abonnement Unibet Coolblue
pi_147052515


Originele OP van KnutDeIJsbeer:

Van mijn goede vriend Johannes kreeg ik een nasi-recept. Vandaag heb ik geprobeerd dit na te koken, al heb ik niet de illusie in de buurt te komen van zijn veel geroemde chef kwaliteiten. Bon, hier het verslag:



De ingredienten. Hier zal ik het mee moeten doen.



Het strijdtoneel. Rechtsboven staat de rijst al te koken. In die pan zeg maar.



Het meest heftige moment. Hier kook ik in 3 (drie!!!) pannen tegelijk. Jullie weten hoe ik rol.



Dit is het dan. Nasi a la Johannes. Een beetje van knut en een beetje van Johannes dus.

Update:

Nasi a la Kanovinnie
CUL / Nasi a la Johannes

Nasi a la Mortaxx
CUL / Nasi a la Johannes
CUL / Nasi a la Johannes

Nasi a la Saind
CUL / Nasi a la Johannes

Nasi a la Mansjester
CUL / Nasi a la Johannes #2 genieten

Nasi a la Paxcon
CUL / Nasi a la Johannes #2 genieten
CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen - alternatieve versie

Nasi a la UIO_AMS
CUL / Nasi a la Johannes #2 genieten

Instant nasi a la UIO_AMS
CUL / Nasi a la Johannes #2 genieten

De vreemde eend in de bijt: Karina's Kip Tandoori
CUL / Nasi a la Johannes #2 genieten

Nasi a la Grifte
CUL / Nasi a la Johannes #2 genieten

Nasi a la Dr.Mikey
CUL / Nasi a la Johannes #2 genieten

Nasi a la Tarado
CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen

Nasi a la habitue
CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen

Nasi a la pablo1989
CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen

Nasi a la Drizzt
CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen

Wokken a la Johannes a la Knut a la Kanovinnie a la Saind a la Mortaxx
Geachte nasi-vrienden,

Ik ben ontroerd dat het vertellen van mijn geheime nasi recept aan Knut tot zoveel culinair genot heeft geleid, we kunnen wel stellen dat we diverse heerlijke varianten nasi de revue hebben zien passeren in dit topic, de één indien mogelijk nog geslaagder dan de ander. Echter, zoals de Rijdende Rechter zou zeggen, er zijn nu een paar andere Oosterse gerechten die er bekaaid van af komen. Toevallig heb ik na lang experimenteren van één van die gerechten het recept bemachtigd en ik zou wel een behoorlijk egoïstische chef zijn als ik mijn kennis voor mij zou houden. Daarom presenteer ik met gepaste trots Wokken a la Johannes. Mocht u vanavond dit gerecht al willen bereiden is het verstandig om het water alvast op het vuur te zetten, want dit recept is een heel verhaal.



Omdat ik natuurlijk zowel ervaren als beginnende chefs aan wil spreken zal ik zorgvuldig gebruik maken van verduidelijkende foto's die de receptuur en bereidingswijze zullen verhelderen. Op de foto hierboven zie je de uitgangssituatie, een schitterende keuken die er om smeekt gebruikt te worden. Ik kook op gas, maar Wokken a la Johannes is geschikt voor diverse warmtebronnen (bij twijfel, raadpleeg de handleiding van uw pan). In mijn ervaring zijn chefs soms wat nukkige types die aarzelen om de genialiteit van andere chefs te erkennen, maar ik denk dat na deze schitterende fotoserie zelfs de meest verbolgen nasi-professor (en die heb ik toevallig gezien in dit topic!) zal lopen te watertanden! Afijn, we beginnen bij het begin, namelijk.....



.... de ingrediënten! Wokken is ideaal om vrij snel een heerlijke en goedkope maaltijd op tafel te krijgen, en het biedt duizenden mogelijkheden om te variëren. Wat de exacte kosten waren van deze ingrediënten weet ik zo niet uit mijn hoofd (vooral wat betreft de kip kan het alle kanten op), maar ik verzeker dat of je het nu breed hebt of niet, Wokken a la Johannes de verstandige keuze is.

Eerst moet je bedenken welke soort groenten je wilt, dit is namelijk essentieel voor de soort smaaksensatie in je mond. Ter ere van mijn nasi-partner in crime KnutDeIJsbeer heb ik natuurlijk gekozen voor de Japanse wokgroenten. Deze touch zorgt ervoor dat het Wokken a la Johannes a la Knut dicht bij mijn hart ligt, mocht u nu meer een band hebben met een ander Oosters land kan u natuurlijk voor andere groente gaan. U ziet dat de wokgroenten officieel al over datum zijn, maar omdat ik de groenten onder geoptimaliseerde omstandigheden heb bewaard (de koelkast) zijn ze alsnog bruikbaar. Belangrijke tip van Johannes: geloof niet alles wat de AH tegen u zegt.

Vervolgens: de rijst. Ook hier zijn diverse opties, alhoewel de gele rijst al snel afviel, omdat dat zou werken als olie op het vuur bij een niet nader te noemen user (maar met een beetje fantasie rijmt zijn naam op Nasi-fanaticus). Het Japanse groente pakket bevatte al gele wortels, en als ik nu ook nog gele rijst had gebruikt zou ik vrijwel zeker worden gerapporteerd als racist, en dat moest natuurlijk worden voorkomen.

Soit, ik heb natuurlijk diverse malen geëxperimenteerd en mijns inziens past deze rijst het beste bij deze saus (zoetzuur van Conimex) en dit soort vlees (kip). Mocht u een ander soort vlees (of vis of vleesvervangend product) prefereren is daar bij Wokken a la Johannes alle ruimte toe. Het schijnt dat rond Delft en omstreken vaak wordt gekozen voor Shoarmavlees voor een beetje een bite, maar wij in Groningen zijn meer van de kip.

De saus uit een flesje is een beetje de easy way out, bent u het type dat diverse malen naar de Orient is afgereisd en het liefst inheemse woksaus uit de rimboe importeert dan is ook daar alle gelegenheid toe.



Dan nu de stap voor stap bereidingswijze. Als het goed is heeft u al het water op het vuur gezet, en daarna is er optimaal de tijd om de kip te snijden. Zoals je ziet is wordt er bij deze stap gebruik gemaakt van een scherp mes. Kanovinnie en ik hechten veel waarde aan veiligheid, en daarom raad ik iedereen die wil Wokken a la Johannes a la Kanovinnie aan goed op te letten bij het gebruiken van scherpe voorwerpen, en het lopen op blote voeten. Ik heb trouwens niet alle kip gebruikt die in de verpakking zat, ik heb genoeg over gehouden zodat ik binnenkort nog een keer kan wokken.



Hoe graag de echte nasi / wokchef ook op blote voeten loopt, als rolmodel voor jeugdige wokchefs heb ik toch besloten sokken aan te trekken. Scroll maar niet naar beneden, maar ik kan alvast verklappen dat deze keuze mijn leven heeft gered! (Althans, een amputatie voorkomen).



Als het water kookt is het tijd om de rijst toe te voegen en het geheel opnieuw aan de kook te brengen. Let op dat de rijst niet aankoekt aan de pan, dit valt te voorkomen met een houten lepel. Dus stop niet uw hand in kokend heet water! Veiligheid staat voorop, dat ziet u wel. Jamie Oliver stopt dit soort waarschuwingen nou nooit in zijn boeken, daar zijn al vele handen door verbrand, zoals u ongetwijfeld weet.



Dan is het tijd de wok te verhitten, hoe eerder u dit doet hoe beter natuurlijk, maar uit coulantie met degenen wiens gasstel de 100 graden niet bereikt heb ik niet op extreem hoge temperaturen gewokt, dit is natuurlijk wel aan te raden. Als u zich aangesproken voelt door de zin hierboven kan u natuurlijk ook naar een professioneel wokrestaurant gaan met professionele keuken. Toevallig heb ik gisteren dit recept al doorgestuurd naar mijn contacten binnen de wokwereld, en het spreekt haast voor zich dat dit heerlijke recept zich daar als een lopend vuurtje heeft verspreid. Ik heb speciale wokolie gebruikt, deze is verkrijgbaar bij diverse supermarkten in Nederland.



