abonnement Unibet Coolblue
pi_147017917
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:29 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Haste drums? En volgens mij kun je ook 665 ilvl items maken. Kosten qua mats alleen wel belachelijk veel.
Moet ik eerst een 640 item maken voor 100 burnished leather, kan ongeveer 10 tot 15 burnished leather per dag maken.
En daarna moet ik een upgrade token maken voor 150 burnished leather.

Tegen die tijd is highmaul al uit, dus zonde van alle tijd.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_147018049
ik vind overigens het Alliance verhaal in SMV echt zoveel minder epic dan het Horde verhaal in Frostridge.
pi_147018066
Echt veel tijd kost het natuurlijk niet, gewoon je gebouw vol work orders stoppen en elke dag even die daily cooldown doen.
pi_147018113
Maar die LW gear is wel voor lvl 91 dus voor een alt wel lekker, of zag ik dat verkeerd?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_147018140
Ik ben best blij met de engineering gun, met upgrades is dat een zeer redelijke lvl 100 gun. Beter dan in heroics.
pi_147018308
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:30 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ah, k, dat wist ik niet. Toch maar lvl 100 op XP missions sturen dan :)

Maar zodra ze epic zijn, dan heeft het geen zin meer zeker om ze op XP mission te sturen?
Tenzij ze abilities hebben om anderen de missie te laten halen, zou ik ze idd niet op XP missions meer sturen
pi_147018311
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:30 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ah, k, dat wist ik niet. Toch maar lvl 100 op XP missions sturen dan :)

Maar zodra ze epic zijn, dan heeft het geen zin meer zeker om ze op XP mission te sturen?
Niet alleen, maar als er meerdere followers nodig zijn waar sommige nog XP van kunnen krijgen kan het wel handig zijn om 100% te krijgen.
pi_147018425
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:33 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Moet ik eerst een 640 item maken voor 100 burnished leather, kan ongeveer 10 tot 15 burnished leather per dag maken.
En daarna moet ik een upgrade token maken voor 150 burnished leather.

Tegen die tijd is highmaul al uit, dus zonde van alle tijd.
Hmm... ja dat is niet de moeite waard :S Dacht dat je direct al 665 items kun maken, maar als je daar nog eens 150 kwijt bent voor de upgrade naar 655 en daarna nog eens naar 665, blegh. Nog maar te zwijgen over al die sourcerous en blood meuk die je nodig hebt. Dus je hebt gelijk: Leatherworking/burnished leather is eigenlijk gewoon nutteloos.

http://www.wowhead.com/item=110611#reagent-for
pi_147018432
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
Echt veel tijd kost het natuurlijk niet, gewoon je gebouw vol work orders stoppen en elke dag even die daily cooldown doen.
Je moet dan wel de leather farmen om die work orders te starten. En allemaal voor minimale gains eigenlijk.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_147018443
quote:
99s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:46 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Niet alleen, maar als er meerdere followers nodig zijn waar sommige nog XP van kunnen krijgen kan het wel handig zijn om 100% te krijgen.
Ja, precies. Doelde ook op solo missies oid.
pi_147018548
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:49 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Je moet dan wel de leather farmen om die work orders te starten. En allemaal voor minimale gains eigenlijk.
Ja, ik baal nu wel een beetje. Want tenzij ik iets over het hoofd zie, is skinning/leather working gewoon nutteloos. Enige wat nog enigszins handig is, is die haste drums waardoor je zelf ook over bloodlust/heroism beschikt, maar in een raid is dat ook nutteloos, want je hebt altijd wel een shaman en/of een mage in de party.
pi_147018914
Ja, skinning hou ik nog even, omdat leather voor 10g per stuk gaat op ons realm.

Leatherworking heb ik nu ingeruild voor engi. Beetje toys maken is altijd leuk :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  woensdag 26 november 2014 @ 13:04:51 #38
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147018994
quote:
99s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb sowieso het idee dat proffesions in WoD maar heel weinig toevoegen. Geld er mee verdienen is sowieso lastig. Zeker met gathering profs.
Alchemy. 2 uur op je flask _O_
pi_147019384
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:04 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Alchemy. 2 uur op je flask _O_
Ja, zit sterk over na te denken om skinning/leatherworking in te ruilen voor herbalism/alchemy. Met alchemy maak je flasks en die zijn altijd nodig, welke tier dan ook.

Op mijn paladin had ik ook alchemy/JC maar JC is volgens mij ook niet zo goed meer als het ooit was nu de aantal gem slots enorm is gedaald op de gear.
pi_147019845
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 09:54 schreef Omega het volgende:

[..]

