abonnement Unibet Coolblue
pi_147335431
Wat gaat er in het komende jaar gebeuren? Bij deze het traditionele voorspellingentopic voor het komende jaar. :)

Natuurlijk kun je hier TRU / Voorspellingen 2014 eens kijken naar de voorspellingen van dit jaar en checken of er iets van uitgekomen is.

Brand los.. :P
Zelf zal ik van de week de kaarten eens leggen voor 2015. Wie weet klopt er deze keer iets van :P
pi_147335488
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef theguyver het volgende:
Nederland komt de voetbal poule goed door en eindigt in de halve finale.
Goede voorspelling :o
pi_147335509
Koning Albert zal overlijden.
Ура для россии
pi_147335813
Goejedag wordtdt MOD.
pi_147336379
Er komt weer een een ouderwetse storm.
Benzineprijs naar dieptepunt
Miljarden pensioengeld verdwenen.
Kabinet valt.
Het zorgproject blijkt totaal mislukt daardoor chaos.
pi_147336690
Mooi topic. Benieuwd naar de voorspellingen.

Ik heb er 1.
De EU gaat door met belachelijke heffingen. Bloeden zullen we.
  zaterdag 6 december 2014 @ 18:08:46 #7
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_147336831
Kabinet valt niet.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 7 december 2014 @ 00:06:03 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147349482
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:58 schreef HPLC het volgende:

[..]

Goede voorspelling :o
TY had ik maar de voetbal poule ingevuld dit jaar ;(
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 7 december 2014 @ 10:10:19 #9
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_147353980
Met het natte vingerwerk

In mei/juni krijgen we te maken met veel mislukte oogsten, hierdoor zullen de wereldwijde prijzen van rijst/koffiebonen/graan/mais/tabak onder andere met een flinke marge gaan stijgen volgend jaar.

En door dit gevolg zal er volgend jaar augustus/september er een grotere recessie/economische crisis wereldwijd verschijnen.

Ook denk ik dat er volgend jaar er een aantal drastische maatregelen zullen worden getroffen die westerse bevolkingen zullen treffen in hun privacy en in de individualiteit als mens zijnde.

Geen bijzondere natuurrampen, geen WW3, alleen een heel sober jaar dat welvaart en het opgeven van bepaalde vrijheden kost.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_147356031
De kaarten heb ik nog niet gelegd.. Maar zo uit de losse pols denk ik dat verschillende treitertrends zich gewoon zullen doorzetten. We worden nog meer uitgemolken. De terreur vanuit de EU wordt nog erger. De tegenstellingen tussen arm en rijk nemen toe en worden echt schrijnend. De landelijke regeringen blijkt nog onkundiger te zijn dat ze al is gebleken en nog hypocrieter en nog meer een marionet van het bedrijfsleven en de EU om het volk wat af te leiden en te verlakken.
Mensen vluchten in nog meer extreem gedachtegoed. Hetzij verradicaliseerde moslims, hetzij neo-nazi's. Criminaliteit neemt extreme vormen aan en er wordt gedaan alsof er niet tegen opgetreden kan worden, dan alleen door verregaande schending van de privacy, wat een onderdrukkingsmechanisme blijkt te zijn ipv een middel om onze veiligheid te waarborgen. Verschillende groepen zullen in opstand komen, religieuze, maar ook politieke actiegroepen en de vakbeweging. Echter, zowel het volk - dat graag naar de buurman wijst - en deze groepen zijn zelf teveel versplinterd om een vuist te kunnen maken en dat is precies de bedoeling van de vadsige bovenlaag van onze samenleving.
Tegen het einde van het jaar zal blijken dat het enige effectieve middel tegen de EU en misdadige multinationals en andere corruptelingen zijzelf zijn. Hun decadentie zal hun ondergang moeten worden, net als bij de Romeinen indertijd.

Hmm.. Het is wel een beetje dystopisch. Hoop dat het meevalt, toch wel..
  zondag 7 december 2014 @ 17:59:30 #11
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_147365048
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De kaarten heb ik nog niet gelegd.. Maar zo uit de losse pols denk ik dat verschillende treitertrends zich gewoon zullen doorzetten. We worden nog meer uitgemolken. De terreur vanuit de EU wordt nog erger. De tegenstellingen tussen arm en rijk nemen toe en worden echt schrijnend. De landelijke regeringen blijkt nog onkundiger te zijn dat ze al is gebleken en nog hypocrieter en nog meer een marionet van het bedrijfsleven en de EU om het volk wat af te leiden en te verlakken.
Mensen vluchten in nog meer extreem gedachtegoed. Hetzij verradicaliseerde moslims, hetzij neo-nazi's. Criminaliteit neemt extreme vormen aan en er wordt gedaan alsof er niet tegen opgetreden kan worden, dan alleen door verregaande schending van de privacy, wat een onderdrukkingsmechanisme blijkt te zijn ipv een middel om onze veiligheid te waarborgen. Verschillende groepen zullen in opstand komen, religieuze, maar ook politieke actiegroepen en de vakbeweging. Echter, zowel het volk - dat graag naar de buurman wijst - en deze groepen zijn zelf teveel versplinterd om een vuist te kunnen maken en dat is precies de bedoeling van de vadsige bovenlaag van onze samenleving.
Tegen het einde van het jaar zal blijken dat het enige effectieve middel tegen de EU en misdadige multinationals en andere corruptelingen zijzelf zijn. Hun decadentie zal hun ondergang moeten worden, net als bij de Romeinen indertijd.

