Werkt dus niet, gaat automatisch naar onboard.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:11 schreef M90 het volgende:
[..]
je kan onder de stream aangeven welke feed je wil
Hm, raar Bij mij in zowel IE11 als Firefox gaat het wel goed, hoewel er ook op die stream regelmatig onboards voorbij komenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Werkt dus niet, gaat automatisch naar onboard.
maak er zelf geen gebruik van maar werkt 1 van deze 3?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Mooi linkje gevonden voor de mediaspeler, 42'' sebring
edit: vreugde was van korte duur
edit2: en terug vertrokken, de broadcasters wisselen tussen verschillende m3u8-stream files voor de officiële stream op de Imsa website
Reddit die 3 gebruikte ik daarstraks idd (nog eventjes tussendoor naar de winkel geweest)quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:12 schreef M90 het volgende:
[..]
maak er zelf geen gebruik van maar werkt 1 van deze 3?
http://imsamultimedia-lh.(...)1@172999/master.m3u8
http://hlslive-i.akamaihd.net/hls/live/201372/tudor6/master.m3u8
http://imsaintl-lh.akamaihd.net/i/imsaintl01_01@84216/master.m3u8
dacht dat ik dat door beeld zag komen vandaar de vraag dusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:53 schreef M90 het volgende:
Dat kan niet toch?
Van der Zande Renger
Gold
dan heb je 20x 'n "gevalletje Bottas"quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:17 schreef Jigzoz het volgende:
F1 zou hier moeten rijden. Lekker stuiteren.
Holy crap! Dat ding ziet er fantastisch uit! Wat voor motor gaan ze daarin proppen?quote:Op zondag 22 maart 2015 15:59 schreef M90 het volgende:
Riley wordt ook meerdere keren genoemd lees ik
Een van de eerste LMP3 foto's ziet er ook niet slecht uit
[ afbeelding ]
LMP3? Ik heb heel interessant nieuws gemist (of vergeten)quote:Op zondag 22 maart 2015 15:59 schreef M90 het volgende:
Riley wordt ook meerdere keren genoemd lees ik
Een van de eerste LMP3 foto's ziet er ook niet slecht uit
[ afbeelding ]
quote:The ACO specification has to be taken into account. It imposes a closed vehicle with a carbon chassis and a metal rollbar, FIA safety standards, an obligatory crash test, a shark's fin, openings on top of the wheel arches and a weight of between 870 and 900 kg.
Cars will have a single engine (to be confirmed before end of july), V8, putting out around 420. The engine management system will come from Magneti Marelli. This ensemble will be sold by Oreca, which will provide a back-up service to help the teams at all the circuits. A single engine will be allowed per car per season and each one must last 10 000 km without maintenance. A certain number of other common parts will be imposed. The size of the tyres will be similar to those used in the Porsche Cup.All these measures will lead to cost capping. The sales price of these cars should not exceed 195 000 euros (chassis: around 135 000 euros, engine: around 60 000 euros).
The running costs of a car over an ELMS season should be between 350 and 400 000 euros. It will not require a large staff.The LM P3s are aimed at opening the door to endurance racing and they are destined in priority for young drivers and gentlemen drivers.In the LM P pyramid the LM P3s will be the first step before moving up to the LM P2s (accepted in all series as well as the Le Mans 24 Hours) and the LM P1 (FIA WEC and Le Mans 24 Hours only).
Dat is wat extreem gesteld. LMP2 is nu eenmaal een lastige klasse om te beheren. Zie bijvoorbeeld toen Porsche een extreem goede, maar dure auto inzette. De rest had geen schijn van kans. Die kostenrestrictie was echt nodig.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ja LMP3 is echt een goed idee. Daarom is het des te meer bizar dat de FIA/ACO LMP2 liquideert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |