abonnement Unibet Coolblue
pi_146998350


Slow chat

De map die ook bij de game zit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interactieve map:
http://gta-5-map.com/

High Resolution maps (niet openen op mobiel tenzij je op wifi zit):

Satelliet (70MB!):

http://blog.damonpollard.(...)ELLITE_8192x8192.png

Atlas (20MB):

http://blog.damonpollard.(...)_ATLUS_8192x8192.png

Roadmap (17MB):

http://blog.damonpollard.(...)OADMAP_8192x8192.png

De blueprint (LE/CE) map bevat 39 geheimen als je er een UV lamp bij houd! Hier zijn ze allemaal te vinden voor degene die helaas niet zo gelukkig zijn om deze map te hebben.

Screenshots:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gameplay/Trailers van oud naar nieuw:







Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/

De verschillende editions:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTAV downloads, wallpapers, handleiding, ifruit app:
http://www.rockstargames.com/V/downloads

Cheats:
http://www.gta5cheats.com/cheats/ps3/

http://www.gta5cheats.com/cheats/xbox-360/

Engels Gametrailers Review: http://www.gametrailers.c(...)-theft-auto-v-review

Nederlandse Tweakers Review: http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.html



Tipje voor beginners: Vind je iemand die slachtoffer is van een overval/diefstal? Wees de goede burger en help het slachtoffer! Je word er rijkelijk voor beloond (later)!

De verschillen tussen PS3/X360 & PS4/XBONE/PC versies zijn hier te lezen.


GTA Online FOK! Crew voor PlayStation
Zin om met andere FOK!kers samen te spelen in de multiplayer? Meld je hier aan! Laat ook even weten in het GTA Online topic wie je bent (PSN en RSC-naam).

Met de crew doen we races, deathmatches, of gewoon lekker klooien in free mode. Ook doen we aan Crew Battles. Een tijdje geleden wonnen de FOK!ker twee keer vrij eenvoudig van de Tweakers. :7

pi_146998409
hoe kun je je neon lichten aan laten staan na het uitstappen?
  dinsdag 25 november 2014 @ 19:19:49 #3
437229 MrKrabz
Altijd hongerig
pi_146998410
Hoi mensen. Wie heeft hem al uitgespeeld op de PS4?
  dinsdag 25 november 2014 @ 19:20:05 #4
437229 MrKrabz
Altijd hongerig
pi_146998420
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:19 schreef kamikazebanaan het volgende:
hoe kun je je neon lichten aan laten staan na het uitstappen?
Waarschijnlijk niet, net als de motor.
pi_146998440
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:20 schreef MrKrabz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet, net als de motor.
op de ps3 was er wel een maniertje voor
pi_146998459
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:20 schreef MrKrabz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet, net als de motor.
In principe wel, als je er uit springt voordat hij stil staat blijft alles aan..

Saaie TT btw ;(
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_146998536
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:21 schreef delano.888 het volgende:

Saaie TT btw ;(
Inderdaad ;(

Maar is een SC topic, dus de volgende mag vrij snel iets leuks bedenken
  dinsdag 25 november 2014 @ 19:56:54 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_146999830
Wat ik in GTA4 al kut vond, en nu dus ook, is dat als je iemand afschiet met je sniper-rifle, ook al zit je ergens verscholen, dat de politie meteen weet wie het heeft gedaan en waar je zit...
  dinsdag 25 november 2014 @ 20:03:56 #9
437229 MrKrabz
Altijd hongerig
pi_147000095
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:21 schreef delano.888 het volgende:

[..]

In principe wel, als je er uit springt voordat hij stil staat blijft alles aan..

Saaie TT btw ;(
Serieus? Nooit geweten. Vanavond eens testen op de PS4 als ik vrij ben.
pi_147000178
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 20:03 schreef MrKrabz het volgende:

[..]

Serieus? Nooit geweten. Vanavond eens testen op de PS4 als ik vrij ben.
Jep, maar alleen als je niet heel langzaam rijd, je moet er echt uit rollen zegmaar. Anders stop je eerst de auto en dan werkt het dus niet.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_147000254
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:56 schreef Yi-Long het volgende:
Wat ik in GTA4 al kut vond, en nu dus ook, is dat als je iemand afschiet met je sniper-rifle, ook al zit je ergens verscholen, dat de politie meteen weet wie het heeft gedaan en waar je zit...
Dempers helpen ook niets. :')
pi_147002986
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 19:19 schreef MrKrabz het volgende:
Hoi mensen. Wie heeft hem al uitgespeeld op de PS4?
Zodat jij hem kan overnemen voor 40?
pi_147010093
Beetje een n00b vraag...
Hoe kan ik missies spelen in GTA V? Heb de serie sinds Vice City niet meer gespeeld (2003).
Ik zie nergens de F van Franklin, de S van Simeon of de M van Michael staan op de map. Erg frustie!

Enne is 't ook mogelijk om je eigen MP3 bestanden te uploaden naar de radio? Dat was tof in GTA: VC.
Ik speel op de PlayStation 4 trouwens!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 26 november 2014 @ 00:04:18 #14
437229 MrKrabz
Altijd hongerig
pi_147010281
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:12 schreef Nober het volgende:

[..]

Zodat jij hem kan overnemen voor 40?
Nee ik heb hem al gekocht voor 52.
Ik was gewoon benieuwd hoe snel iedereen hier is.
pi_147012639
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:56 schreef CoExist het volgende:
Beetje een n00b vraag...
Hoe kan ik missies spelen in GTA V? Heb de serie sinds Vice City niet meer gespeeld (2003).
Ik zie nergens de F van Franklin, de S van Simeon of de M van Michael staan op de map. Erg frustie!

Enne is 't ook mogelijk om je eigen MP3 bestanden te uploaden naar de radio? Dat was tof in GTA: VC.
Ik speel op de PlayStation 4 trouwens!
Eigen MP3 volgens mij niet, verder zijn er soms geen missies omdat je bijvoorbeeld een stranger moet helpen (vraagteken). Er staat altijd wel iets op de map.
pi_147013688
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 08:17 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Eigen MP3 volgens mij niet, verder zijn er soms geen missies omdat je bijvoorbeeld een stranger moet helpen (vraagteken). Er staat altijd wel iets op de map.
De ? staat inderdaad op de map. Thnx voor je antwoord. Ik ga het zo ff proberen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_147014242
Nog meer mensen met zoveel server problemen online?En wanneer komt de update?
pi_147016337
Ben het spel alweer zat, na 4 missies SP.... :')

Ik dacht dat ik wel wilde double dippen, maar blijkbaar niet..

Ik ga hem ruilen voor Forza Horizon 2 of Far Cry 4 denk ik...
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 26 november 2014 @ 11:39:06 #19
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_147016388
Je kan er altijd nog een natuur docu van gaan maken.

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_147019503
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:36 schreef HostiHawaii het volgende:
Ben het spel alweer zat, na 4 missies SP.... :')

Ik dacht dat ik wel wilde double dippen, maar blijkbaar niet..

Ik ga hem ruilen voor Forza Horizon 2 of Far Cry 4 denk ik...
Heb je hem al op de vorige generatie gespeeld/uitgespeeld?
pi_147019651
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:36 schreef HostiHawaii het volgende:
Ben het spel alweer zat, na 4 missies SP.... :')

Ik dacht dat ik wel wilde double dippen, maar blijkbaar niet..

Ik ga hem ruilen voor Forza Horizon 2 of Far Cry 4 denk ik...
Speel je niet online?
pi_147020776
is het het waard om m voor de one te kopen? Heb m op de 360 gespeeld dus ga alleen de multiplayer spelen. of kan ik beter de uitbreiding van destiny aanschaffen?
pi_147044520
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 00:04 schreef MrKrabz het volgende:

[..]

Nee ik heb hem al gekocht voor 52.
Ik was gewoon benieuwd hoe snel iedereen hier is.
59% maar eigenlijk is het niks meer aan nadat je het hebt uitgespeeld weet ik van de PS3. Heb gisteren Josef (die Russisch sprak) en die andere man vermoord met Trevor, die twee die illegalen oppakte.

Heb momenteel twee S&F open staan, een met Franklin en volgens mij is dat met die man die graag skydivet enzo. En een met Michael bij de Nuclear waste maar ik zou niet weten wat dat ook alweer zou kunnen zijn. Ik moet ook nog een opdracht doen voor Devin & Molly maar die is niet beschikbaar op de map.

Hoe ver ben jij?
pi_147044587
Gewoon de FOK! Crew joinen, leuk als afwisseling ook als je de SP speelt.

En hilarische races

quote:
pi_147044865
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 00:45 schreef PicoMMP het volgende:
Gewoon de FOK! Crew joinen, leuk als afwisseling ook als je de SP speelt.

En hilarische races

[..]

Plus is verplicht en kost geld, dát en GTA V dat al 51GB in beslag neemt zijn toch wel dé twee nadelen van de PS4.
pi_147044976
Wat ik wel een beetje jammer vind met deze GTA, maar dat zal wel aan mij liggen :P Is dat je later in het spel best wel veel missies krijgt die je moet doen. In de vorige GTA games was dat geloof wel anders. Daar deed je steeds een missie voltooien en dan kreeg je pas weer een andere. Nu krijg je soms wel 10 missies tegelijkertijd man 8)7

Bij bijvoorbeeld een Fallout of Skyrim had je na een tijd ook een een boel quests, maar die kon je gewoon doen als je er zelf zin in had. Hier moet je begeven moment wel al die missies doen om een andere main missie te activeren. Eigenlijk wil ik gewoon de main missies doen, maar vaak moet je toch echt eerst de side missies voltooien.

Edit: Ook omdat je nu met 3 personages speelt en daardoor steeds weer andere verhaallijntjes hebt. Je volgt dan met z'n drieën de hoofdverhaallijn, maar je hebt dan ook nog voor alle 3 al die side missies. Geef mij toch maar liever 1 hoofdpersonage net als de vorige GTA games waar je een heel verhaal mee volgt.

[ Bericht 15% gewijzigd door Vault-Boy op 27-11-2014 01:25:34 ]
pi_147045062
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:02 schreef Nober het volgende:

[..]

Plus is verplicht en kost geld, dát en GTA V dat al 51GB in beslag neemt zijn toch wel dé twee nadelen van de PS4.
Ja, PS Plus is balen, maar aan de andere kant, ¤ 3,50 per maand heb ik er best voor over. En afgelopen jaar al een jaar gratis gespeeld online. En het is echt fantastisch :P

Probeer het eens ;) Er is toch zo'n 14-dagen testperiode?
pi_147047244
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:19 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Heb je hem al op de vorige generatie gespeeld/uitgespeeld?
Yep. PS3
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_147047247
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:23 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Speel je niet online?
Speelde wel online, maar vond het zo-zo.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_147047777
pi_147049603
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:49 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Speelde wel online, maar vond het zo-zo.
Je hebt dan ook niet met ons gespeeld :7
pi_147049607
quote:
8-)
pi_147053172
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:48 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Yep. PS3
Ahhhh ja dan kan ik wel begrijpen dat het snel weer gaat tegenvallen als je alles al had gedaan.

Als ik het spel had uitgespeeld op de Xbox 360, dan had ik hem niet meer gekocht. Ik speel niet online en het verhaal zou dan nog te vers in mijn geheugen staan. Gelukkig had ik hem nog lang niet uitgespeeld en daarom had ik hem toch nog voor de PS4 gekocht.
pi_147054473
Volgens mij is Rockstar bezig met die Lifeinvader lek, ik was ineens 1 miljard kwijt!


Deze wapens moet ik nog:
Advanced Rifle
Bullpup Rifle
Gusenberg Sweeper
Crowbar
Golf Club

Die onderste twee kan ik wel vinden met wat youtube video's erbij maar die eerste drie!?

quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 01:13 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ja, PS Plus is balen, maar aan de andere kant, ¤ 3,50 per maand heb ik er best voor over. En afgelopen jaar al een jaar gratis gespeeld online. En het is echt fantastisch :P

Probeer het eens ;) Er is toch zo'n 14-dagen testperiode?
Ik snap niet hoe jij aan 3,50 voor een maand komt als ik 6,99 euro zie staan (PS Store), ik kan inderdaad wel gratis 14 dagen proberen (is zeker geen 336 uur aan game tijd? :) ).
  † In Memoriam † donderdag 27 november 2014 @ 14:32:08 #35
231686 budvar
budvar
pi_147055411
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 14:00 schreef Nober het volgende:
Volgens mij is Rockstar bezig met die Lifeinvader lek, ik was ineens 1 miljard kwijt!


Deze wapens moet ik nog:
Advanced Rifle
Bullpup Rifle
Gusenberg Sweeper
Crowbar
Golf Club

Die onderste twee kan ik wel vinden met wat youtube video's erbij maar die eerste drie!?

[..]

Ik snap niet hoe jij aan 3,50 voor een maand komt als ik 6,99 euro zie staan (PS Store), ik kan inderdaad wel gratis 14 dagen proberen (is zeker geen 336 uur aan game tijd? :) ).
Denk eerder dat dat komt omdat je niet meer dan 2.147 miljard kan hebben en dat ie dan een beetje gaat flippen.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_147055917
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 14:00 schreef Nober het volgende:
Volgens mij is Rockstar bezig met die Lifeinvader lek, ik was ineens 1 miljard kwijt!


