abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 2 december 2014 @ 11:25:45 #1
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147213106


Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.


Karakters


Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_147213182
Lijkt mij nogal een spoiler in de OP?

Ik ben het eens met deze review over de aflevering:
http://www.tv.com/shows/t(...)review-141695296982/

quote:
What the fuck was she thinking when she tried to gash Dawn with a pair of teeny-tiny suture cutters? Why, after everyone risked their lives to save her, would Beth jeopardize everything just to poke a hole in a character who ultimately never mattered or made sense? And more importantly, who would've easily been forgotten if Beth had just walked away? It's not like Dawn was going to hunt Beth down like rageaholics the Governor and Gareth. Did Beth do it to save Noah? Did she know that Dawn would attack her in retaliation and that Daryl would kill Dawn, thus breaking the shackles on Noah and freeing him? How did she know the hallway wouldn't end up in a hail of gunfire with everyone dying? That move was completely out-of-character for Beth, who was admittedly a risk-taker when it came to hunting for beer or burning down Daryl's memories but was all about survival and never as naive as she was initially portrayed to be. Heck, it was completely out-of-character for anyone in the entire Walking Dead universe, because it was absolutely the worst thing to do in that situation. Beth stabbing Dawn was so forced, so obviously a way for the show to kill someone off, that it completely undermined the emotional impact of Daryl weeping and carrying Beth's corpse out of the hospital or Maggie falling to her knees in agony. While they were in shock and grieving, I was still wrapping my noggin around how unnecessary and dumb Beth's death was.
En het personage van Dawn is inderdaad zwaar inconsistent geweest. Onlogisch, samen met de hele Grady situatie die ze daar probeerden te behouden. Had beter uitgewerkt mogen worden.
  dinsdag 2 december 2014 @ 11:29:44 #3
292419 NoXia
Productiefoutje
  dinsdag 2 december 2014 @ 11:32:23 #4
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_147213279
Het was beter geweest als één van die twee agenten die gevangen genomen waren, in die hal een kogel door Beth haar kop hadden gejaagd als wraak voor het vermoorden van hun vriend door Rick.

Dit was inderdaad wel gewoon erg vreemd en onnodig.

Achja ik ben al lang blij dat ze uit de serie geschreven is, hebben we tenminste ook niet meer dat ze ineens in zang uitbreekt :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_147213288
quote:
10s.gif Op maandag 1 december 2014 17:58 schreef MouzurX het volgende:
Der zus gaat dan ook weer lekker janken, terwijl ze helemaal niks om Beth heeft gegeven de laatste afleveringen (gewoon iets wat ze slecht hebben gedaan, zo veel loze gesprekken maar er kan geen gesprekje van Maggie over Beth tussen?
De reactie vond ik logisch. Ze hadden inderdaad zo'n gesprekje erdoor mogen doen, maar als je niet zeker weet wat er met je zus gebeurd is kan je moeilijk rouwen. Nu komt het extra hard aan omdat ze eerst het goede nieuws te horen kreeg dat Beth nog in leven was, om haar daarna op deze manier te verliezen.

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:10 schreef MouzurX het volgende:
Kan iemand hier dat inderdaad nou uitleggen?
Waarom pakte Beth die schaar van tevoren al?

Op mij kwam Dawn juist als een good guy over op dat moment, en Beth is nou niet een type die denkt aan zichzelf bewapenen voor als het mis gaat.
Het is ook niet logisch. Maar Dawn was alles behalve een good guy. Dat liet ze ook weer zien door die jongen terug te willen, terwijl hij daar niet wilde blijven. Het enige wat ik kan bedenken is dat Beth al haar opgekropte woede jegens haar niet meer kon inhouden en haar daarom neerstak, of het deed met de intentie om die jongen te redden.

