abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_147297715
0s.gif
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks

[..]

Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur/Lijnbus chauffer
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
pi_147298616
Zou me niks verbazen als EW ook zoiets gaat hanteren aangezien er nu toch geen concurrentie meer is.. :')
أنا مغربي
pi_147301413
Ach, we miepen nu allemaal een beetje en straks blijft iedereen gewoon bij Outstanding zitten en over een halfjaar heeft niemand het er meer over. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_147303141
Vreemd allemaal, ik heb zelf ook helemaal geen mail gehad..

Als dit allemaal doorgaat ben ik erg benieuwd hoe dat dan precies gaat uitpakken. Wat is precies het minimumloon wat ze dan gaan betalen, en hoeveel ga je ongeveer krijgen voor de uren dat je de rit uitvoert? Misschien is dat wel substantieel meer waardoor je er op een gemiddelde werkdag nog net zoveel aan over houdt.

Nu was ik sowieso al van plan om mogelijk iets anders te zoeken voor erbij, misschien iets op de universiteit. Toen ik begon bij AR was ik 18, komend voorjaar word ik 21 maar dan verdien ik nog net zo veel als toen ik begon. Er zijn gewoon baantjes waar je een stuk meer mee kan verdienen.
pi_147304062
Wat doen jullie eigenlijk als je tussen twee ritten meerdere uren "vrije tijd" hebt?

Ik zit nu zelf op station Middelburg en verveel me dood.
  vrijdag 5 december 2014 @ 12:34:05 #6
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147304742
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:03 schreef DeensZweet het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk als je tussen twee ritten meerdere uren "vrije tijd" hebt?

Ik zit nu zelf op station Middelburg en verveel me dood.
Films/series/lezen/studeren
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147305122
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:55 schreef Sarasi het volgende:
Ach, we miepen nu allemaal een beetje en straks blijft iedereen gewoon bij Outstanding zitten en over een halfjaar heeft niemand het er meer over. :')
Tja, veel macht hebben we niet :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147305177
Haha die mail is wel precies van toepassing op dit subforum: Werk, Geldzaken en Recht.
pi_147305268
Waalwijk weigeren. :')

Fuck Oosterhout ja. :r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 5 december 2014 @ 13:12:09 #10
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147305638
Werk weigeren :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147305898
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:12 schreef Fiorano het volgende:
Werk weigeren :')
Allemaal mooi en aardig, maar ik ga niet als klusjesman aan het werk. :{w
Your opinion of me is none of my business.
pi_147305912
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:03 schreef DeensZweet het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk als je tussen twee ritten meerdere uren "vrije tijd" hebt?

Ik zit nu zelf op station Middelburg en verveel me dood.
Ik heb sinds een tijdje een e-reader die ik op pad meeneem als ik lang in de trein zit of wachttijd heb. Echt ideaal.
  vrijdag 5 december 2014 @ 14:06:07 #13
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147307055
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:22 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Allemaal mooi en aardig, maar ik ga niet als klusjesman aan het werk. :{w
http://www.dumpert.nl/med(...)t_op_5_december.html

Zolang je het maar niet zo erg maakt als deze kneuzen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147307162
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:22 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Allemaal mooi en aardig, maar ik ga niet als klusjesman aan het werk. :{w
AR hikers anno 2015:

Eindhoven - Schiphol per DS5 en daarna even twee uurtjes verkeer regelen in Amsterdam. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 5 december 2014 @ 14:11:13 #15
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147307190
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]

AR hikers anno 2015:

Eindhoven - Schiphol per DS5 en daarna even twee uurtjes verkeer regelen in Amsterdam. :)
Och ik zou niet klagen, je hebt werk en verkeer regelen is nog niet eens zo erg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147307262
Ik heb dat mailtje ook niet gehad. Vaag verhaal wel..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_147307353
Ik heb de mail zojuist ontvangen, er zit ook een nieuwe uitzendovereenkomst bij die voor iedereen persoonlijk is, dus waarschijnlijk doen ze het in etappes.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd hoe dit er in de praktijk uit gaat zien.
pi_147307388
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:11 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Och ik zou niet klagen, je hebt werk en verkeer regelen is nog niet eens zo erg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me toch echt vrij veel dingen bedenken die ik niet zou doen voor geld, en zeker niet tegen minimumloon. :') Verkeersregelaar op zich is niet zo erg, maar niet na een voetbalwedstrijd of een concert of watdanook. Kunnen ze vergeten. Ik ga ook geen heggen snoeien en ik ga ook geen auto's poetsen met de hand. Allerlei administratief rotwerk mogen ze ook lekker zelf doen. Het grote voordeel aan hiken vind ik juist dat ik lekker in m'n eentje op weg ben, zodra dat wegvalt mogen ze echt wel fiks meer gaan betalen wil ik de opdracht nog aannemen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_147307589
Verkeer regelen hoeft niet zo'n ramp te zijn. Vorige winter tijdens de NSS gedaan, 2x een hele ochtend een beetje gechilld bij een tankstation, 2x een hekje neergezet als er iemand belangrijk langs moest en voor de rest niks gedaan. Wel leuk 150¤ mee verdiend.

Ik heb de mail nog niet ontvangen maar ik vind het zacht gezegd vrij bijzonder dat ze gewoon de volledige arbeidsvoorwaarden in 1x veranderen en we er dus gewoon hard op achteruit gaan.
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_147307766
We weten nog helemaal niet of we erop achteruit gaan. Vast een beetje, anders zouden ze het niet omgooien, maar ik denk dat het allemaal uiteindelijk best meevalt. Misschien dat het voor de jongere hikers anders is, omdat hun uurloon boven minimum ligt en het loon over hun reisuren dus vrij hard omlaag schiet, maar verder denk ik dat het een beetje een storm in een glas water is nu. Wat betreft de arbeidsvoorwaarden verandert er eigenlijk niks, alleen dat we nu zwart op wit hebben dat we opdrachten mogen afwijzen, een variabel uurloon krijgen (lijkt het) en de reseveringen op de reisuren vervallen. De hele uitzendconstructie zoals die hiervoor ook al gold, was natuurlijk al niet de meest vriendelijke manier van omgaan met de werknemers, maar daar verandert verder niks in en daar heeft iedereen bij sollicitatie ook gewoon (hopelijk bij vol verstand) voor getekend.
Your opinion of me is none of my business.
pi_147312984
Overigens mag ik maandag in een Caddy naar Amersfoort en dan vanaf een ander adres in Amersfoort in een VW Golf naar Winschoten. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_147314818
Oh, ik heb met m'n brakke kop ritjes geaccepteerd voor maandag. Nijverdal, dus half uur lopen. Breda, dus netjes aankleden. En ik heb alleen Vans & een spijkerbroek meegenomen naar m'n ouders.

He-le-maal niet over nagedacht. Maar even pogingen doen om kleding te lenen dan :P

Overigens Den-Haag-Nijverdal met een Up! :') en Hengelo-Breda met een Golf
pi_147315414
Gewoon lekker tot 5000 rpm trappen, dan geeft het wel een sportief gevoel :+
Nee, toch niet
pi_147315780
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 19:13 schreef Schaapje96 het volgende:
Oh, ik heb met m'n brakke kop ritjes geaccepteerd voor maandag. Nijverdal, dus half uur lopen. Breda, dus netjes aankleden. En ik heb alleen Vans & een spijkerbroek meegenomen naar m'n ouders.

He-le-maal niet over nagedacht. Maar even pogingen doen om kleding te lenen dan :P

Overigens Den-Haag-Nijverdal met een Up! :') en Hengelo-Breda met een Golf
Breda heb je eigenlijk helemaal geen contact met de mensen van de LM, gewoon binnen kopietjes maken en de auto parkeren. Ik zou me daar niet speciaal voor netjes proberen aan te kleden. Waarschijnlijk merken ze het niet eens dat je binnenloopt om te kopiëren. Alhoewel, jij bent een vrouw dus dan misschien ook weer wel :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147315947
Maandag in een i10 met 66(!!) pk Groningen - Rotterdam. Mijn brommer had vroeger nog meer pk :')
en Rotterdam - Breukelen in een Ibiza ST :s)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147316341
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 19:13 schreef Schaapje96 het volgende:
Oh, ik heb met m'n brakke kop ritjes geaccepteerd voor maandag. Nijverdal, dus half uur lopen. Breda, dus netjes aankleden. En ik heb alleen Vans & een spijkerbroek meegenomen naar m'n ouders.

He-le-maal niet over nagedacht. Maar even pogingen doen om kleding te lenen dan :P

Overigens Den-Haag-Nijverdal met een Up! :') en Hengelo-Breda met een Golf
Breda is je tweede ritje, dus is het een optie om tijdens je eerste rit even langs huis te rijden en je om te kleden? Heb ik nog weleens overwogen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_147316780
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 19:13 schreef Schaapje96 het volgende:
Oh, ik heb met m'n brakke kop ritjes geaccepteerd voor maandag. Nijverdal, dus half uur lopen. Breda, dus netjes aankleden. En ik heb alleen Vans & een spijkerbroek meegenomen naar m'n ouders.

He-le-maal niet over nagedacht. Maar even pogingen doen om kleding te lenen dan :P

Overigens Den-Haag-Nijverdal met een Up! :') en Hengelo-Breda met een Golf
Ik zou het er gewoon op gokken, in het ergste geval krijg je een waarschuwing.
pi_147317371
Maandag ook echt twee klote ritten. 's-Hertogenbosch - Brielle en Rotterdam - Breukelen :')

C3 en een Polo (Polo :r )
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147318024
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 december 2014 20:34 schreef Amoeba het volgende:
Maandag ook echt twee klote ritten. 's-Hertogenbosch - Brielle en Rotterdam - Breukelen :')

C3 en een Polo (Polo :r )
Wedstrijdje Rotterdam - Breukelen doen? :9
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147328242
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 20:54 schreef yosander het volgende:

[..]

Wedstrijdje Rotterdam - Breukelen doen? :9
Sgoed. Hoe laat is die shit aan?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147331534
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2014 10:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Sgoed. Hoe laat is die shit aan?
Ik rij rond half 1 - 1 uur weg uit Roffa :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zaterdag 6 december 2014 @ 15:37:13 #32
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147333969
Zo. Skoda Octavia RS gekauft.
pi_147333979
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo. Skoda Octavia RS gekauft.
*O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_147334531
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo. Skoda Octavia RS gekauft.
Pics or it didn't happen :7
pi_147334712
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo. Skoda Octavia RS gekauft.
Nice!

NL was net op TV :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147334767
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo. Skoda Octavia RS gekauft.
JA-LOERS :7
  zaterdag 6 december 2014 @ 16:25:27 #37
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147334830
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:06 schreef Viezze het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen :7
Haal hem volgende week zaterdag op, maar dit is tijdens de proefrit.
pi_147334879
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Haal hem volgende week zaterdag op, maar dit is tijdens de proefrit.
[ link | afbeelding ]
Mijn nek wat doe je!

  zaterdag 6 december 2014 @ 16:34:22 #39
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147334971
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:28 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Mijn nek wat doe je!

[ afbeelding ]
Sorry en bedankt :+
pi_147335021
Wat voor motor heb je erin zitten?
En gefeliciteerd :P Ziet er strak uit al heb ik nog mijn twijfels bij de uitlaat :+
Nee, toch niet
  zaterdag 6 december 2014 @ 17:00:44 #41
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147335525
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:36 schreef Solidberg het volgende:
Wat voor motor heb je erin zitten?
En gefeliciteerd :P Ziet er strak uit al heb ik nog mijn twijfels bij de uitlaat :+
Dank je! Zag er inderdaad echt een stuk strakker uit dan dat ik verwacht had voor het geld dat ik eraan uitgegeven heb. Uitlaat is wellicht wat fout ja, maar verder is ie gelukkig niet gesjonnificeerd :+
De turbo fluit wel echt als een malle, maar dat is stiekem wel tof.

Ligt een 1.8T met 180pk in.
pi_147335606
Ik weet niet of het ook voor jou 1.8T geldt: http://lmgtfy.com/?q=1.8t+oliezeef

Kan je een nieuw blok besparen als je het voor bent ;)
pi_147335734
Ah, een hoerenbak volgens de CP uit Den Bosch. ^O^

quote:
10s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:40 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik rij rond half 1 - 1 uur weg uit Roffa :P
Maak daar eens even 11 uur van. :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 6 december 2014 @ 17:56:42 #44
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147336609
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Haal hem volgende week zaterdag op, maar dit is tijdens de proefrit.
[ link | afbeelding ]
BAAS :7
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147337000
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Haal hem volgende week zaterdag op, maar dit is tijdens de proefrit.
[ link | afbeelding ]
Nice!
pi_147337040
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Haal hem volgende week zaterdag op, maar dit is tijdens de proefrit.
[ link | afbeelding ]
Bruut :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147337434
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2014 17:11 schreef Amoeba het volgende:
Ah, een hoerenbak volgens de CP uit Den Bosch. ^O^

[..]