Deze wapens moet ik nog:
Advanced Rifle
Bullpup Rifle
Gusenberg Sweeper
Crowbar
Golf Club

Die onderste twee kan ik wel vinden met wat youtube video's erbij maar die eerste drie!?

[..]

Ik snap niet hoe jij aan 3,50 voor een maand komt als ik 6,99 euro zie staan (PS Store), ik kan inderdaad wel gratis 14 dagen proberen (is zeker geen 336 uur aan game tijd? :) ).
Er zijn diverse sites met ps plus aanbiedingen. Een jaarabonnement is natuurlijk ook altijd goedkoper dan een maandabonnement.

Op Beslist.nl zie je een mooi lijstje aanbiedingen. 43 euro voor een jaar bijvoorbeeld.

En die 14 dagen zijn gewone dagen. Geen game-uren helaas :P
pi_147055959
Daarnaast kun je met PS plus ook gratis games downloaden voor ps3, ps4 en vita. En ook aanbiedingen voor games met 60% korting.
pi_147070572
Merk toch wel weer dat ik een beetje klaar ben met GTA V. Ik mis gewoon wat dingen waardoor ik de vorige GTA games veel leuker vond om te blijven spelen..

Het verhaal is in het begin nog wel leuk, maar na een tijd vind ik het toch niet echt heel boeiend meer. Ik mis ook dat je geen dingen kan kopen (huizen, restaurants etc) waar je ook echt in kan lopen. Niet dat je alleen de buitenkant kan zien en er voor de rest niks mee kan. Ook natuurlijk de andere dingen waar je niet in kan. Er zijn maar een paar gebouwen waar je in kan, maar waarom hebben ze dat niet in dit deel gedaan. Echt zo jammer ;(

De volgende GTA moet gewoon weer 1 hoofdpersoon hebben waarmee je speelt en ze moeten echt weer meer gebouwen erin doen waar je ook daadwerkelijk in kan. Tenminste dat wil ik dan ;)
pi_147072582
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Merk toch wel weer dat ik een beetje klaar ben met GTA V. Ik mis gewoon wat dingen waardoor ik de vorige GTA games veel leuker vond om te blijven spelen..

Het verhaal is in het begin nog wel leuk, maar na een tijd vind ik het toch niet echt heel boeiend meer. Ik mis ook dat je geen dingen kan kopen (huizen, restaurants etc) waar je ook echt in kan lopen. Niet dat je alleen de buitenkant kan zien en er voor de rest niks mee kan. Ook natuurlijk de andere dingen waar je niet in kan. Er zijn maar een paar gebouwen waar je in kan, maar waarom hebben ze dat niet in dit deel gedaan. Echt zo jammer ;(

De volgende GTA moet gewoon weer 1 hoofdpersoon hebben waarmee je speelt en ze moeten echt weer meer gebouwen erin doen waar je ook daadwerkelijk in kan. Tenminste dat wil ik dan ;)
Is ook wel raar dat je properties kunt kopen maar daar vervolgens niet altijd in kan, of die ene strip club wel en de ander niet. Ook maar één garage per character en inderdaad je kan geen huizen kopen maar je hebt wel een missie waar je 15 te koop borden moet neerhalen. Aan de andere kant ben je wel een paar weken bezig voordat je het hebt uitgespeeld als je echt alles zou doen.
pi_147072762
Ik vond de SP op de PS3 al weinig aan (GTA IV was echt beter qua verhaal), en ik zie dat daar niet veel aan veranderd is. Dat is jammer.
pi_147097354
Even gekeken wat ik nog allemaal moet doen.

Missions
54/69

Hobbies and Pasttimes
8/59

Strangers & Freaks
35/58

Random Events
27/60

Misc
8/30

Letter Scraps
7/50

Spaceship Parts
8/50

Knife Flights, Stunt Jumps en Under The Bridge zie ik niet staan.
  vrijdag 28 november 2014 @ 23:27:49 #42
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
  vrijdag 28 november 2014 @ 23:34:21 #43
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_147106103
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_147136902
Is het normaal dat je geen waarschuwing krijgt als er een haai in de buurt is?

  zondag 30 november 2014 @ 15:46:30 #46
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_147149372
Ik heb alle offline trophy's inmiddels gehaald en beetje online aangekut. Eigenlijk wil ik wel voor de platina trofee gaan maar heb niet zo;n zin om weer zoveel uur achter de PS te zitten :')

iemand van jullie die weet hoe lang het ongeveer duurt (Hierbij gebruik maken van de 20% extra RP als je een crew joined etc) voordat je rank 100 bent? Ik las iets van 100+ uren :X

-edit- heeft er iemand alle trophies gehaald hier :? :D
  zondag 30 november 2014 @ 15:51:03 #47
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_147149570
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Merk toch wel weer dat ik een beetje klaar ben met GTA V. Ik mis gewoon wat dingen waardoor ik de vorige GTA games veel leuker vond om te blijven spelen..

Het verhaal is in het begin nog wel leuk, maar na een tijd vind ik het toch niet echt heel boeiend meer. Ik mis ook dat je geen dingen kan kopen (huizen, restaurants etc) waar je ook echt in kan lopen. Niet dat je alleen de buitenkant kan zien en er voor de rest niks mee kan. Ook natuurlijk de andere dingen waar je niet in kan. Er zijn maar een paar gebouwen waar je in kan, maar waarom hebben ze dat niet in dit deel gedaan. Echt zo jammer ;(

De volgende GTA moet gewoon weer 1 hoofdpersoon hebben waarmee je speelt en ze moeten echt weer meer gebouwen erin doen waar je ook daadwerkelijk in kan. Tenminste dat wil ik dan ;)
Wat ik zelf heel jammer vind is dat de properties die je koopt geen submissies hebben zoals in bijvoorbeeld Vice City. Kocht je Printworks, mocht je drie missies voor die ouwe baas doen, icecream factory kon je gedrogeerde ijsjes verkopen, Malibu Club missies voor die Brit etc :D Dat was cool :Y

Eerlijk gezegd vond ik de SP story ook niet echt super boeiend, vooral de Franklin missies boeiden mij weinig :{ "yo nigga, imma fom tha hood bitchhh shitttt, fuccccckkkkk tha shit meeeennn, i'm OG niggah" Al die street thug life shit, blegh :r
pi_147154804
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 15:46 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb alle offline trophy's inmiddels gehaald en beetje online aangekut. Eigenlijk wil ik wel voor de platina trofee gaan maar heb niet zo;n zin om weer zoveel uur achter de PS te zitten :')

iemand van jullie die weet hoe lang het ongeveer duurt (Hierbij gebruik maken van de 20% extra RP als je een crew joined etc) voordat je rank 100 bent? Ik las iets van 100+ uren :X

-edit- heeft er iemand alle trophies gehaald hier :? :D
Ik weet niet wat ik moet doen voor die verbogen trophies, heb 12 trophies behaald in de single player nu.
  zondag 30 november 2014 @ 18:41:12 #49
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_147155753
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 18:10 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik moet doen voor die verbogen trophies, heb 12 trophies behaald in de single player nu.
volgens mij zijn alle verborgen trophies story gerelateerd en komen die vanzelf :) bovendien kun je die niet missen

Online heeft geen verborgen trophies.

[ Bericht 5% gewijzigd door RedFever007 op 30-11-2014 18:47:47 ]
pi_147156533
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 18:41 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

volgens mij zijn alle verborgen trophies story gerelateerd en komen die vanzelf :) bovendien kun je die niet missen

Online heeft geen verborgen trophies.
Ik zit op 65% maar nog geen verborgen trophy behaald, moet je daarvoor goud halen?
pi_147158097
Het lukt me maar niet om zo'n Lazer Fighterjet in mijn hanger te krijgen ;(
pi_147158757
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 00:45 schreef PicoMMP het volgende:
Gewoon de FOK! Crew joinen, leuk als afwisseling ook als je de SP speelt.

En hilarische races

[..]

Zijn dit speciale events die je online kan selecteren :D ?
Ziet er gruwelijk uit haha :D
pi_147164670
Nog 2
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_147166368
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:03 schreef -CRASH- het volgende:
Nog 2
[ afbeelding ]
Nog nooit gezien, zal dadelijk eens kijken (heb wat locaties gevonden http://www.gamesradar.com/gta-5-peyote-plant-location-guide/).

[ Bericht 10% gewijzigd door Nober op 30-11-2014 22:34:29 ]
pi_147167842
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_147167959
quote:
Staan er een aantal bij elkaar want op die map zijn er 22? Moet je dat eerst vrij spelen of is dat meteen beschikbaar?
pi_147168968
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:56 schreef Nober het volgende:

[..]

Staan er een aantal bij elkaar want op die map zijn er 22? Moet je dat eerst vrij spelen of is dat meteen beschikbaar?
gelijk beschikbaar
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_147169598
Heb er een opgepikt vlakbij Franklin's huis maar kan ik slechts een keer veranderen in een dier per plant?
  † In Memoriam † maandag 1 december 2014 @ 00:30:46 #59
231686 budvar
budvar
pi_147171566
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 23:34 schreef Nober het volgende:
Heb er een opgepikt vlakbij Franklin's huis maar kan ik slechts een keer veranderen in een dier per plant?
Ja is maar eenmaal. Bij de pier zit er 1 onderwater waar je een vis wordt.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  maandag 1 december 2014 @ 09:31:28 #60
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_147175843
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 19:04 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik zit op 65% maar nog geen verborgen trophy behaald, moet je daarvoor goud halen?
quote:
Even gekeken wat ik nog allemaal moet doen.

Missions
54/69
Huh :? Dit lijkt mij heel sterk. Als je al 54 missies gehad hebt, zul je op z'n minst enige verborgen trophies moeten hebben. Heb je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijvoorbeeld nog niet? Dat zijn één van de eerste hidden trophies die je kunt krijgen namelijk.

Goud is niet nodig voor deze trophy's
pi_147176234
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 09:31 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

[..]

Huh :? Dit lijkt mij heel sterk. Als je al 54 missies gehad hebt, zul je op z'n minst enige verborgen trophies moeten hebben. Heb je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijvoorbeeld nog niet? Dat zijn één van de eerste hidden trophies die je kunt krijgen namelijk.

Goud is niet nodig voor deze trophy's
Misschien heeft hij gecheat, dan krijg je helemaal geen trophies meer geloof ik.
  † In Memoriam † maandag 1 december 2014 @ 10:01:33 #62
231686 budvar
budvar
pi_147176338
quote:
99s.gif Op maandag 1 december 2014 09:55 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Misschien heeft hij gecheat, dan krijg je helemaal geen trophies meer geloof ik.
Niemand is zo dom om te saven nadat hij cheats heeft gebruikt. Toch? :')
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_147176430
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 10:01 schreef budvar het volgende:

[..]

Niemand is zo dom om te saven nadat hij cheats heeft gebruikt. Toch? :')
Ik wel, maar trophies maken mij geen kut uit.
Had nog 300 trophies op mijn oude account, maar ben met een nieuw account begonnen omdat ik het account naam van de vorige niet tof vond.
  † In Memoriam † maandag 1 december 2014 @ 10:18:47 #64
231686 budvar
budvar
pi_147176594
quote:
99s.gif Op maandag 1 december 2014 10:07 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ik wel, maar trophies maken mij geen kut uit.
Had nog 300 trophies op mijn oude account, maar ben met een nieuw account begonnen omdat ik het account naam van de vorige niet tof vond.
Ik niet, zeker na Vice City niet waar je savegame corrupt raakte als je met cheats saved.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_147184793
Jow, mensen.. heeft iemand zin om met mij GTA te spelen. Had trouwens ook nog een vraag.. als je in GTA online zit en je jat een auto. En je zet hem in je garage doet hij het soms wel. En de andere keren weer niet.
  † In Memoriam † maandag 1 december 2014 @ 15:13:15 #66
231686 budvar
budvar
pi_147184887
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:10 schreef Fokker101 het volgende:
Jow, mensen.. heeft iemand zin om met mij GTA te spelen. Had trouwens ook nog een vraag.. als je in GTA online zit en je jat een auto. En je zet hem in je garage doet hij het soms wel. En de andere keren weer niet.
Je moet ook auto's kopen en niet jatten.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_147184904
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 15:13 schreef budvar het volgende:

[..]

Je moet ook auto's kopen en niet jatten.
Ja dat weet ik wel. Maar had laatst een auto gevonden stapte erin.. reed naar m'n garage en ik had hem gewoon.
  † In Memoriam † maandag 1 december 2014 @ 15:17:33 #68
231686 budvar
budvar
pi_147185040
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:13 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Ja dat weet ik wel. Maar had laatst een auto gevonden stapte erin.. reed naar m'n garage en ik had hem gewoon.
Alleen high end cars kan je niet verzekeren of modden als je die jat.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_147185157
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 15:17 schreef budvar het volgende:

[..]

Alleen high end cars kan je niet verzekeren of modden als je die jat.
Oh, oke... kan je ook geld aan vrienden geven?
  † In Memoriam † maandag 1 december 2014 @ 15:30:23 #70
231686 budvar
budvar
pi_147185455
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 15:21 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Oh, oke... kan je ook geld aan vrienden geven?
Nee, nou ja de optie is er wel maar je kan hem eigenlijk nog niet gebruiken alleen met bounty's volgens mij. Zal wel met de heists komen, als die ooit nog komen.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_147190484
Er waren toch ook extra missies een moord oplossen ofzo? Hoe doe je die?
pi_147191384
quote:
99s.gif Op zondag 30 november 2014 19:54 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Zijn dit speciale events die je online kan selecteren :D ?
Ziet er gruwelijk uit haha :D
Ja, je kan ook zelf races maken. En er is heel veel content. Die 30 man races zijn echt fantastisch.
pi_147191564
quote:
99s.gif Op maandag 1 december 2014 09:55 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Misschien heeft hij gecheat, dan krijg je helemaal geen trophies meer geloof ik.
Ja, handig na drie pogingen op vierkantje en door. :)

Heb dus alleen Hard Diamond van de drie die Fever noemt.

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 17:39 schreef Vijf_voor het volgende:
Er waren toch ook extra missies een moord oplossen ofzo? Hoe doe je die?
50 letters zoeken.

pi_147203830
Serieus hoe krijg ik die jet ?
Ik word steeds neergeschoten in de lucht of al op de grond, of dat de jet zo stuk is dat hij al neergestord is voordat ik geland ben of uberhaupt de 4 sterren kwijt ben.
pi_147205205
quote:
99s.gif Op maandag 1 december 2014 22:28 schreef So_Surreal het volgende:
Serieus hoe krijg ik die jet ?
Ik word steeds neergeschoten in de lucht of al op de grond, of dat de jet zo stuk is dat hij al neergestord is voordat ik geland ben of uberhaupt de 4 sterren kwijt ben.
Gewoon stelen uit de hangar, laag rechtdoor vliegen, daarna links en zo hoog mogelijk gaan vliegen. Ben je ze zo kwijt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_147210539
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2014 23:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Gewoon stelen uit de hangar, laag rechtdoor vliegen, daarna links en zo hoog mogelijk gaan vliegen. Ben je ze zo kwijt.
Heel vaak staat hij bij mij niet in de grote hanger.
Dan probeer ik het maar in zo'n kleine box, maar dat lukt echt nooit.

Maar dus over de basis direct laag een bocht van 90 graden naar links, en als je buiten de basis bent stijl naar boven ?
Moet je nog iets speciaals doen om raketten te ontwijken ?
  dinsdag 2 december 2014 @ 13:49:09 #77
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_147216809
Verloopt de communicatie via parties ofzo?
pi_147217208
Kan je ook mannen afleveren bij de Altruist Cult? Ik kom er namelijk (te laat) achter dat je bij Random Events vier vrouwen (of personen!?) of kan leveren zodat je een Shootout met die kannibalen krijgt.
pi_147217291
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 13:49 schreef KaoloJoeka het volgende:
Verloopt de communicatie via parties ofzo?
Kan ook via GTA zelf, maar party werkt veel beter, en valt ook niet weg als je niet in dezelfde map terecht komt na een missie.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_147217723
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:16 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Heel vaak staat hij bij mij niet in de grote hanger.
Dan probeer ik het maar in zo'n kleine box, maar dat lukt echt nooit.

Maar dus over de basis direct laag een bocht van 90 graden naar links, en als je buiten de basis bent stijl naar boven ?
Moet je nog iets speciaals doen om raketten te ontwijken ?
Ik doe barrel Rolls in combinatie met de triggers (flaps)
Dan maak je een ruime barrel roll als het ware... Zo ontwijk ik raketten.
pi_147225666
Nog 1 Peyote *O*
En dan ben ik van die elende af
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_147226165
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:16 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Heel vaak staat hij bij mij niet in de grote hanger.
Dan probeer ik het maar in zo'n kleine box, maar dat lukt echt nooit.

Maar dus over de basis direct laag een bocht van 90 graden naar links, en als je buiten de basis bent stijl naar boven ?
Moet je nog iets speciaals doen om raketten te ontwijken ?
Bij mij staat ie eigenlijk altijd in die grote hanger. Vaak staat daar een transportvliegtuig tegenover en die schamp je net als je snel uit die hangar vliegt. Altijd meteen vol gas en strak omhoog na het starten, over eventuele tanks of jeeps kun je ook als je ze schampt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_147229252
Op dit moment een Fok Crew sessie. Als je zin hebt om te joinen, laat even weten in het topic GAM / [GTA ONLINE] PS #94: Timed Out dan stuur ik een invite.

Daarna lekker racen met 20-30 man.
  dinsdag 2 december 2014 @ 22:37:32 #84
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_147234312
quote:
99s.gif Op maandag 1 december 2014 22:28 schreef So_Surreal het volgende:
Serieus hoe krijg ik die jet ?
Ik word steeds neergeschoten in de lucht of al op de grond, of dat de jet zo stuk is dat hij al neergestord is voordat ik geland ben of uberhaupt de 4 sterren kwijt ben.
Ik ben geil
pi_147234900
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:06 schreef -CRASH- het volgende:
Nog 1 Peyote *O*
En dan ben ik van die elende af
50 Monkey Mosaics telt mee bij de Random Events, succes!
pi_147236826
27/27 Peyote *O*
En wat als je ze hebt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  woensdag 3 december 2014 @ 08:59:09 #87
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_147239438
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 14:02 schreef Nober het volgende:
Kan je ook mannen afleveren bij de Altruist Cult? Ik kom er namelijk (te laat) achter dat je bij Random Events vier vrouwen (of personen!?) of kan leveren zodat je een Shootout met die kannibalen krijgt.
Jup dit kan zeker! Ken ze zo niet allemaal, moet je even op Google kijken.

Ik heb o.a. die golfspeler er naar toe gebracht :) Let wel, kan alleen als Trevor
pi_147267866
61/69 Missions
50/50 Letter Scraps
50/50 Spaceship Parts
50/50 Monkey Mosaics
48/60 Random Events
36/58 Strangers and Freaks
11/30 Misc
10/59 Hobbies and Pasttimes
3/50 Under the Bridges
2/50 Stunt Jumps
1/30 Nuclear Wastes
1/27 Coyote Plants
0/30 Submarine Pieces
0/15 Knife Flights

Nog iets vergeten?

quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:59 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Jup dit kan zeker! Ken ze zo niet allemaal, moet je even op Google kijken.

Ik heb o.a. die golfspeler er naar toe gebracht :) Let wel, kan alleen als Trevor
Ik heb al een hoer geprobeerd en die man die gaat trouwen in de Stag Do Running Man random event als ook die gecrashte Spaanse langs de weg maar alle drie zonder succes.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nober op 04-12-2014 08:32:42 ]
pi_147269021
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 13:49 schreef KaoloJoeka het volgende:
Verloopt de communicatie via parties ofzo?
:')
pi_147269754
Ik heb geen idee wat Monkey Mosaics en die peyote dingen zijn. :D Moet echt weer eens die single player doen. :P

Onder de tunnel doorvliegen met een straaljager. _O_ Ik was dit constant aan het doen, en toen ging iedereen in mn game het proberen. :D Daarna samen met allemaal random buitenlanders die legerbasis overhoop geknald. Zelfs een tankje geript, Was me niet eerder gelukt. Online blijft leuk.
-nee-
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 07:31:37 #91
231686 budvar
budvar
pi_147270066
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 00:33 schreef Nober het volgende:
61/69 Missions
50/50 Letter Scraps
50/50 Spaceship Parts
50/50 Monkey Mosaics
48/60 Random Events
36/58 Strangers and Freaks
11/30 Misc
10/59 Hobbies and Pasttimes
3/50 Under the Bridges
2/50 Stunt Jumps
1/30 Nuclear Wastes
1/27 Coyote Plants
0/15 Knife Flights

Nog iets vergeten?

[..]

Ik heb al een hoer geprobeerd en die man die gaat trouwen in de Stag Do Running Man random event als ook die gecrashte Spaanse langs de weg maar alle drie zonder succes.
Je moet het als Trevor doen, als je iemand oppikt dan verschijnt er een icoontje(als het dus mogelijk is die gene daar af te leveren) bij dat kamp en dan kan je ze er heen brengen.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_147270428
Ging gister naar de kapper en werd meteen met een gun tegen mijn hoofd op me knietjes gezet.

Had ik nog niet eerder meegemaakt een gaande overval. Is dat nieuw in deze versie?

Kom trouwnes in de sp veel events tegen welke ik in de 3 eerdere playtroughs nog niet was tegen gekomen.
pi_147270628
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 08:20 schreef Mothzor het volgende:
Ging gister naar de kapper en werd meteen met een gun tegen mijn hoofd op me knietjes gezet.

Had ik nog niet eerder meegemaakt een gaande overval. Is dat nieuw in deze versie?

Kom trouwnes in de sp veel events tegen welke ik in de 3 eerdere playtroughs nog niet was tegen gekomen.
Dat zijn die random events denk ik :)
Laatst ook kwam ik vlak voor de legerbasis een plek tegen waar een mislukte drugsdeal was gedaan.
Allemaal stervende gasten, en een pakket drugs dat ik meegenomen had.
Toen kwamen d'r opeens allemaal gasten achter me aan :')
pi_147270668
quote:
14s.gif Op donderdag 4 december 2014 05:41 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb geen idee wat Monkey Mosaics en die peyote dingen zijn. :D Moet echt weer eens die single player doen. :P
Monkey Mosaics moet je fotograferen en daarna krijgt Trevor wat kleren en open je een random event waarmee je de graffitiartiest die achter al die Monkey Mosaics zit kunt fotograferen daarna krijg je een auto.


Met Peyote plants verander je in een dier.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 08:20 schreef Mothzor het volgende:
Ging gister naar de kapper en werd meteen met een gun tegen mijn hoofd op me knietjes gezet.

Had ik nog niet eerder meegemaakt een gaande overval. Is dat nieuw in deze versie?

Kom trouwnes in de sp veel events tegen welke ik in de 3 eerdere playtroughs nog niet was tegen gekomen.
Dat is een random event, zijn er twee van maar er verschijnt geen blauwe punt op de map als je in de buurt bent.



[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 04-12-2014 08:45:29 ]
pi_147274162
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:23 schreef PicoMMP het volgende:

Speel je niet online?
Elk spel is SP zoooooo veel leuker dan MP
pi_147274189
Wauw ze gaan GTA5 verbieden in aantal winkels in VS. Beetje mosterd na de maaltijd?
De grootste verkoop van dat spel is al eeuwen geleden.
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 11:37:30 #97
231686 budvar
budvar
pi_147274203
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Elk spel is SP zoooooo veel leuker dan MP
Hele domme opmerking natuurlijk, maar ja van jou zijn we niet beter gewend :').
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_147275820
Inmiddels ook begonnen met Kifflom! en de Submarine Pieces kan ik nu ook doen. Zit nu op 71% maar ga denk ik eerst maar eens die verhaallijn afmaken.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Elk spel is SP zoooooo veel leuker dan MP
Niet bij elk spel, ik heb mij uren vermaakt online met F1 games.
  donderdag 4 december 2014 @ 16:33:14 #99
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_147282078
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Elk spel is SP zoooooo veel leuker dan MP
:') black ops 2 en gta 5 heb ik nog nooit single player gespeeld. Niks gemist volgens mij
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_147282147
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Elk spel is SP zoooooo veel leuker dan MP
:')

Terwijl je na 4 missies de SP zat bent.
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 16:38:11 #101
231686 budvar
budvar
pi_147282202
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:33 schreef Grielen het volgende:

[..]

:') black ops 2 en gta 5 heb ik nog nooit single player gespeeld. Niks gemist volgens mij
Gta 5 sp is best leuk hoor, maar zo'n spel speel je eigenlijk voor de mp natuurlijk.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  donderdag 4 december 2014 @ 16:41:46 #102
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_147282294
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:40 schreef Nober het volgende:
Inmiddels ook begonnen met Kifflom! en de Submarine Pieces kan ik nu ook doen. Zit nu op 71% maar ga denk ik eerst maar eens die verhaallijn afmaken.

[..]

Niet bij elk spel, ik heb mij uren vermaakt online met F1 games.
Kifflom is echt kut :')
Submarine parts heb ik niet gedaan omdat dat geen vereiste voor 100% is en geen trophy oplevert. Of bedoel je nuclear waste? Die heb ik wel (uiteraard)
  donderdag 4 december 2014 @ 16:42:28 #103
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_147282311
Vanavond even online kijken, nog meer mensen online vanavond? :D
  donderdag 4 december 2014 @ 16:49:29 #104
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_147282467
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:42 schreef RedFever007 het volgende:
Vanavond even online kijken, nog meer mensen online vanavond? :D
Altijd
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_147284599
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:37 schreef budvar het volgende:

Hele domme opmerking natuurlijk, maar ja van jou zijn we niet beter gewend :').
Want iedereen moet MP het allerleukste vinden?
Persoonlijk vind ik MP 9/10 geen bal aan, zie bv COD. Mapje, je gooit er 10 mannetjes in en knal maar wat.
Ik vind de missies doen, een hele reeks opdrachten, veel leuker om te doen.

quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:33 schreef Grielen het volgende:

:') black ops 2 en gta 5 heb ik nog nooit single player gespeeld. Niks gemist volgens mij
Jawel... Echt wel wat gemist.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:35 schreef PicoMMP het volgende:

:')

Terwijl je na 4 missies de SP zat bent.
Want na 10x zelfde gedoe op MP niet zeker? (niet sprekende over GTA5 specifiek, want die mp ken ik niet zo goed).
Ik vind een hele reeks in de campaign veel leuker, dan zit er nog eens een doel aan wat je doet.
pi_147285192
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:08 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Want iedereen moet MP het allerleukste vinden?
Persoonlijk vind ik MP 9/10 geen bal aan, zie bv COD. Mapje, je gooit er 10 mannetjes in en knal maar wat.
Ik vind de missies doen, een hele reeks opdrachten, veel leuker om te doen.

[..]

Jawel... Echt wel wat gemist.

[..]

Want na 10x zelfde gedoe op MP niet zeker? (niet sprekende over GTA5 specifiek, want die mp ken ik niet zo goed).
Ik vind een hele reeks in de campaign veel leuker, dan zit er nog eens een doel aan wat je doet.
Je hebt dus geen idee hoe GTA Online is. Ook online kun je missies doen, maar doe je dat dus met 2-8 man. Binnenkort ( :') ) komen de heists waarin je moet samenwerken, verder zijn races altijd leuk om te doen met je crewleden en anderen. Het is niet enkel elkaar afknallen.

Maar ik snap dat een rasautist op Fok! het eng vindt om met andere mensen te spelen. Stel je eens voor dat je met elkaar moet praten via de headset :o

Maar zolang je het niet online gespeeld hebt, kun je niet zomaar zeggen dat de SP leuker is dan de MP. De SP is nogal saai vind ik. Je speelt een spel uit en je bent klaar.
pi_147285336
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:31 schreef PicoMMP het volgende:

Je hebt dus geen idee hoe GTA Online is. Ook online kun je missies doen, maar doe je dat dus met 2-8 man. Binnenkort ( :') ) komen de heists waarin je moet samenwerken, verder zijn races altijd leuk om te doen met je crewleden en anderen. Het is niet enkel elkaar afknallen.

Maar ik snap dat een rasautist op Fok! het eng vindt om met andere mensen te spelen. Stel je eens voor dat je met elkaar moet praten via de headset :o

Maar zolang je het niet online gespeeld hebt, kun je niet zomaar zeggen dat de SP leuker is dan de MP. De SP is nogal saai vind ik. Je speelt een spel uit en je bent klaar.
Zoals ik in reactie al zei heb ik het hierbij ook niet specifiek over GTA5.... GTA5 mp weet ik niet erg veel van. En ik speel best dingen mp hoor, of beter gezegd speelde want doe eigenlijk niet echt meer aan games. En een headset? Dat vind ik echt veel te nerd.....
GTA is altijd al een uitzondering geweest op MP games, alleen al door de mappen maar ook door de speelwijze. Niet zoals een COD waar je opgepropt zit in een relatief klein mapje en maar wat knalt met 10 man....
pi_147285773
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:37 schreef bianconeri het volgende:

En een headset? Dat vind ik echt veel te nerd.....
:') eng he
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 20:19:48 #109
231686 budvar
budvar
pi_147288719
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Zoals ik in reactie al zei heb ik het hierbij ook niet specifiek over GTA5.... GTA5 mp weet ik niet erg veel van. En ik speel best dingen mp hoor, of beter gezegd speelde want doe eigenlijk niet echt meer aan games. En een headset? Dat vind ik echt veel te nerd.....
GTA is altijd al een uitzondering geweest op MP games, alleen al door de mappen maar ook door de speelwijze. Niet zoals een COD waar je opgepropt zit in een relatief klein mapje en maar wat knalt met 10 man....
COD is dan ook geen reet aan natuurlijk maar Battlefield bijv. is echt een multiplayer spel waar de sp zeer matig is(maar daar gaat het dus ook niet om) en de mp een geweldige ervaring is(zeker met headset).
Verbaasd me trouwens wel dat jij überhaupt mag gamen(en dan ook nog zulke geweldadige games), of was dat Jehova gelul dan toch getroll?
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  donderdag 4 december 2014 @ 20:42:28 #110
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_147289374
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:42 schreef RedFever007 het volgende:
Vanavond even online kijken, nog meer mensen online vanavond? :D
De singleplayer spelen :')
Ik ben geil
pi_147291255
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:53 schreef PicoMMP het volgende:

:') eng he
Sorry dat niet iedereen gaat lopen nerden met een headset. Sommigen hebben nog wat te doen buiten gamen.....

quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:19 schreef budvar het volgende:

COD is dan ook geen reet aan natuurlijk maar Battlefield bijv. is echt een multiplayer spel waar de sp zeer matig is(maar daar gaat het dus ook niet om) en de mp een geweldige ervaring is(zeker met headset).
Verbaasd me trouwens wel dat jij überhaupt mag gamen(en dan ook nog zulke geweldadige games), of was dat Jehova gelul dan toch getroll?
Vandaar dat ik ook zei dat ik tegenwoordig eigenlijk totaal niet meer game, heb er geen tijd meer voor (en ook geen behoefte om er tijd voor te maken). En me pc is toch gecrasht al tijdje, en me laptop kan niet veel hebben. Maar ik ben niet altijd een getuige van Jehovah geweest, vandaar dat ik wel zo zijn dingetjes weet van games.

COD zie ik bv heel veel bij mijn broertje, die doet dat altijd en dat zie ik dan wel eens. En dan denk je weer, zucht al die kindjes van 10 jaar en jonger die dat MP leuk vinden (nee mijn broertje is gek genoeg al ver over de 10). Battlefield speelde ik toendertijd veel, BC2 geloof ik dat dat heet.
Veel beter MP. Maar toch was en ben nog wel een SP liefhebber.
pi_147292530
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 21:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Sorry dat niet iedereen gaat lopen nerden met een headset. Sommigen hebben nog wat te doen buiten gamen.....
:')
pi_147294690
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:14 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

:')
Ben t wel met m eens, ik heb niet vaak tijd om te gamen, en als ik tijd heb, heb ik helemaal geen zin om de headset te zoeken, bluetooth aan te melden, er achter komen dat de batterij leeg is, etc etc etc. Dan maar lekker zonder.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 23:04:39 #114
231686 budvar
budvar
pi_147294765
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ben t wel met m eens, ik heb niet vaak tijd om te gamen, en als ik tijd heb, heb ik helemaal geen zin om de headset te zoeken, bluetooth aan te melden, er achter komen dat de batterij leeg is, etc etc etc. Dan maar lekker zonder.
Daarom heb ik ook gewoon 1 met draad.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_147294842
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ben t wel met m eens, ik heb niet vaak tijd om te gamen, en als ik tijd heb, heb ik helemaal geen zin om de headset te zoeken, bluetooth aan te melden, er achter komen dat de batterij leeg is, etc etc etc. Dan maar lekker zonder.
:')
pi_147295880
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:14 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

:')
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:06 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

:')
Goeie tegen argumenten wel! :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 23:38:29 #117
231686 budvar
budvar
pi_147296144
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:31 schreef delano.888 het volgende:

[..]


[..]

Goeie tegen argumenten wel! :D
Snap al dat draadloze gedoe niet echt, zit toch altijd op dezelfde plek te gamen. Zou het zelfs helemaal niet erg vinden als de DS4 niet draadloos was(wel met kabel van min. 3 meter dan) word er gek van hoevaak dat ding opgeladen moet worden.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_147296895
.

[ Bericht 99% gewijzigd door PicoMMP op 04-12-2014 23:59:51 ]
pi_147296991
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:31 schreef delano.888 het volgende:


[..]

Goeie tegen argumenten wel! :D
[..]

Oke.

Een headset plug je in en dan doet hij het gewoon. Op de PS4 werkt bluetooth niet eens. De PS4 headset gaat in de DS4 controller, dus je zit niet aan je PS4 "vast". Oortje is niet fijn, maar daar kun je een betere headset voor kopen, die je in de DS4 inplugt.

Zo goed, met de argumenten?
  vrijdag 5 december 2014 @ 00:02:04 #120
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_147297081
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ben t wel met m eens, ik heb niet vaak tijd om te gamen, en als ik tijd heb, heb ik helemaal geen zin om de headset te zoeken, bluetooth aan te melden, er achter komen dat de batterij leeg is, etc etc etc. Dan maar lekker zonder.
Zoveel domheid in 1 post.. Hoe doe je dat toch?
Ik ben geil
  vrijdag 5 december 2014 @ 00:03:39 #121
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_147297147
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 21:37 schreef bianconeri het volgende:


Sorry dat niet iedereen gaat lopen nerden met een headset. Sommigen hebben nog wat te doen buiten gamen.....

Over dom gesproken... Jesus (mohammed) toch :')
Ik ben geil
pi_147297239
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 21:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Sorry dat niet iedereen gaat lopen nerden met een headset. Sommigen hebben nog wat te doen buiten gamen.....

Soppen?
pi_147300217
Ik zie het nut van die mic ook niet zo, vooral bij racegames was dat schijtirritant als je dan iemand (of meerdere) hoorde praten/fluiten/muziek/kinderen op de achtergrond.

Ziet er trouwens ook goedkoop uit die mic met een te groot oortje.



Mijn map, bijna er eigenlijk bijna als ik de Rampages en Risks voltooi.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:41 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Kifflom is echt kut :')
Submarine parts heb ik niet gedaan omdat dat geen vereiste voor 100% is en geen trophy oplevert. Of bedoel je nuclear waste? Die heb ik wel (uiteraard)
Ik heb dat pak van 25k inmiddels 10 dagen gedragen, moet geloof ik ook nog 5 of 10 mile gaan rennen.

Submarine parts is een Strangers & Freaks voor Michael, ik ga dat wel doen. Had achteraf gezien die dock dus beter met hem kunnen kopen dan had ik die submarine pieces en nuclear waste tegelijkertijd kunnen doen. Kan alsnog maar dan krijg ik er geen geld voor.

[ Bericht 8% gewijzigd door Nober op 05-12-2014 10:33:17 ]
  vrijdag 5 december 2014 @ 11:45:10 #124
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_147303680
Hmm, is het mogelijk om die gratis auto's uit je garage te krijgen op de next gen console? Op de PS3 kon ik dat wel.
Vervelende stoepboer!
  † In Memoriam † vrijdag 5 december 2014 @ 11:55:48 #125
231686 budvar
budvar
pi_147303905
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:45 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Hmm, is het mogelijk om die gratis auto's uit je garage te krijgen op de next gen console? Op de PS3 kon ik dat wel.
Die moet je eerst kopen op de website, als je de special of collectors editie had zijn die gratis.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:13:43 #126
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_147309019
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 11:55 schreef budvar het volgende:

[..]

Die moet je eerst kopen op de website, als je de special of collectors editie had zijn die gratis.
Aah, had ik dat maar eerder geweten. :'(
Vervelende stoepboer!
pi_147309511
Ik had die JB700 gekocht vanwege de wapens die erop zitten maar die kun je niet gebruiken. :')
  † In Memoriam † vrijdag 5 december 2014 @ 17:14:01 #128
231686 budvar
budvar
pi_147311990
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:35 schreef Nober het volgende:
Ik had die JB700 gekocht vanwege de wapens die erop zitten maar die kun je niet gebruiken. :')
Staat er gewoon bij hoor. :D
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_147321207
Ik heb net de story gehaald (nu nog de 100%). Ik wil dus een auto (Truffade Adder) kopen, maar dat kan niet want dan moet ik een garage kopen. Alleen kan ik nergens een garage kopen. Als ik bij een gebouw met garage sta (heeft geen icoon op map), staat er ook for sale, en een telefoonnummer erbij. Als ik dit nummer draai staat er verbonden met Unknown en wordt er opgehangen. Het gaat hier om de story, niet online.

Help. :D
pi_147324077
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:13 schreef MMXIV het volgende:
Ik heb net de story gehaald (nu nog de 100%). Ik wil dus een auto (Truffade Adder) kopen, maar dat kan niet want dan moet ik een garage kopen. Alleen kan ik nergens een garage kopen. Als ik bij een gebouw met garage sta (heeft geen icoon op map), staat er ook for sale, en een telefoonnummer erbij. Als ik dit nummer draai staat er verbonden met Unknown en wordt er opgehangen. Het gaat hier om de story, niet online.

Help. :D
Je staat met de verkeerde character bij de verkeerde garage. Ga eens voor die deur staan dan krijg je toch een tekst?

Met Franklin koop je die aan de Grove Street en die van Michael ligt meer richting Vinewood.
pi_147331624
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 23:19 schreef Nober het volgende:

[..]

Je staat met de verkeerde character bij de verkeerde garage. Ga eens voor die deur staan dan krijg je toch een tekst?

Met Franklin koop je die aan de Grove Street en die van Michael ligt meer richting Vinewood.
Ben er gister zelf al achtergekomen. :)

Maar dank voor de hulp.
pi_147365026
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:45 schreef MMXIV het volgende:

[..]

Ben er gister zelf al achtergekomen. :)

Maar dank voor de hulp.
Je kan ook een aantal auto's vinden in een garage vlakbij Michael's huis, een Turismo R en een raceuitvoering van de Jester en Zentorno.

pi_147397737
Wat staan die Epsilon tracts ver uit elkaar, sowieso drie met helikopter gedaan waarvan twee op de Mount Chiliad. Ik heb tijdens de 50 Under the Bridges de Sightseer Trophy vrijgespeeld, kwam eigenlijk uit het niets.

Ik zit inmiddels op 80% maar heb ook een hoop gedaan wat niet vereist is zoals alle Under the Bridges, de 10 Epsilon tracts, de 30 Submarine pieces en 50 Monkey Mosaics voor die speciale auto. Ik probeer ook alle Knife Flights te doen aangezien ik dan weer een trophy zal verdienen.

