abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_147063383

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
WhoSampled
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB, willem888 & MissLuna voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
  maandag 1 december 2014 @ 20:46:38 #2
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_147198719
Ik zoek een nummer van De Regâhs uit Den Haag, het is een (sinterklaas)versie van
Hij is hier te beluisteren vanaf 32:30: http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2014-12-01/05:00

Heeft iemand een youtubelink oid?


Ah, ik heb hem al :X Iemand een niet-live versie?

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_147201554
Kent iemand het nummer dat in deze intro te horen is?

pi_147221579
Hallo mensen!

Ik zoek een nummer die begint met piano, het gaat ongeveer zo:

http://vocaroo.com/

Daarna volgt nog wat sneller gepingel maar ik kan niet op de juiste toonhoogte komen. Er wordt volgens mij ook later in het liedje wel gezongen. Ik weet dat deze info een beetje karig is maar misschien denkt iemand: 'o dat is dat nummer!'

Edit: http://vocaroo.com/delete/s1oVD9eAYvmX/a55e0e4dec325903

Het is wel een stuk hoger dan dat ik heb geneuried trouwens.

edit 2: Bedankt voor het zoeken ik heb het nummer inmiddels zelf gevonden het was een cover:


[ Bericht 20% gewijzigd door KolonelBroodje op 02-12-2014 16:49:15 ]
pi_147221710
-dubbel-
pi_147257639
Hoe heet het nummer dat door deze hele video heen afspeelt?

pi_147257871
Wat is het achtergrond nummer in deze video?
https://www.facebook.com/video.php?v=842321452484829

Eeuwige dank!
pi_147258809
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef Rollo het volgende:
Wat is het achtergrond nummer in deze video?
https://www.facebook.com/video.php?v=842321452484829

Eeuwige dank!
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_147270265
Thanks BabeWatcher!!
pi_147282463
Langzaam nummer van een jaar of 3/4 terug, NL band (of singer songwriter met begeleidende band), tekst in een couplet iets als 'Stone - by stone ... stoo oh oh one'

Nog een redelijk hit geworden in NL voor zo'n onbekende naam, kwam een beetje uit de VPRO/Excelsior hoek zoiets. Kan er bij god niet meer opkomen.

-edit
inmiddels toch gevonden via Pinkpoplijsten
Dazzled Kid - Embrace zocht ik.

[ Bericht 7% gewijzigd door Modus op 04-12-2014 17:31:57 ]
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 17:31:46 #11
21636 Feestkabouter
pi_147283558
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:49 schreef Modus het volgende:
Langzaam nummer van een jaar of 3/4 terug, NL band (of singer songwriter met begeleidende band), tekst in een couplet iets als 'Stone - by stone ... stoo oh oh one'

Nog een redelijk hit geworden in NL voor zo'n onbekende naam, kwam een beetje uit de VPRO/Excelsior hoek zoiets. Kan er bij god niet meer opkomen.
zangeres?
Elske de Wall?
pi_147283578
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:31 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

zangeres?
Elske de Wall?
zie edit
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:42:52 #13
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_147309708
Ik zoek een nummer dat gemaakt is door bekende Nederlanders, volgens mij een versie van "we are the world. Hier is later een parodie van gemaakt.
pi_147309869
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:42 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer dat gemaakt is door bekende Nederlanders, volgens mij een versie van "we are the world. Hier is later een parodie van gemaakt.
'Bn'ers voor bnn - Wij gaan voor C (1997)' bekijken op YouTube
Bn'ers voor bnn - Wij gaan voor C (1997):
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:52:04 #15
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147309950
Hoi,

De sample van sting:

is gebruikt in

maar volgens mij ook in een nederlands liedje. Ik dacht altijd 'het land van', maar dat blijkt niet zo te zijn. Weet iemand in welk liedje wel? of vergis ik me gewoon?
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_147310037
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:52 schreef droommoord het volgende:
Hoi,

De sample van sting:

is gebruikt in

maar volgens mij ook in een nederlands liedje. Ik dacht altijd 'het land van', maar dat blijkt niet zo te zijn. Weet iemand in welk liedje wel? of vergis ik me gewoon?
Sample weet ik niet, maar het lijkt wel wat op Voorbij van Paul de Leeuw, misschien heb je die in je hoofd?
pi_147310060
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:52 schreef droommoord het volgende:
Hoi,

De sample van sting:

is gebruikt in

maar volgens mij ook in een nederlands liedje. Ik dacht altijd 'het land van', maar dat blijkt niet zo te zijn. Weet iemand in welk liedje wel? of vergis ik me gewoon?
Volgens http://en.wikipedia.org/w(...)Shape_of_My_Heart.22:
Some live renditions of the 2001 song "Je Moest Waarschijnlijk Gaan" by Brainpower
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 5 december 2014 @ 16:09:24 #18
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147310416
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Sample weet ik niet, maar het lijkt wel wat op Voorbij van Paul de Leeuw, misschien heb je die in je hoofd?
Nee, die bedoel ik niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:56 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Volgens http://en.wikipedia.org/w(...)Shape_of_My_Heart.22:
Some live renditions of the 2001 song "Je Moest Waarschijnlijk Gaan" by Brainpower
Had deze ook al gevonden vie whosampled, bedoelde ik ook niet. Dit liedje is wel ontzettend raak zeg, prachtig hoe brain hier al zijn gevoel weergeeft, sample past er ook perfect bij.

Ik denk dat ik mij gewoon vergist heb ofzo, dat ik een vreemde connectie heb gemaakt met iets heel anders. De sample was namelijk in mijn gedachten gebruikt in een erg bekend liedje van ali b, lange frans of marco borsato ofzo. Maar dan had ik hem waarschijnlijk nu al wel gevonden :(
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_147316096
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:09 schreef droommoord het volgende:

[..]

Nee, die bedoel ik niet.

[..]

Had deze ook al gevonden vie whosampled, bedoelde ik ook niet. Dit liedje is wel ontzettend raak zeg, prachtig hoe brain hier al zijn gevoel weergeeft, sample past er ook perfect bij.

Ik denk dat ik mij gewoon vergist heb ofzo, dat ik een vreemde connectie heb gemaakt met iets heel anders. De sample was namelijk in mijn gedachten gebruikt in een erg bekend liedje van ali b, lange frans of marco borsato ofzo. Maar dan had ik hem waarschijnlijk nu al wel gevonden :(
Of Craig David of the Sugababes :)
nee, jij dan!
  vrijdag 5 december 2014 @ 20:01:48 #20
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147316357
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 19:54 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Of Craig David of the Sugababes :)
het was echt nederlands :(
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_147316932
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 20:01 schreef droommoord het volgende:

[..]

het was echt nederlands :(
Dat deuntje heeft wel wat weg van de gitaarpartij in dit nummer maar dat is toch echt een eigen compositie:
pi_147317710
Nog een nummer dat ik niet weet.
Er kwam tijdens het refrein volgens mij een mondharmonica aan te pas.
Ik weet eigenlijk geen tekst van het nummer, maar het is wel redelijk bekend, en het is een redelijk rustig nummer. iemand ? :)

Edit: inmiddels al gevonden

[ Bericht 37% gewijzigd door terrastegel op 05-12-2014 22:06:18 ]
  vrijdag 5 december 2014 @ 22:25:10 #23
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147321764
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 20:21 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat deuntje heeft wel wat weg van de gitaarpartij in dit nummer maar dat is toch echt een eigen compositie:
hmm nee het is toch echt nederlands.

Ik denk nu toch echt dat ik de link heb gelegd met Het land van, ik zou zo kunnen beginnen met die verse als ik shape of my heart hoor.
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
  vrijdag 5 december 2014 @ 23:00:27 #24
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_147323342
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:25 schreef droommoord het volgende:

[..]

hmm nee het is toch echt nederlands.

Ik denk nu toch echt dat ik de link heb gelegd met Het land van, ik zou zo kunnen beginnen met die verse als ik shape of my heart hoor.
De piano intro van Het Land Van heeft inderdaad wel iets weg van Shape Of My Heart, dus ik snap de verwarring wel.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_147344502
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:34 schreef Femke1970 het volgende:
Wie weet welke synthesizer muziek er wordt gespeeld vanaf (ongeveer) de 45e minuut in het volgende fragment van Kunstuur, NPO 1, zondag 30 november? Het ging om net evenement Turn the lights on in Amsterdam, november 2014.

http://www.npo.nl/kunstuur/30-11-2014/AT_2023040
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_147345454
Op 43:08, een held als je hem weet. Weet geen eens zeker of het een echt nummer is.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_147351595
Ik zoek een liedje dat ik net in de kroeg hoorde (stond te pissen en had geen Shazam in de buurt), en ook al eens eerder had gehoord bij iemand thuis. Het is lastig om uit te leggen, maar een poging:

Om te beginnen het genre, dat is een beetje deephouse. Het is een soort lange remix met een voortdurende beat en een tekst/refrein die regelmatig terugkomt. Er zit veel tempo in het nummer.

Het refrein kan ik niet verstaan, maar het is in het Engels en als ik het fonetisch vertaal naar zinnen, dan luidt het ongeveer als volgt: Send it on the chest, ja, send it on the chest ja, send it.... send it... En dan herhaalt die tekst zich weer een aantal keer, gevolgd door muziek zonder tekst.

Wat er ook in te verstaan is: 'send across the chest' of 'send it off the cash' of 'spend it on the test' of iets dergelijks.

De stem die het zingt is een mannenstem. Google brengt me niet verder... Iemand?
pi_147354343
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 01:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een liedje dat ik net in de kroeg hoorde (stond te pissen en had geen Shazam in de buurt), en ook al eens eerder had gehoord bij iemand thuis. Het is lastig om uit te leggen, maar een poging:

Om te beginnen het genre, dat is een beetje deephouse. Het is een soort lange remix met een voortdurende beat en een tekst/refrein die regelmatig terugkomt. Er zit veel tempo in het nummer.

Het refrein kan ik niet verstaan, maar het is in het Engels en als ik het fonetisch vertaal naar zinnen, dan luidt het ongeveer als volgt: Send it on the chest, ja, send it on the chest ja, send it.... send it... En dan herhaalt die tekst zich weer een aantal keer, gevolgd door muziek zonder tekst.

Wat er ook in te verstaan is: 'send across the chest' of 'send it off the cash' of 'spend it on the test' of iets dergelijks.

De stem die het zingt is een mannenstem. Google brengt me niet verder... Iemand?

Ik moest hieraan denken...
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_147354407
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Op 43:08, een held als je hem weet. Weet geen eens zeker of het een echt nummer is.
Band of brothers! Hulde aan deze mannen wat dit echt meegemaakt hebben! :) ook zeer goed verfilmt. Veruit de beste serie Die ik ooit gezien heb!

Ontopic: ik dacht ergens gelezen te hebben dat band of brothers veel van hun muziek in de serie zelf geschreven zouden hebben. Ik ben hier niet zeker van
pi_147354550
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 10:59 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Band of brothers! Hulde aan deze mannen wat dit echt meegemaakt hebben! :) ook zeer goed verfilmt. Veruit de beste serie Die ik ooit gezien heb!

Ontopic: ik dacht ergens gelezen te hebben dat band of brothers veel van hun muziek in de serie zelf geschreven zouden hebben. Ik ben hier niet zeker van
Ja klopt, maar dit is de documentaire gemaakt naast band of Brothers, had dus gehoopt dat dat niet zo was.

Offtopic: ja zeer goede mini-serie. The pacific trouwens ook.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_147356069
Ik zoek het nummer uit de nieuwe Nederlandse KFC reclame, kan iemand mij hier bij helpen. Heb hem 1 x gezien toen ik Veronica aan het kijken was, daarna niet meer.
pi_147357603
quote:
Bedankt voor het zoeken. Het is helaas niet deze. Het nummer dat ik zoek heeft een minder 'vervormde' stem en de tekst wordt wat langzamer / langgerekter uitgesproken.

Qua genre/stijl benadert het het wel, al zou ik zeggen dat de beats nog iets 'rustiger' gaan. Lastig om uit te leggen ;(
pi_147391481

Vanaf 1:44 doet me denken aan een oud(er) nummer, maar ik heb geen idee welk nummer. Iemand die me verder kan helpen?
hey ik ben tim
pi_147392281
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef tim-elzinga het volgende:

Vanaf 1:44 doet me denken aan een oud(er) nummer, maar ik heb geen idee welk nummer. Iemand die me verder kan helpen?
Bedoel je het deuntje of het gezing ?
pi_147393534
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 15:27 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Bedoel je het deuntje of het gezing ?
De zang
hey ik ben tim
pi_147401603
Heb afgelopen weekend een clip meerdere malen gezien op het TMF kanaal (Belgie). Hier is een Chinees meisje te zien op een fiets die dan aan het zingen is. Denk wel dat het een top 40 nummer is maar kon het niet vinden in de huidige lijst. Iemand een idee?
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:43:53 #37
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_147425669
Ik zoek een melancholisch piano melodietje wat vroeger werd gebruikt in een Nederlandse reclame. De muziek doet me heel erg denken aan amelie poulain. Volgens mij was het van het merk unox of een ander echt authentiek Hollands merk.
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:42:40 #38
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_147428999
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:43 schreef peterkailey het volgende:
Ik zoek een melancholisch piano melodietje wat vroeger werd gebruikt in een Nederlandse reclame. De muziek doet me heel erg denken aan amelie poulain. Volgens mij was het van het merk unox of een ander echt authentiek Hollands merk.
Kan ook zijn dat het douwe egberts was
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:55:27 #39
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_147429355
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:55 schreef Harveo het volgende:
Heb afgelopen weekend een clip meerdere malen gezien op het TMF kanaal (Belgie). Hier is een Chinees meisje te zien op een fiets die dan aan het zingen is. Denk wel dat het een top 40 nummer is maar kon het niet vinden in de huidige lijst. Iemand een idee?
deze misschien?
  Boks-Chick dinsdag 9 december 2014 @ 20:03:22 #40
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_147431733
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef tim-elzinga het volgende:

Vanaf 1:44 doet me denken aan een oud(er) nummer, maar ik heb geen idee welk nummer. Iemand die me verder kan helpen?
:o Ik ben exact naar hetzelfde op zoek!
Het klinkt zo bekend, maar heb echt totaal geen ide!
lolwut
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:21:18 #41
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_147432372
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef tim-elzinga het volgende:

Vanaf 1:44 doet me denken aan een oud(er) nummer, maar ik heb geen idee welk nummer. Iemand die me verder kan helpen?
Nirvana-smells like teen spirit?
pi_147435408
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef tim-elzinga het volgende:

Vanaf 1:44 doet me denken aan een oud(er) nummer, maar ik heb geen idee welk nummer. Iemand die me verder kan helpen?
Deze misschien?
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_147440995
Ik zoek een nummer dat ik een tijdje geleden op de radio en in de sportschool hoorde. Het refrein is iets met ey oh ey oh ey oh ey oh. Het is een uptempo elektro achtig dance nummer. Stem leek op van Sean Kingston maar hij is het volgens mij niet.
  woensdag 10 december 2014 @ 00:01:43 #45
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_147441127
Ik zoek een nummer gezongen door een vrouw, klinkt een beetje als de Poppies (wel een enkele stem als ik me niet vergis). Lijkt een wat oudere band. In het refrein wordt er "Who I aaaaaaaaam" gezongen met de "am" vrij hoog en lang uitgerekt. Het klinkt zoals aangegeven wat ouder, zo rond de jaren 80 misschien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Quotidien op 10-12-2014 00:33:27 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 10 december 2014 @ 00:02:30 #46
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_147441149
quote:
Het stukje klinkt bij mij ook wel wat bekend. Ik heb het idee dat het van een Maroon 5 nummer komt, of een vergelijkbaar klinkende band. Helaas luister ik te weinig actuele muziek om namen te kennen :(
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_147444845
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:21 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Nirvana-smells like teen spirit?
Huh :p? Nee. Die link kan ik eerlijk gezegd ook niet leggen.
quote:
Nope, toch bedankt voor het meedenken!

quote:
19s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:03 schreef BrandX het volgende:

[..]

:o Ik ben exact naar hetzelfde op zoek!
Het klinkt zo bekend, maar heb echt totaal geen ide!
Haha, toevallig. Hopelijk komen we het binnenkort te weten.
hey ik ben tim
  woensdag 10 december 2014 @ 10:51:25 #48
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_147446805
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 00:01 schreef Quotidien het volgende:
Ik zoek een nummer gezongen door een vrouw, klinkt een beetje als de Poppies (wel een enkele stem als ik me niet vergis). Lijkt een wat oudere band. In het refrein wordt er "Who I aaaaaaaaam" gezongen met de "am" vrij hoog en lang uitgerekt. Het klinkt zoals aangegeven wat ouder, zo rond de jaren 80 misschien.
Gewaagde gok:
  woensdag 10 december 2014 @ 12:55:10 #49
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_147450147
quote:
Dit was 'm inderdaad, ik had hem inmiddels gevonden. Bedankt. :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_147462601
hier ben ik weer :D

Het is een rustig nummer tot het refrein komt.
Dan wordt het opeens heel snel, een beetje hardstyle achtig, maar toch ook niet helemaal.
Volgens mij ook niet echt heel oud nummer?
In het refrein wordt trouwens niet gezongen.
Wie o Wie ? :)
pi_147462948
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 19:54 schreef terrastegel het volgende:
hier ben ik weer :D

Het is een rustig nummer tot het refrein komt.
Dan wordt het opeens heel snel, een beetje hardstyle achtig, maar toch ook niet helemaal.
Volgens mij ook niet echt heel oud nummer?
In het refrein wordt trouwens niet gezongen.
Wie o Wie ? :)
Gokje:
Hardwell - Young Again
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_147463007
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Gokje:
Hardwell - Young Again
Nee die is het niet, maar goed nummer wel ^O^
  woensdag 10 december 2014 @ 20:58:45 #53
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_147465037
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:55 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dit was 'm inderdaad, ik had hem inmiddels gevonden. Bedankt. :)
Mooie vrouw ook! ;)
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  donderdag 11 december 2014 @ 00:01:16 #54
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_147472383
quote:
6s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Mooie vrouw ook! ;)
Je kan niet ontkennen dat het net een vrouw is. Ik vind het nog steeds abnormaal dat een man zo'n stem heeft. :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 11 december 2014 @ 09:00:09 #55
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_147475367
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 00:01 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Je kan niet ontkennen dat het net een vrouw is. Ik vind het nog steeds abnormaal dat een man zo'n stem heeft. :P
Je hebt een punt :)
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:15:55 #56
104160 Nihil
stelt niks voor
pi_147485595
Ik ben op zoek naar de zangeres van een nummer dat ik eens hoorde. Het is een satirisch nummer op de melodie van de Radetskymars van Straus waarin de volgende tekst grappen zitten:

I'm a whore... I'm a whore... I'm a horse rider

I wanna fuck... I wanna fuck... I wanna fuchsia

I'm a cunt.. I'm a cunt... I'm a countrygirl

Volgens mij zijn er nog meer van dit soort woordgrappen.
pi_147500126
Ik zoek een nederlandstalig (volgens mij een akoestisch) nummer, gezongen door een vrouw, met zoiets als tekst: buiten wordt het langzaam al licht, en ik kan niet slapen.
Iemand die toevallig weet wat ik bedoel? :)

Edit: al gevonden, bedoelde eefje de visser - hartslag

[ Bericht 9% gewijzigd door slangpie op 11-12-2014 23:12:03 ]
nerovetsrethca
  † In Memoriam † vrijdag 12 december 2014 @ 16:22:22 #58
137949 Disana
pi_147518208
Wie kan mij vertellen hoe deze muziek heet?

  vrijdag 12 december 2014 @ 16:31:15 #59
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_147518461
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:22 schreef Disana het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe deze muziek heet?

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  † In Memoriam † vrijdag 12 december 2014 @ 16:38:37 #60
137949 Disana
  vrijdag 12 december 2014 @ 22:34:26 #61
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_147530712
Ik zoek de naam/artiest van een redelijk oud dance nr (rond 2004, 2005?) daarvan hoorde ik laatst een remix.
deze melodie ongeveer <- link openen en druk op play

btw dat is misschien goede site voor in de OP, http://www.musipedia.org/js_piano.html -> maak melodie, klik "search musipedia", en dan "edit query" om een link naar melodie te krijgen
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  † In Memoriam † vrijdag 12 december 2014 @ 23:32:25 #62
21636 Feestkabouter
pi_147532747
ik herken hem (met moeite).
iets met just can't stop playing with myself of zoiets.....

gevonden:
  zaterdag 13 december 2014 @ 01:54:12 #63
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_147535537
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:32 schreef Feestkabouter het volgende:
Dr. Kucho! & Gregor Salto - Can't Stop Playing (Oliver Heldens & Gregor Salto Remix)
inderdaad dat was em :D bedankt. De remix die ik hoorde kan ik niet op YouTube vinden, maar klonk een beetje zoals het begin hiervan:
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_147560069
Respect als je dit nummer weet te raden, wellicht een onmogelijke opgave.

Betreft een track uit de jaren 80.
Clip kan ik me vaag herinneren, was zelf een jaartje of 4.

Een wetenschapper die met een groot apparaat regen en onweer probeert te creëren op een heuvel. Wanneer hij gearresteerd wordt door politie? Weet het niet zeker, rent zijn dochter de heuvel op en zet het apparaat aan die vervolgens voor regen zorgt. De wetenschapper zat ondertussen al in de auto van de Politie en was zo gelukkig en blij dat regendruppels uit de hemel kwamen vallen.

Wie herkend deze clip? Dan moet je uniek zijn als je dit weet te raden. Serieus, als het mogelijk was had ik je een vergoeding gegeven:)
Geen sig.
  zondag 14 december 2014 @ 00:58:32 #65
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_147560217
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 00:53 schreef Knudde het volgende:
Respect als je dit nummer weet te raden, wellicht een onmogelijke opgave.

Betreft een track uit de jaren 80.
Clip kan ik me vaag herinneren, was zelf een jaartje of 4.

Een wetenschapper die met een groot apparaat regen en onweer probeert te creëren op een heuvel. Wanneer hij gearresteerd wordt door politie? Weet het niet zeker, rent zijn dochter de heuvel op en zet het apparaat aan die vervolgens voor regen zorgt. De wetenschapper zat ondertussen al in de auto van de Politie en was zo gelukkig en blij dat regendruppels uit de hemel kwamen vallen.

Wie herkend deze clip? Dan moet je uniek zijn als je dit weet te raden. Serieus, als het mogelijk was had ik je een vergoeding gegeven:)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_147560479
donroyco accepteert credit card, cheque en PayPall.
pi_147561870
quote:
Ik beluister nu dit nummer al voor de 4de keer. Ik ben je zo dankbaar kameraad. Werkelijk waar, een heerlijk nummer en vond hem zo mooi toen ik hem voor het eerst hoorde op mijn 4 jarige leeftijd en ben nu 30+. Heb het zo vaak geprobeerd te zoeken maar steeds zonder resultaat. Wat ben ik blij met mensen als jij :) Top!!
Geen sig.
  † In Memoriam † zondag 14 december 2014 @ 03:54:08 #68
21636 Feestkabouter
pi_147562660
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 00:53 schreef Knudde het volgende:
Respect als je dit nummer weet te raden, wellicht een onmogelijke opgave.
......
Wie herkend deze clip? Dan moet je uniek zijn als je dit weet te raden. Serieus, als het mogelijk was had ik je een vergoeding gegeven:)
Jij was 4, ik denk dat donroyco en ik net een paar jaartjes ouder zijn. Voor hem en mij en ik denk ook vele anderen die net een paar jaartjes ouder zijn is dit echt een zeer makkelijke opgave :)
Maar goed: mooi dat je er zo blij mee bent!!!
  † In Memoriam † zondag 14 december 2014 @ 03:58:26 #69
21636 Feestkabouter
pi_147562687
Vanavond bij mijn grote kleine held DJ Roog geweest. Van 1 plaatje een zinnetje tekst genoteerd, maar toch kan ik hem helaas nergens vinden.

Dance-plaat uiteraard, geen idee meer hoe hij ging, maar hij was vet lekker (anders maak ik geen aantekeningen).
Mannenstem (ik gok een neger) zingt steeds een zinnetje, en concludeert elk zinnetje met: it's my SOS
1 van die zinnetjes was: I need a word from you, it's my SOS

Ik heb al op allerlei manieren gezocht, alleen dat laatste stukje, alleen eerste stukje, met en zonder quotes, s.o.s., s o s, sos........... HELP!!
  zondag 14 december 2014 @ 13:55:51 #70
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_147568218
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 03:58 schreef Feestkabouter het volgende:
Vanavond bij mijn grote kleine held DJ Roog geweest. Van 1 plaatje een zinnetje tekst genoteerd, maar toch kan ik hem helaas nergens vinden.

Dance-plaat uiteraard, geen idee meer hoe hij ging, maar hij was vet lekker (anders maak ik geen aantekeningen).
Mannenstem (ik gok een neger) zingt steeds een zinnetje, en concludeert elk zinnetje met: it's my SOS
1 van die zinnetjes was: I need a word from you, it's my SOS

Ik heb al op allerlei manieren gezocht, alleen dat laatste stukje, alleen eerste stukje, met en zonder quotes, s.o.s., s o s, sos........... HELP!!
Deze?

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  † In Memoriam † zondag 14 december 2014 @ 14:51:48 #71
21636 Feestkabouter
pi_147569719
quote:
lekker plaatje, maar nee.
in welk opzicht voldoet dit aan mijn beschrijving???
pi_147620747
Hoi, ik ben al een tijdje op zoek naar een Nederlandse band, bestaande uit een gitarist en een drummer van rond de 20 (denk ik). Ze maken wat hardere blues/jazzrock, al ken ik maar één nummer van ze. In dit nummer gebruikt de gitarist een slide. Volgens mij is hij ook de zanger. De videoclip er van speelt zich in een loods af, en is een paar jaar (3? 5?) oud. Daarnaast zitten er veel grote slow-mo beelden in de clip.

Ik dacht dat ze uit Dordrecht kwamen, maar Google geeft me niets. Daarnaast begint de naam van de band met "the", maar dat hoeft ook niet te kloppen.

Veel halve informatie dus, toch hoop ik dat iemand me kan helpen :)
Assassin stabs you in your back.
pi_147634558
Iemand enig idee hoe dit nummer heet?

Het komt uit de Boom Room van Slam FM afgelopen Zaterdag omstreeks 23:36, maar nergens vind ik een playlist; alleen dat het een Playlist van Alle Farben is. Ik heb het nummer geëxtraheerd, ben benieuwd :)

http://picosong.com/4MKj (dit is het nummer)
pi_147635596
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:27 schreef Sh0t het volgende:
Iemand enig idee hoe dit nummer heet?

Het komt uit de Boom Room van Slam FM afgelopen Zaterdag omstreeks 23:36, maar nergens vind ik een playlist; alleen dat het een Playlist van Alle Farben is. Ik heb het nummer geëxtraheerd, ben benieuwd :)

http://picosong.com/4MKj (dit is het nummer)
Klinkt heel erg als deze

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 18 december 2014 @ 14:48:47 #76
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_147709192
Hoi allemaal,

Wie kan mij aan informatie over dit nummer helpen (nummer, band)? Sorry voor de kwaliteit, beter heb ik niet...


Het enige dat ik kan vertellen is dat het een nummer moet zijn van rond het jaar 2000. Jullie moeten dan denken aan rock/punk-bands zoals Home Grown en Foo Fighters (zij zijn het naar mijn idee niet).

Alvast bedankt!
  donderdag 18 december 2014 @ 17:10:06 #78
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_147710560
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:21 schreef Seirf het volgende:
Hoi allemaal,

Wie kan mij aan informatie over dit nummer helpen (nummer, band)? Sorry voor de kwaliteit, beter heb ik niet...


Het enige dat ik kan vertellen is dat het een nummer moet zijn van rond het jaar 2000. Jullie moeten dan denken aan rock/punk-bands zoals Home Grown en Foo Fighters (zij zijn het naar mijn idee niet).

Alvast bedankt!
Klinkt als Green Day
pi_147726535
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:10 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Klinkt als Green Day
Nog niet gevonden... blijf meedenken mensen!
pi_147745450
een paar jaar geleden was er een amerikaans meisje met een gitaar met een nummer wat geloof ik bubbles heette, het nummer was best populair hier en later heeft ze nog een hitje gescoord.

volgens mij was haar voornaam carly maar dat weet ik niet meer zeker.
  vrijdag 19 december 2014 @ 16:29:20 #81
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_147745523
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:27 schreef icloud het volgende:
een paar jaar geleden was er een amerikaans meisje met een gitaar met een nummer wat geloof ik bubbles heette, het nummer was best populair hier en later heeft ze nog een hitje gescoord.

volgens mij was haar voornaam carly maar dat weet ik niet meer zeker.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_147745679
quote:
Nouja colbie en carly liggen toch dicht bij elkaar in de buurt
pi_147745997
Paar keer een (volgens mij recent maar weet niet zeker) nummer gehoord waarin volgens mij dit loopje van Genesis gespeeld wordt, vanaf 0:46

Iets van Coldplay ofzo?

[ Bericht 1% gewijzigd door Modus op 19-12-2014 19:42:22 ]
pi_147765067
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:21 schreef Seirf het volgende:
Hoi allemaal,

Wie kan mij aan informatie over dit nummer helpen (nummer, band)? Sorry voor de kwaliteit, beter heb ik niet...


Het enige dat ik kan vertellen is dat het een nummer moet zijn van rond het jaar 2000. Jullie moeten dan denken aan rock/punk-bands zoals Home Grown en Foo Fighters (zij zijn het naar mijn idee niet).

Alvast bedankt!
Deze vraag staat nog steeds open! Meedenken gewenst!
  zaterdag 20 december 2014 @ 00:41:28 #85
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_147765625
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef Seirf het volgende:

[..]

Deze vraag staat nog steeds open! Meedenken gewenst!
De tekst begint met iets als ''I got this going, the wheels are in motion'' volgens mij. Googelen levert mij niets op. Geen al te bekend nummer denk ik. Klinkt een beetje The Offspring achtig maar wat meer punk.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_147765700
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 02:15 schreef Knudde het volgende:

[..]

Ik beluister nu dit nummer al voor de 4de keer. Ik ben je zo dankbaar kameraad. Werkelijk waar, een heerlijk nummer en vond hem zo mooi toen ik hem voor het eerst hoorde op mijn 4 jarige leeftijd en ben nu 30+. Heb het zo vaak geprobeerd te zoeken maar steeds zonder resultaat. Wat ben ik blij met mensen als jij :) Top!!
Hier een 40 jarige metalfreak, volgens mij ken ik de tekst nog wel bijna volledig uit mijn hoofd.

Van pop moest ik echt niets hebben, maar voor Kate werd een uitzondering gemaakt.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_147765776
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:41 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

De tekst begint met iets als ''I got this going, the wheels are in motion'' volgens mij. Googelen levert mij niets op. Geen al te bekend nummer denk ik. Klinkt een beetje The Offspring achtig maar wat meer punk.
Heb ik ook geprobeerd, had inderdaad hetzelfde verstaan. Ik hoop toch dat er iemand meer kan vertellen. To be continued...
  zaterdag 20 december 2014 @ 00:47:29 #88
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_147765816
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:46 schreef Seirf het volgende:

[..]

Heb ik ook geprobeerd, had inderdaad hetzelfde verstaan. Ik hoop toch dat er iemand meer kan vertellen. To be continued...
Hoe kom je eraan? Waar heb je hem gehoord?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_147765932
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:47 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Hoe kom je eraan? Waar heb je hem gehoord?
Teruggevonden op een oud filmfragment. Destijds bij een kennis opgenomen, een rock/punk fan. Destijds fan van bv. Home Grown, Green Day, etc...
pi_147766235
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:50 schreef Seirf het volgende:

[..]

Teruggevonden op een oud filmfragment. Destijds bij een kennis opgenomen, een rock/punk fan. Destijds fan van bv. Home Grown, Green Day, etc...
Kun je nog achterhalen wat voor fragment? Een programma, een show, een film, een docu, of echt een op zichzelf staand stukje?
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_147768918
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 01:00 schreef hottentot het volgende:

[..]

Kun je nog achterhalen wat voor fragment? Een programma, een show, een film, een docu, of echt een op zichzelf staand stukje?
Een op zichzelf staand stukje. Kreeg ook al de bands 'Pennywise', 'Lagwagon' en 'NOFX' als tips, maar heb het nummer nog niet gevonden. Blijf meedenken allemaal.
pi_147771919
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 11:14 schreef Seirf het volgende:

[..]

Een op zichzelf staand stukje. Kreeg ook al de bands 'Pennywise', 'Lagwagon' en 'NOFX' als tips, maar heb het nummer nog niet gevonden. Blijf meedenken allemaal.
Het probleem is dat het stikt van de pret-punk banks. En de opname is nogal onduidelijk, lijkt wel een oefenruimte.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_147772363
Ik zoek een nummer waarin ook Sef meerapt. De clip is opgenomen in New York, een beetje Run DMC achtig, eeh ooh gaat het refrein.
pi_147773104
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:26 schreef Mylene het volgende:
Ik zoek een nummer waarin ook Sef meerapt. De clip is opgenomen in New York, een beetje Run DMC achtig, eeh ooh gaat het refrein.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_147774279
Ik wilde een clipje kijken op YouTube, maar kreeg eerst reclame. Normaal klik ik die weg, maar deze keer heb ik 'm helemaal uitgekeken. Vanwege de muziek die eronder zit.

Iemand enig idee welke muziek dit is?


Edit: Ik ben er inmiddels al achter. Het komt van een website waar speciaal gecomponeerde muziek op staat: http://soundcheque.com/track/NzAyMDcwLTM4NWE3OA/

Ik weet nog steeds niet wie de maker is; wordt ook lastig, denk ik.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2014 18:54:01 ]
pi_147775478
quote:
Thanks :D.
pi_147790990
Zojuist naar concert van Danny Vera geweest, op t einde deed hij n x aantal covers.

Het lied begint (ook het originele meen ik) met manamanana en gaat dan zo even door, meen ook nog ieta gehoord te hebben van bye boy, it's alright. Maar dat weet ik niet zeker.

Weet iemand welk k bedoel?
pi_147792934
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef Exterminator het volgende:
Zojuist naar concert van Danny Vera geweest, op t einde deed hij n x aantal covers.

Het lied begint (ook het originele meen ik) met manamanana en gaat dan zo even door, meen ook nog ieta gehoord te hebben van bye boy, it's alright. Maar dat weet ik niet zeker.

Weet iemand welk k bedoel?
Misschien kun je hier iets vinden?
http://www.setlist.fm/set(...)rlands-63cc16a3.html
pi_147795259
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 03:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Misschien kun je hier iets vinden?
http://www.setlist.fm/set(...)rlands-63cc16a3.html
Had ik al tussen gekeken, maar kom ik helaas niets tegen. Tis ook wel 'n nr wat in de top 2000 zou kunnen staan.
  zondag 21 december 2014 @ 15:43:21 #102
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_147804286
quote:
Family Guy heeft er natuurlijk niks mee te maken, behalve dat ze dat nummer in een paar van hun episodes hebben gebruikt.

Het origineel:

Waarschijnlijk meer in de richting wat de poster zoekt:
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_147814001
Hoe heet het nummer uit de tena lady reclame?
  Boks-Chick zondag 21 december 2014 @ 19:50:43 #104
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_147814231
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 19:45 schreef icloud het volgende:
Hoe heet het nummer uit de tena lady reclame?
als je deze reclame bedoelt:


dan is het een cover van dit origineel:

lolwut
pi_147822651
Iemand die de titel kent van een house nummer van begin jaren negentig, iets met pong pong pong? Ja ik weet heel onduidelijk :')
Geen sig.
  zondag 21 december 2014 @ 22:31:34 #106
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_147822718
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 22:30 schreef Knudde het volgende:
Iemand die de titel kent van een house nummer van begin jaren negentig, iets met pong pong pong? Ja ik weet heel onduidelijk :')
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_147822879
quote:
Geweldig !! Thankss
Geen sig.
  zondag 21 december 2014 @ 22:36:32 #108
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_147822983
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 22:34 schreef Knudde het volgende:

[..]

Geweldig !! Thankss
No problemo :D
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_147845753
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:21 schreef Seirf het volgende:
Hoi allemaal,

Wie kan mij aan informatie over dit nummer helpen (nummer, band)? Sorry voor de kwaliteit, beter heb ik niet...


Het enige dat ik kan vertellen is dat het een nummer moet zijn van rond het jaar 2000. Jullie moeten dan denken aan rock/punk-bands zoals Home Grown en Foo Fighters (zij zijn het naar mijn idee niet).

Alvast bedankt!
Ik wil deze vraag toch even warm houden op dit forum. Nog steeds niks gevonden... er hoeft maar één persoon te zijn die mijn dag maakt...
pi_147846109
quote:
12s.gif Op maandag 22 december 2014 16:11 schreef Seirf het volgende:

[..]

Ik wil deze vraag toch even warm houden op dit forum. Nog steeds niks gevonden... er hoeft maar één persoon te zijn die mijn dag maakt...
wat hier eerder is gezegd. Slechte geluidsopname. Kan niets van de lyrics maken. Klinkt nogal nederlands engels en denk een plaatselijke pretpunk band.

Heb jij geen lyrics?
pi_147847359
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2014 16:21 schreef Eyip het volgende:

[..]

wat hier eerder is gezegd. Slechte geluidsopname. Kan niets van de lyrics maken. Klinkt nogal nederlands engels en denk een plaatselijke pretpunk band.

Heb jij geen lyrics?
Wat ik kan ontcijferen zijn kleine deeltjes tekst: "Now i got things going, the wheels are in motion", "it doesn't affect me", "just like you" en "rules affender, no i'm not like you a pretender".
  Redactie Frontpage maandag 22 december 2014 @ 21:11:09 #112
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_147855475
Aangezien ze bij Makina niet echt bijster origineel zijn in het verzinnen van teksten ga ik er vanuit dat onderstaande tekst ook niet origineel is. Zoeken op delen van de lyrics heeft weinig resultaat, komt uit 2005 en is ingezongen door Eva Marti (voor wie dat iets zegt).


Mijn dank is groot! :)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_147863467
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:00 schreef Seirf het volgende:

[..]

Wat ik kan ontcijferen zijn kleine deeltjes tekst: "Now i got things going, the wheels are in motion", "it doesn't affect me", "just like you" en "rules affender, no i'm not like you a pretender".
Thx zit te denken aan good charlotte. Als ik wat weet, kom ik er op terug.

quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 21:11 schreef LTVDK het volgende:
Aangezien ze bij Makina niet echt bijster origineel zijn in het verzinnen van teksten ga ik er vanuit dat onderstaande tekst ook niet origineel is. Zoeken op delen van de lyrics heeft weinig resultaat, komt uit 2005 en is ingezongen door Eva Marti (voor wie dat iets zegt).


Mijn dank is groot! :)
ik herken het niet
  maandag 22 december 2014 @ 23:38:11 #114
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_147863508
Kan iemand mij vertellen hoe de piano muziek heet uit deze commercial?

https://www.facebook.com/video.php?v=905627342802634
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
______________________________________________________________________________
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_147913840


[ Bericht 100% gewijzigd door ve4443 op 24-12-2014 15:06:13 (Post verplaatst.) ]
  woensdag 24 december 2014 @ 12:36:30 #116
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_147914754
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:38 schreef Creeg het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe de piano muziek heet uit deze commercial?

https://www.facebook.com/video.php?v=905627342802634
Anders comment je even op het filmpje.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:04 schreef ve4443 het volgende:
[...]
Open zelf een topic.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_147919464
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:04 schreef ve4443 het volgende:
Wie kan mij helpen met het aanvullen van de songtekst van 'Iedere Kut is een Moordenaar' van Orgaanklap?
:')
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_147931334

geen muziek maar wie is de commentator bij deze serie? wat een geniale stem _O_
  woensdag 24 december 2014 @ 22:08:01 #119
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_147935524
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 20:31 schreef Beursaap het volgende:

geen muziek maar wie is de commentator bij deze serie? wat een geniale stem _O_
Nicholas Schatzki
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_147935536
Ik hoorde laatst een liedje in de ah, was een beetje een trippy nummer. Beetje in de stijl van Massive Attack (kan best wel eens van hun zijn). Wat me bijgebleven is is een hoge vrouwenstem die aahoohaa zingt. En de tekst all i need staat me nog bij. Iemand?
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)
  woensdag 24 december 2014 @ 22:09:24 #121
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_147935566
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 22:08 schreef JessedeK het volgende:
Ik hoorde laatst een liedje in de ah, was een beetje een trippy nummer. Beetje in de stijl van Massive Attack (kan best wel eens van hun zijn). Wat me bijgebleven is is een hoge vrouwenstem die aahoohaa zingt. En de tekst all i need staat me nog bij. Iemand?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_147935641
quote:
Yes! Dank ;)
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)
  woensdag 24 december 2014 @ 22:12:05 #123
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_147935663
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 22:11 schreef JessedeK het volgende:

[..]

Yes! Dank ;)
:7

Snelste antwoord in de historie van Help, ik zoek... *O*
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_147935712
quote:
6s.gif Op woensdag 24 december 2014 22:12 schreef donroyco het volgende:

[..]

:7

Snelste antwoord in de historie van Help, ik zoek... *O*
haha ik geloof je meteen ^O^
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)
  † In Memoriam † woensdag 24 december 2014 @ 22:42:08 #125
21636 Feestkabouter
pi_147936691
die van Kate Bush laatst was volgens mij ook heel snel
  woensdag 24 december 2014 @ 22:46:23 #126
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_147936835
quote:
7s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:36 schreef donroyco het volgende:

[..]

Anders comment je even op het filmpje.

[..]

Open zelf een topic.
Heb ik al gedaan en ook een bericht naar Nivea gestuurd, maar geen reactie. Vandaar de vraag hier.
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
______________________________________________________________________________
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
  woensdag 24 december 2014 @ 22:48:37 #127
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_147936918
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 22:42 schreef Feestkabouter het volgende:
die van Kate Bush laatst was volgens mij ook heel snel
4 minuten, 59 seconden ;)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 25 december 2014 @ 14:30:59 #128
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_147950609
Weet iemand welke artiest dit is en hoe dit nummer heet? 炫境 常思思:
Heb dus alleen dit Chinese filmpje en met die letters kan ik niet zoeken op spotify :P
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_147956988
In de film The hobbit Desolation of smaug extended edition is er een muziekje dat begint te spelen rond 00:57:13. en duurt tot 00:57:53 maar zal vast niet de volledige versie zijn van dit muziekje.

Het is wanneer de hobbit die Tauriel leuk vind, tegen elkaar beginnen te praten over een steen.

Wat is de naam van dit muziekje, als deze released is in een soundtrack..?

EDIT:
GEvonden!!
Feast of starlight :D 7de track

[ Bericht 17% gewijzigd door KaleOssan op 25-12-2014 20:50:23 ]
  vrijdag 26 december 2014 @ 01:07:18 #130
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_147966331
quote:
6s.gif Op woensdag 24 december 2014 22:12 schreef donroyco het volgende:

[..]

:7

Snelste antwoord in de historie van Help, ik zoek... *O*
Ik had 1 minuut negen Zondag 21 december...

Volgens mij dus 1 seconde sneller :P
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  vrijdag 26 december 2014 @ 22:16:38 #131
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_147986989
Ik zoek een Frans nummer, het nummer gaat over (je ziet het ook in de clip) een kale chick (die volgens mij ook de zangeres is) die met een vriendin van haar op een regenachtige nacht naar dr vriend gaat die volgens mij vreemd is gegaan.

Iemand enig idee welk nummer dit is?
Alvast bedankt
  zaterdag 27 december 2014 @ 15:54:56 #132
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_148011261
quote:
19s.gif Op zondag 21 december 2014 19:50 schreef BrandX het volgende:

[..]

als je deze reclame bedoelt:


dan is het een cover van dit origineel:

Euh.. dat nummer is trouwens van Meredith Brooks en niet van Alanis Morissette... :+
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_148017843
Was er hier toevallig iemand 3 minuten geleden "radio 10 90's hits" aan het luisteren?

Vast niet :( ik hoorde letterlijk de laatste seconden van een nummer die ik nu helemaal wil horen. Maar weet letterlijk niks te herinneren uit de lyrics behalve:

"one day ............................................ all right", hmm hmm hmmmmmmmm

Haha hopelijk herkent iemand het :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Boks-Chick zaterdag 27 december 2014 @ 19:33:58 #134
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_148018478
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 19:11 schreef delano.888 het volgende:
Was er hier toevallig iemand 3 minuten geleden "radio 10 90's hits" aan het luisteren?

Vast niet :( ik hoorde letterlijk de laatste seconden van een nummer die ik nu helemaal wil horen. Maar weet letterlijk niks te herinneren uit de lyrics behalve:

"one day ............................................ all right", hmm hmm hmmmmmmmm

Haha hopelijk herkent iemand het :P
volgens: http://www.relisten.nl/playlists/radio10/27-12-2014.html

een van deze:

Snap! The Power 19:20:14
Steve Arrington Feel So Real 19:16:14
Sheila&bdevotion Spacer 19:13:14
Meck Ft. Leo Sayer Thunder In My Heart Again 19:10:18
Lakeside Fantastic Voyage 19:06:15
K.c. & The Sunshine Band That's The Way 19:03:15
Queen Killer Queen 18:55:1
Mike Oldfield Ft. Maggie Reilly Moonlight Shadow 18:51:24
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 27 december 2014 @ 19:34:22 #135
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_148018488
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:54 schreef kaassouffle het volgende:

[..]

Euh.. dat nummer is trouwens van Meredith Brooks en niet van Alanis Morissette... :+
jah klopt, niet het goede clip gelinkt :P
lolwut
pi_148018758
quote:
19s.gif Op zaterdag 27 december 2014 19:33 schreef BrandX het volgende:

[..]

volgens: http://www.relisten.nl/playlists/radio10/27-12-2014.html

een van deze:

Snap! The Power 19:20:14
Steve Arrington Feel So Real 19:16:14
Sheila&bdevotion Spacer 19:13:14
Meck Ft. Leo Sayer Thunder In My Heart Again 19:10:18
Lakeside Fantastic Voyage 19:06:15
K.c. & The Sunshine Band That's The Way 19:03:15
Queen Killer Queen 18:55:1
Mike Oldfield Ft. Maggie Reilly Moonlight Shadow 18:51:24
Nee helaas. Maar die is ook gewoon radio 10, niet de 90's hits variant. Heeft die ook een pagina? Ik vind de site een beetje onduidelijk..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Boks-Chick zaterdag 27 december 2014 @ 20:08:42 #137
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_148019885
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 19:41 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee helaas. Maar die is ook gewoon radio 10, niet de 90's hits variant. Heeft die ook een pagina? Ik vind de site een beetje onduidelijk..
http://nl.playlistbase.com/nl/playlist/radio-10-gold-90-s-hits

edit: hmm dat is het niet echt.

weet je iets meer van type muziek oid?
lolwut
pi_148020053
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 december 2014 20:08 schreef BrandX het volgende:

[..]

http://nl.playlistbase.com/nl/playlist/radio-10-gold-90-s-hits

edit: hmm dat is het niet echt.

weet je iets meer van type muziek oid?
Langzaam, erg bekend nummer, echt een hit uit de jaren 90 haha. Een man zingt het, met niet een heel zware stem..
Het gemene is ik moet dit uit eerdere herinneringen doen want ik hoorde dus alleen de laatste 3 seconden van de muziek van het nummer. En toen dacht ik dat is een mooi nummer die ik net gemist heb. Meer van de tekst weet ik ook echt niet :(
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Boks-Chick zaterdag 27 december 2014 @ 20:12:58 #139
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_148020099
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 19:41 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee helaas. Maar die is ook gewoon radio 10, niet de 90's hits variant. Heeft die ook een pagina? Ik vind de site een beetje onduidelijk..
Even los van de tijd die daar bij de nrs gezet is, sls je hier naar gaat: http://tunein.com/radio/Radio-10---90s-Hits-s88604/
kan je onder 'wat speelt nu' scrollen naar de nummers die afgelopen periode gedraaid zijn. Mss wordt je daar wijzer van?
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 27 december 2014 @ 20:14:46 #140
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_148020180
niet gewoon crash test dummies met mmmmm?
lolwut
pi_148020663
quote:
19s.gif Op zaterdag 27 december 2014 20:12 schreef BrandX het volgende:

[..]

Even los van de tijd die daar bij de nrs gezet is, sls je hier naar gaat: http://tunein.com/radio/Radio-10---90s-Hits-s88604/
kan je onder 'wat speelt nu' scrollen naar de nummers die afgelopen periode gedraaid zijn. Mss wordt je daar wijzer van?
Ik ga het doorzoeken, bedankt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_148156534
Een nieuw nummer met de titel 'Shut up and dance with me'
YT is gecrashed dus ik kan ook niks zien of horen maar hier wel.
Ik heb 'm al; Walk The Moon.
Kan 'm alleen niet bekijken.
pi_148202262
Een ouder nummer (eind jaren 80 / begin jaren 90 *inschatting*) is een duet: man/vrouw.
Rustig en licht opbouwend, melodisch vrij harmonieus.
Tralalala lalalla lalala (is eigenlijk tekst) *That i love you, i loooooove you*

Zo gaat ie ongeveer, is een bekender nummer waar de zachtheid en tederheid werkelijk vanaf spat.
pi_148207358
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 19:11 schreef delano.888 het volgende:
Was er hier toevallig iemand 3 minuten geleden "radio 10 90's hits" aan het luisteren?

Vast niet :( ik hoorde letterlijk de laatste seconden van een nummer die ik nu helemaal wil horen. Maar weet letterlijk niks te herinneren uit de lyrics behalve:

"one day ............................................ all right", hmm hmm hmmmmmmmm

Haha hopelijk herkent iemand het :P
Just Breathe van Pearl Jam?!
  donderdag 1 januari 2015 @ 01:59:17 #145
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_148207971
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 22:11 schreef HetDonkertAan het volgende:
Een ouder nummer (eind jaren 80 / begin jaren 90 *inschatting*) is een duet: man/vrouw.
Rustig en licht opbouwend, melodisch vrij harmonieus.
Tralalala lalalla lalala (is eigenlijk tekst) *That i love you, i loooooove you*

Zo gaat ie ongeveer, is een bekender nummer waar de zachtheid en tederheid werkelijk vanaf spat.
Something stupid van (o.a.) Robbie Williams?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_148211219
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 22:11 schreef HetDonkertAan het volgende:
Een ouder nummer (eind jaren 80 / begin jaren 90 *inschatting*) is een duet: man/vrouw.
Rustig en licht opbouwend, melodisch vrij harmonieus.
Tralalala lalalla lalala (is eigenlijk tekst) *That i love you, i loooooove you*

Zo gaat ie ongeveer, is een bekender nummer waar de zachtheid en tederheid werkelijk vanaf spat.
Kyle Minogue / Jason Donovan - Especially for You
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_148212608
quote:
14s.gif Op donderdag 1 januari 2015 01:59 schreef JDude het volgende:

[..]

Something stupid van (o.a.) Robbie Williams?
Yes thanks!
pi_148261223
Help! Ik ben al heel lang op zoek naar een mp3 van het liedje als je gelooft in sprookjes, en dan de Nederlandse versie. Deze komt uit de tekenfilm Blub ik ben een vis. Ik kan alleen nergens vinden wie dit liedje heeft gezongen. De Belgische variant is gezongen door Betty maar die bedoel ik niet. Het staat niet op de cover en ik kan ook nergens een CD vinden met de tracks van de Nederlandse versie. Weet iemand wie dit Nederlandse liedje heeft gezongen en waar ik deze toevallig kan vinden??
pi_148314947
De song in de intro van dit interview, ben ik naar opzoek O-)

Of is er iemand hier goed in Frans en een zin uit de lyrics voor mij kan uittypen? Dan kan ik 'm vast googlen. Zelf kan ik er niets van maken, op een keer 'je suis' na.

  ESF Reporter zondag 4 januari 2015 @ 14:12:24 #150
87554 Cee
Welluk?
pi_148316159
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:34 schreef Warsaw het volgende:
De song in de intro van dit interview, ben ik naar opzoek O-)

Of is er iemand hier goed in Frans en een zin uit de lyrics voor mij kan uittypen? Dan kan ik 'm vast googlen. Zelf kan ik er niets van maken, op een keer 'je suis' na.

Ik heb er wat meer woorden uit kunnen halen, en kwam op een andere versie van het nummer:


Het nummer is dus van Claude François en heet Le Mal Aimé maar ik weet niet wie de versie inzingt die jij hebt gepost. :'(
  zondag 4 januari 2015 @ 21:06:28 #151
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_148332178
Ik stond laatst in een discotheek en het werd al wat later. Dus op een gegeven moment werden ongeveer de foutste hits ooit gedraaid. Na het nummer 'Barbie girl' :') werd een nummer gedraaid dat voor 3/4 bestond uit ojojojojoj. Als je het hoort is het zo typisch maar ik kan hem niet vinden. :(
  zondag 4 januari 2015 @ 21:10:01 #152
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_148332434
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:06 schreef sonnyspek het volgende:
Ik stond laatst in een discotheek en het werd al wat later. Dus op een gegeven moment werden ongeveer de foutste hits ooit gedraaid. Na het nummer 'Barbie girl' :') werd een nummer gedraaid dat voor 3/4 bestond uit ojojojojoj. Als je het hoort is het zo typisch maar ik kan hem niet vinden. :(
Tarzan & Jane van Toybox?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 4 januari 2015 @ 21:11:39 #153
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_148332564
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Tarzan & Jane van Toybox?
Dankje!

;(
  maandag 5 januari 2015 @ 15:37:11 #154
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_148357831
Iemand vanochtend toevallig ook geluisterd naar Slam!FM rond 10:05/10:10, gebruikte meestal http://nl.playlistbase.com/nl/playlist/slam-fm/ om nummers later op te zoeken, maar die is ook niet erg behulpzaam :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_148358317
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:37 schreef CapnIzzy het volgende:
Iemand vanochtend toevallig ook geluisterd naar Slam!FM rond 10:05/10:10, gebruikte meestal http://nl.playlistbase.com/nl/playlist/slam-fm/ om nummers later op te zoeken, maar die is ook niet erg behulpzaam :P
Olly Murs - Troublemaker
Mason - Exceeder (Umek & Mike Vale Remix)
Armin van Buuren feat. Cindy Alma - Beautiful Life
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  maandag 5 januari 2015 @ 15:49:35 #156
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_148358398
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
Mason - Exceeder (Umek & Mike Vale Remix)
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  maandag 5 januari 2015 @ 15:50:41 #157
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_148358451
Weet iemand dan welk nummer dit origineel (of in ieder geval vergelijkbaar) van is? Kan mijzelf echt wel herinneren dat er een nummer in Need for Speed (was 't Carbon?) zat van een vrouwelijke (Britse?) rapper.


Edit: Lel. Laat ook maar, ben ook zo'n sukkel. Staat gewoon in de titel van deze remix....
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  Redactie Frontpage dinsdag 6 januari 2015 @ 16:09:12 #159
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148392111
quote:
6s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:50 schreef CapnIzzy het volgende:
Weet iemand dan welk nummer dit origineel (of in ieder geval vergelijkbaar) van is? Kan mijzelf echt wel herinneren dat er een nummer in Need for Speed (was 't Carbon?) zat van een vrouwelijke (Britse?) rapper.


Edit: Lel. Laat ook maar, ben ook zo'n sukkel. Staat gewoon in de titel van deze remix....
Dit was destijds de bekende versie ;)

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:50:47 #160
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_148393685
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  dinsdag 6 januari 2015 @ 17:03:41 #161
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_148394241
Het was een dance nummer uit de jaren 90, er is een vrouwelijke zangeres en een zwarte zanger. Het enige wat ik me kan herinneren is dat die zwarte man ergens in het begin "bong digi digi bong digi bong" zei. Weten jullie welk nummer het is? Het is een bekend nummer. :)
Ik drink geen kraantjeswater.
  † In Memoriam † dinsdag 6 januari 2015 @ 17:04:14 #162
21636 Feestkabouter
pi_148394262
getaway

edit:
edit: hmmm, toch nergens de bong diggy diggy diggy bong diggy bong die ik wel heel duidelijk in mijn hoofd heb zitten.......... Culture Beat misschien?
  † In Memoriam † dinsdag 6 januari 2015 @ 17:08:31 #163
21636 Feestkabouter
pi_148394408

je zult het niet geloven, maar dit is hoe ik hem vond:
https://www.google.nl/web(...)ggy%20culture%20beat
  dinsdag 6 januari 2015 @ 17:12:00 #164
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_148394574
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:08 schreef Feestkabouter het volgende:

je zult het niet geloven, maar dit is hoe ik hem vond:
https://www.google.nl/web(...)ggy%20culture%20beat
fantastisch! erg bedankt! :D
Ik drink geen kraantjeswater.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 17:12:34 #165
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_148394608


Vond deze ook wel passen :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  dinsdag 6 januari 2015 @ 17:43:32 #166
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_148395830
Anders had ik 'm nog wel geweten, luister Ice MC nog regelmatig 8-)
Moet toch eens wat vaker dit topic lezen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_148421531
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:34 schreef Warsaw het volgende:
De song in de intro van dit interview, ben ik naar opzoek O-)

Of is er iemand hier goed in Frans en een zin uit de lyrics voor mij kan uittypen? Dan kan ik 'm vast googlen. Zelf kan ik er niets van maken, op een keer 'je suis' na.

Het is de versie van Arthur H.

Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_148443651
Zo'n slecht nummer van de jaren 90/00 in een andere taal, videoclip ging over een paar gasten die op een vliegtuig stonden en refrein was iets van maihi miaha :')
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  woensdag 7 januari 2015 @ 21:02:25 #170
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_148443737
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:00 schreef Nelvalhil het volgende:
Zo'n slecht nummer van de jaren 90/00 in een andere taal, videoclip ging over een paar gasten die op een vliegtuig stonden en refrein was iets van maihi miaha :')
pi_148503215
In deze trailer is geloof ik een compositie van Vivaldi te horen op de achtergrond, weet iemand welke?

pi_148503451
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:14 schreef vluggejapie99 het volgende:
In deze trailer is geloof ik een compositie van Vivaldi te horen op de achtergrond, weet iemand welke?

Laat maar, is een beweging van Atumn uit Four Seasons.

pi_148523035
Help! Ik ben al heel lang op zoek naar een mp3 van het liedje als je gelooft in sprookjes, en dan de Nederlandse versie. Deze komt uit de tekenfilm Blub ik ben een vis. Ik kan alleen nergens vinden wie dit liedje heeft gezongen. De Belgische variant is gezongen door Betty maar die bedoel ik niet. Het staat niet op de cover en ik kan ook nergens een CD vinden met de tracks van de Nederlandse versie. Weet iemand wie dit Nederlandse liedje heeft gezongen en waar ik deze toevallig kan vinden??
pi_148524152
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:10 schreef mrsthehunter het volgende:
Help! Ik ben al heel lang op zoek naar een mp3 van het liedje als je gelooft in sprookjes, en dan de Nederlandse versie. Deze komt uit de tekenfilm Blub ik ben een vis. Ik kan alleen nergens vinden wie dit liedje heeft gezongen. De Belgische variant is gezongen door Betty maar die bedoel ik niet. Het staat niet op de cover en ik kan ook nergens een CD vinden met de tracks van de Nederlandse versie. Weet iemand wie dit Nederlandse liedje heeft gezongen en waar ik deze toevallig kan vinden??
Geen idee
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_148536037
Hoe heet het nummer dat hier op 6:12 is te horen in Jeuk?
http://www.npo.nl/jeuk/09-01-2015/VARA_101373281
  zaterdag 10 januari 2015 @ 12:46:37 #176
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_148537825
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 11:18 schreef Mark_nl het volgende:
Hoe heet het nummer dat hier op 6:12 is te horen in Jeuk?
http://www.npo.nl/jeuk/09-01-2015/VARA_101373281
Het doet mij sterk denken aan
Het zal het niet zijn, maar misschien een stukje in de richting...
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 januari 2015 @ 13:28:08 #177
862 Arcee
Look closer
pi_148538867
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:46 schreef Roland1000 het volgende:
Het doet mij sterk denken aan
Het zal het niet zijn, maar misschien een stukje in de richting...
Minder in de richting, maar het doet me ook denken aan iets van Bert Kaempfert:

pi_148539931
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:46 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Het doet mij sterk denken aan
Het zal het niet zijn, maar misschien een stukje in de richting...
Ja dat is inderdaad wel in de richting... het nummer in Jeuk is best wel bekend (hoor 't ook best vaak langskomen) maar niemand schijnt te weten wat het is. Shazam en Soundcloud ook niet....

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:28 schreef Arcee het volgende:

[..]

Minder in de richting, maar het doet me ook denken aan iets van Bert Kaempfert:

De Efteling! (Indische waterlelies)
pi_148540061
Ik heb een lekker vage :D

Tudududu, tu du dudu dudu, durudu dudu dudu-du, dudu dudu duduhh,

12345, 43 32 22, 223 44 43-2, 43 32 21

1 is laag, 5 is hoog

In de stijl en zelfde soort muziek als darude-sandstorm (geen grap) en ook uit dezelfde tijd. Iemand een idee?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 10 januari 2015 @ 14:20:36 #180
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_148540163
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 14:16 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb een lekker vage :D

Tudududu, tu du dudu dudu, durudu dudu dudu-du, dudu dudu duduhh,

12345, 43 32 22, 223 44 43-2, 43 32 21

1 is laag, 5 is hoog

In de stijl en zelfde soort muziek als darude-sandstorm (geen grap) en ook uit dezelfde tijd. Iemand een idee?
http://www.vocaroo.com, neurie het in.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_148540193
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 14:20 schreef donroyco het volgende:

[..]

http://www.vocaroo.com, neurie het in.
Heb geen mic, en op telefoon op soundhound kwam er niks uit.

Het is overigens een super bekende hit geweest in de jaren 90 dus misschien herkent iemand het.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 januari 2015 @ 15:13:06 #182
862 Arcee
Look closer
pi_148541505
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 14:16 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb een lekker vage :D

Tudududu, tu du dudu dudu, durudu dudu dudu-du, dudu dudu duduhh,

12345, 43 32 22, 223 44 43-2, 43 32 21

1 is laag, 5 is hoog

In de stijl en zelfde soort muziek als darude-sandstorm (geen grap) en ook uit dezelfde tijd. Iemand een idee?
pi_148541582
quote:
Helaas.
Wel goed nummer overigens.
Degene die ik bedoel had naar mijn idee meer exact hetzelfde geluid als darude-sandstorm, dus dezelfde tonen, maar in een andere melodie. Dus een tikke minder electronisch klinkend dan deze.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Redactie Frontpage zaterdag 10 januari 2015 @ 15:19:28 #184
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148541712
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 14:16 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb een lekker vage :D

Tudududu, tu du dudu dudu, durudu dudu dudu-du, dudu dudu duduhh,

12345, 43 32 22, 223 44 43-2, 43 32 21

1 is laag, 5 is hoog

In de stijl en zelfde soort muziek als darude-sandstorm (geen grap) en ook uit dezelfde tijd. Iemand een idee?
Barthezz - On The Move?


Svenson & Gielen - Twisted?

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148541812
quote:
Ja dat is hem :D door al het luisteren was ik even door de war met wat ik nou precies in mijn hoofd had zitten, maar dit is m, thanks!
Toch iets anders dan ik had beschreven, gek hoe anders je dat kan onthouden :@

Waarom word er niet meer van zulke goddelijke muziek gemaakt tegenwoordig!! :X

[ Bericht 99% gewijzigd door DX11 op 10-01-2015 15:27:54 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_148598789
Naar concert van Royal Blood, deze 2 heren kwamen op met een gangster rap achtig nr (qua stijl Jay Z - 99 problems).

Nu meen ik gehoord te hebben dat er in de lyrics iets gezongen werd van P Diddy, voor de rest n bekende melodie erin verwerkt. Weet iemand welk nr ik bedoel?
  dinsdag 13 januari 2015 @ 10:27:42 #187
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_148634016
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:07 schreef Exterminator het volgende:
Naar concert van Royal Blood, deze 2 heren kwamen op met een gangster rap achtig nr (qua stijl Jay Z - 99 problems).

Nu meen ik gehoord te hebben dat er in de lyrics iets gezongen werd van P Diddy, voor de rest n bekende melodie erin verwerkt. Weet iemand welk nr ik bedoel?
Kwam op een setlist deze tegen?
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_148693737
Ik zoek een bekende mix met daarin voice sample van Stephen Hawkings (denk ik).
no time to waste
  donderdag 15 januari 2015 @ 02:15:17 #189
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2015 @ 11:22:14 #191
21636 Feestkabouter
pi_148704313
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:53 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Wtf am i watching/listening??
iets waar sommige mensen hun hobby van maken:
https://www.youtube.com/channel/UCn-K7GIs62ENvdQe6ZZk9-w
pi_148718884
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:47 schreef beton het volgende:
Ik zoek een bekende mix met daarin voice sample van Stephen Hawkings (denk ik).
Deze?

Het is trouwens Stephen Hawking, zonder s dus.
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_148732858
Hoe heet dat liedje precies, dat heel epische liedje waar heel hoog iets van 'Hason toesan' of iets word gezongen :') Heel bekend, overigens..
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  Redactie Frontpage donderdag 15 januari 2015 @ 23:23:39 #195
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148733297
quote:
99s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:14 schreef Nelvalhil het volgende:
Hoe heet dat liedje precies, dat heel epische liedje waar heel hoog iets van 'Hason toesan' of iets word gezongen :') Heel bekend, overigens..
Carmina Burana - O Fortuna?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148733376
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:23 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Carmina Burana - O Fortuna?
Ja :D
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  donderdag 15 januari 2015 @ 23:38:57 #197
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_148733859
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:23 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Carmina Burana - O Fortuna?
Daar waren trouwens nog twee verkrachtingen van in de jaren 90, die (overigens terecht) van de radio afgehaald werden door de erfgenamen van Orff :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 11:04:22 #198
439609 supermax
super intressant
pi_148741925
Ik zoek een nummer die ik in de set van (volgens mij) Sidney Charles heb gehoord op Verknipt.
in het nummer zit een laag gepitchte stem die zegt: "....... feels like XTC" Het nummer valt onder het genre techno/tech-house. Volgens mij een best bekend nummer aangezien dit niet de eerste keer was dat ik hem heb gehoord.

alvast bedankt!
  vrijdag 16 januari 2015 @ 14:56:01 #199
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_148748652
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:04 schreef supermax het volgende:
Ik zoek een nummer die ik in de set van (volgens mij) Sidney Charles heb gehoord op Verknipt.
in het nummer zit een laag gepitchte stem die zegt: "....... feels like XTC" Het nummer valt onder het genre techno/tech-house. Volgens mij een best bekend nummer aangezien dit niet de eerste keer was dat ik hem heb gehoord.

alvast bedankt!
In deze set?
https://soundcloud.com/ve(...)social-club-11042014
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_148757276
Weet iemand uit welke muziekclip de volgende vine komt?
https://vine.co/v/OuniI6OuMe9
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
pi_148757291
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:01 schreef mjh487 het volgende:
Weet iemand uit welke muziekclip de volgende vine komt?
https://vine.co/v/OuniI6OuMe9
Radiohead - Paranoid Android
pi_148757325
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:02 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Radiohead - Paranoid Android
Dat was snel :D Thanx!
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
  Redactie Frontpage vrijdag 16 januari 2015 @ 20:08:02 #203
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148757499
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:01 schreef mjh487 het volgende:
Weet iemand uit welke muziekclip de volgende vine komt?
https://vine.co/v/OuniI6OuMe9
Radiohead - Paranoid Android



Edit: ow, we zaten alweer op een nieuwe pagina :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148758596
--

[ Bericht 99% gewijzigd door BabeWatcher op 16-01-2015 20:39:41 ]
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 18 januari 2015 @ 14:48:38 #205
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_148805540
Hoe heet dat nummer dat in deze mix van Martin Garrix gedraait wordt op 18:40? Is echt een geniaal nummer, maar kan hem nergens vinden op internet, ook niet als ik op de songtekst zoek....
  zondag 18 januari 2015 @ 15:04:18 #206
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_148806117
quote:
99s.gif Op zondag 18 januari 2015 14:48 schreef Amplifier het volgende:
Hoe heet dat nummer dat in deze mix van Martin Garrix gedraait wordt op 18:40? Is echt een geniaal nummer, maar kan hem nergens vinden op internet, ook niet als ik op de songtekst zoek....
Sunbrides - Follow Me (ft John Martin)
https://soundcloud.com/wobble6/sunbrides-follow-me-ft-john-martin
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 18 januari 2015 @ 15:06:03 #207
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_148806186
quote:
7s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:04 schreef donroyco het volgende:

[..]

Sunbrides - Follow Me (ft John Martin)
https://soundcloud.com/wobble6/sunbrides-follow-me-ft-john-martin
You sir, just made my day _O_ _O_
  zondag 18 januari 2015 @ 15:09:17 #208
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_148806407
quote:
99s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:06 schreef Amplifier het volgende:

[..]

You sir, just made my day _O_ _O_
Geen dank.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_148862000
Hoe heet dat nummer in de reclame van Strong Viking? :@
(she/her)
pi_148862107
Dit nummer;
Strong Viking Obstacle Run:
(she/her)
  dinsdag 20 januari 2015 @ 01:07:16 #211
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_148863865
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 23:45 schreef Fylax het volgende:
Dit nummer;
Strong Viking Obstacle Run:
Het staat nota bene in de comments van deze video :{
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_148863871
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 01:07 schreef twiFight het volgende:

[..]

Het staat nota bene in de comments van deze video :{
Oh, bedankt.
(she/her)
pi_148892032
Hi!

Ik zoek twee nummertjes, allebei donders bekende maar kan er gewoon niet meer op komen.


En hier op 10:11

http://proefkonijnen.bnn.nl/video/170

Thanks!!!
pi_148955596
ik was zondag naar het Snoop dogg optreden in Haarlem.
er liep daar af en toe een blankje jongen op het podium.
zonder echt een reden liep hij een beetje te slenteren over het podium, met een capuchon, rugzak en blikje energie drink en soms een laptop in zijn handen.

blijkbaar hoort hij bij Snoop dogg want een dag later zie ik hem ook op film tijdens een Duits optreden.

je ziet hem hier op 0.55 praten met Daz Dillinger

links zie je eerst een zwarte man langslopen.
en daarna een blanke die wordt tegengehouden door Daz (wit t-shirt) en hem even aanspreekt waarna de blanke man met capuchon weer verder loopt en zijn blinkje drinken leeg drinkt :')

ik wil graag weten wie deze jongen is.

pi_149007303
Onderstaande video bevat een compositie met een passage van ongeveer tien seconden met een (zeer kort) pianostuk dat vergelijkbaar is met thrillerachtige muziek die vaak in spannende films te horen is. Dit stuk is in deze video te horen vanaf ongeveer 0:49 tot 1:01.

Kent iemand vergelijkbare muziek die min of meer vergelijkbaar is of weet iemand hoe ik het effectiefst dit soort muziek kan opzoeken? Het hoeft niet exact hetzelfde te zijn, al zou het wel mooi zijn als die muziek ook zo'n sinister pianodeuntje bevat zoals deze in de reeds genoemde passage te horen is.

Bij voorbaat dank.

pi_149015799
Nummer wat direct start zou ik graag de titel en artiest van willen weten.

pi_149044933
Weet iemand in welk liedje de volgende (stukje) zin (bar) in voorkomt: Voor we bijje komen.
pi_149045632
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 22:29 schreef Ramonisgek123 het volgende:
Hi!

Ik zoek twee nummertjes, allebei donders bekende maar kan er gewoon niet meer op komen.


En hier op 10:11

http://proefkonijnen.bnn.nl/video/170

Thanks!!!
Welk fragment bij die eerste?

Is die 2e niet de soundtrack van Ocean's 11?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_149045802
Hoi,

Hopelijk kan iemand me helpen: Ik ben op zoek naar een duitstalig dance nummer dat de afgelopen tijd af en toe gedraaid wordt op de nederlandse radio. Heb het jammer genoeg niet kunnen vinden in de top 40, of duitse top 40.

Vage beschrijving maar in een notendop: Duitstalig, af en toe op de radio, vrouwelijke zanger en dance.

Hopelijk kan iemand me helpen!
pi_149045875
Hoe heet het nummer dat hier op 6:12 is te horen in Jeuk?
http://www.npo.nl/jeuk/09-01-2015/VARA_101373281
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2015 @ 09:20:39 #221
21636 Feestkabouter
pi_149096945
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 18:14 schreef Wiebeldak het volgende:
Nummer wat direct start zou ik graag de titel en artiest van willen weten.

pi_149128333
Weet niet of ik voor deze vraag hier goed zit maar ik zoek de naam van de trompettist die het stukje van 00:09 tot 01:00 speelt.


Voor zover ik heb gezocht kwam ik 'A. Molostov' tegen, maar daar kon ik verder niks over vinden. Weet een van jullie misschien of deze man meer opnames heeft o.i.d? :P
  woensdag 28 januari 2015 @ 08:17:01 #224
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_149129416
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 17:21 schreef zerokill het volgende:
Hoi,

Hopelijk kan iemand me helpen: Ik ben op zoek naar een duitstalig dance nummer dat de afgelopen tijd af en toe gedraaid wordt op de nederlandse radio. Heb het jammer genoeg niet kunnen vinden in de top 40, of duitse top 40.

Vage beschrijving maar in een notendop: Duitstalig, af en toe op de radio, vrouwelijke zanger en dance.

Hopelijk kan iemand me helpen!
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_149133083
Beste Fokkers,

op de radio is een nieuwe hit van Alvin & The Chipmunks (dacht ik), maar het blijkt iets anders te zijn! Het nummer heeft geen ingewikkelde teksten, komt zeer regelmatig op de radio, en niemand lijkt het zo leuk te vinden als ik.

Op een bepaald moment gaat de zanger(es) een soort sex achtige geluiden produceren, A A A A AWWWW YEA ofzoiets, heel apart, heel erg mooi.

Hoe heet dit?
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2015 @ 11:34:29 #226
21636 Feestkabouter
pi_149133358

klinkt als Alvin & The Chipmunks
pi_149133479
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 11:34 schreef Feestkabouter het volgende:

klinkt als Alvin & The Chipmunks
Komt niet vaak op de radio en heeft niet het eerder genoemde obscene stukje er in.
  woensdag 28 januari 2015 @ 11:41:13 #228
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_149133560

Obsceen zou ik het niet willen noemen, wel een A A A piepstemmetje :').
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_149133867
quote:
5s.gif Op woensdag 28 januari 2015 11:41 schreef JDude het volgende:

Obsceen zou ik het niet willen noemen, wel een A A A piepstemmetje :').
JAAAAAAAAAAAA DAT IS HET!!! *O*

Mijn dank is groot!
pi_149137203
Hallo,

Ik zoek "Gouden Bergen" van Laura Vlasbom op CD formaat (ik vraag hiermee niet om een mp3 bestand of dergelijke, dus ik hoop dat ik het in dit topic kan plaatsen, anders excuus hiervoor)

Ze deed met dit nummer mee aan het Nederlands Song Festival in 1992.
Ik heb dus begrepen dat deze op een CD zou moeten staan van het NSF 1992 alleen is deze voor mij vrij onmogelijk om te vinden, is dit ook destijds daadwerkelijk uitgebracht op cd dat iemand weet? Of is dit een loze zoektocht? Anders kan ik natuurlijk altijd eens rond kijken in muziekwinkeltjes of 2e hands winkels.

Het gaat om dit liedje:

Het nummer begint op 0:51
  woensdag 28 januari 2015 @ 14:28:21 #231
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_149138185
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 13:55 schreef Grayfoxhound het volgende:
Hallo,

Ik zoek "Gouden Bergen" van Laura Vlasbom op CD formaat (ik vraag hiermee niet om een mp3 bestand of dergelijke, dus ik hoop dat ik het in dit topic kan plaatsen, anders excuus hiervoor)

Ze deed met dit nummer mee aan het Nederlands Song Festival in 1992.
Ik heb dus begrepen dat deze op een CD zou moeten staan van het NSF 1992 alleen is deze voor mij vrij onmogelijk om te vinden, is dit ook destijds daadwerkelijk uitgebracht op cd dat iemand weet? Of is dit een loze zoektocht? Anders kan ik natuurlijk altijd eens rond kijken in muziekwinkeltjes of 2e hands winkels.

Het gaat om dit liedje:

Het nummer begint op 0:51
Volgens mij is het niet helemaal waar dit topic voor bedoeld is, maar ik kon wel haar discografie hier vinden: http://en.muziekencyclopedie.nl/action/entry/Laura+Vlasblom#

Ze heeft na het NSF een paar singeltjes en een album 'Love me like crazy' uitgebracht. Geen idee wat of hij daar op staat, zou je even naar moeten zoeken.

Maar het liedje die jij zoekt is iig niet op single is uitgebracht lijkt het..

Voor 2e hands cd's kun je zoeken op eBay, markplaats of en op Discogs.com staan ook veel obscure dingen :)
nee, jij dan!
pi_149145635
Wie kan mij helpen?

Een vrij recent zeer rustig nummer... het is een beetje hetzelfde piano gepingel met daarna een strijk instrument. Wordt ook in een reclame gebruikt volgens mij..
  Redactie Frontpage woensdag 28 januari 2015 @ 18:45:11 #233
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_149145776
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 11:24 schreef lrgame1983 het volgende:
Beste Fokkers,

op de radio is een nieuwe hit van Alvin & The Chipmunks (dacht ik), maar het blijkt iets anders te zijn! Het nummer heeft geen ingewikkelde teksten, komt zeer regelmatig op de radio, en niemand lijkt het zo leuk te vinden als ik.

Op een bepaald moment gaat de zanger(es) een soort sex achtige geluiden produceren, A A A A AWWWW YEA ofzoiets, heel apart, heel erg mooi.

Hoe heet dit?
Dat moet dan haast wel Die Antwoord zijn :P

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_149146357
Help, ik zoek de lyrics van dit nummer. Ik post hier niet zo vaak, dus weet niet of deze hier op zn plek is :@ maar vanaf 4:00 begint iemand iets te zingen (zingt steeds 2 dezelfde regels maar for the life of me, ik kan maar niet goed ontcijferen wat de lyrics zijn (van tijd tot tijd zoek ik maar vind niks))
Misschien dat iemand dit wel kan verstaan (ik ben helaas gezegend met een minder goed gehoor, maar wil wel graag weten wat ie zingt)
Mn vriendin en mn vrienden konden het ook niet goed verstaan.

Iemand die dit beter verstaat dan ik en hoort wat er hier gezongen wordt? Vanaf 4 minuten ongeveer dus, bij voorbaat dank :)
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2015 @ 19:42:06 #235
21636 Feestkabouter
pi_149147880
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Help, ik zoek de lyrics van dit nummer. Ik post hier niet zo vaak, dus weet niet of deze hier op zn plek is :@ maar vanaf 4:00 begint iemand iets te zingen (zingt steeds 2 dezelfde regels maar for the life of me, ik kan maar niet goed ontcijferen wat de lyrics zijn (van tijd tot tijd zoek ik maar vind niks))
Misschien dat iemand dit wel kan verstaan (ik ben helaas gezegend met een minder goed gehoor, maar wil wel graag weten wat ie zingt)
Mn vriendin en mn vrienden konden het ook niet goed verstaan.

Iemand die dit beter verstaat dan ik en hoort wat er hier gezongen wordt? Vanaf 4 minuten ongeveer dus, bij voorbaat dank :)
geen idee, maar wat een vette plaat!!!!!!!!
beter om die niet in de auto te draaien, kan duur worden.......
pi_149149108
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:40 schreef ejvdb het volgende:
Wie kan mij helpen?

Een vrij recent zeer rustig nummer... het is een beetje hetzelfde piano gepingel met daarna een strijk instrument. Wordt ook in een reclame gebruikt volgens mij..
Hier te horen op 9:10
http://www.npo.nl/het-klokhuis/28-01-2015/VPWON_1223614

Geen piano trouwens ;)
pi_149149259
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_149152240
Thanks relaxed nummer maar wat een irritant begin!
pi_149154100
Ik hoorde het vandaag best wel vaak op de radio. Het is een lied gezongen door meerdere mensen, lijkt een remix. Vrouw zingt: far awaay far awaay far awaay of zoiets. Komt vaak na het liedje 'cool kids'
Sorry meer weet ik niet.
  woensdag 28 januari 2015 @ 22:13:49 #240
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_149154297
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 22:09 schreef Inspireme het volgende:
Ik hoorde het vandaag best wel vaak op de radio. Het is een lied gezongen door meerdere mensen, lijkt een remix. Vrouw zingt: far awaay far awaay far awaay of zoiets. Komt vaak na het liedje 'cool kids'
Sorry meer weet ik niet.
Ditte?
pi_149154587
quote:
Yes! Dankjewel :P
pi_149166429

Het nummer vanaf 1.06 wie oh wie? :P een heerlijk dansnummertje *O*
Geen sig.
  donderdag 29 januari 2015 @ 12:16:51 #243
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_149166754
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:05 schreef Knudde het volgende:

Het nummer vanaf 1.06 wie oh wie? :P een heerlijk dansnummertje *O*
Een versie van ditte
pi_149166796
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:16 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Een versie van ditte
Soundhound zegt van Cameron dan is het deze denk ik:

pi_149166862
Jullie zijn geweldig _O_
Geen sig.
pi_149239608
Ik zoek het nummer van dit filmpje. Soundhound weet het niet!

https://www.facebook.com/video.php?v=784087348293854
pi_149243694
Help! Ik ben opzoek waar het eerste nummer van de onderstaande mixtape vanaf komt.

https://soundcloud.com/ro(...)on-compil-vol-1-work

Het nummer speelt van 0:00 tot ongeveer 3:12..

Alvast bedankt! :)
pi_149243870
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:56 schreef wildenberg het volgende:
Help! Ik ben opzoek waar het eerste nummer van de onderstaande mixtape vanaf komt.

https://soundcloud.com/ro(...)on-compil-vol-1-work

Het nummer speelt van 0:00 tot ongeveer 3:12..

Alvast bedankt! :)
Dit is hem

pi_149244069
quote:
You made my day :D
pi_149253944
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:42 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

geen idee, maar wat een vette plaat!!!!!!!!
beter om die niet in de auto te draaien, kan duur worden.......
Haha :D

Ja, ik blijf er maar naar luisteren maar kan niete cht goed horen wat ie nou eigenlijk zegt :P

Evengoed bedankt voor de genomen moeite ;)
pi_149255117
Ik ben opzoek naar de titel van een nummer dat te horen is in een aflevering van Ali B op volle toeren. Het is te horen op 2:25. Iemand die me de titel kan vertellen? Much appreciated!

Ali B op Volle Toeren Aflevering 1: Frank Boeijen…:
  Boks-Chick zondag 1 februari 2015 @ 09:54:56 #252
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_149256133
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 04:58 schreef Appelkers het volgende:
Ik ben opzoek naar de titel van een nummer dat te horen is in een aflevering van Ali B op volle toeren. Het is te horen op 2:25. Iemand die me de titel kan vertellen? Much appreciated!

Ali B op Volle Toeren Aflevering 1: Frank Boeijen…:
lolwut
pi_149265011
quote:
Yess! Thanks!
  zondag 1 februari 2015 @ 22:13:59 #255
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_149280069
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 16:50 schreef SX-Superfly het volgende:
Ik zoek het nummer van dit filmpje. Soundhound weet het niet!

https://www.facebook.com/video.php?v=784087348293854
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_149347255
Zoek een nummer uit minstens 2008 (denk ik, aangezien ik het in 720p gezien heb). Blanke gozer zingt een pop/dance nummer en er is een feest in een huis aan de gang waar enkele shots van zijn. Kan me iets vaags herinneren dat hij op een bank zit in een shot met alleen hem in beeld. Meer weet ik niet. Aangezien ik nul komma nul tekst weet van het nummer kan ik moeilijk vinden wat ik zoek. Leek wel een beetje boy-band achtig, maar dan met een dance tintje. Zit al een tijdje te browsen door charts van die jaren i.c.m. Youtube maar ik kan het gewoon niet vinden. Lijkt me niet echt een populair nummer geweest te zien in ieder geval.
pi_149353130
Net heb ik een oud nederlands liedje op de radio gehoord. Het lied werd gezongen in het perspectief van een moordenaar/verkrachter die een paar uur geleden een meisje vermoord heeft, hij zat in zijn kamer koffie te drinken en dacht weer na over wat hij met het meisje gedaan had. Zinnen als ''haar perzikhuid'' ''de hele kamer naar koffie ruiken'' of iets als 'de tuin waar de bomen waaien, perfect om een lichaam in te graven'' kwamen er in voor. Heel bizar, maar ook knap geschreven.

Weet iemand hoe het liedje heet? Kan het helaas nergens op google vinden.
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:22:45 #258
387458 12
Nee ik ben niet 12
pi_149365619
Ik ben op zoek naar een erg bekend nummer.. Ik hoor het altijd meerdere keren in de achtergrond. Het begint met een simpel pianospel. Het gaat een beetje zo: dun-dun dun, dun-dun-dun dun dun-dun, dun-dun-dun dun-dun-dun, dun-dun-dun-dun dun-dun.... En daarna begint er een man met zingen en hoor je die piano nog in de achtergrond. Het is een bekend nummer. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is :s
Omdat het kan
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:58:27 #259
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_149367144
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:22 schreef 12 het volgende:
Ik ben op zoek naar een erg bekend nummer.. Ik hoor het altijd meerdere keren in de achtergrond. Het begint met een simpel pianospel. Het gaat een beetje zo: dun-dun dun, dun-dun-dun dun dun-dun, dun-dun-dun dun-dun-dun, dun-dun-dun-dun dun-dun.... En daarna begint er een man met zingen en hoor je die piano nog in de achtergrond. Het is een bekend nummer. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is :s
http://vocaroo.com
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 4 februari 2015 @ 21:05:34 #260
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_149370107
http://www.filedropper.com/beats_1

Bestand staat op een oude laptop (jaar of 3 oud). Iemand enig idee?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  woensdag 4 februari 2015 @ 22:51:56 #261
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_149374264
vraagje,hoe heet het nummer
waarin de speech van the great dictator is verwerkt ( wordt tegenwoordig wel eensch op de radio gedraait)
ik heb gezocht in de top 40, maar kom er dan nog niet uit
mee bekant vangde gin haas.
  woensdag 4 februari 2015 @ 22:58:31 #262
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_149374491
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:51 schreef kawa4 het volgende:
vraagje,hoe heet het nummer
waarin de speech van the great dictator is verwerkt ( wordt tegenwoordig wel eensch op de radio gedraait)
ik heb gezocht in de top 40, maar kom er dan nog niet uit
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_149377307
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:00 schreef Megablast het volgende:
Net heb ik een oud nederlands liedje op de radio gehoord. Het lied werd gezongen in het perspectief van een moordenaar/verkrachter die een paar uur geleden een meisje vermoord heeft, hij zat in zijn kamer koffie te drinken en dacht weer na over wat hij met het meisje gedaan had. Zinnen als ''haar perzikhuid'' ''de hele kamer naar koffie ruiken'' of iets als 'de tuin waar de bomen waaien, perfect om een lichaam in te graven'' kwamen er in voor. Heel bizar, maar ook knap geschreven.

Weet iemand hoe het liedje heet? Kan het helaas nergens op google vinden.
Het ontbijt van Hans Dorrestijn?

Kan het nummer helaas nergens vinden, alleen een fragment op bol. http://www.bol.com/nl/p/gesmolten-ijsberen/1000004000046504/ (nr 26)

De songtekst van het nummer staat hier: https://www.musixmatch.com/lyrics/Hans-Dorrestijn/Het-ontbijt
pi_149378658
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:22 schreef 12 het volgende:
Ik ben op zoek naar een erg bekend nummer.. Ik hoor het altijd meerdere keren in de achtergrond. Het begint met een simpel pianospel. Het gaat een beetje zo: dun-dun dun, dun-dun-dun dun dun-dun, dun-dun-dun dun-dun-dun, dun-dun-dun-dun dun-dun.... En daarna begint er een man met zingen en hoor je die piano nog in de achtergrond. Het is een bekend nummer. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is :s
Formidable - Stromae?
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:02:38 #265
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_149379524
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:22 schreef 12 het volgende:
Ik ben op zoek naar een erg bekend nummer.. Ik hoor het altijd meerdere keren in de achtergrond. Het begint met een simpel pianospel. Het gaat een beetje zo: dun-dun dun, dun-dun-dun dun dun-dun, dun-dun-dun dun-dun-dun, dun-dun-dun-dun dun-dun.... En daarna begint er een man met zingen en hoor je die piano nog in de achtergrond. Het is een bekend nummer. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is :s
pi_149380335
quote:
5s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:05 schreef Zeroku het volgende:
http://www.filedropper.com/beats_1

Bestand staat op een oude laptop (jaar of 3 oud). Iemand enig idee?
DIt is precies hetzelfde melodietje. Ik kan alleen niet zo 1-2-3 het nummer vinden waar jou fragment van is. Misschien heb je hier iets aan.

  donderdag 5 februari 2015 @ 11:11:29 #267
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_149382551
Hoe heet dit nummer? Ik herken het niet als nummer van hemzelf, mogelijk een cover.

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 5 februari 2015 @ 11:25:04 #268
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_149382910
quote:
6s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe heet dit nummer? Ik herken het niet als nummer van hemzelf, mogelijk een cover.

http://www.setlist.fm/set(...)rlands-43c70fdb.html
(De setlist van Paard van Troje is onvolledig)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 5 februari 2015 @ 11:42:45 #269
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_149383406
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:25 schreef donroyco het volgende:

[..]

http://www.setlist.fm/set(...)rlands-43c70fdb.html
(De setlist van Paard van Troje is onvolledig)
Ja, dat is het dus, ik ben met al die setlists bezig.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 5 februari 2015 @ 13:42:22 #270
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_149386508
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:45 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

DIt is precies hetzelfde melodietje. Ik kan alleen niet zo 1-2-3 het nummer vinden waar jou fragment van is. Misschien heb je hier iets aan.

Dat is 'm, thanks ^O^.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2015 @ 15:27:52 #271
21636 Feestkabouter
pi_149389804
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 01:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Haha :D

Ja, ik blijf er maar naar luisteren maar kan niete cht goed horen wat ie nou eigenlijk zegt :P

Evengoed bedankt voor de genomen moeite ;)
misschien is het in deze twilight mix beter te verstaan:
pi_149391327
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:27 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

misschien is het in deze twilight mix beter te verstaan:
Thanks! :D
Zit hem nu te luisteren en de link naar mn vriendin gestuurd, misschien dat haar knappe kop deze code kan ontcijferen :P

Edit: We verstaan eigenlijk alleen maar in de 2e zin (hij zings steeds 2 regels herhaaldelijk) "Nothing gonna gaze bla bla bla" en de 1e regel op de plek van "gaze" iets van "great" of "change", maar meer kunnen we er niet van maken _O-

Hartstikke bedankt voor deze link, is al een stuk verstaanbaarder ^O^ heb ik wat te doen tijdens de dode uurtjes :P maar het staat iedereen vrij zijn of haar eigen interpretatie te komen melden :)
(het is het best verstaanbaar helemaal in het begin en op ongeveer 5:30 voor de audiofiele avonturiers onder ons :P )

[ Bericht 30% gewijzigd door magnetronkoffie op 05-02-2015 16:41:16 ]
  donderdag 5 februari 2015 @ 17:54:54 #273
387458 12
Nee ik ben niet 12
  donderdag 5 februari 2015 @ 18:25:02 #275
387458 12
Nee ik ben niet 12
pi_149395080
Omdat het kan
pi_149409914
Aan wie doet dit nummer jullie denken???
Hoort bij de serie The Missing die we kijken en we denken maar steeds dat het een oud nr is!

pi_149417934
mijn gitaarleraar had me een standard van charlie parker geleerd maar ik ben vergeten hoe hij heet :')
http://vocaroo.com/i/s1tpTk55Z2nj
  Boks-Chick vrijdag 6 februari 2015 @ 14:00:09 #278
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_149419233
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Aan wie doet dit nummer jullie denken???
Hoort bij de serie The Missing die we kijken en we denken maar steeds dat het een oud nr is!

het begin heeft wel wat weg van dat van Sam Cooke, wonderfull world.

lolwut
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:14:02 #279
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_149419679
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Aan wie doet dit nummer jullie denken???
Hoort bij de serie The Missing die we kijken en we denken maar steeds dat het een oud nr is!

quote:
19s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:00 schreef BrandX het volgende:
het begin heeft wel wat weg van dat van Sam Cooke, wonderful world.

Moest ik inderdaad ook aan denken.

Verder vond ik het begin van de zang wel wat weg hebben van het begin van de zang in Sonic Youth's versie van Superstar:

pi_149421328
Tx maar toch is er een liedje wat nog beter aansluit bij wat ik bedoel!
Het couplet lijkt echt op een oud nr.....
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:17:12 #281
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_149421476
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Tx maar toch is er een liedje wat nog beter aansluit bij wat ik bedoel!
Het couplet lijkt echt op een oud nr.....
Het doet me hier aan denken:
pi_149423862
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:17 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Het doet me hier aan denken:
Ja ♡ Dat is het!!!!
pi_149428730
Hoi Luitjes,

Op TV kwam er net een reclame voorbij voor de NPO (nederlandse publieke omroep) en in die reclame is een cover van Iedereen is van de wereld van The Scene te horen.

Iemand enig idee wie dit zingt? Het is een vrouwelijke zangeres, het is akoestisch en rustig gezongen.

Groetjes
  vrijdag 6 februari 2015 @ 19:41:33 #284
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_149429132
Ik hoop dat iemand hier mij even kan helpen. Er is een nummer, ik meen uit september 2014, waarbij een clip is waarbij een dame met blond haar over een Caribisch eiland rijdt met een low-rider. Weet niet meer wat ze precies zingt of hoe het nummer of artiest heet maar haar stem is heel sterk, lijkt wel wat op Amy Winehouse.
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 21:36:54 #285
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_149432957
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:41 schreef RingBewoner het volgende:
Ik hoop dat iemand hier mij even kan helpen. Er is een nummer, ik meen uit september 2014, waarbij een clip is waarbij een dame met blond haar over een Caribisch eiland rijdt met een low-rider. Weet niet meer wat ze precies zingt of hoe het nummer of artiest heet maar haar stem is heel sterk, lijkt wel wat op Amy Winehouse.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 7 februari 2015 @ 00:29:00 #286
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_149438274
UI Made bij VanilleKwark.
pi_149440862
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:16 schreef Trollscience het volgende:
mijn gitaarleraar had me een standard van charlie parker geleerd maar ik ben vergeten hoe hij heet :')
http://vocaroo.com/i/s1tpTk55Z2nj
iemand
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:23:50 #288
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_149442808
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 00:29 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

YES!!!! _O_ DANK!!!! _O_.
Graag gedaan.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 7 februari 2015 @ 14:07:24 #289
29114 Artificial_M
De laatste der kunstmatigen...
pi_149445644
Hoi!

Ik zoek een nummer wat ik afgelopen week in een reclame heb gezien, maar ik krijg het niet gevonden op ster.nl of 'muziek in reclame'.

Het is Nederlandstalig akoestisch nummer gezongen door een dame... Volgens mij is het nummer al ouder maar is het nu in een nieuw jasje gestoken. Helaas kan ik me de hele reclame niet meer herinneren dus ik weet ook niet meer over welk product / dienst die reclame ging. Help? :?
De laatste der kunstmatigen...
pi_149445665
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:07 schreef Artificial_M het volgende:
Hoi!

Ik zoek een nummer wat ik afgelopen week in een reclame heb gezien, maar ik krijg het niet gevonden op ster.nl of 'muziek in reclame'.

Het is Nederlandstalig akoestisch nummer gezongen door een dame... Volgens mij is het nummer al ouder maar is het nu in een nieuw jasje gestoken. Helaas kan ik me de hele reclame niet meer herinneren dus ik weet ook niet meer over welk product / dienst die reclame ging. Help? :?
Iedereen is van de Wereld van The Scene hoorde ik van de week.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 14:11:32 #291
29114 Artificial_M
De laatste der kunstmatigen...
pi_149445728
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Iedereen is van de Wereld van The Scene hoorde ik van de week.
Thanks! Een paar posts hierboven staattie genoemd en hier, maar daar heb ik langsgescrolld omdat ik alleen naar de antwoorden aan het kijken was :*
De laatste der kunstmatigen...
pi_149445785

NPO - Iedereen is van de wereld door soundslikenando
  zaterdag 7 februari 2015 @ 14:24:51 #293
29114 Artificial_M
De laatste der kunstmatigen...
pi_149445982
quote:
Yes ik had hem gevonden inmiddels via le google...

het nummer wordt gezongen door Celine Cairo
De laatste der kunstmatigen...
  zondag 8 februari 2015 @ 12:58:00 #295
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_149468143
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_149509503


Ik ben op zoek a la de piano aan het begin. Zo lekker chill deuntje, lekker rustgevend. Iemand namen van artiesten, links, related videos, etc? Dat Frans gemompel, dat tingelen op die piano, zo fijn :)
Only the strong survive
  dinsdag 10 februari 2015 @ 15:23:38 #298
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_149540289
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:29 schreef TheGOAT het volgende:

Ik ben op zoek a la de piano aan het begin. Zo lekker chill deuntje, lekker rustgevend. Iemand namen van artiesten, links, related videos, etc? Dat Frans gemompel, dat tingelen op die piano, zo fijn :)
Beetje zoeken op trage ragtime muziek :)
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  dinsdag 10 februari 2015 @ 15:24:35 #299
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_149540315
Ik ben op zoek naar een Vlaams bandje. Beetje een jazzy, beetje een James Bond feel. Alles gezongen door een zangeres. Kan er maar niet op komen. |:(

Zangeres was een paar jaar geleden gewisseld.
Qua stijl lijkt het wel wat op

zonder rap.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  dinsdag 10 februari 2015 @ 15:29:38 #300
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_149540455
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:24 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ben op zoek naar een Vlaams bandje. Beetje een jazzy, beetje een James Bond feel. Alles gezongen door een zangeres. Kan er maar niet op komen. |:(

Zangeres was een paar jaar geleden gewisseld.
Qua stijl lijkt het wel wat op

zonder rap.
Hooverphonic?

[ Bericht 97% gewijzigd door JDude op 10-02-2015 15:36:16 ]
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  dinsdag 10 februari 2015 @ 15:37:35 #301
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_149540714
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:29 schreef JDude het volgende:

[..]

Hooverphonic?
Correct _O_
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')