abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 januari 2016 @ 15:55:19 #276
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158762045
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:42 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Daar zit wat in, al besloot het volk dat niet echt. In onze contreien althans niet. Hier waren het vooral edelen die dat onderling uitvochten, met vooral hun ondergeschikten die het vuile werk mochten opknappen en zelf sneuvelen.
Toch kan een koning niet zonder steun van het volk, en men begon te zwijmelen op koningshuizen. Geholpen door wangedrag en uitbuiting door de adel, kon men fantaseren dat de koning goed voor ze was. De adel is verdwenen, maar het geilen op koninklijke families is gebleven. Affluenza by proxy, voor wie van diagnoses houdt. Het is zo ongeveer pandemisch in de menselijke soort, en gaat tegenwoordig vaker over andere soorten celebrities.

[..]

Die oliebaron werd inderdaad baron door de afnemers een poot uit te draaien. Maar het kopen van olieproducten werd/wordt natuurlijk daar niet voor gedaan. Die lui gingen gewoon op een strategisch punt zitten in de weg die de olie aflegt van bron tot benzinetank of stookolievat. En de meeste schakeltjes in de keten zijn gewoon pompbediende geworden of olieman in de Jordaan geworden of pompbediende, en hebben een Fordje opgedaan of zitten nu achter kogelvrij glas op een knopje te drukken en doen af en toe wat koffiebekertjes in de automaat. Voor een niet echt vorstelijk salaris. Weinig baronnen dus, en veel horigen. Zoals het bij andere producten waarvan veel wordt verkocht ook gaat. De oorzaak is mono- en oligo-poliseren, een bijwerking van de vrije ondernemingsgewijze productie. En niet de omvang van de klandizie voor die goederen. Toen elk dorp nog één of meer bakkers had, werd er net zo goed door iedereen brood gekocht. Alleen niet in winkels met dezelfde eigenaar. Vaak begonnen met het opkopen van 1 zaak door een iets handiger concurrent. Het monopoliseren is al oud, en vroeger ging dat er nog wel groffer aan toe dan nu: gedwongen winkelnering voor werknemers van hereboeren en fabrikanten.

[..]

Je mag wel stemmen, maar hoeveel maakt het uit of er een Zalm minister is of een Dijsselbloem? Banken kunnen zichzelf gijzelen (je geld of ons leven!), en dan zwicht de ene politicus hooguit een paar dagen later dan de andere. Dreigen met omvallen, het verschilt in wezen maar weinig van dreigen met jezelf opblazen.
... Vanaf gister mag de bank van je rekening halen op Cyprusiaans.
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 16:54:40 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158763432
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:34 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Maar is het niet een beetje hetzelfde met de verspreiding (moedwillig) van ziektes(zoals ebola )
Daar kun je als elite ook door geraakt worden zonder dat daar enige remedie tegen is.
Kan hier natuurlijk verder over gaan maar dat is offtopic.
Bij die ziektes vinden we ( in ieder geval jij)het blijkbaar minder vreemd dan bij chemtrails
Nou dat niet helemaal, zie het ebola topic.
Ebola is niet verspreidbaar door de lucht althans voor zover bekend.
BNW / Ebola
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 2 januari 2016 @ 16:56:08 #278
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158763457
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou dat niet helemaal, zie het ebola topic.
Ebola is niet verspreidbaar door de lucht althans voor zover bekend.
BNW / Ebola
Het gaat niet om ebola het ging om de stelling die je maakte
There is only one religion
  zaterdag 2 januari 2016 @ 16:59:42 #279
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158763535
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:56 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Het gaat niet om ebola het ging om de stelling die je maakte
Nee maar het verschil tussen chemtrails en ebola is toch wel even dat het ene zich door de lucht verspreid en bij de andere is dat niet het geval.
En ja ebola gevaarlijke ziekte, maar het zou in mijn ogen minder makkelijk te verspreiden zijn dan iets wat puur in onze lucht zit, we ademen immers 24/7.
En wat ademen we wel niet in, als je even goed in je neus gaat pulken kom je al van alles tegen ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:03:51 #280
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158763631
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee maar het verschil tussen chemtrails en ebola is toch wel even dat het ene zich door de lucht verspreid en bij de andere is dat niet het geval.
En ja ebola gevaarlijke ziekte, maar het zou in mijn ogen minder makkelijk te verspreiden zijn dan iets wat puur in onze lucht zit, we ademen immers 24/7.
En wat ademen we wel niet in, als je even goed in je neus gaat pulken kom je al van alles tegen ;)
Niet in ebola blijven hangen, je stelling was dat het niet logisch zou zijn omdat je dan ook zelf(als elite ) die lucht inademd, en derhalve dus niet gedaan zou worden.
Maar als we kijken naar andere zaken zoals ebola, varkensgriep, ziekte van lyme, vogelgriep en anderen dan wordt het dus wel in het wild losgelaten met kansen.Dat vinden mensen (jij dus)wel geloofwaardig en chemtrails niet geloofwaardig
There is only one religion
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:10:34 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158763771
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:03 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Niet in ebola blijven hangen, je stelling was dat het niet logisch zou zijn omdat je dan ook zelf(als elite ) die lucht inademd, en derhalve dus niet gedaan zou worden.
Maar als we kijken naar andere zaken zoals ebola, varkensgriep, ziekte van lyme, vogelgriep en anderen dan wordt het dus wel in het wild losgelaten met kansen.Dat vinden mensen (jij dus)niet ongeloofwaardig en chemtrails wel.
Ja klopt en sorry zal het niet doen dat is voer voor het andere topic.
En inderdaad ik vind het erg lastig, zie het filmpje wat wantie gisteren al poste!
Het is een kort filmpje en zeker de moeite waar om even te kijken.
Als voorbeeld word namelijk deze theorie gebruikt.
Mja, het zelfde is namelijk dat ook conspiracy theories die lang duren zijn lastig te verkroppen.
Bedoel de elite is niet onsterfelijk, dus wat hebben ze er aan om zo bepaalde dingen te plannen wat jaren zou gaan duren, zo lang vaak nog dat ze zelf niet de werking zullen meemaken.
Dit is er ook 1 van want deze theorie bestaat namelijk ook al een paar decennia.
En moet zeggen het eind resultaat is niet echt bepaald zichtbaar of wel?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:23:57 #282
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158764091
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja klopt en sorry zal het niet doen dat is voer voor het andere topic.
En inderdaad ik vind het erg lastig, zie het filmpje wat wantie gisteren al poste!
Het is een kort filmpje en zeker de moeite waar om even te kijken.
Als voorbeeld word namelijk deze theorie gebruikt.
Mja, het zelfde is namelijk dat ook conspiracy theories die lang duren zijn lastig te verkroppen.
Bedoel de elite is niet onsterfelijk, dus wat hebben ze er aan om zo bepaalde dingen te plannen wat jaren zou gaan duren, zo lang vaak nog dat ze zelf niet de werking zullen meemaken.
Dit is er ook 1 van want deze theorie bestaat namelijk ook al een paar decennia.
En moet zeggen het eind resultaat is niet echt bepaald zichtbaar of wel?
En toch gebeurd het dat visies voor toekomstige generaties worden uitgedacht die inderdaad over langere tijd gaan, het gaat ook niet altijd over "de elite" of dat de elite er wel of geen baat bij heeft.
Elite is een vaag begrip in mijn opinie
There is only one religion
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:29:16 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158764227
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:23 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

En toch gebeurd het dat visies voor toekomstige generaties worden uitgedacht die inderdaad over langere tijd gaan, het gaat ook niet altijd over "de elite" of dat de elite er wel of geen baat bij heeft.
Nee klopt, maar goed dit gedoe speelt al decennia, en ik zie nog niet vooruitgang.
Denk dat uitlaatgassen ons eerder gaat vellen dan chemtrails.
Mja dat is maar een gokje hoor.

mja goed alltimeconspiracy heeft er wel even een kort filmpje over chemtrails
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:31:55 #284
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158764324
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

En radio golf technologie.
Zie Operation Smoke Puff experimenten van 60 jaar terug.
Denk je niet dat er nogal wat veranderti is op dat gebied in de afgelopen 60 jaar? :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_158764333
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee maar het verschil tussen chemtrails en ebola is toch wel even dat het ene zich door de lucht verspreid en bij de andere is dat niet het geval.
En ja ebola gevaarlijke ziekte, maar het zou in mijn ogen minder makkelijk te verspreiden zijn dan iets wat puur in onze lucht zit, we ademen immers 24/7.
En wat ademen we wel niet in, als je even goed in je neus gaat pulken kom je al van alles tegen ;)
Goeie project voor je dan..ga jij lekker in je neus puiken (doe je beste om 't niet op te eten), verzameling van 2kg neus vruchtjes maken,geef 't aan je collega in de wetenschap afdeling, dan hier terug met je wonderbaarlijke uitslagen komen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:36:59 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158764460
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Goeie project voor je dan..ga jij lekker in je neus puiken (doe je beste om 't niet op te eten), verzameling van 2kg neus vruchtjes maken,geef 't aan je collega in de wetenschap afdeling, dan hier terug met je wonderbaarlijke uitslagen komen.
Nou dan ben ik nog wel even aan het pulken.
Maar dat is niet helemaal wat ik bedoel.

Ik bedoelde eigenlijk ( en ja klinkt smerig) het snot dus onderzoeken op chemische stoffen ;)
En nee niet opeten, das bah!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 17:37:07 #287
249559 crew  Lavenderr
pi_158764464
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Goeie project voor je dan..ga jij lekker in je neus puiken (doe je beste om 't niet op te eten), verzameling van 2kg neus vruchtjes maken,geef 't aan je collega in de wetenschap afdeling, dan hier terug met je wonderbaarlijke uitslagen komen.
He bah Tingo :r Gedraag je nu eens in het nieuwe jaar o|O
pi_158765237
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee klopt, maar goed dit gedoe speelt al decennia, en ik zie nog niet vooruitgang.
Denk dat uitlaatgassen ons eerder gaat vellen dan chemtrails.
Mja dat is maar een gokje hoor.

mja goed alltimeconspiracy heeft er wel even een kort filmpje over chemtrails
Sorry dat ik niet inlees in de voorgangers van deze draad, dan vroeg ik het misschien niet. Maar de vraag is simpel, dus ik vraag het maar gewoon:
Zijn hier mensen die serieus geloven dat er chemtrails worden gesproeid, meer dan alleen die paar experimenten met regen enzo? En maakt het dan uit of dat ook zo is, of is het een metafoor voor "ze bekokstoven van alles, en als dit niet waar is dan zijn er genoeg andere dingen wel waar".
-- <br />Pinpoint
pi_158765337
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

He bah Tingo :r Gedraag je nu eens in het nieuwe jaar o|O
Kan je beter tegen je maatje zeggen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 18:12:34 #290
249559 crew  Lavenderr
pi_158765419
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:03 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Sorry dat ik niet inlees in de voorgangers van deze draad, dan vroeg ik het misschien niet. Maar de vraag is simpel, dus ik vraag het maar gewoon:
Zijn hier mensen die serieus geloven dat er chemtrails worden gesproeid, meer dan alleen die paar experimenten met regen enzo? En maakt het dan uit of dat ook zo is, of is het een metafoor voor "ze bekokstoven van alles, en als dit niet waar is dan zijn er genoeg andere dingen wel waar".
CLOUD SEEDING
Het voorbeeld hieronder is waarschijnlijk het bekendste, doordat het plaatsvond tijdens een evenement van wereldniveau. Maar al veel eerder maakte men gebruik van het zogenaamde ‘cloud seeding’ om wolken een handje te helpen met het loslaten van regen. Cloud seeding is het beïnvloeden van neerslag door troep in wolken te krijgen, zoals ijs en koolzuursneeuw (droogijs). Door de kou van het materiaal condenseert de wolk en valt er dus regen. Op die manier kon er heel handig voor gezorgd worden dat alles droog bleef tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen. Alle wolken in de buurt werden namelijk 'gemolken.'

http://motherboard.vice.c(...)weer-kunnen-bepalen-
pi_158765489
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:03 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Sorry dat ik niet inlees in de voorgangers van deze draad, dan vroeg ik het misschien niet. Maar de vraag is simpel, dus ik vraag het maar gewoon:
Zijn hier mensen die serieus geloven dat er chemtrails worden gesproeid, meer dan alleen die paar experimenten met regen enzo? En maakt het dan uit of dat ook zo is, of is het een metafoor voor "ze bekokstoven van alles, en als dit niet waar is dan zijn er genoeg andere dingen wel waar".
Ik denk dat er chemicalen gesproeid voor radio/telecommunicatie verbeteringen zijn, misschien is dat toch gevaarlijk voor sommige mensen, maar niet genoeg om over 'the poisoning and destruction of the human race' te noemen.
Misschien is 't ook om iets met weer manipulatie te maken dan kunnen ze doorgaan met de Global Warming Scam.
Het past allemaal in met de (imo, meestal fake) Fear Agenda.
Terrorisme. Disease.Global Warming. enz.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158766035
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

CLOUD SEEDING
Het voorbeeld hieronder is waarschijnlijk het bekendste, doordat het plaatsvond tijdens een evenement van wereldniveau. Maar al veel eerder maakte men gebruik van het zogenaamde ‘cloud seeding’ om wolken een handje te helpen met het loslaten van regen. Cloud seeding is het beïnvloeden van neerslag door troep in wolken te krijgen, zoals ijs en koolzuursneeuw (droogijs). Door de kou van het materiaal condenseert de wolk en valt er dus regen. Op die manier kon er heel handig voor gezorgd worden dat alles droog bleef tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen. Alle wolken in de buurt werden namelijk 'gemolken.'

http://motherboard.vice.c(...)weer-kunnen-bepalen-
Ja, die dingen bestaan. Maar mijn vraag ging over het geloven in (veel meer) gesproei met andere - veelal duistere - doelen. Mensen die een deel van de alledaagse contrails chemtrails noemen, en soms erbij zeggen hoe ze het verschil daartussen kunnen zien.
Het antwoord is denk ik (voorlopig): minstens één deelnemer gelooft daarin. Heel expliciet staat het er niet, bijv. niks over hoeveel het gebeurt. Maar deze toevoeging in dezelfde post - "Global Warming Scam" zegt me dan weer wel aardig wat. Genoeg om er een "ja, ik" in te lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinpoint op 02-01-2016 19:05:28 ]
-- <br />Pinpoint
  zaterdag 2 januari 2016 @ 18:51:49 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158766377
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat er chemicalen gesproeid voor radio/telecommunicatie verbeteringen zijn, misschien is dat toch gevaarlijk voor sommige mensen, maar niet genoeg om over 'the poisoning and destruction of the human race' te noemen.
Misschien is 't ook om iets met weer manipulatie te maken dan kunnen ze doorgaan met de Global Warming Scam.
Het past allemaal in met de (imo, meestal fake) Fear Agenda.
Terrorisme. Disease.Global Warming. enz.
Welke telecommunicatie heb je het nou over?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_158766478
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat er chemicalen gesproeid voor radio/telecommunicatie verbeteringen zijn, misschien is dat toch gevaarlijk voor sommige mensen, maar niet genoeg om over 'the poisoning and destruction of the human race' te noemen.
Misschien is 't ook om iets met weer manipulatie te maken dan kunnen ze doorgaan met de Global Warming Scam.
Het past allemaal in met de (imo, meestal fake) Fear Agenda.
Terrorisme. Disease.Global Warming. enz.
Een paar keer zeg je misschien, maar niet over de chemtrails zelf. Betekent dat, dat je die als een vaststaand feit beschouwt? Kun je zien of iets een chemtrail is, en niet een contrail? Fotootje zou handig zijn.

Enne.. als er een Fear Agenda is, horen de chemtrails daar dan bij? Logisch is van wel, maar gek genoeg vinden mensen vaak van niet. Maar misschien zit 'm dat in "agenda" en dan met name wie die agenda heeft. Want bij "agenda" (behalve letterlijk) moet er iemand die bedoeling hebben. En ik heb nog nooit een complottheorieëngelover gehoord of gelezen, die een bedoeling vermoedt achter al die theorieën. Wel achter de complotten zelf, maar dan moeten die bestaan. Niet een doel achter de theorie dat er een complot is, in het geval dat er in werkelijkheid geen complot is. Terwijl ik daar toch zo een goed voorstelbare bedoeling voor kan bedenken. Maar dit eigenlijk terzijde, het gaat me nu alleen om de vraag naar chemtrails en wie daarin gelooft.
-- <br />Pinpoint
pi_158766609
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Welke telecommunicatie heb je het nou over?
Dat was net op TV, niet gezien? Bij mij was er ook een storing. En nergens een vliegtuigstreep te zien. Ze zijn die hele trails aan het wegbezuinigen, wat ik je brom.
-- <br />Pinpoint
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:10:04 #296
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158766867
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:00 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Dat was net op TV, niet gezien? Bij mij was er ook een storing. En nergens een vliegtuigstreep te zien. Ze zijn die hele trails aan het wegbezuinigen, wat ik je brom.
Nee, ik heb geen idee waar je het over hebt :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_158766973
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen idee waar je het over hebt :D
Ik ook niet, maar dat komt nou net door die storing. Anders had ik het wel geweten. Volgens mij hebben ze dus te weinig gesproeid, waardoor die storing ontstond. Als ze het doen voor de kwaliteit van telecommunicatie, is het toch logisch dat die kwaliteit achteruit gaat als ze niet sproeien? Anders kunnen ze het net zo goed achterwege laten.

Maar misschien denk ik wel te logisch.
-- <br />Pinpoint
  zaterdag 2 januari 2016 @ 21:23:25 #298
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158771106
echt wel
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  zaterdag 2 januari 2016 @ 21:58:27 #299
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158772540
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:55 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Een paar keer zeg je misschien, maar niet over de chemtrails zelf. Betekent dat, dat je die als een vaststaand feit beschouwt? Kun je zien of iets een chemtrail is, en niet een contrail? Fotootje zou handig zijn.

Enne.. als er een Fear Agenda is, horen de chemtrails daar dan bij? Logisch is van wel, maar gek genoeg vinden mensen vaak van niet. Maar misschien zit 'm dat in "agenda" en dan met name wie die agenda heeft. Want bij "agenda" (behalve letterlijk) moet er iemand die bedoeling hebben. En ik heb nog nooit een complottheorieëngelover gehoord of gelezen, die een bedoeling vermoedt achter al die theorieën. Wel achter de complotten zelf, maar dan moeten die bestaan. Niet een doel achter de theorie dat er een complot is, in het geval dat er in werkelijkheid geen complot is. Terwijl ik daar toch zo een goed voorstelbare bedoeling voor kan bedenken. Maar dit eigenlijk terzijde, het gaat me nu alleen om de vraag naar chemtrails en wie daarin gelooft.
Contrails en chemtrails zijn heel simpel te onderscheiden. Contrails lossen bijna gelijk weer op en chemtrails blijven uren hangen.

En wat je met dat stukje daaronder bedoeld is nogal onduidelijk. Tuurlijk is er een agenda of beter meerdere agendas voor fear van de elite. Het is heel simpel het aloude trucje van de elite om de bevolking zo zwak mogelijk te houden zodat ze niet in opstand komen.

Feyenoord!
  zondag 3 januari 2016 @ 02:47:16 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158781019
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:14 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar dat komt nou net door die storing. Anders had ik het wel geweten. Volgens mij hebben ze dus te weinig gesproeid, waardoor die storing ontstond. Als ze het doen voor de kwaliteit van telecommunicatie, is het toch logisch dat die kwaliteit achteruit gaat als ze niet sproeien? Anders kunnen ze het net zo goed achterwege laten.

Maar misschien denk ik wel te logisch.
kijk daar ga je de mist al in, je denkt te veel logisch na.
Probeer het eens niet en dan word het ineens totaal onlogisch en dan kan het wel.

Het verschil tussen contrails en chemtrails, tja.. ik geloof dat het 2 topics geleden al eens aan bod kwam, ik zal het morgen even voor je opzoeken, ....

Of juist wel...
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:58 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Contrails en chemtrails zijn heel simpel te onderscheiden. Contrails lossen bijna gelijk weer op en chemtrails blijven uren hangen.

Oh wacht dat was het..
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')