abonnement Unibet Coolblue
pi_147833563
Oh dat. Ja, dat was vreemd ja. :P

Maar ja, Sarah lag toch al niet zo lekker. Bleef ook als laatste over bij het kiezen - en toen nog met een dodelijke opmerking "Sarah, come over here please, we need some beauty." Oftewel: je kunt niets...
pi_147833612
Begrijp me niet verkeerd, ik zat ook tegen het scherm te schreeuwen (bij wijze van) dat die prijzen omlaag moesten, maar als niet zo goed liggende hulpkandidaat op het laatste moment nog een trap nageven... Echt.. Ik denk dat dit proces voor Sarah alleen maar negatieve pers geeft, wie wil haar hierna nog aannemen? :')
Ja doei.
pi_147834078
Ik kreeg juist het idee dat ze misschien iets wilde rechtzetten, zichzelf alsnog bewijzen ("look Mark, I'm actually a great saleswoman!") - niet echt gelukt dus. :P
pi_147834572
Ik vond 't een mooie finale met een terechte winnaar. En voor 't eerst had ik echt respect voor Bianca op de manier waarop Bianca haar business vertegenwoordigde, ik vond haar tot dan toe meer een grijze muis in 't proces. Maar ze stond er met overtuiging en kracht. Haar plan had teveel haken en ogen denk ik voor Lord Sugar om er vol in te springen, teveel soorten, maten en vooral investering in voorraad.

Mark heeft 't 't hele proces goed gedaan en managed zichzelf wel in z'n investeringsplan, het was het meest volwassen business-voorstel. Ik vond 't ook mooi hoe hij z'n team aanspoorde en ze teruggaf wat ze hem ook gaven.. vertrouwen, enthousiasme en spirit. Eigenlijk zag je z'n winst al aankomen toen hij in de roast een tweede Ricky genoemd werd.

Ben benieuwd wie Nick gaat opvolgen, hij deed 't leuk.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_147846049
Mark gewonnen, had het aan zien komen hoewel Bianca echt wel een goed concept had gemaakt. Alleen terugkomen van die hoge marge op het einde leek me een beetje een zwaktebod.Denk dat Marks plan gewoon een stuk beter in elkaar zat.

Alleen komend seizoen geen Nick meer, misschien dat hij nog interviews gaat doen. Wil alleen een paar keer die eeuwige frons zien ;).

Was een mooi seizoen waar alles in zat, op naar volgend jaar!
pi_147870103
Ik denk dat ik het volgend seizoen niet meer ga volgen. Bereid mij voor op een nieuwe seizoen met mr. ego Donald Trump en zijn Apprentice series. :s)
  dinsdag 23 december 2014 @ 03:36:36 #107
2651 svann
night-hawk
pi_147870413
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 december 2014 03:06 schreef Iwanius het volgende:
Ik denk dat ik het volgend seizoen niet meer ga volgen. Bereid mij voor op een nieuwe seizoen met mr. ego Donald Trump en zijn Apprentice series. :s)
Donald Trump. :{w

Wel in je eigen reeks mag ik hopen?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_147873139
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 december 2014 03:06 schreef Iwanius het volgende:
Ik denk dat ik het volgend seizoen niet meer ga volgen. Bereid mij voor op een nieuwe seizoen met mr. ego Donald Trump en zijn Apprentice series. :s)
Hoe/waar volg je die dan ?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  dinsdag 23 december 2014 @ 10:51:49 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147873541
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:35 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Hoe/waar volg je die dan ?
Is meestal op YouTube te vinden. En op realitytvfan.org. Begint in januari, vandaar dan Iwanius zich nu al aan het voorbereiden is.
Celebrity Apprentice USA is dus wel enkel met celebrities die voor goede doelen strijden. Erg suikerzoet Amerikaans vaak, maar soms kan het ook (gemaakt) knallen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_147873597
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is meestal op YouTube te vinden. En op realitytvfan.org. Begint in januari, vandaar dan Iwanius zich nu al aan het voorbereiden is.
Celebrity Apprentice USA is dus wel enkel met celebrities die voor goede doelen strijden. Erg suikerzoet Amerikaans vaak, maar soms kan het ook (gemaakt) knallen.
Ik heb die met Piers Morgan en zo'n donkere dame indertijd gezien.. die was wel leuk...
Eens kijken of ik 'm dan ook volg.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_147873716
Lord Sugar heeft stijl. Trump is gewoon een lul met veel geld, en in dat programma sleept hij zijn smakeloze familie er ook nog eens bij. Niet om aan te zien.
  dinsdag 23 december 2014 @ 10:59:22 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147873740
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:54 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

