abonnement Unibet Coolblue
pi_146990519
Als vrouw ben ik dagelijks in mijn geest met seks bezig. Fantaseren over mijn verloofde en alle dingen die hij bij mij/ik bij hem zal doen wanneer we elkaar zien.

Ik hou er van wanneer het voelen/zoenen leidt tot passie, genot, overgave, seks. Wanneer hij achter mij staat, mij in mijn nek zoent terwijl ie mijn lichaam streelt. Erg opwindend als ik zie hoe zijn handen mij aanraken. Ik voel me erg aangetrokken door hem.

Hij heeft een mooi lichaam. fysiek en mentaal kan ie me helemaal gek maken met zijn handelingen in bed. Van al mijn ex partners is hij het grootst geschapen.

Wat nou erg vreemd is, dat ik bij hem nooit een vaginale orgasme heb gehad en dat terwijl ik mij erg tot hem aangetrokken / op mijn gemak voel, wat ik bij mijn ex partners niet voelde maar toch bij hun wel klaarkwam.

Ik ben erg teleurgesteld in mijzelf, en dat ik dat toppunt niet kan bereiken bij iemand waar ik erg veel van hou.
pi_146991443
Juist ja, door het tot een probleem te verheffen en voor prestatiedruk zorgen gaat je helpen...

Bespreek het met je partner, wellicht kunnen jullie er samen wel wat aan veranderen (aangezien je ermee zit...).

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2014 15:36:20 ]
  dinsdag 25 november 2014 @ 15:39:13 #3
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146991597
Jezelf tot een hoogtepunt leiden?
pi_147028358
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:12 schreef Bride_of_Chucky het volgende:
Als vrouw ben ik dagelijks in mijn geest met seks bezig. Fantaseren over mijn verloofde en alle dingen die hij bij mij/ik bij hem zal doen wanneer we elkaar zien.

Ik hou er van wanneer het voelen/zoenen leidt tot passie, genot, overgave, seks. Wanneer hij achter mij staat, mij in mijn nek zoent terwijl ie mijn lichaam streelt. Erg opwindend als ik zie hoe zijn handen mij aanraken. Ik voel me erg aangetrokken door hem.

Hij heeft een mooi lichaam. fysiek en mentaal kan ie me helemaal gek maken met zijn handelingen in bed. Van al mijn ex partners is hij het grootst geschapen.

Wat nou erg vreemd is, dat ik bij hem nooit een vaginale orgasme heb gehad en dat terwijl ik mij erg tot hem aangetrokken / op mijn gemak voel, wat ik bij mijn ex partners niet voelde maar toch bij hun wel klaarkwam.

Ik ben erg teleurgesteld in mijzelf, en dat ik dat toppunt niet kan bereiken bij iemand waar ik erg veel van hou.
Maar om het daar gelijk om uit te maken is ook een beetje overdreven toch?
pi_147042821
Is een vaginaal orgasme bereiken een must om een relatie te onderhouden bij jou?
pi_147047864
Probeer eens een paar wijntjes van te voren te drinken.
pi_147048051
Je vriend moet niet alleen maar rechtdoor stoten als een autist. Grote pik of niet..
pi_147048163
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:40 schreef Crip het volgende:
Is een vaginaal orgasme bereiken een must om een relatie te onderhouden bij jou?
Dit dus, hè?
Waarom draait alles om seks in een relatie? Die man wil tenminste wel regelmatig met jou neuken. En natuurlijk zoekt men weer een ander probleem. Wat zijn vrouwen oppervlakkig tegenwoordig. Seks, seks, seks.

Eentje vroeg zich al af waarom die man haar na een tweede date nog niet zoent. Een ander heeft te weinig seks met haar vriend. En deze kan niet bij haar vriend vaginaal klaarkomen. Geen wonder dat veel mannen veel vrouwen een keer neuken en dan vergeten!
pi_147052626
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:46 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Dit dus, hè?
Waarom draait alles om seks in een relatie? Die man wil tenminste wel regelmatig met jou neuken. En natuurlijk zoekt men weer een ander probleem. Wat zijn vrouwen oppervlakkig tegenwoordig. Seks, seks, seks.