En dan nog iets, hoe win je die laatste thriatlon!? Ik heb het met Trevor geprobeerd toen werd ik tweede na 28 minuten en met Franklin miste ik de een-na-laatste checkpoint en kon ik opnieuw beginnen. :')
  † In Memoriam † maandag 8 december 2014 @ 18:31:46 #134
231686 budvar
budvar
pi_147398272
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 18:13 schreef Nober het volgende:
Wat staan die Epsilon tracts ver uit elkaar, sowieso drie met helikopter gedaan waarvan twee op de Mount Chiliad. Ik heb tijdens de 50 Under the Bridges de Sightseer Trophy vrijgespeeld, kwam eigenlijk uit het niets.

Ik zit inmiddels op 80% maar heb ook een hoop gedaan wat niet vereist is zoals alle Under the Bridges, de 10 Epsilon tracts, de 30 Submarine pieces en 50 Monkey Mosaics voor die speciale auto. Ik probeer ook alle Knife Flights te doen aangezien ik dan weer een trophy zal verdienen.

En dan nog iets, hoe win je die laatste thriatlon!? Ik heb het met Trevor geprobeerd toen werd ik tweede na 28 minuten en met Franklin miste ik de een-na-laatste checkpoint en kon ik opnieuw beginnen. :')
Die laatste is lastig, wat ik nog weet van de ps3 is dat ik hem met Michael gedaan had en ik het niet eerder probeerde voordat de stamina balk vol was. Voor de rest x bashen :P

Edit: Volgens staan er ook verschillende fietsen, zorg dat je racefiets pakt die is veel sneller dan die anderen.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  maandag 8 december 2014 @ 18:46:29 #135
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_147398708
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 18:13 schreef Nober het volgende:
Wat staan die Epsilon tracts ver uit elkaar, sowieso drie met helikopter gedaan waarvan twee op de Mount Chiliad. Ik heb tijdens de 50 Under the Bridges de Sightseer Trophy vrijgespeeld, kwam eigenlijk uit het niets.

Ik zit inmiddels op 80% maar heb ook een hoop gedaan wat niet vereist is zoals alle Under the Bridges, de 10 Epsilon tracts, de 30 Submarine pieces en 50 Monkey Mosaics voor die speciale auto. Ik probeer ook alle Knife Flights te doen aangezien ik dan weer een trophy zal verdienen.

En dan nog iets, hoe win je die laatste thriatlon!? Ik heb het met Trevor geprobeerd toen werd ik tweede na 28 minuten en met Franklin miste ik de een-na-laatste checkpoint en kon ik opnieuw beginnen. :')
Die triathlons hoef je niet te winnen, top 3 is voldoende :)
pi_147402520
Weten jullie waar ik die geheime/verbogen missie met Michael kan vinden, op een aantal plaatsen hebben ze teksten geplaatst en die brengt je dan ergens naartoe maar kan het niet meer vinden op youtube.

quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 18:46 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Die triathlons hoef je niet te winnen, top 3 is voldoende :)
Wel als je 28 minuten bezig bent dan is tweede niet voldoende. Maar ik ga waarschijnlijk geen goud halen in alle hobbies and pastimes dus maakt het inderdaad niet zoveel uit.
pi_147436782
Weet iemand hoe je een gestolen auto behoud na schade in GTA Singleplayer? In online kun je een auto verzekeren. Wil niet investeren in een auto die ik zo weer kwijt kan zijn.
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2014 @ 00:29:06 #138
231686 budvar
budvar
pi_147441768
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:10 schreef Consilium het volgende:
Weet iemand hoe je een gestolen auto behoud na schade in GTA Singleplayer? In online kun je een auto verzekeren. Wil niet investeren in een auto die ik zo weer kwijt kan zijn.
Als je dood gaat of een missie doet wordt ie in beslag genomen door de politie en kan je hem voor 250$ weer terug kopen bij het auto icoontje.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_147453909
Heb geprobeerd om onder de 2:30 te komen in de Stock Car Race met een Cheetah en een Adder maar kwam niet verder dan 2:32.4!

Ben trouwens nog maar één Adder tegen gekomen, hij staat ook niet op die parkeerplaats waar hij dan regelmatig stond (vlakbij de Vangelico juwelier die je als eerste overvalt).
pi_147457349
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:52 schreef Nober het volgende:
Heb geprobeerd om onder de 2:30 te komen in de Stock Car Race met een Cheetah en een Adder maar kwam niet verder dan 2:32.4!

Ben trouwens nog maar één Adder tegen gekomen, hij staat ook niet op die parkeerplaats waar hij dan regelmatig stond (vlakbij de Vangelico juwelier die je als eerste overvalt).
Ik ben niet zo fan van de Adder. Ik reed voor de grap met een volledig getunede Adder (zal iets van 1500 of 2000 pk zijn in real life?) over de landingsbaan bij de vliegschool, en een normale politie auto haalde me gewoon in terwijl ik vol gas gaf (erg realistisch :')) . De Adder accelereert te langzaam.
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2014 @ 16:48:04 #141
231686 budvar
budvar
pi_147457464
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:44 schreef MMXIV het volgende:

[..]

Ik ben niet zo fan van de Adder. Ik reed voor de grap met een volledig getunede Adder over de landingsbaan bij de vliegschool, en een normale politie auto haalde me gewoon in terwijl ik vol gas gaf (erg realistisch :')) . De Adder accelereert te langzaam.
Ik heb het idee dat je op de landingsbanen niet zo hard kan als op de weg in de stad, zelfde geldt voor de snelwegen.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_147457530
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:48 schreef budvar het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat je op de landingsbanen niet zo hard kan als op de weg in de stad, zelfde geldt voor de snelwegen.
Hmm. Toch prefereer ik de Pegassi Zentorno, Overflod Entity XF en Pegassi Infernus. Die dingen trekken ook retesnel op. :)
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2014 @ 16:56:44 #143
231686 budvar
budvar
pi_147457740
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:50 schreef MMXIV het volgende:

[..]

Hmm. Toch prefereer ik de Pegassi Zentorno, Overflod Entity XF en Pegassi Infernus. Die dingen trekken ook retesnel op. :)
Ik de Turismo maar inderdaad qua snelheid doen ze niet onder aan de Adder en ze sturen een stuk beter.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_147457805
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:56 schreef budvar het volgende:

[..]

Ik de Turismo maar inderdaad qua snelheid doen ze niet onder aan de Adder en ze sturen een stuk beter.
Oja die ook nog. :)
pi_147464701
Dit is de top vijf.

250mph Adder
240mph Entity XF
220mph Cheetah
213mph Zentorno
210mph Turismo R

Maar ik zie de specificaties niet nadat ik bij LS Customs ben geweest. Ik ga in ieder geval met die Entity XF de Stock Car Race doen.
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2014 @ 21:50:42 #146
231686 budvar
budvar
pi_147467589
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:51 schreef Nober het volgende:
Dit is de top vijf.

250mph Adder
240mph Entity XF
220mph Cheetah
213mph Zentorno
210mph Turismo R

Maar ik zie de specificaties niet nadat ik bij LS Customs ben geweest. Ik ga in ieder geval met die Entity XF de Stock Car Race doen.
Nou probeer maar eens de topsnelheid te halen, mij lukt hem niet zonder Franklin's special. Snelste wat ik heb gereden is 234 mph met de Z type.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_147470409
Iemand tips welke missies online het meest rendabel zijn qua $$ en RP? Ik ben nu rank 50 dus Rooftop Rumble is geen optie... En het liefst geen missies waar per se 4 man voor nodig zijn maar die ook te doen zijn met z'n tweeën! :)
  woensdag 10 december 2014 @ 23:45:27 #148
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_147471866
Hoe stop je 2 neukende honden?

Ik ben geil
pi_147472005
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 21:50 schreef budvar het volgende:

[..]

Nou probeer maar eens de topsnelheid te halen, mij lukt hem niet zonder Franklin's special. Snelste wat ik heb gereden is 234 mph met de Z type.
Geen idee waar ik mijn topsnelheid zie afgezien van op Rockstar Social Club bij speed tickets.

Maar hier mijn pogingen om onder de 2:30 te eindigen in de Entity XF.

  † In Memoriam † donderdag 11 december 2014 @ 07:33:26 #150
231686 budvar
budvar
pi_147474629
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:50 schreef Nober het volgende:

[..]

Geen idee waar ik mijn topsnelheid zie afgezien van op Rockstar Social Club bij speed tickets.

Maar hier mijn pogingen om onder de 2:30 te eindigen in de Entity XF.

Dat is waar je de topsnelheid ziet, staat ook wel bij vehicle stats. Met Michael en Trevor ben ik nog niet boven de 130 mph gekomen met en toch heb ik ze allebei wel in verschillende supercars proberen de topsnelheid te halen.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_147491226
Ik ga voor de Entity XF of Adder, dat zijn de beste twee.


_O-
pi_147548346
Ik wilde de film Meltdown uit GTA V uploaden naar youtube krijg ik vervolgens de melding dat dat wereldwijd verboden is. :') :?

Ben ook nog gaan tennissen als Trevor bij Michael's huis blijk je gewoon tegen Amanda te spelen. :)

Zit nu op 88% moet voornamelijk nog flight school doen (nog niet aan begonnen) en de missies+strangers en freaks voltooien.
pi_147553943
Net GTA5 voor ps4 gehaald, wil alleen na eerste missie een duikboot zien te scoren. Kan er alleen geen vinden. Waar en wanneer kun je deze vinden?
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:59:16 #154
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_147554062
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 19:09 schreef Nober het volgende:
Ik wilde de film Meltdown uit GTA V uploaden naar youtube krijg ik vervolgens de melding dat dat wereldwijd verboden is. :') :?

Ben ook nog gaan tennissen als Trevor bij Michael's huis blijk je gewoon tegen Amanda te spelen. :)

Zit nu op 88% moet voornamelijk nog flight school doen (nog niet aan begonnen) en de missies+strangers en freaks voltooien.
Copyright hé
  zaterdag 13 december 2014 @ 21:59:20 #155
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_147554065
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:56 schreef Apekoek het volgende:
Net GTA5 voor ps4 gehaald, wil alleen na eerste missie een duikboot zien te scoren. Kan er alleen geen vinden. Waar en wanneer kun je deze vinden?
Ik heb hem zojuist via de reguliere story-mode gehaald, en dat is dus na zo'n 35%. Geen idee of je hem daarvoor al ergens los kunt vinden.

Niet echt bijzonder btw, vooral omdat je vrijwel niets ziet onderwater, als in kijkafstand.
pi_147554327
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:56 schreef Apekoek het volgende:
Net GTA5 voor ps4 gehaald, wil alleen na eerste missie een duikboot zien te scoren. Kan er alleen geen vinden. Waar en wanneer kun je deze vinden?
Ligt ie niet gewoon bij die sonar collection dock?
pi_147572682
Releasedatum van Heists en Kerstmis DLC voor GTA V mogelijk gelekt



Heists in Grand Theft Auto: Online is een veelbesproken onderwerp en vorige maand kregen we te horen dat de eerstvolgende grote update van GTA V deze speciale online missies met zich mee zou brengen. Sindsdien hebben we er niks meer over gehoord, maar er is nu interessante informatie opgedoken over de Heists, evenals mogelijke DLC voor Kerstmis.

Iemand met de naam ‘NillxModz’, die eerder al de High Life update van Grand Theft Auto V lekte, heeft nu de releasedatum van de Heists DLC gelekt. Deze content zal naar verwachting op 23 december verschijnen. Op diezelfde dag zou volgens NillxModz nog meer DLC verschijnen, de zogeheten Holiday DLC. Dit is DLC met een speciaal Kerstmis thema en zou het volgende bevatten:
Gradient Controlled Snow (More snow on the pavement on Christmas morning then at the end of Christmas day – this means the roads will become more icey during the day – this applies to current-generation only – old generation will have normal snowfall)
8 Christmas-themed clothing items (Scarf, t-shirt, suit jacket, pumps and suit trousers)
1 Limited Time Christmas Apartment Interior (This feature applies to next generation only – old generation will get discounts on selected apartments instead)
1 Exclusive Cops and Crooks Mission (Part of the Heists and Holiday Season DLC)
Red Sky effect during snowfall (next-generation effect only)

De releasedatum van 23 december voor de Heists DLC en de Holiday DLC zou voor alle platformen gelden. Het is nu afwachten totdat Rockstar Games deze informatie bevestigt, of juist ontkent. Echter zou al deze info, gezien de reputatie van deze persoon, best wel eens kunnen kloppen.

PSXsense.nl
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_147619814
hoe kun je rennen in de ps4 versie? ik kan maar paar m rennen en die gast is al tired. kutzooi. hoe fix ik dit??
  maandag 15 december 2014 @ 22:20:07 #159
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_147619989
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 22:16 schreef Beursaap het volgende:
hoe kun je rennen in de ps4 versie? ik kan maar paar m rennen en die gast is al tired. kutzooi. hoe fix ik dit??
Je moet vaker naar de hoeren gaan.. Zo krijgt Franklin meer uithoudingsvermogen :)
Ik ben geil
pi_147624636
Ik zie mensen online spelen met gevechtshelicopters met raketten en alles.Hoe komen ze daaraan?
pi_147628613
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 22:20 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Je moet vaker naar de hoeren gaan.. Zo krijgt Franklin meer uithoudingsvermogen :)
zucht
pi_147628756
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 22:16 schreef Beursaap het volgende:
hoe kun je rennen in de ps4 versie? ik kan maar paar m rennen en die gast is al tired. kutzooi. hoe fix ik dit??
Op x blijven drukken en niet inhouden
pi_147629686
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 00:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik zie mensen online spelen met gevechtshelicopters met raketten en alles.Hoe komen ze daaraan?
Gekocht. Via je telefoon naar internet gaan, kan je hem 'online' kopen. Voor maar 1 miljoen geloof ik.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_147629930
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 09:04 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Op x blijven drukken en niet inhouden
en bukken etc? vind het maar gaar uitzien als je steeds moet staan.
pi_147629977
Hoe kun je het snelst veel geld verdienen bij gta online?
pi_147630350
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoe kun je het snelst veel geld verdienen bij gta online?
Veel missies doen.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_147630367
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:12 schreef Beursaap het volgende:

[..]

en bukken etc? vind het maar gaar uitzien als je steeds moet staan.
Je kan niet bukken, wel ergens achter schuilen. r1 of l1. En als je loopt en schiet kan je met vierkantje een ontwijkende koprol maken.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_147630405
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:33 schreef exile79 het volgende:

[..]

Je kan niet bukken, wel ergens achter schuilen. r1 of l1. En als je loopt en schiet kan je met vierkantje een ontwijkende koprol maken.
jammer, heb het liever wat meer cod achtig.
pi_147630678
storyline DLC zal er wel helemaal nooit komen
GTA Online is whack
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_147630728
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
storyline DLC zal er wel helemaal nooit komen
GTA Online is wack
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_147630758
fo sho my nigga
Xbox 360 is where it's at
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_147630969
Neem aan dat die heists dlc gratis is?
  dinsdag 16 december 2014 @ 11:43:58 #173
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_147631897
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
storyline DLC zal er wel helemaal nooit komen
GTA Online is whack
Het zou me niets verbazen als er ook nog story-DLC komt. Ze hebben zo'n grote schitterende speelwereld neergezet. Met relatief weinig moeite zouden ze gewoon nog 1-2 nieuwe stories met nieuwe characters erin kunnen stoppen, zoals ze destijds ook deden met GTA4.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Neem aan dat die heists dlc gratis is?
Geen idee, maar tot nog toe slechts een half uurtje ofzo online gespeeld, dus op dit moment is het ook nog niet echt iets waar ik persoonlijk me erg druk om maak.

In Red Dead Redemption vond ik die co-op missies met een groepje wel tof, maar GTA Online vond ik tot dusver nog een beetje onduidelijk. Daarnaast heb ik het op de een of andere manier voor elkaar gekregen om een lelijke zombie versie van mezelf te maken, dus daar ben ik ook niet erg blij mee....
In het echt ben ik ook lelijk, maar goed, dat is 1st person ipv 3rd person, dus dat is minder storend. :P
pi_147632397
De Online DLC, is ons beloofd, zal gratis zijn.
-nee-
  dinsdag 16 december 2014 @ 12:31:48 #175
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_147633026
Als ik de Fok crew wil joinen, welke moet ik dan hebben? Ik zie een normale Fok en een 360 versie.

Ik heb zelf de One versie.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_147640947
De Tweakers willen binnenkort weer eens afgedroogd worden met een PS4-crewbattle. Wie zin heeft om mee te doen, moet maar even de crew joinen en graag even melden in het GTA Online topic. We doen (waarschijnlijk) een playlist van 8 evenementen, 4 races en 4 Team Deathmatches.
  dinsdag 16 december 2014 @ 19:00:00 #177
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_147645527
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:32 schreef PicoMMP het volgende:
De Tweakers willen binnenkort weer eens afgedroogd worden met een PS4-crewbattle. Wie zin heeft om mee te doen, moet maar even de crew joinen en graag even melden in het GTA Online topic. We doen (waarschijnlijk) een playlist van 8 evenementen, 4 races en 4 Team Deathmatches.
:') :') :') :') :') :')

De FOK! GTA Crew wint tweemaal van Tweakers
Ik ben geil
pi_147652022

- 2 nieuwe heli's
- vliegdekschip
- nieuw vliegtuig
- night goggles
- nieuw kleren, maskers, wapens.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_147656896
Heb de Flight School gedaan en vrij eenvoudig goud gehaald behalve bij de Helicopter Speed Run daar kom ik niet verder dan zilver.
pi_147657186
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:35 schreef -CRASH- het volgende:

- 2 nieuwe heli's
- vliegdekschip
- nieuw vliegtuig
- night goggles
- nieuw kleren, maskers, wapens.
_O_ _O_ Here we go
-nee-
pi_147689005
This heist is done :P

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_147710222
Schieten met de minigun en railgun op de schietbaan is wel vet!
  vrijdag 19 december 2014 @ 17:31:03 #183
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_147747313
Bohh morgen GTA 5 voor de PS4 binnen. Kijken of er veel gewijzigd is vergeleken met de PS3 versie.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_147764348
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohh morgen GTA 5 voor de PS4 binnen. Kijken of er veel gewijzigd is vergeleken met de PS3 versie.
Booohhhhhhh!
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_147764958
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohh morgen GTA 5 voor de PS4 binnen. Kijken of er veel gewijzigd is vergeleken met de PS3 versie.
Bohhhhhhhhhh
pi_147781350
Net na een 'kleine' pauze (Dragon Age Origins en 2) GTA5 maar weer eens in de PS3 gedaan. Meteen weer hooked.

Bij toeval maar zo'n Strangers & Freaks missie gedaan met Franklin: moest ik skydiven vanuit een helicopter met Dom en daarna op de mountainbike de berg af in de schemer en in de regen _O_

Blijft toch een geniale game.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_147781412
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohh morgen GTA 5 voor de PS4 binnen. Kijken of er veel gewijzigd is vergeleken met de PS3 versie.
Op de PS3 ziet het er al schitterend en gedetailleerd uit, dus op de PS4 kan dat alleen nog maar beter zijn. En de first person view lijkt me ook wel tof om daar zo nu en dan naar toe te switchen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_147786481
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohh morgen GTA 5 voor de PS4 binnen. Kijken of er veel gewijzigd is vergeleken met de PS3 versie.
Heb je nu meteen die twee nieuwe wapens erbij met die update of niet?

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef StateOfMind het volgende:
Bij toeval maar zo'n Strangers & Freaks missie gedaan met Franklin: moest ik skydiven vanuit een helicopter met Dom en daarna op de mountainbike de berg af in de schemer en in de regen _O_

Blijft toch een geniale game.
Die S&F moet ik nog openen.
pi_147793971
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 21:34 schreef Nober het volgende:

[..]

Heb je nu meteen die twee nieuwe wapens erbij met die update of niet?

[..]

Die S&F moet ik nog openen.
Na die S&F missie komen er een stuk of 13 parachute icoontjes vrij op de map, dus nog meer fun.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_147807612
waar koop je munitie? ik zie niks in de wapenshop staan..
hoe weet je waar je een missie moet beginnen? ik begin bij dat villa huis en niemand die me aanspreekt...
  zondag 21 december 2014 @ 17:10:41 #191
437229 MrKrabz
Altijd hongerig
pi_147807842
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:03 schreef Beursaap het volgende:
waar koop je munitie? ik zie niks in de wapenshop staan..
hoe weet je waar je een missie moet beginnen? ik begin bij dat villa huis en niemand die me aanspreekt...
Kijk op de kaart of de letter (missie) geel, blauw of groen is. Geel is een missie voor Trevor, blauw Michael en groen Franklin.
pi_147807963
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:03 schreef Beursaap het volgende:
waar koop je munitie? ik zie niks in de wapenshop staan..
hoe weet je waar je een missie moet beginnen? ik begin bij dat villa huis en niemand die me aanspreekt...
Er is geen aparte munitie afdeling in de wapenshops. Ga naar de counter/kassa en selecteer een wapen naar keuze, dan kom je vanzelf de optie tegen om je munitie aan te vullen.

Missies worden zoals gezegd in de kleur van je personage aangegeven met een letter of een vraagteken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_147813330
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:14 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Er is geen aparte munitie afdeling in de wapenshops. Ga naar de counter/kassa en selecteer een wapen naar keuze, dan kom je vanzelf de optie tegen om je munitie aan te vullen.

Missies worden zoals gezegd in de kleur van je personage aangegeven met een letter of een vraagteken.
ok dan ga ik naar dat huis met alleen mn korte broek aan en dan kleed ik me om en kan ik een auto pakken.. maar hoe start je nou de missie? moet je soms bij die vrouw die weg rijdt in de auto gaan zitten? dan zit je maar uren lang niks te doen...
  zondag 21 december 2014 @ 20:16:36 #194
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_147815441
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 19:31 schreef Beursaap het volgende:

[..]

ok dan ga ik naar dat huis met alleen mn korte broek aan en dan kleed ik me om en kan ik een auto pakken.. maar hoe start je nou de missie? moet je soms bij die vrouw die weg rijdt in de auto gaan zitten? dan zit je maar uren lang niks te doen...
:')

Ik denk dat dit spelletje nog wat te moeilijk voor je is
Ik ben geil
pi_147815533
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 20:16 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

:')

Ik denk dat dit spelletje nog wat te moeilijk voor je is
ja jesus wat een zeik, bij GTA2 weet je tenminste waar je aan toe bent, bij deze crap moet je eerst 100 km afleggen voordat je een missie kunt doen. hoe start ik die missie daar??
pi_147816529
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 20:18 schreef Beursaap het volgende:

[..]

ja jesus wat een zeik, bij GTA2 weet je tenminste waar je aan toe bent, bij deze crap moet je eerst 100 km afleggen voordat je een missie kunt doen. hoe start ik die missie daar??
Maak nou eerst je basisschool maar af en kom dan nog een terug.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_147819470
geef gwn antwoord o|O o|O
pi_147819973
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 21:30 schreef Beursaap het volgende:
geef gwn antwoord o|O o|O
Stel dan eens een fatsoenlijk geformuleerde vraag. En tijdens gta2 was je nog niet eens geboren geloof ik.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  zondag 21 december 2014 @ 23:21:45 #199
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_147825247
Ik heb em voor de PS4 gekocht. Wat een geniaal spel _O_
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_147833406
quote:
14s.gif Op zondag 21 december 2014 23:21 schreef Faux. het volgende:
Ik heb em voor de PS4 gekocht. Wat een geniaal spel _O_
ik voor 400,- + ps4 bij bol.com
  maandag 22 december 2014 @ 10:38:01 #201
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_147835150
Merry fucking Christmas! :D



In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  maandag 22 december 2014 @ 13:24:55 #202
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_147839788
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 08:45 schreef Beursaap het volgende:

[..]

ik voor 400,- + ps4 bij bol.com
Ik was daar net te vroeg voor. Ik kreeg gratis Minecraft :')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_147845693
Heb de 360 versie met die pre-order blimp. Kun je die ook meenemen naar de One? Verder alleen je online progressie toch? Geen story via cloud?
pi_147848708
Waar kan ik mijn Racetijden terugvinden?

Ik rij net een WR ik wil dat wel even zien :+
pi_147849390
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:54 schreef rival het volgende:
Waar kan ik mijn Racetijden terugvinden?

Ik rij net een WR ik wil dat wel even zien :+
die WR's kloppen voor geen meter hoor

Nog mensen die een beetje online actief zijn? we hebben met de fok! crew binnenkort een crewbattle tegen tweakers, aanmelden kan hier :

GAM / [GTA ONLINE] PS #95: Heists are coming!
pi_147850693
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 18:18 schreef kamikazebanaan het volgende:

[..]

die WR's kloppen voor geen meter hoor

Nog mensen die een beetje online actief zijn? we hebben met de fok! crew binnenkort een crewbattle tegen tweakers, aanmelden kan hier :

GAM / [GTA ONLINE] PS #95: Heists are coming!
Want ik vroeg of die WR's kloppen? :')

Ik vroeg me af waar ik die tijden terug kan zien ;)
pi_147850959
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 19:09 schreef rival het volgende:

[..]

Want ik vroeg of die WR's kloppen? :')

Ik vroeg me af waar ik die tijden terug kan zien ;)
kan niet want het is geen WR
pi_147851628
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 19:18 schreef kamikazebanaan het volgende:

[..]

kan niet want het is geen WR
Bij gta4 online kon je toch gewoon in de leaderboards je gereden tijden terugzien???

Bestaat dat niet meer ofzo?
pi_147851735
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 19:37 schreef rival het volgende:

[..]

Bij gta4 online kon je toch gewoon in de leaderboards je gereden tijden terugzien???

Bestaat dat niet meer ofzo?
voor of na de race r1 volgens mij..maar het laden duurde zolang dat het nooit in beeld kwam
pi_147872465
Ik heb net die heist gedaan met die heli en het sniper en moet nu beginnen met een nieuwe heist.
Alleen moest Michael voor een nieuwe heist leren vliegen, dus heb ik al die medals gehaald op de flightschool.

Maar nu moet Franklin ook leren schieten op de shootingrange.
Ik ben daar echt moeilijk slecht in, dus welke medals moet ik allemaal doen om gewoon die heist te kunnen beginnen en verder te kunnen in de story mode ?
  dinsdag 23 december 2014 @ 10:44:55 #211
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_147873372
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:03 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb net die heist gedaan met die heli en het sniper en moet nu beginnen met een nieuwe heist.
Alleen moest Michael voor een nieuwe heist leren vliegen, dus heb ik al die medals gehaald op de flightschool.

Maar nu moet Franklin ook leren schieten op de shootingrange.
Ik ben daar echt moeilijk slecht in, dus welke medals moet ik allemaal doen om gewoon die heist te kunnen beginnen en verder te kunnen in de story mode ?
ik weet het niet zeker meer maar volgens mij had je dan de andere tactiek moeten kiezen
pi_147873505
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:03 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb net die heist gedaan met die heli en het sniper en moet nu beginnen met een nieuwe heist.
Alleen moest Michael voor een nieuwe heist leren vliegen, dus heb ik al die medals gehaald op de flightschool.

Maar nu moet Franklin ook leren schieten op de shootingrange.
Ik ben daar echt moeilijk slecht in, dus welke medals moet ik allemaal doen om gewoon die heist te kunnen beginnen en verder te kunnen in de story mode ?
Huh wat lul jij nou :') ik heb nog nooit een vliegschool of schietbaan moeten doen om een heist te kunnen doen :') volgens mij moet je wat vaker gewoon rondklooien in het spel, heb het idee dat jij letterlijk alleen maar missies doet of niet?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 23 december 2014 @ 10:51:31 #213
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_147873531
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:50 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Huh wat lul jij nou :') ik heb nog nooit een vliegschool of schietbaan moeten doen om een heist te kunnen doen :') volgens mij moet je wat vaker gewoon rondklooien in het spel, heb het idee dat jij letterlijk alleen maar missies doet of niet?
Dan heb jij dus de andere approach gekozen destijds :) want net als so_surreal moest ik ook vliegen met Micheal en schieten met Franklin
pi_147873567
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:51 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Dan heb jij dus de andere approach gekozen destijds :) want net als so_surreal moest ik ook vliegen met Micheal en schieten met Franklin
Ik heb voor zover ik weet geen enkele approach gekozen. Ik heb gewoon het spel gespeeld zoals ik dacht dat ieder ander gta speelt, dus ook af en toe lekker rondkloten. En mij is nooit iets extra's gevraagd te doen, dus blijkbaar is dat genoeg.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_147873630
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:52 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik heb voor zover ik weet geen enkele approach gekozen. Ik heb gewoon het spel gespeeld zoals ik dacht dat ieder ander gta speelt, dus ook af en toe lekker rondkloten. En mij is nooit iets extra's gevraagd te doen, dus blijkbaar is dat genoeg.
Je kan met een heist steeds 2 manieren kiezen hoe je hem aan wil pakken, meestal sneaky en bruut.
Zoals die eerste op de juwelier kan je kiezen voor binnenvallen met grof geweld of hacken en de camera's uitschakelen.
pi_147873651
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:44 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

ik weet het niet zeker meer maar volgens mij had je dan de andere tactiek moeten kiezen
Heb nu al beide save files overwritten, dus dat gaat niet meer :P
Wat is het snelste om dit op te lossen :) ?
pi_147873679
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:55 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Je kan met een heist steeds 2 manieren kiezen hoe je hem aan wil pakken, meestal sneaky en bruut.
Zoals die eerste op de juwelier kan je kiezen voor binnenvallen met grof geweld of hacken en de camera's uitschakelen.
Ik heb de game dan ook 2x helemaal gespeeld, en alle heists op 2 manieren gedaan. Maar dan nog is me nooit gevraagd om vliegschool/schietbaan te doen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_147873698
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:56 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik heb de game dan ook 2x helemaal gespeeld, en alle heists op 2 manieren gedaan. Maar dan nog is me nooit gevraagd om vliegschool/schietbaan te doen.
Wellicht dat jouw schiet skill dan al hoog genoeg was vanuit iets anders.
Ga nu even opzoeken hoe hoog die moet zijn en hoe hoog hij bij mijn Franklin nu is.
pi_147873725
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:57 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Wellicht dat jouw schiet skill dan al hoog genoeg was vanuit iets anders.
Ga nu even opzoeken hoe hoog die moet zijn en hoe hoog hij bij mijn Franklin nu is.
Joh, dat zeg ik dus net, rondkloten.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_147873912
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:58 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Joh, dat zeg ik dus net, rondkloten.
Hmm denk dat ik dat al genoeg gedaan heb zo te zien.
Ik moet nu volgens mij gewoon die sub en cargobob stelen en dan zou ik de missie kunnen beginnen.
Die FIB missie heb ik allemaal ook al gedaan.

Mocht het dan nog niet lukken zal het wel aan die shooting skill liggen, maar dat denk ik niet.
pi_147877099

hoe sla je deze kutmissie over? vind er geen reet aan die aliens! dit is gta 5!!! geen skyrim debielen van rockstar!!

ik heb een mes gekocht in een gunshop en deze is me weer afgepakt na een paar keer wasted zijn... hoe kan dat??
  dinsdag 23 december 2014 @ 13:00:08 #222
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_147877354
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:52 schreef Beursaap het volgende:

hoe sla je deze kutmissie over? vind er geen reet aan die aliens! dit is gta 5!!! geen skyrim debielen van rockstar!!

ik heb een mes gekocht in een gunshop en deze is me weer afgepakt na een paar keer wasted zijn... hoe kan dat??
:')
Ik ben geil
pi_147877361
Kalm blijven Beursaap.
-nee-
pi_147877525
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:52 schreef Beursaap het volgende:

hoe sla je deze kutmissie over? vind er geen reet aan die aliens! dit is gta 5!!! geen skyrim debielen van rockstar!!

ik heb een mes gekocht in een gunshop en deze is me weer afgepakt na een paar keer wasted zijn... hoe kan dat??
Mes koop je bij een slager.
pi_147877593
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:06 schreef Leonos het volgende:

[..]

Mes koop je bij een slager.
:')

Vlees koop je bij de slager

Mes koop je bij Blokker of Hema ofzo
pi_147877611
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:08 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

:')

Vlees koop je bij de slager

Mes koop je bij Blokker of Hema ofzo
Oja
  dinsdag 23 december 2014 @ 13:17:58 #227
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_147877896
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:52 schreef Beursaap het volgende:

hoe sla je deze kutmissie over? vind er geen reet aan die aliens! dit is gta 5!!! geen skyrim debielen van rockstar!!

ik heb een mes gekocht in een gunshop en deze is me weer afgepakt na een paar keer wasted zijn... hoe kan dat??
De missie is een trip van Michael nadat hij wiet heeft gerookt.

Het staat dus geheel los van het verhaal.

Owja, hoe oud ben je? Je manier van posten doet me denken dat je een dyslectische puber bent met een anger management issues... :')
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_147878818
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:17 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

De missie is een trip van Michael nadat hij wiet heeft gerookt.

Het staat dus geheel los van het verhaal.

Owja, hoe oud ben je? Je manier van posten doet me denken dat je een dyslectische puber bent met een anger management issues... :')
Waar hebben we dat vaker gezien? :P
pi_147878852
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:17 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

De missie is een trip van Michael nadat hij wiet heeft gerookt.

Het staat dus geheel los van het verhaal.

Owja, hoe oud ben je? Je manier van posten doet me denken dat je een dyslectische puber bent met een anger management issues... :')
23, hoezo los van het verhaal? welke missie kan ik dan wel spelen?
pi_147878953
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:49 schreef Beursaap het volgende:

[..]

23, hoezo los van het verhaal? welke missie kan ik dan wel spelen?
Los van het verhaal, als in, niet benodigd om vooruitgang in het spel te blijven maken. Side-mission, side-quest... Op die manier. :P
Kijk op je kaart om te zien welke missies je nu nog meer kan doen. Met alledrie de karakters even checken.
-nee-
pi_147879236
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:52 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Los van het verhaal, als in, niet benodigd om vooruitgang in het spel te blijven maken. Side-mission, side-quest... Op die manier. :P
Kijk op je kaart om te zien welke missies je nu nog meer kan doen. Met alledrie de karakters even checken.
heb er pas 2
  dinsdag 23 december 2014 @ 14:02:50 #232
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_147879354
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:00 schreef Beursaap het volgende:

[..]

heb er pas 2
Ik bedenk me net dat sommige Strangers & Freaks missies WEL verplicht zijn om verder te komen, die van Beverly (papparazo) is sowieso 1 van de verplichte side missions.

Als je er eenmaal een paar gedaan hebt zijn ze optioneel.

Mijn excuses.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_147879484
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:00 schreef Beursaap het volgende:

[..]

heb er pas 2
Dan met alletwee.
-nee-
pi_147879554
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:48 schreef kamikazebanaan het volgende:

[..]

Waar hebben we dat vaker gezien? :P
_O-
  dinsdag 23 december 2014 @ 19:38:33 #236
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_147890048
HALLOOOON,

Aanstaande zondag om 21.00 is er een crewbattle tussen FOK! en Tweakers (PS4). Wie geïnteresseerd is om mee te doen meld je dan hier -> GAM / [GTA ONLINE] PS #95: Heists are coming!

We zullen alleen gaan racen, dus enige race ervaring is natuurlijk welkom :)
Ik ben geil
pi_147898603
Ik heb echt nog te weinig ervaring om mee te doen :P
Straks verneuk ik het voor heel FOK! :')
pi_147905837
Sneeuw!
pi_147906771
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:52 schreef Beursaap het volgende:

hoe sla je deze kutmissie over? vind er geen reet aan die aliens! dit is gta 5!!! geen skyrim debielen van rockstar!!

ik heb een mes gekocht in een gunshop en deze is me weer afgepakt na een paar keer wasted zijn... hoe kan dat??
Lol je hebt er ook nog een met clowns.

Ik ben ook regelmatig mijn koevoet, honkbalknuppel, golf club en molotov kwijt.
pi_147907782
Sneeuw :T
-nee-
pi_147910418








In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_147910437
Vet! Ook offline of alleen online?
pi_147910464
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 09:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vet! Ook offline of alleen online?
Geen idee, ik zit online. Je kan ook sneeuwballen maken :D.

Voor allen ter info: Sneeuwballen maak je door links op de D-pad ingedrukt te houden, richten is net als met wapens. ;)
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_147910859
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:52 schreef Beursaap het volgende:

hoe sla je deze kutmissie over? vind er geen reet aan die aliens! dit is gta 5!!! geen skyrim debielen van rockstar!!

ik heb een mes gekocht in een gunshop en deze is me weer afgepakt na een paar keer wasted zijn... hoe kan dat??
Ok ik heb em toch uitgespeeld deze missie. Ben nu een paar missies verder en ik moet naar een kledingfabriek lopen. Kom ik daar aan, zeggen ze dat mn kleren cheap ass zijn en ik nieuwe dure moet kopen in een winkel anders kan ik de missie niet doen. Het probleem is dat ik niet genoeg geld heb! Hoe kom ik hier zsm aan zonder steeds de cops achter me aan te krijgen?
pi_147910981
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 09:55 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Ok ik heb em toch uitgespeeld deze missie. Ben nu een paar missies verder en ik moet naar een kledingfabriek lopen. Kom ik daar aan, zeggen ze dat mn kleren cheap ass zijn en ik nieuwe dure moet kopen in een winkel anders kan ik de missie niet doen. Het probleem is dat ik niet genoeg geld heb! Hoe kom ik hier zsm aan zonder steeds de cops achter me aan te krijgen?
overvallers doodrijden en geld niet terugbrengen :P
pi_147911048
Winkeltje overvallen moet toch wel genoeg zijn?
pi_147911063
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:05 schreef PicoMMP het volgende:
Winkeltje overvallen moet toch wel genoeg zijn?
gwn met je pistool zwaaien dus? welke winkel verkoopt dure kleren igg?
pi_147911079
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:06 schreef Beursaap het volgende:

[..]

gwn met je pistool zwaaien dus? welke winkel verkoopt dure kleren igg?
ze verkopen allemaal hetzelfde toch?
pi_147911169
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:07 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

ze verkopen allemaal hetzelfde toch?
idk. nog iets: ik heb via een PS4 code $1.000.000 erbij gekregen, maar nu moet ik elke keer als ik wasted ben weer 5k betalen terwijl die maar 40,- is als je 1k hebt. wat is dit voor links gedoe van rockstar? 8)7
pi_147911184
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:11 schreef Beursaap het volgende:

[..]

idk. nog iets: ik heb via een PS4 code $1.000.000 erbij gekregen, maar nu moet ik elke keer als ik wasted ben weer 5k betalen terwijl die maar 40,- is als je 1k hebt. wat is dit voor links gedoe van rockstar? 8)7
weet ik niet, speel niet offline
pi_147915473
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:11 schreef Beursaap het volgende:

[..]

