abonnement Unibet Coolblue
pi_147085240


Welkom in het K&W Verhuis/klus/woon en natuurlijk ook voorpret en kriebels topic ! *O*

Het topic waar je je verhuis-, klus- en woonplannen kunt delen met je Mede-Fok!ers!

Geef even aan in welk stadium van het klussen je zit.. Wacht je nog op je hypotheek? Doet de aannemer of makelaar nog moeilijk? Of is de gehele planning al rond ? Heb je in gedachten het huis of appartement al 100 keer ingericht ? Deel al je voorpret en kriebels hier samen met ons. :Y

Wijzigingen of vragen ?
Meldt het dan even in : K&W / [Klussen en Wonen] [FB] Feedback mag hier gemeld worden

Of stuur ML-tje of Vonkenboer even een berichtje

Klik hier om Vonkenboer een berichtje te sturen

Klik hier om ML-etje een berichtje te sturen
pi_147085248
Mijn laatste post:

Protip: Kijk op marktplaats naar gebruikte Ikea banken, dan kan je een beetje zien hoe ze slijten :+

Als het goed is ga ik morgen de koopovk tekenen. (Stiekem ben ik supernerveus ofzo :')) Alleen is onze offerteduur van de hypo misschien te kort. En natuurlijk is onze hypo-adviseur vandaag niet bereikbaar }:|
Verder staat er in de aannemingsovk nog geen bedrag aan meerwerk. Denk dat het beter is als ik dat erin laat zetten?
pi_147085602
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:23 schreef Miezziej het volgende:
Mijn laatste post:

Protip: Kijk op marktplaats naar gebruikte Ikea banken, dan kan je een beetje zien hoe ze slijten :+

Als het goed is ga ik morgen de koopovk tekenen. (Stiekem ben ik supernerveus ofzo :')) Alleen is onze offerteduur van de hypo misschien te kort. En natuurlijk is onze hypo-adviseur vandaag niet bereikbaar }:|
Verder staat er in de aannemingsovk nog geen bedrag aan meerwerk. Denk dat het beter is als ik dat erin laat zetten?
Ja dat moet je er echt aan laten passen anders heb je straks een half huis. En ik weet niet hoe het met NHG zit. Maar bij ons was die ook door gestreept. Doe zou ik er ook in op laten nemen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147085761
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja dat moet je er echt aan laten passen anders heb je straks een half huis. En ik weet niet hoe het met NHG zit. Maar bij ons was die ook door gestreept. Doe zou ik er ook in op laten nemen
NHG staat er wel in! Vanavond ga ik het sowieso allemaal nog even rustig doorlezen en dan slinger ik een mail naar de verkoper :P
Misschien dat hij het meerwerk morgen nog toevoegt (we hebben tot nu toe nog niet officieel besproken met hem wat we allemaal willen), zal het in mijn achterhoofd houden!
pi_147085825
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:38 schreef Miezziej het volgende:

[..]

NHG staat er wel in! Vanavond ga ik het sowieso allemaal nog even rustig doorlezen en dan slinger ik een mail naar de verkoper :P
Misschien dat hij het meerwerk morgen nog toevoegt (we hebben tot nu toe nog niet officieel besproken met hem wat we allemaal willen), zal het in mijn achterhoofd houden!
Je moet het wel tegen hem zeggen hoor want hoe lager het hypotheek bedrag wat er staat des te groter de kans dat jullie dat krijgen.

Leuk al tekenen O+ wij moeten nog een week wachten :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147086322
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je moet het wel tegen hem zeggen hoor want hoe lager het hypotheek bedrag wat er staat des te groter de kans dat jullie dat krijgen.

Leuk al tekenen O+ wij moeten nog een week wachten :')
Ik heb net een collega van mijn hypo-adviseur gesproken, en die zegt dat we beter even kunnen wachten :+
De offerte die zij nu hebben aangevraagd is waarschijnlijk te kort dus daar moet nog even naar gekeken worden enzo. Pff, zoveel hoofdpijn :')
pi_147086726
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:55 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik heb net een collega van mijn hypo-adviseur gesproken, en die zegt dat we beter even kunnen wachten :+
De offerte die zij nu hebben aangevraagd is waarschijnlijk te kort dus daar moet nog even naar gekeken worden enzo. Pff, zoveel hoofdpijn :')
Ik geef alleen maar door wat onze adviseur ons heeft aangeraden. Want want in jullie contract staat is waarschijnlijk de koopsom plus 4%? Als dan het bedrag afgekeurd wordt met jullie meerwerk erbij zul je het huis moeten kopen zonder meerwerk als jullie voor dat bedrag wel een hypotheek kunnen krijgen. Dan heb je wel het huis maar of je dat moet willen. Wij hebben de koopsom plus 30.000 plus 4% in het contract staan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147087533
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik geef alleen maar door wat onze adviseur ons heeft aangeraden. Want want in jullie contract staat is waarschijnlijk de koopsom plus 4%? Als dan het bedrag afgekeurd wordt met jullie meerwerk erbij zul je het huis moeten kopen zonder meerwerk als jullie voor dat bedrag wel een hypotheek kunnen krijgen. Dan heb je wel het huis maar of je dat moet willen. Wij hebben de koopsom plus 30.000 plus 4% in het contract staan.
Ja, klopt. Daaronder staat wel weer een artikel over meerwerk, maar zonder bedragen enzo. Beetje tegenstrijdig lijkt het :P
Ik denk dat het beter is als we even wachten tot onze eigen adviseur weer terug is. Haar collega wist ook niet alles natuurlijk van ons dossier, dus die raadde aan om het tekenen nog even uit te stellen voor de zekerheid. Gezien het project nog in de beginfase zit en wij 1 van de eerste kopers zijn, zal dat voor de verkoper niet zoveel uitmaken denk ik.
Ik zou morgen nog wel willen langsgaan om het meerwerk te bespreken. Kunnen we dat meteen doorspelen naar de adviseur wanneer ze terug is (maandag gelukkig al :P)
pi_147087579
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:33 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ja, klopt. Daaronder staat wel weer een artikel over meerwerk, maar zonder bedragen enzo. Beetje tegenstrijdig lijkt het :P
Ik denk dat het beter is als we even wachten tot onze eigen adviseur weer terug is. Haar collega wist ook niet alles natuurlijk van ons dossier, dus die raadde aan om het tekenen nog even uit te stellen voor de zekerheid. Gezien het project nog in de beginfase zit en wij 1 van de eerste kopers zijn, zal dat voor de verkoper niet zoveel uitmaken denk ik.
Ik zou morgen nog wel willen langsgaan om het meerwerk te bespreken. Kunnen we dat meteen doorspelen naar de adviseur wanneer ze terug is (maandag gelukkig al :P)
Ja precies stel het tekenen maar even uit. Zou het echt rot voor je vinden als er iets misloopt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147091131
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja precies stel het tekenen maar even uit. Zou het echt rot voor je vinden als er iets misloopt.
Zou ik ook vervelend vinden :+
Onze adviseur was vorige week op vakantie, wij hadden een gesprek met haar toen ze net weer terug was. Toen heeft ze denk ik over bepaalde artikelen gelezen waarvoor een langere offerteduur nodig is (ik snap er zelf weinig van :')). Hopelijk wordt het aankomende week allemaal opgelost.
  zondag 30 november 2014 @ 12:41:43 #11
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147143703

Eindelijk een bank gevonden :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147143779
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een bank gevonden :P
Zit hij lekker? :P
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 30 november 2014 @ 12:47:19 #13
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  zondag 30 november 2014 @ 15:40:39 #14
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_147149117
Hij word wel mooi opgenomen in de ruimte :)
W
Z
E
  zondag 30 november 2014 @ 21:16:14 #15
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147162094
Bed in elkaar aan het zetten, mis ik 4 schroeven :')

Morgen effe bij de bouwmarkt wat halen :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147162851
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een bank gevonden :P
Enig!
  zondag 30 november 2014 @ 22:05:28 #17
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147164785
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een bank gevonden :P
Zit een beetje mee te lezen maar: welk laminaat is dit? Mooie kleur!
(net een huis gekocht dus beetje aan het rondkijken :) )
pi_147168093
Me hier ook maar eens melden. :)

Afgelopen donderdag koopovereenkomst getekend van mijn eerste appartementje. Nieuwbouw, oplevering ca. tweede kwartaal 2016. Drie kamers, vloerverwarming, 71 m2. :)

Morgen hypotheek rondmaken, dan het lange wachten en oriënteren op de inrichting. Dat wordt nog wat. Wat een keuzes... :D
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 30 november 2014 @ 23:01:33 #19
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_147168208
Ik zou echt niet zolang kunnen wachten :@ :@
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_147168437
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 23:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik zou echt niet zolang kunnen wachten :@ :@
Zal bij ons nog weleens niet zo veel kunnen schelen. Dat is de pest aan nieuwbouw. Wachten wachten wachten.. En daarna wachten we nog maar even,
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147168457
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 23:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik zou echt niet zolang kunnen wachten :@ :@
Heb er al lang tegen aan zitten hikken (ik ben niet zo goed met grote keuzes... echte fokker. :') ), maar nu ik eenmaal getekend heb, kan het me niet snel genoeg gaan nee. :D

Nou ja, iig wat langer de tijd om nog verder door te sparen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 30 november 2014 @ 23:09:55 #22
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147168618
Ik kom me hier langzaam maar eens afmelden. Inmiddels 2 weken de sleutel, alle geplande grote werkzaamheden zijn uitgevoerd, het enige wat nog rest is de shitload aan dozen uitpakken en wat kleine klusjes.
Zoals het er nu naar uit ziet gaan we volgend weekend definitief verhuizen!

Iedereen nog heel veel succes met de voorpret en de kriebels!!!
pi_147168769
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 23:09 schreef NotTheSame het volgende:
Ik kom me hier langzaam maar eens afmelden. Inmiddels 2 weken de sleutel, alle geplande grote werkzaamheden zijn uitgevoerd, het enige wat nog rest is de shitload aan dozen uitpakken en wat kleine klusjes.
Zoals het er nu naar uit ziet gaan we volgend weekend definitief verhuizen!

Iedereen nog heel veel succes met de voorpret en de kriebels!!!
Dankjewel! Veel plezier in jullie nieuwe huis en met de aanstaande kleine!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147169128
Een eerste weekend oriënteren op internet levert iig de volgende conclusies en vooral veel vragen op:
- Industriële lampen boven de eettafel vind ik mooi, maar passen die bij een 'standaard' strakke inrichting?
- Meubels in combinatie met vloer is een lastige. Is hout op 'houten' vloer mooi?
- Geen vitrages/gordijnen. Rolgordijnen dus.
- Ik moet een PVC-vloer ivm vloerverwarming. Vloer laat ik door alle vertrekken doortrekken. Klik of verlijmd? Verlijmd is beter voor de warmtegeleiding, maar klik is praktischer?
- Voor de wanden glasvezelbehang, wit, één korte wand grijs. Dit wil ik ook in de slaapkamer maar dan wellicht een andere kleur.
- Studeerkamer hou ik basic, wordt waarschijnlijk een sluitpostje op de begroting: bureau, kast, en een plafondlamp.

- De keuken wil ik in L-vorm, met een vaatwasser en een quooker ( :') )
- Meerwerk in de badkamer: kwartronde douchebak, andere wastafel en betegeling laat ik helemaal doortrekken...

- IKEA vind ik niet mooi
- Ik heb een dure smaak.

[ Bericht 0% gewijzigd door marcodej op 30-11-2014 23:29:39 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_147169605
quote:
15s.gif Op zondag 30 november 2014 23:23 schreef marcodej het volgende:
Een eerste weekend oriënteren op internet levert iig de volgende conclusies en vooral veel vragen op:
- Industriële lampen boven de eettafel vind ik mooi, maar passen die bij een 'standaard' strakke inrichting?
- Meubels in combinatie met vloer is een lastige. Is hout op 'houten' vloer mooi?
- Geen vitrages/gordijnen. Rolgordijnen dus.
- Ik moet een PVC-vloer ivm vloerverwarming. Vloer laat ik door alle vertrekken doortrekken. Klik of verlijmd? Verlijmd is beter voor de warmtegeleiding, maar klik is praktischer?
- Voor de wanden glasvezelbehang, wit, één korte wand grijs. Dit wil ik ook in de slaapkamer maar dan wellicht een andere kleur.
- Studeerkamer hou ik basic, wordt waarschijnlijk een sluitpostje op de begroting: bureau, kast, en een plafondlamp.

- De keuken wil ik in L-vorm, met een vaatwasser en een quooker ( :') )
- Meerwerk in de badkamer: kwartronde douchebak, andere wastafel en betegeling laat ik helemaal doortrekken...

- IKEA vind ik niet mooi
- Ik heb een dure smaak.
Dure smaak check :')

Industriële lampen zijn tof maar dat zal je echt even moeten bekijken als je de meubels hebt uitgezocht.

Persoonlijk vind ik hout op hout niet mooi, maar dat is meer smaak denk ik.

Ik wil zelf voor de duo rolgordijn/moving stripes en weet ik het welke namen ze nog meer hebben. Vind dat echt een tof systeem.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147169784
-edit-
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 1 december 2014 @ 05:56:49 #27
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147174496
Pvc lijmen. Klikken is kut
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 1 december 2014 @ 07:07:34 #28
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147174667
quote:
15s.gif Op zondag 30 november 2014 23:23 schreef marcodej het volgende:
Een eerste weekend oriënteren op internet levert iig de volgende conclusies en vooral veel vragen op:
- Industriële lampen boven de eettafel vind ik mooi, maar passen die bij een 'standaard' strakke inrichting?
Kan je ze niet proberen?
quote:
- Meubels in combinatie met vloer is een lastige. Is hout op 'houten' vloer mooi?
Hangt van je smaak af.
quote:
- Geen vitrages/gordijnen. Rolgordijnen dus.
- Ik moet een PVC-vloer ivm vloerverwarming. Vloer laat ik door alle vertrekken doortrekken. Klik of verlijmd? Verlijmd is beter voor de warmtegeleiding, maar klik is praktischer?
- Voor de wanden glasvezelbehang, wit, één korte wand grijs. Dit wil ik ook in de slaapkamer maar dan wellicht een andere kleur.
- Studeerkamer hou ik basic, wordt waarschijnlijk een sluitpostje op de begroting: bureau, kast, en een plafondlamp.

- De keuken wil ik in L-vorm, met een vaatwasser en een quooker ( :') )
- Meerwerk in de badkamer: kwartronde douchebak, andere wastafel en betegeling laat ik helemaal doortrekken...

- IKEA vind ik niet mooi
- Ik heb een dure smaak.
Succes verder ermee :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 1 december 2014 @ 07:52:03 #29
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_147174864
Vandaag om 13:00 de sleutel inleveren van mijn appartement, zal het daar wel missen, heb er heerlijk gewoond.
En zondag vertrekken we naar Denemarken en dan kunnen we ons gaan richten op koophuizen daar. *O*
Nu nog even een weekje bij mijn ouders bivakkeren.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 1 december 2014 @ 07:57:47 #30
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147174904
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 07:52 schreef snakelady het volgende:
Vandaag om 13:00 de sleutel inleveren van mijn appartement, zal het daar wel missen, heb er heerlijk gewoond.
En zondag vertrekken we naar Denemarken en dan kunnen we ons gaan richten op koophuizen daar. *O*
Nu nog even een weekje bij mijn ouders bivakkeren.
Leuk hoor! Heb je al een keuze in huizen gemaakt? LAatste keer dat ik er wat van zag waren er 3 over?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 1 december 2014 @ 08:06:39 #31
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_147174977
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 07:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Leuk hoor! Heb je al een keuze in huizen gemaakt? LAatste keer dat ik er wat van zag waren er 3 over?
We hebben ondertussen wel een favoriet, Die zit tussen de twee steden waar we interesse in hebben, dus dicht bij Kolding en dicht bij Aabenraa.
De binnenkant is al helemaal gerenoveerd, alleen de buitenkant moet geschilderd worden (is al schilderklaar) en het dak moet binnen 5 jaar wel vervangen worden.
Bouwjaar is 1909, 2013 weer gerenoveerd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_147176808
Ik heb een nieuwe woning. *O*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 1 december 2014 @ 10:36:58 #33
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_147176911
quote:
11s.gif Op maandag 1 december 2014 10:33 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een nieuwe woning. *O*
*O* Gefeliciteerd!!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_147176926
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

*O* Gefeliciteerd!!
Dank je, totaal onverwacht alleen.... even kijken hoe ik dat financieel ga bolwerken :P :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 1 december 2014 @ 11:55:39 #35
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147178834
Oja, vloerverwarming, leuk, maar ik krijg er zweetpoten van met m'n schoenen aan lijkt wel :D
Sokken waren vrij vochtig nadat ik een beetje bezig was met verhuizen enzo. :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147178941
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:55 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, vloerverwarming, leuk, maar ik krijg er zweetpoten van met m'n schoenen aan lijkt wel :D
Sokken waren vrij vochtig nadat ik een beetje bezig was met verhuizen enzo. :D
Mag ie nu al aan ja? Moet toch 2 maanden zetten :?
  maandag 1 december 2014 @ 12:00:19 #37
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147178984
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Mag ie nu al aan ja? Moet toch 2 maanden zetten :?
Huis staat er al wat langer he? Ik weet eigenlijk niet precies wanneer de hele boel opgeleverd is. Maar ik ben nu al 5 weken eigenaar, ben 6 weken op vakantie geweest en daarvoor was ik er ook al een maand mee bezig.

Zelfs toen ik er net de eerste keer ging kijken waren er al 3 huizen compleet bewoond. Dus ik denk dat het al ruim een half jaar staat.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147179321
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Huis staat er al wat langer he? Ik weet eigenlijk niet precies wanneer de hele boel opgeleverd is. Maar ik ben nu al 5 weken eigenaar, ben 6 weken op vakantie geweest en daarvoor was ik er ook al een maand mee bezig.

Zelfs toen ik er net de eerste keer ging kijken waren er al 3 huizen compleet bewoond. Dus ik denk dat het al ruim een half jaar staat.
Ah en vloerverwarming zat er al in? Lekker hoor
pi_147185876
quote:
15s.gif Op zondag 30 november 2014 23:23 schreef marcodej het volgende:

- Ik moet een PVC-vloer ivm vloerverwarming. Vloer laat ik door alle vertrekken doortrekken. Klik of verlijmd? Verlijmd is beter voor de warmtegeleiding, maar klik is praktischer?
Je hebt tegenwoordig ook laminaat dat geschikt is voor vloerverwarming. Geen idee of dat duurder/goedkoper is :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 1 december 2014 @ 15:44:34 #40
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147185912
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je hebt tegenwoordig ook laminaat dat geschikt is voor vloerverwarming. Geen idee of dat duurder/goedkoper is :P.
Je moet naar de isolerende eigenschappen kijken. Een gietvloer oid is het beste, vervolgens PVC en daarna laminaat. Je kan in principe elke soort vloer (zelfs piepschuim) neerleggen, probleem is alleen dat je vloerverwarming een lager rendement krijgt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 1 december 2014 @ 21:10:12 #41
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147199897

:')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 1 december 2014 @ 21:21:26 #42
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_147200502
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:37 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dank je, totaal onverwacht alleen.... even kijken hoe ik dat financieel ga bolwerken :P :')
Haha, hoezo dat dan?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_147210247
Nou hypotheek gaat aangevraagd worden. Duimen duimen duimen.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 2 december 2014 @ 09:48:16 #44
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147211068
Afgelopen week een huis gekocht samen met mijn vriend, moesten zelfs boven de vraagprijs bieden maar het is gelukt!
Vandaag komt als het goed is het koopcontract.
Ik werk zelf bij een intermediair en vraag dus mijn eigen hypotheek aan, deze ligt dus al zo goed als klaar in afwachting van de taxatie en het koopcontract.
30 januari zal de overdracht zijn! *O*
Dus nog even trouwen voor die tijd :') (19 januari om precies te zijn)

Nu lekker aan de gang met spulletjes uitzoeken. Hoef gelukkig niet veel te klussen maar ga boven het een en ander doen. Zoek dus een mooi betaalbaar laminaat en inspiratie voor een mooie slaapkamer. ;)
pi_147211120
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:48 schreef gcjoel het volgende:
Afgelopen week een huis gekocht samen met mijn vriend, moesten zelfs boven de vraagprijs bieden maar het is gelukt!
Vandaag komt als het goed is het koopcontract.
Ik werk zelf bij een intermediair en vraag dus mijn eigen hypotheek aan, deze ligt dus al zo goed als klaar in afwachting van de taxatie en het koopcontract.
30 januari zal de overdracht zijn! *O*
Dus nog even trouwen voor die tijd :') (19 januari om precies te zijn)

Nu lekker aan de gang met spulletjes uitzoeken. Hoef gelukkig niet veel te klussen maar ga boven het een en ander doen. Zoek dus een mooi betaalbaar laminaat en inspiratie voor een mooie slaapkamer. ;)
Voor inspiratie zeg ik pinterest.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 2 december 2014 @ 09:54:09 #46
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147211176
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Voor inspiratie zeg ik pinterest.
Had meteen een profiel aangemaakt van de week, maar vind het zo lastig zoeken daar.
Moet nog even oefenen denk ik :P
pi_147211235
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Had meteen een profiel aangemaakt van de week, maar vind het zo lastig zoeken daar.
Moet nog even oefenen denk ik :P
Ik zit er meestal via de app op die werkt wel prima :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 2 december 2014 @ 09:58:54 #48
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147211264
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zit er meestal via de app op die werkt wel prima :)
Ga ik dat ook eens proberen!
pi_147211302
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ga ik dat ook eens proberen!
Have fun :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147211449
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 08:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou hypotheek gaat aangevraagd worden. Duimen duimen duimen.
Spannend :9

Voor mij wordt een nieuwe offerte aangevraagd. Donderdagavond de overeenkomst tekenen, volgens de adviseur ziet die er goed uit.

Misschien moet ik ook maar eens aan pinterest beginnen :+
pi_147211492
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:07 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Spannend :9

Voor mij wordt een nieuwe offerte aangevraagd. Donderdagavond de overeenkomst tekenen, volgens de adviseur ziet die er goed uit.

Misschien moet ik ook maar eens aan pinterest beginnen :+
Ja die wij gaan aanvragen is 6 maanden geldig dat zou toch lang genoeg moeten zijn.. Al weet je het maar nooit natuurlijk }:|

En er staat echt zoveel op dat pinterest. Heb er al het een en ander vanaf met jaaaaa wil ik ook. :D :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147211681
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja die wij gaan aanvragen is 6 maanden geldig dat zou toch lang genoeg moeten zijn.. Al weet je het maar nooit natuurlijk }:|

En er staat echt zoveel op dat pinterest. Heb er al het een en ander vanaf met jaaaaa wil ik ook. :D :')
Wij hebben nu 9 maanden, maar verwacht dat het tegen die tijd zeker wel gepasseerd zal zijn. Al meerdere mensen hebben de overeenkomst getekend, dus als iedereen gewoon lekker doorgaat zodat het snel kan... :+

Mijn huisje staat nu op de website als "onder optie". Het wordt steeds echter zo :9
pi_147211776
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:17 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Wij hebben nu 9 maanden, maar verwacht dat het tegen die tijd zeker wel gepasseerd zal zijn. Al meerdere mensen hebben de overeenkomst getekend, dus als iedereen gewoon lekker doorgaat zodat het snel kan... :+

Mijn huisje staat nu op de website als "onder optie". Het wordt steeds echter zo :9
Awesome. Heb je plattegrondjes enzo? Ik vind dat altijd leuk om te zien :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147211946
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Awesome. Heb je plattegrondjes enzo? Ik vind dat altijd leuk om te zien :@
U vraagt wij draaien :9 Even in een spoiler.
Dit is het "standaard"-model, dus zonder meerwerkopties erop enzo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147212040
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:30 schreef Miezziej het volgende:

[..]

U vraagt wij draaien :9 Even in een spoiler.
Dit is het "standaard"-model, dus zonder meerwerkopties erop enzo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie willen ook nog voor een uitbouw gaan enzo he? Leuk hoor O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147212065
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jullie willen ook nog voor een uitbouw gaan enzo he? Leuk hoor O+
Ja, klopt. We dachten, als we het doen, doen we het meteen goed :D :')
  dinsdag 2 december 2014 @ 10:36:57 #57
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_147212090
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:48 schreef gcjoel het volgende:
Afgelopen week een huis gekocht samen met mijn vriend, moesten zelfs boven de vraagprijs bieden maar het is gelukt!
Vandaag komt als het goed is het koopcontract.
Ik werk zelf bij een intermediair en vraag dus mijn eigen hypotheek aan, deze ligt dus al zo goed als klaar in afwachting van de taxatie en het koopcontract.
30 januari zal de overdracht zijn! *O*
Dus nog even trouwen voor die tijd :') (19 januari om precies te zijn)

Nu lekker aan de gang met spulletjes uitzoeken. Hoef gelukkig niet veel te klussen maar ga boven het een en ander doen. Zoek dus een mooi betaalbaar laminaat en inspiratie voor een mooie slaapkamer. ;)
gefeliciteerd! en 19 januari is een goede dag om te trouwen, dan ben ik jarig. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_147212141
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:35 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ja, klopt. We dachten, als we het doen, doen we het meteen goed :D :')
Ja precies wij denken er net zo over hoor.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 2 december 2014 @ 10:42:54 #59
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147212221
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

gefeliciteerd! en 19 januari is een goede dag om te trouwen, dan ben ik jarig. ;)
Haha het kwam toevallig zo uit, nog 1 plekje op maandagochtend
pi_147226081
Hypotheekaanvraag gisteren ingediend. Als het goed gaat binnen twee weken rond. Dan is het wachten op de notaris want die hebben de splitsingsakte nog niet rond. Tot dan kan niet gepasseerd worden. :/

Net de meerwerkoptielijst gekregen. Joepie, nog meer keuzes.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 2 december 2014 @ 20:41:25 #61
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_147229347
Wij gaan zaterdag weer ergens kijken :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_147229387
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:41 schreef automatic_ het volgende:
Wij gaan zaterdag weer ergens kijken :)
Leuk!!! Is het een nog leuker huis?
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 2 december 2014 @ 20:47:14 #63
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_147229609
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Leuk!!! Is het een nog leuker huis?
Hmm... Weet ik niet, maar dat heeft bijv. te maken met de keuken. Die vond ik in het andere huis mooier en deze is wat ouder. Maar de prijs is er wel na dat je er een nieuwe in kan knallen haha.
We'll see haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_147238918
25 procent korting op laminaat bij Praxis. Ter info maar.
pi_147240621
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:18 schreef marcodej het volgende:
Hypotheekaanvraag gisteren ingediend. Als het goed gaat binnen twee weken rond. Dan is het wachten op de notaris want die hebben de splitsingsakte nog niet rond. Tot dan kan niet gepasseerd worden. :/

Net de meerwerkoptielijst gekregen. Joepie, nog meer keuzes.
Leuk he, al die keuzes :P

Over trouwen gesproken, mijn vriend en ik dachten er ook aan om meteen maar even te trouwen omdat dat makkelijker is :+ Maar we hebben toch besloten om eerst een samenlevingscontract te nemen. Mijn moeder zou mij vermoorden als ik even snel stiekem trouw hahaha (zij woont in de VS).

Zit mij een beetje in te lezen over PVC vloeren, klinkt best interessant! Als we voor vloerverwarming kiezen (hoop ik wel :D) dan klinkt dat als een goede keuze.
pi_147240674
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:02 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Leuk he, al die keuzes :P

Over trouwen gesproken, mijn vriend en ik dachten er ook aan om meteen maar even te trouwen omdat dat makkelijker is :+ Maar we hebben toch besloten om eerst een samenlevingscontract te nemen. Mijn moeder zou mij vermoorden als ik even snel stiekem trouw hahaha (zij woont in de VS).

Zit mij een beetje in te lezen over PVC vloeren, klinkt best interessant! Als we voor vloerverwarming kiezen (hoop ik wel :D) dan klinkt dat als een goede keuze.
Wij hebben het er ook gehad maar ik wilde niet loslaten aan mijn meisjes droom :') mooie jurk familie en vrienden erbij en een goed feest enzo...

Dus idd maar samenleving contract.

Pvc vloeren kunnen idd erg mooi zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147240680
Hoe lang duurde het bij jullie voor je iets hoorde van de bank?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147240781
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wij hebben het er ook gehad maar ik wilde niet loslaten aan mijn meisjes droom :') mooie jurk familie en vrienden erbij en een goed feest enzo...

Dus idd maar samenleving contract.

Pvc vloeren kunnen idd erg mooi zijn.
Hier ook hoor :@ Wil toch wel graag dat mijn moeder erbij is enzo.

Ik heb nog niets gehoord van de bank :+ :P Volgende week woensdag gaan we de hypotheekofferte tekenen. Hoop dat we snel iets horen van de bank (we krijgen twee maanden van de verkoper om de financiering rond te krijgen... Dus moet sowieso daarbinnen blijven... :P)
  woensdag 3 december 2014 @ 10:11:52 #69
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147240863
Ik heb net ook nieuws van de bank gekregen.

Hij word straks afgeleverd :)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147240931
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:08 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Hier ook hoor :@ Wil toch wel graag dat mijn moeder erbij is enzo.

Ik heb nog niets gehoord van de bank :+ :P Volgende week woensdag gaan we de hypotheekofferte tekenen. Hoop dat we snel iets horen van de bank (we krijgen twee maanden van de verkoper om de financiering rond te krijgen... Dus moet sowieso daarbinnen blijven... :P)
laat maar ik ben aan het slapen.

Leuk woensdag tekenen dus.

Wij ook woensdag denk ik. Moet dan naar de adviseur toe.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147241032
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb net ook nieuws van de bank gekregen.

Hij word straks afgeleverd :)
Awesome
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147241285
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

laat maar ik ben aan het slapen.

Leuk woensdag tekenen dus.

Wij ook woensdag denk ik. Moet dan naar de adviseur toe.
Spannend!
Ik moet afschriften van mijn spaarrekeningen meenemen om te laten zien dat het van mij is ofzo. Maar ik ben de enige die kan storten op mijn spaarrekeningen :P Maar goed, als ze het nodig hebben zal het vast wel ergens nuttig voor zijn :+
  woensdag 3 december 2014 @ 10:30:30 #73
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_147241339
Leuk allemaal!!
En ja, een samenlevingscontract... Dat ga ik ook een hoop gedoe vinden denk ik _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 3 december 2014 @ 10:40:54 #74
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_147241619
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:30 schreef automatic_ het volgende:
Leuk allemaal!!
En ja, een samenlevingscontract... Dat ga ik ook een hoop gedoe vinden denk ik _O-
Als er geen speciale dingetjes zijn (kids, ondernemers, etc) zijn dat standaard contractjes. Je moet vooraf even bedenken wat jullie afspreken bij een uit elkaar gaan, verblijfsrecht enzo.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 3 december 2014 @ 11:04:23 #75
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_147242235
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:40 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Als er geen speciale dingetjes zijn (kids, ondernemers, etc) zijn dat standaard contractjes. Je moet vooraf even bedenken wat jullie afspreken bij een uit elkaar gaan, verblijfsrecht enzo.
Ja, moeten gewoon even kijken hoe / wat, maar dat schuif ik nog maar even naar de langere baan. Eerst maar een huis _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 3 december 2014 @ 11:06:27 #76
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_147242287
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:04 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, moeten gewoon even kijken hoe / wat, maar dat schuif ik nog maar even naar de langere baan. Eerst maar een huis _O-
Je krijgt korting als je je testamenten+samenlevingscontract tegelijk laat doen bij de notaris _O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 3 december 2014 @ 11:10:59 #77
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_147242387
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:06 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Je krijgt korting als je je testamenten+samenlevingscontract tegelijk laat doen bij de notaris _O-
Oooo kijk, dat is mooi. Koopje dus ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 3 december 2014 @ 11:19:45 #78
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_147242558
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:10 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oooo kijk, dat is mooi. Koopje dus ;)
nou...... :X
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 3 december 2014 @ 11:22:09 #79
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_147242608
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:19 schreef Merlijn het volgende:

[..]

nou...... :X
Ach ja... Geld moet rollen, toch? ;)
Beter in 1x goed ipv dat je "telkens" terug moet ofzo.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_147242611
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:19 schreef Merlijn het volgende:

[..]

nou...... :X
Shoppen voor een notaris loont :Y
  woensdag 3 december 2014 @ 11:23:47 #81
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_147242662
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:22 schreef Puala het volgende:

[..]

Shoppen voor een notaris loont :Y
Dan nog vind ik het het altijd erg veel geld voor een stukje papier waar je de helft niet van snapt... _O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 3 december 2014 @ 11:26:49 #82
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_147242746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:23 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Dan nog vind ik het het altijd erg veel geld voor een stukje papier waar je de helft niet van snapt... _O-
Ja, dat is waar :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 3 december 2014 @ 11:34:10 #83
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147242936
In mijn koopakte stond twee keer dezelfde lap tekst. Snapte er geen reet van. Uitleg gevraagd, uitleg gekregen, snapte het nog steeds niet. :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 3 december 2014 @ 11:34:47 #84
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147242946
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:23 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Dan nog vind ik het het altijd erg veel geld voor een stukje papier waar je de helft niet van snapt... _O-
Daarom kiezen wij ook voor trouwen, gratis op maandagochtend B-)
Wij hebben beide niks met trouwen dus een feest hoeven we toch niet. Zo is alles meteen geregeld. Met alleen een samenlevingscontract ben je er niet inderdaad je moet ook je testament regelen. Anders wordt de helft van je huis van iemand anders als 1 van beide overlijd.

Vandaag getekende koopcontract inleveren! *O* Morgen wordt het huis getaxeerd en dan kan de complete aanvraag naar de bank, spannend!
pi_147243040
Wij willen eigenlijk het samenlevings contract tegelijkertijd met het passeren doen. Moeten even vragen welke notaris ze gaan gebruiken kunnen we die mooi even opbellen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147243331
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:23 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Dan nog vind ik het het altijd erg veel geld voor een stukje papier waar je de helft niet van snapt... _O-
Ik heb geen testament, samenlevingscontract etc :P

Maar ik snapte mijn koopakte wel :Y
  woensdag 3 december 2014 @ 12:08:38 #87
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_147243897
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:49 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb geen testament, samenlevingscontract etc :P

Maar ik snapte mijn koopakte wel :Y
Scheelt weer :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_147244348
Jeej offerte is ook binnen. Kunnen we woensdag dat mooi allemaal regelen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147245217
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej offerte is ook binnen. Kunnen we woensdag dat mooi allemaal regelen.
*O*
  woensdag 3 december 2014 @ 14:05:14 #90
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_147246797
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:49 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb geen testament, samenlevingscontract etc :P

Maar ik snapte mijn koopakte wel :Y
Jij bent dan ook alleen :D

mijn koopakte was duidelijker dan mijn testament :P (iets wat ik nog steeds moet laten aanpassen, bedenk ik me net)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 3 december 2014 @ 14:37:32 #91
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_147247744
*O* voor de bank van vinnie
NTS heel veel plezier in jullie nieuwe huis, hopelijk nog even tijd genoeg voordat de mini komt.

ik zag een mooi huis in Denemarken voorbij komen O+

afgelopen vrijdag even de vloer voor het nieuwe huis besteld
dezelfde vloer als die we in onze huidige woning hebben liggen
alleen toch de tint donkerder genomen, zodat het toch net even anders is als nu :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen nog een afspraak met de man van de dakkapel.
die komt even de definitieve maten opnemen *O*
dus eigenlijk zijn alle grote dingen geregeld , nu alleen binnenkort weer even een uitbagger rondje in de schuur doen dan kan alles wat weg moet al weg.
en misschien nog even denken over een kleurtje op een aantal muren keuzes, keuzes
W
Z
E
  woensdag 3 december 2014 @ 14:41:37 #92
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147247854
Bedenk me net dat het kadaster 1 dezer dagen komt meten. Maar wanneer ook weer :X
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147248133
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:37 schreef rebel-angel het volgende:
*O* voor de bank van vinnie
NTS heel veel plezier in jullie nieuwe huis, hopelijk nog even tijd genoeg voordat de mini komt.

ik zag een mooi huis in Denemarken voorbij komen O+

afgelopen vrijdag even de vloer voor het nieuwe huis besteld
dezelfde vloer als die we in onze huidige woning hebben liggen
alleen toch de tint donkerder genomen, zodat het toch net even anders is als nu :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen nog een afspraak met de man van de dakkapel.
die komt even de definitieve maten opnemen *O*
dus eigenlijk zijn alle grote dingen geregeld , nu alleen binnenkort weer even een uitbagger rondje in de schuur doen dan kan alles wat weg moet al weg.
en misschien nog even denken over een kleurtje op een aantal muren keuzes, keuzes
leuk hoor. Wanneer gingen jullie ook alweer over?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147248138
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:41 schreef kanovinnie het volgende:
Bedenk me net dat het kadaster 1 dezer dagen komt meten. Maar wanneer ook weer :X
Is je bank er al?

Foto's willen we hebben ;)
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 3 december 2014 @ 14:54:41 #95
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147248217
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is je bank er al?

Foto's willen we hebben ;)
Ja, maar ik heb 'm nog niet gezien
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 3 december 2014 @ 14:55:28 #96
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_147248248
quote:
15s.gif Op zondag 30 november 2014 23:23 schreef marcodej het volgende:
Een eerste weekend oriënteren op internet levert iig de volgende conclusies en vooral veel vragen op:
- Industriële lampen boven de eettafel vind ik mooi, maar passen die bij een 'standaard' strakke inrichting?
- Meubels in combinatie met vloer is een lastige. Is hout op 'houten' vloer mooi?
- Geen vitrages/gordijnen. Rolgordijnen dus.
- Ik moet een PVC-vloer ivm vloerverwarming. Vloer laat ik door alle vertrekken doortrekken. Klik of verlijmd? Verlijmd is beter voor de warmtegeleiding, maar klik is praktischer?
- Voor de wanden glasvezelbehang, wit, één korte wand grijs. Dit wil ik ook in de slaapkamer maar dan wellicht een andere kleur.
- Studeerkamer hou ik basic, wordt waarschijnlijk een sluitpostje op de begroting: bureau, kast, en een plafondlamp.

- De keuken wil ik in L-vorm, met een vaatwasser en een quooker ( :') )
- Meerwerk in de badkamer: kwartronde douchebak, andere wastafel en betegeling laat ik helemaal doortrekken...

- IKEA vind ik niet mooi
- Ik heb een dure smaak.
over je quooker
het loont om zelf eens rond te kijken op het internet en dan misschien zelf je kraan te plaatsen.
wij hebben in ons huidige huis een grohe duo red 3 in 1, in het nieuwe huis komt deze er uiteraard ook weer ik kan echt niet meer zonder alleen nemen we hem niet via de keukenverkoper.
ze konden dezelfde kraan leveren voor 300 euro meer als dat wij er voor betaald hebben.
ze zorgen dat het gat voor de kraan in het blad zit en (8> sluit zelf de kraan aan.
W
Z
E
  woensdag 3 december 2014 @ 14:56:53 #97
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_147248288
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

leuk hoor. Wanneer gingen jullie ook alweer over?
30 januari de sleutel en 26 februari verhuizen
dus dat is al bijna :P
W
Z
E
pi_147248307
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb 'm nog niet gezien
Nou dan zal ik ook nog maar even geduldig wachten :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147248352
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:56 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

30 januari de sleutel en 26 februari verhuizen
dus dat is al bijna :P
Dat is idd al snel. kei leuk!!!
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 3 december 2014 @ 15:11:36 #100
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147248720
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:56 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

30 januari de sleutel en 26 februari verhuizen
dus dat is al bijna :P
Zelfde datum voor de sleutel *O*
  woensdag 3 december 2014 @ 15:12:27 #101
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_147248744
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Zelfde datum voor de sleutel *O*
*O* mooie dag
W
Z
E
  donderdag 4 december 2014 @ 10:51:28 #102
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_147273038
Hai. Vandaag hopen we dan eindelijk een akkoord te krijgen van de bank.....Kunnen we hopelijk morgen verhuizen (lekker gepland weer, mn zoon is morgen jarig, zaterdag vieren we t voor de familie....maargoed, gelukkig staat het meeste uit elkaar...)

De notaris staat gepland voor 15 dec.

Dus...

Verder zag ik allemaal goed nieuws vooorbij komen, dus *O* *O* *O*

En wat is dat toch met de PVC vloeren hier? Wij hebben in dit huis overal vloerverwarming, en we hebben beneden tegels en boven laminaat.....Incl een (dure) ondervloer, van dat witte spul
pi_147273842
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 10:51 schreef PureEvil het volgende:
Hai. Vandaag hopen we dan eindelijk een akkoord te krijgen van de bank.....Kunnen we hopelijk morgen verhuizen (lekker gepland weer, mn zoon is morgen jarig, zaterdag vieren we t voor de familie....maargoed, gelukkig staat het meeste uit elkaar...)

De notaris staat gepland voor 15 dec.

Dus...

Verder zag ik allemaal goed nieuws vooorbij komen, dus *O* *O* *O*

En wat is dat toch met de PVC vloeren hier? Wij hebben in dit huis overal vloerverwarming, en we hebben beneden tegels en boven laminaat.....Incl een (dure) ondervloer, van dat witte spul
Tegels vind ik niet mooi :@
Ik had begrepen dat laminaat (relatief?) veel warmteverlies heeft omdat het dikker is dan bijvoorbeeld PVC. Maar ik moet nog langs de vloerenboer dus mijn kennis komt van google :+

Ik hoop dat je snel wat hoort van de bank!
  donderdag 4 december 2014 @ 11:29:53 #104
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147273997
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:24 schreef Miezziej het volgende:
Ik had begrepen dat laminaat (relatief?) veel warmteverlies heeft omdat het dikker is dan bijvoorbeeld PVC. Maar ik moet nog langs de vloerenboer dus mijn kennis komt van google
JA en nee.

Ja, laminaat isoleert meer dan pvc. Je verliest geen warmte, de warmte gaat de andere kant op. Voor een gedeelte.

Maargoed, een PVC vloer is 4 keer zo duur. Je kan zo uitrekenen na hoeveel jaar het omslagpunt is en of die investering de moeite waard is.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147274247
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 21:21 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Haha, hoezo dat dan?
Dubbele huur, borg, laminaat, heeeel veel verf (de vorige bewoner hield van appeltjesgroen ;( Het zit zelfs op het plafond! ;( )
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_147274302
Wij willen onder tegels en boven laminaat lekker makkelijk.

Wij moeten echt wat meer gaan sparen denk ik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147274367
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij willen onder tegels en boven laminaat lekker makkelijk.

Wij moeten echt wat meer gaan sparen denk ik.
Brabant of Limburg :P
pi_147274396
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:43 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Brabant of Limburg :P
Brabant :D _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147274405
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Brabant :D _O-
:D Zo cute. :7
pi_147274447
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:45 schreef friekin_ het volgende:

[..]

:D Zo cute. :7
Oh oh :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147274485
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh oh :D
Gewoon herkenbaar ;). Volgens mij hanteren alleen Brabanders en Limburgers die term. :D
pi_147274833
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:47 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Gewoon herkenbaar ;). Volgens mij hanteren alleen Brabanders en Limburgers die term. :D
Ik wist dat niet. Ik weet wel dat iedereen raar staat te kijken als ik zeg "ik rijd nu aan"

En natuurlijk de prachtige zachte g he 8-)

Al sta je op la palma weten ze nog waar je vandaan komt }:|
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147274881
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik wist dat niet. Ik weet wel dat iedereen raar staat te kijken als ik zeg "ik rijd nu aan"

En natuurlijk de prachtige zachte g he 8-)

Al sta je op la palma weten ze nog waar je vandaan komt }:|
:D Aanrijden. Mijn lieve buurvrouw van in de 80 riep laatst 'Weer lekker afgewerkt?' *;
pi_147274979
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:01 schreef friekin_ het volgende:

[..]

:D Aanrijden. Mijn lieve buurvrouw van in de 80 riep laatst 'Weer lekker afgewerkt?' *;
Ja echt he. Echt zo van "oh kijk de buren zijn ze ook weer afgewerkt" ik houd er van :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147275414
In mijn huurwoning heb ik 1 gaskachel (wat zal ik blij zijn als ik weer gewoon verwarming heb zeg, in mijn keuken was het gister 13 graden :+) en el-cheapo laminaat van de Ikea. Rond de gaskachel zit er wel wat beweging in :@ Dus mocht er vloerverwarming én laminaat komen, neem ik geen el-cheapo meer :+
Ik moet ook meer gaan sparen denk ik. Stiekem hoop ik op een eindejaarsbonus, maar die komt er toch niet :+
pi_147276085
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:24 schreef Miezziej het volgende:
In mijn huurwoning heb ik 1 gaskachel (wat zal ik blij zijn als ik weer gewoon verwarming heb zeg, in mijn keuken was het gister 13 graden :+) en el-cheapo laminaat van de Ikea. Rond de gaskachel zit er wel wat beweging in :@ Dus mocht er vloerverwarming én laminaat komen, neem ik geen el-cheapo meer :+
Ik moet ook meer gaan sparen denk ik. Stiekem hoop ik op een eindejaarsbonus, maar die komt er toch niet :+
Die bonus komt er hier sowieso niet.

Ik denk dat ik teveel wil voor het budget wat er straks is. Voor verf, meubels en gordijnen, vloer boven en zolder en natuurlijk de kleine dingen. Lastig lastig
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147282808
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Die bonus komt er hier sowieso niet.

Ik denk dat ik teveel wil voor het budget wat er straks is. Voor verf, meubels en gordijnen, vloer boven en zolder en natuurlijk de kleine dingen. Lastig lastig
Wij rekenen nu vooral met: Keuken, vloeren, muren en tegels badkamer/toilet. Gordijnen en andere zaken moeten eerst even wachten :')
  donderdag 4 december 2014 @ 17:06:18 #118
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147282895
Wij hebben gelukkig al meubels (al kom je wel veel mooie nieuwe spullen tegen tijdens het shoppen maar dat kan echt even niet!)
Gordijnen en vloeren blijven achter in de woning en zijn nog geen 2 jaar oud, boven willen wij wel het een en ander gaan veranderen omdat wij dat mooier vinden. Gordijnen enz. komen dan later nog wel.
We hebben helaas niet zoveel spaargeld ook dus het kan niet echt anders. :7
pi_147282935
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:03 schreef Klaphark het volgende:

[..]

Wij rekenen nu vooral met: Keuken, vloeren, muren en tegels badkamer/toilet. Gordijnen en andere zaken moeten eerst even wachten :')
Dat is qua budget geregeld. Op de vloeren boven na dan. Dus ik dacht ga me maar eens druk maken om het volgende :') :P

Gelukkig weten we weer precies wat we willen en hangt daar weer een prachtig prijskaartje aan.

Maar misschien neem ik de oude meubels ook wel mee en vervang ze later al ben ik die meubels echt heel erg beu :')
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 4 december 2014 @ 17:29:18 #120
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147283483
Trap er cheap laminaat of zeil in en vervang het over een paar jaar?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147283642
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:29 schreef kanovinnie het volgende:
Trap er cheap laminaat of zeil in en vervang het over een paar jaar?
Zat te denken om er laminaat van de kwantum in te leggen. Heb daar wel mooi grijs eiken gezien. Bredere planken me v groef. I like!
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 4 december 2014 @ 20:46:45 #122
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_147289490
Hypotheek Goedgekeurd! *O* *O*
Nu nog ff de sleutel lospeuteren van de makelaar morgen oO/
  donderdag 4 december 2014 @ 20:51:56 #123
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147289637
Ik zit tussen de dozen van de keuken en naast mijn ingepakte bank tv te kijken :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147289960
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:46 schreef PureEvil het volgende:
Hypotheek Goedgekeurd! *O* *O*
Nu nog ff de sleutel lospeuteren van de makelaar morgen oO/
Gefeliciteerd!!!! *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 4 december 2014 @ 21:00:37 #125
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147289983
Sfeerimpressie

Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147290335
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 21:00 schreef kanovinnie het volgende:
Sfeerimpressie

[ afbeelding ]
Foto van je bank? O-)
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 4 december 2014 @ 21:14:18 #127
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147290448
Links in het karton en plastic :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 4 december 2014 @ 21:17:47 #128
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147290570
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:46 schreef PureEvil het volgende:
Hypotheek Goedgekeurd! *O* *O*
Nu nog ff de sleutel lospeuteren van de makelaar morgen oO/
Gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 5 december 2014 @ 08:27:01 #129
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_147300275
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:24 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Tegels vind ik niet mooi :@
Ik had begrepen dat laminaat (relatief?) veel warmteverlies heeft omdat het dikker is dan bijvoorbeeld PVC. Maar ik moet nog langs de vloerenboer dus mijn kennis komt van google :+

Ik hoop dat je snel wat hoort van de bank!
Tegels heb je tegenwoordig ook in houtmotief ;)
Don't let my username fool you...
pi_147300342
Jeej zo het voorlopig koopcontract tekenen. Weer een stapje dichterbij.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147301042
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 08:27 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Tegels heb je tegenwoordig ook in houtmotief ;)
Had ik ook gezien, maar nog nooit in het echt. Ik moet echt langs de vloerenboer! Want klinkt ook goed :9

Ik heb gister het koopcontract getekend. Ik voel nog niets :+
Hoop dat we snel iets horen van de bank, wij hebben nu 2 maanden om de financiering te regelen, maar ik wil het NUUU weten :+. Eerst maar eens offerte tekenen en de gevraagde stukken aanleveren :P
pi_147301193
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:31 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Had ik ook gezien, maar nog nooit in het echt. Ik moet echt langs de vloerenboer! Want klinkt ook goed :9

Ik heb gister het koopcontract getekend. Ik voel nog niets :+
Hoop dat we snel iets horen van de bank, wij hebben nu 2 maanden om de financiering te regelen, maar ik wil het NUUU weten :+. Eerst maar eens offerte tekenen en de gevraagde stukken aanleveren :P
Iedere stap is er een dichterbij
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 5 december 2014 @ 10:00:19 #133
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_147301505
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 09:31 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Had ik ook gezien, maar nog nooit in het echt. Ik moet echt langs de vloerenboer! Want klinkt ook goed :9

Ik heb gister het koopcontract getekend. Ik voel nog niets :+
Hoop dat we snel iets horen van de bank, wij hebben nu 2 maanden om de financiering te regelen, maar ik wil het NUUU weten :+. Eerst maar eens offerte tekenen en de gevraagde stukken aanleveren :P
Hangt het nog ergens vanaf dan? Voor ons was het van tevoren wel heel erg duidelijk dat die financiering wel ging lukken, die man van de Rabobank had dat ook wel door en heeft het redelijk rustig aan gedaan, maar verder was het zo geregeld allemaal. (misschien helpt het wel mee als je dik een ton onder je maximum blijft :+ )
Don't let my username fool you...
pi_147301601
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:00 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Hangt het nog ergens vanaf dan? Voor ons was het van tevoren wel heel erg duidelijk dat die financiering wel ging lukken, die man van de Rabobank had dat ook wel door en heeft het redelijk rustig aan gedaan, maar verder was het zo geregeld allemaal. (misschien helpt het wel mee als je dik een ton onder je maximum blijft :+ )
Wij zitten ook een eind onder ons maximum volgens de berekeningen van onze hypotheek adviseur. maar toch blijft het spannend. Je weet maar nooit met die banken ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 5 december 2014 @ 10:12:47 #135
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147301747
Tegenvaller met de keuken. Leidingen liepen niet goed dus die gasten zijn weer weg. Maar even oplossen nu dus.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147303277
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wij zitten ook een eind onder ons maximum volgens de berekeningen van onze hypotheek adviseur. maar toch blijft het spannend. Je weet maar nooit met die banken ^^
Precies dat :P haha
Onze adviseur ziet eigenlijk ook geen problemen. We hebben ook al netjes alles in orde, werkgeversverklaringen e.d. Maarja, blijft toch spannend :+
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:06:39 #137
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147308817
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:27 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Precies dat :P haha
Onze adviseur ziet eigenlijk ook geen problemen. We hebben ook al netjes alles in orde, werkgeversverklaringen e.d. Maarja, blijft toch spannend :+
Dat heb ik ook hoor pas als het akkoord er ligt voelt het goed.
Net van de taxateur gehoord dat ie het bedrag prima kan halen dus dat is alweer een opluchting!
pi_147308994
Wij hebben dinsdag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen *O*. Dinsdagmiddag dus meteen aan de klus gegaan, helaas zat er toch behang op de grote slaapkamer wat eraf gekrabd moest worden (hadden we serieus niet gezien met de bezichtigingen 8)7).. Dus dat was de dinsdagmiddag besteding.
Woensdag de hele woonkamer/keuken incl. plafond geverfd en de vloer op de eerste verdieping eruit gesloopt en donderdag en vandaag nieuw laminaat gelegd. Morgen gaan we over!

Dan begin volgend jaar openslaande deuren naar de tuin gaan bouwen en een nieuwe keuken erin.
Nu zit ik alleen met die keuken in m'n maag. Het liefst zou ik een houten keuken met betonnen of zwart natuurstenen blad willen, maar staat dat wel bij een houten vloer? Wordt het dan niet te "houtig"? in de keuken ligt dan wel een lichtgrijze tegenvloer, maar die sluit wel aan op de houten vloer (halfopen keuken).
Wat zouden jullie doen? :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_147311099
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:12 schreef Kirb het volgende:
Wij hebben dinsdag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen *O*. Dinsdagmiddag dus meteen aan de klus gegaan, helaas zat er toch behang op de grote slaapkamer wat eraf gekrabd moest worden (hadden we serieus niet gezien met de bezichtigingen 8)7).. Dus dat was de dinsdagmiddag besteding.
Woensdag de hele woonkamer/keuken incl. plafond geverfd en de vloer op de eerste verdieping eruit gesloopt en donderdag en vandaag nieuw laminaat gelegd. Morgen gaan we over!

Dan begin volgend jaar openslaande deuren naar de tuin gaan bouwen en een nieuwe keuken erin.
Nu zit ik alleen met die keuken in m'n maag. Het liefst zou ik een houten keuken met betonnen of zwart natuurstenen blad willen, maar staat dat wel bij een houten vloer? Wordt het dan niet te "houtig"? in de keuken ligt dan wel een lichtgrijze tegenvloer, maar die sluit wel aan op de houten vloer (halfopen keuken).
Wat zouden jullie doen? :)
Ik vind hout op hout nooit zo mooi.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 5 december 2014 @ 16:50:57 #140
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147311439
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:12 schreef Kirb het volgende:
Wij hebben dinsdag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen *O*. Dinsdagmiddag dus meteen aan de klus gegaan, helaas zat er toch behang op de grote slaapkamer wat eraf gekrabd moest worden (hadden we serieus niet gezien met de bezichtigingen 8)7).. Dus dat was de dinsdagmiddag besteding.
Woensdag de hele woonkamer/keuken incl. plafond geverfd en de vloer op de eerste verdieping eruit gesloopt en donderdag en vandaag nieuw laminaat gelegd. Morgen gaan we over!

Dan begin volgend jaar openslaande deuren naar de tuin gaan bouwen en een nieuwe keuken erin.
Nu zit ik alleen met die keuken in m'n maag. Het liefst zou ik een houten keuken met betonnen of zwart natuurstenen blad willen, maar staat dat wel bij een houten vloer? Wordt het dan niet te "houtig"? in de keuken ligt dan wel een lichtgrijze tegenvloer, maar die sluit wel aan op de houten vloer (halfopen keuken).
Wat zouden jullie doen? :)
Mja er ligt dus tegelvloer in de keuken zelf? Dus het is niet direct hout op hout dan. Ik denk dat het afhankelijk van de kleuren wel mooi kan zijn omdat het niet tegen elkaar aan ligt zeg maar.
  vrijdag 5 december 2014 @ 23:17:45 #141
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_147323986
Nou....had me helemaal ingesteld op dit weekend verhuizen....wordt het toch eind volgende week. verkoper wil de sleutel niet eerder geven. Terwijl ik het nog aan de makelaar had gevraagd. echt, zum kotzen. bah. was echt pislink vanmiddag. :r
pi_147324371
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 23:17 schreef PureEvil het volgende:
Nou....had me helemaal ingesteld op dit weekend verhuizen....wordt het toch eind volgende week. verkoper wil de sleutel niet eerder geven. Terwijl ik het nog aan de makelaar had gevraagd. echt, zum kotzen. bah. was echt pislink vanmiddag. :r
Oh dat is lekker dan -O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147324811
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 23:17 schreef PureEvil het volgende:
Nou....had me helemaal ingesteld op dit weekend verhuizen....wordt het toch eind volgende week. verkoper wil de sleutel niet eerder geven. Terwijl ik het nog aan de makelaar had gevraagd. echt, zum kotzen. bah. was echt pislink vanmiddag. :r
Is de passeerdatum al geweest dan? (of is het geen koop? :@ )
dag
  zaterdag 6 december 2014 @ 01:00:41 #144
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147325230
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 23:59 schreef Peter het volgende:

[..]

Is de passeerdatum al geweest dan? (of is het geen koop? :@ )
Dit.
Hij heeft weinig te willen dan.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 6 december 2014 @ 11:40:34 #145
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_147329011
Nee, er was afgesproken dat we de 15e gingen tekenen, ik heb gister aangegeven dat te willen verzetten naar vrijdag 12.12. de notaris heeft dan plek, maar dat moet ze ff doorgeven aan de makelaar.

Ik had hier in ons hhuis al e 1e uit moeten zijn, nu heb ik het kunnen regelen met onze kopers dat we nog ff mochten blijven zitten, (eigenlijk 1 week dus...) Paar keer contact gehad met de makelaar over dat we misschien de sleutel eerder konden krijgen, of het anders tijdelijk konden huren.....Huren dat ging niet want dan konden ze er ons niet zomaar uitkrijgen, mar zei ze....ze kon, als wij de financiering akkoord hadden, waarschijnlijk wel een sleutelcontract maken. Donderdag had ik dus akkoord van de bank, en gelijk gebeld naar de makelaar maar die was er toen niet, gister weer contact gehad en toen zei ze, dat kan niet....je kan er niet eerder in dan deze datum.....
(en ik had begin deze week ook al contact gehad met de makelaar, ofdat ze ff wou navragen bij de verkoper ofdat die het goed vond om de sleutel eerder te geven....maar ze heeft volgens mij nooit contact met haar gehad....trut.)

