abonnement Unibet Coolblue
pi_147006170
0s.gif
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks

[..]

Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur/Lijnbus chauffer
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 66% gewijzigd door joppie_saus op 26-11-2014 06:41:37 ]
#26 || Luciano da Silva
pi_147006187
Op volgt, zit op mobiel.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 25 november 2014 @ 22:20:39 #3
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147006222
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mja, misschien toch eens tijd vrijmaken dan zaterdag :Y)
Al ben ik totaal geen autokenner wat betreft technische zaken, dus gebreken zal ik niet herkennen :')
Het is dat ik zaterdag daar 200 km vandaan zit, anders had ik zo even kunnen helpen. Woon er vlakbij ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_147007055
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:20 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Het is dat ik zaterdag daar 200 km vandaan zit, anders had ik zo even kunnen helpen. Woon er vlakbij ;)
Wellicht dat ik iemand kan meelokken, al ken ik vrijwel niemand die wél verstand van auto's heeft en zit ik vooral argumenten te bedenken om niet te gaan kijken omdat ik qua woon-werkafstand geen auto nodig heb en het iets te impulsief zou zijn en blablabla :')

Ik ga echter wel op het Skoda-forum kijken :Y)
pi_147008273
Skoda forum is zeker een aanrader. Zelf ook veel bruikbare tips gevonden waar op te letten en wat uit te testen. Plus dat je er ook met al je vragen terecht kan en je verder natuurlijk project-topics van andere kan doorlezen voor inspiratie ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_147009057
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:03 schreef joppie_saus het volgende:
Skoda forum is zeker een aanrader. Zelf ook veel bruikbare tips gevonden waar op te letten en wat uit te testen. Plus dat je er ook met al je vragen terecht kan en je verder natuurlijk project-topics van andere kan doorlezen voor inspiratie ;)
Ik zal morgen even een topicje maken over waar ik op moet letten. Heb inmiddels een zeker persoon uit dit topic bereid gevonden mee te gaan ALS ik ga, dus nu eerst even een nachtje slapen en als ik morgen hetzelfde voel dan ga ik :D

Alleen eens uitzoeken hoe het zit met verzekering als je zo'n bak meteen meeneemt. Hoorde iets over van te voren afsluiten en dan bevestigen als je hem ophaalt, maar dat moet ik nog eens uitzoeken.
pi_147009176
Je kan telefonisch een verzekering afsluiten volgens mij.
pi_147009527
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:22 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik zal morgen even een topicje maken over waar ik op moet letten. Heb inmiddels een zeker persoon uit dit topic bereid gevonden mee te gaan ALS ik ga, dus nu eerst even een nachtje slapen en als ik morgen hetzelfde voel dan ga ik :D

Alleen eens uitzoeken hoe het zit met verzekering als je zo'n bak meteen meeneemt. Hoorde iets over van te voren afsluiten en dan bevestigen als je hem ophaalt, maar dat moet ik nog eens uitzoeken.
Ik heb onze verzekering gebeld, die gaven me toen een ander telefoonnummer. Die gebeld op zaterdag en het kenteken doorgegeven en toen had ik direct een tijdelijke verzekering voor 14 dagen. Dinsdag kwam een brief voor de omzetting naar definitief en toen was het alweer geregeld.
#26 || Luciano da Silva
pi_147009902
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:36 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik heb onze verzekering gebeld, die gaven me toen een ander telefoonnummer. Die gebeld op zaterdag en het kenteken doorgegeven en toen had ik direct een tijdelijke verzekering voor 14 dagen. Dinsdag kwam een brief voor de omzetting naar definitief en toen was het alweer geregeld.
Klinkt ook makkelijk dan. Dan alleen nog uitzoeken of ik mijn 4-jarige hike-ervaring kan inzetten om te beginnen met 1 of 2 schadevrije jaren :+
pi_147010304
Goedenavond :)
In de zoektocht naar werk ben ik gestuit op het vak van hiker en heb dan ook een sollicitatie gestuurd naar Autoreset. Vanmiddag het bericht ontvangen dat ik volgende week op gesprek mag komen *O*
Uit de OP kan ik concluderen dat ik mij gewoon netjes moet kleden, dus donkere spijkerbroek en net overhemd is in orde?
En kunnen jullie doorgewinterde hikers mij nog verdere tips geven?
Alvast bedankt :)
pi_147010698
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Klinkt ook makkelijk dan. Dan alleen nog uitzoeken of ik mijn 4-jarige hike-ervaring kan inzetten om te beginnen met 1 of 2 schadevrije jaren :+
Er zullen misschien wel bedrijven zijn die dit doen maar de vraag is of die dan ook echt goedkoper zijn.
pi_147010978
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Goedenavond :)
In de zoektocht naar werk ben ik gestuit op het vak van hiker en heb dan ook een sollicitatie gestuurd naar Autoreset. Vanmiddag het bericht ontvangen dat ik volgende week op gesprek mag komen *O*
Uit de OP kan ik concluderen dat ik mij gewoon netjes moet kleden, dus donkere spijkerbroek en net overhemd is in orde?
En kunnen jullie doorgewinterde hikers mij nog verdere tips geven?
Alvast bedankt :)
Spijkerbroeken zijn niet toegestaan, dus trek een pantalon of een nette chino aan.
Maak je verder vooral niet zenuwachtig voor de sollicitatie :)

Uit welke regio kom je :P?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147011087
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 00:45 schreef yosander het volgende:

[..]

Spijkerbroeken zijn niet toegestaan, dus trek een pantalon of een nette chino aan.
Maak je verder vooral niet zenuwachtig voor de sollicitatie :)

Uit welke regio kom je :P?
is een beige chino in orde denk je?
regio Leiden hier :)
pi_147011400
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 00:54 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

is een beige chino in orde denk je?
regio Leiden hier :)
Jahoor :Y
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147012164
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Klinkt ook makkelijk dan. Dan alleen nog uitzoeken of ik mijn 4-jarige hike-ervaring kan inzetten om te beginnen met 1 of 2 schadevrije jaren :+
Vraag me af hoor, of ze dat doen...
#26 || Luciano da Silva
pi_147014189
En op weg naar Gent, hopelijk gaat de terugreis een beetje voorspoedig
pi_147017816
Net voor het eerst in m'n hiker carriere fooi(¤20,-) gevangen bij het afleveren van een A6. Waren sowieso al heeeule gastvriendelijke mensen ^O^
pi_147017959
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:30 schreef S-RS het volgende:
Net voor het eerst in m'n hiker carriere fooi(¤20,-) gevangen bij het afleveren van een A6. Waren sowieso al heeeule gastvriendelijke mensen ^O^
Nice! ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_147018502
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:30 schreef S-RS het volgende:
Net voor het eerst in m'n hiker carriere fooi(¤20,-) gevangen bij het afleveren van een A6. Waren sowieso al heeeule gastvriendelijke mensen ^O^
Chill :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 26 november 2014 @ 17:51:39 #20
416020 K44S
The bearded man
pi_147028272
Balen dat ik geen studie volg ;(, heb bij 2 werkgevers gesolliciteerd.
Niks van gehoord.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_147031465
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 17:51 schreef K44S het volgende:
Balen dat ik geen studie volg ;(, heb bij 2 werkgevers gesolliciteerd.
Niks van gehoord.
Ik zou er een topic over openen in R&P.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 26 november 2014 @ 19:43:39 #22
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_147032099
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:30 schreef S-RS het volgende:
Net voor het eerst in m'n hiker carriere fooi(¤20,-) gevangen bij het afleveren van een A6. Waren sowieso al heeeule gastvriendelijke mensen ^O^
Zo dan! Dat is een stevige fooi! ^O^
  woensdag 26 november 2014 @ 22:55:42 #23
416020 K44S
The bearded man
pi_147040823
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:28 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik zou er een topic over openen in R&P.
Je naam doet je niveau eer aan.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_147043316
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:30 schreef S-RS het volgende:
Net voor het eerst in m'n hiker carriere fooi(¤20,-) gevangen bij het afleveren van een A6. Waren sowieso al heeeule gastvriendelijke mensen ^O^
Op je knieën geweest jongen?
#26 || Luciano da Silva
pi_147045352
Vervelende EW.. :O Steeds te laat bij het opnemen, bel ik een minuut later terug hoor ik vervolgens dat het "al geregeld" is. Alweer 2 weken niet gewerkt, zal een leuk salaris worden eind v/d maand.. Toch maar eens een echt baantje gaan zoeken :z
أنا مغربي
  donderdag 27 november 2014 @ 01:45:05 #26
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_147045444
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:34 schreef A_Valbuena het volgende:
Vervelende EW.. :O Steeds te laat bij het opnemen, bel ik een minuut later terug hoor ik vervolgens dat het "al geregeld" is. Alweer 2 weken niet gewerkt, zal een leuk salaris worden eind v/d maand.. Toch maar eens een echt baantje gaan zoeken :z
Of gewoon je telefoon opnemen. :+
pi_147045945
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:45 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Of gewoon je telefoon opnemen. :+
Ja dat gaat ook echt als je in de les zit ^O^
أنا مغربي
pi_147046590
Ik heb nu 1 dag doordeweeks vrij. Het kan goed zijn dat dit na de kerst niet meer het geval is.
Is het de moeite waard om te solliciteren?
Kun je ook regelmatig werken als je niet een dag vrij hebt, maar bijvoorbeeld wel 's middags/ 's avonds zou kunnen?
pi_147046749
Je moet één dag per week beschikbaar zijn. Niet dagdeel.
#26 || Luciano da Silva
pi_147046797
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 07:28 schreef jevl het volgende:
Ik heb nu 1 dag doordeweeks vrij. Het kan goed zijn dat dit na de kerst niet meer het geval is.
Is het de moeite waard om te solliciteren?
Kun je ook regelmatig werken als je niet een dag vrij hebt, maar bijvoorbeeld wel 's middags/ 's avonds zou kunnen?
Vaker niet dan wel. Ik heb sinds afgelopen maand een rooster waarbij ik pas om kwart voor 5 in eindhoven moet zijn, dus ben ook tot dan beschikbaar. Tot dusver nog niet gebeld. Aan de andere kant had ik vorige periode maandag tot 2 uur vrij, en toen had ik zo af en toe wel een ritje. Je moet er dus niet op rekenen, maar het kan wel voorkomen.
pi_147048081
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 02:54 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Ja dat gaat ook echt als je in de les zit ^O^
Gewoon bij opmerkingen zetten dat je telefonisch niet bereikbaar bent, maar de rit wel sowieso aanneemt. En of ze je ff kan mailen als je moet werken. Dan zetten ze hem gewoon online ^^
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_147048376
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:40 schreef qua111 het volgende:

[..]

Gewoon bij opmerkingen zetten dat je telefonisch niet bereikbaar bent, maar de rit wel sowieso aanneemt. En of ze je ff kan mailen als je moet werken. Dan zetten ze hem gewoon online ^^
Doen ze dat bij EW ja? Nooit geweten.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147049240
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:58 schreef trolley het volgende:

[..]

Doen ze dat bij EW ja? Nooit geweten.
Ooit een keer geprobeerd, en toen kreeg ik netjes een mailtje dat ik was ingedeeld. Sindsdien doe ik het eigenlijk altijd voor de zekerheid als ik college tot een uurtje of 5 heb.

Dan zet ik erbij hoelaat tot hoelaat ik niet bereikbaar ben, en dat ik sowieso kan werken. Of ze m'n voicemail wil inspreken of mailen als ik een rit krijg.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_147049319
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 09:59 schreef DrSnuggle het volgende:
[...]
Jij had toch die 300SE tijdje terug?
Denk dat ik jou morgen kan overtoppen :7
Nee, toch niet
pi_147049464
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 10:37 schreef qua111 het volgende:

[..]

Ooit een keer geprobeerd, en toen kreeg ik netjes een mailtje dat ik was ingedeeld. Sindsdien doe ik het eigenlijk altijd voor de zekerheid als ik college tot een uurtje of 5 heb.

Dan zet ik erbij hoelaat tot hoelaat ik niet bereikbaar ben, en dat ik sowieso kan werken. Of ze m'n voicemail wil inspreken of mailen als ik een rit krijg.
Handig :D

Ik heb eigenlijk nooit echt begrepen waarom ze iedere hiker gaan bellen als ze ritten voor hem/haar hebben voor de volgende dag. Ik bedoel: je hebt zelf toch aangegeven dat je beschikbaar bent, en dus kunt werken de volgende dag? Efficiënter lijkt het mij om gewoon de ritten online te zetten bij de hikers die hebben aangegeven te kunnen werken de volgende dag. Dan hoeven wij alleen nog maar om 17:30 uur op de site te kijken of we ritten hebben gekregen voor de volgende dag of niet.

Het enige nadeel is dat we dan geen telefoontje meer zouden krijgen van onze vrouwelijke plansters :o :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147049889
Zijn er nog hikers hier die grote oranje busjes afleveren bij een bedrijf in Breda?
pi_147050980
quote:
5s.gif Op donderdag 27 november 2014 10:45 schreef trolley het volgende:

[..]

Handig :D

Ik heb eigenlijk nooit echt begrepen waarom ze iedere hiker gaan bellen als ze ritten voor hem/haar hebben voor de volgende dag. Ik bedoel: je hebt zelf toch aangegeven dat je beschikbaar bent, en dus kunt werken de volgende dag? Efficiënter lijkt het mij om gewoon de ritten online te zetten bij de hikers die hebben aangegeven te kunnen werken de volgende dag. Dan hoeven wij alleen nog maar om 17:30 uur op de site te kijken of we ritten hebben gekregen voor de volgende dag of niet.

