abonnement Unibet Coolblue
pi_158924247
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:00 schreef Coritchando het volgende:
Heb mij wel geërgerd aan Eveline haar houding. Dat je niet alles laat leiden door je ziekte ala, maar heb het al eerder in het topic voorbij zien komen, dat kop in het zand methode en als een idioot gaan rondreizen is mij echt iets te. Dat is overigens niet erg, dat is hoe iemand het zelf beleefd en invult. Maar voor mij zou het te zijn.
Ik zou waarschijnlijk precies hetzelfde doen.
pi_158925155
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:32 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik zou waarschijnlijk precies hetzelfde doen.
Dat kan je helemaal niet zeggen, hoe jij zou reageren als jij ziek zou worden...
Gewoon normaal doen ja.
pi_158925404
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Dat kan je helemaal niet zeggen, hoe jij zou reageren als jij ziek zou worden...
Daarom het "waarschijnlijk". En dan nog denk ik dat ik er niet veel naast zit. Er zijn wel dingen in mij omgeving gebeurt (niet zo heftig als dit natuurlijk) die mij hebben doen gaan reizen. Maar daar heb ik verder ook geen zin in om op in te gaan en het is verder ook niet interessant. Maar ik kan me heel goed in leven waarom zij dat doet
pi_158925451
Er zit in ieder geval gelukkig geen Marieke bij dit keer :@.

En ik zeg het blozend, want het voelt zo lullig om te zeggen, maar ik kon haar gewoon niet zo goed hebben.
Ik had vooral heel veel medelijden met haar partner.
pi_158926035
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:25 schreef Anne het volgende:
Er zit in ieder geval gelukkig geen Marieke bij dit keer :@.

En ik zeg het blozend, want het voelt zo lullig om te zeggen, maar ik kon haar gewoon niet zo goed hebben.
Ik had vooral heel veel medelijden met haar partner.

Daar had ik ook wel wat moeite mee ja..

Valerio is me absoluut niet tegengevallen.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  roze vrijdag 8 januari 2016 @ 13:10:44 #181
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158926382
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:55 schreef opreis het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat die moeder heeft bedacht voor haar 2 kinderen als ze er straks niet meer is, is die vader niet meer in beeld? Ze zal 17 geweest zijn toen ze de eerste kreeg.
Vermoed zo dat ze 2x per ongeluk zwanger is geworden en dat beide vaders geen zin hebben in een kind.

Of vader is overleden maar denk het niet want die oudste leek geen ervaring te hebben met een ouder die is overleden.
Your beauty never ever scared me.
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2016 @ 13:32:48 #182
43556 miss_dynastie
pi_158926814
'Volgens mij heeft die stofzuiger ook iets van ALS'- Jep, Valerio doet het goed :7
pi_158927260
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:25 schreef Anne het volgende:
Er zit in ieder geval gelukkig geen Marieke bij dit keer :@.

En ik zeg het blozend, want het voelt zo lullig om te zeggen, maar ik kon haar gewoon niet zo goed hebben.
Ik had vooral heel veel medelijden met haar partner.

Toevallig vandaag nog dat interview met haar man gelezen, wat heeft die het zwaar gehad.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2016 @ 14:11:07 #184
43556 miss_dynastie
pi_158927868
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:48 schreef roos85 het volgende:

[..]

Toevallig vandaag nog dat interview met haar man gelezen, wat heeft die het zwaar gehad.
Deze bedoel je? http://www.trouw.nl/tr/nl(...)U9nZdeAVJSg.facebook
pi_158928274
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:32 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik zou waarschijnlijk precies hetzelfde doen.
Dat mag, als dat voor jou werkt is dat een goede optie.

Vind persoonlijk dan een Ariejanne veel beter reageren. Ziet het onder ogen en werkt met haar kinderen toe naar haar overlijden. Alhoewel ze het ook moeilijk vind om haar wensen op papier te zetten (stukje kop in het zand, zegt ze zelf ook) is ze stukken realistischer.
Persoonlijk denk ik dat dat wel beter is voor de omgeving, maar dat is mijn omgeving.

Zo heeft iedereen zijn of haar voorkeuren :)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:53:35 #186
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_158929055
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:26 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Dat mag, als dat voor jou werkt is dat een goede optie.

Vind persoonlijk dan een Ariejanne veel beter reageren. Ziet het onder ogen en werkt met haar kinderen toe naar haar overlijden. Alhoewel ze het ook moeilijk vind om haar wensen op papier te zetten (stukje kop in het zand, zegt ze zelf ook) is ze stukken realistischer.
Persoonlijk denk ik dat dat wel beter is voor de omgeving, maar dat is mijn omgeving.