Maar een shootout met vele slachtoffers was logischer geweest en dus had Beth die schaaractie nooit en te nimmer geriskeerd.
pi_147213539
Beth dood, en emoboy tyreese loopt nog steeds rond. Wordt gvd tijd dat ze hem eruit schrijven, kan die vent niet meer zien in de serie..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_147213661



:'(
pi_147213748
Dus als ik het goed begrijp moeten de volgenden nog sterven volgens de FOK!kers:

- Maggie
- Carol
- Carl
- Tyrseese
- Sasha

Iemand nog meer? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2014 11:54:07 ]
pi_147213865
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 11:53 schreef HPLC het volgende:
Dus als ik het goed begrijp moeten de volgenden nog sterven volgens de FOK!kers:

- Maggie
- Carol
- Carl
- Tyrseese
- Sasha

Iemand nog meer? :')
Ik vind alleen Rosita bloedirritant, voor de rest mag iedereen blijven :')
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 2 december 2014 @ 12:08:14 #10
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_147214062
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 11:53 schreef HPLC het volgende:
Dus als ik het goed begrijp moeten de volgenden nog sterven volgens de FOK!kers:

- Maggie
- Carol
- Carl
- Tyrseese
- Sasha

Iemand nog meer? :')
Die afhaal chinees mag ook wel dood. Die heeft totaal geen rol meer.
pi_147214128
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 december 2014 12:08 schreef NoXia het volgende:

[..]

Die afhaal chinees mag ook wel dood. Die heeft totaal geen rol meer.
Glenn en Rosita wat mij betreft alleen ja.
pi_147214132
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 11:53 schreef HPLC het volgende:
Dus als ik het goed begrijp moeten de volgenden nog sterven volgens de FOK!kers:

- Maggie
- Carol
- Carl
- Tyrseese
- Sasha

Iemand nog meer? :')
Iedereen mag wat mij betreft sterven, behalve Daryl.
pi_147214155
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_147214263
:')

Opgelost dus.

Daryl tegen de rest.
pi_147214707
Begreep ik uit de dialoog met Dawn, dat Beth vekracht is door die 2 agenten die haar ontvoerd hadden?
  dinsdag 2 december 2014 @ 12:38:10 #16
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_147214746
:D

Iedereen vind Daryl tof en juist hij is nou net het enige karakter wat helemaal niet in de strips voor komt en dus is bedacht door de volgens de meesten hier, oh zo slechte schrijvers van de serie _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 2 december 2014 @ 13:10:59 #18
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147215653
Ik had veel liever Carl Glenn Maggie Tara of die zus van Tyresee zien sterven.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 december 2014 @ 13:17:58 #19
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147215914
Wat een stomme kut die Beth
  dinsdag 2 december 2014 @ 13:19:28 #20
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_147215956
Beetje spoiler-TT :{ . Moet de aflevering nog kijken. Maar hoeft nu al niet meer dus, thanks. }:|
2000 light years from home
pi_147216118
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 13:19 schreef Merkie het volgende:
Beetje spoiler-TT :{ . Moet de aflevering nog kijken. Maar hoeft nu al niet meer dus, thanks. }:|
Want Sweet Princess kan alleen over Beth gaan?
Gewoon normaal doen ja.
pi_147216124
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 13:19 schreef Merkie het volgende:
Beetje spoiler-TT :{ . Moet de aflevering nog kijken. Maar hoeft nu al niet meer dus, thanks. }:|
Heb je weer 45 minuten extra vrij tijd. ^O^
pi_147216161
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 13:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Want Sweet Princess kan alleen over Beth gaan?
Inderdaad, kon ook over Michonne of Carol gaan. :D
  dinsdag 2 december 2014 @ 13:26:58 #24
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_147216163
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 13:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Want Sweet Princess kan alleen over Beth gaan?
Ligt nogal voor de hand inderdaad. Daarnaast is het sowieso een spoiler dat er iemand doodgaat uit de main cast.
2000 light years from home
  dinsdag 2 december 2014 @ 13:27:11 #25
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_147216168
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 13:26 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Inderdaad, kon ook over Michonne of Carol gaan. :D
Nu hebben jullie het helemaal verklapt :'). Thanks.
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')