Maak daar eens even 11 uur van. :P
Ben pas rond kwart over 11 in Rotterdam bij mijn afleveradres en moet dan nog 50 min reizen naar mijn ophaaladres ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147337603
http://www.dumpert.nl/med(...)jden_met_de_suv.html
Zat even te SOGgen, maar dit is ....
Nee, toch niet
pi_147338331
Gaaf hoor Irritatie! Lekker kleurtje ook!
  zaterdag 6 december 2014 @ 19:51:44 #50
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147339656
Pf Feyenoord gaat lekker hoor.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147339860
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 december 2014 19:51 schreef Fiorano het volgende:
Pf Feyenoord gaat lekker hoor.
Tegen :') Excelsior :')

Wij halen morgen drie punten op uit Groningen w/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zaterdag 6 december 2014 @ 20:09:01 #52
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147340203
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 19:58 schreef trolley het volgende:

[..]

Tegen :') Excelsior :')

Wij halen morgen drie punten op uit Groningen w/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga er wel vanuit eigenlijk...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zaterdag 6 december 2014 @ 20:26:39 #53
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147340859
Godverdomme, die verdediging van Excelsior :') :')

Wel jammer van de 2 tegengoals, maar ach.
  zaterdag 6 december 2014 @ 22:28:56 #54
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147345711
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Haal hem volgende week zaterdag op, maar dit is tijdens de proefrit.
[ link | afbeelding ]
Ja. Godverdomme. Fucking baas ben je. En dat ben je.

Jaloers. :%
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 6 december 2014 @ 22:30:59 #55
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147345802
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 19:58 schreef trolley het volgende:

[..]

Wij halen morgen drie punten op uit Groningen w/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'
Keep on dreaming. Dat het Fryske kinderkoor trouwens 's nachts over straat mocht zonder begeleiding om ons beeld blauw-wit te verven.

Hebben ze toch nog lang over gedaan, om een dergelijke actie te bedenken. Dit gebeurde namelijk pas 13 jaar geleden:



Laat me raden. Volgend jaar een grenspost op de A7?
#26 || Luciano da Silva
  zondag 7 december 2014 @ 12:20:11 #56
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_147355694
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Haal hem volgende week zaterdag op, maar dit is tijdens de proefrit.
[ link | afbeelding ]
Nette bak, Rico!
Wanneer gaan we racen?
pi_147358764
Dat gezeik over voetbal hier altijd :r
  zondag 7 december 2014 @ 14:38:26 #58
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147358861
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 14:35 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Dat gezeik over voetbal hier altijd :r
Je hoeft het niet te lezen hoor, kun je toch ook overslaan. Manmanman
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 7 december 2014 @ 14:38:55 #59
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147358873
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 14:38 schreef Fiorano het volgende:

[..]

:D :D
  zondag 7 december 2014 @ 14:39:23 #60
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147358895
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2014 14:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

:D :D
Ik drukte te snel op verzenden op mobiel :')

Edit: Over voetbal gesproken... Kut Groningen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147358999
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 14:38 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te lezen hoor, kun je toch ook overslaan. Manmanman
Ik kan hier ook gaan spammen met berichten over hockey of waterpolo, daar is dit topic ook niet voor bedoeld lijkt me.
  zondag 7 december 2014 @ 14:44:04 #62
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147359026
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 14:39 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik drukte te snel op verzenden op mobiel :')

Edit: Over voetbal gesproken... Kut Groningen.
Om dat als Heerenveen-fan te posten zonder tekst erbij was eigenlijk best een goede timing :D
pi_147359256
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 14:39 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik drukte te snel op verzenden op mobiel :')

Edit: Over voetbal gesproken... Kut Groningen.
Kut van Aken. Waarom staat die kneus daar lucht te dekken ipv De Leeuw? :(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zondag 7 december 2014 @ 14:54:43 #64
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147359311
Nou....
  zondag 7 december 2014 @ 15:38:14 #65
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_147360408
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 14:43 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]

Ik kan hier ook gaan spammen met berichten over hockey of waterpolo, daar is dit topic ook niet voor bedoeld lijkt me.
Nee. Daarvoor hebben we een [HOMO] reeks in ONZ.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 7 december 2014 @ 15:40:29 #66
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147360467
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:20 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Nette bak, Rico!
Wanneer gaan we racen?
Volgende week zaterdag ophalen, dus dan moet ie wel gelijk getest worden :+

Jij nog steeds je Saxo?
pi_147363308
quote:
7s.gif Op zondag 7 december 2014 15:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee. Daarvoor hebben we een [HOMO] reeks in ONZ.
_O-
أنا مغربي
  zondag 7 december 2014 @ 18:55:14 #68
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147366878
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 14:43 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]

Ik kan hier ook gaan spammen met berichten over hockey of waterpolo, daar is dit topic ook niet voor bedoeld lijkt me.
Lijkt me leuk! Vooral waterpolo!
te]0s.gif Op zondag 7 december 2014 14:44 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Om dat als Heerenveen-fan te posten zonder tekst erbij was eigenlijk best een goede timing :D
[/quote]

Eigenlijk best wel ja :D
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147366915
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 18:55 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Lijkt me leuk! Vooral waterpolo!
quote:
afbeelding ] Op zondag 7 december 2014 14:44 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Om dat als Heerenveen-fan te posten zonder tekst erbij was eigenlijk best een goede timing :D
quote:
Eigenlijk best wel ja :D
Moeilijk dat quoten hé :+
Nee, toch niet
  zondag 7 december 2014 @ 18:57:53 #70
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147366965
Schijt Friezen. Het incestdorpje heeft hun wekelijkse uitje zonder begeleiding ook weer gehad.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 7 december 2014 @ 19:01:44 #71
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_147367107
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 18:57 schreef joppie_saus het volgende:
Schijt Friezen. Het incestdorpje heeft hun wekelijkse uitje zonder begeleiding ook weer gehad.
Gelukkig heeft ons aller Ajax gewoon gewonnen. :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 7 december 2014 @ 20:00:19 #72
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147369252
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 18:56 schreef Solidberg het volgende:

[..]


[..]


[..]

Moeilijk dat quoten hé :+

Kut mobiel
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147371826
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 18:57 schreef joppie_saus het volgende:
Schijt Friezen. Het incestdorpje heeft hun wekelijkse uitje zonder begeleiding ook weer gehad.
:')

Gefrustreerd? :*

Begrijpelijk hoor. Lijkt mij ook kut om te zien dat Heerenveen in de Euroborg duidelijk overwicht heeft, en het verdiende om te winnen.

En dan laat ik het 100% penalty moment in de slotfase voor het gemak maar even links liggen. Dat zijn we na respectievelijk Ajax en Heracles zo langzamerhand wel gewend dat we die niet krijgen.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zondag 7 december 2014 @ 21:17:00 #74
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147372289
Haha, die ongestelde jankerds mogen nog wel eens op cursus. Die schwalbes leken nergens op. Ach, we halen de punten bij jullie wel weer.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 7 december 2014 @ 22:48:16 #75
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147376561
Dat gezeik over penalty's enzo, volgende keer krijgt de andere partij er weer 1 niet. Over het algemeen is het altijd eerlijk verdeeld.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147381228
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 22:48 schreef Fiorano het volgende:
Dat gezeik over penalty's enzo, volgende keer krijgt de andere partij er weer 1 niet. Over het algemeen is het altijd eerlijk verdeeld.
Jouw mening is niet objectief, jij fluit zelf ook wedstrijden dus zul jij nooit de schuld bij een scheidsrechter neerleggen :6
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 8 december 2014 @ 07:58:12 #77
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147383170
quote:
16s.gif Op maandag 8 december 2014 01:00 schreef trolley het volgende:

[..]

Jouw mening is niet objectief, jij fluit zelf ook wedstrijden dus zul jij nooit de schuld bij een scheidsrechter neerleggen :6
Klopt sowieso. Maaar het AD heeft er vorig seizoen meen ik een onderzoek na gedaan waar dat ook gewoon uit blijkt. Zal hem wel eens posten als ik niet mobiel zit
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147383242
Op naar de Caddy! *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_147383344
En we lopen weer in Drachten. Vandaag een scenic naar Amsterdam
pi_147385212
Knooppunt Empel :')

Die CP hier zei dat hij nooit koffie dronk. Echt ik begrijp hem uit de grond van mijn hart, dat slappe bocht van hem smaakte naar zeepsop. :r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 8 december 2014 @ 11:05:40 #81
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_147385492
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Volgende week zaterdag ophalen, dus dan moet ie wel gelijk getest worden :+

Jij nog steeds je Saxo?
Mooi man, zal vast wel goed zitten toch?
Ik doe het nog steeds met de Saxo ja, nadeel is alleen wel dat de middenpijp is afgebroken bij de einddemper en ik te lui ben om hem te repareren. Daardoor staat die nu al ongeveer een maand stil. :')
Gelukkig heb ik nergens een auto voor nodig en is het slechts een hobby, haha.
pi_147385872
Spoedje Groningen - Zwolle in een 320d ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147385972
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 11:05 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Mooi man, zal vast wel goed zitten toch?
Ik doe het nog steeds met de Saxo ja, nadeel is alleen wel dat de middenpijp is afgebroken bij de einddemper en ik te lui ben om hem te repareren. Daardoor staat die nu al ongeveer een maand stil. :')
Gelukkig heb ik nergens een auto voor nodig en is het slechts een hobby, haha.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147386242
Je zal maar perongeluk in de eerste Klas zijn gaan zitten :(
pi_147386354
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 11:40 schreef Drowzz het volgende:
Je zal maar perongeluk in de eerste Klas zijn gaan zitten :(
Hoe kun je nu per ongeluk in de eerste klas gaan zitten? _O- Die stoelen hebben meestal een heel andere kleur, staan alleen, met meer beenruimte, en hebben een stopcontact. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_147386404
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 11:44 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hoe kun je nu per ongeluk in de eerste klas gaan zitten? _O- Die stoelen hebben meestal een heel andere kleur, staan alleen, met meer beenruimte, en hebben een stopcontact. :')
Ja ben van tweede doorgelopen naar eerste, Niks gezien, vond t al rustig... Dagje voor niks gewerkt
  maandag 8 december 2014 @ 11:47:12 #87
414827 Wave103
It's not pop music
pi_147386414
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 11:46 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ja ben van tweede doorgelopen naar eerste, Niks gezien, vond t al rustig... Dagje voor niks gewerkt
Haha, boete ook nog? Vaak zeggen ze alleen dat je moet verplaatsen
pi_147386545
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 11:47 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Haha, boete ook nog? Vaak zeggen ze alleen dat je moet verplaatsen
Nou dan had ik pech blijkbaar... Jup boete
pi_147386655
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 11:46 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ja ben van tweede doorgelopen naar eerste, Niks gezien, vond t al rustig... Dagje voor niks gewerkt
:') Wel een beetje sneu. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_147386805
Nouja sorry hoor, maar als je dit fout doet :')
  maandag 8 december 2014 @ 12:05:14 #91
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147386825
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 11:46 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ja ben van tweede doorgelopen naar eerste, Niks gezien, vond t al rustig... Dagje voor niks gewerkt
_O-

Echt geen fucking hersen bij jou die dacht van "He moeilijk rustig hier en wat een mooie bankjes!"

Boete is dan wel weer sneu...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147386860
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 12:05 schreef Fiorano het volgende:

[..]

_O-

Echt geen fucking hersen bij jou die dacht van "He moeilijk rustig hier en wat een mooie bankjes!"

Boete is dan wel weer sneu...
Haha ik liep gewoon door, waren inderdaad wel wat mooiere bankjes, maar ik was de enige, wat is dan weer t probleem om te zeggen dat ik even moet verhuizen.

Edit: ik reis bijna nooit mmet NS he :p alleen arriva, zelden NS. Alleen voor hiker functionaliteit

[ Bericht 6% gewijzigd door Drowzz op 08-12-2014 12:17:28 ]
pi_147386890
Leuk appje misschien voor OP: OVinfo (beta). Schijnt real-time alle vertragingen van het OV weer te kunnen geven. Je kan bijvoorbeeld zoeken op treinstation en dan geeftie alle bussen weer die daar vertrekken/aankomen. Zelfde geldt voor treinen. Je kan ook zoeken op busstation. Je kan niet een route maken zoals met 9292 dus het is meer een app voor er bij. Misschien niet handig, misschien wel, heb hem pas net gedownload.
pi_147387042
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 11:52 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Nou dan had ik pech blijkbaar... Jup boete
:')

Maar per ongeluk eerste klas gaan zitten .. hoelang zat je er al voordat je gecontroleerd werd? Wel triest dat het niet met een waarschuwing af werd gedaan, dat dan weer wel.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147387221
Er stond overigens vlak voor Zwolle (vanaf Groningen) bij elke oprit een politiemotormuis. Beide richtingen op. Iemand enig idee wat dat was?
Your opinion of me is none of my business.
pi_147387225
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 12:07 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Haha ik liep gewoon door, waren inderdaad wel wat mooiere bankjes, maar ik was de enige, wat is dan weer t probleem om te zeggen dat ik even moet verhuizen.

