abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 13:26:22 #1
5945 GraphX
http://www.reallife-tv.com/
pi_424409
Uit betrouwbare bron (tja, sorry geen namen) hebben wij gehoord dat Annet een geheime relatie heeft gehad met een vrouw! (!!!)..

Of dit echt waar is, weten we natuurlijk niet en zullen we ook nooit weten.. Maar als we onze brond moeten geloven is dit wel degelijk gebeurd.. blurp..

Rick Gude
pi_424432
quote:
Op 28 oktober 2000 13:26 schreef GraphX het volgende:
Uit betrouwbare bron (tja, sorry geen namen) hebben wij gehoord dat Annet een geheime relatie heeft gehad met een vrouw! (!!!)..

Of dit echt waar is, weten we natuurlijk niet en zullen we ook nooit weten.. Maar als we onze brond moeten geloven is dit wel degelijk gebeurd.. blurp..


Uit betrouwbare bron ?????????? Privé , Story , Aktueel, Weekend ??? Achterlijk neefje van je achterbuurman ???
quote:
Of dit echt waar is, weten we natuurlijk niet
Wat een onzin bericht en wie zijn We ???

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 28-10-2000 13:36]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_424467
NOU EN?????

LEKKER BELANGRIJK..!!

pi_424503
Ja wat een wereldnieuws
Bianca heeft toch ook relaties met vrouwen gehad?
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 14:02:45 #5
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_424523
geweldig.... we (?) hebben veel bereikt, zou een topic van deze aard ook in amerika zo snel als oninteressant bestempeld worden?
(denkutnie)
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 15:04:10 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_424647
Lekker belangrijk!
pi_424670
Is dat ook de reden waarom ze zoveel aan Hieke moet zitten??
Kijk Ruud bracht het vorig jaar tenminste nog op een goeie manier:
"potverdikkie zeg hej...effe knuffeluh" Maar Annet durf gewoon helemaal nergens voor uit te komen. Alhoewel, vorige week lag ze toch maar effe in het hok van Cindy Wat moest ze daar dan? Cindy is toch een wijfje?? GATVERDAMME...Eerst dat kippen incident met Robin en nu zit Annet met Cindy te klooien
Begin bij het begin en eindig nooit!
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 17:53:15 #8
6516 BonBon
geen Belgische
pi_424893
'k Wilde even kwijt dat ik dit een belachelijk topic vind!
''Wipe them out.............................................................................all of them!''
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 18:03:32 #9
6471 Bundy
according to moi
pi_424904
Nou en?........................ Ik ook! Nou jij nog
Alsof deze regel mij nog intressanter zou maken
  zondag 29 oktober 2000 @ 01:02:23 #10
6967 Aztjuh
Wat zal ik zeggen¿?
pi_426047
Waar halen sommige mensen toch dieonbenullige onderwerpen *Bedoeld* voor Topics vandaan? Wat ken mij het nou interesseren of Annet een relatie heeft gehad met een vrouw cq Geit?!!!
Tabee}:0
  zondag 29 oktober 2000 @ 01:03:04 #11
6967 Aztjuh
Wat zal ik zeggen¿?
pi_426049
Waar halen sommige mensen toch dieonbenullige onderwerpen *Bedoeld* voor Topics vandaan? Wat ken mij het nou interesseren of Annet een relatie heeft gehad met een vrouw cq Geit?!!!
Tabee}
pi_428160
Uit even betrouwbare bron hebben 'we' vernomen dat Koos een verhouding heeft met een ratelslang, dat Georgie als vrouw is geboren, dat Kim zich uitsluitend door paarden op sleeptouw laat nemen en dat Desiree het alleen kan met het licht, de radio en haar kleren uit. Robin is al jaren gelukkig met zijn Staphorster dwerghamster en Ferdi is ooit in het ziekenhuis bevrijd van een anale suwfplank.
Religion is a pacifier
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 01:11:10 #13
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_430421
Het enige nadeel van het posten in zo'n topic is natuurlijk dat 'ie weer bovenaan staat. Wat dat betreft had ik beter een drukker-forum-tijdstip kunnen uitkiezen, maar ja, ik ben NU wakker, dus:

<cynic mode on>

Wat een gelul dat uitroepteken in de topictitel.
We weten toch al sinds de begindagen van dit forum dat het niemand ook maar ene moer kan schelen dat de ene vrouw een relatie heeft gehad met de ander?
Als je betrouwbare bron nu had gemeld dat Robin/Ferdie/Georgie/Koos een relatie heeft gehad met een man (!!!), dan was dat uitroepteken pas op z'n plaats geweest, want zoals we weten gaat een groot deel van de posters hier op het forum daar volledig van over het flosje. Dus de volgende keer graag wat minder scheutig met de leestekens in je topictitel.

<cynic mode off>

Ben te zaai voor een signature
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2000 @ 01:23:28 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_430430
Op zích zou het, als het waar was, wel de moeite van het posten waard geweest zijn. Nog los van het feit of je daar dan vóór of tegen moet zijn. We maken ons op dit forum wel over kleinere futiliteiten druk. Je kunt nu eenmaal verwachten dat een zo grote groep lezers en posters als hier op dit forum aanwezig zijn nu eenmaal alle nieuwtjes (en helaas ook non-nieuwtjes) bij elkaar sprokkelt. Wellicht in de hoop daarmee een discussie los te krijgen of op z'n best om met goede bedoelingen de medelezers zo goed mogelijk te informeren. Dat is óók Big Brother.

Oeps, nu doe ik het óók. Gaat het topic wéér omhoog.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 01:39:21 #15
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_430444
Cynix! Hou op met reageren, zo zakt dat ding nooit weg........Tsssk..


Oh! Oei!!

Ben te zaai voor een signature
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')