ja dat wel, alleen je kunt het duits en het engels niet volgen op deze manierquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja. Wel mooi Duits. Althans dat vind ik.
Niemand die dat ook opviel?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:19 schreef Geralt het volgende:
=edit=
Nu pas kunnen kijken ivm eten halen en opeten.
Viel me op met hoi ga zitten dat Max brutaal de eerste stoel pakt terwijl hij vooraan liep en Sainz achter hem langs moest lopen. Schiet mij maar lek, maar dat is duidelijke taal van Max. Back off, ik loop niet door zodat jij ook meteen kan zitten, ik pak de eerste stoel die ik tegen kom en jij loopt maar om.
Als die 2 samen op de eerste bocht afgaan in Melbourne dan laat Max hem finaal staan. 100% zeker
En Sainz kan achter aansluiten.
Goed gedaan. Al dan niet bewust, dat weet ik natuurlijk niet, maar wel goede bodylanguage. Max duidelijk dominant.
Ah jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:59 schreef WEST het volgende:
[..]
Moet je wel langer als 6 maanden geen sport1 gehad hebben
Ik doe het gewoon zo. begin van het seizoen op mijn eigen pasje. Soms komt er aan het eind ook nog sport1 in de aanbieding. Dan zet ik hem op het pasje van me ouders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:33 schreef nils7 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:38 schreef Geralt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
Hij durft er wel bij in de auto te kruipen hahahquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:19 schreef Geralt het volgende:
=edit=
Nu pas kunnen kijken ivm eten halen en opeten.
Viel me op met hoi ga zitten dat Max brutaal de eerste stoel pakt terwijl hij vooraan liep en Sainz achter hem langs moest lopen. Schiet mij maar lek, maar dat is duidelijke taal van Max. Back off, ik loop niet door zodat jij ook meteen kan zitten, ik pak de eerste stoel die ik tegen kom en jij loopt maar om.
Als die 2 samen op de eerste bocht afgaan in Melbourne dan laat Max hem finaal staan. 100% zeker
En Sainz kan achter aansluiten.
Goed gedaan. Al dan niet bewust, dat weet ik natuurlijk niet, maar wel goede bodylanguage. Max duidelijk dominant.
en dan streamen naar de Raspberry @ 42"quote:
Is 'ie al online te vinden?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:23 schreef WEST het volgende:
de jaarclip op sport 1
mooie clip alleen jammer dat er geen commentaar bij zit.
Bronquote:Max Verstappen's meteoric rise from F3 rookie to Red Bull protégé and Formula One driver is already well established, but the big question is what comes next - and specifically how he will perform in his rookie campaign in 2015.
For his part, the 17-year-old insists the pressure isn't weighing down on him, even if he accepts it is now down to him to justify the faith both Red Bull and Toro Rosso have shown in him. One thing is certain: Verstappen is determined to hit the ground running...
Q: Max, three months ago you were relatively unknown, but now suddenly you are centre stage: how are you handling that?
Max Verstappen: By focusing on what I really have to do. I want to do a good job for the team every time I get into the car - especially at a test when you run some of the 2015 spec (parts)!
Q: But there must be differences now. Before when you walked by nobody would notice too much - and now they run after you for autographs. All that at just 17…
MV: That's all fine with me. To be very clear: I stop whenever I'm stopped by fans.
Q: Red Bull has shown huge confidence in your talent - but they have also put you in the line of fire to justify that confidence. Does that mean pressure?
MV: Not really. The simple truth about F1 is that you have to deliver a good job. And that is what I am trying to do.
Q: But they expect you to do a good job, and you just said that you are trying to do a good job - there is a difference between these two…
MV: I think when you've made it so far - to be in F1 - then your team expects you to do a good job! No? At the end of the day of course it is me who has to deliver - to show I can do it and that I deserve their confidence.
Q: You got your first full day in a current F1 car, and your first idea of new parts for 2015, during testing at Abu Dhabi. You had some issues to contend with on the first day, but you were in the car for four straight hours on day two. Can you describe your emotions?
MV: It was fantastic to know that now you can really start to work for next season. It is my car now - and not like in FP1 [outings] when I had to give the car back to somebody else. It felt great to get a real 'hands on' experience of how to work with a car. Even after those four hours it was hard to convince me to get out for the lunch break! (laughs) The long runs were really good.
Q: Can you talk us through the programme you ran?
MV: Long runs - and no focus on lap times. At the moment I don't need to show how fast I am. Sure other drivers, who only have one day, want to show [their pace] - but for me it's a different story. It was all about focusing on what the team wanted to test - and we tested a lot. For example the new tyres for next year, [which we ran] for the first time. And some very basic things such as communication: I have to understand what they want from me and vice versa.
Q: You come from a racing background. Does it help that your dad (Jos Verstappen, a veteran of 106 Grands Prix) knows the sport?
MV: Of course it helps. The main thing of course was to get me here - my dad prepared me for that. I had to be very successful in the lower categories. So my dad plays a big role, as he also knows the bad parts! (laughs) He also prepared me for those.
Q: You played in the F1 paddock back when you were a toddler. Do you have any memories of that?
MV: Yes, I played here - I cannot remember really, but when I came back some years later it was overwhelming. The motorhomes, the number of people working in this environment, the glamour. I immediately understood that this is another world. But now that you are in it - suddenly the big world turns into a small world!
Q: What has changed for you since you signed for a permanent 2015 drive?