Het enige nadeel is dat we dan geen telefoontje meer zouden krijgen van onze vrouwelijke plansters :o :'(
Ik denk, ook uit eigen ervaring, dat er veel hikers zijn die wel op beschikbaar staan maar toch opeens niet kunnen. Zoals ze het nu doen zijn ze er zeker van dat de werknemer ook echt kan.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_147053894
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 10:40 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Jij had toch die 300SE tijdje terug?
Denk dat ik jou morgen kan overtoppen :7
Mercedes 300se had Dimitri, ik had een Mercedes S350. Maar je krijgt toch niet beter dan dat he 😐
pi_147055188
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:40 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Mercedes 300se had Dimitri, ik had een Mercedes S350. Maar je krijgt toch niet beter dan dat he 😐
Ligt net waarvan je houdt, krijg een Porsche 928 mee, uit 1981
Nee, toch niet
pi_147057811
Morgen eerste ritje als PC *O*

Werd eerst gebeld voor een nachtrit van 12-4, die toch maar even laten schieten. Nu wel een ochtendje gelukkig.

Overigens staat er bij de gegevens echt uitsluitend de persoon en de adressen, geen auto, navigatie, instructie niks. Kan dat kloppen? Neem aan dat de persoon wel navigatie heb, maar bevestiging is altijd pluspunt. Gebeurt dat vaker?
pi_147058120
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:58 schreef Calomaris het volgende:
Morgen eerste ritje als PC *O*

Werd eerst gebeld voor een nachtrit van 12-4, die toch maar even laten schieten. Nu wel een ochtendje gelukkig.

Overigens staat er bij de gegevens echt uitsluitend de persoon en de adressen, geen auto, navigatie, instructie niks. Kan dat kloppen? Neem aan dat de persoon wel navigatie heb, maar bevestiging is altijd pluspunt. Gebeurt dat vaker?
Klopt inderdaad, meeste hebben wel navigatie, maar neem altijd eigen navigatie mee. Als er verder geen instructies bijstaan, dan gewoon normaal gedragen
Nee, toch niet
pi_147058896
Morgen weer een dagje werken. Allebei kleine autootjes.

Wat is de saaiste auto/dag die jullie hebben gehad bij het hiken? :P

[ Bericht 11% gewijzigd door DeensZweet op 27-11-2014 16:39:49 (te veel info) ]
  donderdag 27 november 2014 @ 16:40:00 #43
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147058953
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 16:37 schreef DeensZweet het volgende:
Morgen weer een dagje werken. Een VW Up! en Honda Jazz. Wat is de saaiste auto/dag die jullie hebben gehad bij het hiken? :P
Groningen Maastricht met een Aygo....

Maar das meer omdat ik de weg kan dromen onderhand, vooral die A73
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_147058976
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 16:37 schreef DeensZweet het volgende:
Morgen weer een dagje werken. Een VW Up! en Honda Jazz. Wat is de saaiste auto/dag die jullie hebben gehad bij het hiken? :P
3 uur Ov heen (4x overstappen), vw UP! voor ritje van 20 minuten en toen weer 2,5 uur terug (3x overstap). Heerlijke dag haha. Wel chill voor de uurtjes.

Normaal overigens geen problemen met lang ov, maar wel als je om de 30 minutes moet overstappen/ halfuur wachten op overstap.
pi_147060217
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 16:37 schreef DeensZweet het volgende:
Morgen weer een dagje werken. Allebei kleine autootjes.

Wat is de saaiste auto/dag die jullie hebben gehad bij het hiken? :P
Terugreis deur tot deur iets van 5,5 uur :')

Maar rit heen was dan wel weer leuk, via Duitsland :7
pi_147076748
Die RS van het vorige topic is gaaf!
Nee.
pi_147078779
Om 08:20 hing EW al aan de telefoon voor een spoedje Groningen - Almere. Ophalen om 11:00 uur, afleveren vóór 12:00 uur :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147080480
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:46 schreef trolley het volgende:
Om 08:20 hing EW al aan de telefoon voor een spoedje Groningen - Almere. Ophalen om 11:00 uur, afleveren vóór 12:00 uur :+
Mag je snel rijden _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147080971
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 16:37 schreef DeensZweet het volgende:
Morgen weer een dagje werken. Allebei kleine autootjes.

Wat is de saaiste auto/dag die jullie hebben gehad bij het hiken? :P
Mijn saaiste dag was het vervoeren van een autosleutel per OV. Van Harkstede naar Zoetermeer. :')
pi_147082438
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 november 2014 10:26 schreef yosander het volgende:

[..]

Mag je snel rijden _O-
Inderdaad. :') Heb ze gezegd dat ze me dan geen Corsa mee moeten geven, maar een A8 ofzo. Dan zou het net te doen zijn :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147084465
Ze staan weer bij de grote in Almere :')

Werd aangesproken op m'n drie-dagen baardje. Dus ik maar vriendelijk uitgelegd dat ik daar normaal altijd wel om denk, maar vanochtend om half 9 uit bed werd gebeld en om kwart over 9 de bus moest hebben :P Dat begrepen ze dan wel weer, maar ze moesten het wel melden aan kantoor. Ben benieuwd of ik er nog iets van hoor :')

Maar ik kreeg wel een blikje cola en een zakje pepernoten mee O+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147085917
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 november 2014 12:51 schreef trolley het volgende:
Ze staan weer bij de grote in Almere :')

Werd aangesproken op m'n drie-dagen baardje. Dus ik maar vriendelijk uitgelegd dat ik daar normaal altijd wel om denk, maar vanochtend om half 9 uit bed werd gebeld en om kwart over 9 de bus moest hebben :P Dat begrepen ze dan wel weer, maar ze moesten het wel melden aan kantoor. Ben benieuwd of ik er nog iets van hoor :')

Maar ik kreeg wel een blikje cola en een zakje pepernoten mee O+
:') Eikels
pi_147086905
Maandag weer rijden, geen Caddy SDI dit keer maar een Peugeot 208 1.0 en een Polo Slowmotion. Wel lekkere ritten opzich, Groningen - Eindhoven en Breda - Groningen
pi_147086967
Hopen op cruise control dan :P
pi_147087929
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:46 schreef trolley het volgende:
Om 08:20 hing EW al aan de telefoon voor een spoedje Groningen - Almere. Ophalen om 11:00 uur, afleveren vóór 12:00 uur :+
Grrr jij wel ritje ik niet :p
Las ergens dat het in December rustig is, klopt dat dan?
Ook nog niet gebeld voor maandag eventueel :6
pi_147088305
Maandag weer geld verdienen: met een Clio naar Diemen :s)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147094740
Maandag in een Ford B-max naar Sittard. Lekker dagje dus. *O* Iemand ervaring met die Ford?
Your opinion of me is none of my business.
pi_147094996
Verwacht vrijwel gelijk aan een S-Max, wat dus dikke prima is.
Ligt er ook aan wat voor motor erin zit.

Porsche die ik vandaag mee had was wel leuk qua motor, startte dat ding en die hele auto zat te trillen :9 Heerlijk geluid als je de motor koud opstartte, volgende week zal wel een andere hiker geluk hebben en dit ding meekrijgen



Dikke CNG installatie achterin, maar die was kapot dus kon lekker op benzine rijden :+

Morgen al weer om 7:00 eruit, Transit Connect naar Almere.
Nee, toch niet
  vrijdag 28 november 2014 @ 19:42:21 #59
414827 Wave103
It's not pop music
pi_147096631
Haha, die tanks achterin ^O^
pi_147097428
Die motorkap :') zo een 3.0 8v (turbo) wil wel ja.:)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_147097699
4.7 liter V8 ;)
Nee, toch niet
pi_147097729
maandag een ritje in een nissan autohoogwerker :') . Ook nog eens afgetankt afleveren. Daarnaast mijn formulier laten faxen naar het hoofdkantoor. Het zal een leuk dagje worden denk ik zo.
pi_147097806
Toch nog gebeld, maandag groningen - nijmegen - tilburg - breda - prinsenbeek - groningen.
Het wordt m'n eerste rit, maar ik heb een vraag :D

Ik moet een Focus ophalen in Tilburg, die moet naar Breda voor bandenwissel, en daarna moet hij afgeleverd worden in Prinsenbeek.
Moet je voor zo'n ritje ook formulieren gebruiken? Zo ja, de papieren van de maatschapij waarvan ik de auto in prinsenbeek weer naar groningen moet rijden?

:? :?
pi_147097961
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 20:21 schreef Drowzz het volgende:
Toch nog gebeld, maandag groningen - nijmegen - tilburg - breda - prinsenbeek - groningen.
Het wordt m'n eerste rit, maar ik heb een vraag :D

Ik moet een Focus ophalen in Tilburg, die moet naar Breda voor bandenwissel, en daarna moet hij afgeleverd worden in Prinsenbeek.
Moet je voor zo'n ritje ook formulieren gebruiken? Zo ja, de papieren van de maatschapij waarvan ik de auto in prinsenbeek weer naar groningen moet rijden?

:? :?
Alleen de formulieren gebruiken die er in de ritinformatie staat, dan kan er niks misgaan. Als er niks staat hoef je ook niks te gebruiken. Je kan het wel doen voor je eigen administratie.
pi_147098855
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 november 2014 20:18 schreef maxjuhhhh het volgende:
maandag een ritje in een nissan autohoogwerker :') . Ook nog eens afgetankt afleveren. Daarnaast mijn formulier laten faxen naar het hoofdkantoor. Het zal een leuk dagje worden denk ik zo.
Dat faxen doen ze zelf wel, dat hoef je niet persoonlijk te regelen ;)

En verder wens ik je veel plezier in de hoogwerker :P
pi_147099124
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 20:46 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Dat faxen doen ze zelf wel, dat hoef je niet persoonlijk te regelen ;)

En verder wens ik je veel plezier in de hoogwerker :P
:') :') :') :')

net eentje gogoogled, dat wordt echt een drama. Van Eindhoven naar leidersdorp dus ik verwacht veel blikken op de snelweg.
pi_147103158
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 november 2014 12:51 schreef trolley het volgende:
Ze staan weer bij de grote in Almere :')

Werd aangesproken op m'n drie-dagen baardje. Dus ik maar vriendelijk uitgelegd dat ik daar normaal altijd wel om denk, maar vanochtend om half 9 uit bed werd gebeld en om kwart over 9 de bus moest hebben :P Dat begrepen ze dan wel weer, maar ze moesten het wel melden aan kantoor. Ben benieuwd of ik er nog iets van hoor :')

Maar ik kreeg wel een blikje cola en een zakje pepernoten mee O+
werd bij mij pas achteraf gebruikt, terwijl ze mij nooit hadden gemeld dat t voor een aantekening zou zorgen :') :')
Zie!
pi_147105865
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 20:18 schreef Solidberg het volgende:
4.7 liter V8 ;)
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Porsche_968 ;)

Edit. Haalde de 928 en 968 door elkaar. :') zijn dan ook de leijkste Porsche s imho. Maar de 928 had dan een Audi blok :')
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_147114342
Zitten er hier nog hikers uit regio Rotterdam? Behalve Irritatie100 dan?
#26 || Luciano da Silva
pi_147115599
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 23:28 schreef Marco001 het volgende:

[..]

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Porsche_968 ;)

Edit. Haalde de 928 en 968 door elkaar. :') zijn dan ook de leijkste Porsche s imho. Maar de 928 had dan een Audi blok :')
Achterkant vind ik wel mooi, die voorkant is wel lelijk, zeker als je de voorlampen aanzet :X
Maarja, wel lekker geluid ;)
Nee, toch niet
pi_147116541
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 november 2014 12:17 schreef joppie_saus het volgende:
Zitten er hier nog hikers uit regio Rotterdam? Behalve Irritatie100 dan?
Ik ben wel hiker en zit momenteel in Rotterdam, maar dat bedoelde je vast niet. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_147118288
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 november 2014 12:17 schreef joppie_saus het volgende:
Zitten er hier nog hikers uit regio Rotterdam? Behalve Irritatie100 dan?
Yup, hier :W
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_147119943
Weet iemand hoe lang het duurt totdat je de acceptgiro van een boete binnenkrijgt van de NS? Heb 2 week geleden oid boete gekregen omdat geen kaartje voor mn fiets had, maar nog steeds geen post van ze gekregen.
Nee, toch niet
pi_147120170
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 november 2014 12:17 schreef joppie_saus het volgende:
Zitten er hier nog hikers uit regio Rotterdam? Behalve Irritatie100 dan?
Ik kom uit Rotterdam! Maar werk alleen vanaf daar als ik toevallig bij m'n ouders ben. :P
pi_147124968
Had onlangs zo'n Renault Master bakwagen mee. Man man man.. Begrensd op 90 en de radio was vergrendeld met een code die er niet bij zat. }:| Wat een drama.
pi_147128459
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 15:21 schreef qua111 het volgende:

[..]

Yup, hier :W
PB gezonden!
#26 || Luciano da Silva
pi_147128471
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2014 16:38 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Ik kom uit Rotterdam! Maar werk alleen vanaf daar als ik toevallig bij m'n ouders ben. :P
Aan jou ook :9
#26 || Luciano da Silva
pi_147128555
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 16:29 schreef Solidberg het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt totdat je de acceptgiro van een boete binnenkrijgt van de NS? Heb 2 week geleden oid boete gekregen omdat geen kaartje voor mn fiets had, maar nog steeds geen post van ze gekregen.
Wat kost dat nou?
#26 || Luciano da Silva
pi_147137702
40 euro boete, betaal meer aan een kaartje voor mn fiets dan voor mezelf :') Fietskaartje kost altijd 6 euro nogwat oid

[ Bericht 1% gewijzigd door Solidberg op 30-11-2014 11:09:21 ]
Nee, toch niet
pi_147140885
Vanavond moeten rijden, ik voel me best beroerd :'( goed warm aankleden dus
pi_147148988
Iemand een idee wat Autoreset/Oudstanding aan het doen is?

