abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 december 2014 @ 10:04:30 #51
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_147176381
Niet erg spectaculair maar toch: Draai vanochtend een straat in waar links een grote container staat. Auto's die uit de straat komen moeten dus wachten omdat het obstakel op hun weghelft staat. Maarja als je Audi rijdt hoeft dat natuurlijk niet. Het filmpje doet er niet echt recht aan maar ik had slechts een paar cm over, hij duwde hem gewoon door (net als ik overigens :+ ):

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_147180196
(van FS):

Lol ik heb dit ook een keer meegemaakt toen ik nog bagger kwaliteit had liggen op de voorwielen. Wel van geleerd, nu 4 goede :)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_147181548
CasB heeft alle video's offline gehaald.
Het belang van mirroren weer eens bewezen.

quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 23:33 schreef CasB het volgende:
Toch niet zo zeker van je zaak?

[ Bericht 25% gewijzigd door TwisterNederland op 01-12-2014 14:43:46 ]
pi_147181673
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:04 schreef Metro2005 het volgende:
Niet erg spectaculair maar toch: Draai vanochtend een straat in waar links een grote container staat. Auto's die uit de straat komen moeten dus wachten omdat het obstakel op hun weghelft staat. Maarja als je Audi rijdt hoeft dat natuurlijk niet. Het filmpje doet er niet echt recht aan maar ik had slechts een paar cm over, hij duwde hem gewoon door (net als ik overigens :+ ):

Ik zie het probleem niet zo. Container staat ook net na een bocht geplaatst wat toch aardig het zicht ontneemt. Het is wel te zien dat de audi redelijk weinig ruimte overlaat maar verder geen problemen.
pi_147183486
CasB doet een Raymondje en ik heb alles gemist ;(
  maandag 1 december 2014 @ 14:42:51 #57
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147183923
quote:
>:)

[ Bericht 19% gewijzigd door Catch22- op 01-12-2014 14:56:08 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_147184113
quote:
2s.gif Op maandag 1 december 2014 14:28 schreef kikoooooo het volgende:
CasB doet een Raymondje en ik heb alles gemist ;(
TLDR;

CasB plaatst allemaal filmpjes waar hij bij invoegende mensen extra gas geeft. Vooral bij rotondes vindt hij het leuk om als een gek over de rotonde te rijden waardoor hij moet afremmen door auto's die al op de rotonde zitten. Vervolgens gaat hij als een gek toeteren en seinen met groot licht. Wanneer hij vervolgens de kans krijgt om ze links in te halen laat hij dit zitten. Zo ook bij een busje waar hij een paar minuten achter blijft rijden. Aan z'n hipster kop te zien is links inhalen te mainstream dus hij haalt z'n voorliggers pas in wanneer hij rechts voorbij kan.
pi_147184174
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:04 schreef Metro2005 het volgende:
Niet erg spectaculair maar toch: Draai vanochtend een straat in waar links een grote container staat. Auto's die uit de straat komen moeten dus wachten omdat het obstakel op hun weghelft staat. Maarja als je Audi rijdt hoeft dat natuurlijk niet. Het filmpje doet er niet echt recht aan maar ik had slechts een paar cm over, hij duwde hem gewoon door (net als ik overigens :+ ):

? Ik zie geen probleem d'r passen makkelijk 2 auto's langs.
pi_147184349
quote:
Ik wilde die van CasB nog zien. Die van Raymond had ik gezien.
pi_147185245
Ojee :')
Ze zijn boos...
  maandag 1 december 2014 @ 15:24:27 #62
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_147185253
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:50 schreef PoisonPrince het volgende:

[..]

? Ik zie geen probleem d'r passen makkelijk 2 auto's langs.
Dat lijkt misschien zo maar dat past echt niet hoor ;)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_147186131
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 00:35 schreef CasB het volgende:

WIl jij een govvedomme je videos online zetten zodat ik je gelijk kan geven?

thx
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_147186166
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:24 schreef TwisterNederland het volgende:
Ojee :')
Ze zijn boos...
[ afbeelding ]
Ook IP ban? Maak anders gewoon weer een account aan met: twisternederland=ban ofzo :')


quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 00:08 schreef MaximumRush het volgende:
Oh wacht, ik heb nog gelijk ook.