Vervolgens voegt u de kip toe in de wokpan, (wel blijven roeren!) en als het goed is ziet uw keuken er dan zo ongeveer zo uit (tenzij u voor een ander model keuken heeft gekozen). Het valt u misschien op dat ik er niet voor heb gekozen om een eitje te bakken. Nu houd ik natuurlijk erg van een spielerei uhh spiegelei, maar ik wist dat het inzetten van een derde pan het minder ervaren publiek uit zou sluiten en bovendien had ik nog een extra taak, namelijk het maken van deze fotoreportage. Mocht u denken dat u een derde pan aankan dan denk ik dat een eitje echt iets toevoegt aan Wokken a la Johannes a la Knut a la Kanovinnie.



Als de kip goudbruin is zoals dat zo mooi heet (definieer goudbruin maar eens!), oftewel als u vermoedt dat het niet meer rauw is maar ook niet aangebrand dan is het tijd om de groenten toe te voegen. Verwarm deze zeker twee minuten mee samen met de kip in de wokpan. Ook hier: blijf roeren!



Dan is het tijd de saus toe te voegen, en zal uw gerecht er als volgt uitzien. Ziet het er uit als nasi, dan bent u vermoedelijk een ander recept uit aan het voeren.



Als u zich aan de stappen heeft gehouden dan is uw rijst nu ongeveer gereed om af te gieten, ik heb hiervoor een vergiet gebruikt, zoals u ziet is de rijst nog kokend heet, wat mogelijk gevaarlijke situaties in de keuken op kan leveren, let dus goed op. In dit geval was de rijst volgens de fabrikant klaar na 8-10 minuten, en in dit geval heb ik wel gewoon naar de fabrikant geluisterd. Zelf heb ik geen kookwekker gebruikt, maar naar mijn wokgevoel. Heeft u toevallig een kookwekker die u wil gebruiken dan kan dat alsnog. Tegen accessoires zeggen wij van Wokken a la Johannes a la Kanovinnie geen nee. Vergeet ook niet uw rijst te laten schrikken met wat kraanwater.



Over schrikken gesproken!! HOLY SHIT! Zomaar een stukje gloeiend hete kip op mijn sok! Dit had een extreem lelijke brandwond kunnen opleveren en een leven van revalidatie en depressie. Maar goed dat ik mijn sokken aan had gedaan :)

Natuurlijk is dit een reconstructie, maar het toont maar weer eens aan dat een gevaar in een klein hoekje zit.



Tijd om de rijst te mengen met de wok melange. En, hohohoo lieve lezer, daar was ik bijna het belangrijkste vergeten! Gelukkig was ik net op tijd om nog wat bier te drinken tijdens het koken en kan ik deze maaltijd met recht Wokken a la Johannes a la Knut a la Kanovinnie a la Saind noemen. :D



Voila, het eindresultaat. Oh, het water loopt me gewoon in de mond als ik er weer aan terug denk :9 :9 :9~ Sorry, ik liet even mijn zakelijke houding varen, maar het was echt smullen geblazen! Deze maaltijd is geschikt voor 3-4 personen, maar je moet er rekening mee houden dat je gasten dermate versteld zullen staan dat ze een tweede en derde keer op zullen scheppen.



De getrouwe volger van dit topic realiseert zich nu dat ik één topchef tot nu toe heb genegeerd, maar dat kan ik natuurlijk niet blijven doen, a la Mortaxx doe ik nu wat ik over heb in wat bakjes, omdat dit gerecht ook ideaal is om een volgende dag als je minder tijd hebt om te koken, maar toch wilt genieten, eens te verwarmen. Onder de deksel zat mijn portie van die dag, die deksel zorgde ervoor dat de warmte van het gerecht niet verloren ging. Warm is het het lekkerst: wokken a la Johannes a la Knut a la Kanovinnie a la Saind a la Mortaxx.

Wisten jullie trouwens dat Mortaxx gisteren jarig was?



Het hangt er natuurlijk een beetje van af hoe opgeruimd je bent, maar het is toch verstandig om je pannen alvast in het sop te zetten.



Ahhhhhh. :) Na gedane arbeid gaat de echte topchef natuurlijk FOK!ken, dat spreekt bijna voor zich.

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hai, hallo, ik heb lekker gekookt :)
Deze reactie kon natuurlijk rekenen op vele enthousiaste reacties, en een enkele cynische, maar dat vergeef ik diegenen. Bon, ik heb dus lekker mijn buikje vol gegeten, en dat allemaal zonder vol van mezelf te worden! Als wokchef moet je natuurlijk bescheiden blijven en daarom heb ik dit heerlijke recept met jullie gedeeld. Ook heb ik geprobeerd aan te tonen dat wokken helemaal niet levensgevaarlijk hoeft te zijn, als je maar goed op let.

Eet smakelijk
Johannes

Game on!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_147086925
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasi á la Drizzt

De ingrediënten zijn aanwezig en staan klaar op het aanrecht:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip snijden, altijd leuk werk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kip ligt in de pan en aangezien koken dikwijls dorstig werk is kon ik even wat vloeibare hulp tot me nemen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De groente is er inmiddels ook bij gegooid, ziet er al best te nassen (hihi xd) uit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de rijst op het vuur:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eitje in de pan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles bij mekaar:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En klaar:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Goed uitgevoerde nasi ^O^ Leuk dat je er verse papegaai in hebt verwerkt :)
  vrijdag 28 november 2014 @ 14:15:10 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147087005
Ik ga even broeden op een nieuwe recept voor mijn CulKamaraden. De macaroni was geen doorslaand succes, maar ik heb het gevoel dat ik met mijn nieuwe recept hoge ogen ga gooien :)

Om te voorkomen dat er gezeur komt over de temperatuur van het vuur ga ik niet voor een wokgerecht :)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147087133
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga even broeden op een nieuwe recept voor mijn CulKamaraden. De macaroni was geen doorslaand succes, maar ik heb het gevoel dat ik met mijn nieuwe recept hoge ogen ga gooien :)

Om te voorkomen dat er gezeur komt over de temperatuur van het vuur ga ik niet voor een wokgerecht :)
Misschien kan je uit respect voor Knut nasi presenteren als een wielrenmaaltijd?
  vrijdag 28 november 2014 @ 14:20:28 #5
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147087181
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Misschien kan je uit respect voor Knut nasi presenteren als een wielrenmaaltijd?
Macaroni a la kano is al eens door drie wielerhelden gegeten ter voorbereiding van een zware tocht!
Ik vraag me af of nasi beter is dan macaroni.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147087398
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Macaroni a la kano is al eens door drie wielerhelden gegeten ter voorbereiding van een zware tocht!
Ik vraag me af of nasi beter is dan macaroni.
Maar 1 manier om daar achter te komen.
pi_147114032
@Drizzt_DoUrden - er bestaat ook glutenvrij bier ( weet niet of het smaakt)
pi_147114263
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2014 11:58 schreef computergirl het volgende:
@Drizzt_DoUrden - er bestaat ook glutenvrij bier ( weet niet of het smaakt)
Ja is wel te doen, maar ik vond het ook te vroeg om te drinken. Doe ik pas rond middernacht ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159926676
Morgen staat er weer nasi op de planning en moest meteen aan deze reeks denken _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 8 februari 2018 @ 05:42:12 #10
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_177028266
Ik heb honger!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_177028722
Nasi _O_
  donderdag 8 februari 2018 @ 08:24:18 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_177028862
Ik zou graag meer mensen hun kookavonturen zien posten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_177028875
Ik hou niet van nasi, wel van bami.. mag dat ook?
pi_177029135
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 08:26 schreef Doublepain het volgende:
Ik hou niet van nasi, wel van bami.. mag dat ook?
Jahoor, post gerust een uitgebreid fotoverslag in dit topic. Karina heeft hier ook een verslag gepost van een ander gerecht.
pi_177032972
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 08:26 schreef Doublepain het volgende:
Ik hou niet van nasi, wel van bami.. mag dat ook?
Ik wil niet discrimineren dus het zou fijn zijn als je even een verslag maakt zodat de bami liefhebbers ook eindelijk weten wat ze moeten doen :)
  Forum Admin donderdag 8 februari 2018 @ 14:02:03 #16
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_177033699
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 08:26 schreef Doublepain het volgende:
Ik hou niet van nasi, wel van bami.. mag dat ook?
Dat komt omdat je de nasi a la Johannes nog niet op hebt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 01:39:55 #17
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_177048058
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 05:42 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb honger!
Whahaha, meesterlijke kick.