Edit: ik reis bijna nooit mmet NS he :p alleen arriva, zelden NS. Alleen voor hiker functionaliteit
Je kan één boete per jaar terug vragen bij de NS of OV oid. Ik weet niet hoe zoiets in zijn werk gaat, maar daar heb ik wat over gehoord.
pi_147387264
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 12:25 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Je kan één boete per jaar terug vragen bij de NS of OV oid. Ik weet niet hoe zoiets in zijn werk gaat, maar daar heb ik wat over gehoord.
Ja, als je studentenov hebt en vergeten bent in te checken, maar dus wel vrij reisrecht had. Die boete kun je één keer per jaar terugvragen. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_147387280
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 12:25 schreef Sarasi het volgende:
Er stond overigens vlak voor Zwolle (vanaf Groningen) bij elke oprit een politiemotormuis. Beide richtingen op. Iemand enig idee wat dat was?
Vervoer van MH17-wrakstukken?
pi_147387344
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 12:16 schreef trolley het volgende:

[..]

:')

Maar per ongeluk eerste klas gaan zitten .. hoelang zat je er al voordat je gecontroleerd werd? Wel triest dat het niet met een waarschuwing af werd gedaan, dat dan weer wel.
5 minuten ofzo :(
pi_147387348
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 11:46 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ja ben van tweede doorgelopen naar eerste, Niks gezien, vond t al rustig... Dagje voor niks gewerkt
Gewoon een jonko roken, dan krijg je geen boete:

http://www.dumpert.nl/med(...)n_met_een_jonko.html
pi_147387474
Volgende x dat ik ritten naar Nijverdal heb ben ik ziek :') Kom je na 40 min lopen eindelijk op het station, rijd die trein een paar cruciale minuten te vroeg weg en nu moet ik 30 min wachten zonder koffie :P

Was net wel lekker even langs huis gegaan. Best prima, even tas dumpen, wat drinken, omkleden (anders krijg ik straks geen blikje + mars :'( ) en weer door :Y
pi_147387995
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 12:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Vervoer van MH17-wrakstukken?
Die colonne is nu toch nog ergens in Duitsland? Volgens mij komt die pas morgenmiddag ergens NL binnen. Lijkt me sterk dus. Helemaal omdat die wrakstukken naar Gilze-Rijen gebracht worden, dan is via Zwolle geen logische route :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147388503
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 11:52 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Nou dan had ik pech blijkbaar... Jup boete
Volgens mij zag ik je zitten: Ik zag namelijk een hiker (met EW klapper) in de eerste klas zitten toen ik op het perron liep. Ik wilde hem nog waarschuwen maar om nou op het raam te gaan tikken met kans dat ik mezelf voor lul zet omdat jij gewoon een eersteklaskaartje hebt.....

Welk traject legde je af? Ik herinner het me niet meer goed waar ik je zag, kan Arnhem zijn.
  maandag 8 december 2014 @ 13:39:49 #104
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147389029
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 12:08 schreef OMGitsSander het volgende:
Leuk appje misschien voor OP: OVinfo (beta). Schijnt real-time alle vertragingen van het OV weer te kunnen geven. Je kan bijvoorbeeld zoeken op treinstation en dan geeftie alle bussen weer die daar vertrekken/aankomen. Zelfde geldt voor treinen. Je kan ook zoeken op busstation. Je kan niet een route maken zoals met 9292 dus het is meer een app voor er bij. Misschien niet handig, misschien wel, heb hem pas net gedownload.
9292 is tegenwoordig ook realtime :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 8 december 2014 @ 13:44:47 #105
433780 Jay-zzz
I'm going hard with style
pi_147389159
Ik moet 18 december mijn rijkunsten laten zien aan easyway. Hopen dat ik slaag, lijkt me namelijk een heel vet baantje. :)
I'm not a businessman, I'm a business, man!
pi_147389353
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 13:39 schreef Fiorano het volgende:

[..]

9292 is tegenwoordig ook realtime :)
Sinds die recente update is de kleur rood de meest voorkomende in de app :') je kan er goed mee zien hoe weinig treinen en bussen er nou op schema rijden.

pi_147389394
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 13:20 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]

Volgens mij zag ik je zitten: Ik zag namelijk een hiker (met EW klapper) in de eerste klas zitten toen ik op het perron liep. Ik wilde hem nog waarschuwen maar om nou op het raam te gaan tikken met kans dat ik mezelf voor lul zet omdat jij gewoon een eersteklaskaartje hebt.....

Welk traject legde je af? Ik herinner het me niet meer goed waar ik je zag, kan Arnhem zijn.
Hmm volgens mij heb ik mn klapper niet in de trein open gehad, was vanaf duivendrecht naar Zwolle

EdiT: wat valt nou onder ritbonnen? Zijn dat die transport formulieren van de leasemaatschappijen? Of? Want er staat in de bijgevoegde brief bij mn contract dat ik 2x per maand ritbonnen op moet sturen :v

[ Bericht 10% gewijzigd door Drowzz op 08-12-2014 14:48:06 ]
pi_147391340
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 13:53 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hmm volgens mij heb ik mn klapper niet in de trein open gehad, was vanaf duivendrecht naar Zwolle

EdiT: wat valt nou onder ritbonnen? Zijn dat die transport formulieren van de leasemaatschappijen? Of? Want er staat in de bijgevoegde brief bij mn contract dat ik 2x per maand ritbonnen op moet sturen :v
Hebben ze dat nog steeds niet aangepast? :')

Die ritbonnen kun je al zolang ik bij EW werk digitaal opsturen, samen met de transportformulieren. Het klopt dat je die minimaal 2x per maand (digitaal) moet opsturen. Alle ritten tm de 15de voor de 16de en alle ritten tm de 31ste voor de 1ste van de volgende maand. Maar ik kan je van harte aanbevelen om zoveel mogelijk die ritbonnen dezelfde dag nog te versturen. Dan weet je namelijk nog hoelaat je waar was en op welk adres/station enzo. En EW heeft dat natuurlijk ook het liefst ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147392691
Ik kreeg warme chocolademelk. En toen een liftje naar het station want "Nee, jij gaat echt niet lopen met dit weer!". En ik mocht de kat knuffelen en die mensen waren echt zo lief! O+

Ik word zoetsappig van kerstliedjes op de radio. :')
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 8 december 2014 @ 16:09:48 #110
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_147393607
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 11:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? :')
Denk dat door de korte stukjes die ik altijd rij de uitlaat het op 1 plek hard te verduren krijgt, daar zat ook de enige roestvorming over heel de pijp. Daarnaast zal het agressieve optrek gedrag van mij ook wel meespelen, haha.
pi_147394000
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 12:16 schreef trolley het volgende:

[..]

:')

Maar per ongeluk eerste klas gaan zitten .. hoelang zat je er al voordat je gecontroleerd werd? Wel triest dat het niet met een waarschuwing af werd gedaan, dat dan weer wel.
De zelfredzaamheid van onze generatie is al langer zoek helaas

Doet me denken aan die treurwilg die wakker werd in een lege trein en zijn telefoon was ook leeg :')
pi_147394051
OVinfo is een hele chille app inderdaad! Handig om snel de vertrektijden en haltes in de buurt te zien :s)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147397104
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 14:57 schreef trolley het volgende:

[..]

Hebben ze dat nog steeds niet aangepast? :')

Die ritbonnen kun je al zolang ik bij EW werk digitaal opsturen, samen met de transportformulieren. Het klopt dat je die minimaal 2x per maand (digitaal) moet opsturen. Alle ritten tm de 15de voor de 16de en alle ritten tm de 31ste voor de 1ste van de volgende maand. Maar ik kan je van harte aanbevelen om zoveel mogelijk die ritbonnen dezelfde dag nog te versturen. Dan weet je namelijk nog hoelaat je waar was en op welk adres/station enzo. En EW heeft dat natuurlijk ook het liefst ;)
Jup doe ik nu ook, elke dag na de rit invullen. Dan komt t wel goed? Wat is dan t verschil tussen ritbon en transportformulier? *voelt zich dom*.

Had ze ook gebeld, 'je moet het origineel opsturen anders kunnen we niet uitbetalen' terwijl in de handleiding (die ook verouderd is) staat dat je t origineel moet bewaren....
  maandag 8 december 2014 @ 17:52:05 #114
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147397126
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 07:58 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Klopt sowieso.
Dat jij nog wedstrijden durft te fluiten zeg. Ik zou het niet meer durven als die 'grote meneren' met KNVB logo op de borst wekelijks lopen te marchanderen en maar gewoon doen waar ze zin in hebben. Wat de één een schwalbe vindt geeft de ander rood voor. Hoesen met rood eraf, voor datzelfde krijgen Linsen en Kramer geel. Het is echt niet meer de filmen. KNVB=mafia en scheidsrechters zijn slappe lullen zonder ruggengraat :r
#26 || Luciano da Silva
  maandag 8 december 2014 @ 18:05:25 #115
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147397496
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:52 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dat jij nog wedstrijden durft te fluiten zeg. Ik zou het niet meer durven als die 'grote meneren' met KNVB logo op de borst wekelijks lopen te marchanderen en maar gewoon doen waar ze zin in hebben. Wat de één een schwalbe vindt geeft de ander rood voor. Hoesen met rood eraf, voor datzelfde krijgen Linsen en Kramer geel. Het is echt niet meer de filmen. KNVB=mafia en scheidsrechters zijn slappe lullen zonder ruggengraat :r
Dankje, luv joe toe :@

Ik loop zelf overigens ook met KNVB badge op hoor, fluit voor de bond op een redelijk hoog jeugdniveau. Ik probeer op mijn eigen manier te fluiten, en krijg van de KNVB in mijn rapportages daar ook wel eens wat gezeik over. Niettemin denk ik dat ik het spelletje wel aardig snap en dat je af en toe gewoon dingen "door moet laten gaan" of een kaart niet moet trekken terwijl het boekje zegt van wel.

Afgelopen weekend een stadsderby gefloten (2 clubs op 1.5 km van elkaar af) in de A-Jeugd. Slechts 2 gele kaarten (praten en spelvertraging), 1 penalty(hands) en 1 afgekeurde goal (buitenspel). Beide teams hadden een leuke pot gehad en waren tevreden over mijn leiding. Gaat de KNVB zeiken over het feit dat de kleur tape over de sokken van 1 van de spelers niet dezelfde kleur was en dat wel moest. En ohja de wedstrijd begon om 14.21 ipv 14.15 (!!!!!)

Daar kan ik niet tegen, maar daar creëer je wel scheidsrechters die de hoeren van Zeist zijn. En dat laat ik mij niet gebeuren.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 8 december 2014 @ 18:09:17 #116
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147397616
quote:
99s.gif Op maandag 8 december 2014 18:05 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Gaat de KNVB zeiken over het feit dat de kleur tape over de sokken van 1 van de spelers niet dezelfde kleur was en dat wel moest.
Vertel mij wat. Ik keep in fluorescerend geel. Al vaak genoeg gezeik gehad dat mijn slidingbroekje niet dezelfde kleur heeft. Toen gewoon tegen die klapjosti gezegd dat hij mij dan het adres mocht geven van een winkel waar ze die kleur slidingbroekjes verkopen :')

Maar goed. Dan hebben we het over amateurniveau. Als je kijkt naar profniveau mag je toch hopen dat ze daar inmiddels wel één lijn hebben, maar dat is vooralsnog een utopie. Aan het eind van het seizoen wint de club met het meeste geluk de schaal :')
#26 || Luciano da Silva
pi_147397649
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 17:51 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Jup doe ik nu ook, elke dag na de rit invullen. Dan komt t wel goed? Wat is dan t verschil tussen ritbon en transportformulier? *voelt zich dom*.

Had ze ook gebeld, 'je moet het origineel opsturen anders kunnen we niet uitbetalen' terwijl in de handleiding (die ook verouderd is) staat dat je t origineel moet bewaren....
Als je dat invult via de site http://www.easyway.nl/ritbon en daarbij een scan van het transportformulier bij meestuurt, dan moet het helemaal goed komen ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 8 december 2014 @ 18:11:59 #118
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147397692
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 18:09 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Vertel mij wat. Ik keep in fluorescerend geel. Al vaak genoeg gezeik gehad dat mijn slidingbroekje niet dezelfde kleur heeft. Toen gewoon tegen die klapjosti gezegd dat hij mij dan het adres mocht geven van een winkel waar ze die kleur slidingbroekjes verkopen :')

Maar goed. Dan hebben we het over amateurniveau. Als je kijkt naar profniveau mag je toch hopen dat ze daar inmiddels wel één lijn hebben, maar dat is vooralsnog een utopie. Aan het eind van het seizoen wint de club met het meeste geluk de schaal :')
Ja dat is ook zo kansloos. Vooral in de lagere senioren klasses en jeugd in het algemeen moet je daar niet over gaan zeiken. Soms noem ik het "als tip" heb ik er iniedergeval wat van gezegd :+
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147397732
Wat dat betreft is voetballerij een grote geitenwollen sokken groep. In werkelijk waar elke andere sport hebben ze al elektronische hulpmiddelen om de scheids te ondersteunen, maar bij het voetbal werd met grote bombarie doellijntechnologie geintroduceerd :')
pi_147397733
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 18:10 schreef trolley het volgende:

[..]

