abonnement Unibet Coolblue
pi_147925155
Thx Ali, Bob,

Ja, daar zullen de meningen altijd over verdeeld blijven. Mijn 501 draag ik netjes ongecufft over boots heen en dat staat heel mooi met de vrij brede pijp. Met een korter jack lijken je benen dan heel lang door de hoge rise en de effen, bijna ongebroken broekspijp. Cowboy style ;)

Afgezien van het feit dat ik de Masa pijp niet eens over de boots heen krijg tenzij ik ze superstrak dichtveter, vind ik de grote cuff heel mooi staan. Ik heb vrij lange benen en de lange cuff op de boot geeft de illusie van wat meer in balans zijn vwb onder-/bovenlichaam. Het is weer eens iets anders.

Met lage schoenen zal ik de Masa zeker anders dragen. Al vind ik een beetje hoog water met een grote cuff of dubbele omslag boven lage schoenen ook mooi.
pi_147925757
Ik wil als vrouw zijnde een keer een dry aanschaffen, maar waar zou ik het beste kunnen kijken? Ik heb geen extreem groot budget. :)
pi_147927608
Goeie fit hoor. En dat gedoe over wel of niet je broek over je boots heen doen, hangt helemaal af van je persoonlijke voorkeur.

Je zou op denimio kunnen kijken, Heroinjunk. Momo en pbj hebben een paar vrouwen raws voor schappelijke prijzen.
pi_147928688
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:44 schreef kimetto het volgende:
Thx Ali, Bob,

Ja, daar zullen de meningen altijd over verdeeld blijven. Mijn 501 draag ik netjes ongecufft over boots heen en dat staat heel mooi met de vrij brede pijp. Met een korter jack lijken je benen dan heel lang door de hoge rise en de effen, bijna ongebroken broekspijp. Cowboy style ;)

Afgezien van het feit dat ik de Masa pijp niet eens over de boots heen krijg tenzij ik ze superstrak dichtveter, vind ik de grote cuff heel mooi staan. Ik heb vrij lange benen en de lange cuff op de boot geeft de illusie van wat meer in balans zijn vwb onder-/bovenlichaam. Het is weer eens iets anders.

Met lage schoenen zal ik de Masa zeker anders dragen. Al vind ik een beetje hoog water met een grote cuff of dubbele omslag boven lage schoenen ook mooi.
Jep ik hou meer van over the boots, maar de diversiteit van over of op is leuk om te zien iig :)

quote:
17s.gif Op woensdag 24 december 2014 18:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil als vrouw zijnde een keer een dry aanschaffen, maar waar zou ik het beste kunnen kijken? Ik heb geen extreem groot budget. :)
Welkom :)

Wat is je budget? Wat voor fit zoek je?
Misschien beginnen met een nudie of Apc ;)

Anders kan je dit nog ff doornemen:

http://nakedandfamousdenim.com/category/collection/women/
http://www.rawrdenim.com/(...)exclusive-interview/
http://www.rawrdenim.com/2014/04/raw-denim-options-for-women/
http://www.rawrdenim.com/2012/03/raw-denim-for-women/
We fear that which we cannot see
pi_147940295
quote:
17s.gif Op woensdag 24 december 2014 18:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil als vrouw zijnde een keer een dry aanschaffen, maar waar zou ik het beste kunnen kijken? Ik heb geen extreem groot budget. :)
Railcar, pure blue japan of acne. Je kan ook een keer langs tdn gaan en wat passen :)
Faka G
pi_147975544
Thanks allemaal :) mijn budget zit rond de 150 a 200 euro tops.
  vrijdag 26 december 2014 @ 18:57:03 #107
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_147980731
Railcar
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_147982829
Hebben jullie dit al gezien op de website van blue owl? Naked&Famous mystery grab bag:



"Blue Owl Workshop is excited to announce the Naked & Famous Mystery Grab Bag, a unique combination 2-pack featuring all Naked & Famous denim in the shop. Select your preferred fit and preferred size, and the team here at Blue Owl Workshop will randomly select two Naked & Famous denims from our current inventory, all for $195.

Nothing is off limits. All 41 fabrics in our current inventory have the potential to be shipped, making the Naked & Famous Mystery Grab Bag guaranteed value for your dollar. Here are the details:

What you'll get:
•2 randomly selected Naked & Famous denims in your preferred fit and size.
•Repeat customers are guaranteed to receive items not previously purchased.
•No two denim combinations retail below $280, with the potential to be as high as $520.
•41 different Naked & Famous fabrics to potentially receive.

The fine print:
•BOW points cannot be applied for this promotion, however they will be earned.
•No hemming prior to shipment. Can be sent back for complimentary hemming service.
•Online only.
•No returns/exchanges. No exceptions.
•Begins December 23rd, ends December 31st 5PM PST"

bron:https://www.blueowl.us/product/naked-and-famous-mystery-grab-bag/
  vrijdag 26 december 2014 @ 20:48:12 #109
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_147983931
Gaaf :D
Mijn momo kan echter nog wel een half jaar mee, dus ik skip deze voor nu. Zit inmiddels een jaar wear in (denk zo'n 300-320 dagen effectieve wear), maar gaat bijzonder traag. Begint nu pas echt wat te verkleuren :)
Zal wel eens foto's maken als ik tijd en zin heb.
26"
Fading slowly.
  zaterdag 27 december 2014 @ 00:02:23 #110
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_147991350
Leuk iniatief van de jongen @ BlueOwl. Maar niet interessant genoeg.