Lulligste vond ik nog wel dat ik zei, maandag sta ik op straat, want mijn kopers willen erin. zegt ze "Oh ja, dat is vervelend"
Nou NOGAL JA. :r }:|
totaal geen medeleven

Nou, tot zover mn verhaal. ik kan er natuurlijk niks aan doen verder.....dan wachten we nog maar een week.
pi_147330414
Als ik flauw mag zijn: Dan heb je het zelf ook niet handig gepland :@.
Kon je de passeerdatum van jouw eigen -oude- huis niet iets later plannen?
dag
  zondag 7 december 2014 @ 20:59:21 #147
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_147371476
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:53 schreef Peter het volgende:
Als ik flauw mag zijn: Dan heb je het zelf ook niet handig gepland :@.
Kon je de passeerdatum van jouw eigen -oude- huis niet iets later plannen?
nee.
pi_147371503
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:59 schreef PureEvil het volgende:

[..]

nee.
Irritant.. maar hopelijk komt alles op zijn pootjes terecht :Y.
dag
  zondag 7 december 2014 @ 21:02:18 #149
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_147371618
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:00 schreef Peter het volgende:

[..]

Irritant.. maar hopelijk komt alles op zijn pootjes terecht :Y.
Zal toch wel zeker? Als de verkoper nu maar vrijdag wil tekenen ipv maandag....Dan hebben we t weekend om te verhuizen. (en 't scheelt weer een paar vrije dagen.... ;) )
  maandag 8 december 2014 @ 10:40:40 #150
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147385105
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 21:02 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Zal toch wel zeker? Als de verkoper nu maar vrijdag wil tekenen ipv maandag....Dan hebben we t weekend om te verhuizen. (en 't scheelt weer een paar vrije dagen.... ;) )
Hopelijk lukt het! Ik merk wel dat de notarissen het nu ook erg druk hebben, redden die het wel?

Mijn hypotheekaanvraag ligt nu compleet bij de bank! Hopelijk snel akkoord!
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:49:57 #151
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_147424048
Vrijdag tekenen ipv maandag! *O* Dus vrijdag gelijk de auto volgooien zodat we gelijk kunnen schoonmaken en kasten kunnen brengen. En dan zaterdag de rest van de (zware) meubels en bedden/wasmachine/diepvries. Dan hebben we hulp dus :P
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:51:52 #152
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147424113
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:49 schreef PureEvil het volgende:
Vrijdag tekenen ipv maandag! *O* Dus vrijdag gelijk de auto volgooien zodat we gelijk kunnen schoonmaken en kasten kunnen brengen. En dan zaterdag de rest van de (zware) meubels en bedden/wasmachine/diepvries. Dan hebben we hulp dus :P
top! succes !
pi_147424140
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:49 schreef PureEvil het volgende:
Vrijdag tekenen ipv maandag! *O* Dus vrijdag gelijk de auto volgooien zodat we gelijk kunnen schoonmaken en kasten kunnen brengen. En dan zaterdag de rest van de (zware) meubels en bedden/wasmachine/diepvries. Dan hebben we hulp dus :P
Klinkt goed succes
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:56:56 #154
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147424283
Keuken zit erin, huis is opgeruimd, alleen nog een gang vol karton en een bovenverdieping vol zooi.

Morgen de keuken schoonmaken en inruimen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:57:29 #155
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147424306
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:58:15 #156
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147424330
quote:
Wow ziet er mooi uit! ^O^
pi_147424344
quote:
Ziet er goed uit! Hoe breed is jouw keuken?
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:59:11 #158
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147424357
Thanks.
Enige waar ik niet heel blij mee ben is dat die hendels dus ook verticaal konden, want die man heeft volgens mij overal de gaten nog geboord voor de hendels. Terwijl in de winkel gezegd werd dat het alleen horizontaal in het midden kon ivm voorgeboorde gaten.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:00:09 #159
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147424379
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! Hoe breed is jouw keuken?
2685x3880. En dan heb ik aan die kant van 3880 nog een nis van 27 cm over.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147424382
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 december 2014 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
Thanks.
Enige waar ik niet heel blij mee ben is dat die hendels dus ook verticaal konden, want die man heeft volgens mij overal de gaten nog geboord voor de hendels. Terwijl in de winkel gezegd werd dat het alleen horizontaal in het midden kon ivm voorgeboorde gaten.
Ik vind het wel mooi zo :Y past goed bij de keuken.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:00:45 #161
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147424398
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind het wel mooi zo :Y past goed bij de keuken.
Voor het opendoen is vertical aan de kant makkelijker ;)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147424429
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

2685x3880. En dan heb ik aan die kant van 3880 nog een nis van 27 cm over.
Ik ben jaloers op al die keuken formaten ^^

Onze wordt 2,40 bij 2,40 :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147424440
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Voor het opendoen is vertical aan de kant makkelijker ;)
Das waar.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147424448
De koelkas (?) en vriezer (?) daar zitten de hendels ook niet op gelijke afstand van de boven/onderkant van de kastjes. Dat zou ik zelf storend vinden :@

Maar mooie keuken :Y
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:04:14 #165
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147424482
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:02 schreef Puala het volgende:
De koelkas (?) en vriezer (?) daar zitten de hendels ook niet op gelijke afstand van de boven/onderkant van de kastjes. Dat zou ik zelf storend vinden :@

Maar mooie keuken :Y
Maar wel weer in lijn met de andere kastjes
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:54:54 #166
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_147426019
*O* PureEvil vrijdag al de sleutels en al lekker verhuizen.
vergeef me want ik heb niet alle topics terug gelezen maar gaan jullie helemaal niks doen in het huis?
of ga je het doen als je erin woont ?

mooie keuken kanovinnie

hier zijn sinds gister de ontbindende voorwaarden voor de koper van ons huis afgelopen *O*
dus vanaf nu staat er verkocht op *O*
deze week komen ook de hypotheek offerte papieren voor het nieuwe huis binnen, dus even een krabbeltje erop en klaar.

verder zijn ze deze week in het nieuwe huis begonnen met de badkamer en het toilet :D
en wacht ik nog op 1 offerte voor het maken van een kamer op zolder.
W
Z
E
pi_147426074
Hoe zeker is het eigenlijk dat als je een offerte van de bank hebt gehad dat ze oké zijn met de hypotheek?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147426086
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:54 schreef rebel-angel het volgende:
*O* PureEvil vrijdag al de sleutels en al lekker verhuizen.
vergeef me want ik heb niet alle topics terug gelezen maar gaan jullie helemaal niks doen in het huis?
of ga je het doen als je erin woont ?

mooie keuken kanovinnie

hier zijn sinds gister de ontbindende voorwaarden voor de koper van ons huis afgelopen *O*
dus vanaf nu staat er verkocht op *O*
deze week komen ook de hypotheek offerte papieren voor het nieuwe huis binnen, dus even een krabbeltje erop en klaar.

verder zijn ze deze week in het nieuwe huis begonnen met de badkamer en het toilet :D
en wacht ik nog op 1 offerte voor het maken van een kamer op zolder.
Kei gaaf. Wanneer gaan jullie erin?
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 9 december 2014 @ 17:05:05 #169
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147426324
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe zeker is het eigenlijk dat als je een offerte van de bank hebt gehad dat ze oké zijn met de hypotheek?
Nog niet, alleen als de papieren ook kloppen. Maar als het goed is heeft je adviseur wel goed gekeken wat mogelijk is voor jou/jullie?
Ik werk zelf op een kantoor dat ook hypotheken doet en heb volgens mij nog nooit gehad dat een aanvraag niet werd geaccepteerd. Dat ziet mijn collega vaak vooraf al of soms lukt de offerte al niet waardoor het proces vast loopt.
pi_147426380
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nog niet, alleen als de papieren ook kloppen. Maar als het goed is heeft je adviseur wel goed gekeken wat mogelijk is voor jou/jullie?
Ik werk zelf op een kantoor dat ook hypotheken doet en heb volgens mij nog nooit gehad dat een aanvraag niet werd geaccepteerd. Dat ziet mijn collega vaak vooraf al of soms lukt de offerte al niet waardoor het proces vast loopt.
Ha heeft de adviseur bekeken en ook met de getallen. Die wij hebben ja het aangevraagd. Is ben hier echt zo onzeker in. Ben blij als dit gedeelte achter de rug is :@
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 9 december 2014 @ 17:08:24 #171
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147426429
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ha heeft de adviseur bekeken en ook met de getallen. Die wij hebben ja het aangevraagd. Is ben hier echt zo onzeker in. Ben blij als dit gedeelte achter de rug is :@
Dat heb ik zelf ook hoor, zit nu continue in te loggen of de status van mijn aanvraag al is veranderd.
als iets niet compleet of duidelijk genoeg is voor de bank kunnen ze aanvullende stukken opvragen bijvoorbeeld, maar als het financieel moet lukken zal het niet zo snel afgewezen worden.
  dinsdag 9 december 2014 @ 17:11:57 #172
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_147426551
ik durf er hier wel vanuit te gaan dat het 100% zeker is
3e huis en hypotheek bij dezelfde bank en we zaten op 69% van wat we max konden lenen dus daar maak ik me geen zorgen over :)

@thinkk-pinkk 30-1 de sleutel en 26-2 verhuizen
W
Z
E
pi_147426606
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat heb ik zelf ook hoor, zit nu continue in te loggen of de status van mijn aanvraag al is veranderd.
als iets niet compleet of duidelijk genoeg is voor de bank kunnen ze aanvullende stukken opvragen bijvoorbeeld, maar als het financieel moet lukken zal het niet zo snel afgewezen worden.
Mja ik probeer vertrouwen te houden in onze adviseur. Ik ben echt een control freak.

Woensdag offerte tekenen en dan opsturen en dan hopen dat er heel snel antwoord komt.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:11:36 #174
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147432022
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mja ik probeer vertrouwen te houden in onze adviseur. Ik ben echt een control freak.

Woensdag offerte tekenen en dan opsturen en dan hopen dat er heel snel antwoord komt.
Komt vast goed! Duurt meestal paar dagen, dus nog even volhouden! :D
pi_147432041
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Komt vast goed! Duurt meestal paar dagen, dus nog even volhouden! :D
Ik heb verhalen gehoord over weken :o
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:15:19 #176
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147432162
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb verhalen gehoord over weken :o
als alles compleet is duurt het bij de banken waar wij mee werken eigenlijk nooit langer dan 1 week. Je hebt wel alle papieren al? (werkgeversverklaring, loonstroken enz) Eventueel de overlijdensrisicoverzekering kan vertraging opleveren als je die ook nodig hebt.
pi_147432272
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]

als alles compleet is duurt het bij de banken waar wij mee werken eigenlijk nooit langer dan 1 week. Je hebt wel alle papieren al? (werkgeversverklaring, loonstroken enz) Eventueel de overlijdensrisicoverzekering kan vertraging opleveren als je die ook nodig hebt.
Alle papieren hebben we al. Op basis daarvan is ook de offerte aangevraagd. Overlijdensrisico wordt er volgens mij ook bij aangevraagd.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:21:04 #178
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147432359
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Alle papieren hebben we al. Op basis daarvan is ook de offerte aangevraagd. Overlijdensrisico wordt er volgens mij ook bij aangevraagd.
Dan komt het wel goed!
Overlijdensrisico was bij ons nog een dingetje in verband met eerdere ziekte van mijn vriend. Dus die hadden we vooraf al aangevraagd, maar ook die liep er meteen doorheen
pi_147432486
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:21 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dan komt het wel goed!
Overlijdensrisico was bij ons nog een dingetje in verband met eerdere ziekte van mijn vriend. Dus die hadden we vooraf al aangevraagd, maar ook die liep er meteen doorheen
Zie in de offerte staan dat we die schijnbaar ergens anders afsluiten...

Hypotheek adviseur maar eens vragen hoe en wat dan. Was er van overtuigd dat we die daar gewoon bij zouden doen.

Ik snap er geen zak meer van :')
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:25:39 #180
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147432528
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zie in de offerte staan dat we die schijnbaar ergens anders afsluiten...

Hypotheek adviseur maar eens vragen hoe en wat dan. Was er van overtuigd dat we die daar gewoon bij zouden doen.

Ik snap er geen zak meer van :')
Die heb ik ook ergens anders hoor, dat is niet erg. Waarschijnlijk de beste/voordeligste voor jullie gekozen. Die polis wordt dan verpand aan je hypotheek.
pi_147432578
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Die heb ik ook ergens anders hoor, dat is niet erg. Waarschijnlijk de beste/voordeligste voor jullie gekozen. Die polis wordt dan verpand aan je hypotheek.
Ja precies dat staat er.

Ik laat me wel gewoon verrassen. Ik ben zo blij dat er mensen zijn die hier wel verstand van hebben.

Wat voor iets heb jij gekocht?
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:29:47 #182
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147432672
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja precies dat staat er.

Ik laat me wel gewoon verrassen. Ik ben zo blij dat er mensen zijn die hier wel verstand van hebben.

Wat voor iets heb jij gekocht?
Ik ben ook wel blij dat ik er zelf mee werk, dan weet je een beetje hoe het meestal gaat. En ik kan dus zelf kijken hoe mijn aanvraag verloopt ;)

Ik heb een rijtjeshuis uit 1930 gekocht, gelukkig al vrijwel helemaal opgeknapt dus wij hoeven alleen maar beetje te schilderen.
pi_147434026
Zojuist ook hypotheekofferte gekregen. Geen verrassingen.

Eén dingetje: ik moet ook een meerwerkspecificatie meezenden. Op dit moment met natte vingerwerk op 6.000,- gezet wat ik 'mee zou financieren' (aangezien ik een groot deel uit eigen middelen inleg, betaal ik het dus eigenlijk zelf :') ). Hoe ver moet die specificatie gaan? Het is bijvoorbeeld nog onduidelijk of ik de plaatsing van een keuken in het meerwerk doe (ik moet de keuken uberhaupt nog uitzoeken). Neem ik de keuken mee ga ik hoogstwaarschijnlijk over die 6000,- heen, doe ik het niet, blijf ik er ruim onder. Moet ik in die specificatie precies op 6000,- uitkomen? En als de rekeningen komen, legt de bank deze rekeningen dan naast de specificatie?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_147434189
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zie in de offerte staan dat we die schijnbaar ergens anders afsluiten...

Hypotheek adviseur maar eens vragen hoe en wat dan. Was er van overtuigd dat we die daar gewoon bij zouden doen.

Ik snap er geen zak meer van :')
Als het goed is heb je dat met je adviseur besproken. :D Bij mij zat het er ook al in, hypotheekadviseur koos voor mij de voordeligste/beste. Zijn ook niet de grote bedragen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_147434279
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:03 schreef marcodej het volgende:
Zojuist ook hypotheekofferte gekregen. Geen verrassingen.

Eén dingetje: ik moet ook een meerwerkspecificatie meezenden. Op dit moment met natte vingerwerk op 6.000,- gezet wat ik 'mee zou financieren' (aangezien ik een groot deel uit eigen middelen inleg, betaal ik het dus eigenlijk zelf :') ). Hoe ver moet die specificatie gaan? Het is bijvoorbeeld nog onduidelijk of ik de plaatsing van een keuken in het meerwerk doe (ik moet de keuken uberhaupt nog uitzoeken). Neem ik de keuken mee ga ik hoogstwaarschijnlijk over die 6000,- heen, doe ik het niet, blijf ik er ruim onder. Moet ik in die specificatie precies op 6000,- uitkomen? En als de rekeningen komen, legt de bank deze rekeningen dan naast de specificatie?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je neemt een bouwdepot neem ik aan. Dan kun je het beter wat breed incalculeren. Het geen wat je dan niet opneemt vervalt dan vanzelf weer is mij verteld.

