abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:19:49 #226
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_148694933
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 07:40 schreef Ireth het volgende:
Uit "Gratis op te halen in Utrecht en Omgeving"

[ afbeelding ]

:')
Ii kan ook geen enkele reden verzinnen waarom iemand een 'tatccrim' nodig zou moeten zijn :P
nee, jij dan!
pi_148699764
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:27 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Je weet toch dat FB vooral bedoeld is om elkaar omhoog te likken? :')
Ja daar lijkt het inderdaad wel op, maar goed diezelfde mensen zouden ook op Fok! beledigd geweest zijn.
pi_148717509
Ik heb wat nieuws ontdekt op Facebook, een ware misdaad tegen beheerders van Facebook groepen :(



Er zit dus gewoon een persoon in mijn groep die mij blijkbaar geblokkeerd heeft, want ik kan zijn profiel niet meer zien. Houdt dat ook in dat ik toekomstige reacties van hem niet kan zien? Of heeft hij mij alleen geblokkeerd om zijn profiel te bekijken? Ik had hem eerst ook in mijn vriendenlijst, niet dat ik deze persoon ken maar ik heb bijna niks op mijn profiel staan dus accepteer ook mensen uit de groep als vrienden.
  Spellchecker donderdag 15 januari 2015 @ 18:12:24 #229
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_148719339
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 17:18 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik heb wat nieuws ontdekt op Facebook, een ware misdaad tegen beheerders van Facebook groepen :(

[ afbeelding ]

Er zit dus gewoon een persoon in mijn groep die mij blijkbaar geblokkeerd heeft, want ik kan zijn profiel niet meer zien. Houdt dat ook in dat ik toekomstige reacties van hem niet kan zien? Of heeft hij mij alleen geblokkeerd om zijn profiel te bekijken? Ik had hem eerst ook in mijn vriendenlijst, niet dat ik deze persoon ken maar ik heb bijna niks op mijn profiel staan dus accepteer ook mensen uit de groep als vrienden.
Dan kunnen jullie bij elkaar niks meer zien.

Je kan dat uittesten door een ander iemand (bv uit de lijst van een vriend) te blokkeren bij privacy-instellingen, en dan die persoon proberen op te zoeken.
pi_148720074
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:12 schreef maily het volgende:

[..]

Dan kunnen jullie bij elkaar niks meer zien.

Je kan dat uittesten door een ander iemand (bv uit de lijst van een vriend) te blokkeren bij privacy-instellingen, en dan die persoon proberen op te zoeken.
Zijn bestaande reacties in de groep kan ik in iedere wel zien, maar wat ik mij afvraag of hij nu in de groep kan posten en ik zijn reacties niet zo kunnen zien?

Dadelijk toch eens op Google zoeken, want ik heb geen zin in leden die hun berichten voor mij weten te verbergen door mij te blokkeren.
  donderdag 15 januari 2015 @ 18:58:30 #231
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_148721094
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:34 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Zijn bestaande reacties in de groep kan ik in iedere wel zien, maar wat ik mij afvraag of hij nu in de groep kan posten en ik zijn reacties niet zo kunnen zien?

Dadelijk toch eens op Google zoeken, want ik heb geen zin in leden die hun berichten voor mij weten te verbergen door mij te blokkeren.
Dan schop je die aap toch gewoon je groep uit?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_148721604
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:58 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dan schop je die aap toch gewoon je groep uit?
Ja dat sowieso, maar ik heb nog een tweede account waar ik mee na kan kijken of zijn berichten in de groep ook verborgen zijn.

Als dat laatste niet het geval is mag hij in de groep blijven, maar anders kick ik hem eruit.
pi_148723018
Als iemand je geblokkeerd heeft kun je z'n profiel niet meer vinden én geen reacties van hem/haar lezen. Niet bij gezamenlijke vrienden, maar ook niet in een groep.
pi_148723253
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Als iemand je geblokkeerd heeft kun je z'n profiel niet meer vinden én geen reacties van hem/haar lezen. Niet bij gezamenlijke vrienden, maar ook niet in een groep.
Ook als ik de beheerder ben? Ik heb namelijk een vriend gevraagd die een grotere internationale groep beheert, en hij zij in de groep kan ik zijn berichten gewoon nog zien.

