Een Aziatische geboren in het Westen. Zo vreemd is dat niet meer hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:57 schreef Geralt het volgende:
Vette auto. Is die van hemzelf?
Tevens vind ik dat dat vrouwtje een rare voornaam heeft. Althans in combinatie met haar achternaam.
En hetzelfde
Ow ik dacht dat ze in Aziatië geboren wasquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Een Aziatische geboren in het Westen. Zo vreemd is dat niet meer hoor.
Argentijns-Japans staat in het bronbericht.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ze in Aziatië geboren was
Mooi item. Ik had alleen wel graag meer auto actie willen zien en minder geklets.quote:
Nu is het Jessica Button, stuk minder apartquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:57 schreef Geralt het volgende:
Vette auto. Is die van hemzelf?
Tevens vind ik dat dat vrouwtje een rare voornaam heeft. Althans in combinatie met haar achternaam.
En hetzelfde
dat hangt zuiver van de burgerlijke stand af van het land waar ze voor de wet gehuwd zijn. In België bv. is het niet gebruikelijke dat de vrouw de naam van de man aanneemt. Al wordt er dan wel op officiële documenten alsnog Kees en Mien Kachel-Ketel geschreven met de achternaam van de man als eerstequote:Op donderdag 1 januari 2015 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nu is het Jessica Button, stuk minder apart
Het eerste wat ik dacht was bij het lezen van dat artikel is dat er gedreigd werd met het terug trekken van Renault komend jaar als de FIA de regels niet wat ging versoepelen ivm de engine-freeze. Ipv het zo publiekelijk te maken, heeft de FIA het op een akkoordje gegooid met de fabrikanten en schuiven ze het gewoon op een foutje in de reglementen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:19 schreef JohnB52 het volgende:
http://m.autosport.com/news/report.php/id/117259
Oeps, foutje...
Dat foutje werd al eerder genoend, alleen toen was de FIA van mening dat iedereen voor 28 februari moest homologeren. Blijkbaar konden ze dat juridisch niet hardmaken. Alleen Honda moet wel voor die datum omdat die nog geen gehomologeerde motor heeft.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht was bij het lezen van dat artikel is dat er gedreigd werd met het terug trekken van Renault komend jaar als de FIA de regels niet wat ging versoepelen ivm de engine-freeze. Ipv het zo publiekelijk te maken, heeft de FIA het op een akkoordje gegooid met de fabrikanten en schuiven ze het gewoon op een foutje in de reglementen.
Maar ik zal wel een alu-hoedje op hebben en dat zal er niets mee te maken hebben
Kosten voor de verdere ontwikkeling zullen nwaarschijnlijk niet veel anders zijn, omdat ze niet MEER mogen aanpassen. Ze hebben er alleen meer tijd voor.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:58 schreef Jigzoz het volgende:
Oké, dan zit de F1 nu dus opgescheept met een ongekend dure motor die minder tof klinkt en ook nog eens extreem veel geld gaat kosten in de verdere ontwikkeling.
Lekker bezig.
Als ze langer mogen ontwikkelen, dan gaan ze toch verder ontwikkelen en wordt het dus sowieso veel duurder, of ben ik nou gek?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kosten voor de verdere ontwikkeling zullen nwaarschijnlijk niet veel anders zijn, omdat ze niet MEER mogen aanpassen. Ze hebben er alleen meer tijd voor.
Ach die kosten maken ze dan wel ergens anders. Maakt niet veel uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:58 schreef Jigzoz het volgende:
Oké, dan zit de F1 nu dus opgescheept met een ongekend dure motor die minder tof klinkt en ook nog eens extreem veel geld gaat kosten in de verdere ontwikkeling.
Lekker bezig.
Je bent niet de enige: https://www.rtlgp-magazin(...)eeze-versoepelt.htmlquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht was bij het lezen van dat artikel is dat er gedreigd werd met het terug trekken van Renault komend jaar als de FIA de regels niet wat ging versoepelen ivm de engine-freeze. Ipv het zo publiekelijk te maken, heeft de FIA het op een akkoordje gegooid met de fabrikanten en schuiven ze het gewoon op een foutje in de reglementen.
Maar ik zal wel een alu-hoedje op hebben en dat zal er niets mee te maken hebben
quote:Gezien die nogal slappe verklaring - en omdat in de Formule 1 vaak niets is wat het lijkt - vermoeden wij dat het gat in de regels "spontaan" is gevonden tijdens de felle discussies tussen de teams, de fabrikanten en Bernie Ecclestone, die al had gedreigd Mercedes desnoods de Formule 1 uit te jagen door in 2016 een compleet nieuw motorreglement te introduceren. Door deze loophole hoeft Mercedes nu formeel niet te buigen en bovendien lijkt het in de ontwikkelingsstrijd voorlopig de sterkste (lees: rijkste) partij, zeker zolang Honda zich er nog niet in mag mengen. De deal met de Japanners zal overigens ook betrekkelijk eenvoudig geweest zijn: zij mochten simpelweg kiezen tussen slechts een jaartje niet tijdens het seizoen doorontwikkelen of tot eind 2020.
Dat jaar achterstand hebben ze sowieso, omdat ze pas dit jaar meedoen. En de anderen beginnen met de motor van vorig jaar en mogen de nieuwe pas inzetten nadat deze is gehomologeerd. Het kan dus zelfs zo zijn dat dat pas halverwege het seizoen is of nog later. Honda zou dus hiervan kunnen profiteren als ze hun werk goed gedaan hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:31 schreef Geralt het volgende:
Wel nadelig voor Honda lijkt me. Ze stappen een jaar later in en hebben dus geen ervaring in het echt zegmaar. En dan mag de rest wel doorontwikkelen voor homologatie, maar Honda niet. Omdat ze zogenaamd een jaar voorsprong hebben qua ontwikkelen?!
Imo hebben ze juist een jaar achterstand. Op een computer kan je het nog zo mooi ontwikkelen en testen en weet ik het wat, maar het echte testen begint pas als die motor achter in de auto ligt en er worden kilometers gemaakt. Alle motoren hebben een heel seizoen kilometers gemaakt. Honda heeft een paar rondjes getest. Ik vind dat erg krom. Zal wel weer aan mij liggen.
Ik vraag het me af of het een voordeel is. Ik denk van niet eigenlijk. De rest heeft er al een jaar op zitten en mag er nog mee aan de gang. Honda heeft een paar rondjes getest en mag niks meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat jaar achterstand hebben ze sowieso, omdat ze pas dit jaar meedoen. En de anderen beginnen met de motor van vorig jaar en mogen de nieuwe pas inzetten nadat deze is gehomologeerd. Het kan dus zelfs zo zijn dat dat pas halverwege het seizoen is of nog later. Honda zou dus hiervan kunnen profiteren als ze hun werk goed gedaan hebben.
Dat nadeel hebben ze sowieso al. Heeft niets te maken met de nieuwe regels. Ze zouden er nu van kunnen profiteren dat de anderen aan het begin van het seizoen geen betere motor willen inzetten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vraag het me af of het een voordeel is. Ik denk van niet eigenlijk. De rest heeft er al een jaar op zitten en mag er nog mee aan de gang. Honda heeft een paar rondjes getest en mag niks meer.
Ik vind dat een nadeel.
Om met jou te spreken:quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vraag het me af of het een voordeel is. Ik denk van niet eigenlijk. De rest heeft er al een jaar op zitten en mag er nog mee aan de gang. Honda heeft een paar rondjes getest en mag niks meer.
Ik vind dat een nadeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |