abonnement Unibet Coolblue
pi_147643648
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 01:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Voor ¤75,- heb je fok! op haar helm. Lijkt me een meer realistisch doel.
Tevens goede reclame voor het forum ^O^
Die 75 Euro wil ik zelf wel doneren. Zolang het anoniem kan.
Overigens gaat het om het Jeugd-WK, dus ik vrees dat daar niet heel veel publiciteit te halen valt.
pi_147644678
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Die 75 Euro wil ik zelf wel doneren. Zolang het anoniem kan.
Overigens gaat het om het Jeugd-WK, dus ik vrees dat daar niet heel veel publiciteit te halen valt.
Stuur Danny een pm-etje. Hij zal vast blij zijn met de publiciteit en zelf ook wel wat willen inleggen.
En het is maar een jeugd-WK ja. Maar hoe tof is het om als Kimberley head first zo'n baan afraast om dan fok! op haar helm te zien. _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_147645271
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Stuur Danny een pm-etje. Hij zal vast blij zijn met de publiciteit en zelf ook wel wat willen inleggen.
En het is maar een jeugd-WK ja. Maar hoe tof is het om als Kimberley head first zo'n baan afraast om dan fok! op haar helm te zien. _O-
True, dat is wel erg leuk natuurlijk....als er beelden van zijn. :P
Die head first plek kost 1500 Euro....voor die 75 Euro moet je maar afwachten waar het komt (achterkant/zijkant helm?). Op zich geen bezwaar allemaal, want fun, dus wil ik wel betalen.

Leuk FOK! Sport logo erop en gaan. Heywoodu moet Kimberley hier toch maar eens heen proberen te lokken.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 december 2014 @ 18:56:49 #54
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_147645437
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Die 75 Euro wil ik zelf wel doneren. Zolang het anoniem kan.
Overigens gaat het om het Jeugd-WK, dus ik vrees dat daar niet heel veel publiciteit te halen valt.
Je kunt gewoon "anoniem doneren" aanvinken :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 december 2014 @ 18:59:07 #55
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_147645501
We kunnen ook gewoon met spandoek enzo naar Altenberg.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147645715
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef heywoodu het volgende:

Je kunt gewoon "anoniem doneren" aanvinken :Y
Ben even de Algemene Voorwaarden aan het doorlezen.
Als je anoniem doneert kan er dan nog wel FOK! op de helm komen te staan?
pi_147645831
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ben even de Algemene Voorwaarden aan het doorlezen.
Als je anoniem doneert kan er dan nog wel FOK! op de helm komen te staan?
Nee. Daarom moet je Danny ook een pm sturen. Maak jij het geld over aan fok! en Danny doneert dat vervolgens aan wijzijnsport.nl
Inclusief logo en/of naam die op de helm kan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_147645920
Hier word ik dus niet vrolijk van:

quote:
Supporter: iedere rechtspersoon of natuurlijke persoon (die ten minste 18 jaar is) die zich
heeft geregistreerd op de Site, daarmee deze Algemene Voorwaarden Wij zijn Sport heeft
aanvaard eneen Donatie doet in een Project.
quote:
De Sportondernemer en de Supporter zijn gehoudenop verzoek vanWzS
de volgendeinformatie te verstrekken:Indien een rechtspersoon:
a. kopie uittreksel Kamer van Koophandel (niet ouder dan 3 maanden), en
b. kopie identiteitsbewijs van een of meerdere tekeningsbevoegden, afhankelijk van de vermelding op het uittreksel (bij ‘zelfstandig tekeningsbevoegd’: 1 identiteitsbewijs, bij ‘gezamenlijk bevoegd met andere bestuurder(s)’: 2identiteitsbewijzen).
Indien een natuurlijke persoon: a. kopie geldig legitimatiebewijs (paspoort of verblijfsvergunning, géén rijbewijs) + kopie bankafschrift met woonadres.
Hoezo anoniem blijven? :?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 december 2014 @ 19:17:01 #59
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_147646075
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee. Daarom moet je Danny ook een pm sturen. Maak jij het geld over aan fok! en Danny doneert dat vervolgens aan wijzijnsport.nl
Inclusief logo en/of naam die op de helm kan.
Dat is dan de beste optie denk ik ja. En anders wil ik ook wel onder mijn naam doneren, heb er niet zoveel moeite mee eigenlijk (maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel hebben).