Maja eigenlijk moet ik dat soort mensen eruit knikkeren.
pi_148723287
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:47 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ook als ik de beheerder ben? Ik heb namelijk een vriend gevraagd die een grotere internationale groep beheert, en hij zij in de groep kan ik zijn berichten gewoon nog zien.

Maja eigenlijk moet ik dat soort mensen eruit knikkeren.
Ja maar heeft die persoon jouw vriend ook geblokkeerd?
pi_148723478
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja maar heeft die persoon jouw vriend ook geblokkeerd?
Nee dat heeft ie niet denk ik, ik zou het kunnen testen met mijn tweede facebook account dan weet ik het zeker.
pi_148723528
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:53 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Nee dat heeft ie niet denk ik, ik zou het kunnen testen met mijn tweede facebook account dan weet ik het zeker.
Ga testen dan ;)
Blokkeren = niks meer kunnen zien, nergens niet.
  donderdag 15 januari 2015 @ 20:46:56 #238
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_148726141
Ik keek net naar mijn Facebookprofiel met 'View as' en heb hem toenop 'Public' gezet. Tot mijn verbazing kon ik van alles zien uit het verleden (januari vorig jaar en eerder). Hoe kan ik dat afschermen?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 15 januari 2015 @ 20:48:57 #239
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_148726248
Ik post geregeld dingen die ik customize voor bepaalde mensen. Meestal komt het erop neer dat ik het dan deel met idereen behalve een aantal specifieke mensen. Echter, ik had nu iemand toegevoegd, die opeens ging reageren op dingen die ik met specifieke mensen had gedeeld. Dat betekent kennelijk dat je ls je customizet beter kunt zeggen wie het wél mogen zien dan wie het niet mogen zien. Want als iemand nieuw is, kan die de dingen die je in het verleden hebt gecustomized gewoon allemaal zien.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_148726670
Mooie tekst !!!!



Nog zo een mooie tekst



Pfff, ik word hier verdrietig van :'(
compact en kleverig.
  donderdag 15 januari 2015 @ 21:15:43 #241
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_148727541
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:34 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Zijn bestaande reacties in de groep kan ik in iedere wel zien, maar wat ik mij afvraag of hij nu in de groep kan posten en ik zijn reacties niet zo kunnen zien?

Dadelijk toch eens op Google zoeken, want ik heb geen zin in leden die hun berichten voor mij weten te verbergen door mij te blokkeren.
Alle nieuwe berichten die hij post in de groep zal jij niet zien. Ik heb dus ook zo'n groep waarbij ik door 1 iemand geblokkeerd ben. Overigens zal hij ook alles van jou niet kunnen zien.
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_148727707
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 20:48 schreef Federer-fan het volgende:
Ik post geregeld dingen die ik customize voor bepaalde mensen. Meestal komt het erop neer dat ik het dan deel met idereen behalve een aantal specifieke mensen. Echter, ik had nu iemand toegevoegd, die opeens ging reageren op dingen die ik met specifieke mensen had gedeeld. Dat betekent kennelijk dat je ls je customizet beter kunt zeggen wie het wél mogen zien dan wie het niet mogen zien. Want als iemand nieuw is, kan die de dingen die je in het verleden hebt gecustomized gewoon allemaal zien.
Instellingen -> Privacy -> Het publiek voor oude berichten beperken.

