abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 december 2014 @ 10:44:55 #101
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_147272868
Huh, de base attack van Exotics is toch gewoon verhoogd van 260 naar 274?

Exotic shards krijg je ook door exotic te dismantlen, heb dat al voor 1 gun gedaan. Armor en Wapens nu dus uniform; prima geregeld. Heb nog wat dubbele exotics in de kluis liggen, en wat hunter armor.

Verder zie ik dat mn Vex Mytho gewoon naar 323 attack is gegaan. Had die al op 300 geupgrade.

Ik kan op mijn werk het nieuwsbericht niet openen helaas, dus ik kan VMSDKRS bron niet lezen.
  donderdag 4 december 2014 @ 10:47:59 #102
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_147272940
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:33 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]

Wij hebben hem gister op hardmode gecleared. Bij de templar gaan twee guardians na onder. Eentje pakt de templar en eentje gaat op op een hoge plek zitten, rechtsachter zat die van ons. Waarom leg ik later uit. De anderen mensen blijven op de spawn plek, verspreid over het blok. Deze pakken hun sniper en schieten alle oracles neer. De relic holder en de persoon rechtsachter (hoge plek) pakken de geblokkeerde oracles (dus sowieso die linksachter wat niemand goed kan raken) en eventueel ene waar de templar voor spawnt (waardoor de sniper deze niet kunnen raken. De relic holder kan veel harpy's killen, waardoor hij snel aan zijn super komt & het schild van de templar eraf kan halen. Iedereen kan vervolgens op de templar knallen.

Dit ging vrij goed gister.
Dank nog voor deze tip, zo hebben we m inderdaad gehaald. Nu alleen nog atheon, had geen tijd meer.
pi_147275902
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 09:43 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel degelijk zin heeft om nu je exotics up te graden. Deze zullen gewoon verder gaan waar het gebleven is. Wil je door de raid komen, heb je deze sowieso nodig. Overigens zou ik gewoon veel exotic items kopen bij Xur, maar het is even afwachten inderdaad. Gelukkig heb ik nog 80 strange coins ofzo.
Nu niet. Vanaf wanneer je een nieuwe exotic hebt pas, volgende week. Als je nu een exotic gaat upgraden ben je al dat materiaal kwijt als je hem volgende week inruilt voor een new exotic bij Xur. Je krijgt namelijk gewoon een nieuwe, ongeacht hoever je oude geleveled is.
pi_147276017
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 10:44 schreef Visserij het volgende:
Huh, de base attack van Exotics is toch gewoon verhoogd van 260 naar 274?

Exotic shards krijg je ook door exotic te dismantlen, heb dat al voor 1 gun gedaan. Armor en Wapens nu dus uniform; prima geregeld. Heb nog wat dubbele exotics in de kluis liggen, en wat hunter armor.

Verder zie ik dat mn Vex Mytho gewoon naar 323 attack is gegaan. Had die al op 300 geupgrade.

Ik kan op mijn werk het nieuwsbericht niet openen helaas, dus ik kan VMSDKRS bron niet lezen.
Dit was de maandagupdate inderdaad. Maar volgende week dinsdag komt TDB en dan gaat alles weer veranderen.

In het kort komt het erop neer dat legendaries niet meer boven 300 komen, en exotics wel.

Om je exotic hoger te krijgen moet je hem naar XUr brengen en die geeft je een nieuwe exotic maar met een hogere base attack of defense. Die moet je dan weer helemaal gaan levelen en upgraden tot 323 oid. En dat kost weer mats en exotic shards.

Als je dus tussen maandag en komende dinsdag wapens exotics geshard hebt om andere exotics te upgraden is dat zonde want die upgrades zijn compleet waardeloos als je straks je wapen inruilt bij Xur, je krijgt gewoon een nieuwe. Of je oude nu maxed is of niet.

En daar zit het pijnpunt een beetje. Dat Bungie dat zo slecht communiceert. Maar goed, je moet die blogpost maar eens lezen als je tijd hebt. :)
  donderdag 4 december 2014 @ 14:14:52 #105
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_147278250
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:48 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Dit was de maandagupdate inderdaad. Maar volgende week dinsdag komt TDB en dan gaat alles weer veranderen.

In het kort komt het erop neer dat legendaries niet meer boven 300 komen, en exotics wel.

Om je exotic hoger te krijgen moet je hem naar XUr brengen en die geeft je een nieuwe exotic maar met een hogere base attack of defense. Die moet je dan weer helemaal gaan levelen en upgraden tot 323 oid. En dat kost weer mats en exotic shards.

Als je dus tussen maandag en komende dinsdag wapens exotics geshard hebt om andere exotics te upgraden is dat zonde want die upgrades zijn compleet waardeloos als je straks je wapen inruilt bij Xur, je krijgt gewoon een nieuwe. Of je oude nu maxed is of niet.

En daar zit het pijnpunt een beetje. Dat Bungie dat zo slecht communiceert. Maar goed, je moet die blogpost maar eens lezen als je tijd hebt. :)
Als dit echt zo gaat werken, weet ik niet of ik nog heel veel Destiny ga spelen. Ik ga niet m'n maxed weapons opnieuw maxen.
pi_147280869
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:14 schreef Visserij het volgende:

[..]

Als dit echt zo gaat werken, weet ik niet of ik nog heel veel Destiny ga spelen. Ik ga niet m'n maxed weapons opnieuw maxen.
Hoeft toch ook niet. Alleen van toepassing in de nieuwe DLC toch? Huidige en strikes blijven toch het level behouden wat ze nu hebben.
pi_147281233
In principe zou je die 300+ wapens alleen nodig moeten hebben in de HM van de nieuwe raid, en die komt pas in januari uit, dus je hebt nog wel even om wat te upgraden. 300 wapens zijn niet ineens waardeloos, dus het valt allemaal wel mee.

De communicatie is alleen kapot slecht. Eerst die exotic shard introduceren waardoor mensen dubbele of niet-gewilde exotics dismantlen om andere exotics te upgraden en dan een paar dagen later een blogbericht pushen waarin je zegt dat exotics vanaf 9-12 anders gaan worden.

8)7
pi_147281312
Vind het sowieso een rommelige game worden zo. Best wel grotere veranderingen in het loot/materiaal systeem sinds de launch. Regelmatig kicks uit raids/strikes of zelfs campaign. Halo was wel zo overzichtelijk wat dat betreft. Daar deden ze alleen wat aan de MP.
  donderdag 4 december 2014 @ 16:22:05 #109
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_147281801
Oke, ik denk dat ik eerst de blog moet lezen om het helemaal te snappen.
  donderdag 4 december 2014 @ 16:29:12 #110
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_147281979
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:03 schreef Reintji het volgende:
Vind het sowieso een rommelige game worden zo. Best wel grotere veranderingen in het loot/materiaal systeem sinds de launch. Regelmatig kicks uit raids/strikes of zelfs campaign. Halo was wel zo overzichtelijk wat dat betreft. Daar deden ze alleen wat aan de MP.
Ik ben nog nooit gekicked uit iets... dus dat is denk ik afhankelijk van gebruiker, of misschien wel een issue met router instellingen. Speel dagelijks (daily, en 2a3 uur crucible) en ben nog nooit uit iets gekicked.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_147282252
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:29 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit gekicked uit iets... dus dat is denk ik afhankelijk van gebruiker, of misschien wel een issue met router instellingen. Speel dagelijks (daily, en 2a3 uur crucible) en ben nog nooit uit iets gekicked.
Dan heb je waarschijnlijk geluk :+. Heel veel mensen worden eruit gekicked en niet zo zuinig ook.
pi_147290165
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk geluk :+. Heel veel mensen worden eruit gekicked en niet zo zuinig ook.
pi_147294810
quote:
14s.gif Op donderdag 4 december 2014 21:05 schreef Goejedag het volgende:

[..]

Goejedagschotel.
  vrijdag 5 december 2014 @ 09:07:52 #114
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_147300738
Potverdrie, eindelijk die Gjallarhorn uit een normal raid vanmorgen vroeg!

Nog even wachten met upgraden...

Only thing missing is.... Icebreaker! *Xur lief aankijkt*
pi_147302516
Alweer Plan C. :') !
pi_147302610
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:53 schreef VMSDKR het volgende:
Alweer Plan C. :') !
Een hele slechte grap of misschien een aanwijzing dat je dit wapen maar beter kunt hebben voor de nieuwe raid? Maar ja, iedereen heeft dat ding al lang lijkt me...
pi_147302643
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:57 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Een hele slechte grap of misschien een aanwijzing dat je dit wapen maar beter kunt hebben voor de nieuwe raid? Maar ja, iedereen heeft dat ding al lang lijkt me...
Ik niet, ik heb Pocket Infinity al, en 77 Wizard en LIGHT/ BEWARE ook allebei op 300.
pi_147302746
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 10:58 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Ik niet, ik heb Pocket Infinity al, en 77 Wizard en LIGHT/ BEWARE ook allebei op 300.
Jij had munten genoeg toch, gewoon aanschaffen dan. Kreeg gisteren trouwens eindelijk Icebreaker, uit een random drop. Als ik die stukjes hierboven goed begrijp...ik kan dus beter wachten met upgraden tot volgende week?
  vrijdag 5 december 2014 @ 11:12:59 #119
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_147302949
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:03 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Jij had munten genoeg toch, gewoon aanschaffen dan. Kreeg gisteren trouwens eindelijk Icebreaker, uit een random drop. Als ik die stukjes hierboven goed begrijp...ik kan dus beter wachten met upgraden tot volgende week?
Jup, dan kun je ook beyond 300 damage. Alle effort nu is redelijk useless.

Als ik naar de nieuwe Raid gear kijk zie ik heel veel Arc damage. Vind ik nu ook een wat ondergeschoven kindje. M.i. belangrijk voor nieuwe Raid dus. Plan C vind ik een fijne machine.

Welke Arc wapens vinden jullie goed?
pi_147303222
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:12 schreef Visserij het volgende:

[..]

Jup, dan kun je ook beyond 300 damage. Alle effort nu is redelijk useless.

Als ik naar de nieuwe Raid gear kijk zie ik heel veel Arc damage. Vind ik nu ook een wat ondergeschoven kindje. M.i. belangrijk voor nieuwe Raid dus. Plan C vind ik een fijne machine.

Welke Arc wapens vinden jullie goed?
Heb alleen Patience & Time als exotic met arc damage. Die camouflage perk is wel ok, maar denk niet dat ik deze nog vaak ga gebruiken als ik straks Icebreaker heb geupgrade.
pi_147303390
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:03 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Jij had munten genoeg toch, gewoon aanschaffen dan. Kreeg gisteren trouwens eindelijk Icebreaker, uit een random drop. Als ik die stukjes hierboven goed begrijp...ik kan dus beter wachten met upgraden tot volgende week?
Ja klopt, 54 nu. Misschien doe ik het wel maar ga sowieso ook heavy ammo synths en shards kopen. Ben al 30 dus helm heb ik niet nodig.
pi_147303439
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:12 schreef Visserij het volgende:

[..]

Jup, dan kun je ook beyond 300 damage. Alle effort nu is redelijk useless.

Als ik naar de nieuwe Raid gear kijk zie ik heel veel Arc damage. Vind ik nu ook een wat ondergeschoven kindje. M.i. belangrijk voor nieuwe Raid dus. Plan C vind ik een fijne machine.

Welke Arc wapens vinden jullie goed?
Ik heb een The Swarm met arc dmg. Kan 58 in een magazijn meenemen.
pi_147304236
ik heb nu een titan, 29 3/4. legendary helm, exotic vest, raid armen en benen. Als ik dat vest inruil voor een legendary en de exotic helm aanschaf dan kom ik zeker nog niet tot level 30?
pi_147304359
Nee, je moet 4x30 light hebben dus 3 raidgear + 1 Exotic óf 4 raidgear. Legendary's met uitzondering van raidgear hebben max 27 light dus dan red je de 120 niet.

Sorry las het verkeerd eerst.
pi_147304390
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:18 schreef VMSDKR het volgende:
Als je dat upgrade wel.
nice *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')