Ik heb die met Piers Morgan en zo'n donkere dame indertijd gezien.. die was wel leuk...
Eens kijken of ik 'm dan ook volg.
Omarosa! Die deed eerst mee aan een reguliere Apprentice en, omdat het zo'n ontiegelijke bitch is die haar bitchyness goed wist uit te buiten, schopte ze het later tot Celebrity Aprrentice-kandidaat. En nemesis van Morgan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_147873969
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omarosa! Die deed eerst mee aan een reguliere Apprentice en, omdat het zo'n ontiegelijke bitch is die haar bitchyness goed wist uit te buiten, schopte ze het later tot Celebrity Aprrentice-kandidaat. En nemesis van Morgan.
Yep, zo heette ze !
Dat leverde wel legendarische televisie op.... :)
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_147878040
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:58 schreef fliert het volgende:
Lord Sugar heeft stijl. Trump is gewoon een lul met veel geld, en in dat programma sleept hij zijn smakeloze familie er ook nog eens bij. Niet om aan te zien.
Dat en hij is vrij pervie waardoor die eigenlijk standaard voor de knappe dames kiest.
pi_147915153
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 december 2014 03:06 schreef Iwanius het volgende:
Ik denk dat ik het volgend seizoen niet meer ga volgen. Bereid mij voor op een nieuwe seizoen met mr. ego Donald Trump en zijn Apprentice series. :s)
Duren die afleveringen geen anderhalf uur? :o Sinds ik de Apprentice UK heb ontdekt kijk ik de Amerikaanse versie niet meer. Trump vind ik een te grote idioot en die zouteloze kinderen als adviseurs (die het ook nog eens bijna altijd eens zijn met vaders) maken het ook niet spannender.
pi_147916729
Waarschijnlijk hoeven we dit keer niet zo lang te wachten op een nieuw seizoen bij de BBC. De afgelopen serie was uitgesteld, in verband met het WK (of was het EK? ik volg dat niet zo) voetbal. De nieuwe serie zou weer gewoon rond komende zomer kunnen, lijkt me. Geen voetbal of OS dat dan in de weg zit.
pi_147917944
Misschien maar goed dat Bianca niet gewonnen heeft, want 'haar' idee was misschien toch niet zo haar eigen idee....


Formulier waarop Bianca staaltjes aanvroeg voor het idee waarmee ze later op The Apprentice verscheen.

http://www.mirror.co.uk/t(...)miller-stole-4847525
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_147918182
Mark's idee was nou ook niet bijster
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 14:08 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Misschien maar goed dat Bianca niet gewonnen heeft, want 'haar' idee was misschien toch niet zo haar eigen idee....
Dat maakt toch weinig uit? Mark had nou ook niet bepaald het meest originele idee ooit.
pi_147925622
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 14:15 schreef Arth_NL het volgende:
Mark's idee was nou ook niet bijster
Dat maakt toch weinig uit? Mark had nou ook niet bepaald het meest originele idee ooit.
Ik vind dat toch anders. Van Marks plan was direct duidelijk dat het niet nieuw is, sterker nog: dat er al honderden bedrijfjes zijn die dit doen. Mark heeft daar nooit geheimzinnig over gedaan. Bij hem investeer je niet in een uniek product, je investeert in hem als persoon.

Bij Bianca ging het juist wel heel erg om het product. Haar 'unieke' idee, waar de markt om zit te springen. Er waren twijfels bij haar kennis van de productie, van retail, van een product op de markt brengen, etc. Maar ja, het was zo'n goed en uniek idee...
  donderdag 25 december 2014 @ 12:56:47 #120
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_147948270
Daniel. :r
De enige reden waarom ie pas in de halve finale werd weggestuurd is omdat ie een jood is en dat Alan (Lord :r) Sugar zichzelf in hem terugzag of iets dergelijks.
  donderdag 25 december 2014 @ 13:14:28 #121
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_147948676
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:45 schreef k_man het volgende:
Roisin viel erg tegen. Ik dacht dat zij - als goede accountant - wel met een volledig dichtgetimmerde business case zou komen. Maar ja, ten eerste bestond het product al (en kennelijk niet op een erg succesvolle manier), ten tweede was haar marktonderzoek wel heel minimaal (een groepje van zes mensen, vrienden en familie) en ten derde was het geld al na twee maanden op. Vooral dat laatste punt is juist voor een accountant geen goede beurt.
Ze was toch gewoon een simpele boekhouder?
  donderdag 25 december 2014 @ 13:30:41 #122
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_147949064
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:48 schreef fliert het volgende:
Nog nooit zoiets gezien als de actie van Roisin bij de juwelier. Als ze 25 pond had gezegd was het ook nog gelukt. Ze zag er ook verrukkelijk uit, ook in pyjama
quote:
6s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef k_man het volgende:
Roisin in You're Fired is zeker de moeite waard om terug te kijken. :@
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 00:09 schreef Individual het volgende:

[..]

:Y Eerste keer met cleavage.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:59 schreef fliert het volgende:
^
Mee eens, vond dat een van de mindere winnaars van de afgelopen jaren.
Irish Jim voor wat humor?

Of wacht, Roisin zit toch zonder baan, kan ze de cijfertjes in de gaten houden, en leuk voor ons mannetjes.
Luisa Sizzman van vorig seizoen was toch vele malen beter?

pi_147949079
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 13:30 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Luisa Sizzman van vorig seizoen was toch vele malen beter?

[ afbeelding ]
Nah, ik kies Roisin O+
pi_147949119
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 13:30 schreef CaryAgos het volgende:
Luisa Sizzman van vorig seizoen was toch vele malen beter?

[ afbeelding ]
Bloter is niet per definitie beter...
pi_147949126
Overigens het 1e seizoen dat ik gevolgd heb, vond het wel nice :Y

Heeft, ookal is wss grotendeels geacteerd, iets van niveau.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')