Hmm.. Het is wel een beetje dystopisch. Hoop dat het meevalt, toch wel..
Hoop doet leven. Die shitzooi niet.
Zoals je het stelt klinkt het wat zwartgallig, maar in de praktijk zul je er waarschijnlijk niet ver naast zitten. Hoewel ik je hoop deel ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  zondag 7 december 2014 @ 18:09:50 #12
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_147365368
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 10:10 schreef Konijntjuh het volgende:
Met het natte vingerwerk

In mei/juni krijgen we te maken met veel mislukte oogsten, hierdoor zullen de wereldwijde prijzen van rijst/koffiebonen/graan/mais/tabak onder andere met een flinke marge gaan stijgen volgend jaar.

En door dit gevolg zal er volgend jaar augustus/september er een grotere recessie/economische crisis wereldwijd verschijnen.

Ook denk ik dat er volgend jaar er een aantal drastische maatregelen zullen worden getroffen die westerse bevolkingen zullen treffen in hun privacy en in de individualiteit als mens zijnde.

Geen bijzondere natuurrampen, geen WW3, alleen een heel sober jaar dat welvaart en het opgeven van bepaalde vrijheden kost.
Tja, zolang iedereen als een domme kikker in het warme bad blijft zitten ...

Onder het mom van terrorisme worden stuk voor stuk al onze vrijheden ingeperkt.

Was het niet Dubya (G. W. Bush) zelf die riep:
"Today, our fellow citizens, our way of life, our very freedom came under attack"
"These acts of mass murder were intended to frighten our nation into chaos and retreat."
"America was targeted for attack because we're the brightest beacon for freedom and opportunity in the world."
"This is a day when all Americans from every walk of life unite in our resolve for justice and peace."
"None of us will ever forget this day, yet we go forward to defend freedom and all that is good and just in our world. "

... nou, kijkend op wat men (& met name Dubya zelf) sindsdien heeft gedaan...

Onze vrijheid is weg, onze vredigheid is weg, onze 'justice' is een farce ...
The terrorist HAVE WON !!!
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  zondag 7 december 2014 @ 19:05:30 #13
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_147367223
Oh, ja... voorspellingen...

Het wordt er komend jaar niet beter op. De vijandigheid met Rusland zal naar nieuwe hoogte worden gestuwd, met alle risico's van dien.

De inperking van onze vrijheden en privacy zal nog grotere vormen aannemen.

Het volk blijft ondanks alles thuis op de bank zitten.

Mogelijk komt er een breuk in de coalitie, waarna de PvdA voorgoed uit elkaar valt.
Niet dat daarmee wat veranderd, want men kiest massaal voor D66 als alternatief en dus veranderd er niets.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:08:24 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147417237
Nou daar gaat ie dan 2015 voorspellingen.

De euro word veel meer waard dan de dollar en daardoor word de euro nu gebruikt voor olie.

IS word bijna van de kaart geveegd al is het niet zonder slag of stoot veel onrust blijft in het midden Oosten, Pas aan het eind van het jaar word het weer wat rustiger in het gebied

Iedereen zit op het Randje van hun stoel WW3 lijkt er aan te komen door een gebeurtenis midden juni.

Burgeroorlog in de oekraine loopt ten einde, een wapenstilstand en door de vele sancties en vredes besprekingen word een gedeelte van oekraine alsnog verbonden aan Rusland denk 50% van Pro Russisch gebied.
Zelfs Poetin gaat akkoord en vele sancties worden opgeheven.

Ebola word uitgeroeid maar heeft alsnog tussen de 10 en 15.000 slachtoffers gemaakt, er komt geen vaccin.

Weer geen elf steden tocht eind de winter valt reuze mee, er valt amper sneeuw.

De zomer word erg warm in verhouding met 2014 maar geen spectaculaire records worden verbroken.

