abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 13:37:14 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_424441
Ed is weg (gelukkig). Nu kunnen we weer beginnen met wie er overblijft. De stemming in het land is veranderd ten aanzien van mensen in de groep. De groep is veranderd. De verhoudingen binnen de groep zijn veranderd. Er zijn volgens mij nu groepen ontstaan. Hoe gaan de nominaties worden komende donderdag.

Vele vragen die het toch nog wel de moeite waard maken om te kijken vind ik.

pi_424513
Ed is weg (jammer genoeg). En iedereen gaat op de oude (saaie)voet verder vrees ik.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 14:05:02 #3
2705 cynix
is verdwaald
pi_424533
Vóórdat Edje het BB-huis in kwam viel het nog best mee met de saaiheid. Toch? Ze hebben toch gezellig vlaggen gemaakt en lekker gebungeejumped, al heel wat meer actie iig dan in BB1. Nú, na het vertrek van Ed, wordt het inderdaad moeilijker om niet in slaap te sukkelen. Het contrast is nu wel erg groot geworden, nu Ed immers heeft laten zien hoe het óók kan.

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 28-10-2000 14:05]

  zondag 29 oktober 2000 @ 01:11:56 #4
6967 Aztjuh
Wat zal ik zeggen¿?
pi_426059
Nu Ed dus weg is, zet ik voorlopig maar de wekker naast de bank,.. (mocht het zo zijn dat ik van saaiheid in slaap van,...
Ik ben benieuwd,...
  zondag 29 oktober 2000 @ 01:16:04 #5
5507 Koes
please spank me
pi_426061
Wanneer komt Mohammed weer vrij ?

Koes

Spank da Monkeee :D
pi_426094
Hoe nu verder?..Nou niet
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_427812
hmmm
pi_427891
Voor het eerst heb ik BB gemist. Ook niet opgenomen om naar te kijken. Zo groot is mijn walging van de groepreactie op Ed's protest.

Vooral Ferdi vind ik niet door de beugel kunnen (zie Dijkshoorn want hij heeft mijn mening weer feiloos ingetikt), en Hieke, die ik wel mocht na dat "straks is hij allergiisch voor wc papier", kan ik nu niet meer aankijken. Koos irriteert met zijn herhalingen en laksheid, Georgie irriteert met zijn geplak aan Kimmie Bimmie Bami schijf, Dezeuree, nou dat weten we wel, Annet is ook door haar reactie op Ed's aktie door de mand gevallen. Kim doet me niets, Bianca heeft me geshockt met haar heftige verdediging van schaapsgedrag en Robin, ja,... die is er als enige in mijn ogen beter uit gekomen bij het hele ed verhaal. Eindelijk was zijn lekker belangrijk goed geplaatst. Laat ed doen wat hij wil. Nou en?

Mijn teleurstelling is na het lezen van de streams van gisteren en vandaag alleen groter geworden. Ik lijd nu al aan post BB2 want ik heb geen zin meer om deze nietszeggende, nietsondernemende groep te volgen. Hadden ze maar allemaal maar om ed's aktie gelachen, dan was er nog hoop.

Dikke Snikkel
  maandag 30 oktober 2000 @ 00:34:50 #9
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_427900
Ed haleluja Ed amen

Halloooo zoek een geloof

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')