Eentje vroeg zich al af waarom die man haar na een tweede date nog niet zoent. Een ander heeft te weinig seks met haar vriend. En deze kan niet bij haar vriend vaginaal klaarkomen. Geen wonder dat veel mannen veel vrouwen een keer neuken en dan vergeten!
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_147073298
Misschien kun je een consult bij een seksuologe aanvragen? Die heeft er meer verstand van dan wij.
pi_147073424
ts je bent niet de enige die teleurgesteld in je is. why -O-
pi_147073471
mischien is je huidige partner te lief en attent,waarschijnlijk val je van nature op "foute" mannen die ongemerkt jou lijf in vuur en vlam zetten!! Of denk je dat ik er helemaal naast zit?
pi_147073510
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:39 schreef whatdafuck het volgende:
Je vriend moet niet alleen maar rechtdoor stoten als een autist. Grote pik of niet..
Dat werkt voor een vaginaal orgasme juist het best :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_147076133
Er is maar een heel klein percentage vrouwen dat vaginaal kan klaarkomen tijdens de seks. Google maar eens :)
pi_147078395
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:12 schreef Bride_of_Chucky het volgende:
Als vrouw ben ik dagelijks in mijn geest met seks bezig. Fantaseren over mijn verloofde en alle dingen die hij bij mij/ik bij hem zal doen wanneer we elkaar zien.

Ik hou er van wanneer het voelen/zoenen leidt tot passie, genot, overgave, seks. Wanneer hij achter mij staat, mij in mijn nek zoent terwijl ie mijn lichaam streelt. Erg opwindend als ik zie hoe zijn handen mij aanraken. Ik voel me erg aangetrokken door hem.

Hij heeft een mooi lichaam. fysiek en mentaal kan ie me helemaal gek maken met zijn handelingen in bed. Van al mijn ex partners is hij het grootst geschapen.

Wat nou erg vreemd is, dat ik bij hem nooit een vaginale orgasme heb gehad en dat terwijl ik mij erg tot hem aangetrokken / op mijn gemak voel, wat ik bij mijn ex partners niet voelde maar toch bij hun wel klaarkwam.

Ik ben erg teleurgesteld in mijzelf, en dat ik dat toppunt niet kan bereiken bij iemand waar ik erg veel van hou.
Wat is het nu, is hij je verloofde of ex-partner :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_147084290
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 november 2014 08:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat is het nu, is hij je verloofde of ex-partner :?
Haar verloofde. Ze vergelijkt het met haar ex-partners. Staat er een beetje onhandig, maar als je gewoon logisch nadenkt dan had je dit wel begrepen.
pi_147084361
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 november 2014 12:45 schreef S15 het volgende:

[..]

Haar verloofde. Ze vergelijkt het met haar ex-partners. Staat er een beetje onhandig, maar als je gewoon logisch nadenkt dan had je dit wel begrepen.
Jij bent de verloofde in kwestie?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_147084375
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 november 2014 12:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij bent de verloofde in kwestie?
Nee, maar ik kan gelukkig wel logisch nadenken.
pi_147084577
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 12:48 schreef S15 het volgende:

[..]

Nee, maar ik kan gelukkig wel logisch nadenken.
_O_
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_147473757
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 00:41 schreef Jelia het volgende:
Er is maar een heel klein percentage vrouwen dat vaginaal kan klaarkomen tijdens de seks. Google maar eens :)
Dit ligt aan de man, met mijn inches pers ik dat orgasme bij de vrouwen gewoon uit die vrucht van ze.
pi_147474701
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 01:25 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dit ligt aan de man, met mijn inches pers ik dat orgasme bij de vrouwen gewoon uit die vrucht van ze.
natuurlijk, weer zo'n man die denkt dat als hij met z,n boomstam als een duracel-konijn begint te rammen een vrouw een geweldig orgasme kan bezorgen...je weet toch zelf ook wel dat daar meer voor nodig is??
pi_147474731
Laat je door hem gewoon eens beffen, want op deze manier kun je als vrouw ook een orgasme krijgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')