En volgens mij boeit het ze niet zolang het maar dingen zijn die bij/aan het huis horen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147434344
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:29 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik ben ook wel blij dat ik er zelf mee werk, dan weet je een beetje hoe het meestal gaat. En ik kan dus zelf kijken hoe mijn aanvraag verloopt ;)

Ik heb een rijtjeshuis uit 1930 gekocht, gelukkig al vrijwel helemaal opgeknapt dus wij hoeven alleen maar beetje te schilderen.
Huizen uit de jaren 30 zijn tof. En fijn dat het al helemaal opgeknapt is.

En handig dat je dat zelf kunt bekijken. Maak je jezelf dan niet helemaal gek?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147434419
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef marcodej het volgende:

[..]

Als het goed is heb je dat met je adviseur besproken. :D Bij mij zat het er ook al in, hypotheekadviseur koos voor mij de voordeligste/beste. Zijn ook niet de grote bedragen.
ja maar we hebben echt heel veel besproken. En dit ben ik dan dus blijkbaar gewoon vergeten. Ik weet dat we het er over hebben gehad. Maar wat ook alweer :?

Komt vast goed hoor daar niet van.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147434432
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je neemt een bouwdepot neem ik aan. Dan kun je het beter wat breed incalculeren. Het geen wat je dan niet opneemt vervalt dan vanzelf weer is mij verteld.

En volgens mij boeit het ze niet zolang het maar dingen zijn die bij/aan het huis horen.
Ik snapte sowieso niet waarom ik een post meerwerk moest opnemen. Of ik het nu direct zelf lap of eerst in het depot stort, waarna het daaruit betaald wordt. :?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_147434515
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:11 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik snapte sowieso niet waarom ik een post meerwerk moest opnemen. Of ik het nu direct zelf lap of eerst in het depot stort, waarna het daaruit betaald wordt. :?
Keuken is omdat ze perse willen dat er een keuken in komt. Dan kunnen ze dat zo afdwingen ofzo. Dat is mij tenminste verteld.

Maar ik weet er het fijne niet van omdat we dat allemaal mee financieren.

Maar ik denk dat je adviseur dat wel weet :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147434773
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Keuken is omdat ze perse willen dat er een keuken in komt. Dan kunnen ze dat zo afdwingen ofzo. Dat is mij tenminste verteld.

Maar ik weet er het fijne niet van omdat we dat allemaal mee financieren.

Maar ik denk dat je adviseur dat wel weet :)
Ik wil de spullen voor de financiering er gewoon snel doorheen gejast hebben (ik kan niet tegen onzekerheid :') ), want het huis is ook al bijna af. :+

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_147434925
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:19 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik wil de spullen voor de financiering er gewoon snel doorheen gejast hebben (ik kan niet tegen onzekerheid :') ), want het huis is ook al bijna af. :+

[ afbeelding ]
Ik ook niet hoor haha.

Maar bel je adviseur morgen gewoon even op. Dan weet je het waarschijnlijk zo :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:48:56 #192
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147435950
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Huizen uit de jaren 30 zijn tof. En fijn dat het al helemaal opgeknapt is.

En handig dat je dat zelf kunt bekijken. Maak je jezelf dan niet helemaal gek?
Jawel want ik kijk echt 5x per dag ofzo en verwacht vrijdag pas akkoord :')
pi_147436031
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:48 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Jawel want ik kijk echt 5x per dag ofzo en verwacht vrijdag pas akkoord :')
5x valt me dan nog mee :@
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:01:11 #194
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_147436395
Mooie keuken Kanovinnie! Alleen ik had die 2 handgrepen van de koelkast (?) ook horizontaal laten plaatsen....krijg je veel meer 1 geheel. Hebben wij in deze keuken ook. (en niet de handgrepen in het midden bij een normaal kastje....doodirritant lijkt me dat.)

rebel angel, klopt, we gaan erin, en dan zien we wel...voorlopig gebeurt er niks. Geld is op.
Behalve dat we de overloop wat veiliger maken(lees, balken en mdf plaat ertegenaan), want er is een traphek wat heel erg laag is, en er moet een raam beveiligd worden. (heel raar oud klapraam. levensgevaarlijk!) Met een ondernemende peuter moet dat....En ik moet nog ff op zoek naar een extra traphekje, want we hebben dan een steile trap.
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:22:01 #195
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_147437334
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

5x valt me dan nog mee :@
Jij kijkt elk uur? Hihi.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_147438013
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:22 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Jij kijkt elk uur? Hihi.
Als het zou kunnen ik vermoed iedere 5 minuten.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 9 december 2014 @ 23:43:10 #197
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_147440590
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Als het zou kunnen ik vermoed iedere 5 minuten.
Haha. Hopelijk hebben jullie snel uitsluitsel!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_147443651
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:43 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Haha. Hopelijk hebben jullie snel uitsluitsel!!
Dat zou wel zo goed voor mijn nachtrust zijn :')
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 10 december 2014 @ 10:40:11 #199
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147446548
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 05:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat zou wel zo goed voor mijn nachtrust zijn :')
Nou inderdaad!

En de status van mijn aanvraag is een stapje verder, hij is compleet zegt de bank, nu nog beoordelen! *O*
pi_147446882
Meerwerk zou ik ruim inschatten, wat je niet gebruikt vervalt inderdaad weer.

Wij hebben vandaag de offerte getekend. Alleen moet de werkgeversverklaring van mijn vriend opnieuw }:| Zijn werkgever had het basissalaris afgerond x 12 gedaan. Dus xxxx,00 maal 12, ipv xxxx,50 x 12 wat het moet zijn. Door het supergrote... verschil van 6 euro moet het opnieuw :P 6 euro in ons voordeel, dat dan weer wel haha
pi_147447349
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 10:54 schreef Miezziej het volgende:
Meerwerk zou ik ruim inschatten, wat je niet gebruikt vervalt inderdaad weer.

Wij hebben vandaag de offerte getekend. Alleen moet de werkgeversverklaring van mijn vriend opnieuw }:| Zijn werkgever had het basissalaris afgerond x 12 gedaan. Dus xxxx,00 maal 12, ipv xxxx,50 x 12 wat het moet zijn. Door het supergrote... verschil van 6 euro moet het opnieuw :P 6 euro in ons voordeel, dat dan weer wel haha
geeneens vakantiegeld meegerekend?
dag
pi_147447410
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 11:16 schreef Peter het volgende:

[..]

geeneens vakantiegeld meegerekend?
Jawel, maar dat staat op een aparte regel vermeld :P Dus dat gaat wel goed. (Tenminste, onze adviseur zei er niets over :+ Zie het wel voor me dat we straks na 5 keer eindelijk een goede hebben ofzo :'))
  woensdag 10 december 2014 @ 12:14:00 #203
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147448707
Pff waarom maken ze alles zo lastig.
Alvast mail van de notaris over de overdracht en zijn kosten
vragen ze ook of je de koopovereenkomst wilt inschrijven in het kadaster, kost uiteraard weer ¤200,- en volgens mij alleen maar bangmakerij. Vind het nogal zonde van mijn geld eigenlijk.. Iemand hier dat gedaan of juist niet?
pi_147449000
Wanneer is de sleuteloverdracht gcjoel?
  woensdag 10 december 2014 @ 12:22:53 #205
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147449038
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:21 schreef Puala het volgende:
Wanneer is de sleuteloverdracht gcjoel?
30 januari
pi_147449113
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]

30 januari
Voor dat termijn zou ik het niet doen. Ik heb zelf getwijfeld, want mijn verkopende partij had een semi gedwongen verkoop (geen veiling, maar wel overleggen met de bank over mijn bod telkens). En ik heb begrepen dat als een koop overeenkomst getekend is een schuldeiser geen aanspraak meer doet op de woning.
  woensdag 10 december 2014 @ 12:26:20 #207
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147449154
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:24 schreef Puala het volgende:

[..]

Voor dat termijn zou ik het niet doen. Ik heb zelf getwijfeld, want mijn verkopende partij had een semi gedwongen verkoop (geen veiling, maar wel overleggen met de bank over mijn bod telkens). En ik heb begrepen dat als een koop overeenkomst getekend is een schuldeiser geen aanspraak meer doet op de woning.
Ok dank je!
Het lijkt mij ook nogal klein de kans dat het gebeurd.
Tevens ken ik de verkoper ook via via dus verwacht geen financiële problemen enzo.
pi_147449163
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:26 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ok dank je!
Het lijkt mij ook nogal klein de kans dat het gebeurd.
Tevens ken ik de verkoper ook via via dus verwacht geen financiële problemen enzo.
Dan zou ik die 200¤ lekker in je zak houden :Y
  woensdag 10 december 2014 @ 12:28:19 #209
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147449220
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:26 schreef Puala het volgende:

[..]

Dan zou ik die 200¤ lekker in je zak houden :Y
Ga ik doen, kan ik wel beter gebruiken voor de inrichting! :)
pi_147479356
Wij krijgen de optie om de achtertuin te vullen met 25cm zand ipv de kleigrond die er anders zit. Kosten: 650 euro. Ik heb echt geen flauw idee wat dit ongeveer moet kosten en of dit weer zo'n achterlijke meerwerkprijs is. Iemand enig idee?
pi_147479394
Wat zijn de afmetingen van je tuin? :)
pi_147479687
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:14 schreef Puala het volgende:
Wat zijn de afmetingen van je tuin? :)
6x10 ongeveer.
pi_147479723
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:26 schreef Klaphark het volgende:

[..]

6x10 ongeveer.
6x10 = 60m2 á 25 cm per m2 = 15 m3 zand = 300-315 los gestort op straat, dus zelf naar de tuin kruien. En dan moet je ook nog de kleigrond zelf afgraven en kwijt raken..
pi_147479868
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:28 schreef Puala het volgende:

[..]

6x10 = 60m2 á 25 cm per m2 = 15 m3 zand = 300-315 los gestort op straat, dus zelf naar de tuin kruien. En dan moet je ook nog de kleigrond zelf afgraven en kwijt raken..
Hmmz tx, dat kruien vind ik geen enkel probleem maar de kleigrond afgraven en lozen lijkt me minder prettig om te doen.
pi_147479892
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:32 schreef Klaphark het volgende:

[..]

Hmmz tx, dat kruien vind ik geen enkel probleem maar de kleigrond afgraven en lozen lijkt me minder prettig om te doen.
Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik het voor die 650 laten storten. De kleigrond kan je mengen met het zand en dan kan je het als basis gebruiken voor planten/gras. En zand is prima voor bestrating. Moet je wel even kijken welk zand ze storten :)
pi_147481013
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:34 schreef Puala het volgende:

[..]

Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik het voor die 650 laten storten. De kleigrond kan je mengen met het zand en dan kan je het als basis gebruiken voor planten/gras. En zand is prima voor bestrating. Moet je wel even kijken welk zand ze storten :)
Bedankt voor de info! Hoor van meerdere kanten dat het indd wel handig is. Welk zand zou dat moeten zijn volgens jou?
pi_147481612
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:21 schreef Klaphark het volgende:

[..]

Bedankt voor de info! Hoor van meerdere kanten dat het indd wel handig is. Welk zand zou dat moeten zijn volgens jou?
Je hebt verschillende types zand en je kan het beste hier kijken: http://www.zandcompleet.nl/informatie/welk-zand-heb-ik-nodig/ want daar staat het duidelijker uitgelegd als dat ik kan :)
  donderdag 11 december 2014 @ 15:07:52 #218
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147483881
Yes vanmorgen is mijn hypotheek goedgekeurd! *O*
Gisteren nog in de woning geweest om het een en ander op te meten, 1 van de buren ontmoet en het zijn leuke mensen!
Voelde wel anders om door het huis te lopen wanneer je weet dat het jou huis wordt.

Vandaag verhuizers over de vloer voor offertes, valt me enorm mee dus dat gaat zeker gebeuren!
  donderdag 11 december 2014 @ 15:08:57 #219
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_147483914
jee, ik moet een gas/energie leverancier regelen vandaag....En er zijn er zoveel :o

Ik had bedacht om Essent te doen.
Op de site staat een automatische berekening bij 5 personen
5000 kwh stroom
2000 m3 gas
kost 207 euro in de maand

Ik heb natuurlijk geen flauw idee wat we daar gaan verbruiken, en opvragen wat de vorige bewoner verbruikte heeft weinig nut, want die was maar alleen....

Doen?
  donderdag 11 december 2014 @ 15:09:17 #220
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_147483930
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef gcjoel het volgende:
Yes vanmorgen is mijn hypotheek goedgekeurd! *O*
Gisteren nog in de woning geweest om het een en ander op te meten, 1 van de buren ontmoet en het zijn leuke mensen!
Voelde wel anders om door het huis te lopen wanneer je weet dat het jou huis wordt.

Vandaag verhuizers over de vloer voor offertes, valt me enorm mee dus dat gaat zeker gebeuren!
*O* Gefeliciteerd! Leuk :)
pi_147483948
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef gcjoel het volgende:
Yes vanmorgen is mijn hypotheek goedgekeurd! *O*
Gisteren nog in de woning geweest om het een en ander op te meten, 1 van de buren ontmoet en het zijn leuke mensen!
Voelde wel anders om door het huis te lopen wanneer je weet dat het jou huis wordt.

Vandaag verhuizers over de vloer voor offertes, valt me enorm mee dus dat gaat zeker gebeuren!
Gefeliciteerd *O*
pi_147483958
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:08 schreef PureEvil het volgende:
jee, ik moet een gas/energie leverancier regelen vandaag....En er zijn er zoveel :o

Ik had bedacht om Essent te doen.
Op de site staat een automatische berekening bij 5 personen
5000 kwh stroom
2000 m3 gas
kost 207 euro in de maand

Ik heb natuurlijk geen flauw idee wat we daar gaan verbruiken, en opvragen wat de vorige bewoner verbruikte heeft weinig nut, want die was maar alleen....

Doen?
Heb je vergeleken met meer leveranciers en zijn ze de goedkoopste in kwh/kuub gas en leveringskosten? Zo ja: doen.
  donderdag 11 december 2014 @ 15:17:53 #223
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147484185
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:08 schreef PureEvil het volgende:
jee, ik moet een gas/energie leverancier regelen vandaag....En er zijn er zoveel :o

Ik had bedacht om Essent te doen.
Op de site staat een automatische berekening bij 5 personen
5000 kwh stroom
2000 m3 gas
kost 207 euro in de maand

Ik heb natuurlijk geen flauw idee wat we daar gaan verbruiken, en opvragen wat de vorige bewoner verbruikte heeft weinig nut, want die was maar alleen....

