abonnement Unibet Coolblue
pi_147505927
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:53 schreef Molurus het volgende:
Misschien dat het helpt om gewoon een vaste avond in de week af te spreken waarop men in elk geval beschikbaar moet zijn voor openstaande matches. Niet op komen dagen = verlies.

Als mensen daarbuiten matches (vooruit) spelen die ze nog moeten spelen is natuurlijk best. :)
Dan lijkt het me beter om een deadline af te spreken. Elke ronde/match dient dan binnen 1 week gespeeld te zijn. Niet op komen dagen is 'verlies'.

Alleen hoe dan op te lossen wanneer 1 iemand een hele week op zijn tegenstander aan het wachten is? Die persoon zou dat op een 1 of andere manier kenbaar moeten maken dat hij wel aktief is.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_147506292
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 05:48 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dan lijkt het me beter om een deadline af te spreken. Elke ronde/match dient dan binnen 1 week gespeeld te zijn. Niet op komen dagen is 'verlies'.

Alleen hoe dan op te lossen wanneer 1 iemand een hele week op zijn tegenstander aan het wachten is? Die persoon zou dat op een 1 of andere manier kenbaar moeten maken dat hij wel aktief is.
Ja, dat is dus het probleem. Het lijkt me dan niet fair als iemand de hele week beschikbaar is behalve op de deadline zelf.

Als de tegenstander alleen beschikbaar is op de deadline zelf, wat doen we dan?

Zelf zou ik voorstellen: we spelen op een vaste avond, zeg zondagavond ofzo, en wie op een ander moment wil spelen moet dat maar met zijn tegenstander regelen.

Als de partij dan niet gespeeld is op de speelavond dan heeft degene die niet aanwezig is op de speelavond gewoon verloren.

[ Bericht 9% gewijzigd door Molurus op 12-12-2014 08:40:20 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_147510713
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 08:00 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ja, dat is dus het probleem. Het lijkt me dan niet fair als iemand de hele week beschikbaar is behalve op de deadline zelf.

Als de tegenstander alleen beschikbaar is op de deadline zelf, wat doen we dan?

Zelf zou ik voorstellen: we spelen op een vaste avond, zeg zondagavond ofzo, en wie op een ander moment wil spelen moet dat maar met zijn tegenstander regelen.

Als de partij dan niet gespeeld is op de speelavond dan heeft degene die niet aanwezig is op de speelavond gewoon verloren.
Idd, en als we dan eerst competitie vorm doen dan worden de actieve spelers beloond
hhhhh
pi_147511352


Mega awkward board, Kon niet echt hellscreams spelen want zijn secret was ice block, alextraza ook niet want dan had die weer 15hp en zijn secret nog,

Uiteindelijk derp ik en speel ik hellscream zonder hem te triggeren en doe ik 4 dmg op ze face :') En uiteindelijk verloren want die kaart die hij speelt is nog een giant.

Ook wel lame dat van me 5 kaarten die ik nog had er 2 death bite waren ;(
hhhhh
pi_147534971
Ik had vanmorgen Grom uit m'n unstable portal. Prima curve - Mana Wyrm, Portal, Undertaker + Loot Hoarder, Leper Gnome + Arcane Int, Grom. :D
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_147535298
Superkaartje voor mijn hunter deck dit:



Heerlijk!
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_147537764
Heb een legendary only druid gemaakt

Eerst mulligan voor innervate, mana growth of nourish, daarna zo snel mogelijk naar veel mana crystals en dan legendaries opgooien :D

Heerlijk
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zaterdag 13 december 2014 @ 10:44:19 #233
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_147538016
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 10:22 schreef b4kl4p het volgende:
Heb een legendary only druid gemaakt

Eerst mulligan voor innervate, mana growth of nourish, daarna zo snel mogelijk naar veel mana crystals en dan legendaries opgooien :D

Heerlijk
met alarmobot?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_147538024
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 10:44 schreef Perrin het volgende:

[..]