[ afbeelding ]

:')
Hey en jij tief eens lekker op met die foto
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_147190863
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:24 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat lijkt misschien zo maar dat past echt niet hoor ;)
Ik heb nog eens gekeken, bij het hek past het wel maar daarna niet meer, sry mijn fout. Ik dacht na snel ff te kijken dat er op heel het stuk 2 auto's naast elkaar konden omdat je ook gewoon langs die andere auto kon daarzo.
  FOK!fotograaf maandag 1 december 2014 @ 20:25:34 #66
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_147197719
Ik weet even niet wat ik zieliger gedrag vinden moet. De rijstijl van Raymond of de reacties en hetze tegen Raymond, gevoerd door TwisterNederland, op diverse sites (waaronder Fok!). Kom op man, mensen hun facebook, naam, woonplaats en dergelijke publiceren... Wat is het volgende? School van zijn kinderen, werkadres? Bankrekeningnummer, telefoonnummer? BSN? Ook al ben ik het niet met je mening eens, ik respecteer je als mens nog wel. Even serieus, je lijkt nu wel een stalker. Doe ff normaal ofzo.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_147197901
Je bent familie van Raymond ?
  Redactie Sport / Supervogel maandag 1 december 2014 @ 20:42:08 #68
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_147198482
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef Gammareactor het volgende:
Je bent familie van Raymond ?
Of medewerker op FS, want op Twitter vallen ze je ook aan als je commentaar op een filmpje plaatst.
pi_147198797
hij heeft wel gelijk, kritiek vind ik ook prima (gaf t ook aan) maar prive shit enzo posten gaat te ver. dan zoek je iemand persoonlijk op ipv zn rijgedrag af te kraken bv
Zie!
  FOK!fotograaf maandag 1 december 2014 @ 20:49:23 #70
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_147198846
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef Gammareactor het volgende:
Je bent familie van Raymond ?
Nee. Ken heel Raymond ook niet, maar ik irriteer me nogal aan de hoeveelheid valse meldingen die gedaan worden. Behalve dat je mogelijk de Raymond ertussen hebt zitten, zit er in de hoeveelheid verstrekte gegevens nogal wat bijvangst. Mensen die toevallig hetzelfde heten, dezelfde voornaam hebben ofzo, die staan ook mooi met hun smoelwerk, facebook e.d. op het grote web.

En wat probeer je nou eigenlijk te laten zien? Wat wil je bewijzen? Dat je een hele grote piemol hebt omdat je iets kan intypen op google en dit kan knippen-plakken naar dumpert? Ben je ooit een keer eruit getrokken bij het stoplicht door een donkere Audi A4 en probeer je daarom nu iemand die ook zo'n ding heeft erbij te lappen. Ben je een keer door hem ingehaald daar in die regio? Of ken je hem wel en heb je ruzie met hem en probeer je op deze manier je gelijk te halen?

Wie is de volgende? CasB? Heb je daarvan ook alle filmpjes opgeslagen? Ga je die straks helemaal zwart maken? Adressen publiceren? Woonplaats? Facebook? Tig mensen hun facebook delen die het niet zijn? En daarna iedere andere dashcam gebruiker?

Zoals ik al zei, ik heb TNL altijd gerespecteerd als mens. De compilaties die geplaatst werden uit China, Polen, Rusland, etc. Hilarisch, ik was een vaste volger. Maar de acties die nu gedaan worden? NOT DONE!

Wat nou als je straks ernaast blijkt te zitten? En er wel een of andere doorgedraaide boer zo'n persoon het licht voorgoed uit de ogen rijdt? En die persoon helemaal niets met deze filmpjes te maken heeft gehad? Wat zeg je dan tegen familie, kinderen, etc??? "Ja, sorry, ik dacht dat hij het was?" En al zou die persoon wel wat met die filmpjes te maken hebben gehad, dan ga je naar de politie en kijk je wat die kunnen doen. Maar iemand zo opzoeken omdat zijn rijstijl je niet aan staat? Kom op.
quote:
9s.gif Op maandag 1 december 2014 20:42 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Of medewerker op FS, want op Twitter vallen ze je ook aan als je commentaar op een filmpje plaatst.
Droom verder. Ik ben ooit op een forum een keer moderator geweest en hoef dat voorlopig niet meer te zijn. De hoeveelheid shit die je over je heen krijgt, nooit doe je het goed. Daar dank ik voor. Ik lees wel eens wat info op flitsservice, that's all.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_147199515
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:49 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Nee. Ken heel Raymond ook niet, maar ik irriteer me nogal aan de hoeveelheid valse meldingen die gedaan worden. Behalve dat je mogelijk de Raymond ertussen hebt zitten, zit er in de hoeveelheid verstrekte gegevens nogal wat bijvangst. Mensen die toevallig hetzelfde heten, dezelfde voornaam hebben ofzo, die staan ook mooi met hun smoelwerk, facebook e.d. op het grote web.