Heb sinds eind augustus niet meer gewerkt voor AR en krijg nu ineens 3 mailtjes 'Loonspecificatie 2014 Week 2014-47'

- 1e mailtje: Te betalen ¤ 0,33 per bank EU
- 2e mailtje: Het bedrag van ¤ -0,12 wordt indien mogelijk automatisch met u verrekend.Na verrekening is het nieuwe betaalsaldo ¤ -0,12
- 3e mailtje: Het bedrag van ¤ -0,21 wordt indien mogelijk automatisch met u verrekend. Na verrekening is het nieuwe betaalsaldo ¤ -0,33

Ze gaan mij 33 cent betalen, daar komen ze later op terug. Eerst gaat er 12 cent vanaf en later de overige 21 cent, zodat ze me uiteindelijk niets moeten betalen. Maar waar dit dan vandaan komt. Al die weken niet voor ze gewerkt 8)7
.
pi_147150287
Heeft dat misschien wat te doen met de verzekering oid? En het lijkt erop alsof jij 33 cent moet betalen.
Nee, toch niet
pi_147167520
Morgen een ritje Nijverdal - Amsterdam, waar ik 45 minuten vanaf station Nijverdal mag gaan lopen omdat er geen OV naar het bedrijf rijdt.. :'( Ook nog eens een Ford Fiësta uit 2010 :'(
أنا مغربي
pi_147167624
Morgen dat ritje naar Sittard... Beetje jammer dat ik me niet helemaal fit voel. Rit heen gaat wel prima zijn, maar in die OV reis terug heb ik helemaal geen zin. }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_147174986
En we zitten in de trein naar Groningen :p
pi_147175443
Het is weer maandagochtend hoor :N busaansluiting op Heerenveen gemist omdat we 10 minuten in de file stonden. Gelukkig mag ik naar een boerengat waar maar eens per uur een bus heen gaat :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147179062
En weer in de trein voor de 2e rit. Eerste rit was een 208 1.0, wat zijn die dingen sloom zeg!
Nu een Polo slowmotion halen en weer terug naar Groningen.
pi_147180610
Onderweg naar focus wagon 2014

Als je 2 kentekens in 1 rit hebt, dan is de eerste auto die je ophaalt het eerste kenteken dat er op staat neem ik aan? (hoopt dat iemand hier leest)
pi_147180749
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 12:51 schreef Drowzz het volgende:
Onderweg naar focus wagon 2014

Als je 2 kentekens in 1 rit hebt, dan is de eerste auto die je ophaalt het eerste kenteken dat er op staat neem ik aan? (hoopt dat iemand hier leest)
Klopt.

Ik heb nog een ritje Haarlem - Koostertille gekregen, in een Mercedes E200 :D _O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147181105
Nou, in Sittard. Als nou alles mee zit, ben ik om half zes thuis. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_147189828
Morgen lekker lang in het OV. Mag van de grote in Breda een auto brengen naar het alom bekend Marum. En vanuit daar met het OV terug naar het mooie Breda.
  maandag 1 december 2014 @ 17:40:45 #92
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147190528
quote:
17s.gif Op maandag 1 december 2014 12:57 schreef trolley het volgende:

[..]

Klopt.

Ik heb nog een ritje Haarlem - Koostertille gekregen, in een Mercedes E200 :D _O_
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 17:25 schreef Drilboor het volgende:
Morgen lekker lang in het OV. Mag van de grote in Breda een auto brengen naar het alom bekend Marum. En vanuit daar met het OV terug naar het mooie Breda.
Kootstertille, Marum.. Zomaar twee tegenstanders uit mijn voetbalcompetitie :7
#26 || Luciano da Silva
pi_147190598
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:01 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Nu een Polo slowmotion halen
:')
pi_147194066
Ik heb er morgen ook een :{ Van Drachten naar Oss :+
pi_147196235
Morgen van Katwijk ad Maas naar Eindhoven Airport in een Mini Cabrio, lekkere temperaturen voor een open dak :P
pi_147198725
peugeot 108, god the horror 1.0
Zie!
pi_147199243
Vandaag sinds 6 nov weer mogen werken. Was een beetje druk met de studie.

Zegge-Houten: Seat Leon
Houten-Maastricht: Mercedes C180
Son-huis: PostNL Crafter

en dan morgenochtend diezelfde Crafter afleveren in Breda ;)
pi_147199739
Lache zo'n crafter haha
pi_147199992
Haha grappig, Kweenie1 moet morgen de Seat Leon ophalen die ik een tijdje geleden daar afgeleverd heb. Toevallig dat het ook een fokker is.
pi_147200218
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:06 schreef Drowzz het volgende:
Lache zo'n crafter haha
Heb er toen in Juli ook al tig van heen en weer moeten rijden met dat postproject, alleen toen was het nog niet zo stervenskoud buiten. Nu had ik de auto maar warm laten draaien terwijl ik de schade aan het controleren was. Snel dat formulier laten ondertekenen en de warme bus in gekropen.
Staat de rij 2 plekken achter me ineens vol, en voor me/naast me stonden ook al bussen. Had toen weinig zin om weer de kou in te moeten om te vragen of ze een van die bussen aan de kant zouden willen zetten. Toen een paar minuten aan het kloten geweest(vooruit, achteruit), blijkt die achteruitrijcamera het niet eens te doen. Inmiddels stond er een hele groep van die medewerkers op een afstandje te kijken of ik niks kapot reed. Na een kleine 5 minuten ben ik uit dat doolhof van bussen, krijg ik zowaar een applausje van de toeschouwers :)

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:12 schreef Drilboor het volgende:
Haha grappig, Kweenie1 moet morgen de Seat Leon ophalen die ik een tijdje geleden daar afgeleverd heb. Toevallig dat het ook een fokker is.
Die heb ik vandaag opgehaald :)
pi_147201171
morgen sollicitatiegesprek :) toch wel een beetje zenuwachtig eerlijk gezegd.
pi_147201292
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 20:57 schreef kweenie1 het volgende:
Vandaag sinds 6 nov weer mogen werken. Was een beetje druk met de studie.

Zegge-Houten: Seat Leon
Houten-Maastricht: Mercedes C180
Son-huis: PostNL Crafter

en dan morgenochtend diezelfde Crafter afleveren in Breda ;)
Die crafter kom je dus bij mij afleveren. :D

Ik werk alleen morgen niet. :P
pi_147201815
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:16 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Heb er toen in Juli ook al tig van heen en weer moeten rijden met dat postproject, alleen toen was het nog niet zo stervenskoud buiten. Nu had ik de auto maar warm laten draaien terwijl ik de schade aan het controleren was. Snel dat formulier laten ondertekenen en de warme bus in gekropen.
Staat de rij 2 plekken achter me ineens vol, en voor me/naast me stonden ook al bussen. Had toen weinig zin om weer de kou in te moeten om te vragen of ze een van die bussen aan de kant zouden willen zetten. Toen een paar minuten aan het kloten geweest(vooruit, achteruit), blijkt die achteruitrijcamera het niet eens te doen. Inmiddels stond er een hele groep van die medewerkers op een afstandje te kijken of ik niks kapot reed. Na een kleine 5 minuten ben ik uit dat doolhof van bussen, krijg ik zowaar een applausje van de toeschouwers :)

[..]

Die heb ik vandaag opgehaald :)
Auto's die klemgezet waren ook een aantal keer door de klant zelf eruit laten rijden.
pi_147202470
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 21:36 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Die crafter kom je dus bij mij afleveren. :D

Ik werk alleen morgen niet. :P
Werk je als student bij PostNL?
Nee, toch niet
pi_147202540
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 21:36 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Die crafter kom je dus bij mij afleveren. :D

Ik werk alleen morgen niet. :P
Ik hoef niet bij de grote, of bij PostNL te zijn in Breda, maar op de Zoete Inval. Even aangenomen dat je bij de grote in Breda werkt.
pi_147202680
Via PB ben ik erachter gekomen dat hij bij de Zoete Inval werkt.
pi_147202701
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 21:59 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Ik hoef niet bij de grote, of bij PostNL te zijn in Breda, maar op de Zoete Inval. Even aangenomen dat je bij de grote in Breda werkt.
Ja, dat klopt. Je brengt hem naar mij toe, wij ontstickeren hem en transporteren hem dan verder.
pi_147202972
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:02 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Je brengt hem naar mij toe, wij ontstickeren hem en transporteren hem dan verder.
Nja, als je morgen gewerkt had, had ik je nog niet gezien :X . Ik ga hem voor openingstijd brengen(rond 7:15) anders ben ik te laat voor m'n persoonlijke afspraken. Had ook niet aangegeven dat ik dinsdagochtend kon werken, maar kwam wel in m'n ritinfo tegen dat hij voor 10:00 gebracht moet worden.

Kleine wereld trouwens
pi_147203077
Ik heb inmiddels alle grote steden in Nederland wel eens bezocht dankzij Easyway... Behalve Groningen... :(

Lachen ze me uit als ik vraag voor een rit naar Groningen?
pi_147203162
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:10 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Ik heb inmiddels alle grote steden in Nederland wel eens bezocht dankzij Easyway... Behalve Groningen... :(

Lachen ze me uit als ik vraag voor een rit naar Groningen?
Waarschijnlijk ben je nog niet ervaren genoeg ;) Gewoon afwachten en hopen dat je beter wordt!
Nee, toch niet
pi_147203182
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:10 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Ik heb inmiddels alle grote steden in Nederland wel eens bezocht dankzij Easyway... Behalve Groningen... :(

Lachen ze me uit als ik vraag voor een rit naar Groningen?
Wat denk jezelf? :')

Waar kom je vandaan? Anders pak je toch op een zaterdagmiddag de auto en rijd je met je eigen auto of die van je ouders naar Groningen :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147204022
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 21:36 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Die crafter kom je dus bij mij afleveren. :D

Ik werk alleen morgen niet. :P
Kan jij mij dan uitleggen waarom er niet een normaal adres is waar je die busjes kan droppen na sluitingstijd? Ik moest hem bij dat huis ernaast afleveren; Belde aan, hoor een slot of 3/4 opengaan voordat de deur geopend werd door een mevrouw die noch normaal NL nog engels sprak. Rare gewaarwording als je ergens zoiets als een busje komt afleveren.

Het kwam ook echt op mij over alsof ze geen idee had waarom ik kwam, en wat er van haar verwacht werd... Uiteindelijk maar gewoon de sleutels afgegeven, maar voelde niet bepaald zoals het hoort.
En vertel me alsjeblieft niet dat je daar woont en ik nu afga
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  maandag 1 december 2014 @ 22:32:16 #113
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_147204031
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:10 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Ik heb inmiddels alle grote steden in Nederland wel eens bezocht dankzij Easyway... Behalve Groningen... :(

Lachen ze me uit als ik vraag voor een rit naar Groningen?
Probeer het eens!
pi_147204719
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:32 schreef qua111 het volgende:

[..]

Kan jij mij dan uitleggen waarom er niet een normaal adres is waar je die busjes kan droppen na sluitingstijd? Ik moest hem bij dat huis ernaast afleveren; Belde aan, hoor een slot of 3/4 opengaan voordat de deur geopend werd door een mevrouw die noch normaal NL nog engels sprak. Rare gewaarwording als je ergens zoiets als een busje komt afleveren.

Het kwam ook echt op mij over alsof ze geen idee had waarom ik kwam, en wat er van haar verwacht werd... Uiteindelijk maar gewoon de sleutels afgegeven, maar voelde niet bepaald zoals het hoort.
En vertel me alsjeblieft niet dat je daar woont en ik nu afga
Je zet die busjes toch voor de deur en gooit de sleutel dan in de sleutelkluis? Zo heb ik het tenminste de afgelopen paar keer gedaan(als ik daar 's avonds moest zijn), en zo hoop ik het morgen ook te doen.
pi_147205162
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:32 schreef qua111 het volgende:

[..]

Kan jij mij dan uitleggen waarom er niet een normaal adres is waar je die busjes kan droppen na sluitingstijd? Ik moest hem bij dat huis ernaast afleveren; Belde aan, hoor een slot of 3/4 opengaan voordat de deur geopend werd door een mevrouw die noch normaal NL nog engels sprak. Rare gewaarwording als je ergens zoiets als een busje komt afleveren.

Het kwam ook echt op mij over alsof ze geen idee had waarom ik kwam, en wat er van haar verwacht werd... Uiteindelijk maar gewoon de sleutels afgegeven, maar voelde niet bepaald zoals het hoort.
En vertel me alsjeblieft niet dat je daar woont en ik nu afga
Daar wonen een aantal medewerkers. :P Dus die weten wel wat er mee moet gebeuren.
  dinsdag 2 december 2014 @ 00:00:06 #116
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147206581
Waar gaan die busjes heen dan? Polen zeker?
#26 || Luciano da Silva
pi_147206748
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 00:00 schreef joppie_saus het volgende:
Waar gaan die busjes heen dan? Polen zeker?
Geen idee, wij ontstickeren ze alleen maar en transporteren ze verder. Ik denk dat ze gewoon doorverkocht worden, dat kan zijn in Nederland of in het buitenland. Je ziet vaak genoeg busjes rijden waarbij je ziet dat deze ooit van PostNL zijn geweest.
  dinsdag 2 december 2014 @ 00:16:07 #118
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_147206978
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 00:00 schreef joppie_saus het volgende:
Waar gaan die busjes heen dan? Polen zeker?
Wie wil die afgeragde dingen nu hebben :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147207576
Een spoedritje in een Kia Picanto vanmiddag meegekregen, wat een klein rotding zeg tering.. :')
أنا مغربي
pi_147209312
Nu al wakker. :'( Moet zo 2,5 in het ov om een BMW 3 serie op te halen, want ze hadden niemand dichterbij? Werd er gisteravond om half 8 nog voor gebeld.
pi_147209719
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 05:37 schreef Loxodonta het volgende:
Nu al wakker. :'( Moet zo 2,5 in het ov om een BMW 3 serie op te halen, want ze hadden niemand dichterbij? Werd er gisteravond om half 8 nog voor gebeld.
Gelukkig krijg je een BMW 3 serie mee. Het was pas sneu geweest als je er zo vroeg uit moest voor een Caddy ofzo :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147216080
Morgen weer beschikbaar. Hopelijk niet nóg een treurig autootje. Heb de laatste paar keren alleen maar Yaris/UP!/Picanto moeten rijden met 1 liter 3 cilinders. Ben wel toe aan een dikke Duitse bolide met minimaal 6 cilinders om dit alles weer goed te maken :9
pi_147218527
Volgens mijn ritgegevens heb ik morgen een auto met een kenteken dat begint met ''MC'' en dan vier cijfers. ''MC0000'' dus. Als ik dat Google zijn dat kentekens voor militaire colonnes :')

Nope toch niet, net gebeld dat mijn drie ritjes geannuleerd zijn.