met alarmobot?
Onee, die moet er nog in inderdaad! :D bedankt
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_147538230
tegen priest met thoughsteal is hij wel kut trouwens :D
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_147539958
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 11:02 schreef b4kl4p het volgende:
tegen priest met thoughsteal is hij wel kut trouwens :D
Ikr, heb die struggle ook altijd als ik control warrior speel, Pakken ze altijd wel me grommash of rag, om vervolgens hun eigen rag ook te gooien :P
hhhhh
pi_147554817
Geweldig dit deck:

turn 1: innervate + alarmobot
turn 2: alarmobot wisselt zichzelf in voor ysera

:D
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zaterdag 13 december 2014 @ 23:56:53 #238
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_147558248
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 22:21 schreef b4kl4p het volgende:
Geweldig dit deck:

turn 1: innervate + alarmobot
turn 2: alarmobot wisselt zichzelf in voor ysera

:D
Hoe hard is dat idd. Je tegenstander is dan zo goed als verslagen voor ie op gang is.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_147600510
Vorige week 12 packs open gemaakt. In totaal maar 1 epic.
Dit weekend 1 pack geopend; 2 epics en 1 legendary (natuurlijk waren die 2 epics hetzelfde als de epic die ik al eerder kreeg, dus de enige 3 epics van GvG waren allemaal dezelfde)

RNG much?
pi_147601597
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 13:46 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Vorige week 12 packs open gemaakt. In totaal maar 1 epic.
Dit weekend 1 pack geopend; 2 epics en 1 legendary (natuurlijk waren die 2 epics hetzelfde als de epic die ik al eerder kreeg, dus de enige 3 epics van GvG waren allemaal dezelfde)

RNG much?
Random betekent, in tegenstelling tot populaire overtuigingen, niet dat epics en legendaries gelijkmatig verdeeld zijn. ;)

Gratz met de legendary! Welke is het?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_147601777
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 14:17 schreef Molurus het volgende:

[..]

Random betekent, in tegenstelling tot populaire overtuigingen, niet dat epics en legendaries gelijkmatig verdeeld zijn. ;)

Gratz met de legendary! Welke is het?


Moet nog kijken of ie nuttig kan zijn voor een deck.

De epic waren

Krijg ik ook niet echt een harde pener van...
pi_147601786


[ Bericht 100% gewijzigd door Arnold_Braunschweiger op 15-12-2014 14:24:53 ]
pi_147601894
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 14:24 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Moet nog kijken of ie nuttig kan zijn voor een deck.

De epic waren
[ afbeelding ]
Krijg ik ook niet echt een harde pener van...
Die fel reaver wordt wel vaak genoemd op lijstjes van 'de beste GvG kaarten'. Het is wel een 8/8 voor slechts 5 mana. (En potentieel nog goedkoper met die 'your mechs cost 1 less' minion.)

Die legendary zie ik ook nog geen concrete toepassingen voor.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_147602323
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 22:21 schreef b4kl4p het volgende:
Geweldig dit deck:

turn 1: innervate + alarmobot
turn 2: alarmobot wisselt zichzelf in voor ysera

:D
Ja, ik heb ook zo'n soort deck.

Ik heb nog wel soms dat alarmo wordt afgeschoten voordat ie triggert... sommige classes kunnen dat.

Omdat je in dat geval toch moet wachten tot je voldoende mana hebt voor je dikke monsters kan ik aanraden om er een paar heals en swipes in te stoppen, zover je die er nog niet in hebt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_147602770
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 14:29 schreef Molurus het volgende:

[..]

Die fel reaver wordt wel vaak genoemd op lijstjes van 'de beste GvG kaarten'. Het is wel een 8/8 voor slechts 5 mana. (En potentieel nog goedkoper met die 'your mechs cost 1 less' minion.)

Die legendary zie ik ook nog geen concrete toepassingen voor.
Ik weet het niet, zie mezelf in 2 turns zo 15 kaarten weggooien. Maarja, daarentegen, met een rushdeck moet je ook gewoon je vijand snel verslaan, en met dit kan het nog iets sneller.
pi_147606187
Zombie Chow en Auchenai Soulpriest blijft een lollige combo. :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  dinsdag 16 december 2014 @ 01:15:26 #247
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_147625521
Priest heeft paar leuke nieuwe kaarten...

Northshire, 2* Shadowboxer en dan holy nova: ik heal 4 minions en hero, raap kaarten, hij verliest heel zijn board en neemt damage

Ook leuk: Light of the Naaru met Auchenai in play: 1 mana, 3 damage en een 1/2 minion.

Nieuwe legend moet ik nog proberen... 5 mana geeft combo mogelijkheden, maar is gevoelig voor silence...
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_147629053
Hearthstone op Android is coming!! *O*
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_147629079
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 09:23 schreef Montagui het volgende:
Hearthstone op Android is coming!! *O*
werd weleens een keer tijd :'(
  dinsdag 16 december 2014 @ 09:29:45 #250
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_147629134
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 09:23 schreef Montagui het volgende:
Hearthstone op Android is coming!! *O*
Hier al draaiende :7

Apk erop gezet en werkt gewoon.
Stond dat het alleen voor us is maar hij pakt gewoon m'n eu account op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')