Doen?
Als het achteraf teveel blijkt krijg je het natuurlijk wel gewoon terug. dus als hun prijzen verder prima zijn zou ik het gewoon doen.
  donderdag 11 december 2014 @ 15:54:56 #224
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_147485042
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:08 schreef PureEvil het volgende:
jee, ik moet een gas/energie leverancier regelen vandaag....En er zijn er zoveel :o

Ik had bedacht om Essent te doen.
Op de site staat een automatische berekening bij 5 personen
5000 kwh stroom
2000 m3 gas
kost 207 euro in de maand

Ik heb natuurlijk geen flauw idee wat we daar gaan verbruiken, en opvragen wat de vorige bewoner verbruikte heeft weinig nut, want die was maar alleen....

Doen?
ik heb de verhuizing alvast ingevuld bij de nuon en kreeg een maandbedrag van 155 euro
voor een vijfpersoons huishouden met een woonoppervlakte tussen de 124 en 149 m2
iets meer als wat we nu betalen.

maar als je het kan missen zou ik het ook hoger inschatten is toch een leuk spaarpotje
wij kregen dit jaar nog 300 euro terug
W
Z
E
  donderdag 11 december 2014 @ 23:00:31 #225
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_147500247
me maar gewoon aangemeld bij essent...zo heel erg veel verschilt het niet, en ik ga liever voor een iets meer bekende leverancier dan een onbekende...
kost me nu 200 in de maand, en dan kan je online je standen doorgeven (tussendoor) om te kijken ofdat het maandbedrag wel klopt met wat je verbruikt. handig.

Morgen ff de kasten in de kamer leeghalen, en vast de auto's volgooien en dan zaterdag het zware spul. Ook maar gelijk een ander bed (+ lattebodem en matras) gekocht (voor maar 50 euro! )voor mn zoon, dan kan deze mooi naar de stort. Ook vandaag de kledingkast van mn dochter weggegeven, ding vond ik toch al niks, en iemand anders is er heel erg blij mee :) (Nu moet ik dan nog wel opzoek naar een andere... :@ )

Morgen ff internet op mn telefoon regelen, anders kun je tegenwoordig helemaal niks meer....(en ik heb dus geen hip abbonement, maar gewoon een prepaid kaartje...)

Heb dr zin an *O*
pi_147501820
Essent heeft ons echt vreselijk opgelicht. Kwam eon achter toen we daar naartoe gingen.

Er staat een foutje in onze koop overeenkomst. Onze postcode is niet goed :') was ons nog niet eens opgevallen het is ook maar 1 cijfertje.

Kijken hoe dit dan weer moet :')

Mag ik even keihard gillen?
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 11 december 2014 @ 23:44:21 #227
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_147502163
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Essent heeft ons echt vreselijk opgelicht. Kwam eon achter toen we daar naartoe gingen.

Er staat een foutje in onze koop overeenkomst. Onze postcode is niet goed :') was ons nog niet eens opgevallen het is ook maar 1 cijfertje.

Kijken hoe dit dan weer moet :')

Mag ik even keihard gillen?
Doe maar niet, daar los je het probleem niet mee op.
Share your talent, move the world.
pi_147508546
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Doe maar niet, daar los je het probleem niet mee op.
Zal ook wel goedkomen allemaal.

Stukken zijn opgestuurd voor de aanvraag van de hypotheek iig :)
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:41:16 #229
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147509612
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zal ook wel goedkomen allemaal.

Stukken zijn opgestuurd voor de aanvraag van de hypotheek iig :)
Spannend! hopelijk krijg je snel bericht.

Net maar even een weekje vrij geregeld na de sleuteloverdracht zodat we meteen aan de gang kunnen. Gister al behang gekocht voor de slaapkamer, donkerblauw met wit!
Nu nog het juiste laminaat, waarom is het zo moeilijk een beetje betaalbare te vinden met v groef en een beetje donkere kleur?! Je betaald zo ¤20,- per m2 dat vind ik echt te veel voor een slaapkamertje.
pi_147509733
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:41 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Spannend! hopelijk krijg je snel bericht.

Net maar even een weekje vrij geregeld na de sleuteloverdracht zodat we meteen aan de gang kunnen. Gister al behang gekocht voor de slaapkamer, donkerblauw met wit!
Nu nog het juiste laminaat, waarom is het zo moeilijk een beetje betaalbare te vinden met v groef en een beetje donkere kleur?! Je betaald zo ¤20,- per m2 dat vind ik echt te veel voor een slaapkamertje.
Ikea? :P
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:48:16 #231
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147509801
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:45 schreef Puala het volgende:

[..]

Ikea? :P
Daar ben ik nog niet geweest, dus misschien nog wel de moeite waard!
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:49:05 #232
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147509820
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:48 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Daar ben ik nog niet geweest, dus misschien nog wel de moeite waard!
Koop daar je ondervloer niet trouwens, gruwelijk duur. Ik had zelf van dat folie via internet besteld, was 5 keer goedkoper oid _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147510760
Nu is mijn werkgeversverklaring weer niet goed :')
Mijn werkgever is sinds kort over op een nieuw salarisadministratie-pakket. Hierdoor sloot de datum van indiensttreding op mijn laatste loonstrookje niet aan met de datum van indiensttreding op de werkgeversverklaring.
Dan maar weer een briefje erbij om dat te verklaren (net zoals dat ik een briefje erbij moest doen omdat we geen bedrijfsstempel hebben :P)

Ik heb trouwens in mijn huurwoning laminaat van Ikea, ik vind het best okee :P Alleen rond de gaskachel ligt het er tegenwoordig wat minder strak :+ Maar dat zie je niet echt, je voelt het alleen als je op een bepaalde plek drukt/staat :P
pi_147510840
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:48 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Daar ben ik nog niet geweest, dus misschien nog wel de moeite waard!
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=Vloeren

Ze zijn op 1 type na allemaal met V-groef, maar ik weet zo even niet meer welke het niet had :@
pi_147511073
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:24 schreef Miezziej het volgende:
Nu is mijn werkgeversverklaring weer niet goed :')
Mijn werkgever is sinds kort over op een nieuw salarisadministratie-pakket. Hierdoor sloot de datum van indiensttreding op mijn laatste loonstrookje niet aan met de datum van indiensttreding op de werkgeversverklaring.
Dan maar weer een briefje erbij om dat te verklaren (net zoals dat ik een briefje erbij moest doen omdat we geen bedrijfsstempel hebben :P)

Ik heb trouwens in mijn huurwoning laminaat van Ikea, ik vind het best okee :P Alleen rond de gaskachel ligt het er tegenwoordig wat minder strak :+ Maar dat zie je niet echt, je voelt het alleen als je op een bepaalde plek drukt/staat :P
Haha die van die stempel hadden wij ook Ja. Op briefpapier van het bedrijf echt..

Maargoed hopelijk krijgen jullie het nog op tijd geregeld :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147511343
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha die van die stempel hadden wij ook Ja. Op briefpapier van het bedrijf echt..

Maargoed hopelijk krijgen jullie het nog op tijd geregeld :)
Heb de brief maar meteen gemaakt en laten ondertekenen :+ Dus die staat alweer op de mail. Gooi het origineel wel een keer door de brievenbus :P
  zaterdag 13 december 2014 @ 20:29:44 #237
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_147550621
Zo. Huis is zga leeg. In het nieuwe huis staan de meubels beneden op zn plek, 't is wel wat krapjes....maarja, komt wel goed.

Nu boven nog.... :X ( ik zal eens een foto maken....heb alles in 1 kamer gezet...kleding enzo....)
pi_147594226
Vanavond gesprek voor meerwerk enzo.
Boven kunnen we kiezen voor (loze) leidingen voor CAI of RJ45. Weet ik veel wat ik moet nemen :')
pi_147594350
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 09:00 schreef Miezziej het volgende:
Vanavond gesprek voor meerwerk enzo.
Boven kunnen we kiezen voor (loze) leidingen voor CAI of RJ45. Weet ik veel wat ik moet nemen :')
CAI is tv, RJ45 is telecom (internet/bellen)
pi_147595465
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:24 schreef Miezziej het volgende:
Nu is mijn werkgeversverklaring weer niet goed
Haha,

Mijn vriend heeft uiteindelijk 4 keer een nieuwe werkgeversverklaring moeten aanvragen voordat het goed was. Ik twee keer omdat onze adviseur de eerste kwijt had gemaakt. Je wordt er op het laatst echt helemaal gek van.

Hier niet echt vorderingen. We wachten op de oplevering (juli) en zijn plattegronden aan het maken voor de indeling. Zoals het er nu uit ziet gaan we aardig wat muren slopen... Ondertussen horen we van bewoners uit fase 1 allemaal dingen die de aannemer niet goed heeft uitgevoerd. Weten we in ieder geval waar we op moeten letten bij de oplevering :)
pi_147599720
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 09:14 schreef Puala het volgende:

[..]

CAI is tv, RJ45 is telecom (internet/bellen)
Okee, misschien doe ik in 1 slaapkamer wel CAI en in de ander RJ45 :')

Ik heb nu UPC en dat gaat met een coax kabel naar me kastje, dus dat zal wel CAI zijn dan :+ Alleen hoorde ik van een collega dat hij KPN heeft en dat die met internetkabels zit.
Ik weet nog niet welke provider ik straks neem hoor :P

Enige wat bij mijn aanvraag nog mist is de meer-minderwerk lijst. Dus we zijn bijna compleet! Vind het wel spannend :P Het wordt steeds een beetje "echter" ofzo.
pi_147600206
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Okee, misschien doe ik in 1 slaapkamer wel CAI en in de ander RJ45 :')

Ik heb nu UPC en dat gaat met een coax kabel naar me kastje, dus dat zal wel CAI zijn dan :+ Alleen hoorde ik van een collega dat hij KPN heeft en dat die met internetkabels zit.
Ik weet nog niet welke provider ik straks neem hoor :P

Enige wat bij mijn aanvraag nog mist is de meer-minderwerk lijst. Dus we zijn bijna compleet! Vind het wel spannend :P Het wordt steeds een beetje "echter" ofzo.
Wanneer het om een loze leiding gaat kun je er dan niet voor kiezen om hier zelf achteraf een coax en een utp kabel door te trekken? Dit moet geen probleem zijn wanneer er 19mm loze leiding gelegd wordt en er geen gebruikt wordt gemaakt van flex.

Edit: Is het een mogelijkheid om 2 loze leidingen te laten trekken? Kun je er 1 voor cai/coax gebruiken en 1 voor 1 of 2 utp kabels.
Voor ons nieuwbouwhuis hebben we ook het meerwerk gesprek gehad en daarin kwam naar boren dat je zoveel loze leidingen kon krijgen als je wilde, zolang er maar betaald werd natuurlijk (komen nu dus totaal 21 loze leidingen in het huis en een ringleiding in de woonkamer :) ).

[ Bericht 14% gewijzigd door eltinio op 15-12-2014 14:09:40 ]
pi_147601930
Wij hebben op zolder nog een extra loze leiding voor een droger.wasmachine zit er standaard in. Voor droger komt ook een extra groep voor bij later.

Verder heeft iedere slaapkamer nog een extra loze leiding naast wat er al zit aan cai enzo.

Woonkamer krijgt ook nog twee loze extra. Naast wat er al in zit.

Is het niet standaard trouwens bij nieuwbouw dat er al standaard iets inzit?

Hoop dat we snel wat horen van de bank...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147602105
Standaard is vaak 1 leiding naar slaapkamer 1 en 1 of 2 naar de woonkamer, natuurlijk ook afhankelijk van het prijs segment waarin de woning valt.
pi_147602384
Ik heb nog even gespiekt en in 1 slaapkamer zit al een loze leiding, we kunnen die laten bedraden.

Om in de andere slaapkamers een complete aansluiting te laten maken kost dat ons 200. Dat klinkt als veel? :@
pi_147602482
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 14:47 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb nog even gespiekt en in 1 slaapkamer zit al een loze leiding, we kunnen die laten bedraden.

Om in de andere slaapkamers een complete aansluiting te laten maken kost dat ons 200. Dat klinkt als veel? :@
Bedraden doen wij zelf. Loze leiding is bij ons ¤165,- per stuk. Behalve dan die er standaard inzitten die zijn al bedraad.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147603031
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 14:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bedraden doen wij zelf. Loze leiding is bij ons ¤165,- per stuk. Behalve dan die er standaard inzitten die zijn al bedraad.
Ik denk dat ik ook maar loze leidingen doe. Kan ik later nog kiezen wat ik er doorheen ros :+ Loze is 135 euro hier.
pi_147603196
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:14 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook maar loze leidingen doe. Kan ik later nog kiezen wat ik er doorheen ros :+ Loze is 135 euro hier.
Ja precies die in die extra slaapkamers blijven nog leeg. Maar als er later kinderen zijn is het wel prettig om te hebben.

En geluksvogel.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 15 december 2014 @ 15:53:58 #249
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_147604374
loze leiding kost bij ons 150¤ en wil je hem laten bedraden en afmonteren met wanddoos komt er nog eens 130¤ bij :o
W
Z
E
  maandag 15 december 2014 @ 16:00:54 #250
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147604624
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:53 schreef rebel-angel het volgende:
loze leiding kost bij ons 150¤ en wil je hem laten bedraden en afmonteren met wanddoos komt er nog eens 130¤ bij :o
Tsja, tijd kost geld he? En het materiaal is ook niet gratis.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147605016
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 15:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja precies die in die extra slaapkamers blijven nog leeg. Maar als er later kinderen zijn is het wel prettig om te hebben.

En geluksvogel.
Er zijn nog 2 woningen vrij zag ik op internet. Pak je kans en word mijn buurvrouw! B-)

(Al zijn andere dingen een stuk duurder, maar ach, details, details :+)
  maandag 15 december 2014 @ 16:12:04 #252
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_147605055
tuurlijk, maar sommige bedragen op die meerwerklijst vind ik best belachelijk.
zo staat er bij ons een dakkapel op van 3.20 breed voor ¤ 10.000
die je ook voor ¤ 7000 kan krijgen

en (8> is heel handig dus veel dingen kunnen we zelf doen.
W
Z
E
pi_147605189
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:11 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Er zijn nog 2 woningen vrij zag ik op internet. Pak je kans en word mijn buurvrouw! B-)

(Al zijn andere dingen een stuk duurder, maar ach, details, details :+)
Ik heb al getekend voor ander huis joh :P

Ga ik nu awesome buur party's missen enzo? :'(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147605220
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:53 schreef rebel-angel het volgende:
loze leiding kost bij ons 150¤ en wil je hem laten bedraden en afmonteren met wanddoos komt er nog eens 130¤ bij :o
Nig steeds ¤15,- goedkoper dan bij ons :{w ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147628998
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 16:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb al getekend voor ander huis joh :P

Ga ik nu awesome buur party's missen enzo? :'(
Ja! :6 :+

Gesprek gister was niet zo spannend, eigenlijk wisten we al wat we wilden enzo :+
Vandaag krijgen we als het goed is een offerte/specificatie zodat we die naar de bank kunnen sturen enzo.
pi_147633453
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 09:19 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ja! :6 :+

Gesprek gister was niet zo spannend, eigenlijk wisten we al wat we wilden enzo :+
Vandaag krijgen we als het goed is een offerte/specificatie zodat we die naar de bank kunnen sturen enzo.
Dammned,,..

