abonnement Unibet Coolblue
pi_146976574
Wie weet waar ik mijn auto op loopafstand van dit station een weekend gratis EN veilig kan parkeren?
pi_146976820
Bij Holendrecht gratis en veilig? Nergens.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_146977074
Beter gratis parkeren bij P+R in Breukelen en het laatste stukje met de trein.
Gratis parkeren daar gaat hem echt niet worden zit je veel te dicht bij de Ziggodome en Arena (Boulevard) voor.
blablablabla
pi_146977254
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij Holendrecht gratis en veilig? Nergens.
Ook niet in de woonwijken?

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:54 schreef Elan het volgende:
Beter gratis parkeren bij P+R in Breukelen en het laatste stukje met de trein.
Gratis parkeren daar gaat hem echt niet worden zit je veel te dicht bij de Ziggodome en Arena (Boulevard) voor.
Moet vrijdagavond een bus richting UK pakken bij dat station. Keer zondagochtend weer terug. Dan weer de trein pakken om 3:00 uur, hmmm.
pi_146977292
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 november 2014 01:09 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Ook niet in de woonwijken?
Ik heb drie jaar in Reigersbos gewoond, daar parkeren volgens mij een heleboel mensen overdag gratis hun auto, om met de metro verder de stad in te gaan.

Maar daar is ook een keer recht voor onze deur in een auto ingebroken.
pi_146977315
P+R Amsterdam Arena kan ook dat is max 96 uur en een totaal van 10 euro.
Weet je zeker dat ze je auto heel laten en je kunt 24/7 uitrijden.
blablablabla
pi_146977343
Oh ik lees dit : De regeling geldt alleen als er géén voetbalwedstrijden, evenementen en/of concerten in de ArenA of Ziggodome worden gehouden. Meer over P+R regeling.

Dat lijkt me bijzonder zeldzame aangelegendheid dat er én geen concerten zijn en Ajax niet thuis speelt dat weekend

Heb je niet de mogelijkheid je te laten afzetten door iemand of met OV te gaan, beetje dure aangelegendheid anders :P
blablablabla
pi_146977500
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 november 2014 01:09 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Ook niet in de woonwijken?
Je kan geluk hebben. Je kan ook pech hebben. Hoe langer je auto er staat, hoe hoger de kans is dat je pech hebt. En het weekend helpt ook niet mee.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_146979789
Een van de parkeerterreinen achter of naast het AMC. Ook niet volledig veilig.
pi_147010327
Iedereen bedankt voor het reageren. Gezien de reacties lijkt het me niet verstandig de auto daar te parkeren. Ik zal een andere oplossing zoeken.
pi_147010467
Ikea? :s)
pi_162803832
Goedenavond, ik weet het dit tpic is al vrij oud maar weet iemand op dit moment of
je gratis kan parkeren bij station Holendrecht of station Reigersbos?
  dinsdag 7 juni 2016 @ 09:32:27 #13
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162808582
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 23:12 schreef Remond1977 het volgende:
Goedenavond, ik weet het dit tpic is al vrij oud maar weet iemand op dit moment of
je gratis kan parkeren bij station Holendrecht of station Reigersbos?
Ja, dat kan. Al die bangmakerij hier is nergens voor nodig. Je kunt gewoon parkeren bij de huizen aan de andere kant van het spoor dan het busstation van Holendrecht. Reigersbos idem.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_162828992
Dag Bugno, bedankt voor je bericht.

Maakt het niet uit hoelaat je daar arriveert, is er altijd wel plek?

Alvast bedankt.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 22:42:00 #15
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_162829262
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 22:35 schreef Remond1977 het volgende:
Dag Bugno, bedankt voor je bericht.

Maakt het niet uit hoelaat je daar arriveert, is er altijd wel plek?

Alvast bedankt.
De parkeerplekken daar zijn gratis maar eigenlijk bedoeld voor de buurtbewoners. Als je overdag parkeert zijn die er niet. Als je na vijven parkeert kan het al een stuk drukker zijn. Als er een evenement is in de Ziggo Dome of Arena kan het zijn dat je nog iets langer moet zoeken naar een plek.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_162829892
Dus sochtend tussen 8 en 9 zou het geen probleem moeten zijn Ryon?

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 22:42 schreef Ryon het volgende:

[..]

De parkeerplekken daar zijn gratis maar eigenlijk bedoeld voor de buurtbewoners. Als je overdag parkeert zijn die er niet. Als je na vijven parkeert kan het al een stuk drukker zijn. Als er een evenement is in de Ziggo Dome of Arena kan het zijn dat je nog iets langer moet zoeken naar een plek.
  woensdag 8 juni 2016 @ 12:04:58 #17
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_162837992
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 22:58 schreef Remond1977 het volgende:
Dus sochtend tussen 8 en 9 zou het geen probleem moeten zijn Ryon?

[..]

Nee.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_169137031
Ik ben op zoek naar een gratis parkeerplaats op loopafstand van het hoofdkantoor de Bijenkorf (hoogoorddreef 11, amsterdam). Een andere mogelijkheid is voor mij elke dag de trein/metro nemen voor één of enkele haltes.

Ik lees dat er bij IKEA gratis parkeerplaatsen zijn, maar ik heb gehoord dat het daar nu ook betaald parkeren is. Daarnaast hoorde ik op loopafstand van station Holendrecht, maar vraag mij af of dit nu nog steeds kan aangezien ik lees en zie op Google Maps dat het hier nu ook betaald parkeren is geworden.

Dus ik vraag mij af waar ik gratis kan parkeren om op kantoortijden van maandag t/m vrijdag naar werk te gaan.
  zondag 26 februari 2017 @ 08:20:45 #19
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_169148777
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 16:16 schreef Arnie256 het volgende:
Ik ben op zoek naar een gratis parkeerplaats op loopafstand van het hoofdkantoor de Bijenkorf (hoogoorddreef 11, amsterdam). Een andere mogelijkheid is voor mij elke dag de trein/metro nemen voor één of enkele haltes.

Ik lees dat er bij IKEA gratis parkeerplaatsen zijn, maar ik heb gehoord dat het daar nu ook betaald parkeren is. Daarnaast hoorde ik op loopafstand van station Holendrecht, maar vraag mij af of dit nu nog steeds kan aangezien ik lees en zie op Google Maps dat het hier nu ook betaald parkeren is geworden.

Dus ik vraag mij af waar ik gratis kan parkeren om op kantoortijden van maandag t/m vrijdag naar werk te gaan.
Bij de flats Hoogoord, Hofgeest en Hogevecht kun je (voor een deel, goed oppassen voor blauwe zone) gratis parkeren. Holendrecht is best een eindje lopen naar de Hoogoorddreef hoor, daar loop je zo een kwartier/20 minuten over. Je kan natuurlijk wel altijd eventjes voor 2 haltes de metro pakken.

Ben zelf tijdje niet meer in de woonwijken in Holendrecht geweest, maar voorzover ik me kan herinneren niet betaald. Misschien nu ivm NS station dat ze de dihtsbijzijnde plekken betaald hebben gemaakt.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_169155461
Dank je wel voor je bericht.

Wat zijn jullie ervaringen in deze blauwe zones? Hoe vaak wordt er gecontroleerd?

[ Bericht 12% gewijzigd door Arnie256 op 26-02-2017 16:15:59 ]
  maandag 27 februari 2017 @ 07:44:36 #21
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_169171979
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 15:43 schreef Arnie256 het volgende:
Dank je wel voor je bericht.

Wat zijn jullie ervaringen in deze blauwe zones? Hoe vaak wordt er gecontroleerd?
Altijd en zowat elk uur ^O^
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_169243970
Ok dank je wel.
Ik ga dan een andere oplossing zoeken aangezien ik daar voor hele dagen parkeer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')