Zo heeft iedereen zijn of haar voorkeuren :)
Ik vond het vooral echt heel kut voor haar zoontje. Natuurlijk ook voor haar dochterje, alleen bleek die het (gelukkig) minder te beseffen. En Valerio deed het goed vond ik ook.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_158929875
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:53 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ik vond het vooral echt heel kut voor haar zoontje. Natuurlijk ook voor haar dochterje, alleen bleek die het (gelukkig) minder te beseffen. En Valerio deed het goed vond ik ook.
Dat is het ook zeker. Jammer genoeg waren die beelden al behoorlijk oud (2014 zeg ik uit het hoofd). Als je nu naar haar Facebook kijkt zie je dat de kids al weer wat ouder zijn en haar dochter het dus ook allemaal begrijpt :'(

Goede nieuws daaraan is natuurlijk dat ze tijd met ze heeft doorgebracht sinds de eerste opnames. Maar als ik het goed lees op Facebook ben ik bang dat het niet heel goed gaat :'(
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:38:06 #188
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_158930455
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:25 schreef Anne het volgende:
Er zit in ieder geval gelukkig geen Marieke bij dit keer :@.

En ik zeg het blozend, want het voelt zo lullig om te zeggen, maar ik kon haar gewoon niet zo goed hebben.
Ik had vooral heel veel medelijden met haar partner.

Ikvolg OML pas sinds vorig jaar.Maar wat was er met die Marieke ad hand?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  roze vrijdag 8 januari 2016 @ 15:41:23 #189
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158930565
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:
'Volgens mij heeft die stofzuiger ook iets van ALS'- Jep, Valerio doet het goed :7
Dat vind ik idd ook het leuke aan Valerio. Hij is serieus maar af en toe, als hij weet dat het kan, maakt hij een grapje. Vond hem ook tof met je zal het maar hebben :)
Your beauty never ever scared me.
pi_158930582
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:38 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ikvolg OML pas sinds vorig jaar.Maar wat was er met die Marieke ad hand?
lees de link in bericht eronder
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:45:18 #191
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_158930679
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:41 schreef computergirl het volgende:

[..]

lees de link in bericht eronder
Al gelezen. Maar Anne schreef''En ik zeg het blozend, want het voelt zo lullig om te zeggen, maar ik kon haar gewoon niet zo goed hebben.
Ik had vooral heel veel medelijden met haar partner.'' Vraag mij af waarom ze haar niet zo kon hebben.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2016 @ 15:58:17 #192
43556 miss_dynastie
pi_158931012
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:45 schreef zeefje het volgende:

[..]

Al gelezen. Maar Anne schreef''En ik zeg het blozend, want het voelt zo lullig om te zeggen, maar ik kon haar gewoon niet zo goed hebben.
Ik had vooral heel veel medelijden met haar partner.'' Vraag mij af waarom ze haar niet zo kon hebben.
Marieke kon niet accepteren dat zij dood zou gaan en de wereld om haar heen verder zou draaien. Ze was zo ongelooflijk bang om vergeten te worden, dat het soms leek alsof ze niemand om zich heen ademruimte gunde. Heel verdrietig voor alle betrokkenen, vooral haar man.
pi_158931062
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:12:24 #194
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_158931434
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:18 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Dat is het ook zeker. Jammer genoeg waren die beelden al behoorlijk oud (2014 zeg ik uit het hoofd). Als je nu naar haar Facebook kijkt zie je dat de kids al weer wat ouder zijn en haar dochter het dus ook allemaal begrijpt :'(

Goede nieuws daaraan is natuurlijk dat ze tijd met ze heeft doorgebracht sinds de eerste opnames. Maar als ik het goed lees op Facebook ben ik bang dat het niet heel goed gaat :'(
Gelukkig wel ja, en ouch... inderdaad.

Vriendin van me was 30 jaar, kreeg ineens een zeldzame kankersoort in haar neus. Nog snel getrouwd met haar verloofde, en een paar weken daarna was ze overleden.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_158934195
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:23 schreef opreis het volgende:

[..]

Daarom het "waarschijnlijk". En dan nog denk ik dat ik er niet veel naast zit. Er zijn wel dingen in mij omgeving gebeurt (niet zo heftig als dit natuurlijk) die mij hebben doen gaan reizen. Maar daar heb ik verder ook geen zin in om op in te gaan en het is verder ook niet interessant. Maar ik kan me heel goed in leven waarom zij dat doet
Ik begrijp je hoor. Als ik morgen te horen zou krijgen dat ik nog maar een jaar te leven had zou ik ook direct mijn koffers pakken (bij wijze van).