''Als je deze optie selecteert, wordt inhoud op je tijdlijn die je met de instelling Vrienden van vrienden of Openbaar hebt geplaatst, gewijzigd in Vrienden. Houd er rekening mee dat getagde personen en hun vrienden deze inhoud ook kunnen zien.
Daarnaast heb je de mogelijkheid het publiek van afzonderlijke berichten te wijzigen. Hiervoor ga je gewoon naar het bericht dat je wilt wijzigen en kies je een ander publiek.''
  donderdag 15 januari 2015 @ 21:51:47 #243
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_148729235
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:15 schreef Ireth het volgende:

[..]

Alle nieuwe berichten die hij post in de groep zal jij niet zien. Ik heb dus ook zo'n groep waarbij ik door 1 iemand geblokkeerd ben. Overigens zal hij ook alles van jou niet kunnen zien.
Nee, begrijp ik. Vind het alleen een beetje vervelend, want hij reageerde op een ouder bericht van me dat ik niet met iedereen had gedeeld.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Instellingen -> Privacy -> Het publiek voor oude berichten beperken.

''Als je deze optie selecteert, wordt inhoud op je tijdlijn die je met de instelling Vrienden van vrienden of Openbaar hebt geplaatst, gewijzigd in Vrienden. Houd er rekening mee dat getagde personen en hun vrienden deze inhoud ook kunnen zien.
Daarnaast heb je de mogelijkheid het publiek van afzonderlijke berichten te wijzigen. Hiervoor ga je gewoon naar het bericht dat je wilt wijzigen en kies je een ander publiek.''
O, dat is dus die optie. Dank je wel.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_148730409
En verwijderd en geblokkeerd, dan moet dat lid mij als beheerder maar niet liggen te blokkeren :( Want het liefste had ik nu met de start helemaal niemand willen verwijderen, maar ik had nu geen keuze vind ik.
  Spellchecker donderdag 15 januari 2015 @ 22:21:47 #245
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_148730581
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:17 schreef Diqiu-Long het volgende:
En verwijderd en geblokkeerd, dan moet dat lid mij als beheerder maar niet liggen te blokkeren :( Want het liefste had ik nu met de start helemaal niemand willen verwijderen, maar ik had nu geen keuze vind ik.
Goed gedaan!! En terecht!! ^O^
pi_148730989
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:17 schreef Diqiu-Long het volgende:
En verwijderd en geblokkeerd, dan moet dat lid mij als beheerder maar niet liggen te blokkeren :( Want het liefste had ik nu met de start helemaal niemand willen verwijderen, maar ik had nu geen keuze vind ik.
Wat heeft hij verkeerd gedaan eigenlijk? Achter jouw rug om lopen stoken in die groep?
pi_148731144
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat heeft hij verkeerd gedaan eigenlijk? Achter jouw rug om lopen stoken in die groep?
Weet ik veel, ik kan die hele man niet ;) Hij is zaterdag lid geworden, en sinds vandaag viel mij op dat hij mij dus geblokkeerd had. En veel Facebook groepen zijn daar duidelijk in dat betekend gewoon een ban, en dat heb ik nu dan maar uitgevoerd.
pi_148731469
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:33 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Weet ik veel, ik kan die hele man niet ;) Hij is zaterdag lid geworden, en sinds vandaag viel mij op dat hij mij dus geblokkeerd had. En veel Facebook groepen zijn daar duidelijk in dat betekend gewoon een ban, en dat heb ik nu dan maar uitgevoerd.
Oké vaag :P
pi_148732508
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:21 schreef maily het volgende:

[..]

Goed gedaan!! En terecht!! ^O^
En inderdaad, wie weet wat erachter zat ;) Kan ja ook een sluwe truc zijn om te gaan spammen of dergelijke, want ik kan het dan toch niet zien.
pi_148754800
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:47 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ook als ik de beheerder ben? Ik heb namelijk een vriend gevraagd die een grotere internationale groep beheert, en hij zij in de groep kan ik zijn berichten gewoon nog zien.

Maja eigenlijk moet ik dat soort mensen eruit knikkeren.
Als beheerder van een groep kun je de berichten van leden die jou geblokkeerd hebben gewoon lezen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')