Maar wist je het dat er een trait zou verdwijnen? Want in het begin vond ik dat onduidelijk (gelukkig niet gebruikt).
Ik wist het wel maar ik de andere 2 traits die ze heeft zijn waardeloos. Helaas ging natuurlijk de enige goede weg -_-
pi_147021104
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:16 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ja, zit sterk over na te denken om skinning/leatherworking in te ruilen voor herbalism/alchemy. Met alchemy maak je flasks en die zijn altijd nodig, welke tier dan ook.

Op mijn paladin had ik ook alchemy/JC maar JC is volgens mij ook niet zo goed meer als het ooit was nu de aantal gem slots enorm is gedaald op de gear.
Blauwe gems en de beste enchants zijn nu wel echt mega duur, ik zou zo snel mogelijk proberen om daar wat aan te verdienen. Zakt de prijs, dan kun je altijd nog wisselen.
pi_147021493
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:02 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Blauwe gems en de beste enchants zijn nu wel echt mega duur, ik zou zo snel mogelijk proberen om daar wat aan te verdienen. Zakt de prijs, dan kun je altijd nog wisselen.
Ja, maar de paladin speel ik niet meer :P Druid is nu mijn main en daar heb ik dus helaas skinning/LW op. Paladin zou ik eerst zelfs nog naar lvl 90 moeten brengen.
pi_147021746
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
Begin me een beetje af te vragen wat het nut van proffesions als leatherworking is. Ik kan alleen maar een paar 640 epics maken, die in de eerste raid al vervangen gaan worden.
Voorheen kon je nog wat questing greens of enchants maken, nu is het echt alleen nog maar die epics.

Misschien toch maar eens wat anders levelen :P
Ik neem eigenlijk aan dat er in de raids nog wel patterns ed gaan droppen. Want anders is het wel heel magertjes ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147021919
Op de beta dropte er niks, maar wie weet is het op de live server anders.

Ik ben inmiddels wat anders aan het levelen :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  woensdag 26 november 2014 @ 14:35:01 #45
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_147022176
Leatherworking niks waard? Ik heb alleen aan LW deze expansion al 100k verdiend. Duurt het even ( ook maar 5 dagen ongeveer, maar oke..) om een 640 te maken? Ja. Maar dat is bij alle profs zo. Binnen 5 dagen heb je een 640 die voor ongeveer 40k/50k ( op mijn realm ) verkoopt. Met welke logica heb je dan niks aan leatherworking? Leather farmen is al helemaal niet moeilijk als je skinning hebt en gewoon 10 minuutjes uit trekt om in Nagrand even te skinnen. Heb je voorraad voor een aantal dagen. Zet een barn neer, en je bent al helemaal bevoorraad. Zelfs voor een main zijn die 640 items handig om in het begin je item level te boosten en om ze later te upgraden naar een hoger ilvl. Ja, dat duurt ook even, maar veel minder lang dan te wachten op een raid item, precies voor die slot. En voor mensen die niet gaan raiden...is zo'n item al helemaal handig. Ja, je moet er een beetje werk in steken en een paar dagen wachten, maar dan kun je er ook serieus geld mee verdienen. Op mijn realm tenminste en ik ken meerdere mensen verspreid over meerdere realms die er echt al goud mee hebben verdiend.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_147022197
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik neem eigenlijk aan dat er in de raids nog wel patterns ed gaan droppen. Want anders is het wel heel magertjes ja.
Maar de vraag is dan of die items uit die patterns ook weer zo belachelijk veel grondstoffen vragen. 450 burnished leather is echt belachelijk veel en dat kost het nu om zo'n item te maken. Als je je indenkt dat je maar ongeveer 10-15 per dag kunt maken duurt het een maand voordat je de item hebt. En daarbij zijn die burnished leather ook nog soulbound.

Je kan dan nog als een aziaat primal spirits gaan lopen farmen maar die dropkans is ook niet super hoog, 25% op elites. Je hebt 4500 primal spirits nodig dus dat houdt in dat je, in acht genomen dat de dropkans precies 25% is, 18.000 elites moet gaan killen. Als je pech hebt, is dat alleen maar meer. Grinden is leuk, maar heeft ook zijn grenzen.
pi_147022263
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:38 schreef byah het volgende:
ik vind overigens het Alliance verhaal in SMV echt zoveel minder epic dan het Horde verhaal in Frostridge.
Ik twijfel zwaar of ik met 2 chars weer naar de horde kant ga en naar welke server. Maar wil ik wel weer 40 euro uitgeven voor server en faction change per char. En welke chars, druid, hunter, shaman, warrior. Hunter sowiezo want dat is m'n allereerste char en nog steeds main char.