Veel dope fabrics inderdaad, maar veel ook niet.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_147998076
Dear friends, I will launch a new production line in Thailand soon. It will be great if you guys can come visit page and drop some greeting on the new page. This will be really helpful for me to make a good start on this new Thai fan page.

The original one still on duty, the new page is to show the production progress on Thailand.
Denimasa
  zaterdag 27 december 2014 @ 09:34:43 #112
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_147999288
Beloofd is beloofd: foto's :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals te zien, gaat 'ie traag. Maar dat maakt me niet zo veel uit.
Mijn volgende broek wordt echter wel iets minder opvallends, dus niet met van die gekke dingen zoals battle stripes :P Dat was de eerste maanden leuk, maar nu ben ik er echt wel enorm op uitgekeken.
26"
Fading slowly.
  zaterdag 27 december 2014 @ 15:39:27 #113
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_148010686
Sulphur dye. Lastig te faden. Is trouwens een JB, geen Momo.

Desalniettemin goed broekje. Wellicht dat de wear wat duidelijker word als je hem eens een goede soak geeft of wast.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 27 december 2014 @ 15:43:25 #114
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_148010821
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:39 schreef M1stral het volgende:
Sulphur dye. Lastig te faden. Is trouwens een JB, geen Momo.

Desalniettemin goed broekje. Wellicht dat de wear wat duidelijker word als je hem eens een goede soak geeft of wast.
Ja true, JB x momo :+
Zeker fijne broek. Nu 2 keer gewassen, misschien dat ik 'm binnenkort weer een keer ga soaken of wassen, maar is nog niet echt hard nodig.
26"
Fading slowly.
pi_148028399
Mooie broek, man. Altijd leuk om voortgangsfoto's te zien. Volgende keer gewoon een Masa nemen, Unsub.

T_Fuff, is je broek al comfortabel? Mijn Masa stretcht als een gek, dus ik neem aan van wel.
pi_148028659
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:51 schreef kimetto het volgende:
Mooie broek, man. Altijd leuk om voortgangsfoto's te zien. Volgende keer gewoon een Masa nemen, Unsub.

T_Fuff, is je broek al comfortabel? Mijn Masa stretcht als een gek, dus ik neem aan van wel.
Ik vertel morgen wel of T's broek comfortabel is.
pi_148030256
Oke, je hebt hem overgenomen? Ja, ben wel benieuwd, ook naar foto's eventueel.
pi_148032476
Battlestripes zijn juist cool man op gtb shit :7
Zou ooit nog wel die denim jacket willen met battlestripes
Heb tegenwoordig trouwens 2 gaatjes in de thigh area bij mijn oldblue
Faka G
pi_148032618
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 december 2014 23:24 schreef kimetto het volgende:
Oke, je hebt hem overgenomen? Ja, ben wel benieuwd, ook naar foto's eventueel.
Ja, pik hem morgen op. Binnenkort hopelijk ook weer de andere Masa terug (ligt nu in Groningen ivm reparaties) en dan heb ik 3 broeken om mee af te wisselen.
  zondag 28 december 2014 @ 10:10:05 #120
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_148038584
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 00:11 schreef Atta-boy het volgende:
Battlestripes zijn juist cool man op gtb shit :7
Zou ooit nog wel die denim jacket willen met battlestripes
Heb tegenwoordig trouwens 2 gaatjes in de thigh area bij mijn oldblue
:D
Nja, mijn punt is meer dat ze na een tijd wel erg opvallend worden. Verder is het niet extreem lelijk of zo ;)
Dat denim jacket lijkt me op zich wel gaaf ja! Speaking of which, moet mijn nudie jacket echt meer gaan dragen.. zeker met dit weer!
26"
Fading slowly.
pi_148039022
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:51 schreef kimetto het volgende:
Mooie broek, man. Altijd leuk om voortgangsfoto's te zien. Volgende keer gewoon een Masa nemen, Unsub.

T_Fuff, is je broek al comfortabel? Mijn Masa stretcht als een gek, dus ik neem aan van wel.
We horen het van kipknots, ik vond het echt te strak en had weinig vertrouwen dat het voldoende zou uitlopen. Zeker als hij direct al van je billen zakt als je bukt, dat is geen lekkere verhouding.

Dan maar een regular fit en dan taper ik wel ;)

@kipknots: ben benieuwd !
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 28 december 2014 @ 13:46:18 #122
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_148045353
Zag dat end clothing 2 modellen van RRL heeft voor 140 in de sale. (Zowel rigid als one wash) Voor de evt geïnteresseerden. :)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_148051456
Edwin is terug van crotch reparatie en getapered..






Fitpic van achterkant ziet er wel raar uit zo :P

Nu beginnen met een APC PS.
Kreeg ook nog een handig flesje Denim Refresh van Mr. Black
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_148051967



Nog wat aan de strakke kant, maar dat komt wel goed.

Broek heeft ook een best toffe kleur.
pi_148055672
Kijk, die staat je goed man! Stukken beter dan bij mij ;)

Nu rocken die shit.

@ThePlaneteer: goede fit zeg, hoeveel wear?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')