MV: I hope nothing changes. I want to stay the person that I was before.
Q: Toro Rosso is probably the best team for young talent - but it is also a tough environment. It seems to be the case that every two years they 'refresh' and drivers either move up to Red Bull if there is availability - or move out again. How are you going to organise your next two years?
MV: Yes, that's true but if you do a good job you can move up: just look at Sebastian (Vettel) Daniel (Ricciardo) and Daniil (Kvyat).
Q: But is there a schedule in your head of how you break up this time? That you want to achieve this or that in a certain timeframe?
MV: No. You have two years and you take this time to do the best you can - always.
Q: How will the next two months look, until the Jerez test at the beginning of February? What is on your to-do list? A different training or fitness regime?
MV: Yes, to get physically prepared. Test days are good to test out your physique. And until Jerez I will do a lot of training at home, and in Faenza. And I'll be doing simulator work in Milton Keynes. So there won't be a dull moment.
Q: Helmut Marko said that as you are still in the 'growing process' they might look at different training programmes for you - is that so?
MV: Yes, and they will guide me through all that.
Q: Do you have any idols you want to follow?
MV: It is difficult saying what to follow and what not, so the goal is to be oneself and develop that personality! (laughs) But if you ask me my favourite driver nowadays: Fernando Alonso is a great driver. The last two years he didn't have a good car - and still did very good races.
Q: If you could make a wish for your F1 future, what would it be?
MV: Hopefully being a Formula One champion one day!
Geen woorden voor, absoluut geen woorden...quote:Op woensdag 3 december 2014 17:49 schreef Ferry_76 het volgende:
3 mei - Grand Prix van Korea (onder voorbehoud)
Kan niet anders dan dat Ecclestone die Koreanen aan het lijntje houdt de teams en FOM hadden toch afgesproken dat 20 races 't maximum was. Dan zou er 1 moeten afvallen en er is er maar 1tje onder voorbehoud, dus.....quote:Op woensdag 3 december 2014 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen woorden voor, absoluut geen woorden...
http://www.gpupdate.net/n(...)ongste-aller-tijden/quote:Met zeventien jaar en 164 dagen blijft Max Verstappen waarschijnlijk de jongste Formule 1-coureur aller tijden. Vanaf 2016 moet een coureur namelijk minimaal achttien zijn voor een superlicentie.
Het vroege Formule 1-debuut van Verstappen leidde tot een stevige discussie over of een coureur tegenwoordig niet te gemakkelijk aan een superlicentie kan komen. De FIA heeft de voorwaarden waaraan een coureur moet voldoen om in de hoogste autosportklasse te mogen racen, nu flink aangescherpt voor 2016.
Zo moet een coureur straks over een geldig rijbewijs beschikken, minimaal achttien jaar oud zijn en voldoende kennis hebben van de Formule 1-regels en de internationale sportcode. Daarnaast moet een coureur minimaal driehonderd kilometer met een F1-auto getest hebben en zeker twee jaar in een lagere formuleklasse actief zijn geweest. Bovendien moet een coureur bepaalde resultaten hebben behaald in de kampioenschappen die voor de Formule 1 komen. Dat laatste gaat op basis van een puntensysteem.
Dat puntensysteem scheelt wel weer dat er geen nietszeggende pay drivers in de F1 kunnen komen alleen maar omdat ze geld hebben.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:27 schreef Ferry_76 het volgende:
Binnen drie dagen van Korea naar Spanje verhuizen zie ik zo ook niet lukken..
Max heeft straks in Melbourne al een record te pakken wat niemand meer gaat verbreken:
Met zeventien jaar en 164 dagen blijft Max Verstappen waarschijnlijk de jongste Formule 1-coureur aller tijden. Vanaf 2016 moet een coureur namelijk minimaal achttien zijn voor een superlicentie.
[..]
http://www.gpupdate.net/n(...)ongste-aller-tijden/
hoe meer races hoe beter het voor de fans zou moeten zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen woorden voor, absoluut geen woorden...
Ze vinden Verstappen toch te jong en daarom doen ze dit. Maar Max kunnen ze niet tegenhouden meer.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:52 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom al die regels voor het worden van F1-coureur? Als er toch talent is waarom dan niet?
Doe dan een normaal circuit, en niet een veredelde autowegquote:Op woensdag 3 december 2014 19:52 schreef WEST het volgende:
[..]
hoe meer races hoe beter het voor de fans zou moeten zijn.
maar je weet toch dat Bernie weer geld nodig heeft.
Nou... Een veredelde autoweg kan een verdomd mooi circuit opleveren. Zie Le Mans.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe dan een normaal circuit, en niet een veredelde autoweg
Ja, ze vinden hem te jong dat snap ik maar nogmaals, als een 16- of 17-jarige toch bulkt van het talent wat is dan het probleem? Nou is er eindelijk weer eens talent dat in de koningsklasse uitkomt zonder daarvoor geld mee te moeten nemen. Frijns heeft namelijk die centen niet en de rijders met centen hebben (bijna) nooit talent. Ik weet dat Alonso ook heeft betaald maar noem mij uit de afgelopen 5 jaar een coureur op die betaald heeft en ook echt talent en dan tel ik Kobayashi met zijn inzamelproject even niet mee.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:53 schreef WEST het volgende:
[..]
Ze vinden Verstappen toch te jong en daarom doen ze dit. Maar Max kunnen ze niet tegenhouden meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |