf. voor nu is het leuk zoals het is. en verder zien we wel

ja begrijpelijk
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_151009785
Ik word waarschijnlijk deze week nog ontslagen en dat is nog mijn eigen schuld ook.
pi_151012994
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik word waarschijnlijk deze week nog ontslagen en dat is nog mijn eigen schuld ook.
Hoe komt dat dan??
pi_151028315
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:04 schreef Vivie het volgende:

[..]

Hoe komt dat dan??
Omdat ik te vaak niet kom opdagen.
pi_151028320
Morgen gesprek met bazin en begeleidster...
pi_151028332
Bazin had gister aan de telefoon gezegd dat als dit zo doorgaat het stopt.
pi_151028350
Wat vind je er zelf van?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')