het zijn dan ook half-zustersquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:00 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ze nog nooit gezien maar dit is de moeder en zusjes van Lewis....
Ergens ook familie van Michael Jackson volgens mij
Of ik fan ben zal geheel van zijn karakterontwikkeling afhangen de komende jaren. Maar maak je niet druk, ik zal vanaf race #1 in 2015 voor 'm juichen hoor Puur omdat het een Nederlander is. Maar fan worden, dat zal hij moeten verdienen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:38 schreef Geralt het volgende:
Ow ik dacht dat je het over Max had.
Over 3 jaar ben jij ook fan van hem. Wedden voor een kratje bier?
Dat komt anders wel door de prestaties van Max in de F3 en op de vrijdagen in de F1, dus Max is er wel degelijk schuldig aan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:34 schreef twiFight het volgende:
Dat gezegd hebbende ben ik Max nu al kotsbeu. Niet door Max zelf, maar door de verafgoding van de fans. Steve Jobs is er niets bij.
Dus toch Michael misschien?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het zijn dan ook half-zusters
In de basis wel, maar dat betekend niet dat er geen uitzonderingen kunnen zijn Of dat bij Max ook het geval is weten over een half jaartjequote:Op dinsdag 23 december 2014 09:03 schreef Jigzoz het volgende:
Villeneuve blijft kritisch op Formule 1-debuut Verstappen
Ik mag het vast niet zeggen, maar eigenlijk ben ik het grotendeels wel eens met Villeneuve...
Nou ja, hij heeft wel gelijk dat de F1 geen plek is voor jonge coureurs om racen te leren. Daar geef ik hem helemaal gelijk in. Sommige coureurs komen ook te jong/onervaren de F1 in, maar die zie je dan meestal na een jaar niet meer terug (of bij een lager team). De echte talenten (Alonso, Vettel, Hamilton) zullen alleen maar sneller worden en hebben de race-ervaring niet nodig (of hebben het al).quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:28 schreef Fir3fly het volgende:
Gezeik over leeftijd en volwassenheid en wat dan ook in onzin. Talent telt en als hij het fysiek aan kan ik er geen enkele reden om naar zijn leeftijd te kijken.
Wie zegt dat hij racen moet leren? En die F1 bakken van tegenwoordig zijn zo makkelijk te rijden dat naar de GP2 gaan helemaal geen zin heeft.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel gelijk dat de F1 geen plek is voor jonge coureurs om racen te leren. Daar geef ik hem helemaal gelijk in.
Wat een onzin. Juist door de mindere downforce en grotere torque zijn ze moeilijker te rijden dan de auto's van vorig jaar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij racen moet leren? En die F1 bakken van tegenwoordig zijn zo makkelijk te rijden dat naar de GP2 gaan helemaal geen zin heeft.
Hé, maar wat vind jij van dit voorstel: er is een F3 een F2 en een F1 en de promoties/degradaties gaan een beetje zoals bij voetbal.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Juist door de mindere downforce en grotere torque zijn ze moeilijker te rijden dan de auto's van vorig jaar.
Nee hoor dat dacht iedereen van te voren. Maar niets is minder waar, vraag het Andre Lotterer maar. Minder vermogen en minder downforce maakt het juist makkelijker.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Juist door de mindere downforce en grotere torque zijn ze moeilijker te rijden dan de auto's van vorig jaar.
Veel te beperkend. Er zijn veel meer klassen dan alleen deze, die F1 waardige coureurs zouden kunnen opleveren, zoals de FR 3.5, IndyCar, etc.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hé, maar wat vind jij van dit voorstel: er is een F3 een F2 en een F1 en de promoties/degradaties gaan een beetje zoals bij voetbal.
Details over het hoe en wat even buiten beschouwing gelaten, maar puur het idee.
Hmja, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Veel te beperkend. Er zijn veel meer klassen dan alleen deze, die F1 waardige coureurs zouden kunnen opleveren, zoals de FR 3.5, IndyCar, etc.
Wel ben ik voor een bepaalde prestatiedrempel, waardoor pay-drivers die niets presteren in lagere klassen niet in de F1 kunnen komen door alleen maar 300 km te rijden.
Hij vergeleek de Caterham F1 met de Audi in de WEC. Niet echt hetzelfde als de auto's van vorig jaar. Daarbij heeft hij niet gezegd dat het makkelijker is en ook niet dat ze minder vermogen hebben, alleen dat ze langzamer de bochten door gaan in vergelijking met de Audi.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor dat dacht iedereen van te voren. Maar niets is minder waar, vraag het Andre Lotterer maar. Minder vermogen en minder downforce maakt het juist makkelijker.
Oh en de banden zijn natuurlijk nog steeds absoluut stront.
Maar dat hij liever in die Audi rijdt dan een F1 wagen zegt wat mij betreft alles.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij vergeleek de Caterham F1 met de Audi in de WEC. Niet echt hetzelfde als de auto's van vorig jaar. Daarbij heeft hij niet gezegd dat het makkelijker is en ook niet dat ze minder vermogen hebben, alleen dat ze langzamer de bochten door gaan in vergelijking met de Audi.
http://www.motorsport.com./f1/news/ferrari-to-launch-car-in-late-januaryquote:Project 666, from Ferrari is slated to be released in late January.
Ferrari will launch its 2015 car on the internet in late January.
The fabled Italian team's new boss Maurizio Arrivabene confirmed to reporters earlier this week that the new project, codenamed 666, has passed all of its mandatory FIA crash tests.
It looks set to be debuted on schedule at the first official winter test at Jerez on February 1.
Before that, Arrivabene told Italy's Omnicorse, "It will be shown on the web at the end of January. The date is not yet specified.
"The reason is very simple," he explained. "The engineers have told me that, to prepare for a presentation as in the past years, it takes three days.
"That is too much in a phase that I prefer work is dedicated to the development of the car," Arrivabene added.
Dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:42 schreef Ferry_76 het volgende:
Best grappig, een nieuwe teambaas wiens naam 'komt goed' betekend. Zouden ze hem daarom hebben aangenomen..?
Ik heb het nu niet perse over Max, naar genoeg (jonge) coureurs die prima kunnen rijden maar (nog) niet kunnen racen. Zie bijvoorbeeld Grosjean in zijn eerste jaar. Het racen zelf is natuurlijk een groot deel ervaring en de een is er uit zichzelf een stuk beter in dan de anderquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij racen moet leren? En die F1 bakken van tegenwoordig zijn zo makkelijk te rijden dat naar de GP2 gaan helemaal geen zin heeft.
Op zich een goed punt, maar Grosjean heeft wel gewoon de normale weg bewandeld inclusief GP2. Om nou te zeggen dat dat zoveel hielp...quote:Op woensdag 24 december 2014 18:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet perse over Max, naar genoeg (jonge) coureurs die prima kunnen rijden maar (nog) niet kunnen racen. Zie bijvoorbeeld Grosjean in zijn eerste jaar. Het racen zelf is natuurlijk een groot deel ervaring en de een is er uit zichzelf een stuk beter in dan de ander
Je kan niet het ene jaar in de F1 rijden waarbij je de auto bouwt en dan degraderen naar een standaard race klasse waarbij de auto wordt gebouwd of andersom.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hé, maar wat vind jij van dit voorstel: er is een F3 een F2 en een F1 en de promoties/degradaties gaan een beetje zoals bij voetbal.
Details over het hoe en wat even buiten beschouwing gelaten, maar puur het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |