abonnement Unibet Coolblue
pi_174160450
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 10:41 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

nooit uit gespeeld of gewoon cheat gebruiken. :7
Ik wist toen geen cheats van dat spel en sindsdien nooit meer gespeeld omdat ik C&C toffer vond! _O_ :P
pi_174163603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 11:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik wist toen geen cheats van dat spel en sindsdien nooit meer gespeeld omdat ik C&C toffer vond! _O_ :P
haha oke :) ^O^

goede vriend van me speelt sinds kort weer af en toe old scool dune 2000 :') net zo iets als c&c
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_174167971
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 13:22 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

haha oke :) ^O^

goede vriend van me speelt sinds kort weer af en toe old scool dune 2000 :') net zo iets als c&c
Ja, Dune 2000 heb ik ook eens gespeeld. Die laatste missies waren echt door een sadist bedacht, zo pittig! :'(
  Moderator dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:48:49 #104
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_174168055
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 13:22 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

haha oke :) ^O^

goede vriend van me speelt sinds kort weer af en toe old scool dune 2000 :') net zo iets als c&c
Die heb ik hier ook nog liggen ja, maar kan me er echt niet meer toe zetten... al dat gedoe met eerst een ondergrond bouwen en neerleggen voordat je er eindelijk een gebouw op kon zetten, man man man... Emperor: Battle for Dune heb ik een paar maanden geleden nog weleens gespeeld, maar zat altijd vast nadat ik de Ordos vernietigde, naar hun home planet ging, daar won en vervolgens het bericht kreeg dat de Emperor Worm binnen X minuten (45 ofzo) los zou komen en zou winnen, pffff.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_174168079
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Die heb ik hier ook nog liggen ja, maar kan me er echt niet meer toe zetten... al dat gedoe met eerst een ondergrond bouwen en neerleggen voordat je er eindelijk een gebouw op kon zetten, man man man... Emperor: Battle for Dune heb ik een paar maanden geleden nog weleens gespeeld, maar zat altijd vast nadat ik de Ordos vernietigde, naar hun home planet ging, daar won en vervolgens het bericht kreeg dat de Emperor Worm binnen X minuten (45 ofzo) los zou komen en zou winnen, pffff.
Deze nooit gespeeld, maar heb 'm wel liggen. Hoe is deze ivm de oudere Dune RTS games? :)
  Moderator woensdag 4 oktober 2017 @ 00:26:11 #106
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_174180622
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 16:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Deze nooit gespeeld, maar heb 'm wel liggen. Hoe is deze ivm de oudere Dune RTS games? :)
Emperor is wat gestroomlijnder, sneller en bruter. Tuurlijk, de missies zijn nog zo ongeveer hetzelfde (pak een landje af en verdedig een landje als de tegenstander aanvalt), bouw je basis, train units etc etc.

Je kunt alliances vormen met bepaalde groepen (Fremen, House IX, Sardaukar enneh... volgens mij ook die viespeuken van Tleilax) en speciale units trainen, da's wel tof. Niks stoerder dan een zooi gecloakte Fremen snipers een kamp insturen :9

House Harkonnen is trouwens ook leuk, vooral de dynamiek tussen pa en z'n twee zoons (Copec en Gunseng, ik kies altijd de laatste) _O_ Tevens kun je met Harkonnen nooit een alliance met de Fremen sluiten (duh), maar dat wordt goedgemaakt door o.a. de Sardaukar en hun Bursegs.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 8 oktober 2017 @ 00:05:08 #107
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_174270485
Op de Videopac:

Pick Axe Pete

Biljart

Satellite Attack

Ik had de versie met beeldscherm, en die was in zwart-wit. :'(


Mijn neef had een versie die je op de tv kon aansluiten, dus die was wel in kleur. :(


Jaren later op de Commodore 64:

Super Mario Bros (Giana Sisters met Mario-Sprites)

Citadel

Batman
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_174271982
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Emperor is wat gestroomlijnder, sneller en bruter. Tuurlijk, de missies zijn nog zo ongeveer hetzelfde (pak een landje af en verdedig een landje als de tegenstander aanvalt), bouw je basis, train units etc etc.

Je kunt alliances vormen met bepaalde groepen (Fremen, House IX, Sardaukar enneh... volgens mij ook die viespeuken van Tleilax) en speciale units trainen, da's wel tof. Niks stoerder dan een zooi gecloakte Fremen snipers een kamp insturen :9

House Harkonnen is trouwens ook leuk, vooral de dynamiek tussen pa en z'n twee zoons (Copec en Gunseng, ik kies altijd de laatste) _O_ Tevens kun je met Harkonnen nooit een alliance met de Fremen sluiten (duh), maar dat wordt goedgemaakt door o.a. de Sardaukar en hun Bursegs.
Dank voor je beschrijving.
Maar eens op de stapel games-die-ik-nog-wil-gaan-spelen-maar-nooit-gelegenheid-voor-kan-creëren gooi :D :') :P
pi_174272138
Wolfenstein matti

Tering Robo Hitler
pi_174272144
Alsmede, Sensible Soccer
pi_174272152
quote:
6s.gif Op zondag 8 oktober 2017 03:20 schreef Salvad0R het volgende:
Alsmede, Sensible Soccer
pi_174272161
je had ook Hopper ofzo. op de 386.

keal ik ben de belichaming van de X generatie .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')