Feyenoord word landskampioen, PEC zwolle 2e Ajax alsnog 3e en PSV 4e
(ben zelf voor twente die hun eigen record met gelijke spelen verpletteren)

Max verstappen doet het veel beter dan zijn pa in de F1 en word 5e in eind klassement

De volgende films harken 1 miljard binnen ondanks dat ze vroegtijdig uitlekken.
The Avengers: Age of Ultron
Star Wars: The Force Awakens

Technologie
- Nieuwe batterij ontwikkeld
- Hoverboard
- 4d projectie

Stand console wars 1. PS3 2. WII-U 3. xbox one

Telefoons/tablets 1. huawei 2. Samsung 3. apple

Overlijden
Tom Cruise, actie scene gaat mis
Miley Cyrus neergeschoten / gestoken door fan
Berlusconi dood geneukt door hoertje

komt later nog wat bij.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_147434290
Ik laat me nationaliseren tot rust door angst van spanningen tussen de wereld en Rusland.

Buitenaards leven wordt toegegeven.
Uitvinder van de biersmiley.
  zondag 14 december 2014 @ 01:47:56 #16
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147561510
Er komt een dude op POWnews die zegt dat ie de nieuwe jezus is.
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_147942455
Heeft iemand mh17 voorspeld ? De rest is wat giswerk en te vaag.?
pi_147943238
- weg -

[ Bericht 89% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 25-12-2014 09:24:15 (ONZ is een deurtje verder) ]
pi_147958349
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:08 schreef theguyver het volgende:
Nou daar gaat ie dan 2015 voorspellingen.

De euro word veel meer waard dan de dollar en daardoor word de euro nu gebruikt voor olie.

IS word bijna van de kaart geveegd al is het niet zonder slag of stoot veel onrust blijft in het midden Oosten, Pas aan het eind van het jaar word het weer wat rustiger in het gebied

Iedereen zit op het Randje van hun stoel WW3 lijkt er aan te komen door een gebeurtenis midden juni.

Burgeroorlog in de oekraine loopt ten einde, een wapenstilstand en door de vele sancties en vredes besprekingen word een gedeelte van oekraine alsnog verbonden aan Rusland denk 50% van Pro Russisch gebied.
Zelfs Poetin gaat akkoord en vele sancties worden opgeheven.

Ebola word uitgeroeid maar heeft alsnog tussen de 10 en 15.000 slachtoffers gemaakt, er komt geen vaccin.

Weer geen elf steden tocht eind de winter valt reuze mee, er valt amper sneeuw.

De zomer word erg warm in verhouding met 2014 maar geen spectaculaire records worden verbroken.

Feyenoord word landskampioen, PEC zwolle 2e Ajax alsnog 3e en PSV 4e
(ben zelf voor twente die hun eigen record met gelijke spelen verpletteren)

Max verstappen doet het veel beter dan zijn pa in de F1 en word 5e in eind klassement

De volgende films harken 1 miljard binnen ondanks dat ze vroegtijdig uitlekken.
The Avengers: Age of Ultron
Star Wars: The Force Awakens

Technologie
- Nieuwe batterij ontwikkeld
- Hoverboard
- 4d projectie

Stand console wars 1. PS3 2. WII-U 3. xbox one

Telefoons/tablets 1. huawei 2. Samsung 3. apple

Overlijden
Tom Cruise, actie scene gaat mis
Miley Cyrus neergeschoten / gestoken door fan
Berlusconi dood geneukt door hoertje

komt later nog wat bij.
deze voorspellingen zijn te realistisch, waarschijnlijk ben jij illuminatie confirmed, alleen die lui weten dat
pi_147958363
Feyenoord wordt kampioen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 25 december 2014 @ 22:34:10 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147960537
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 21:26 schreef apfelstrudel het volgende:

[..]

deze voorspellingen zijn te realistisch, waarschijnlijk ben jij illuminatie confirmed, alleen die lui weten dat
ik zit continu op BNW, maar ik ben geen illuminatieid.
Maar ik weet exact wat ze van plan zijn.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_147960930
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 11:51 schreef P8 het volgende:
Mijn voorspellingen die op helemaal niets gebaseerd zijn:

Wanneer een nieuwe maan haar intrede doet, zal een kopstuk van haar voetstuk gezet worden.
Een zwarte lucht zal velen verstikken.
Een vrucht zal sterven.
Een overstroomd riool zal ergens op aarde veel overlast veroorzaken.

En niet te vergeten zal Willem Alexander betrapt worden op het roken van een sigaar. Wereldnieuws!
Bam, ebola
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_147963463
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 22:45 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Bam, ebola
Bam, Nostradamus op je op bakkes!
Extremistisch gematigd.
  donderdag 1 januari 2015 @ 13:54:42 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148214908
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_148551236
There is only one religion
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')