#struggles ;(
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_147022433
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Leatherworking niks waard? Ik heb alleen aan LW deze expansion al 100k verdiend. Duurt het even ( ook maar 5 dagen ongeveer, maar oke..) om een 640 te maken? Ja. Maar dat is bij alle profs zo. Binnen 5 dagen heb je een 640 die voor ongeveer 40k/50k ( op mijn realm ) verkoopt. Met welke logica heb je dan niks aan leatherworking? Leather farmen is al helemaal niet moeilijk als je skinning hebt en gewoon 10 minuutjes uit trekt om in Nagrand even te skinnen. Heb je voorraad voor een aantal dagen. Zet een barn neer, en je bent al helemaal bevoorraad. Zelfs voor een main zijn die 640 items handig om in het begin je item level te boosten en om ze later te upgraden naar een hoger ilvl. Ja, dat duurt ook even, maar veel minder lang dan te wachten op een raid item, precies voor die slot. En voor mensen die niet gaan raiden...is zo'n item al helemaal handig. Ja, je moet er een beetje werk in steken en een paar dagen wachten, maar dan kun je er ook serieus geld mee verdienen. Op mijn realm tenminste en ik ken meerdere mensen verspreid over meerdere realms die er echt al goud mee hebben verdiend.
Hoe krijg jij het voor elkaar dan om 2x100 burnished leather te krijgen in 12 dagen tijd? Het farmen van leather stelt niks voor, het is alleen die cooldowns op het krijgen van die burnished leathers dat het zo lastig maakt. Plus het feit dat ze soulbound zijn. Als ze dat nu niet waren, wat ook veel logischer is, zou het veel minder irritant lastig zijn en meer interessant lastig.

Ik zit nu pas op 92 en bij mij loopt de productie ook aan 1 stuk door, inclusief een follower in mijn leather building en cooldown iedere dag gebruikt. Ik ga nog door naar de 100 en maak een item die ik ga verkopen maar daarna ga ik toch echt switchen naar alchemy. Pots en flasks zijn namelijk altijd nodig.
  woensdag 26 november 2014 @ 14:58:02 #49
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_147022905
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:41 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Hoe krijg jij het voor elkaar dan om 2x100 burnished leather te krijgen in 12 dagen tijd? Het farmen van leather stelt niks voor, het is alleen die cooldowns op het krijgen van die burnished leathers dat het zo lastig maakt. Plus het feit dat ze soulbound zijn. Als ze dat nu niet waren, wat ook veel logischer is, zou het veel minder irritant lastig zijn en meer interessant lastig.

Ik zit nu pas op 92 en bij mij loopt de productie ook aan 1 stuk door, inclusief een follower in mijn leather building en cooldown iedere dag gebruikt. Ik ga nog door naar de 100 en maak een item die ik ga verkopen maar daarna ga ik toch echt switchen naar alchemy. Pots en flasks zijn namelijk altijd nodig.
Ik was vrij snel 100, en daarvoor al begonnen met verzamelen. Level 100 follower in mijn building, en ik krijg er dagelijks nu ongeveer 17-18 binnen en daarbij nog 2-3 extra van primal spirits die uit mijn mine en herb garden komen. Hoe hoger je LW skill, hoe meer burnished leather je ook krijgt. Net als dat een level 90 follower in je hut minder geeft dan een level 100 qua bonus.

Op 700 krijg je ook een recipe voor een mount, dus ook een reden om LW toch even door te zetten naar 700.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_147024940
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik was vrij snel 100, en daarvoor al begonnen met verzamelen. Level 100 follower in mijn building, en ik krijg er dagelijks nu ongeveer 17-18 binnen en daarbij nog 2-3 extra van primal spirits die uit mijn mine en herb garden komen. Hoe hoger je LW skill, hoe meer burnished leather je ook krijgt. Net als dat een level 90 follower in je hut minder geeft dan een level 100 qua bonus.

Op 700 krijg je ook een recipe voor een mount, dus ook een reden om LW toch even door te zetten naar 700.

Per dag? Volgens mij kost 1 burnished leather namelijk 10 primal spirits. Dus dat betekent dat je 20-30 primal spirits per dag krijgt?

En mounts hunten heb ik niet echt de tijd voor en daarom dus ook geen behoefte meer aan. Gaat mij een beetje om de fun die niet teveel tijd kost voor het resultaat die het oplevert.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')