abonnement Unibet Coolblue
pi_146974125
quote:
Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts...
Sands, waar blijft de mooie glanzende OP?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_146974238
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 23:15 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Sands, waar blijft de mooie glanzende OP?
:')
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_146974381
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

:')
Wat nou weer?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_146974399
quote:
3s.gif Op maandag 24 november 2014 23:21 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Wat nou weer?
Dat je dan nog wel even kan wachten :)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_146974466
En Dragon, hebben we goed nieuws? Een 'ja' is voldoende, broeder.
pi_146974741
Ja :)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_146974804
Goed om te horen.

offtopic
Ik heb een nieuwe vraag gesteld, het stond al een tijdje leeg...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_146975560
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 23:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Goed om te horen.

offtopic
Ik heb een nieuwe vraag gesteld, het stond al een tijdje leeg...
Helaas, daar krijg je geen slowchatpunten voor.
pi_146975622
quote:
12s.gif Op maandag 24 november 2014 23:53 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Helaas, daar krijg je geen slowchatpunten voor.
Vervelend... daar deed ik het voor...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_146981401
quote:
3s.gif Op maandag 24 november 2014 23:32 schreef DragonFodder het volgende:
Ja :)
Robby vind dat ik je moet pm-en, maar heeft dat zin? Wil je je goede nieuws dan wel delen of hou je het liever nog steeds voor je?

Of wil je het niet gewoon delen met de hele wereld omdat het zo fantastisch en geweldig is *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_146982865
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:43 schreef drakin het volgende:

[..]

Robby vind dat ik je moet pm-en, maar heeft dat zin? Wil je je goede nieuws dan wel delen of hou je het liever nog steeds voor je?

Of wil je het niet gewoon delen met de hele wereld omdat het zo fantastisch en geweldig is *O*
Nee, ik zei toch 'hem'.
pi_146982932
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:32 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Nee, ik zei toch 'hem'.
Ik qoute hem toch?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_146983038
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:33 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik qoute hem toch?
Sorry, mijn megalomane geest las: Robby, vind je dat...
pi_146983097
Het is nog ochtend...

en puntjes...

...
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_146983267
Je vergat wel een 't', maar dat is hier toch schering en inslag, dus dat is je vergeven.
pi_146983398
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:42 schreef Robby87 het volgende:
Je vergat wel een 't', maar dat is hier toch schering en inslag, dus dat is je vergeven.
Vergeet ik wel vaker, en andere letters ook, al komt dat eerder door mijn toetsenbord die of nieuwe batterijen nodig heeft of net de verbinding mist ofzo.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_146983581
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:37 schreef drakin het volgende:
Het is nog ochtend...

en puntjes...

...
Ik heb zo mijn goede invloeden in de slowchat
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_146996829
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:49 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik heb zo mijn goede invloeden in de slowchat
Het blijkt ja, blijft hier doodstil :D
Nou niet allemaal expres niks zeggen hè... :{w
pi_146997383
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:24 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Het blijkt ja, blijft hier doodstil :D
Nou niet allemaal expres niks zeggen hè... :{w
Ok
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147004554
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:43 schreef drakin het volgende:

[..]

Robby vind dat ik je moet pm-en, maar heeft dat zin? Wil je je goede nieuws dan wel delen of hou je het liever nog steeds voor je?

Of wil je het niet gewoon delen met de hele wereld omdat het zo fantastisch en geweldig is *O*
Het is persoonlijk, vandaar dat ik het niet hier integraal neerzet, maar ik dm je even :)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_147004671
En ik ook?
pi_147004791
DM iedereen maar. Ik ben ook wel benieuwd. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_147004975
Is trouwens niet zo als aandachthoerderij bedoeld :@
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_147005860
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:55 schreef DragonFodder het volgende:
Is trouwens niet zo als aandachthoerderij bedoeld :@
Ik ben ook benieuwd
pi_147006004
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:13 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd
Sensatie zoeker :+
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147006601
Wat jammer voor ajax :{
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147007429
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat jammer voor ajax :{
Met zo'n scheids kon je dat op je klompen aanvoelen. Twee buitenspeldoelpunten, twee spelers die er niet meer hadden mogen staan. Dat dit no kan op dit niveau.

Al had ik niet de illusie dat Ajax zou gaan winnen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_147007906
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:44 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Met zo'n scheids kon je dat op je klompen aanvoelen. Twee buitenspeldoelpunten, twee spelers die er niet meer hadden mogen staan. Dat dit no kan op dit niveau.

