abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 december 2014 @ 22:36:13 #1
437478 vizesix
uno due tres quatro
pi_147322256
Hallo, ik was op zoek naar ervaringen van anderen over homoseksualiteit. Kom dr alleen achter dat er helemaal geen forum bestaat van en door homo's/biseksuelen. Dat vind ik raar, homo's maken toch ook dingen mee die niet makkelijk zijn en dat het dan fijn is om er met een 'lotgenoot' over te praten?

Kijk ik nou niet goed op internet of is er echt geen forum voor/van homoseksuelen?

Serieuse vraag, dus liever geen reacties met datingsites of websites van en door 'hulpinstanties'
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
pi_147322503
R&P / nieuwe "vrienden/kennissen" opdoen
Dit topic krijgt nu wel een nieuwe lading :{
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 5 december 2014 @ 22:48:05 #3
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147322739
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:41 schreef Seam het volgende:
R&P / nieuwe "vrienden/kennissen" opdoen
Dit topic krijgt nu wel een nieuwe lading :{
Ja iel, homos mogen echt geen vrienden maken
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
  vrijdag 5 december 2014 @ 23:53:48 #4
437478 vizesix
uno due tres quatro
pi_147324756
Seam, simpele gast ben jij ;) een vraag of er een forum is betekent niet tegelijk dat je homo bent of zoekt
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
pi_147327656
http://www.comingout.nl/
http://www.expreszo.nl/

Pro Tip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 6 december 2014 @ 10:42:55 #6
437478 vizesix
uno due tres quatro
pi_147328146
Thanks Ruif, via google leek het een doolhof, forums die verouderd waren en niet meer in gebruik en alleen maar informatiesites . Zie dat deze forums recent zijn. Mooi bedankt! :)
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
pi_147477309
wat wou je weten? en als je homosexualiteit benadert als gewone sex. dus als je colega's een grapje maken over vaseline , ga ik er op in, nee glijmiddel op waterbasis. die droogt in. vaseline en glijmiddel op silicone basis niet die blijven glijden.
ze kijken wel raar maar okee.

als ik vuile homo toegeroepen krijg. roep ik VUILE HETERO terug. zijn ze meestal wel stil.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')