idk. nog iets: ik heb via een PS4 code $1.000.000 erbij gekregen, maar nu moet ik elke keer als ik wasted ben weer 5k betalen terwijl die maar 40,- is als je 1k hebt. wat is dit voor links gedoe van rockstar? 8)7
Zodra je eenmaal flink wat geld hebt, kost het je idd elke keer 5000 dollar als je wasted bent.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_147917592
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 09:55 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Ok ik heb em toch uitgespeeld deze missie. Ben nu een paar missies verder en ik moet naar een kledingfabriek lopen. Kom ik daar aan, zeggen ze dat mn kleren cheap ass zijn en ik nieuwe dure moet kopen in een winkel anders kan ik de missie niet doen. Het probleem is dat ik niet genoeg geld heb! Hoe kom ik hier zsm aan zonder steeds de cops achter me aan te krijgen?
Heb je al eens op je telefoon gekeken? Je kan het internet op en daar heb je de stock market waar je geld kan verdienen door in te zetten op aandelen die onder de $4 staan. Daarna is het een kwestie van wachten tot het aandeel stijgt. Je eerste optie is Lifeinvader nadat je met Michael Jay Norris hebt vermoord.
pi_147917680
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 09:55 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Ok ik heb em toch uitgespeeld deze missie. Ben nu een paar missies verder en ik moet naar een kledingfabriek lopen. Kom ik daar aan, zeggen ze dat mn kleren cheap ass zijn en ik nieuwe dure moet kopen in een winkel anders kan ik de missie niet doen. Het probleem is dat ik niet genoeg geld heb! Hoe kom ik hier zsm aan zonder steeds de cops achter me aan te krijgen?
Gast je bent net 13, volgens mij mag je dit spel nog niet spelen. Ga terug naar Mario World, misschien begrijp je dat wel :)
pi_147918063
Toch leuk gedaan, net de one versie geinstalleerd en in de bank van de eerste missie hing nu kerstversiering. En van je maten had ook een kerstmuts op.
  woensdag 24 december 2014 @ 15:38:28 #255
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_147921061
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 14:12 schreef Reintji het volgende:
Toch leuk gedaan, net de one versie geinstalleerd en in de bank van de eerste missie hing nu kerstversiering. En van je maten had ook een kerstmuts op.
Dat is standaard zo ;)
Ik ben geil
pi_147922670
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:38 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Dat is standaard zo ;)
Oeps, meen je. Nooit opgevallen de eerste keer. :D
pi_147930549
Die sneeuw is bloedirritant. Er zijn ook geen winterbanden oud en een 4x4 auto is hem ook niet helemaal. Iemand tips?
Moo
  woensdag 24 december 2014 @ 20:31:47 #258
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_147931348
Voor GTA online spelers op de PS4:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geil
pi_147948581


Nog actieve Xbox One crew hier tegenwoordig? El Loco's is een beetje dood?
pi_147948851
quote:
10s.gif Op woensdag 24 december 2014 20:11 schreef Zuivelkoe het volgende:
Die sneeuw is bloedirritant. Er zijn ook geen winterbanden oud en een 4x4 auto is hem ook niet helemaal. Iemand tips?
Ik wou net een suv modden voor de sneeuw :')
pi_147954201
quote:
10s.gif Op woensdag 24 december 2014 20:11 schreef Zuivelkoe het volgende:
Die sneeuw is bloedirritant. Er zijn ook geen winterbanden oud en een 4x4 auto is hem ook niet helemaal. Iemand tips?
Je gelooft het niet maar de motoren hebben prima grip :D
pi_148048823
Het lukt mij niet meer om een Merryweather Mesa in m'n garage te krijgen. Ik heb de story namelijk al gehaald. Als ik de missie "Meltdown" opnieuw doe en er een in Michael's garage zet, dan is-ie na het behalen van de missie alsnog verdwenen.

Iemand een idee?

  † In Memoriam † zondag 28 december 2014 @ 15:32:55 #263
231686 budvar
budvar
pi_148050000
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:06 schreef MMXIV het volgende:
Het lukt mij niet meer om een Merryweather Mesa in m'n garage te krijgen. Ik heb de story namelijk al gehaald. Als ik de missie "Meltdown" opnieuw doe en er een in Michael's garage zet, dan is-ie na het behalen van de missie alsnog verdwenen.

Iemand een idee?

[ afbeelding ]
Denk niet dat dat nog kan als je die missies gehaald hebt. Opnieuw beginnen dan maar :P.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_148050541
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 15:32 schreef budvar het volgende:

[..]

Denk niet dat dat nog kan als je die missies gehaald hebt. Opnieuw beginnen dan maar :P.
;(
pi_148064632
Ik ga zo de FOK vs Tweakers GTA Crew Battle streamen.

www.twitch.tv/pico020
pi_148065717
Over 10 minuten.
  † In Memoriam † zondag 28 december 2014 @ 21:18:51 #267
231686 budvar
budvar
pi_148067569
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 20:34 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga zo de FOK vs Tweakers GTA Crew Battle streamen.

www.twitch.tv/pico020
Beuken jullie altijd zo tijdens races? Trieste bedoeling zeg. Verkeerde kant op rijden omdat je achter ligt is helemaal achterlijk :')
Ben blij dat ik een normale crew zit zeg.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_148068115
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 21:18 schreef budvar het volgende:

[..]

Beuken jullie altijd zo tijdens races? Trieste bedoeling zeg. Verkeerde kant op rijden omdat je achter ligt is helemaal achterlijk :')
Ben blij dat ik een normale crew zit zeg.
Dat waren tweakers
pi_148068361
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 21:18 schreef budvar het volgende:

[..]

Beuken jullie altijd zo tijdens races? Trieste bedoeling zeg. Verkeerde kant op rijden omdat je achter ligt is helemaal achterlijk :')
Ben blij dat ik een normale crew zit zeg.
btw

Het is GTA.. geen Gran Turismo of NFS ofzo
  † In Memoriam † zondag 28 december 2014 @ 22:04:12 #271
231686 budvar
budvar
pi_148070489
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 21:27 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Dat waren tweakers
Nee dat was jij :P(het beuken dan) en het mag dan wel gta zijn maar dan hoef je je toch nog niet als een bosmongool te gedragen.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_148070604
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 22:04 schreef budvar het volgende:

[..]

Nee dat was jij :P(het beuken dan) en het mag dan wel gta zijn maar dan hoef je je toch nog niet als een bosmongool te gedragen.
Ik was aan het racen gewoon, zag je op de stream
pi_148070769
Alleen in de bochtjes even een beukje uitdelen als het kon :9
  † In Memoriam † zondag 28 december 2014 @ 22:32:13 #274
231686 budvar
budvar
pi_148072350
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:08 schreef PicoMMP het volgende:
Alleen in de bochtjes even een beukje uitdelen als het kon :9
Nou ja het zal wel, bij ons in de crew hoef je dat iig niet te vaak te doen voor jou 35000(ja zoveel pending invites hebben we :6 is ookal 3x naar 0 gereset :')) anderen die wel misschien normaal kunnen doen.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_148072442
hier meer bewijs dat twerkers homo's zijn :

http://www.twitch.tv/ramon_vld/b/604206654
pi_148072510
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 22:32 schreef budvar het volgende:

[..]

Nou ja het zal wel, bij ons in de crew hoef je dat iig niet te vaak te doen voor jou 35000(ja zoveel pending invites hebben we :6 is ookal 3x naar 0 gereset :')) anderen die wel misschien normaal kunnen doen.
Ok hans
  † In Memoriam † zondag 28 december 2014 @ 22:47:03 #277
231686 budvar
budvar
pi_148073240
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:34 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ok hans
En gewonnen? Of zijn jullie nog bezig?
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_148073435
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
hier meer bewijs dat twerkers homo's zijn :

http://www.twitch.tv/ramon_vld/b/604206654
Dinka Jester is helemaal niet snel, waar is je Entity XF?
  † In Memoriam † zondag 28 december 2014 @ 22:52:49 #279
231686 budvar
budvar
pi_148073615
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:50 schreef Nober het volgende:

[..]

Dinka Jester is helemaal niet snel, waar is je Entity XF?
Jester is een sport Entity een super ;).
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_148083805
Hoe en waar kan je sneeuwballen gooien etc ?
Of kan dat alleen online ?
pi_148084258
Sneeuw was alleen online, en voor en met de kerstdagen. Gisteren heb ik iig geen sneeuw meer gezien, behalve de sneeuw die buiten ligt natuurlijk.

Was wel tofom te zien, heel Los Santos en Blain County en de rest onder de sneeuw. Voertuigen reageerden ook anders. Ook overal kerstversiering en mensen met kerstmutsen en -maskers.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_148084273
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 09:01 schreef StateOfMind het volgende:
Sneeuw was alleen online, en voor en met de kerstdagen.
Ik verwacht dat het nog wel weer langs komt. Wie is er nou online geweest met de kerstdagen? Alles lag plat. Er zou ook een 'present' onder de boom liggen die in je huis staat. Ook met kerst. Tja, die heeft nog niemand gekregen dan.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  † In Memoriam † maandag 29 december 2014 @ 09:24:23 #283
231686 budvar
budvar
pi_148084578
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 09:02 schreef exile79 het volgende:

[..]

Ik verwacht dat het nog wel weer langs komt. Wie is er nou online geweest met de kerstdagen? Alles lag plat. Er zou ook een 'present' onder de boom liggen die in je huis staat. Ook met kerst. Tja, die heeft nog niemand gekregen dan.
Als het goed is zou dat kadootje langer blijven ivm met de psn problemen, sneeuw is wel weg idd.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_148084742
Wat is eigenlijk het voordeel van een eigen huis/appartement (in Online), behalve dan de garage?

Ik ben nu level 18 met 230.000 dollar en daar zou ik een huis/appartement voor kunnen kopen met een garage voor 6 auto's, maar aan de andere kant wacht ik ook liever tot ik miljoenen heb, zodat ik in één keer een huis kan kopen, én een paar knappe auto's.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_148084989
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 09:33 schreef StateOfMind het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van een eigen huis/appartement (in Online), behalve dan de garage?

Ik ben nu level 18 met 230.000 dollar en daar zou ik een huis/appartement voor kunnen kopen met een garage voor 6 auto's, maar aan de andere kant wacht ik ook liever tot ik miljoenen heb, zodat ik in één keer een huis kan kopen, én een paar knappe auto's.
Voegt niet veel toe, zeker niet als je weinig geld hebt. Kan je beter doorsparen voor een Buzzard attack heli, die kan je ook in missies gebruiken = makkelijker cashen. Kan je altijd nog een sportscar of groot huis kopen.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_148085069
Dan spaar ik idd gewoon door. Wat moet ik kopen (en waar) om een heli te kunnen behouden?

Ik ben op zich nooit zo'n multiplayer/online gamer geweest (geef mij maar een vette singleplayer game), maar GTA 5 Online is wel heel erg gaaf, en verslavend _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_148085208
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 09:52 schreef StateOfMind het volgende:
Dan spaar ik idd gewoon door. Wat moet ik kopen (en waar) om een heli te kunnen behouden?
Heli hou je sowieso, ook als hij crasht of ontploft. En je hoeft er niet eerst een helipad ofzo voor te kopen.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  † In Memoriam † maandag 29 december 2014 @ 09:59:03 #288
231686 budvar
budvar
pi_148085215
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 09:52 schreef StateOfMind het volgende:
Dan spaar ik idd gewoon door. Wat moet ik kopen (en waar) om een heli te kunnen behouden?

Ik ben op zich nooit zo'n multiplayer/online gamer geweest (geef mij maar een vette singleplayer game), maar GTA 5 Online is wel heel erg gaaf, en verslavend _O_
Als je zo'n heli hebt gekocht en je wil hem gebruiken dan moet je Pegasus bellen en dan spawnt ie in de buurt.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_148085486
Mooi _O_

Wat kost die Buzzard?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  † In Memoriam † maandag 29 december 2014 @ 10:12:01 #290
231686 budvar
budvar
pi_148085511
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 10:10 schreef StateOfMind het volgende:
Mooi _O_

Wat kost die Buzzard?
2 miljoen dacht ik :D
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_148085638
-O-

Dat duurt nog even dus.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_148085661
2.000.000 story mode, online slechts 1.750.000 ^O^
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_148123599
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 10:18 schreef exile79 het volgende:
2.000.000 story mode, online slechts 1.750.000 ^O^
Je doet niet aan de stock market, daar haal je de miljoenen eenvoudig binnen (single player).
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:42:06 #294
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_148123854
Hallo!

Voor mijn studie ben ik een scriptie aan het schrijven over GTA V online. Omdat de resultaten over de favoriete deathmatch van GTA V spelers uiteen lopen lijkt het me interessant zelf een poll te starten. Voor een realistisch beeld zijn er zo veel mogelijk stemmen nodig (ook van de mensen die geen 30cm+ piemel hebben). Je leeftijd en discipline maken niets uit, de enige voorwaarde is dat je minstens 1 keer per week moet swaffelen of soppen. Door het invullen van de poll helpen jullie mij een zo goed mogelijk beeld te krijgen over de favoriete deathmatch van GTA V spelers.

Hartstikke bedankt voor het invullen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geil
pi_148124247
Ik heb nog nooit een deathmatch gedaan, maar ik wilde toch graag klikken. Ik heb een willekeurige link geklikt.
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:58:07 #296
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_148124509
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb nog nooit een deathmatch gedaan, maar ik wilde toch graag klikken. Ik heb een willekeurige link geklikt.
Als je voldoet aan deze voorwaarde is het goed ^O^

De enige voorwaarde is dat je minstens 1 keer per week moet swaffelen of soppen
Ik ben geil
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:04:25 #297
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_148124651
Voor GTA V spelers op de PS4:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geil
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:05:34 #298
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_148124679
Trouwens die tracy is geil :9~ :9~
Ik ben geil
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:05:44 #299
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_148124683
maar ook een slet
Ik ben geil
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:06:00 #300
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_148124690
ow
Ik ben geil
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:06:10 #301
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_148124697
dicht
Ik ben geil
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')