[ Bericht 15% gewijzigd door pfefferkatze op 02-12-2014 16:45:18 ]
pi_147221930
Amstelveen - Almere Citroën C4
Bandenwissel Almere - Zeist met een Touran.

Best relaxed dagje dus, komt ook wel goed uit met hertentamens volgende week :)
pi_147221970
Morgen locatiewerk bij de vogel in Assen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_147222186
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:56 schreef Schaapje96 het volgende:
Amstelveen - Almere Citroën C4
Bandenwissel Almere - Zeist met een Touran.

Best relaxed dagje dus, komt ook wel goed uit met hertentamens volgende week :)
Bandenwissel heb ik nog nooit gehad. Dat is puur een autootje halen en naar de garage brengen zodat ze daar winterbanden er onder kunnen gooien? En dan weer terug?

Ik heb twee andere ritjes gekregen morgen, een Audi A3 en een FordSmax
  dinsdag 2 december 2014 @ 17:13:11 #127
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147222368
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:06 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Bandenwissel heb ik nog nooit gehad. Dat is puur een autootje halen en naar de garage brengen zodat ze daar winterbanden er onder kunnen gooien? En dan weer terug?

Ik heb twee andere ritjes gekregen morgen, een Audi A3 en een FordSmax
'
Auto halen, naar de garage. Uur koffiedrinken, auto weer terugbrengen.
#26 || Luciano da Silva
pi_147222442
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:13 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

'
Auto halen, naar de garage. Uur koffiedrinken, auto weer terugbrengen.
Ziek hee dat er mensen worden ingehuurd om een auto heen en weer te rijden om even de banden te verwisselen. >¤100 aan kosten voor zoiets? Stimuleert de economie en onze bankrekeningen in ieder geval wel.

Trouwens hier wordt altijd gesproken over ''die grote in Meerkerk'', maar welke grote bedoelt men nou eigenlijk? :') Want naar mijn weten zijn er twee grote autobedrijven daar en ze beginnen allebei met een A. De ene bestaat uit drie letters en de ander uit vijf letters.
pi_147222467
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:15 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ziek hee dat er mensen worden ingehuurd om een auto heen en weer te rijden om even de banden te verwisselen. >¤100 aan kosten voor zoiets? Stimuleert de economie en onze bankrekeningen in ieder geval wel.
Die gedachte heb ik sowieso vaker bij dit werk _O- :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147222497
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:16 schreef yosander het volgende:

[..]

Die gedachte heb ik sowieso vaker bij dit werk _O- :D
Ja als er weer zo'n Citroen C1 van de ene kant van het land naar de andere kant van het land moet voortvloeiend uit een shortleasecontract van één maand vraag ik het me ook af :')
pi_147222545
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:16 schreef yosander het volgende:

[..]

Die gedachte heb ik sowieso vaker bij dit werk _O- :D
Ik hoorde gisteren dat DE LM in Groningen voor AR voor 75 euro de auto overal in Nederland aflevert. Dat kon gisteren al niet uit met mijn loon alleen, dus daarvan zat ik me ook even achter de oren te krabben. :{
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 2 december 2014 @ 17:20:19 #132
414827 Wave103
It's not pop music
pi_147222554
:') Ja

Laatst een paar uur heen en weer gereden omdat een vrouw de stoelen van de C1 (ofzo, misschien een andere) niet lekker vond zitten en liever een 107 (ofzo) wou. En dat was allemaal heel tijdelijk _O-
pi_147223247
Hahha jep, uurtje betaald koffiedrinken/leren en dan weer terugbrengen :P
  dinsdag 2 december 2014 @ 17:51:38 #134
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147223411
16.45 krijg ik een taxi opdracht binnen voor morgen (08.00-15.00). 17.15 wordt ie weer geannuleerd wegens "onbekende redenen". Ik ben er zo klaar mee, afgelopen twee weken minstens 3 dagen volledig beschikbaar en alleen voor donderdag een dienstje 16.00-19.00 en 21.00-00.30...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147224332
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik hoorde gisteren dat DE LM in Groningen voor AR voor 75 euro de auto overal in Nederland aflevert. Dat kon gisteren al niet uit met mijn loon alleen, dus daarvan zat ik me ook even achter de oren te krabben. :{
Echt? Dan gaat 9/10 keer de helft van de kosten al naar het loon van de hiker :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147225294
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik hoorde gisteren dat DE LM in Groningen voor AR voor 75 euro de auto overal in Nederland aflevert. Dat kon gisteren al niet uit met mijn loon alleen, dus daarvan zat ik me ook even achter de oren te krabben. :{
Voor deze rit dan waarschijnlijk niet, maar voor de korte klotestukjes komt het wel weer uit ;) Groningen is daarbij uiteraard wel een uitzondering.

Deze constructie is overigens ook veel voorkomend in de vrachtwagen logistiek, betaal je overigens iets meer dan 75 euro ;)

Met betrekking tot de kosten voor de bandenwissels. Het is simpelweg wegstrepen van uren tegen elkaar, jullie kosten minder dan dat het een bedrijf kost om een werknemer bij een bandenzaak te laten zitten ;)
pi_147225662
Ja, maar deze LM zit alleen in Groningen :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_147226189
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:51 schreef Fiorano het volgende:
16.45 krijg ik een taxi opdracht binnen voor morgen (08.00-15.00). 17.15 wordt ie weer geannuleerd wegens "onbekende redenen". Ik ben er zo klaar mee, afgelopen twee weken minstens 3 dagen volledig beschikbaar en alleen voor donderdag een dienstje 16.00-19.00 en 21.00-00.30...
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:51 schreef Fiorano het volgende:
16.45 krijg ik een taxi opdracht binnen voor morgen (08.00-15.00). 17.15 wordt ie weer geannuleerd wegens "onbekende redenen". Ik ben er zo klaar mee, afgelopen twee weken minstens 3 dagen volledig beschikbaar en alleen voor donderdag een dienstje 16.00-19.00 en 21.00-00.30...
another day at the office, eh?
Zie!
  dinsdag 2 december 2014 @ 19:21:17 #139
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_147226194
Morgen Son - Almere, Almere - Amersfoort. Van een ziek grote Mitsubishi (zo'n MPV) tot een UP!. Gelukkig dat Amersfoort niet ver van Almere is. Terug richting knooppunt Eemnes en dan vol gas die A1 af naar Hoevelaken. :D (waarom weet ik dit :') )
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147227509
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:21 schreef Amoeba het volgende:
Morgen Son - Almere, Almere - Amersfoort. Van een ziek grote Mitsubishi (zo'n MPV) tot een UP!. Gelukkig dat Amersfoort niet ver van Almere is. Terug richting knooppunt Eemnes en dan vol gas die A1 af naar Hoevelaken. :D (waarom weet ik dit :') )
Volgens mij kun je er niet af bij Hoevelaken, mocht je daar er af willen. Je moet anders helemaal doorrijden naar Barneveld en daar weer terug. :+
  dinsdag 2 december 2014 @ 20:09:14 #141
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_147227931
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:57 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Volgens mij kun je er niet af bij Hoevelaken, mocht je daar er af willen. Je moet anders helemaal doorrijden naar Barneveld en daar weer terug. :+
Wats deze
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147228246
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wats deze
Als je er daarvoor al af gaat in Amersfoort kan het wel hoor, weet niet waar je moet zijn? :p
  dinsdag 2 december 2014 @ 20:19:21 #143
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147228346
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wats deze
Check de OP staat het precies goed
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147228874
Voor mij morgen weer vroeg uit bed, tussen 0800 en 0830 in Lent een Caddy uit 2008 :') ophalen en deze naar Oss brengen. Daarna van Waardenburg naar Wolfheze in een Alfa Romeo Giulietta :)

Afleveren bij Dienst Verkeers Politie, wie weet zien we hem binnenkort rijden bij wegmisbruikers.
  dinsdag 2 december 2014 @ 20:38:11 #145
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147229192
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:31 schreef Ordinateur het volgende:
Voor mij morgen weer vroeg uit bed, tussen 0800 en 0830 in Lent een Caddy uit 2008 :') ophalen en deze naar Oss brengen. Daarna van Waardenburg naar Wolfheze in een Alfa Romeo Giulietta :)

Afleveren bij Dienst Verkeers Politie, wie weet zien we hem binnenkort rijden bij wegmisbruikers.
Vorige keer had iemand er 1 mee inclusief blauw-blauw toch? :D
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147229677
Vandaag as ook weer lekker zo'n dagje om snel te vergeten. De auto's die ik moest vervoeren waren sowieso al niet echt super, een i10 en een 107.
Vanochtend verslapen, uiteindelijk met veel gehaast 10 minuutjes later bij de ophaallocatie van de eerste auto, had de auto een lekke band... Bleek een schroef in de band te zitten, auto toch nog mee kunnen nemen en afleveren.
Veel OV-kilometers verder de tweede auto opgehaald en afgeleverd en terug naar huis. Stap ik thuis uit de bus, heb ik de werkmap in de bus laten liggen. Op de volgende bus gewacht, en er achteraan gereisd. Een uur later dan gepland weer thuis.
pi_147229891
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wats deze
Je kunt ook bij knooppunt Hoevelaken de A28 richting Zwolle opdraaien, dan direct de eerste afslag nemen en weer terug naar knooppunt Hoevelaken. Dan kun je wel die afslag nemen namelijk. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147230257
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:48 schreef Krotenkoker het volgende:
Vandaag as ook weer lekker zo'n dagje om snel te vergeten. De auto's die ik moest vervoeren waren sowieso al niet echt super, een i10 en een 107.
Vanochtend verslapen, uiteindelijk met veel gehaast 10 minuutjes later bij de ophaallocatie van de eerste auto, had de auto een lekke band... Bleek een schroef in de band te zitten, auto toch nog mee kunnen nemen en afleveren.
Veel OV-kilometers verder de tweede auto opgehaald en afgeleverd en terug naar huis. Stap ik thuis uit de bus, heb ik de werkmap in de bus laten liggen. Op de volgende bus gewacht, en er achteraan gereisd. Een uur later dan gepland weer thuis.
Ehm.. :') Zou die bus niet weer z'n volgende dienst moeten draaien? Lijkt me onmogelijk om die bus in te halen
أنا مغربي
pi_147230424
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:00 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Ehm.. :') Zou die bus niet weer z'n volgende dienst moeten draaien? Lijkt me onmogelijk om die bus in te halen
Op de eindhalte had de chauffeur de map afgegeven aan de infobalie daarzo, die buschauffeur moest aansluitend een andere lijn rijden.
  dinsdag 2 december 2014 @ 21:45:13 #150
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_147232241
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:17 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Als je er daarvoor al af gaat in Amersfoort kan het wel hoor, weet niet waar je moet zijn? :p
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:19 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Check de OP staat het precies goed
Ik denk al, wat is dit gelul. A1 bij Knooppunt Hoevelaken richting A28 en dan direct de afslag Hoevelaken. Ik doe dat altijd. Geen gelul dat dat nu niet kan. :')

No Sarasi skills here. Vlaardingen ligt niet in België.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147233841
ik heb mijn ritje van het jaar wel weer gehad hoor. :') Verbaasde mij er zeer over dat dit een B-rijbewijs auto is. Vol op de staart ging hij maximaal 120 per uur. Het tanken was echt een verschrikking, ik moest er nog 25 liter bij doen maar hij sloeg de hele tijd af. Al met al wel leuk om er een keer in te rijden.

pi_147234046
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef maxjuhhhh het volgende:
ik heb mijn ritje van het jaar wel weer gehad hoor. :') Verbaasde mij er zeer over dat dit een B-rijbewijs auto is. Vol op de staart ging hij maximaal 120 per uur. Het tanken was echt een verschrikking, ik moest er nog 25 liter bij doen maar hij sloeg de hele tijd af. Al met al wel leuk om er een keer in te rijden.

[ afbeelding ]
Leuke dingen zijn dat :P slurpen alleen wel 1 op 5 als je boven de 100 rijdt
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147234338
Ziek. }:| AR maar gemaild, want die waren natuurlijk niet meer beschikbaar om half zeven ofzo. Vroeg dagje voor de planning, is ook weleens anders. Hopelijk komt het over zo, want ik kan morgen uitslapen echt echt echt goed gebruiken. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_147234435
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef maxjuhhhh het volgende:
ik heb mijn ritje van het jaar wel weer gehad hoor. :') Verbaasde mij er zeer over dat dit een B-rijbewijs auto is. Vol op de staart ging hij maximaal 120 per uur. Het tanken was echt een verschrikking, ik moest er nog 25 liter bij doen maar hij sloeg de hele tijd af. Al met al wel leuk om er een keer in te rijden.

[ afbeelding ]
Mooie dingen zijn dat he :P

Je moet die slang er op een bepaalde manier insteken, dan blijft ie lopen. Heb al een aantal keer ongeveer evenveel euro's diesel als gereden kilometers erin gegooid.
pi_147234869
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef maxjuhhhh het volgende:
ik heb mijn ritje van het jaar wel weer gehad hoor. :') Verbaasde mij er zeer over dat dit een B-rijbewijs auto is. Vol op de staart ging hij maximaal 120 per uur. Het tanken was echt een verschrikking, ik moest er nog 25 liter bij doen maar hij sloeg de hele tijd af. Al met al wel leuk om er een keer in te rijden.

[ afbeelding ]
Hahahaha dit meen je niet? Achja weer een auto die je kan toevoegen aan je "die heb ik ooit gereden" lijst :P
أنا مغربي
pi_147236013
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:33 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Hahahaha dit meen je niet? Achja weer een auto die je kan toevoegen aan je "die heb ik ooit gereden" lijst :P
Deze komen regelmatig voor hoor.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147236051
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Deze komen regelmatig voor hoor.
Ook bij EW? Werk er nu al 4 á 5 maanden en ben deze (THANK GOD) nog niet tegengekomen hoor :D
أنا مغربي
pi_147236133
Moest zo'n ding voor m'n allereerste rit rijden. Ik stond echt te kijken van wtf? In de ritinfo stond namelijk ook niet welke auto ik moest rijden. Bleek het een hoogwerker te zijn. De sleutel was gewoon in een kastje aan de auto gestopt. Stond midden in een woonwijk in Bennekom, kon 'm zo meenemen :P. Achteraf gezien meteen al de meest bizarre rit die ik ooit gereden heb. Dit was voor AR btw.
pi_147236231
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:22 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Ook bij EW? Werk er nu al 4 á 5 maanden en ben deze (THANK GOD) nog niet tegengekomen hoor :D
Volgens mij zijn de bedrijven (Riwal/Boels) die veel hoogwerkertransporten hebben alleen klant bij Autoreset.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147236299
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de bedrijven (Riwal/Boels) die veel hoogwerkertransporten hebben alleen klant bij Autoreset.
Jep zoiets dacht ik al..
أنا مغربي
pi_147236651
Over allereerste ritten gesproken..

Allereerste rit.. Wel een hele korte rit. De hele reis met een superbrede lach zitten rijden, onder andere ook trillende handen. :') Gelijk mijn gaafste auto.. Denk niet dat ik nog eentje krijg die deze overtreft :(.
أنا مغربي
pi_147238264
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:38 schreef Sarasi het volgende:
Ziek. }:| AR maar gemaild, want die waren natuurlijk niet meer beschikbaar om half zeven ofzo. Vroeg dagje voor de planning, is ook weleens anders. Hopelijk komt het over zo, want ik kan morgen uitslapen echt echt echt goed gebruiken. ;(
Lekker dan, hier ook nog eentje. Maar gewoon stug gisteren doorwerken en nu al in de trein naar de klant zitten. Morgen wordt mijn "ziek-in-bed-lig-dag", ik kijk er nu al naar uit. :'(
pi_147238626
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:57 schreef A_Valbuena het volgende:
Over allereerste ritten gesproken.. [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Allereerste rit.. Wel een hele korte rit. De hele reis met een superbrede lach zitten rijden, onder andere ook trillende handen. :') Gelijk mijn gaafste auto.. Denk niet dat ik nog eentje krijg die deze overtreft :(.
Zeeuwww das een mooi autootje.

Over die bandenwissel, dat moest ik maandag ook bij mn eerste rit. Ze waren binnen 15 minuten klaar haha
pi_147239828
Nou helaas geen werk voor vandaag. Terwijl ik het idee had dat het toch wel druk is...
pi_147240484
Nog 22 minuten tot de bus. Dat, of nu een bus nemen en dan 18 min lopen😭
pi_147241685
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 06:48 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Lekker dan, hier ook nog eentje. Maar gewoon stug gisteren doorwerken en nu al in de trein naar de klant zitten. Morgen wordt mijn "ziek-in-bed-lig-dag", ik kijk er nu al naar uit. :'(
Ik heb maandag wel gewerkt, drie uur rijden en daarna alleen maar een beetje duffig zitten tukken in de trein. Vandaag locatiewerk ging 'm toch echt niet worden, kreeg gisteren ook nog spierpijn en werd een beetje duizelig. :') Nu wel blij dat ik thuis ben gebleven, voel me echt niet goed. En dan zit ik liever niet de hele dag in een moordmachine. :P Beterschap jij!
Your opinion of me is none of my business.
pi_147241970
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb maandag wel gewerkt, drie uur rijden en daarna alleen maar een beetje duffig zitten tukken in de trein. Vandaag locatiewerk ging 'm toch echt niet worden, kreeg gisteren ook nog spierpijn en werd een beetje duizelig. :') Nu wel blij dat ik thuis ben gebleven, voel me echt niet goed. En dan zit ik liever niet de hele dag in een moordmachine. :P Beterschap jij!
Zaterdag tijdens werken begon de ellende voor mij, daarna zondag ook nog moeten rijden, maandag ziek thuis gelegen, dinsdag drukke dag pakketten rond brengen en vandaag zo'n 8 uur werken. Eigenlijk ben ik ook wel eigenwijs dat ik die ritten en werk aan neem, ik had beter kunnen zeggen dat ik ziek ben, ik heb nu echt het gevoel dat ik in een hangerige net wel, net niet ziekmodus blijf zitten.

Bedankt iig, jij ook sterkte ermee. zoals smams altijd zegt: Neem voldoende sinasappels en andere vitamientjes! :P
pi_147242040
Zo, die Wouter op FB moet ook een spannend EW carriere hebben dat hij een VW Polo en Skoda Octavia(?) upload. Sorry boiis, maar ook de Skoda vind ik niet uploadwaardig :+
pi_147242318
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:54 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Zaterdag tijdens werken begon de ellende voor mij, daarna zondag ook nog moeten rijden, maandag ziek thuis gelegen, dinsdag drukke dag pakketten rond brengen en vandaag zo'n 8 uur werken. Eigenlijk ben ik ook wel eigenwijs dat ik die ritten en werk aan neem, ik had beter kunnen zeggen dat ik ziek ben, ik heb nu echt het gevoel dat ik in een hangerige net wel, net niet ziekmodus blijf zitten.

Bedankt iig, jij ook sterkte ermee. zoals smams altijd zegt: Neem voldoende sinasappels en andere vitamientjes! :P
Ik heb de sinaasappelsap gisteren opgemaakt. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_147242346
Mooie Polo en Octavia op FB!!
pi_147242401
Zo drukte in Meerkerk. Normaal staan er een handjevol auto's links van de inspectiehokjes waar je moet parkeren, of soms helemaal geen andere.

Zojuist hele rij vol tegen het hek aan, daarvoor nog een hele rij auto's er tegen aan, en ik mocht beginnen met de derde rij.

Stonden wel veel prachtige wagens waaronder een Mercedes S63 AMG (Duits kenteken).
pi_147242449
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:11 schreef RacerDKB het volgende:
Zo drukte in Meerkerk. Normaal staan er een handjevol auto's links van de inspectiehokjes waar je moet parkeren, of soms helemaal geen andere.

Zojuist hele rij vol tegen het hek aan, daarvoor nog een hele rij auto's er tegen aan, en ik mocht beginnen met de derde rij.

Stonden wel veel prachtige wagens waaronder een Mercedes S63 AMG (Duits kenteken).
Volgens mij is die AMG van één van die gasten die daar werkt, die heb ik daar in ieder geval al vaker zien staan. Die man kwam ooit semi boos naar buiten omdat ik strak langs die AMG parkeerde en hij was bang dat ik hem zou raken.
pi_147242632
Overigens is mijn werkdag alweer ten einde. Vanochtend in alle vroegte op een bouwplaats in Lent op zoek geweest naar een caddy. Uiteindelijk gevonden, was werkelijk het stereotype bouwvakkersbusje. Allemaal meuk binnenin, overal stof. Daar sta je dan met je nette kleren :P

Aangekomen in Oss naar het lokale station gelopen om via Den Bosch naar Geldermalsen te gaan voor mijn tweede rit, was er zojuist iemand voor de trein gesprongen tussen Oss en Den Bosch. Geen treinverkeer dus, bussen werden er niet geregeld en het omreisadvies was via Utrecht :{ . Toen dus maar even AR gebeld of er niet toevallig een andere rit was aan de 'goede' kant van Oss, maar die was er helaas niet. Die tweede rit maar laten zitten verder, had ook weinig zin om nog anderhalf uur in de kou te wachten of helemaal via Utrecht te gaan, dus nu alweer thuis |:(
pi_147243084
Wow die auto's op fb!! O+ Ik ga m'n C4 van vanochtend ook maar mailen :')
pi_147244238
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:39 schreef Schaapje96 het volgende:
Wow die auto's op fb!! O+ Ik ga m'n C4 van vanochtend ook maar mailen :')
:D _O-

Die E200 die ik maandag had zou dan weer wel mailwaardig zijn, maar ja, m'n anonimiteit hè .. :@ :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147244619
Komt elke auto die je mailerop? >:O
Zie!
pi_147244697
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:37 schreef johnson555 het volgende:
Komt elke auto die je mailerop? >:O
Blijkbaar wel. Anders zet je er toch geen Polo en Octavia op? :')

Hier kan ik die E200 natuurlijk wel met jullie delen! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 3 december 2014 @ 14:34:24 #178
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147247646
Je moet wel een enorm infantiel kadaver zijn, wil je het in je hoofd halen een Polo BM in te sturen. Echt, serieus. Rijden je ouders in een trapauto ofzo? :')
#26 || Luciano da Silva
pi_147247948
Laat me raden, het is iemand van hier? :')
pi_147248492
quote:
15s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:34 schreef joppie_saus het volgende:
Je moet wel een enorm infantiel kadaver zijn, wil je het in je hoofd halen een Polo BM in te sturen. Echt, serieus. Rijden je ouders in een trapauto ofzo? :')
Dit. Zal straks mijn Up! even insturen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147249875
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:44 schreef DrSnuggle het volgende:
Laat me raden, het is iemand van hier? :')
Ik gok dat het Pieter Jan de Vakman is :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 3 december 2014 @ 15:49:44 #182
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147249930
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:03 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dit. Zal straks mijn Up! even insturen.
Ach, criteria 1 voldoe je aan. En een Jaaaaaaaaaaaag wordt gelijk gesteld aan een trapauto. Dus vooruit.
#26 || Luciano da Silva
pi_147250587
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:37 schreef johnson555 het volgende:
Komt elke auto die je mailerop? >:O
Ja zo te zien wel :') Dat ze de moeite hebben genomen bij EW om ze te posten. Zal wel z'n eerste werkdag geweest zijn en vond ie het cool, wat een enthousiasme :P

Ironisch genoeg staat die Polo volgens mij ook nog op een plek waar je helemaal niet vrijwillig stil mag staan (zie ik het goed? Geen bord te zien maar allleen wegmarkering) en die BMW van vandaag op Facebook staat ook even een partij bezopen ingeparkeerd _O-
pi_147250666
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:10 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja zo te zien wel :') Dat ze de moeite hebben genomen bij EW om ze te posten. Zal wel z'n eerste werkdag geweest zijn en vond ie het cool, wat een enthousiasme :P

Ironisch genoeg staat die Polo volgens mij ook nog op een plek waar je helemaal niet vrijwillig stil mag staan (zie ik het goed? Geen bord te zien maar allleen wegmarkering) en die BMW van vandaag op Facebook staat ook even een partij bezopen ingeparkeerd _O-
Zelfs ik kan beter inparkeren dan dat ja. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_147250897
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:49 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ach, criteria 1 voldoe je aan. En een Jaaaaaaaaaaaag wordt gelijk gesteld aan een trapauto. Dus vooruit.
Niet weten dat ik tot een elitair meesterras behoor waar arbeiders alleen maar van kunnen dromen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147251147
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:10 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja zo te zien wel :') Dat ze de moeite hebben genomen bij EW om ze te posten. Zal wel z'n eerste werkdag geweest zijn en vond ie het cool, wat een enthousiasme :P

Ironisch genoeg staat die Polo volgens mij ook nog op een plek waar je helemaal niet vrijwillig stil mag staan (zie ik het goed? Geen bord te zien maar allleen wegmarkering) en die BMW van vandaag op Facebook staat ook even een partij bezopen ingeparkeerd _O-
dat inparkeren kan ik nog begrijpen, is een dikke auto, niet van jou en elke extra krasje komt voor jouw rekening. t zou maar gebeuren dat een ander '''toevallig'' langs je BWM loopt en zo schade veroorzaakt. Ga dat maar uitleggen <O)
Zie!
  woensdag 3 december 2014 @ 16:37:35 #187
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147251523
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niet weten dat ik tot een elitair meesterras behoor waar arbeiders alleen maar van kunnen dromen. :')
#26 || Luciano da Silva
pi_147251527
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:26 schreef johnson555 het volgende:

[..]

dat inparkeren kan ik nog begrijpen, is een dikke auto, niet van jou en elke extra krasje komt voor jouw rekening. t zou maar gebeuren dat een ander '''toevallig'' langs je BWM loopt en zo schade veroorzaakt. Ga dat maar uitleggen <O)
Nou als ik even op een parkeerplaats stop om te pissen ga ik ook niet passen en meten of de auto perfect in het vakje staat, maar ik zorg er in ieder geval wel voor dat ie van de weg af is :')

Zeker als je een foto gaat maken om naar EW te sturen kan je toch wel een béétje je best doen of even uitstappen als je het niet durft.
Hij staat nog een ruime halve meter op de weg en niet in het vak dus dan kan je ook zeggen: ''Het zou maar gebeuren dat iemand op de parkeerplaats niet oplet en de hele voorkant schampt''. Ga dat maar uitleggen :P

Maar oke ik heb genoeg gezeken over het parkeerwerk van een willekeurige collega :+

[ Bericht 6% gewijzigd door pfefferkatze op 03-12-2014 16:44:19 ]
pi_147253456
Oe morgen een 5 serie 3.0d automaat maarrr Touring :@ :') maar schrik niet wel ruim 260 pk, is dat nou veel of ben ik gek
Zie!
  woensdag 3 december 2014 @ 17:43:39 #190
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_147253487
Na ruim een jaar arbeid bij EW was vandaag de eerste dag dat ik een cabrio meekreeg. Dus ja, dan moest ik daar maar goed gebruik van maken he. Dak open, raampjes omhoog, verwarming aan. Best goed vol te houden. Lekker verfrissend wel. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147253522
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:43 schreef Schaafkaas het volgende:
Na ruim een jaar arbeid bij EW was vandaag de eerste dag dat ik een cabrio meekreeg. Dus ja, dan moest ik daar maar goed van gebruik maken he. Dak open, raampjes omhoog, verwarming aan. Best goed vol te houden. Lekker verfrissend wel. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan inderdaad best met de kachel op een hoge stand. Je hebt waarschijnlijk wel heel wat blikken gekregen van mensen die dachten dat je knettergek bent. :P
pi_147253580
Morgen weer twee ritten.

Breda - Beesd in een range rover evoque.
Oss - Rockanje in een nieuwe 108.
pi_147253858
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:43 schreef Schaafkaas het volgende:
Na ruim een jaar arbeid bij EW was vandaag de eerste dag dat ik een cabrio meekreeg. Dus ja, dan moest ik daar maar goed gebruik van maken he. Dak open, raampjes omhoog, verwarming aan. Best goed vol te houden. Lekker verfrissend wel. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh God. Dit is denk ik wel toch DE vrouwenverslinder onder de audi's. Wat een bak <3
أنا مغربي
pi_147253928
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:47 schreef Drilboor het volgende:
Morgen weer twee ritten.

Breda - Beesd in een range rover evoque.
Oss - Rockanje in een nieuwe 108.
Wat hoop ik ooit op die range rover, heerlijke wagen
أنا مغربي
  woensdag 3 december 2014 @ 18:01:29 #195
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_147254073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Kan inderdaad best met de kachel op een hoge stand. Je hebt waarschijnlijk wel heel wat blikken gekregen van mensen die dachten dat je knettergek bent. :P
Klopt. En terecht natuurlijk. :D
  woensdag 3 december 2014 @ 18:03:36 #196
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_147254154
Zo'n Polo Bluemotion is wel representatief voor het soort auto's dat je vaak krijgt. :D Hoe vaak ik al in die dingen heb gereden.. :')

Pas nog een Kangoo opgehaald bij een bouwplaats, ding van binnen en buiten helemaal goor. Had die stiekem moeten mailen naar EW.
pi_147254176
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:42 schreef johnson555 het volgende:
Oe morgen een 5 serie 3.0d automaat maarrr Touring :@ :') maar schrik niet wel ruim 260 pk, is dat nou veel of ben ik gek
Als je wil kom je daarmee wel snel van je plek ;)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 3 december 2014 @ 18:15:18 #198
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_147254577
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:03 schreef CruisinDen het volgende:
Zo'n Polo Bluemotion is wel representatief voor het soort auto's dat je vaak krijgt. :D Hoe vaak ik al in die dingen heb gereden.. :')
Ik heb gek genoeg nog nooit een Polo Bluemotion gereden voor EW. Wel een stuk of 7 Megane's, 4 of 5 Gofljes en 5 keer een Up.. :+
pi_147254850
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:26 schreef johnson555 het volgende:

[..]

dat inparkeren kan ik nog begrijpen, is een dikke auto, niet van jou en elke extra krasje komt voor jouw rekening. t zou maar gebeuren dat een ander '''toevallig'' langs je BWM loopt en zo schade veroorzaakt. Ga dat maar uitleggen <O)
Oi, hierover gesproken. Viel vandaag iets voor op de A2. om en nabij dat knooppunt Ekkerswijer Letterlijk. TOK steenslag in de voorruit, klein sterretje dus. Kwam echt letterlijk uit de lucht vallen.

Dit kunnen ze toch nooit op mij verhalen? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147254955
quote:
2s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Oi, hierover gesproken. Viel vandaag iets voor op de A2. om en nabij dat knooppunt Ekkerswijer Letterlijk. TOK steenslag in de voorruit, klein sterretje dus. Kwam echt letterlijk uit de lucht vallen.

Dit kunnen ze toch nooit op mij verhalen? :')
Dan zouden ze moeten verwachten dat je met volle kracht naar rechts of links gaat, dat lijkt mij niet echt slim :')
Dus nee, aangezien je ook aansprakelijk zou zijn voor eventuele schade die je zou maken door het ontwijken.
Slim iemand ging keer voor wat eendjes op de snelweg stoppen, motorrijder + passagier knalde op de auto en waren omgekomen. Bestuurder kreeg celstraf.
Nee, toch niet
pi_147255044
quote:
2s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Oi, hierover gesproken. Viel vandaag iets voor op de A2. om en nabij dat knooppunt Ekkerswijer Letterlijk. TOK steenslag in de voorruit, klein sterretje dus. Kwam echt letterlijk uit de lucht vallen.

Dit kunnen ze toch nooit op mij verhalen? :')
ook wel eens gehad, kwam er achteraf bij de klant achter. Op formulier gezet en niks meer gehoord
Zie!
pi_147255196
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:30 schreef johnson555 het volgende:

[..]

ook wel eens gehad, kwam er achteraf bij de klant achter. Op formulier gezet en niks meer gehoord
Dat is niet al te slim, LM/ophaaladres heeft nu versie A van je formulier terwijl de klant versie B heeft. Als LM de schade zou verhalen op de klant, zou de klant met zijn versie B naar de LM gaat en dan heb jij een probleem :+
Nee, toch niet
pi_147255267
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:35 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Dat is niet al te slim, LM/ophaaladres heeft nu versie A van je formulier terwijl de klant versie B heeft. Als LM de schade zou verhalen op de klant, zou de klant met zijn versie B naar de LM gaan en dan heb jij een probleem :+
Klant belde gewoon naast mij naar LM en was nogal boos omdat er zo weinig schade op stond :+
ik merk gewoon op dat als je zo n contractje krijgt van je LM, dat er gewoon niks op staat terwijl er toch behoorlijk wat schade is
Zie!
pi_147255306
Ah oké, mja, om kleine sterretjes gaan ze toch niet moeilijk doen denk ik.
Nee, toch niet
pi_147255330
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:37 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Klant belde gewoon naast mij naar LM en was nogal boos omdat er zo weinig schade op stond :+
ik merk gewoon op dat als je zo n contractje krijgt van je LM, dat er gewoon niks op staat terwijl er toch behoorlijk wat schade is
Ja bij de afgifte van een auto zijn ze over het algemeen vaak heel soepel en schrijven ze alleen dingen op die heel erg opvallen, en bij de inname van de auto ineens heel streng en elk miniscuul krasje of pitje noteren :')

Dat gevoel heb ik in ieder geval.
pi_147255579
Ik heb nu sinds een week het gevoel dat men niet meer weet hoe je een auto moet besturen, ik ben al zat situaties tegen gekomen en zeer veel ongelukken gezien. Vandaag drie keer in een korte file gestaan omdat er aan de andere kant een auto aan de kant stond. Kom op, rij gewoon door en focus je op je eigen wegdek.
Antiklacht: ik lig lekker op de bank met een theetje, zo een film kijken onder de dekens en hopen dat ik me morgen beter en vooral vrolijker voel. ^^
pi_147255629
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:49 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb nu sinds een week het gevoel dat men niet meer weet hoe je een auto moet besturen, ik ben al zat situaties tegen gekomen en zeer veel ongelukken gezien. Vandaag drie keer in een korte file gestaan omdat er aan de andere kant een auto aan de kant stond. Kom op, rij gewoon door en focus je op je eigen wegdek.
Antiklacht: ik lig lekker op de bank met een theetje, zo een film kijken onder de dekens en hopen dat ik me morgen beter en vooral vrolijker voel. ^^
Komt vast goed! Ik heb een thermoskan thee en een flinke mok chocomel. Nu nog even een film kiezen om te kijken en dan ben ik helemaal gelukkig. :Y
Your opinion of me is none of my business.
pi_147255706
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:49 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb nu sinds een week het gevoel dat men niet meer weet hoe je een auto moet besturen, ik ben al zat situaties tegen gekomen en zeer veel ongelukken gezien. Vandaag drie keer in een korte file gestaan omdat er aan de andere kant een auto aan de kant stond. Kom op, rij gewoon door en focus je op je eigen wegdek.
Antiklacht: ik lig lekker op de bank met een theetje, zo een film kijken onder de dekens en hopen dat ik me morgen beter en vooral vrolijker voel. ^^
Dat gevoel heb ik al zolang ik voor EW werk, en dat is bijna twee jaar. :')

Hoeveel bijna-ongelukken ik in mijn hiker carrière al ben tegengekomen, niet meer op twee handen te tellen. En het tellen van het aantal 'verkeershufters' ben ik na een maand mee gestopt, zoveel zijn dat er. Onwijs veel situaties tegengekomen dat ik maar wat graag in dienst zou hebben gereden van de verkeerspolitie en hufters een flinke bekeuring te geven of rijbewijs af te nemen. Man, wat een ellende :N

Ik hoop ook dat ik me morgen wat vrolijker voel :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_147256670
Ik heb in mijn 5 jaar ook beroerd veel dingen mis / bijna mis zien gaan. Nu ik lompere combinaties rijdt wordt dat niet minder :') Lui kunnen totaal niet inschatten dat je remweg langer is bijvoorbeeld..
pi_147256745
Tja, sommige weggebruikers... :{ Staat me nog een geval bij waarbij ik op de A6 reed, langs een vrij korte gecombineerde in- en uitvoegstrook, waar een aantal door-gassende bouwluibusjes van af kwamen. Twee autootjes voor me reed een mevrouwtje in een klein koekblik die uit wilde voegen, uit angst alle hardrijdende bouwlui voor liet en vervolgens om nog wel de snelweg af te kunnen, doodleuk vol op de rem trapte tot een kilometer of dertig per uur :( Het was dat ik toen alert was en voorbij de auto voor me keek en zodoende nog net wat eerder kon afremmen, anders had ik zwaar op m'n voorligger gezeten, waar ik niet eens al te dicht op zat :')
pi_147256835
Ik had laatst een busje mee zonder rembekrachtiging, dat was ook schijtirritant. Dan doe je je best om fiks afstand te houden op de snelweg want dat ding remde echt niet hard, ik kon ook net niet goed genoeg bij dat pedaal om 'm helemaal in te trappen, knalt iedereen 'm ervoor want daar was PLEK ZAT. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_147257959
Wel nieuwsgierig of er iemand ooit echt een exclusieve auto heeft gereden.. Denk aan Bentley/Maserati/Jaguar/AstonMartin.. Nooit echt een foto gezien van zo'n auto op FB :P

(Tuurlijk komen ze bijna nooit voor, maar toch nieuwsgierig of iemand ooit het geluk heeft gehad!)
أنا مغربي
pi_147258413
Morgen naar Alkmaar in een Astra Tourer. Een 1.4 met 140pk, best netjes :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147259013
Die BMW van gister was chill na een maandje niet gewerkt te hebben! Ook nog lekker uurtjes gemaakt aangezien ik van de 7 er 5 in het ov moest zitten.
pi_147259153
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:50 schreef A_Valbuena het volgende:
Wel nieuwsgierig of er iemand ooit echt een exclusieve auto heeft gereden.. Denk aan Bentley/Maserati/Jaguar/AstonMartin.. Nooit echt een foto gezien van zo'n auto op FB :P

(Tuurlijk komen ze bijna nooit voor, maar toch nieuwsgierig of iemand ooit het geluk heeft gehad!)
Ik heb ooit een jaguar gereden, was eentje met een diesel motor en maar 4 cilinders volgens mij. En morgen heb ik een range rover evoque. Die zie je ook niet zo vaak voorbijkomen.
pi_147259404
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:50 schreef A_Valbuena het volgende:
Wel nieuwsgierig of er iemand ooit echt een exclusieve auto heeft gereden.. Denk aan Bentley/Maserati/Jaguar/AstonMartin.. Nooit echt een foto gezien van zo'n auto op FB :P

(Tuurlijk komen ze bijna nooit voor, maar toch nieuwsgierig of iemand ooit het geluk heeft gehad!)
Als pc wel en ook bij valet parking opdrachten. :)
pi_147259500
Morgen naar A in Almere. Wel of niet scheren/trimmen, vragen, vragen , vragen :+ :+
Zie!
pi_147259972
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:50 schreef A_Valbuena het volgende:
Wel nieuwsgierig of er iemand ooit echt een exclusieve auto heeft gereden.. Denk aan Bentley/Maserati/Jaguar/AstonMartin.. Nooit echt een foto gezien van zo'n auto op FB :P

(Tuurlijk komen ze bijna nooit voor, maar toch nieuwsgierig of iemand ooit het geluk heeft gehad!)
Voor de LM alleen een Tesla Roadster, buiten de LM wel andere bakken.
pi_147260720
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:33 schreef johnson555 het volgende:
Morgen naar A in Almere. Wel of niet scheren/trimmen, vragen, vragen , vragen :+ :+
Trimmen. Een baardje zou toegestaan moeten zijn met deze temperaturen :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147261331
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:22 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Ik heb ooit een jaguar gereden, was eentje met een diesel motor en maar 4 cilinders volgens mij. En morgen heb ik een range rover evoque. Die zie je ook niet zo vaak voorbijkomen.
Lucky you! Hoop voor je dat het een lange rit is!

P.S.: Vergeet geen foto's te maken. Altijd leuk om te zien :P
أنا مغربي
pi_147261402
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:31 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Als pc wel en ook bij valet parking opdrachten. :)
PC lijkt me echt 3 x niks eerlijk gezegd. Enorm saai, geen muziek, niet rijden op je gemak enz enz.

Valet parking is ook wel leuk, alleen jammer dat je echt 2 min in die auto zit :P
أنا مغربي
pi_147261506
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:45 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Voor de LM alleen een Tesla Roadster, buiten de LM wel andere bakken.
Tesla lijkt me ook echt een geweldige ervaring. Jammer dat je Guus Geluk moet heten om die rit te krijgen :')
أنا مغربي
pi_147261983
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:27 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Dan zouden ze moeten verwachten dat je met volle kracht naar rechts of links gaat, dat lijkt mij niet echt slim :')
Dus nee, aangezien je ook aansprakelijk zou zijn voor eventuele schade die je zou maken door het ontwijken.
Slim iemand ging keer voor wat eendjes op de snelweg stoppen, motorrijder + passagier knalde op de auto en waren omgekomen. Bestuurder kreeg celstraf.
Ja hoe is dat afgelopen?? Was in Canada dacht ik, de dader (vrouw, natuurlijk) hing volgens de wet gewoon levenslang boven het hoofd. :{
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_147262319
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:33 schreef qua111 het volgende:

[..]