En wat probeer je nou eigenlijk te laten zien? Wat wil je bewijzen? Dat je een hele grote piemol hebt omdat je iets kan intypen op google en dit kan knippen-plakken naar dumpert? Ben je ooit een keer eruit getrokken bij het stoplicht door een donkere Audi A4 en probeer je daarom nu iemand die ook zo'n ding heeft erbij te lappen. Ben je een keer door hem ingehaald daar in die regio? Of ken je hem wel en heb je ruzie met hem en probeer je op deze manier je gelijk te halen?

Wie is de volgende? CasB? Heb je daarvan ook alle filmpjes opgeslagen? Ga je die straks helemaal zwart maken? Adressen publiceren? Woonplaats? Facebook? Tig mensen hun facebook delen die het niet zijn? En daarna iedere andere dashcam gebruiker?

Zoals ik al zei, ik heb TNL altijd gerespecteerd als mens. De compilaties die geplaatst werden uit China, Polen, Rusland, etc. Hilarisch, ik was een vaste volger. Maar de acties die nu gedaan worden? NOT DONE!

Wat nou als je straks ernaast blijkt te zitten? En er wel een of andere doorgedraaide boer zo'n persoon het licht voorgoed uit de ogen rijdt? En die persoon helemaal niets met deze filmpjes te maken heeft gehad? Wat zeg je dan tegen familie, kinderen, etc??? "Ja, sorry, ik dacht dat hij het was?" En al zou die persoon wel wat met die filmpjes te maken hebben gehad, dan ga je naar de politie en kijk je wat die kunnen doen. Maar iemand zo opzoeken omdat zijn rijstijl je niet aan staat? Kom op.

[..]

Droom verder. Ik ben ooit op een forum een keer moderator geweest en hoef dat voorlopig niet meer te zijn. De hoeveelheid shit die je over je heen krijgt, nooit doe je het goed. Daar dank ik voor. Ik lees wel eens wat info op flitsservice, that's all.
Vriend overdrijven is ook een vak.

Twisternederland heeft in mijn ogen niet verkeerd gehandeld. Hij linkt videos van youtube op bepaalde websites maar niet met naar erbij. Als vervolgens meneertje oetlul zijn echte naam in youtube invult snap je sowieso internet niet en de consequenties ook niet.

Dat flitsforum (sowieso flitsforum die naam al :') ) een topic heeft met asociale ik weet het beter gassies hebt en leuk en aardig gevaarlijke situaties creeert om leuke videos te maken voor de interwebz en hun vriendjes moeten ze niet raar opkijken als ze viral gaan.

Over 2 weken is iedereen het al vergeten, alleen dat hij een oetlul is om zijn echte naam te gebruiken is niet slim... En er zijn niet zoveel boeren die mensen doodmaken omdat ze asociaal rijden hoor ;)
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_147201484
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 00:40 schreef CasB het volgende:
En wat blijft iedereen steggelen over mijn 'gas geven'. Je kijkt toch gvd eerst voor je een rotonde oprijdt? Of hebben jullie allemaal geen rijbewijs?
Je hebt het filmpje verwijderd, dus kan het niet meer terug kijken, maar wat ik ervan herinner, die mensen maken tegelijk of net na jou aanstalten de rotonde op te gaan. Niemand verwacht dat iemand zo hard over een rotonde scheurt.
Daarnaast blijf je gas geven terwijl je ziet dat die auto aanstalten maakt om de rotonde te gaan.
Je lokt het dus puur uit, waarom zou je gas geven terwijl je al weet dat hij ervoor komt?
pi_147204921
Het wordt tijd dat ze die mongolen een keer aanpakken. Wat mij betreft door een overijverige chagrijnige politieagent, of een uit de kluiten gewassen Bulgaar die het niet pikt dat zo'n sjonnie hem op zo'n manier inhaalt/bumperkleeft. En dan maar afwachten of ze het resultaat ervan op youtube gaan zetten :')
  dinsdag 2 december 2014 @ 09:35:59 #74
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_147210828
Ik vind het hoe dan ook te ver gaan om op te roepen naw gegevens van mensen op te zoeken en op internet te linken aan misstanden. Geloof me.. ik vind die Raymond ook een gru-we-lij-ke eikel, maar dit soort schandpaalgedoe verdient niemand. Als je jezelf zo rechtschapen vindt, moet je ook maar de geïjkte wegen volgen: politie => rechter. Laat die maar oordelen.

Het zal jou maar, terecht of onterecht, gebeuren!

[ Bericht 0% gewijzigd door Dromer op 02-12-2014 12:15:23 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_147212163
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:35 schreef Dromer het volgende:
de geëikte wegen volgen
Dat zijn mooie lanen met eiken erlangs?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')