abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_167055630
registreer om deze reclame te verbergen
Lekker zootje wordt het onderhand zeg... Zonde
Appallingly dull, unimaginative, timid, lacking in initiative, spineless, easily dominated, no sense of humour, tedious company and irrepressibly drab and awful.
#wegmethettaartrondjekutduitsers
  maandag 5 december 2016 @ 17:26:43 #127
289177 Iwanius
Gedachten zijn net als Wolken
pi_167122568
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 12:00 schreef kaasplankje het volgende:

Onzin, het is sinds de markthal er staat drukker op de markt ook. Het is een toeristentrekpleister. ............... maar denk ook dat uiteindelijk het publiek wel zal kopen ipv alleen komen kijken en een broodje eten of koffie oid.
Nou..wishful thinking want de meesten komen er alleen maar omdat het nieuw is en men er geweest moet zijn. Dus veel fotograferen en kijken en weer terug de bus in.
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
pi_167123067
Als ik daar zou wonen zou ik ook gewoon mijn spullen op de markt halen ipv in die markthal. Want het kan niet anders dat het duurder is om daar te huren ipv gewoon een normale marktkraam op straat. En dat de producten dus ook duurder zijn.

Net als dat ik niet naar de visboer ga met een vaste winkel, maar alleen op de markt haal.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167182995
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:46 schreef sirdanilot het volgende:
Als ik daar zou wonen zou ik ook gewoon mijn spullen op de markt halen ipv in die markthal. Want het kan niet anders dat het duurder is om daar te huren ipv gewoon een normale marktkraam op straat. En dat de producten dus ook duurder zijn.

Net als dat ik niet naar de visboer ga met een vaste winkel, maar alleen op de markt haal.
Wat men in de Markthal verkoopt komt zelden overeen met wat men op marktdagen op het plein verkoopt. Overlapt het elkaar toch, dan zal het 3 tot 5 keer zo duur zijn binnen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_168417198
quote:
‘Leegstand in de Markthal naar recordhoogte’

Zeker tien kramen in de Rotterdamse Markthal staan momenteel leeg. Niet eerder was de leegstand zo hoog, schrijft RTV Rijnmond.

Vooral versverkopers, zoals bloemisten en vlees- en groentekramen, hebben moeite het hoofd boven water te houden. Rotterdammers zouden de Markthal niet bezoeken voor hun dagelijkse boodschappen. Bloemenverkopers hebben daarnaast last van het klimaat in de hal, dat afhankelijk van het seizoen te warm of te koud is voor veel planten.

Volgens betrokken wordt achter de schermen ‘hard gewerkt aan een oplossing’. De Rotterdamse VVD-fractie hoopt dat kraamhouders in de Markthal meer vrijheid krijgen. “Ondernemers hebben aangegeven dat ze graag ook horeca bij hun versunits zouden willen, maar daar hebben ze geen vergunning voor”, zegt raadslid Jan-Willem Verheij. Hij hoopt dat het college met een voorstel komt om het bestemmingsplan aan te passen. Horecaondernemers zouden juist wel goede zaken doen in de hal.

Markthal-eigenaar Klpierre wil niet reageren op de problemen. Zowel ontwikkelaar Provast als ondernemers hebben herhaaldelijk kritiek op de eigenaar geuit, met name vanwege de hoge servicekosten en de klimaatbeheersing.
bron
pi_170721574
Pindakaaswinkel: We komen naar de Markthal

De Pindakaaswinkel komt naar de Markthal. Dat meldt deze Amsterdamse onderneming op zijn facebookpagina. Met 10 verschillende smaken strijken ze volgens directeur Michiel Vos neer in de koopkathedraal, waar op 9 mei een kraam wordt geopend. ,,Alles is in kannen en kruiken’’, bevestigt hij. ,,We gaan ervoor in Rotterdam.’’

En jaartje bivakkeren ze nu in de hoofdstad, en met succes. Specialiteiten als karamel-zeezout, chilipeper-citroengras en koffie-zeezout lopen als een tierelier, naast de themasmaken: pindapaas (met chocolade) en pindaklaas (met pepernoot en speculaaskruiden). ,,In Rotterdam pindamaas? Ja, die is wel goed. Komt eraan.’’

Net als aan het IJ, wordt ook in de Maasstad gemikt op een eenvoudige opzet van de unit, vlakbij de roltrappen. ,,We werken met kasten vol pindakaaspotten, en laten klanten veel proeven, aan alle kanten van de kraam. En we hebben als pronkstuk de grootste pindakaaspot ter wereld, van 1,7 liter.’’

De directie van de Markthal kan de komst van de Pindakaaswinkel nog niet bevestigen. Eerder werd wel gezegd dat het streven is om alle lege kramen dit jaar weer gevuld te krijgen.
http://www.ad.nl/rotterda(...)e-markthal~a7f45a50/
pi_170721625
Ik kom er wekelijks

Het is nog wel redelijk druk vooral als het weer slecht is. Je ziet wel dat er een aantal kraampjes leeg staan.

Ik vind de Markhal top
Martin van Geel donder aub op!
pi_170721665
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 09:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik kom er wekelijks

Het is nog wel redelijk druk vooral als het weer slecht is. Je ziet wel dat er een aantal kraampjes leeg staan.

Ik vind de Markhal top
Wat haal je er dan wekelijks?

Ikzelf kom er misschien nog 1x per maand voor hele specifieke producten die ik niet zo snel elders kan vinden. Terwijl ik er toch dagelijks langs loop of fiets.
pi_170722074
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 09:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat haal je er dan wekelijks?

Ikzelf kom er misschien nog 1x per maand voor hele specifieke producten die ik niet zo snel elders kan vinden. Terwijl ik er toch dagelijks langs loop of fiets.
Ik ben voor mijn werk dagelijks in de stad.

Ik vind het sowieso gezellig om door de markthal te lopen.
Ik kom vaak in die Chinese supermarkt om groenten of andere dingen te halen. Ik haal weles een broodje bij de surinaamse broodjes zaak. Of ik haal ik weles een doner bij die turk die daar zit en waar het redelijk druk is altijd. Die vis eetgelegenheid is ook altijd wel redelijk druk.

De markthal is altijd druk bevolkt met mensen die daarheen lopen. Of ze er altijd kopen is een ander verhaal.

Misschien moeten ze gewoon is een klantenonderzoek houden wat de mensen daar zouden willen zien.
Martin van Geel donder aub op!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')