abonnement Unibet Coolblue
pi_147539870

Hij vindt mijn schouder(s!) wel een leuke plek geloof ik.
pi_147542141
Hij moet zijn neusje eens beter poetsen, zitten vlekjes op :D
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 13 december 2014 @ 15:23:36 #53
269689 crew  Viv
pi_147542917
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Hij vindt mijn schouder(s!) wel een leuke plek geloof ik. [ afbeelding ]
O+ Fijn dat het zo gezellig is met Muezza!
pi_147543269
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 14:43 schreef computergirl het volgende:
Hij moet zijn neusje eens beter poetsen, zitten vlekjes op :D
:D Volgens mij zijn dat pigmentvlekken. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 15:23 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

O+ Fijn dat het zo gezellig is met Muezza!
:Y
pi_147547363
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Hij vindt mijn schouder(s!) wel een leuke plek geloof ik. [ afbeelding ]
Ohhhh wat een schatje, die ogen! *smelt* O+
Duvel & Niels
pi_147572666
Afgelopen donderdag moest ik wat post ophalen. Dexter was ontzettend blij om me te zien. Hij gaf gelijk kopjes, heb hem nog nooit zo hard horen spinnen en kroelde tot hij erbij neerviel O+







Ik heb nog even een paar minuutjes met hem gespeeld voordat ik weer wegging. Zijn gezicht sprak boekdelen toen ik mijn jas weer aandeed en gedag zei. Hij rende gelijk naar me toe toen ik de voordeur opendeed. Ik vond het heel moeilijk om hem weer alleen te laten, maar ja...het is niet anders ;(

Je begrijpt dan ook wel dat ik zeer uitkijk naar het volgende moment dat er weer post voor me klaarligt.

Mijn ex was vrijdag met hem naar de dierenarts geweest voor de reguliere check-up. Zijn hart functioneert gelukkig prima (mede dankzij de medicijnen), maar hij is wel te dik en moet op dieet. Ik denk dat we hem iets teveel hebben verwend :P
diseased rhinoceros pizzle
pi_147572919
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 18:36 schreef Duufje het volgende:

[..]

Ohhhh wat een schatje, die ogen! *smelt* O+
Echt iedereen is gek op die ogen. Thuis krijg ik nooit aandacht van bezoek. :'( Wat zou ik een goede player zijn als ik zijn kop had ipv mijn eigen hoofd. _O-
pi_147609959
quote:
9s.gif Op zondag 14 december 2014 16:59 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Echt iedereen is gek op die ogen. Thuis krijg ik nooit aandacht van bezoek. :'( Wat zou ik een goede player zijn als ik zijn kop had ipv mijn eigen hoofd. _O-
Haha sowieso krijgen katten sneller aandacht denk ik :D
Toen wij kittens hadden kwamen sommige mensen ineens vaker op bezoek terwijl ze daarvoor nooit kwamen.. Haha tja van die schattige oogjes dat trekt mensen aan. :9
Duvel & Niels
pi_147610024
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef Flylib het volgende:
Afgelopen donderdag moest ik wat post ophalen. Dexter was ontzettend blij om me te zien. Hij gaf gelijk kopjes, heb hem nog nooit zo hard horen spinnen en kroelde tot hij erbij neerviel O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb nog even een paar minuutjes met hem gespeeld voordat ik weer wegging. Zijn gezicht sprak boekdelen toen ik mijn jas weer aandeed en gedag zei. Hij rende gelijk naar me toe toen ik de voordeur opendeed. Ik vond het heel moeilijk om hem weer alleen te laten, maar ja...het is niet anders ;(

Je begrijpt dan ook wel dat ik zeer uitkijk naar het volgende moment dat er weer post voor me klaarligt.

Mijn ex was vrijdag met hem naar de dierenarts geweest voor de reguliere check-up. Zijn hart functioneert gelukkig prima (mede dankzij de medicijnen), maar hij is wel te dik en moet op dieet. Ik denk dat we hem iets teveel hebben verwend :P
Ach wat sneu. Lijkt me echt moeilijk om afscheid van je kat te nemen. Misschien kan je een keer savonds 'kat babysitten' als je ex weg is?
Wel fijn dat je kat blij was dat je er was :*
Duvel & Niels
pi_147618606
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 18:50 schreef Duufje het volgende:

[..]

Ach wat sneu. Lijkt me echt moeilijk om afscheid van je kat te nemen. Misschien kan je een keer savonds 'kat babysitten' als je ex weg is?
Wel fijn dat je kat blij was dat je er was :*
Mja ik overweeg weleens om 's middags langs te gaan puur voor Dexter. Maar los van hem vond ik het ook moeilijk om dat huis in te lopen omdat ik daar niet meer woon en het huis ineens heel anders voor me aanvoelt. Dus ik hou het liever bij het ophalen van de post. Dan laat ik Dex ook wat makkelijker los dan als ik een paar keer per week stiekem langsga. ;(
diseased rhinoceros pizzle
pi_147620914
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef Flylib het volgende:

[..]