Al had ik niet de illusie dat Ajax zou gaan winnen.
Alles voor het geld.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147008080
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:55 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Alles voor het geld.
Helaas wel.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_147008090
Ik vond Ajax beter spelen, PSG vond ik laks en arrogant. Jammer van die knullige doelpunten tegen, want dat waren het. Mooie goal van Klaassen wel :).
pi_147008236
Hopelijk kunnen ze in die laatste wedstrijd de 3de plek zeker stellen. Het gaat niet echt goed met de coefficientie punten
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147008763
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Hopelijk kunnen ze in die laatste wedstrijd de 3de plek zeker stellen. Het gaat niet echt goed met de coefficientie punten
Geniet jij ook zo van Anderssen? Ik vind dat zo'n fijne speler om naar te kijken, zoveel gevoel en zo technisch. Zlatan is natuurlijk ook heel goed, maar ik vind niet dat hij de juiste uitstraling heeft, komt allemaal zo dedain over bij hoe hij doet.
pi_147008865
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:14 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Geniet jij ook zo van Anderssen? Ik vind dat zo'n fijne speler om naar te kijken, zoveel gevoel en zo technisch. Zlatan is natuurlijk ook heel goed, maar ik vind niet dat hij de juiste uitstraling heeft, komt allemaal zo dedain over bij hoe hij doet.
Hij doet zoveel, maar valt helemaal niet op. Misschien is dat juist wel wat goed aan hem is
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147010071
Ik ben verliefd, ze heet Sharon (geen tokkie) en is politica. Ze heeft zojuist mijn hart gestolen bij Pauw. Een leren jasje en woeste bruine lokken, jongens wat een wereldwijf. Ze zat net te discussiëren met een kale meneer en wat josti's uit incestdorpen. Ze kwam wat ongehoord en gefrustreerd over. Dat snap ik met die lui om je heen, geeft niks meisje, kom maar bij me liggen en laat me door je haar woelen.

Zou ik een kans maken denken jullie?
pi_147010214
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:55 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben verliefd, ze heet Sharon (geen tokkie) en is politica. Ze heeft zojuist mijn hart gestolen bij Pauw. Een leren jasje en woeste bruine lokken, jongens wat een wereldwijf. Ze zat net te discussiëren met een kale meneer en wat josti's uit incestdorpen. Ze kwam wat ongehoord en gefrustreerd over. Dat snap ik met die lui om je heen, geeft niks meisje, kom maar bij me liggen en laat me door je haar woelen.

Zou ik een kans maken denken jullie?
Nee.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_147010267
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:55 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben verliefd, ze heet Sharon (geen tokkie) en is politica. Ze heeft zojuist mijn hart gestolen bij Pauw. Een leren jasje en woeste bruine lokken, jongens wat een wereldwijf. Ze zat net te discussiëren met een kale meneer en wat josti's uit incestdorpen. Ze kwam wat ongehoord en gefrustreerd over. Dat snap ik met die lui om je heen, geeft niks meisje, kom maar bij me liggen en laat me door je haar woelen.

Zou ik een kans maken denken jullie?
Ja tuurlijk. Je maakt net zoveel kans als op al die andere dames waar je verliefd op bent geworden tijdens je tijd op Fok FMT sc.

Ga snel slapen dan kun je over haar dromen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147010724
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 00:03 schreef drakin het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Je maakt net zoveel kans als op al die andere dames waar je verliefd op bent geworden tijdens je tijd op Fok FMT sc.

Ga snel slapen dan kun je over haar dromen
Ben es aardig tegen die jonge. FF is ook direct met zijn nee

:+
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147010776
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 00:26 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ben es aardig tegen die jonge. FF is ook direct met zijn nee

:+
De waarheid is vaak hard.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_147010791
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 00:26 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ben es aardig tegen die jonge. FF is ook direct met zijn nee

:+
Ik ben hartstikke aardig, maar ook eerlijk. En ik denk dat Robby nu ook is gaan slapen om heerlijk te dromen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147012471
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:55 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben verliefd, ze heet Sharon (geen tokkie) en is politica. Ze heeft zojuist mijn hart gestolen bij Pauw. Een leren jasje en woeste bruine lokken, jongens wat een wereldwijf. Ze zat net te discussiëren met een kale meneer en wat josti's uit incestdorpen. Ze kwam wat ongehoord en gefrustreerd over. Dat snap ik met die lui om je heen, geeft niks meisje, kom maar bij me liggen en laat me door je haar woelen.