Overigens vind ik het best wel raar hoe men hier oordeelt over de kandidaten. Voor hoe zij met hun naderende einde omgaan, ook al is dat niet de manier waarop jij het zou doen, kun je toch alleen maar respect (in plaats van kritiek) hebben? Maar goed, zal wel aan mij liggen...
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2016 @ 18:16:44 #196
368283 ato
pi_158934889
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 17:52 schreef Grutsk het volgende:

[..]

Ik begrijp je hoor. Als ik morgen te horen zou krijgen dat ik nog maar een jaar te leven had zou ik ook direct mijn koffers pakken (bij wijze van).

Overigens vind ik het best wel raar hoe men hier oordeelt over de kandidaten. Voor hoe zij met hun naderende einde omgaan, ook al is dat niet de manier waarop jij het zou doen, kun je toch alleen maar respect (in plaats van kritiek) hebben? Maar goed, zal wel aan mij liggen...
Ben het mee eens, krachtige mensen hoor..
En ik zal ook iets hebben ok ik ga binnenkort dood, dan ga ik ook nog mijn dingen doen wat ik wil nu.

Ook wel confronterend , leef vandaag en niet morgen ( dus stel voor al niet uit)
Life can be a bitch, so like it..
pi_158934998
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:00 schreef Coritchando het volgende:
Wat mij ook opviel gisteren was het contrast in uiterlijk. Eveline was nog een hele mooie vrouw om te zien en Ariejanne was duidelijk in zwaar weer gekomen daar alle medicijnen en rommel. Matthijs heeft ook de typische look van een patiënt onder behandeling. Chelsea zorgde zelf voor een opvallend uiterlijk en op haar armen en handen na was er weinig te zien.
Vind dat wel bijzonder om te zien, die grote verschillen.

Heb mij wel geërgerd aan Eveline haar houding. Dat je niet alles laat leiden door je ziekte ala, maar heb het al eerder in het topic voorbij zien komen, dat kop in het zand methode en als een idioot gaan rondreizen is mij echt iets te. Dat is overigens niet erg, dat is hoe iemand het zelf beleefd en invult. Maar voor mij zou het te zijn.
Vind ik ook. Waar de anderen nog rekening houden met hun omgeving, was dat bij haar heel veel minder,.
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2016 @ 18:28:38 #198
368283 ato
pi_158935225
Wensen uitspreken voordat je dood gaat is ook iets moois.

Ik heb dat nabij meegemaakt met mijn zus, zij wilde sushi zij kreeg sushi, zij wilde een boottocht ( het regende, later was het wel mooi weer) , zij wilde een marathon tv series kijken etc. Alles deden wij voor haar en niet veel eisend of zo hoor.
Maar het was zo mooi om te zien

Ook dat mijn beste vrienden mee werkten..
Life can be a bitch, so like it..
pi_158936192
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 17:52 schreef Grutsk het volgende:
Overigens vind ik het best wel raar hoe men hier oordeelt over de kandidaten. Voor hoe zij met hun naderende einde omgaan, ook al is dat niet de manier waarop jij het zou doen, kun je toch alleen maar respect (in plaats van kritiek) hebben? Maar goed, zal wel aan mij liggen...
Laten we wel wezen, als je het leuk vind om met je kop en verhaal op tv te komen dan kan je ook een tegengeluid krijgen op de beslissingen die je neemt.

Maar wijs in dit topic eens aan waar iemand geen respect heeft en enkel kritiek?
pi_158939154
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:45 schreef zeefje het volgende:

[..]

Al gelezen. Maar Anne schreef''En ik zeg het blozend, want het voelt zo lullig om te zeggen, maar ik kon haar gewoon niet zo goed hebben.
Ik had vooral heel veel medelijden met haar partner.'' Vraag mij af waarom ze haar niet zo kon hebben.
Ik vond haar erg egoïstisch :@. En dan vooral tegenover haar partner, waarbij ik het idee kreeg dat ze hem vooral aanpraatte dat hij absoluut niet verder kon gaan met zijn leven; laat staan iemand anders in zijn leven toelaten.

Dat is gelukkig voor hem wel gebeurd O+.

En stiekem mag je bovenstaande misschien best denken; ik kan het mij zelfs wel voorstellen dat je het op die manier voelt. Maar zoiets moet je eigenlijk gewoon nooit uitspreken, laat staan 'doordrammen'. Hoe schuldig zal haar partner zich wel niet hebben gevoeld? Maar het leven gaat door.. ook zonder Marieke.. En zo realistisch moet je wel zijn, wanneer je op het punt staat te komen overlijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')