Maar om FOK! erop te krijgen zal via Danny waarschijnlijk het handigst zijn.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147646081
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Nee. Daarom moet je Danny ook een pm sturen. Maak jij het geld over aan fok! en Danny doneert dat vervolgens aan wijzijnsport.nl
Inclusief logo en/of naam die op de helm kan.
Ow op die manier. Dat is idd wel een optie ja.
Mss straks even een lokquote maken, want hij zal ongetwijfeld tig PM's per dag krijgen.
pi_147646337
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:17 schreef heywoodu het volgende:
Maar om FOK! erop te krijgen zal via Danny waarschijnlijk het handigst zijn.
Is er een SPT-mod die dit idee eventueel mee naar achteren kan nemen en het daar voor kan leggen?

Kan me voorstellen dat Danny het retedruk heeft en niet zit te wachten op allerlei werk wat daar eventueel uit voortvloeit, ondanks dat wij het een leuk idee vinden. Het blijft natuurlijk reclame in de marge en ik heb geen idee hoeveel tijd/moeite Danny/FOK! daarin wil steken als alles via hem/hun moet lopen.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 december 2014 @ 19:33:03 #62
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_147646553
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:24 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Is er een SPT-mod die dit idee eventueel mee naar achteren kan nemen en het daar voor kan leggen?

Kan me voorstellen dat Danny het retedruk heeft en niet zit te wachten op allerlei werk wat daar eventueel uit voortvloeit, ondanks dat wij het een leuk idee vinden. Het blijft natuurlijk reclame in de marge en ik heb geen idee hoeveel tijd/moeite Danny/FOK! daarin wil steken als alles via hem/hun moet lopen.
Misschien is het dan handig om eerst even te peilen hoeveel interesse er hier is om mee te doen? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147646809
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:33 schreef heywoodu het volgende:

Misschien is het dan handig om eerst even te peilen hoeveel interesse er hier is om mee te doen? :P
Ga je gang!
Dat 75 euro idee van voetbalmanager vond ik wel aardig, maar als je een ander target hebt ook pirma offcourse.
Zolang ik maar anoniem geld over kan maken. Desnoods in een envelop. :P
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 december 2014 @ 19:56:04 #64
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_147647437
Met ¤75 kunnen we "FOK!" op haar helm krijgen tijdens het WK junioren, met ¤1000 kunnen we een logo op haar slee krijgen en met ¤1500 op de bovenkant van haar helm (die tijdens een afdaling dus naar voren wijst en prominent in beeld is).

Ik snap ook wel dat de kans op ¤1000 binnen dit forum wel heel erg klein is. Ik ben echter wel benieuwd of er mensen zijn die mee willen helpen om een Nederlandse in een in Nederland erg kleine sport richting de top te krijgen.

Alles over haar campagne staat verder hier (inclusief informatie over doneren en tegenprestaties), en dit is ons interview met Bos:
Interview met skeletonster Bos: Op naar olympisch goud

En over het anonieme doneren: Dat kan via WijZijnSport, maar zoals hierboven te lezen valt bestaat dan de kans dat ze jou om persoonsinformatie vragen. Het valt vast ook wel te regelen dat 1 centrale persoon hier (of dat nou vanuit FOK! zelf komt of dat bijvoorbeeld ik dat doe) eventuele donaties bij elkaar brengt als in 1 keer doneert (als er dus enige interesse is).

Poll: Hoeveel zou je maximaal bijdragen voor Kimberley Bos?
¤5
¤10
¤20
¤30
¤50
¤75
¤100
Anders, namelijk..
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

¤0 heb ik uiteraard niet toegevoegd, want als je niet mee wilt doen heeft het ook geen zin om überhaupt iets aan te klikken :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147647630
quote:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen

Poll: Hoeveel zou je maximaal bijdragen voor Kimberley Bos?
Je hebt gestemd op: ¤75
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 december 2014 @ 20:02:06 #66
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_147647696
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef Kingstown het volgende:

[..]

^O^

Dit topic gaat zich bijna ontwikkelen in een fantopic zo oO/
Als er nog wat mensen mee willen doen (al is het met een euro) ga ik haar toch echt maar eens op dit topic wijzen :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 december 2014 @ 23:59:33 #67
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_147659105
Ter illustratie, hier zou dus het FOK!-logo tussen kunnen staan:



Skeletonhelmen _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147685385
Ik wil best wat doneren, leuk!
Maar om mee te betalen om FOK! op de helm te krijgen gaat me wel wat ver. Mag Danny lekker zelf betalen :P
Iets anders leuks met z'n allen hier zou ik wel leuk vinden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 december 2014 @ 23:54:23 #69
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_147692757
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik wil best wat doneren, leuk!
Maar om mee te betalen om FOK! op de helm te krijgen gaat me wel wat ver. Mag Danny lekker zelf betalen :P
Iets anders leuks met z'n allen hier zou ik wel leuk vinden.
Ja dat snap ik :P

Sowieso was dat ook alleen maar mogelijk als er ¤1500 opgehaald werd en dat zie ik nou niet echt gebeuren :+

Maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn inderdaad. Misschien een gek idee, maar wellicht zou het lukken om, als we meerdere keren ¤75 bij elkaar krijgen, een tekst als "naam" op te geven. Geen idee wat precies, het is maar een idee :P

Voor alles wat eventueel gezamenlijk gedaan wordt geldt wel hetzelfde: Het zou handig zijn om een indicatie te hebben van hoeveel we bij elkaar kunnen krijgen (vandaar de poll hier een paar posts boven).

En als je dat allemaal niks lijkt is gewoon namens jezelf doneren natuurlijk net zo goed, want uiteindelijk draait het erom dat ze genoeg geld bij elkaar krijgt om naar het WK junioren te kunnen *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2014 @ 00:30:30 #70
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_147694077
Kijk gewoon hoeveel geld je als groepje bij elkaar zou kunnen harken om als groepje fans van FOK! aan kan bieden. En dan laat je gewoon een hartje of wat geks op dr helm zetten voor dat geld. Kimberley zal het vast hartstikke leuk vinden als er vanuit hier wat ontstaat en ze is blij met elke bijdrage. En de fans hier weten dan dat het van hun is. Je kan zelfs nog voor de grap vragen of ze als tegenprestatie even langskomt hier.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Trouwste user 2022 donderdag 18 december 2014 @ 03:13:05 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_147696337
:D

Heb er geen stuiver voor over. Wel leuk om te volgen. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_147699908
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 03:13 schreef tong80 het volgende:
:D

Heb er geen stuiver voor over. Wel leuk om te volgen. :)

:P
Zonder donaties valt er weinig te volgen, want dan kan Kimberley dus niet meedoen met het WK.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Trouwste user 2022 donderdag 18 december 2014 @ 10:45:44 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_147699942
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zonder donaties valt er weinig te volgen, want dan kan Kimberley dus niet meedoen met het WK.
Da's dan jammer. Andere sport kiezen lijkt me.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 december 2014 @ 12:08:20 #74
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_147702000
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 00:30 schreef rubbereend het volgende:
Kijk gewoon hoeveel geld je als groepje bij elkaar zou kunnen harken om als groepje fans van FOK! aan kan bieden. En dan laat je gewoon een hartje of wat geks op dr helm zetten voor dat geld. Kimberley zal het vast hartstikke leuk vinden als er vanuit hier wat ontstaat en ze is blij met elke bijdrage. En de fans hier weten dan dat het van hun is. Je kan zelfs nog voor de grap vragen of ze als tegenprestatie even langskomt hier.
Dat is ook een beetje de hoofdgedachte eigenlijk, kijken hoeveel er bij elkaar gelegd kan worden. Wat er verder als tegenprestatie tegenover staat maakt niet veel uit, als het geld uiteindelijk maar bij Kimberley terechtkomt zodat ze naar Altenberg kan.

Laten we wel zijn, ze heeft zelfs al het podium gehaald in de Europa Cup en daar doen echt niet totaal andere mensen aan mee dan aan het WK junioren. Als ze daar aan de start verschijnt denk ik dat de kans op de top-8 heel reeėl is en dat kan vervolgens het balletje voor haar weer verder laten rollen (denk aan kleine lokale bedrijfjes die wel wat willen helpen etc).

Helaas denk ik dat het mij net niet gaat lukken om in januari nog een trip te maken, maar anders leek het me wel gaaf om anderhalve week naar St Moritz te gaan :P
Daar is eerst de Europa Cup skeleton (met Kimberley) en bobslee, en gelijk daarna de World Cups, en dan ook nog eens op de 'thuisbaan' van de internationale skeleton- en bobsleesport.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2014 @ 12:09:49 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_147702045
Misschien even handig als iedereen even zegt wat hij daadwerkelijk over wil maken ipv een poll, dan kunnen we het concreet maken :P

ik wil wel een tientje meelappen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')