Ja hoe is dat afgelopen?? Was in Canada dacht ik, de dader (vrouw, natuurlijk) hing volgens de wet gewoon levenslang boven het hoofd. :{
Die kreeg 6 maanden celstraf dacht ik. Was ook niet met opzet
Nee, toch niet
pi_147264180
de baard is opgeofferd aan de EasyWay goden
Zie!
pi_147264646
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:22 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Tesla lijkt me ook echt een geweldige ervaring. Jammer dat je Guus Geluk moet heten om die rit te krijgen :')
Was geen rit :') Moest eten halen bij de Mc
pi_147265541
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:42 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Was geen rit :') Moest eten halen bij de Mc
_O- _O-
أنا مغربي
pi_147265683
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:20 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

PC lijkt me echt 3 x niks eerlijk gezegd. Enorm saai, geen muziek, niet rijden op je gemak enz enz.

Valet parking is ook wel leuk, alleen jammer dat je echt 2 min in die auto zit :P
Dat zijn inderdaad de nadelen, voordelen zijn fooi (met de avondritten vooral), af en toe mag je een auto mee naar huis nemen, sommige klanten zijn prima mensen, je komt op bizarre plekken (die je ook helaas niet publiek mag maken) en ga zo maar door. En niet te vergeten dat je soms betaald krijgt om 8 uur lang op een kantoor te studeren/films te kijken.

Overigens rij je alsnog vaak alleen en dat is prima te doen met de wat dikkere auto's :)
pi_147265733
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:13 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

sommige klanten zijn prima mensen
Haha :D
pi_147265756
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:49 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb nu sinds een week het gevoel dat men niet meer weet hoe je een auto moet besturen, ik ben al zat situaties tegen gekomen en zeer veel ongelukken gezien. Vandaag drie keer in een korte file gestaan omdat er aan de andere kant een auto aan de kant stond. Kom op, rij gewoon door en focus je op je eigen wegdek.
Antiklacht: ik lig lekker op de bank met een theetje, zo een film kijken onder de dekens en hopen dat ik me morgen beter en vooral vrolijker voel. ^^
Vandaag een jeep die geen knipperlichten had ofzo. Daarnaast op die N weg na Almere Haven richting A. nog even vol voorbij geknald door een (hoe kan het ook anders) petje in een VW Golf cabriolet OVER HET VERDRIJVINGSVLAK. Ik trok ffs vol op met die Mitsubishi en die grafmongool meent nog dat het nodig is om even over het verdrijvingsvlak er voorbij te knallen. Wat een ontzettende grafdebiel zeg. :r
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147265842
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:50 schreef A_Valbuena het volgende:
Wel nieuwsgierig of er iemand ooit echt een exclusieve auto heeft gereden.. Denk aan Bentley/Maserati/Jaguar/AstonMartin.. Nooit echt een foto gezien van zo'n auto op FB :P

(Tuurlijk komen ze bijna nooit voor, maar toch nieuwsgierig of iemand ooit het geluk heeft gehad!)
Uiteraard heb ik ooit Jaguar gereden. ^O^
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147265967
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:13 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad de nadelen, voordelen zijn fooi (met de avondritten vooral), af en toe mag je een auto mee naar huis nemen, sommige klanten zijn prima mensen, je komt op bizarre plekken (die je ook helaas niet publiek mag maken) en ga zo maar door. En niet te vergeten dat je soms betaald krijgt om 8 uur lang op een kantoor te studeren/films te kijken.

Overigens rij je alsnog vaak alleen en dat is prima te doen met de wat dikkere auto's :)
Auto mee naar huis?!
Dit laat inderdaad wel een andere kant van PC zien ja. Misschien over een halfjaar toch wel overstappen..
أنا مغربي
pi_147266038
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:23 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Auto mee naar huis?! [ link | afbeelding ]
Dit laat inderdaad wel een andere kant van PC zien ja. Misschien over een halfjaar toch wel overstappen.. [ link | afbeelding ]
Wat heb je er aan om een auto mee naar huis te nemen dan :P Behalve er mee te patsen tegen je buren. Neem aan dat de meeste klanten niet willen dat je er privé mee gaat rijden.

Ikzelf woon in een parkeervergunningszone dus zou het mee naar huis nemen van auto's alleen maar een nadeel zijn _O-
pi_147266048
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Uiteraard heb ik ooit Jaguar gereden. ^O^
Tof! Wat ik me wel afvraag is het verhaal erachter. Dat is geen wagen die iemand leaset neem ik aan :P.
Gewoon iemand die 'm voor een korte periode weekendje huurt zou ik denken?
أنا مغربي
pi_147266185
quote:
11s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:26 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat heb je er aan om een auto mee naar huis te nemen dan :P Behalve er mee te patsen tegen je buren. Neem aan dat de meeste klanten niet willen dat je er privé mee gaat rijden.

Ikzelf woon in een parkeervergunningszone dus zou het mee naar huis nemen van auto's alleen maar een nadeel zijn _O-
Soms ben je laat klaar en moet je 's ochtends weer vroeg werken voor dezelfde klant, dan komt het wel eens voor dat je een auto mee naar huis mag nemen. En ik heb de buren al wel eens jaloers gemaakt ja :p
pi_147266190
quote:
11s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:26 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat heb je er aan om een auto mee naar huis te nemen dan :P Behalve er mee te patsen tegen je buren. Neem aan dat de meeste klanten niet willen dat je er privé mee gaat rijden.

Ikzelf woon in een parkeervergunningszone dus zou het mee naar huis nemen van auto's alleen maar een nadeel zijn _O-
Nou ik zou het geen ramp vinden om een range rover evoque voor de deur te hebben staan. En een rondje in de buurt zou ook geen misdrijf zijn zou ik zeggen Die 2/3 extra kilometers merkt ie toch niet joh :P
أنا مغربي
pi_147266389
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:30 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Nou ik zou het geen ramp vinden om een range rover evoque voor de deur te hebben staan. En een rondje in de buurt zou ook geen misdrijf zijn zou ik zeggen [ link | afbeelding ] Die 2/3 extra kilometers merkt ie toch niet joh :P
Mja ik kan het me wel voorstellen als je in een rustige buurt woont maar in mijn buurt is parkeren een drama :') Als je na 17:00/18:00 aankomt staat alles vol. Toen ik een auto had stond ik geregeld op twee minuten loopafstand dus dan heb je niet eens zicht op die auto als je het raam uit kijkt.

Trouwens, die emoticon zit ook gewoon in FOK! gebouwd. O-)

1O-) 
pi_147266559
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:47 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik gok dat het Pieter Jan de Vakman is :+
Uh pardon :D ?
pi_147267312
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:36 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Mja ik kan het me wel voorstellen als je in een rustige buurt woont maar in mijn buurt is parkeren een drama :') Als je na 17:00/18:00 aankomt staat alles vol. Toen ik een auto had stond ik geregeld op twee minuten loopafstand dus dan heb je niet eens zicht op die auto als je het raam uit kijkt.

Trouwens, die emoticon zit ook gewoon in FOK! gebouwd. O-)
[ code verwijderd ]

Dat zou ik toch ook niet fijn vinden als je dan een auto voor EW/AR mee naar huis krijgt. Niet dat er iets mee gebeurt ofzo, maar toch vind ik het zelf wel fijn als je uit het raam kijkt en je ziet de auto dan staan. Je checkt het stiekem toch best vaak. Dat doe ik zelfs al met zo'n afgeragde postbus.

Dan ben ik stiekem toch best blij met een stukje oprit waar zo'n 10 crafters op passen en de eigen straat van 200m. Weet ik in ieder geval zeker dat er niemand die auto aan het slopen is. Dat is dan weer het voordeel van op het platteland wonen :D
pi_147267867
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:26 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Tof! Wat ik me wel afvraag is het verhaal erachter. Dat is geen wagen die iemand leaset neem ik aan :P.
Gewoon iemand die 'm voor een korte periode weekendje huurt zou ik denken?
M'n ouders hebben een X-Type. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 4 december 2014 @ 00:59:31 #241
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_147268339
quote:
11s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:26 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat heb je er aan om een auto mee naar huis te nemen dan :P Behalve er mee te patsen tegen je buren. Neem aan dat de meeste klanten niet willen dat je er privé mee gaat rijden.

Ikzelf woon in een parkeervergunningszone dus zou het mee naar huis nemen van auto's alleen maar een nadeel zijn _O-
Same here, parkeren 3 euro per uur. :'( Moet er niet aan denken om zo'n auto mee naar huis te nemen.
pi_147268811
Ach ja, ik woon gewoon in zo'n Vinex wijkje, al mijn buren kunnen prima parkeren dus niks aan de hand ;)
pi_147269896
Ik woon gelukkig in een rustig wijkje waar voldoende parkeerplaats is. Alleen de 2 crafters die ik een avondje bij me moest hebben moesten aan de straat staan. De 107 van easyway paste wel gewoon op de parkeerplaats natuurlijk.
pi_147271594
Uiteraard rondje door de stad om te passen :D
Zie!
pi_147271887
Heb zelf inderdaad ook wel eens auto's mee naar huis gehad als PC. De nieuwe 508 RXH Hybrid was de laatste, die was van de importeur en ik daar mocht er ook gewoon prive km's mee rijden :). Overigens nog een zeldzaam voordeel: een vriend van mij, die ook PC is en net afgestudeerd, werd door zijn klant uitgenodigd voor een sollicitatie. Vanaf januari begint ie nu als consultant incl. leaseauto. ^O^
pi_147278121
Nou dit weer, EW zoekt iemand met een Duits rijbewijs. Met een Nederlands rijbewijs mag je toch ook een Duitse auto rijden?
pi_147278271
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:09 schreef DrSnuggle het volgende:
Nou dit weer, EW zoekt iemand met een Duits rijbewijs. Met een Nederlands rijbewijs mag je toch ook een Duitse auto rijden?
http://auto-en-vervoer.in(...)nlands-kenteken.html
pi_147278708
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:09 schreef DrSnuggle het volgende:
Nou dit weer, EW zoekt iemand met een Duits rijbewijs. Met een Nederlands rijbewijs mag je toch ook een Duitse auto rijden?
Dan moet het bedrijf waarvoor je rijdt wel een vergunning hebben/aanvragen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147279436
Iemand die mail van AR al gehad? Ik krijg de indruk dat we per 1 januari een uurloon krijgen voor de uren die we rijden en een minimumloon voor de uren dat we reizen... Wat is dit opeens? }:|
Your opinion of me is none of my business.
pi_147279578
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef Sarasi het volgende:
Iemand die mail van AR al gehad? Ik krijg de indruk dat we per 1 januari een uurloon krijgen voor de uren die we rijden en een minimumloon voor de uren dat we reizen... Wat is dit opeens? }:|
Ja, vage mail... :{

Net gebeld voor twee ritten morgen, waarvan een voor de politie. Werd daarna meteen gebeld door iemand anders van de planning of ik morgen drie ritten wilde rijden :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147279940
Ik heb nog geen mail van AR gehad? :?
  donderdag 4 december 2014 @ 15:33:07 #252
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_147280451
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef Sarasi het volgende:
Iemand die mail van AR al gehad? Ik krijg de indruk dat we per 1 januari een uurloon krijgen voor de uren die we rijden en een minimumloon voor de uren dat we reizen... Wat is dit opeens? }:|
Vraag me af in hoeverre dat contractueel kan eigenlijk. Je hebt toch getekend dat je voor alles hetzelfde loon krijgt of zie ik dat verkeerd?
pi_147280714
Ik heb ook geen mail van AR, maar als we dadelijk voor 4 euro per uur in de trein moeten gaan zitten kap ik er mee. Tweederde van de uren die je maakt zit je in het OV dus dan houd je er helemaal niks meer aan over. 't Is niet alsof het loon nu zo hoog is namelijk...

Daarnaast heb ik een keer een Franse auto meegekregen, dat mag dus eigenlijk niet en moet je dat dan weigeren?
&lt;klik hier om een reactie te plaatsen&gt;
pi_147281157
Volgens mij krijgt EW dan aardig wat werknemers erbij :+
Maar dit is echt kut, en wat is uberhaupt het minimumloon voor een 0 uren contract?
Nee, toch niet
pi_147281223
Wat is dit nu weer voor onzin? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147281322
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Vraag me af in hoeverre dat contractueel kan eigenlijk. Je hebt toch getekend dat je voor alles hetzelfde loon krijgt of zie ik dat verkeerd?
Probleem van een nulurencontract. Nieuw contract tekenen of opzouten. Slim gedaan.

I.i.g. niet tof, het merendeel van de dag zit je in de trein man. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147281368
Verdienen we trouwens niet al het minimumloon?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147281380
Oei. Minimumloon voor het reizen :'). Gelukkig zit ik bij EW hihi.
أنا مغربي
pi_147281388
quote:
10s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:05 schreef yosander het volgende:
Verdienen we trouwens niet al het minimumloon?
Heb het idee dat dat rond de 7 euro moet liggen. Daarover krijg je nog reserveringen.

Wat er dus gaat veranderen is dat je veel minder reserveringen gaat opbouwen. M.a.w. zeg maar dag tegen die paar 100 euro in mei enzo. :W
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147281398
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:06 schreef A_Valbuena het volgende:
Oei. Minimumloon voor het reizen :'). Gelukkig zit ik bij EW hihi.
Voor een 21-jarige ligt dit al snel op 6.50 per uur.

http://www.rijksoverheid.(...)mumloon-per-uur.html
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147281452
quote:
2s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:06 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Heb het idee dat dat rond de 7 euro moet liggen. Daarover krijg je nog reserveringen.