Was dit ook niet het topic waarin Iwanius ging miepen en en ging patsen met zijn nasi? _O-
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
  One tough cookie vrijdag 9 februari 2018 @ 02:03:36 #18
169210 liesje1979
pi_177048100
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 05:42 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb honger!
O+!!!!!
  vrijdag 9 februari 2018 @ 06:20:46 #19
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_177048387
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 01:39 schreef Boy_Zonderman het volgende:

[..]

Whahaha, meesterlijke kick.

Was dit ook niet het topic waarin Iwanius ging miepen en en ging patsen met zijn nasi? _O-
ja. Dat was echt fantastisch.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_177058868
Er moet trassi in de nasi!
  vrijdag 9 februari 2018 @ 15:50:08 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177058929
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:47 schreef quirina het volgende:
Er moet trassi in de nasi!
plaats jouw recept :)
  Moderator vrijdag 9 februari 2018 @ 16:14:25 #22
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177059424
Plotseling heb ik weer trek in mijn instant gele nasi met hete kip, paprika en ananas.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 16:21:09 #23
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_177059541
Deze gaat vanavond weer op het menu. Nu maar hopen dat hij een beetje in de buurt komt bij het meesterwerk van de echte chef. _O_
  vrijdag 9 februari 2018 @ 16:21:46 #24
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_177059552
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:47 schreef quirina het volgende:
Er moet trassi in de nasi!
Staat nie tin het recept hoor!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 9 februari 2018 @ 16:59:11 #25
22592 crew  Ole
pi_177060257
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:21 schreef Nobu het volgende:
Deze gaat vanavond weer op het menu. Nu maar hopen dat hij een beetje in de buurt komt bij het meesterwerk van de echte chef. _O_
pics!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 9 februari 2018 @ 20:07:18 #26
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_177064065
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:59 schreef Ole het volgende:

[..]

pics!
Ik moet helaas bekennen dat het door het tijdgebrek en algehele luiheid niet tot dit culinaire hoogstandje gekomen is vandaag. ;(
pi_177112031
Ik maak zo nasi
  zondag 11 februari 2018 @ 16:58:15 #28
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177112054
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:57 schreef quirina het volgende:
Ik maak zo nasi
Post je een fotoverslag daarna?
pi_177112530
geen nasi Göring?
pi_177139938
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Post je een fotoverslag daarna?
Nee dus.
pi_177140208
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 21:56 schreef quirina het volgende:

[..]

Nee dus.
Waardeloze vrouw :r
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 22:23:11 #32
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177140611
Meer fotoverslagen, potverdikkeme :(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177141654
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:57 schreef quirina het volgende:
Ik maak zo nasi
Waarvan bakte
pi_207175104
Schop omdat ik hier net naar linkte in VBL / [VBL SC #8191] Jongens, wat eten jullie vandaag?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Spellchecker woensdag 21 december 2022 @ 17:15:23 #35
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207175412
Zojuist nazi Göring gemaakt. Geen foto's gemaakt ;(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_207176663
quote:
Maar dit is het specifieke Nasi á la Johannes-topic :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_207190248
Jullie met de nep nasi zonder trassi.
pi_207195403
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:34 schreef quirina het volgende:
Jullie met de nep nasi zonder trassi.
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')