Als je dat invult via de site http://www.easyway.nl/ritbon en daarbij een scan van het transportformulier bij meestuurt, dan moet het helemaal goed komen ;)
Dan komt t goed, ze mogen hun info wel eens even updaten.... Vandaag nog meer ritjes gehad behalve je 1e BMW?
pi_147397826
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 18:13 schreef Viezze het volgende:
Wat dat betreft is voetballerij een grote geitenwollen sokken groep. In werkelijk waar elke andere sport hebben ze al elektronische hulpmiddelen om de scheids te ondersteunen, maar bij het voetbal werd met grote bombarie doellijntechnologie geintroduceerd :')
Ik zal je een geheimpje verklappen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_147397867
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 18:13 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Dan komt t goed, ze mogen hun info wel eens even updaten.... Vandaag nog meer ritjes gehad behalve je 1e BMW?
Nee, was ook een spoedritje waar ik om 11:00 uur pas voor werd gebeld. Maar dat ding had nog maar 1500km gedraaid, diesel automaat met 163pk. Dat zijn wel de leukere ritten :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147398083
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 18:17 schreef trolley het volgende:

[..]

Nee, was ook een spoedritje waar ik om 11:00 uur pas voor werd gebeld. Maar dat ding had nog maar 1500km gedraaid, diesel automaat met 163pk. Dat zijn wel de leukere ritten :D
Sowieso, broaaaaaaaaappp sport mode even aan haha, ik reed vandaag scenic mini bus, stuk minder spannend haha
  maandag 8 december 2014 @ 18:47:37 #124
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147398738
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 18:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik zal je een geheimpje verklappen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso FIFA :').

Wat een ouwe lullenclub is dat man. Kansloze daar. Ga eens even kijken bij het Hockey hoe dit dat fixen. Die verzinnen gewoon telkens weer wijzigingen om het spel sneller en aantrekkelijker te maken
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 8 december 2014 @ 19:01:51 #125
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_147399201
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 15:43 schreef Sarasi het volgende:
Ik kreeg warme chocolademelk. En toen een liftje naar het station want "Nee, jij gaat echt niet lopen met dit weer!". En ik mocht de kat knuffelen en die mensen waren echt zo lief! O+

Ik word zoetsappig van kerstliedjes op de radio. :')
Volgens mij moet je echt vrouwelijk zijn om dit te krijgen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147399472
quote:
2s.gif Op maandag 8 december 2014 19:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Volgens mij moet je echt vrouwelijk zijn om dit te krijgen. :')
Jealous much? :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_147399913
Heel af en toe maak je dit soort dingen mee, maakt het werk toch leuk. Ook wel eens in een dorpje aan de grens gehad dat ik daar koffie en rozijnenbrood kreeg, eerst een half uur daar gezeten beetje babbelen. Op een gegeven moment moet je dan toch maar weg en dan voel je je haast schuldig :')

Stukken beter dan die mensen die bij elke kras die je opschrijft beginnen te huilen dat zij die niet hebben veroorzaakt en vervolgens niet willen tekenen.
pi_147401151
quote:
2s.gif Op maandag 8 december 2014 19:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Volgens mij moet je echt vrouwelijk zijn om dit te krijgen. :')
Dit is wel waar. Ik kwam eens bij een locatie waar ik heel vaak kwam, met prima vriendelijke mensen enzo, maar nooit een lift aangeboden gekregen. Toevallig arriveerde ik daar eens samen met een hikster en ik kon meteen mee-instappen in een auto die voor haar werd voorgereden. Vervolgens met 120km/h dwars door Arnhem gereden.

Schoot overigens alsnog niet op want er was een bushalte met eens in de 10 minuten een bus richting station voor die locatie en met de auto is richting Arnhem station rijden niet zo makkelijk.
pi_147401757
Nog erger dan. Ik moest vandaag bij adres A zijn om een auto op te halen in Amersfoort. Dus ik kom daar aan, kan niks vinden, geen deur of watdanook. Alleen een parkeerterrein met een groot bord van dat bedrijf. Klein briefje eronder: 'Indien niemand aanwezig, tot 17:30 bij adres B aankloppen'. Dat was weer tien minuutjes, kwartiertje lopen. Werd ik niet heel vrolijk van, maar goed. Ik bij adres B, zelfde bedrijf, andere vestiging. Nee, volgens hen was daar echt wel iemand aanwezig. Zij bellen naar adres A, ja hoor, mensen aanwezig. Voordat ik de deur uit kon lopen had er al iemand een autosleutel gepakt 'Ik breng je wel even terug!'. Priiiiima. :P Heeft 'ie me daadwerkelijk die drie straten verderop weer afgezet, is mee naar binnen gelopen en heeft me nog een kopje thee aangeboden. En daarna weer met die auto terug naar adres B. _O-

Maar ik kan het over het algemeen ook heel goed vinden met secretaresses of baliejuffertjes, het zijn niet alleen de mannen die dagelijks onder een auto hangen die me van alles aanbieden. :)
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 8 december 2014 @ 20:13:03 #130
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_147402197
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef Sarasi het volgende:
Nog erger dan. Ik moest vandaag bij adres A zijn om een auto op te halen in Amersfoort. Dus ik kom daar aan, kan niks vinden, geen deur of watdanook. Alleen een parkeerterrein met een groot bord van dat bedrijf. Klein briefje eronder: 'Indien niemand aanwezig, tot 17:30 bij adres B aankloppen'. Dat was weer tien minuutjes, kwartiertje lopen. Werd ik niet heel vrolijk van, maar goed. Ik bij adres B, zelfde bedrijf, andere vestiging. Nee, volgens hen was daar echt wel iemand aanwezig. Zij bellen naar adres A, ja hoor, mensen aanwezig. Voordat ik de deur uit kon lopen had er al iemand een autosleutel gepakt 'Ik breng je wel even terug!'. Priiiiima. :P Heeft 'ie me daadwerkelijk die drie straten verderop weer afgezet, is mee naar binnen gelopen en heeft me nog een kopje thee aangeboden. En daarna weer met die auto terug naar adres B. _O-

Maar ik kan het over het algemeen ook heel goed vinden met secretaresses of baliejuffertjes, het zijn niet alleen de mannen die dagelijks onder een auto hangen die me van alles aanbieden. :)
Altijd leuk om er weer aan herinnerd te worden dat er ook nog een paar aardige mensen zijn binnen dit werk.
Zo heb ik een keer mogen genieten van een uitgebreide lunch in een bedrijfskantine terwijl we op de ANWB wachtten. ^O^
pi_147402607
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:14 schreef Viezze het volgende:
Heel af en toe maak je dit soort dingen mee, maakt het werk toch leuk. Ook wel eens in een dorpje aan de grens gehad dat ik daar koffie en rozijnenbrood kreeg, eerst een half uur daar gezeten beetje babbelen. Op een gegeven moment moet je dan toch maar weg en dan voel je je haast schuldig :')

Stukken beter dan die mensen die bij elke kras die je opschrijft beginnen te huilen dat zij die niet hebben veroorzaakt en vervolgens niet willen tekenen.

UH MAAR IK HEB DAT KRASJE NIET VEROORZAAKT HOOR, DIE WAS ER AL TOEN IK M KREEG NOTEER DAT MAAR EN ANDERS TEKEN IK NIET. IK DIEN EEN KLACHT OVER JE IN!!

morgen A7 _O_ _O_ _O_ waar is Amoeba
Zie!
pi_147403551
op een dag waalwijk en malta in amsterdam :') . Kom ik in Waalwijk aan rijdt de buurtbus te vroeg weg waardoor ik dat hele eind kon lopen. 4,2km was het volgens mijn google maps. Heb vandaag misschien wel de 8 aangetikt. Ach, gaan die sinterklaaskilo's er weer af door al dat snoepgoed en gourmetten. :')
pi_147404209
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2014 20:23 schreef johnson555 het volgende:

[..]

UH MAAR IK HEB DAT KRASJE NIET VEROORZAAKT HOOR, DIE WAS ER AL TOEN IK M KREEG NOTEER DAT MAAR EN ANDERS TEKEN IK NIET. IK DIEN EEN KLACHT OVER JE IN!!

Haha ja zo. Of vrij agressief vragen WAAR BEN JE NAAR OPZOEK??!??!? als je de auto controleert.

Ik kijk of er toevallig gratis geld op de auto is geplakt nou goed ;(
  maandag 8 december 2014 @ 22:11:33 #134
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_147407302
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2014 20:23 schreef johnson555 het volgende:

[..]

UH MAAR IK HEB DAT KRASJE NIET VEROORZAAKT HOOR, DIE WAS ER AL TOEN IK M KREEG NOTEER DAT MAAR EN ANDERS TEKEN IK NIET. IK DIEN EEN KLACHT OVER JE IN!!

Dit inderdaad. Maar eigenlijk alleen maar bij huurauto's. Wel eens gehad met een vrij lange auto (weet niet meer precies wat voor 1) dat ze hem een dag ervoor gewassen hadden en daarna met de achterkant ver in de bosjes hadden gezet. Regenachtig nachtje erbij en de een deel van de auto word enorm vies. Berijdster boos dat ik 'vies' had aangekruist en wilde dat ik hem per sé op 'matig schoon' zou zetten omdat die pas gewassen was. :') Uiteraard met opmerking 'hier teken ik niett voor!'

Primaaa, bij opmerkingen: 'achterkant vies!' neergezet en toen was alles goed. :D
pi_147407987
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2014 20:23 schreef johnson555 het volgende:

[..]

UH MAAR IK HEB DAT KRASJE NIET VEROORZAAKT HOOR, DIE WAS ER AL TOEN IK M KREEG NOTEER DAT MAAR EN ANDERS TEKEN IK NIET. IK DIEN EEN KLACHT OVER JE IN!!

morgen A7 _O_ _O_ _O_ waar is Amoeba
Wat doe je in zo'n situatie dan?
pi_147408109
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 22:28 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Wat doe je in zo'n situatie dan?
Naja meestal als je aangeeft dat jouw prognose "voorlopig" is en dat bij de LM de definitieve prognose wordt opgemaakt, tekenen ze wel. Meestal geven ze t op als t ware :P Ze beseffen toch dat t ooit aan t licht komt. Als dat niet lukt, gewoon EW of AR bellen en uitleggen

Terug bij de LM flink gelachen een keer toen meneer aangaf een klacht over mij in te dienen vanwege onprofessioneel gedrag :P
Zie!
pi_147408330
Altijd even EW bellen, die zegt dan dat de klant dan maar geen handtekening zet en dan is het goed.
  maandag 8 december 2014 @ 23:07:15 #138
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_147409777
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 22:28 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Wat doe je in zo'n situatie dan?
Je kan ook uitleggen dat het puur voor het transport is, in het voordeel van beide partijen. Zodat jij dus niet opdraait voor hun schade en hun niet voor die van jou. Begrijpen ze meestal wel en anders, misschien wel het mooiste van 'lastige mensen', is dat je bij twijfel/lastige situatie gewoon naar kantoor kan bellen en dan word het gegarandeerd geregeld. :D
pi_147411065
quote:
2s.gif Op maandag 8 december 2014 19:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Volgens mij moet je echt vrouwelijk zijn om dit te krijgen. :')
Hahah maar jullie horen nooit: 'Huh je bent een meisje? Moeten we de auto voor je uit het vakje halen??' :')

Heb ik misschien ook wel over voor de kopjes thee en liftjes eigenlijk. 😇
  maandag 8 december 2014 @ 23:43:16 #140
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_147411202
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2014 20:23 schreef johnson555 het volgende:

[..]

UH MAAR IK HEB DAT KRASJE NIET VEROORZAAKT HOOR, DIE WAS ER AL TOEN IK M KREEG NOTEER DAT MAAR EN ANDERS TEKEN IK NIET. IK DIEN EEN KLACHT OVER JE IN!!

morgen A7 _O_ _O_ _O_ waar is Amoeba
Geniet ervan bro. Wat een auto _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147411447
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 23:39 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Hahah maar jullie horen nooit: 'Huh je bent een meisje? Moeten we de auto voor je uit het vakje halen??' :')

Heb ik misschien ook wel over voor de kopjes thee en liftjes eigenlijk. 😇
Ik laat ze altijd rustig die auto voor mij uitrijden. Scheelt weer een kans op schade rijden. :)
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 9 december 2014 @ 01:35:14 #142
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_147413277
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:51 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik laat ze altijd rustig die auto voor mij uitrijden. Scheelt weer een kans op schade rijden. :)
:')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 9 december 2014 @ 07:30:23 #143
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147414384
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 01:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

:')
Tja. Kun je in ieder geval niet een kast aan gort rijden hè :')
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 9 december 2014 @ 08:26:52 #144
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_147414764
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 07:30 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Tja. Kun je in ieder geval niet een kast aan gort rijden hè :')
Voorspelbaar.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147415928
Spoedje gekregen naar de grote in Almere (?) Die met vijf letters in ieder geval :P Heb een Transporter, en de ritopdracht is nogal onduidelijk over waar die moet komen, behalve dan dat hij op een bepaalde plek niet moet :')
Iemand die duidelijkheid kan verschaffen?
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:08:09 #146
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_147416031
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:00 schreef underground1009 het volgende:
Spoedje gekregen naar de grote in Almere (?) Die met vijf letters in ieder geval :P Heb een Transporter, en de ritopdracht is nogal onduidelijk over waar die moet komen, behalve dan dat hij op een bepaalde plek niet moet :')
Iemand die duidelijkheid kan verschaffen?
Buiten neerzetten. Hij mag niet binnen omdat je anders het dak sloopt. Door de poort en dan na de ingang buiten tegen de muur zetten van de loods toch?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147416076
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:08 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Buiten neerzetten. Hij mag niet binnen omdat je anders het dak sloopt. Door de poort en dan na de ingang buiten tegen de muur zetten van de loods toch?
Ja, en als je een beetje stuntelig met dat busje staat te draaien, zetten zij 'm voor je weg. :*