Mja ik overweeg weleens om 's middags langs te gaan puur voor Dexter. Maar los van hem vond ik het ook moeilijk om dat huis in te lopen omdat ik daar niet meer woon en het huis ineens heel anders voor me aanvoelt. Dus ik hou het liever bij het ophalen van de post. Dan laat ik Dex ook wat makkelijker los dan als ik een paar keer per week stiekem langsga. ;(
Begrijpelijk hoor, succes met loslaten :*
Duvel & Niels
pi_147645572

Ik werk als vrijwilliger bij het dierenasiel hier, soms heb je echt katten er tussen zitten met wie je meteen een klikje hebt O+
Kayla en ik O+ (ik hoop dat de foto hier mag, anders hoor ik het wel, dan verwijder ik hem weer ;) )
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_147649577
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:00 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werk als vrijwilliger bij het dierenasiel hier, soms heb je echt katten er tussen zitten met wie je meteen een klikje hebt O+
Kayla en ik O+ (ik hoop dat de foto hier mag, anders hoor ik het wel, dan verwijder ik hem weer ;) )
Ik zie een kat, topic heet kattenfoto's dus *O*
Waarom zit deze knuffelkont in het asiel :{
pi_147650145
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:00 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werk als vrijwilliger bij het dierenasiel hier, soms heb je echt katten er tussen zitten met wie je meteen een klikje hebt O+
Kayla en ik O+ (ik hoop dat de foto hier mag, anders hoor ik het wel, dan verwijder ik hem weer ;) )
Goed werk ^O^
pi_147652272
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik zie een kat, topic heet kattenfoto's dus *O*
Waarom zit deze knuffelkont in het asiel :{
Ik heb geen flauw idee waarom dit schatje in het asiel zit ;( Ze is zo ontzettend lief, knuffelig, en aanhankelijk. Ze is slechts een maandje ouder dan mijn kitten Izzy O+ Het is dat ze niet met andere katten kan, anders had ik haar al lang en breed geadopteerd :@
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  roze dinsdag 16 december 2014 @ 22:25:56 #66
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147654989
Geen hele mooie foto ofzo maar vond hem wel lief, onze 5 maanden oude kitten Kuroi:
Your beauty never ever scared me.
pi_147656939
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:25 schreef Amarantha het volgende:
Geen hele mooie foto ofzo maar vond hem wel lief, onze 5 maanden oude kitten Kuroi:
[ afbeelding ]
Wat een knapperdje! O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_147657119

Met vrouwtje meekijken @ FOK! O+


Betrapt worden in de vaatwasser, met nieuwe lasers enz :Y Dit keer heeft Izzy voor blauw gekozen ipv groen :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_147658146
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 23:27 schreef Ferry_76 het volgende:
Maar eens een paar foto's van mijn Mickey:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
die lijkt als 2 druppels water op die van mij, in ieder geval close... :)







pi_147661292
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:25 schreef Amarantha het volgende:
Geen hele mooie foto ofzo maar vond hem wel lief, onze 5 maanden oude kitten Kuroi:
[ afbeelding ]
Katten en dozen. Geweldig. Af en toe neem ik gewoon een grote door mee van de supermarkt, dat vind onze aanlooppoes helemaal geweldig.
pi_147661333
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 06:39 schreef zweefbij het volgende:

[..]

Katten en dozen. Geweldig. Af en toe neem ik gewoon een grote door mee van de supermarkt, dat vind onze aanlooppoes helemaal geweldig.
Daarom is er deze:
F&F / Kat in het bak...euh doosje :D #2
^O^
pi_147663313
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:25 schreef Amarantha het volgende:
Geen hele mooie foto ofzo maar vond hem wel lief, onze 5 maanden oude kitten Kuroi:
[ afbeelding ]
wow, 2 druppels water met onze 5 maanden oude kitten... zouden het broertjes zijn? :P
  roze woensdag 17 december 2014 @ 12:23:31 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147666364
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:18 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

wow, 2 druppels water met onze 5 maanden oude kitten... zouden het broertjes zijn? :P
Nee :9 Dit is een dame hihi
Your beauty never ever scared me.
pi_147666781
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:23 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee :9 Dit is een dame hihi
hm, ik weet dat onze kitten uit een nestje van 5 komt, en dat hij minstens 2 broertjes heeft, kan alsnog familie zijn :P
  roze woensdag 17 december 2014 @ 12:40:32 #75
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147666806
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

hm, ik weet dat onze kitten uit een nestje van 5 komt, en dat hij minstens 2 broertjes heeft, kan alsnog familie zijn :P
Was er één vermist? :9 Deze kitten komt van straat nml
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')