Wat er dus gaat veranderen is dat je veel minder reserveringen gaat opbouwen. M.a.w. zeg maar dag tegen die paar 100 euro in mei enzo. :W
6,26 is het brutoloon wat ik krijg (21 jaar), daarboven op inderdaad 20% reserveringen.
Als ze die reserveringen weggaan nemen over je reisuren :(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147281600
Even de volledige tekst:

Geachte heer, mevrouw,

Graag informeren wij u over de wijzigingen binnen onze organisaties. De afgelopen jaren hebben de bedrijven Oudstanding Groep B.V., Autoreset B.V. en de Nieuwe Koetsiers B.V. een zeer goede positie opgebouwd in de markt. Er wordt intensief samengewerkt in de back office, omdat
er een steeds grotere overlap ontstaat in de vraag vanuit de markt naar onze planning, regie- en uitzendrol. Om in de toekomst verdere efficiency en intensivering van de samenwerking mogelijk te maken en in te spelen op recente en toekomstige ontwikkelingen op de arbeidsmarkt, hebben we besloten tot het samenvoegen van de bedrijven.
Met ingang van 1 januari 2015 worden de bedrijfsactiviteiten van Autoreset (logistiek en transport) De Nieuwe Koetsiers (privé chauffeurs) en Oudstanding (uitzendbureau) in 1 uitzendorganisatie, genaamd Oudstanding Groep B.V., ondergebracht. Hierdoor zijn we niet alleen in staat om de bestaande dienstverlening verder te optimaliseren maar ook uit te breiden.

Wat betekent dit voor u? Hieronder een overzicht van de veranderingen per 1 januari aanstaande.

· Vanaf 1 januari 2015 valt Autoreset B.V. onder de NBBU Cao. Hierdoor wijzigen voor u een aantal documenten die nodig zijn voor uw inzet. Zo ontvangt u als bijlage bij deze mail uw nieuwe (mantel)overeenkomst met als ingangsdatum 1 januari 2015. Vanaf deze datum ontvangt u per opdracht een bevestiging per mail waarin, naast de gegevens voor de opdrachten, ook het bijbehorende uurloon voor de rit vermeld staat. Dit uurloon ontvangt u voor de uren dat u daadwerkelijk bezig bent met het uitvoeren van de opdracht. Over deze uren worden reserveringen berekend. De reisuren (OV uren) worden vergoed conform het wettelijk minimumloon.
· In de nieuwe organisatie bestaat de mogelijkheid dat u wordt benaderd voor functies anders dan die van chauffeur. Wellicht dat u dit jaar al eens benaderd bent voor de functie van verkeersbegeleider, surveillant of klusjesman. Het werkaanbod wordt hierdoor voor u dus gevarieerder indien u dat wenst.

Wat blijft er hetzelfde? Autoreset blijft onder dezelfde naam vanaf dezelfde locatie werken. De telefoonnummers, mailadressen en contactpersonen blijven voor u dus hetzelfde.

Wij zijn er van overtuigd dat de samenvoeging zowel u als ons alleen maar voordelen zal gaan bieden. Uiteraard houden wij u op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Met vriendelijke groet,

Jasper den Haan
Directeur Autoreset

:N
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147281615
Lekker is dat, aangezien we al gauw de helft van de tijd in het OV zitten, gaan we er dus zo'n 10% op achteruit :{
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147281710
Hoe kunnen ze nou minder geld krijgen een voordeel voor jou als werknemer noemen? :') Ze proberen het niet eens te verbergen of wat mooier neer te zetten
Nee, toch niet
pi_147281732
quote:
8s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:14 schreef yosander het volgende:
Lekker is dat, aangezien we al gauw de helft van de tijd in het OV zitten, gaan we er dus zo'n 10% op achteruit :{
Tot die conclusie was ik inmiddels ook gekomen. We gaan er (bruto) 10% op achteruit. Scheelt wel dat je over vakantiegeld toch de volle mep aan belasting betaalt, dus dat is een schrale troost. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147281749
Nou, wie studeert er hier arbeidsrecht?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147281755
quote:
2s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Tot die conclusie was ik inmiddels ook gekomen. We gaan er (bruto) 10% op achteruit. Scheelt wel dat je over vakantiegeld toch de volle mep aan belasting betaalt, dus dat is een schrale troost. :')
Meevaller, dat wist ik namelijk nog niet :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147281841
10%? Het minimumloon voor een 19-jarige, wat waarschijnlijk een grote groep werknemers is binnen AR, ligt op een 4.52 per uur zo'n beetje. Als je uitgaat van een bruto uurloon van 7.50 inclusief reserveringen of zo wat we nu krijgen is dat bijna 40% minder :(
pi_147281870
quote:
7s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:20 schreef Amoeba het volgende:
Nou, wie studeert er hier arbeidsrecht?
Joppie moet je daarvoor hebben

Overigens heeft EW zoiets ook een keer geflikt door zonder aankondiging ineens de reisuren binnen je woonplaats niet meer te vergoeden.
pi_147281896
Spoedjes alleen nog aannemen als het een wisselritje is dus. Ik vind de consequenties niet tof, maar dat er dan weer zo omheen moet worden geluld, daar kan ik erg slecht tegen. :r
Your opinion of me is none of my business.
pi_147281952
quote:
Dit is wel misselijk inderdaad. :N
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147282165
Morgen Clio 0.9L van Groningen naar Wormerveer en een Up 1.0L van Amsterdam naar Leeuwarden :r
Van 4.7L naar 0.9L ;(
Nee, toch niet
pi_147282236
EW. O+
Nee.
pi_147282681
In die cao staat wel dat we hetzelfde uurloon moeten krijgen als een directe medewerker van de inlener... Dus misschien krijgen we ook per opdracht een ander uurloon? :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_147282764
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:58 schreef Sarasi het volgende:
In die cao staat wel dat we hetzelfde uurloon moeten krijgen als een directe medewerker van de inlener... Dus misschien krijgen we ook per opdracht een ander uurloon? :{
Als ik die mail lees lijkt het inderdaad dat het loon per opdracht kan verschillen :')
pi_147282855
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:01 schreef Viezze het volgende:

[..]

Als ik die mail lees lijkt het inderdaad dat het loon per opdracht kan verschillen :')
En in ons contract staat dat het altijd tenminste het minimumloon is. Dus het kan best zijn dat de oudere werknemers er netto niet eens zoveel op achteruit gaat, als dat werkuren uurloon wat omhoog gaat.
Your opinion of me is none of my business.
pi_147283056
En dan kun je, voordat je de auto komt ophalen nog even bij de klant het tuinhek schilderen of de stoep vegen. :D
Nee.
pi_147283067
Of als verkeersregelaar werken op een of ander gaar evenement dat graag studenten als verkeersregelaar heeft.
Nee.
pi_147283354
Of voor het minimumloon nog even een batterij wc's schoonmaken bij de klant 8-)
pi_147288327
Morgen mijn eerste opdracht :) hij moet van de ene dealer naar de andere gereden worden, alleen is het mij niet helemaal duidelijk welke formulieren ik moet gebruiken. Uit de handleiding maak ik op dat de dealer mij een formulier meegeeft en dat ik zelf niks hoef in te vullen. Klopt dit?
Ik neem aan dat ik dat formulier ook weer in moet leveren bij de andere dealer. Ik werk bij AR trouwens.
pi_147289655
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:09 schreef DrSnuggle het volgende:
Nou dit weer, EW zoekt iemand met een Duits rijbewijs. Met een Nederlands rijbewijs mag je toch ook een Duitse auto rijden?
hoe is dit uberhaupt mogelijk dan, een student uit Duitsland ofso die bij EW werkt?

morgen trouwens naar Alphen en mag daarbij de LM bellen :)
9292 geeft wel aan dat ik ruim 4 uur onderweg ben met 4,5 of 6 keer overstappen
Zie!
  donderdag 4 december 2014 @ 21:13:58 #282
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147290435
quote:
10s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:52 schreef johnson555 het volgende:

[..]

hoe is dit uberhaupt mogelijk dan, een student uit Duitsland ofso die bij EW werkt?

morgen trouwens naar Alphen en mag daarbij de LM bellen :)
9292 geeft wel aan dat ik ruim 4 uur onderweg ben met 4,5 of 6 keer overstappen
Was toch iemand hier met een Duits rijbewijs?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147290672
Ik had een Duits rijbewijs, maar heb mijn portemonnee verloren inclusief rijbewijs ;( Moest bij nieuw aanvragen van rijbewijs ook meteen omzetten.
Mijn Duits rijbewijs had ook geen verloopdatum, zo jammer dat ik die verloren heb :( .
Nee, toch niet
pi_147291389
Morgen 2 ritten.

Goes - Barneveld in een Vito.

Dan naar de andere kant van Barneveld en daar een Panda ophalen die naar Houten moet.
pi_147291596
Oh geweldig. Tussen het ene en het andere adres heb ik of de mogelijkheid van 47 minuten lopen. Of 1 uur met het ov inclusief 30 minuten lopen. Kut Dorp
pi_147292086
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 21:46 schreef Drilboor het volgende:
Oh geweldig. Tussen het ene en het andere adres heb ik of de mogelijkheid van 47 minuten lopen. Of 1 uur met het ov inclusief 30 minuten lopen. Kut Dorp
Wat doe je dan ook in een dorp waar de verhouding inwoners:kippen ongeveer 1:60 is?!
pi_147292489
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 21:41 schreef Drilboor het volgende:
Morgen 2 ritten.

Goes - Barneveld in een Vito.

Dan naar de andere kant van Barneveld en daar een Panda ophalen die naar Houten moet.
Moet ook morgen naar Barneveld, toevallig die ene adres waar ze auto's veilen? :+
daar wegkomen blijkt een ramp te zijn

quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 21:13 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Was toch iemand hier met een Duits rijbewijs?
ja maar moet hij of zij voor EW werken of?
Zie!
pi_147292638
Ja ook die veiling ja. Hoe laat bende gij er?
  donderdag 4 december 2014 @ 22:33:15 #289
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_147293226
quote:
14s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:13 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Moet ook morgen naar Barneveld, toevallig die ene adres waar ze auto's veilen? :+
daar wegkomen blijkt een ramp te zijn

[..]

ja maar moet hij of zij voor EW werken of?
Absoluut geen ramp, alleen gewoon een stukje lopen en van te voren (!!!!) checken hoe laat je bus komt zodat je onderweg wel/niet een pauze in kan lassen. Met dit weer 20 minuten lopen om vervolgens nog een half uur bij die bushalte te staan is niet zo leuk. :')
pi_147293533
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:33 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Absoluut geen ramp, alleen gewoon een stukje lopen en van te voren (!!!!) checken hoe laat je bus komt zodat je onderweg wel/niet een pauze in kan lassen. Met dit weer 20 minuten lopen om vervolgens nog een half uur bij die bushalte te staan is niet zo leuk. :')
eens in t uur busje toch?
Zie!
pi_147293610
quote:
5s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Morgen mijn eerste opdracht :) hij moet van de ene dealer naar de andere gereden worden, alleen is het mij niet helemaal duidelijk welke formulieren ik moet gebruiken. Uit de handleiding maak ik op dat de dealer mij een formulier meegeeft en dat ik zelf niks hoef in te vullen. Klopt dit?
Ik neem aan dat ik dat formulier ook weer in moet leveren bij de andere dealer. Ik werk bij AR trouwens.
niemand die me uit de brand kan helpen?
  donderdag 4 december 2014 @ 22:42:41 #292
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147293706
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 21:46 schreef Drilboor het volgende:
Oh geweldig. Tussen het ene en het andere adres heb ik of de mogelijkheid van 47 minuten lopen. Of 1 uur met het ov inclusief 30 minuten lopen. Kut Dorp
HEEEEJ respect voor mijn woonplaats vriend.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147293778
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:42 schreef Fiorano het volgende:

[..]

HEEEEJ respect voor mijn woonplaats vriend.
Toon respect voor mij en breng mij van de veiling naar het Centrum vriend.
  donderdag 4 december 2014 @ 22:45:15 #294
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147293825
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:44 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Toon respect voor mij en breng mij van de veiling naar het Centrum vriend.
Vertel me vriend, hoelaat ben je er?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147294051
Ongeveer rond een uur of 12.
  donderdag 4 december 2014 @ 22:58:50 #296
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147294515
Helaaaaasch dan ben ik in Utrecht.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147294682
ah jammer
pi_147297083
zou echt zwaar kut zijn als ze de zaken in die mail in gaan voeren. Ik heb geen mail gehad dus misschien geldt het alleen voor de oudere werknemers?
pi_147297554
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:02 schreef maxjuhhhh het volgende:
zou echt zwaar kut zijn als ze de zaken in die mail in gaan voeren. Ik heb geen mail gehad dus misschien geldt het alleen voor de oudere werknemers?
Ze gaan drie bedrijven fuseren. Reken maar dat het geldt voor alle werknemers en dat ze die zaken in gaan voeren. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_147297576
Voor de AR-vriendjes en vriendinnetjes: https://chauffeur.easyway.nl/functie-hiker/solliciteren/

(sorry)
pi_147297690
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:17 schreef RacerDKB het volgende:
Voor de AR-vriendjes en vriendinnetjes: https://chauffeur.easyway.nl/functie-hiker/solliciteren/

(sorry)
Het valt allemaal best mee. _O- Ja, voor mijn OV-uren lever ik 20% loon in, maar zo te lezen ga ik er ook af en toe wat op vooruit met mijn standaard uurloon. Dat zal wel niet helemaal middelen, aangezien het voor Outstanding ook nog rendabel moet zijn, maar ik reken er eigenlijk op dat ik minder dan 10% inlever op mijn loon, ook zonder wisselritten. Wat ik dan inlever is ook nog eens alleen op vakantiedagen en -uren, waarvan ik toch al niet het idee heb dat ik die verdien. Dat is gewoon een jaarlijkse meevaller die ik dan moet gaan halveren. Boehoe. :') Maar er valt gewoon nog vrij weinig over te zeggen. We mogen wel vanaf 1 januari klussen weigeren, dus Waalwijk zal dan wel EW only worden. :D
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')