Gewoon buiten tegen de muur zetten inderdaad. Als het daar vol is, even iemand aanschieten om te vragen waar hij dan moet. Eigen input en creatieve oplossingen worden daar niet zo gewaardeerd. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_147416145
Zoals Amoeba zegt. Gewoon buiten neerzetten en even iemand vragen.
Had ik vorige week ook met een Caddy met Imperial. Meen me te herinneren dat Rubenr3 eens een Caddy met Imperial tegen die hoogte balk heeft geparkeerd :D . Maar toen keek een van die mensen even mee en paste die Caddy toch naar binnen. Volgens mij passen Vivaro's ook, maar Transporter is te hoog geloof ik.
pi_147416360
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:13 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Zoals Amoeba zegt. Gewoon buiten neerzetten en even iemand vragen.
Had ik vorige week ook met een Caddy met Imperial. Meen me te herinneren dat Rubenr3 eens een Caddy met Imperial tegen die hoogte balk heeft geparkeerd :D . Maar toen keek een van die mensen even mee en paste die Caddy toch naar binnen. Volgens mij passen Vivaro's ook, maar Transporter is te hoog geloof ik.
Was dat Ruben ja? _O- Transporter past er inderdaad niet in, vaak zat zo'n ding daarheen gereden. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_147416396
Dank u allen vriendelijk :) Beetje jammer dat het nu pas is door gebeld, nu rijdt lijn 12 niet meer en moet ik dus het eind lopen vanaf bushalte ringweg oost in Grunn :P

Nog een andere vraag dan, tips nog voor bushaltes in Almere? Geloof dat dit de eerste keer is dat ik die kant op moet :)
pi_147416452
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:26 schreef underground1009 het volgende:
Dank u allen vriendelijk :) Beetje jammer dat het nu pas is door gebeld, nu rijdt lijn 12 niet meer en moet ik dus het eind lopen vanaf bushalte ringweg oost in Grunn :P

Nog een andere vraag dan, tips nog voor bushaltes in Almere? Geloof dat dit de eerste keer is dat ik die kant op moet :)
Halte veluwsekant vertrekt tweemaal per uur een bus richting CS. Deze halte ligt aan de achterkant van het terrein van A. Mis je die aansluiting net dan moet je lopen naar halte Walt Disney plantsoen (10 minuten) en vanaf daar vertrekt om de 10 minuten een bus naar CS.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147416471
Vlakbij zitten bushaltes, Veluwezoom oid. Zijn er drie dus even goed kijken vanaf welke je bod vertrekt. Anders kun je ook doorlopen naar het Walt Disneyplein/plantsoen ofzo. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_147416486
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:29 schreef trolley het volgende:

[..]

Halte veluwsekant vertrekt tweemaal per uur een bus richting CS. Deze halte ligt aan de achterkant van het terrein van A. Mis je die aansluiting net dan moet je lopen naar halte Walt Disney plantsoen (10 minuten) en vanaf daar vertrekt om de 10 minuten een bus naar CS.
Dit dus. :X
Your opinion of me is none of my business.
pi_147416509
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:31 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dit dus. :X
Ik kom daar veel te vaak :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147416567
Zit een bushalte aan de achterzijde van hun terrein (dus je moet het terrein aan de voorkant weer af, rechtsaf en de weg 100m volgen en dan ben je er). Daar gaan regelmatig bussen richting station.
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_147416568
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:25 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Was dat Ruben ja? _O- Transporter past er inderdaad niet in, vaak zat zo'n ding daarheen gereden. :)
Dat was ik ja, met m'n slaperige kop :P
pi_147417678
Vorige week op m'n enige beschikbare dag geen werk gekregen, hoop dat ze deze week wel iets hebben :Y . Ben zelfs met een UP tevreden, dus kom maar door AR.
pi_147418910
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:35 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Dat was ik ja, met m'n slaperige kop :P
Ik vond het altijd wel een fijne waarschuwing. :P

Ik wil morgen ook wel graag een ritje! Liefst eentje naar schiphol, lekker vroeg, kan ik mijn moeder nog even uitzwaaien. :)

Edit: Zag net dit voorbij komen. Gratis NS Zonetaxi! :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Sarasi op 09-12-2014 12:40:50 ]
Your opinion of me is none of my business.
pi_147419279
Jaaa die is fijn :D Gebruikt toen ik naar Nederland - Mexico ben geweest met m'n vriendin, kwamen we door de storing op Bijlmer ArenA pas om half 2 weer in Grunn aan :P M'n kamer lag netjes binnen de eerste twee zones dus heb niks hoeven te betalen :D

Overigens nu aan het wachten op de bus in Almere, de transporter was er een van een energiemaatschappij, inclusief zwaailichten :P

Op de A6 nog opgeschrikt door een of andere bejaarde man in een Mercedes C-klasse die eerst rechts inhaalde en vervolgens z'n auto weer doodleuk er voor gooide op de linkerbaan :{
pi_147419646
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]
Edit: Zag net dit voorbij komen. Gratis NS Zonetaxi! :)
:D _O_

Even onthouden :)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147419748
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:26 schreef underground1009 het volgende:
Dank u allen vriendelijk :) Beetje jammer dat het nu pas is door gebeld, nu rijdt lijn 12 niet meer en moet ik dus het eind lopen vanaf bushalte ringweg oost in Grunn :P

Leuke wandelroute is dat inderdaad. Een keer was een deel zelfs afgezet bij dat viaduct met hekken en een 'verboden toegang' bord, niet naar geluisterd :@

Ben net ook gebeld, voor een ritje voor de Vogel, maar hoef pas om 4 uur in Heerenveen te zijn dus kan mooi een rustige lijn 12 pakken :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147419907
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:54 schreef underground1009 het volgende:
Jaaa die is fijn :D Gebruikt toen ik naar Nederland - Mexico ben geweest met m'n vriendin, kwamen we door de storing op Bijlmer ArenA pas om half 2 weer in Grunn aan :P M'n kamer lag netjes binnen de eerste twee zones dus heb niks hoeven te betalen :D

Overigens nu aan het wachten op de bus in Almere, de transporter was er een van een energiemaatschappij, inclusief zwaailichten :P

Op de A6 nog opgeschrikt door een of andere bejaarde man in een Mercedes C-klasse die eerst rechts inhaalde en vervolgens z'n auto weer doodleuk er voor gooide op de linkerbaan :{
Maar als je rechts ingehaald kon worden, wat deed je dan op de linkerbaan? ;)

Die zonetaxi ga ik sowieso een keer uitproberen voor AR. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_147420207
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:19 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Maar als je rechts ingehaald kon worden, wat deed je dan op de linkerbaan? ;)

Die zonetaxi ga ik sowieso een keer uitproberen voor AR. :P
Reed eerst 130 op de linkerbaan maar er kwam een vrachtwagen die ging inhalen ongeveer 5 auto's voor me; daardoor ging iedereen op de rem staan op de linkerbaan. Vervolgens reed die Mercedes van achteraan bijna alle auto's voorbij en gooide 'm zonder pardon in een zo goed als niet bestaand gat voor me ;)
pi_147421677
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:29 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Reed eerst 130 op de linkerbaan maar er kwam een vrachtwagen die ging inhalen ongeveer 5 auto's voor me; daardoor ging iedereen op de rem staan op de linkerbaan. Vervolgens reed die Mercedes van achteraan bijna alle auto's voorbij en gooide 'm zonder pardon in een zo goed als niet bestaand gat voor me ;)
Dat is wel een beetje achterlijk weggedrag ja. :')

Ik twijfel. Ik ben net bij de huisarts geweest voor mijn knie (al jaren last van) en hij heeft er behoorlijk aan lopen sjorren. 'Je knie kan wat gevoelig zijn na het onderzoek', aldus de beste man. Nou, ik kon hinkend naar huis. }:| Als dit niet vrij veel verbetert in de loop van de dag, kan ik morgen geen auto rijden. Beschikbaarheid dicht en open gooien als het beter is (evt morgenochtend) of open houden en er maar vanuit gaan dat het beter wordt?
Your opinion of me is none of my business.
pi_147421837
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:30 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje achterlijk weggedrag ja. :')

Ik twijfel. Ik ben net bij de huisarts geweest voor mijn knie (al jaren last van) en hij heeft er behoorlijk aan lopen sjorren. 'Je knie kan wat gevoelig zijn na het onderzoek', aldus de beste man. Nou, ik kon hinkend naar huis. }:| Als dit niet vrij veel verbetert in de loop van de dag, kan ik morgen geen auto rijden. Beschikbaarheid dicht en open gooien als het beter is (evt morgenochtend) of open houden en er maar vanuit gaan dat het beter wordt?
Indien het je linkerknie is: alleen automaat rijden :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147421844
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef yosander het volgende:

[..]

Indien het je linkerknie is: alleen automaat rijden :P
Rechter. :'(
Your opinion of me is none of my business.
pi_147421931
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Rechter. :'(
Hmm balen ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147422165
Ik ben een provincie uitgelopen :P :')
Zie!
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:57:34 #169
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_147422391
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:48 schreef johnson555 het volgende:
Ik ben een provincie uitgelopen :P :')
Beter post je pics van die A7 ouwe snoepert.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147422470
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Rechter. :'(
Met je linkerpoot rijden, lekker uitdagend. ;P
pi_147422543
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:00 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Met je linkerpoot rijden, lekker uitdagend. ;P
Dan zal ik jullie waarschuwen waar ik ga rijden, zodat jullie me kunnen vermijden. _O-
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 9 december 2014 @ 17:31:37 #172
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_147427139
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:00 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Met je linkerpoot rijden, lekker uitdagend. ;P
Met twee gezonde benen autorijden is al uitdagend genoeg voor vrouwen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147427372
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Beter post je pics van die A7 ouwe snoepert.
Bleek A6 te zijn :') :') :') :') ;( ;( ;( :{ :{ :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Zie!
  dinsdag 9 december 2014 @ 17:43:11 #174
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_147427456
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:40 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Bleek A6 te zijn :') :') :') :') ;( ;( ;( :{ :{ :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Kentekencheck
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 9 december 2014 @ 17:54:11 #175
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147427735
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:40 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Bleek A6 te zijn :') :') :') :') ;( ;( ;( :{ :{ :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Misschien iets vaker voor voorkomend, maar wel een mooiere auto dan een A7. Wat een lellek ding is dat zeg.
  dinsdag 9 december 2014 @ 17:54:52 #176
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147427751
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Misschien iets vaker voor voorkomend, maar wel een mooiere auto dan een A7. Wat een lellek ding is dat zeg.
Zegt de man met een Skoda .....
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_147427826
Ik vind de A6 prettiger rijden dan de A7.

Alhoewel, de A7 heeft wel de Afsluitdijk en dat is altijd wel leuk om te rijden.
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:01:14 #178
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147427923
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:57 schreef RacerDKB het volgende:
Ik vind de A6 prettiger rijden dan de A7.

Alhoewel, de A7 heeft wel de Afsluitdijk en dat is altijd wel leuk om te rijden.
Doet u mij de A2 uit Duitsland maar, die is vaak onbeperkt 3 baans... Kun je een beetje gas geven
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_147427928
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:57 schreef RacerDKB het volgende:
Ik vind de A6 prettiger rijden dan de A7.

Alhoewel, de A7 heeft wel de Afsluitdijk en dat is altijd wel leuk om te rijden.
Wat? :')

Dit gaat over Audi's man, niet over snelwegen _O- _O- _O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:01:49 #180
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147427939
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:01 schreef trolley het volgende:

[..]

Wat? :')

Dit gaat over Audi's man, niet over snelwegen _O- _O- _O-
9.gif

PI's niet snappen :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_147427974
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:01 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

PI's niet snappen :')
Gewoon standaard PI gebruiken :{w
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:03:52 #182
414827 Wave103
It's not pop music
pi_147427996
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:57 schreef RacerDKB het volgende:
Ik vind de A6 prettiger rijden dan de A7.

Alhoewel, de A7 heeft wel de Afsluitdijk en dat is altijd wel leuk om te rijden.
^O^ :D :D :D
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:07:28 #183
433780 Jay-zzz
I'm going hard with style
pi_147428087
Ik heb een vraag voor de mensen die bij Easyway werken. Hoe zit het eigenlijk met de planning mag je week van te voren aanvinken op welke hele dag je kan werken? Tevens moet ik Donderdag 18 december mijn rij kunsten aan hun laten zien, heb er zoveel zin in. :) :s)
I'm not a businessman, I'm a business, man!
pi_147428163
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:07 schreef Jay-zzz het volgende:
Ik heb een vraag voor de mensen die bij Easyway werken. Hoe zit het eigenlijk met de planning mag je week van te voren aanvinken op welke hele dag je kan werken? Tevens moet ik Donderdag 18 december mijn rij kunsten aan hun laten zien, heb er zoveel zin in. :) :s)
Jup, gewoon donderdag of vrijdag de week er voor de komende week er in zetten
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:10:45 #185
433780 Jay-zzz
I'm going hard with style
pi_147428184
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:09 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Jup, gewoon donderdag of vrijdag de week er voor de komende week er in zetten
Dankje voor de snelle feedback. ^O^
I'm not a businessman, I'm a business, man!
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:11:22 #186
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147428205
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:54 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Zegt de man met een Skoda .....
Die is veel mooier dan zo'n A7 met Kim Kardashian achterwerk :{w
pi_147428219
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:07 schreef Jay-zzz het volgende:
Ik heb een vraag voor de mensen die bij Easyway werken. Hoe zit het eigenlijk met de planning mag je week van te voren aanvinken op welke hele dag je kan werken? Tevens moet ik Donderdag 18 december mijn rij kunsten aan hun laten zien, heb er zoveel zin in. :) :s)
Ja je kan bij wijze van je beschikbaarheid voor het hele jaar al invullen. Ik doe het meestal per maand en vul het in aan het einde van de maand. Mocht je uiteindelijk toch een dag niet kunnen of juist wel kunnen kan je het altijd nog wijzigen.