Wel fijn dat jullie al een gesprek krijgen. Wij mochten het lekker zelf uitzoeken met dat meerwerk :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147634695
Na 2,5 week (zeer ongeduldig en gefrustreerd) wachten ein-de-lijk uitnodiging om weer een aantal huurhuizen te bezichtigen *O*. Weet bijna zeker dat we er een zullen accepteren (voldoen op papier aan alle wensen). Dus ik ben alvast een bank aan het uitzoeken, en de vloer weten we waarschijnlijk ook al :+.

Iemand nog tips waar je betaalbaar laminaat kunt kopen? We hebben ons oog laten vallen op de Golv bruin eiken van Ikea, maar dat is met 13 euro/m2 toch best aan de prijs voor een pas-afgestudeerden budget, dus boven willen we iets 'goedkopers'.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_147634851
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:30 schreef Chicolate het volgende:
Na 2,5 week (zeer ongeduldig en gefrustreerd) wachten ein-de-lijk uitnodiging om weer een aantal huurhuizen te bezichtigen *O*. Weet bijna zeker dat we er een zullen accepteren (voldoen op papier aan alle wensen). Dus ik ben alvast een bank aan het uitzoeken, en de vloer weten we waarschijnlijk ook al :+.

Iemand nog tips waar je betaalbaar laminaat kunt kopen? We hebben ons oog laten vallen op de Golv bruin eiken van Ikea, maar dat is met 13 euro/m2 toch best aan de prijs voor een pas-afgestudeerden budget, dus boven willen we iets 'goedkopers'.
Kwantum heeft vaak wel leuke acties.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147635480
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:30 schreef Chicolate het volgende:
Na 2,5 week (zeer ongeduldig en gefrustreerd) wachten ein-de-lijk uitnodiging om weer een aantal huurhuizen te bezichtigen *O*. Weet bijna zeker dat we er een zullen accepteren (voldoen op papier aan alle wensen). Dus ik ben alvast een bank aan het uitzoeken, en de vloer weten we waarschijnlijk ook al :+.

Iemand nog tips waar je betaalbaar laminaat kunt kopen? We hebben ons oog laten vallen op de Golv bruin eiken van Ikea, maar dat is met 13 euro/m2 toch best aan de prijs voor een pas-afgestudeerden budget, dus boven willen we iets 'goedkopers'.
Karwei. :)
pi_147635612
Hypotheek is sinds gisteren officieel rond *O* meerwerk ook zo goed als, badkamer en toilet moet nog. En de keuken is ook al 'gekocht'. :D
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_147636997
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kwantum heeft vaak wel leuke acties.
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:53 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Karwei. :)
Bedankt, allebei. Ga die sites maar eens doorspitten en ze op het lijstje 'winkels om te bezoeken komend weekend' zetten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_147637221
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]


[..]

Bedankt, allebei. Ga die sites maar eens doorspitten en ze op het lijstje 'winkels om te bezoeken komend weekend' zetten.
Aanstaande zaterdag 25% bij Karwei :)
pi_147637624
Even het topic door zitten neuzen, zelf ook druk bezig met een nieuwbouwwoning maar dan als CPO.
Ik merk nu pas wat het prijsverschil is. Voor een loze leiding moet ik ¤36,36 ex btw betalen.
En verder kan ik kosteloos alles verplaatsen.
Misschien een gratisch tip voor andere mensen die hier meelurken
pi_147638296
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:52 schreef Pascal81 het volgende:
Even het topic door zitten neuzen, zelf ook druk bezig met een nieuwbouwwoning maar dan als CPO.
Ik merk nu pas wat het prijsverschil is. Voor een loze leiding moet ik ¤36,36 ex btw betalen.
En verder kan ik kosteloos alles verplaatsen.
Misschien een gratisch tip voor andere mensen die hier meelurken
Wat is een cpo? O-)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147641041
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat is een cpo? O-)
Ik denk dat het dit is:
quote:
Collectief Particulier Opdrachtgeverschap (afkorting: CPO) betekent dat u samen met een aantal andere mensen een proces aangaat om tot een woningbouwproject te komen.
http://cpostart.nl/proces(...)-opdrachtgeverschap/

Wel een leuk filmpje
pi_147642015
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:35 schreef eltinio het volgende:

[..]

Ik denk dat het dit is:

[..]

http://cpostart.nl/proces(...)-opdrachtgeverschap/

Wel een leuk filmpje
Ah oké klinkt wel leuk idd. Maar heb je idd niks aan bij een project ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147646549
Wat off-topic maar ik wilde dit men hier niet onthouden:

Epische Russen (?) klussen episch.

Wel mooi om te zien hoe zij dat doen, met name de egalisatie van de vloer sprong er uit. Voor mensen die graag klussen is die 20 minuten niet zo heel lang :)
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_147703791
Laminaat gehaald.. *O*

Totaal anders dan ik wilde in eerste instantie :D
pi_147703825
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:20 schreef Stimorol- het volgende:
Laminaat gehaald.. *O*

Totaal anders dan ik wilde in eerste instantie :D
Cool is je huis al opgeleverd? Ik weet de data's van iedereen niet meer :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147704566
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Cool is je huis al opgeleverd? Ik weet de data's van iedereen niet meer :')
Nee. Over een paar weken :) die week wordt het ook geleverd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stimorol- op 18-12-2014 13:51:49 ]
pi_147704829
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:44 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee. Over een paar weken :) die week wordt het ook geleverd.
Oke tof. Nog een oplossing voor je opbergruimte ?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147705470
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:32 schreef hcwp het volgende:
Wat off-topic maar ik wilde dit men hier niet onthouden:

Epische Russen (?) klussen episch.

Wel mooi om te zien hoe zij dat doen, met name de egalisatie van de vloer sprong er uit. Voor mensen die graag klussen is die 20 minuten niet zo heel lang :)
Leuk filmpje ja, snap niet waarom ze wc pot niet in het midden van de toiletruimte hebben geplaatst.
Wat leggen ze eigenlijk onder de vloer? Is dat een soort zandcement mengsel?
pi_147706166
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oke tof. Nog een oplossing voor je opbergruimte ?
Besloten zo te laten :) vaker de trap op en af om dingen op te bergen en een kast voor beneden.
  donderdag 18 december 2014 @ 15:00:23 #274
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147706701
Ik ga morgen mijn eerste huurcontract tekenen *O* *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 18 december 2014 @ 15:04:56 #275
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147706812
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:20 schreef Stimorol- het volgende:
Laminaat gehaald.. *O*

Totaal anders dan ik wilde in eerste instantie :D
Wat is het geworden? :)
pi_147706982
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wat is het geworden? :)
Leenbakker Luxfloor Oak Grey.

Echt op de gok genomen. Wilde uit mijn comfort zone. :')
pi_147707045
Oeps urban grey!
pi_147707858
Drie woningen bezichtigd, twee woningen geaccepteerd, alle papieren opgestuurd. Nu weer wachten en hopen dat we er ook een toegewezen krijgen! *spannend*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_147714266
Afgelopen dinsdag mijn bod geaccepteerd op een rijtjeswoning in Ernhem. Super toffe woning met allesbrander en aparte douche/bad. :9
Hoeft niet zo heel veel te gebeuren, alleen was sauswerk.

Volgende week koopakte tekenen, bouwtechnische keuring en die week erop afspraak met hypotheekadviseur. Wel spannend wat de nieuwe eisen van volgend jaar gaan worden, maar als het goed is moet dat goedkomen :9
pi_147718244
Hypotheekofferte doorgenomen met adviseur, blijk ik volgens de offerte een langlopend krediet te hebben van een paar duizend euri, waar ik niet vanaf weet. :') :?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_147719775
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 20:53 schreef marcodej het volgende:
Hypotheekofferte doorgenomen met adviseur, blijk ik volgens de offerte een langlopend krediet te hebben van een paar duizend euri, waar ik niet vanaf weet. :') :?
Ooit iets op afbetaling gekocht?
pi_147720498
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:27 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ooit iets op afbetaling gekocht?
Niks. Nooit rood gestaan, nooit betalingsachterstanden gehad.

Het blijkt een doorlopend krediet te zijn, dan zou ik toch moeten weten dat ergens iets aan rente staat op te bouwen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 18 december 2014 @ 21:55:31 #283
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_147721167
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:42 schreef marcodej het volgende:

[..]

Niks. Nooit rood gestaan, nooit betalingsachterstanden gehad.

Het blijkt een doorlopend krediet te zijn, dan zou ik toch moeten weten dat ergens iets aan rente staat op te bouwen.
Het hoeft geen openstaand bedrag te zijn.
Het kan ook zijn dat je ooit een krediet hebt gehad en dit hebt afbetaald maar niet opgezegd. Een krediet loopt namelijk door dus je kunt er steeds weer opnieuw uit opnemen als je dat zou willen.
pi_147721539
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:42 schreef marcodej het volgende:

[..]

Niks. Nooit rood gestaan, nooit betalingsachterstanden gehad.

Het blijkt een doorlopend krediet te zijn, dan zou ik toch moeten weten dat ergens iets aan rente staat op te bouwen.
Zoiets weet je over het algemeen. Idd wel
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147721542
Heb je niet gewoon de mogelijkheid om rood te staan op je betaalrekening of een creditcard? Dat rekenen ze ook gewoon als krediet volgens mij.
pi_147733023
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:37 schreef Chicolate het volgende:
Drie woningen bezichtigd, twee woningen geaccepteerd, alle papieren opgestuurd. Nu weer wachten en hopen dat we er ook een toegewezen krijgen! *spannend*
Spannend! Waar (PM?)

Ik heb inmiddels de sleutels van mijn nieuwe huisje. Ook de vloer is al besteld, evenals 2 lampen boven de eettafel :)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_147733064
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:30 schreef Chicolate het volgende:
Na 2,5 week (zeer ongeduldig en gefrustreerd) wachten ein-de-lijk uitnodiging om weer een aantal huurhuizen te bezichtigen *O*. Weet bijna zeker dat we er een zullen accepteren (voldoen op papier aan alle wensen). Dus ik ben alvast een bank aan het uitzoeken, en de vloer weten we waarschijnlijk ook al :+.

Iemand nog tips waar je betaalbaar laminaat kunt kopen? We hebben ons oog laten vallen op de Golv bruin eiken van Ikea, maar dat is met 13 euro/m2 toch best aan de prijs voor een pas-afgestudeerden budget, dus boven willen we iets 'goedkopers'.
Leen Bakker of anders kun je kijken bij Stox (Haarlemmerstraat, bij de Praxis en Leen Bakker).
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_147733198
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 20:53 schreef marcodej het volgende:
Hypotheekofferte doorgenomen met adviseur, blijk ik volgens de offerte een langlopend krediet te hebben van een paar duizend euri, waar ik niet vanaf weet. :') :?
Heb je misschien een creditcard of kan je rood staan op je rekening?
Mijn vriend kon rood staan op zijn rekening en dit werd ook aangegeven in de offerte :P Mijn creditcard niet, omdat het openstaande bedrag altijd in 1 keer geïncasseerd wordt (en dus niet elke maand 50 euro bijvoorbeeld).

Gister hebben mijn vriend en ik trouwens voor het eerst post ontvangen met onze beider namen O+ :+ . Bevestiging van de gezamenlijke rekening :+

[ Bericht 16% gewijzigd door Miezziej op 19-12-2014 10:23:49 ]
pi_147737706
De ING heeft niet goed gekeken en een fout gemaakt. :')

Blij dat ik een adviseur heb.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_147737931
Ah handig :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147740206
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:31 schreef marcodej het volgende:
De ING heeft niet goed gekeken en een fout gemaakt. :')

Blij dat ik een adviseur heb.
Pff lekker handig :')
pi_147740603
Weet iemand nog spannende aanbiedingen voor kliklaminaat en een ondervloer?
Latex mag ook ;(

De bedoeling is om in februari in mijn woning te trekken, dus ik heb nog wel ff.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  vrijdag 19 december 2014 @ 13:56:47 #293
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147740632
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147744100
quote:
De ondervloer Is daar best voordelig!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_147744252
Ik zet die iig bij mijn favorieten,
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147796226
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet iemand nog spannende aanbiedingen voor kliklaminaat en een ondervloer?
Latex mag ook ;(

De bedoeling is om in februari in mijn woning te trekken, dus ik heb nog wel ff.
Ik ben gister bij budgetfloorstore geweest, die hadden best leuke vloeren! Prijzen zijn incl ondervloer en bezorgen. Kregen ook nog een paar 'staaltjes' mee (lees: een complete plank :+ ) om te kijken hoe het staat in het huis en bij de meubels.

We overwegen de site van kano ook nog, maar vind het lastig in te schatten welke kleurtint ze hebben, misschien ga ik hen ook vragen om een 'staaltje' (of 1 pak bestellen en zelf kijken hoe het uitvalt).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_147876880
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:31 schreef marcodej het volgende:
De ING heeft niet goed gekeken en een fout gemaakt. :')

Blij dat ik een adviseur heb.
Nou inderdaad zeg :')

Ik heb vrijdag de brief gehad dat ze uiterlijk eind maart moeten beginnen met de bouw *O*

de rente gaat vanaf 5 januari lopen ;(
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_147876909
Ik ga binnenkort eens bij handyfloor kijken, die schijnen ook wel leuke dingen met de prijs te doen.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_147877221
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:45 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Nou inderdaad zeg :')

Ik heb vrijdag de brief gehad dat ze uiterlijk eind maart moeten beginnen met de bouw *O*

de rente gaat vanaf 5 januari lopen ;(

Jullie passeren al een tijd voordat ze gaan bouwen?

Ik zou kijken of dat op te schuiven is anders betaal je twee maanden voor niks in feite,
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147877257
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jullie passeren al een tijd voordat ze gaan bouwen?

Ik zou kijken of dat op te schuiven is anders betaal je twee maanden voor niks in feite,
Naja misschien beginnen ze eerder, ontbindende voorwaarde is dat ze uiterlijk 3 maanden na de 'hoera-brief' moeten gaan bouwen.

We gaan in een hofje wonen en aan de overkant zijn ze al begonnen, dus ik verwacht dat ze na de kerstvakantie al wel een begin maken.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_147877320
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:57 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Naja misschien beginnen ze eerder, ontbindende voorwaarde is dat ze uiterlijk 3 maanden na de 'hoera-brief' moeten gaan bouwen.

We gaan in een hofje wonen en aan de overkant zijn ze al begonnen, dus ik verwacht dat ze na de kerstvakantie al wel een begin maken.
Oke tof ^O^

Ik hoop dat het een zachte winter blijft zodat ze kunnen blijven bouwen :)
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')