Je wordt sowieso de dag van te voren gebeld of je de ritten accepteert dus zolang je planning ongeveer 24 uur van te voren klopt dan zit je goed.
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:13:00 #188
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_147428239
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:11 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die is veel mooier dan zo'n A7 met Kim Kardashian achterwerk :{w
Houd je mond man. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:13:13 #189
433780 Jay-zzz
I'm going hard with style
pi_147428245
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:12 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja je kan bij wijze van je beschikbaarheid voor het hele jaar al invullen. Ik doe het meestal per maand en vul het in aan het einde van de maand. Mocht je uiteindelijk toch een dag niet kunnen of juist wel kunnen kan je het altijd nog wijzigen.

Je wordt sowieso de dag van te voren gebeld of je de ritten accepteert dus zolang je planning ongeveer 24 uur van te voren klopt dan zit je goed.
Wauw, goed geregeld allemaal. En dankje voor de feedback ^O^
I'm not a businessman, I'm a business, man!
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:25:43 #190
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147428591
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Houd je mond man. :')
Moet inderdaad wel toegeven dat de A5 Sportback nog lelijker is en dan GT-lijn van BMW dan weer lelijker dan die A5.
pi_147428841
Shittiedag zeg. Iets voor de afgesproken tijd bij ophaaladres, alles potdicht en donker. Nog even gewacht (koud!) maar niets. EW gebeld voor het telefoonnummer van de cp, 'ja ik ben er met een half uur'.. Dus ik zeg het is nogal koud hè, gaf hij zijn naam en moest ik maar bij buurbedrijf naar binnen lopen om het door te geven en kon ik daar zitten. Prima, ik daar zitten en koffie erbij, komt hij een uur later aankakken. ;(
Daarna nog een smerige Punto naar Almere en de dag was weer compleet.
pi_147429009
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kentekencheck
:@

quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Misschien iets vaker voor voorkomend, maar wel een mooiere auto dan een A7. Wat een lellek ding is dat zeg.
Mwha A6 heeft een wat rustigere uitstraling dan de A7
Zie!
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:46:53 #193
414827 Wave103
It's not pop music
pi_147429115
Zo'n A7 is toch prachtig O+ En tenminste een beetje spannende vormen, niet zoals de A6 een standaard dikke Duitse sedan/station
pi_147429900
Vanmiddag beleefd locatiewerk in Duiven voor mogen afgewezen. Daarna niks meer gehoord, zal wel karma zijn |:(

Ben wel benieuwd tegen welk loon dit zal zijn met de nieuwe regeling bij AR, lekker een dag locatiewerk voor het minimumloon zonder reistijd vergoed :P
  dinsdag 9 december 2014 @ 19:19:27 #195
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_147430181
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:36 schreef Loxodonta het volgende:
Shittiedag zeg. Iets voor de afgesproken tijd bij ophaaladres, alles potdicht en donker. Nog even gewacht (koud!) maar niets. EW gebeld voor het telefoonnummer van de cp, 'ja ik ben er met een half uur'.. Dus ik zeg het is nogal koud hè, gaf hij zijn naam en moest ik maar bij buurbedrijf naar binnen lopen om het door te geven en kon ik daar zitten. Prima, ik daar zitten en koffie erbij, komt hij een uur later aankakken. ;(
Daarna nog een smerige Punto naar Almere en de dag was weer compleet.
Zo'n knappe jongedame laten zitten. :N Een schande is het.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 9 december 2014 @ 19:20:39 #196
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_147430210
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:46 schreef Wave103 het volgende:
Zo'n A7 is toch prachtig O+ En tenminste een beetje spannende vormen, niet zoals de A6 een standaard dikke Duitse sedan/station
Dit. Maar als je een Octavia koopt ben je sowieso niet goed bij je hoofd dus laat 'm maar.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 9 december 2014 @ 19:34:30 #197
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147430684
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:46 schreef Wave103 het volgende:
Zo'n A7 is toch prachtig O+ En tenminste een beetje spannende vormen, niet zoals de A6 een standaard dikke Duitse sedan/station
Mwa, als het leuk vormgegeven is is een beetje excentrieke auto wel leuk. Maar zo'n A7 vind ik gewoon uit proportie, net als bijvoorbeeld die achterlijke GT-dingen van BMW en hun X6.

Maar de DS-lijn van Citroen vind ik bijvoorbeeld dan wel weer tof (met name de DS5).
  dinsdag 9 december 2014 @ 19:35:39 #198
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147430728
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dit. Maar als je een Octavia koopt ben je sowieso niet goed bij je hoofd dus laat 'm maar.
Wel een Octavia met een spoiler dus +20pk jwz
pi_147430844
Ik vind het altijd leuk om in Fiatjes te rijden, hihi :D
pi_147432509
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:36 schreef Loxodonta het volgende:
Shittiedag zeg. Iets voor de afgesproken tijd bij ophaaladres, alles potdicht en donker. Nog even gewacht (koud!) maar niets. EW gebeld voor het telefoonnummer van de cp, 'ja ik ben er met een half uur'.. Dus ik zeg het is nogal koud hè, gaf hij zijn naam en moest ik maar bij buurbedrijf naar binnen lopen om het door te geven en kon ik daar zitten. Prima, ik daar zitten en koffie erbij, komt hij een uur later aankakken. ;(
Daarna nog een smerige Punto naar Almere en de dag was weer compleet.
Smerige Punto _O- _O-
أنا مغربي
pi_147432521
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:20 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dit. Maar als je een Octavia koopt ben je sowieso niet goed bij je hoofd dus laat 'm maar.
Als ik het me goed herinner rijd jij in een Opel Tigra. Dan heb je direct al je rechten, inclusief die op kritiek uiten, verspeeld.
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:32:06 #202
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147432748
Nu het toch over m´n auto gaat, zal ik de verzekering nemen die goedkoop is maar slechts gemiddelde reviews heeft, of de verzekering die 5 euro/maand duurder is maar goede reviews heeft?
pi_147432770
5 euro op welk bedrag?
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:33:30 #204
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147432797
55 ongeveer.
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:41:22 #205
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147433113
Sowieso nog twijfel tussen WA of WA+ overigens, al neig ik naar WA+
pi_147433116
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu het toch over m´n auto gaat, zal ik de verzekering nemen die goedkoop is maar slechts gemiddelde reviews heeft, of de verzekering die 5 euro/maand duurder is maar goede reviews heeft?
Die goedkopere nemen en gewoon geen schade rijden ^O^
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:42:25 #207
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147433146
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso nog twijfel tussen WA of WA+ overigens, al neig ik naar WA+
Waarom wil je WA+ ? Ik heb er ook over zit twijfelen i.v.m. ruitschade maar toch besloten dat ik die 900 wel ophoest als mijn ruit kapot gaat ;)

WA is goed zat, allrisk is een optie als je een dure auto hebt....
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:44:34 #208
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147433234
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:41 schreef yosander het volgende:

[..]

Die goedkopere nemen en gewoon geen schade rijden ^O^
Dat kan inderdaad :D
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:42 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Waarom wil je WA+ ? Ik heb er ook over zit twijfelen i.v.m. ruitschade maar toch besloten dat ik die 900 wel ophoest als mijn ruit kapot gaat ;)

WA is goed zat, allrisk is een optie als je een dure auto hebt....
Voornamelijk vanwege de dekking bij diefstal.
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:45:13 #209
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147433262
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:44 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad :D

[..]

Voornamelijk vanwege de dekking bij diefstal.
Das inderdaad een goeie, aankoopbedrag terug bij diefstal?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_147433313
Ja je moet goed naar de voorwaarden bij diefstal kijken, want je hebt best kans dat je geen zak terugkrijgt. Voor die vijf euro zou ik wel voor betere reviews gaan denk ik, is het me wel waard.
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:46:33 #211
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147433322
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:45 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Das inderdaad een goeie, aankoopbedrag terug bij diefstal?
Dat niet, de "waarde van onmiddelijk voor het verlies", maar dat is nog altijd meer dan helemaal niks :D
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:47:53 #212
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147433374
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:46 schreef Viezze het volgende:
Ja je moet goed naar de voorwaarden bij diefstal kijken, want je hebt best kans dat je geen zak terugkrijgt. Voor die vijf euro zou ik wel voor betere reviews gaan denk ik, is het me wel waard.
Als ik een WA neem scheelt het 8 euro op een bedrag onder 40 trouwens, daar wil ik de goedkopere wel voor nemen :D
pi_147433605
Mjah WA maakt eigenlijk ook geen zak uit want als de verzekering moeilijk doet heeft de tegenpartij daar last van
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:55:13 #214
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147433673
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:46 schreef Viezze het volgende:
Ja je moet goed naar de voorwaarden bij diefstal kijken, want je hebt best kans dat je geen zak terugkrijgt. Voor die vijf euro zou ik wel voor betere reviews gaan denk ik, is het me wel waard.
Ik heb die van mij verzekerd en krijg bij diefstal de aankoopwaarde terug, ik geloof dat het een jaar lang geldig is...Is mij wel wat waard want ik heb geen zin in gerommel..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:59:46 #215
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147433853
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik heb die van mij verzekerd en krijg bij diefstal de aankoopwaarde terug, ik geloof dat het een jaar lang geldig is...Is mij wel wat waard want ik heb geen zin in gerommel..
Ja, dat is bij die duurdere ook inderdaad. Bij de goedkopere de dagwaarde.

Aan de ene kant zit ik te denken "wie wil er een 12 jaar oude auto jatten, ik neem gewoon wel WA" maar aan de andere kant valt zo'n felrode RS wel op in een straat waar verder letterlijk iedereen een grijze of zwarte auto heeft :')
aan weer de andere kant woon ik gewoon in een saaie woonwijk met gezinnetjes enzo.
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:03:19 #216
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147434003
Sowieso wel een heldenkleur dat rood, fleurt de boel wel op.. Jammer dat je er ook alles op ziet.....

Ik zou persoonlijk gewoon WA nemen bij een betrouwbaar bedrijf, kwaliteit is ook wat waard..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_147434080
Ik zou de wat duurdere nemen, scheelt toch al die "had ik maar" gedachtes als ie uiteindelijk toch wordt gestolen :P
أنا مغربي
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:06:02 #218
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147434129
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:04 schreef A_Valbuena het volgende:
Ik zou de wat duurdere nemen, scheelt toch al die "had ik maar" gedachtes als ie uiteindelijk toch wordt gestolen :P
Bij mij werkt het altijd zo dat als ik die duurdere neem er nooit wat gebeurt en ik het zonde van mijn geld vind.. Neem ik de goedkope dan gebeurt er wel wat en dan komen de " had ik maar" gedachtes :+
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_147434185
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zo'n knappe jongedame laten zitten. :N Een schande is het.
Misschien had ik dan even met hem moeten Facetimen.

Trouwens dikke plus naar onze plansters hoor (met name S.....a), die zelfs nadat ze met me voor de vijfde keer aan de telefoon hingen nog steeds lief en blij waren. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Loxodonta op 09-12-2014 21:29:59 ]
pi_147434233
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:06 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Bij mij werkt het altijd zo dat als ik die duurdere neem er nooit wat gebeurt en ik het zonde van mijn geld vind.. Neem ik de goedkope dan gebeurt er wel wat en dan komen de " had ik maar" gedachtes :+
Hahaha heel herkenbaar ja :'). Zou toch het zekere voor het onzekere nemen. Als je het geld voor die auto hebt neergeteld kan je ook wel wat extra kwijt denk ik zo dan :P
أنا مغربي
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:08:20 #221
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147434240
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:04 schreef A_Valbuena het volgende:
Ik zou de wat duurdere nemen, scheelt toch al die "had ik maar" gedachtes als ie uiteindelijk toch wordt gestolen :P
Dat is meer de keuze WA of WA+ dan de keuze welke verzekeraar ik moet nemen :P

Maar goed, ik denk nog wel even na. Hoef de auto toch pas zaterdag te halen en zo'n verzekering kan je binnen een paar minuten regelen.
pi_147434399
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is meer de keuze WA of WA+ dan de keuze welke verzekeraar ik moet nemen :P

Maar goed, ik denk nog wel even na. Hoef de auto toch pas zaterdag te halen en zo'n verzekering kan je binnen een paar minuten regelen.
Ooh ja als ze precies hetzelfde aanbieden zou ik voor de wat goedkopere gaan, ondanks de reviews die vaak vals (kunnen) zijn. Zou er idd goed over nadenken!
أنا مغربي
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:16:29 #223
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147434637
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Ooh ja als ze precies hetzelfde aanbieden zou ik voor de wat goedkopere gaan, ondanks de reviews die vaak vals (kunnen) zijn. Zou er idd goed over nadenken!
Niet helemaal precies, de duurdere betaalt bij diefstal binnen jaar de aanschafwaarde terug en de goedkopere de dagwaarde. Verder zijn ze redelijk gelijk.

Ik moet dus vooral gaan kiezen tussen WA of WA+. Bij WA neem ik de goedkope, want dan zijn de polissen nagenoeg gelijk en ik heb niet de intentie schade te gaan veroorzaken :D
Bij WA+ neem ik de duurdere omdat daar de dekking bij diefstal dus iets beter is.
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:26:28 #224
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147435102
Denk dat ik m'n eerste modificatie wel al ga kopen :D

http://www.winparts.nl/au(...)98942.html#levertijd

Staat toch even wat netter dan zo'n lange antenne :7
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:28:16 #225
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147435196
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Denk dat ik m'n eerste modificatie wel al ga kopen :D

http://www.winparts.nl/au(...)98942.html#levertijd

Staat toch even wat netter dan zo'n lange antenne :7
En dan totaal geen ontvangst meer overhouden _O-

Ik zou een radio met bluetooth aanraden, als je eenmaal dat gemak hebt gehad wil je niet meer anders :P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_147435254
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Loxodonta het volgende:

[..]

Misschien had ik dan even met hem moeten Facetimen.

Trouwens dikke plus naar onze plansters hoor (met name S.....a), die zelfs nadat ze met me voor de vijfde keer aan de telefoon hingen nog steeds lief en blij waren. O+
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:30:10 #227
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147435277
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:28 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

En dan totaal geen ontvangst meer overhouden _O-

Ik zou een radio met bluetooth aanraden, als je eenmaal dat gemak hebt gehad wil je niet meer anders :P
Ik weet het, bluetooth is ideaal. Alleen heb ik een geïntegreerde affabriek radio erin zitten en ik durf te wedden dat welke aftermarketradio dan ook het interieur niet ten goede zal komen. Dus mijn voorkeur heeft het om de originele radio te houden.

En zou het bereik echt zoveel slechter worden ja? :P
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:33:39 #228
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147435421
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:30 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik weet het, bluetooth is ideaal. Alleen heb ik een geïntegreerde affabriek radio erin zitten en ik durf te wedden dat welke aftermarketradio dan ook het interieur niet ten goede zal komen. Dus mijn voorkeur heeft het om de originele radio te houden.

En zou het bereik echt zoveel slechter worden ja? :P
Zou goed kunnen met zo'n kortere antenne.
En voor dat audio probleem kun je een Yatour aanschaffen, dat is een kastje dat je achterin je huidige radio propt en dan heb je een USB,Aux ingang en een SD-kaart slot erbij... En dat voor maar 50 euro.. Werkt meestal met je CD wisselaar aansluiting...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:36:00 #229
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147435498
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:33 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Zou goed kunnen met zo'n kortere antenne.
En voor dat audio probleem kun je een Yatour aanschaffen, dat is een kastje dat je achterin je huidige radio propt en dan heb je een USB,Aux ingang en een SD-kaart slot erbij... En dat voor maar 50 euro.. Werkt meestal met je CD wisselaar aansluiting...
Ik had al dingen gehoord over een FM Transmitter, maar na daar dingen over gelezen te hebben lijkt mij de werking van zo'n ding niet echt aan te spreken eigenlijk... Hoewel dat meer een gevoel is dan iets wat echt op verstand gebaseerd is :P

Ik had ook iets met de naam Solisto gevonden. Precies zo'n kastje, bij een goed bekend staande VAG-specialist. Alleen dan voor meer dan 100 euro :P
pi_147435521
Je kan ook van die FM transmitters kopen, die koppel je aan je telefoon/mp3 en je kiest een vrije FM frequentie. Werkt vrij aardig moet ik zeggen, afhankelijk van de auto (kwaliteit niet zo goed als AUX).

Daarnaast zou je eens kunnen onderzoeken of je radio een AUX ingang van een bepaald type heeft, vast wel namelijk.
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:37:37 #231
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147435553
Fm transmitters vind ik inderdaad vrij grote meuk....

Welke type radio heb je eigenlijk in je skoda, dan heb ik de goede Yatour zo voor je te pakken
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_147435584
Ja ik zou ook voor een andere oplossing gaan in mijn eigen auto :P
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:40:23 #233
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147435659
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:37 schreef bokkepoot het volgende:
Fm transmitters vind ik inderdaad vrij grote meuk....

Welke type radio heb je eigenlijk in je skoda, dan heb ik de goede Yatour zo voor je te pakken
Ik heb een Skoda Symphony. Deze, met dank aan de foto's uit de advertentie die ik opgeslagen heb :P

  dinsdag 9 december 2014 @ 21:40:24 #234
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147435661
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:38 schreef Viezze het volgende:
Ja ik zou ook voor een andere oplossing gaan in mijn eigen auto :P
Ik zie nog wel eens dikke bakken zoals BMW 5series etc. en dan dat mensen daar met oordopjes in zitten ;( :') :') .

Ik wil eigenlijk een dubbel din radio in mijn auto, maarja das weer 300 zinloze euro's....
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:42:31 #235
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147435736
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb een Skoda Symphony. Deze, met dank aan de foto's uit de advertentie die ik opgeslagen heb :P

[ afbeelding ]
http://www.carinterface.n(...)autoradios_ytm06-vw8

Moet je hebben dus, je hebt ook losse bluetooth modules die je dan weer op je Yatour kan aansluiten...

Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_147435859
Op zich geen geld als je kijkt dat je er een van de belangrijkste dingen van comfort in je auto mee verbetert.
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:46:58 #237
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147435881
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:42 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

http://www.carinterface.n(...)autoradios_ytm06-vw8

Moet je hebben dus, je hebt ook losse bluetooth modules die je dan weer op je Yatour kan aansluiten...
Klinkt goed, denk dat ik dat ding eens ga bestellen. Dank je!!

Dan alleen nog even een week vrij nemen van m'n werk om dat met m'n 2 linkerhanden in te bouwen :') :')
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:48:36 #238
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147435937
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:46 schreef Viezze het volgende:
Op zich geen geld als je kijkt dat je er een van de belangrijkste dingen van comfort in je auto mee verbetert.
Absoluut, ik ben ook echte fan van een muziekje tijdens het rijden, dat maakt voor mij de rit meestal leuker.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Klinkt goed, denk dat ik dat ding eens ga bestellen. Dank je!!

Dan alleen nog even een week vrij nemen van m'n werk om dat met m'n 2 linkerhanden in te bouwen :') :')
Geen probleem
Stelt niks voor, radio eruit trekken en dan de kabel achterin pluggen en dat kastje leg je in je handschoenenvakje en niemand die wat ziet
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:49:36 #239
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147435968
Dat radio eruit trekken klinkt al lastig zat moet ik zeggen _O-
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:49:48 #240
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147435976
Vroegah gebruikte ik deze ook wel eens, dat was ook een geniaal ding

Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:51:22 #241
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147436040
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat radio eruit trekken klinkt al lastig zat moet ik zeggen _O-

Eerste 45 seconde, je hebt alleen paar sleutels nodig
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:54:12 #242
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147436145
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:51 schreef bokkepoot het volgende:

[..]


Eerste 45 seconde, je hebt alleen paar sleutels nodig
Dat ziet eruit of zelfs ik het kan inderdaad _O_

Dan alleen nog die kabel ongezien in het handschoenenkastje zien te krijgen en ik kan er tegenaan 8-)
pi_147436147
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:49 schreef bokkepoot het volgende:
Vroegah gebruikte ik deze ook wel eens, dat was ook een geniaal ding

[ afbeelding ]
Is dit serieus? :D
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:55:25 #244
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147436184
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:54 schreef Viezze het volgende:

[..]

Is dit serieus? :D
Ja! en het werkt echt, er zit zo'n elementje in dat je heen en weer hoort gaan.......

Echt beste uitvinding sinds gesneden brood :D
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_147436231
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:55 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ja! en het werkt echt, er zit zo'n elementje in dat je heen en weer hoort gaan.......

Echt beste uitvinding sinds gesneden brood :D
Ik moet dat ding hebben _O_ We hebben een soort familie autootje met alleen een cassette speler, heel misschien neem ik die over. Hoewel ik er dan ook wel weer een normale radio in zou zetten trouwens.
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:58:31 #246
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147436289
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:56 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik moet dat ding hebben _O_ We hebben een soort familie autootje met alleen een cassette speler, heel misschien neem ik die over. Hoewel ik er dan ook wel weer een normale radio in zou zetten trouwens.
http://www.ebay.nl/itm/Ca(...)&hash=item3a7b964cc2

Astu ;) kost ook geen fluit maar ze gaan niet heel lang mee hoor..
Bestel er maar 2 ofzo dan heb je reserve
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:03:00 #247
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147436467
Om trouwens weer even terug te komen op de verzekeringenkwestie: ik had laatst AllSecur gebeld om te informeren of er wat betreft de schadevrije jaren iets mogelijk zou zijn in combinatie met mijn 4 jarige EW-loopbaan. Helaas was dat absoluut niet mogelijk ;(
pi_147437362
Wacht waarom zou je moeilijk doen met zo'n Yatour-kastje en bluetoothmodules en niet gewoon de radio vervangen?

Een stock Skoda-radio zal vast niet audiotechnisch gezien superieur zijn aan een willekeurige goedkope autoradio dus waarom niet vervangen? In mijn autootje (toen ie nog leefde) heb ik gewoon de radio vervangen door eentje van Pioneer en die had USB/AUX/CD/MP3 CD. Was ¤70-¤75 en met afneembaar frontje.

En die cassette naar AUX dingen zijn inderdaad briljant, ik heb er ook eentje. Je hoort dat spoeltje inderdaad bewegen, gaat met elektromagnetisme. Heb daar aardig wat plezier van gehad in een Citroen Jumpy die alleen cassette-ingang had.
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:29:27 #249
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147437704
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
Wacht waarom zou je moeilijk doen met zo'n Yatour-kastje en bluetoothmodules en niet gewoon de radio vervangen?

Een stock Skoda-radio zal vast niet audiotechnisch gezien superieur zijn aan een willekeurige goedkope autoradio dus waarom niet vervangen? In mijn autootje (toen ie nog leefde) heb ik gewoon de radio vervangen door eentje van Pioneer en die had USB/AUX/CD/MP3 CD. Was ¤70-¤75 en met afneembaar frontje.

En die cassette naar AUX dingen zijn inderdaad briljant, ik heb er ook eentje. Je hoort dat spoeltje inderdaad bewegen, gaat met elektromagnetisme. Heb daar aardig wat plezier van gehad in een Citroen Jumpy die alleen cassette-ingang had.
Klopt ook wel wat je zegt, maar zeer waarschijnlijk verneuk ik lichtelijk het interieur met een aftermarket. Vind het juist wel tof deze originele affabriek.
pi_147437935
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Klopt ook wel wat je zegt, maar zeer waarschijnlijk verneuk ik lichtelijk het interieur met een aftermarket. Vind het juist wel tof deze originele affabriek.
Valt wat voor te zeggen maar ik zou persoonlijk toch kiezen voor het minder omslachtige :P

Trouwens briljant, zit het knopje om de tankdop te openen nou echt rechts boven je radio als een enorme knop in het dashboard? :') Normaal is dat echt een klein knopje links of een minimaal hendeltje maar bij jouw auto een enorme knop? Uniek _O_
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:37:46 #251
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147438032
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:35 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Valt wat voor te zeggen maar ik zou persoonlijk toch kiezen voor het minder omslachtige :P

Trouwens briljant, zit het knopje om de tankdop te openen nou echt rechts boven je radio als een enorme knop in het dashboard? :') Normaal is dat echt een klein knopje links of een minimaal hendeltje maar bij jouw auto een enorme knop? Uniek _O_
Dat was inderdaad ook het eerste wat mij opviel, dat is inderdaad de knop om de tankdop te openen _O-
pi_147438348
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat was inderdaad ook het eerste wat mij opviel, dat is inderdaad de knop om de tankdop te openen _O-
Hoe lang gaat het duren voordat een passagier die per ongeluk in drukt in een poging de verwarming of iets anders aan te zetten denk je?

Of doet ie alleen wat bij stilstand?
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:48:19 #253
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147438452
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:45 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Hoe lang gaat het duren voordat een passagier die per ongeluk in drukt in een poging de verwarming of iets anders aan te zetten denk je?

Of doet ie alleen wat bij stilstand?
Goede vraag, geen flauw idee eigenlijk :D

Bediening van de verwarming enzo zit gelukkig een stuk lager. Alleen de stoelverwarming kan roet in het eten gooien :P
  dinsdag 9 december 2014 @ 23:08:01 #254
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147439273
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Klopt ook wel wat je zegt, maar zeer waarschijnlijk verneuk ik lichtelijk het interieur met een aftermarket. Vind het juist wel tof deze originele affabriek.
Ik zal morgen eens een foto maken van onze aftermarketradio. Dan heb je een idee.

Wat betreft die tankknop. Die werkt altijd. Vraag maar aan mijn vriendin, die drukte hem in bij 170 op de Autobahn :')
#26 || Luciano da Silva
pi_147443583
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:25 schreef Viezze het volgende:

[..]

Als ik het me goed herinner rijd jij in een Opel Tigra. Dan heb je direct al je rechten, inclusief die op kritiek uiten, verspeeld.
Daarnaast rijd ik ook een Ducati 600SS wat mannelijker is dan iedere auto die hier voorbij komt. Tevens staat een auto als zijnde student nooit in verhouding tot een auto van een loonslaaf. ^O^

Verder over autoradio's, moet ook eens op zoek naar een nieuwe. Mijn godenmobiel is van zijn autoradio bestolen! :(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147443597
quote:
14s.gif Op woensdag 10 december 2014 03:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Daarnaast rijd ik ook een Ducati 600SS wat mannelijker is dan iedere auto die hier voorbij komt. Tevens staat een auto als zijnde student nooit in verhouding tot een auto van een loonslaaf. ^O^

Verder over autoradio's, moet ook eens op zoek naar een nieuwe. Mijn godenmobiel is van zijn autoradio bestolen! :(
Compensatie telt natuurlijk niet, dat weet je zelf ook. Ik bedoel, als je op hoge hakken loopt maar vervolgens je borsthaar laat staan maakt dat je niet ineens een normale man.
pi_147443632
Gave auto trouwens Irritatie100! Ik ben wel benieuwd hoe hij klinkt trouwens met een aftermarket uitlaat. Ik zie het filmpje/geluidsfragment graag verschijnen :)
  woensdag 10 december 2014 @ 08:17:57 #258
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147444323
Die uitlaat moet je niks aan veranderen! :(
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 10 december 2014 @ 08:18:35 #259
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147444330
quote:
14s.gif Op woensdag 10 december 2014 03:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Daarnaast rijd ik ook een Ducati 600SS wat mannelijker is dan iedere auto die hier voorbij komt.
Ha! Die opgevoerde brommer? Hilarisch dit 'argument' _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_147444442
Thermokleding maar weer aangetrokken, zo maar zien hoe het is op de weg. :'(
pi_147444806
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 03:44 schreef Viezze het volgende:

[..]

Compensatie telt natuurlijk niet, dat weet je zelf ook. Ik bedoel, als je op hoge hakken loopt maar vervolgens je borsthaar laat staan maakt dat je niet ineens een normale man.
_O-
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 10 december 2014 @ 10:15:32 #262
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147445987
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 03:44 schreef Viezze het volgende:

[..]

Compensatie telt natuurlijk niet, dat weet je zelf ook. Ik bedoel, als je op hoge hakken loopt maar vervolgens je borsthaar laat staan maakt dat je niet ineens een normale man.
_O_

Ik dacht zelf ook altijd dat ik m'n bakkie volledig OEM ging laten. Echter toen ik er even voor de lol een andere radio van een maat in geschroefd had was ik snel genezen. Met dezelfde speakers al een 10x beter geluid. En blauwtand + aux etc is toch wel erg handig.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 10 december 2014 @ 11:40:10 #263
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147447895
quote:
14s.gif Op woensdag 10 december 2014 04:25 schreef Sjouveur het volgende:
Gave auto trouwens Irritatie100! Ik ben wel benieuwd hoe hij klinkt trouwens met een aftermarket uitlaat. Ik zie het filmpje/geluidsfragment graag verschijnen :)
Ik heb geen aftermarket uitlaat en dan ben ik niet van plan ook :7
pi_147447914
Iemand op Utrecht Centraal voor een bakkie pleur?
pi_147448232
Morgen naar Loenen a/d vecht voor een PC project. Iemand van hier die er ook bij is?
Nee.
pi_147453689
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:49 schreef bokkepoot het volgende:
Vroegah gebruikte ik deze ook wel eens, dat was ook een geniaal ding

[ afbeelding ]
Vriend van me heeft een Punto uit 19 zoveelwat, gebruikt ook dit ding en werkt serieus perfect :')
أنا مغربي
pi_147453955


Ik rij tegenwoordig in een VW Touran nadat m'n ouwe heer hem niet meer zovaak gebruikt :'). Heb zo'n ding vanbinnen, weet iemand hoe ik eventueel een aux aansluiting zou kunnen aanleggen?
أنا مغربي
  woensdag 10 december 2014 @ 16:06:52 #268
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147456143
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:54 schreef A_Valbuena het volgende:
[ afbeelding ]

Ik rij tegenwoordig in een VW Touran nadat m'n ouwe heer hem niet meer zovaak gebruikt :'). Heb zo'n ding vanbinnen, weet iemand hoe ik eventueel een aux aansluiting zou kunnen aanleggen?
+

quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:42 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

http://www.carinterface.n(...)autoradios_ytm06-vw8

Moet je hebben dus, je hebt ook losse bluetooth modules die je dan weer op je Yatour kan aansluiten...

[ afbeelding ]
#26 || Luciano da Silva
pi_147459264
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 11:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb geen aftermarket uitlaat en dan ben ik niet van plan ook :7
Ah, ik vond hem er nogal lomp uit zien, maar goed om te weten dat het zo heurt :P
pi_147467164
Morgen 3 kwartier in een Leon ST rijden, wel mooi ding

Ik moet de auto ophalen bij het lease bedrijf waarvoor ik m ook weg breng. Moet je dan ook even alle schade weer controleren? lijkt me zo raar als je daar komt, ja even schade check doen...
pi_147468478
Ik heb volgende week vrijdag sollicitatiegesprek in Breda voor Easy Way :)
pi_147470148
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Wobbinho het volgende:
Ik heb volgende week vrijdag sollicitatiegesprek in Breda voor Easy Way :)
Leuk, welkom (wellicht toekomstig) collega. Als PC of Hiker?
Nee.
pi_147470261
Hiker. Ik kon ook als PC, maar die vrouw die ik aan de lijn had zei dat ik maar beter als hiker kon beginnen, om later misschien door te stromen tot PC.

Ja het is afwachten nu. Ik werk nu als chauffeur bij een groothandel in groente en fruit, op zaterochtend om 4uur. Dus ik hoop dat ik aangenomen word,
pi_147470864
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 21:42 schreef Drowzz het volgende:
Morgen 3 kwartier in een Leon ST rijden, wel mooi ding

Ik moet de auto ophalen bij het lease bedrijf waarvoor ik m ook weg breng. Moet je dan ook even alle schade weer controleren? lijkt me zo raar als je daar komt, ja even schade check doen...
Hangt van de maatschappij af maar als het niet specifiek aangegeven moet je gewoon het standaard formulier gebruiken en dus schade noteren.
pi_147470899
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:58 schreef Wobbinho het volgende:
Hiker. Ik kon ook als PC, maar die vrouw die ik aan de lijn had zei dat ik maar beter als hiker kon beginnen, om later misschien door te stromen tot PC.

Ja het is afwachten nu. Ik werk nu als chauffeur bij een groothandel in groente en fruit, op zaterochtend om 4uur. Dus ik hoop dat ik aangenomen word,
Sowieso PC worden. Tenzij je in regio Breda gaat werken. Waar je werken?
Nee.
pi_147473888
quote:
7s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:15 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Sowieso PC worden. Tenzij je in regio Breda gaat werken. Waar je werken?
En in regio Arnhem moet je ook niet als PC gaan werken. :)
  donderdag 11 december 2014 @ 07:14:54 #277
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147474536
quote:
7s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:15 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Waar je werken?
Waar jij gaat werken, G?
#26 || Luciano da Silva
pi_147476030
Ik zou dan gaan werken in de regio Leiden.
pi_147484525
PCs hier die vrijdagavond in Leusden zijn?
Nee, toch niet
pi_147484802
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 08:18 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ha! Die opgevoerde brommer? Hilarisch dit 'argument' _O-
Eerst een motorrijbewijs halen, daarna mag je zeiken.

Gewoon 30 graden hier. Kusjes uit Hurghada! :W
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147486150
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:44 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Eerst een motorrijbewijs halen, daarna mag je zeiken.

Gewoon 30 graden hier. Kusjes uit Hurghada! :W
Zal ik het maar even zeggen dan? :6
Nee.
pi_147487138
Hebben jullie ook zo weinig werk? :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 11 december 2014 @ 17:17:45 #283
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147487567
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:44 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Eerst een motorrijbewijs halen, daarna mag je zeiken.

Gewoon 30 graden hier. Kusjes uit Hurghada! :W
Geen probleem. Ik wacht tot ik 24 ben (volgende maand) en dan gaan we er voor. Hoef ik niet meer op een opgevoerde brommer te rijden maar mag ik gelijk voor het echte werk gaan :9
#26 || Luciano da Silva
pi_147489605
quote:
9s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:04 schreef trolley het volgende:
Hebben jullie ook zo weinig werk? :'(
Ja, hopen op een spoedje morgen :{
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147489606
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:17 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Geen probleem. Ik wacht tot ik 24 ben (volgende maand) en dan gaan we er voor. Hoef ik niet meer op een opgevoerde brommer te rijden maar mag ik gelijk voor het echte werk gaan :9
Succes! ^O^ Sowieso dik en dubbel waard die centen. Ik ben 20 en kon niet wachten he, dan maar A2. :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147490844
quote:
9s.gif Op donderdag 11 december 2014 18:25 schreef yosander het volgende:

[..]

Ja, hopen op een spoedje morgen :{
Hier ook.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147492850
quote:
9s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:04 schreef trolley het volgende:
Hebben jullie ook zo weinig werk? :'(
Drie korte ritjes :P Regio Amsterdam is sowieso druk laatste tijd, blijf maar smsjes krijgen.

Morgen overigens Haarlem-Houten-Utrecht met Renault Megane/Grand en daarna Hillegom-Amstelveen met Up :')

Edit: weet iemand trouwens of je moet betalen voor je fiets in de metro?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2014 20:06:43 ]
pi_147494812
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:03 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Drie korte ritjes :P Regio Amsterdam is sowieso druk laatste tijd, blijf maar smsjes krijgen.

Morgen overigens Haarlem-Houten-Utrecht met Renault Megane/Grand en daarna Hillegom-Amstelveen met Up :')

Edit: weet iemand trouwens of je moet betalen voor je fiets in de metro?
neuh volgens mij niet, is alleen bij NS(B) dacht ik :+ :@
Zie!
pi_147495484
Kom ik me toch zojuist een dronken hiker tegen op Breda centraal :o
Nee.
pi_147495600
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:03 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Drie korte ritjes :P Regio Amsterdam is sowieso druk laatste tijd, blijf maar smsjes krijgen.

Morgen overigens Haarlem-Houten-Utrecht met Renault Megane/Grand en daarna Hillegom-Amstelveen met Up :')

Edit: weet iemand trouwens of je moet betalen voor je fiets in de metro?
In Amsterdam moet je idd bijbetalen voor een fiets mee in de metro, ook al heb je een studenten ov :'(
أنا مغربي
pi_147495878
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:09 schreef Dimitri_ het volgende:
Kom ik me toch zojuist een dronken hiker tegen op Breda centraal :o
Die heeft vast een klotedag gehad _O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147496363
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef trolley het volgende:

[..]

Die heeft vast een klotedag gehad _O-
Hij kwam best vrolijk over..
Nee.
pi_147496410
Hahaha dat was ik . Mooie borrel op school gehad. Nu kapsalon eten en gaan slapen, Morgen om 09:00 college.
  donderdag 11 december 2014 @ 21:35:59 #294
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147496575
_O-
#26 || Luciano da Silva
pi_147496743
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:32 schreef Drilboor het volgende:
Hahaha dat was ik . Mooie borrel op school gehad. Nu kapsalon eten en gaan slapen, Morgen om 09:00 college.
Haha held! :D _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147497056
Veel plezier met die PC rit Dimitri. Ik ga pitten. Jullie willen niet weten hoevaak ik de backspace heb gebruikt voor dit bericht.
  donderdag 11 december 2014 @ 21:52:11 #297
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147497313
:D _O-

Ik moest eigenlijk lijndienst rijden vandaag van 21.00-00.25. Uiteindelijk gebeld op ik gewoon regiotaxi kon rijden vanaf 17.00 tot nodig. Rij nu nogsteeds rond, dus mooi extra uren :+
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147498233
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:10 schreef trolley het volgende:

[..]

Hier ook.
Ja, ik las ergens dat er weinig werk in December is? :p Laatst zei de vrouw aan de telefoon ook al dat het rustig is ;p
pi_147499009
Tenzij je PC bent, dan heb je deze periode werk zat
pi_147499300
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:17 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Geen probleem. Ik wacht tot ik 24 ben (volgende maand) en dan gaan we er voor. Hoef ik niet meer op een opgevoerde brommer te rijden maar mag ik gelijk voor het echte werk gaan :9
Daar wacht ik ook op. Niet dat ik meteen een lompe motor zal kopen maar het scheelt toch weer twee examens
pi_147500539
Morgen twee Seat Leons en een Audi A3 *O*. Rijden ze een beetje? Voor 't eerst dat ik deze auto's krijg namelijk :P
أنا مغربي
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')