Zou ik een kans maken denken jullie?
Ik zou dit op roze papier afdrukken en naar haar toesturen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147015868
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 07:51 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik zou dit op roze papier afdrukken en naar haar toesturen.
Roze papier, waar zie je me voor aan?
pi_147016418
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:16 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Roze papier, waar zie je me voor aan?
Een stalker?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  woensdag 26 november 2014 @ 14:02:40 #43
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_147021095
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_147022915
Spirit O+ , want ik zie verliefde paardjes
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147023059
Wie de neuk maakt een film over verliefde paarden.
pi_147023201
quote:
15s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:04 schreef Robby87 het volgende:
Wie de neuk maakt een film over verliefde paarden.
Dreamworks en het is echt een supermooie film.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 26 november 2014 @ 15:15:14 #47
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_147023341
Ik heb de film destijds in de sneak preview gezien :P Ik vond hem nogal tegenvallend eigenlijk -O-
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_147023507
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:15 schreef hornage het volgende:
Ik heb de film destijds in de sneak preview gezien :P Ik vond hem nogal tegenvallend eigenlijk -O-
De derde keer dat je hem ziet is hij het mooist, daarna wordt het wat minder.

Maar het is hem niet, die ze zoeken.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147024173
quote:
Oh nee bambi.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sands op 26-11-2014 16:13:16 ]
pi_147030185
Bambi is geen paardje, hadden ze geen hertje emoticon daar >:O
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147030661
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:53 schreef drakin het volgende:
Bambi is geen paardje, hadden ze geen hertje emoticon daar >:O
Nee, dat zeggen ze ook.

Cineville twitterde op woensdag 26-11-2014 om 13:09:48 Eerste hint: het gaat hier niet om een paard of een wolf, maar om een ander hoefdier (waar geen Emoji van bestaat) reageer retweet
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_147030783
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nee, dat zeggen ze ook.

Cineville twitterde op woensdag 26-11-2014 om 13:09:48 Eerste hint: het gaat hier niet om een paard of een wolf, maar om een ander hoefdier (waar geen Emoji van bestaat) reageer retweet
Het was geen vraag van me, ik wist het, ik formuleerde mijn zin alleen wat stom.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147035395
Gaan jullie ook zo naar operatie live kijken, met een bak chips op schoot? Ik word altijd misselijk als ik naar operaties kijk, ben benieuwd hoe 't deze keer gaat.
pi_147035556
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:06 schreef Robby87 het volgende:
Gaan jullie ook zo naar operatie live kijken, met een bak chips op schoot? Ik word altijd misselijk als ik naar operaties kijk, ben benieuwd hoe 't deze keer gaat.
Nee :@ ik heb het schakelkanaal van de champions league op staan... ik kan daar niet naar kijken :@
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147035670
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:09 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Nee :@ ik heb het schakelkanaal van de champions league op staan... ik kan daar niet naar kijken :@
Zit nu ook een beetje naar die wedstrijd te kijken, vind er niet zoveel aan :+
pi_147035736
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:12 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Zit nu ook een beetje naar die wedstrijd te kijken, vind er niet zoveel aan :+
Ik vond de wedstrijd op NOS 3 ook niks daarom heb ik het schakelkanaal van sport 1 op staan. Dan krijg je hoogtepunten (lees doelpunten) van de andere wedstrijden te zien
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147035843
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik vond de wedstrijd op NOS 3 ook niks daarom heb ik het schakelkanaal van sport 1 op staan. Dan krijg je hoogtepunten (lees doelpunten) van de andere wedstrijden te zien
Ah, nice. Hoeveel betaal jij voor zo'n abonnement?
pi_147035910
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:16 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ah, nice. Hoeveel betaal jij voor zo'n abonnement?
24.75 voor Sport1 en Fox sport eredivisie. Bovenop het gewone abonnement dan natuurlijk...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147036103
Ik krijg ergens in het pand nieuwe "buren" en die zijn nu aan het klussen... :{ (en mijn andere buren vinden het dan weer nodig om vanaf het balkon te roepen dat ze moeten stoppen... :') )
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147036200
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik krijg ergens in het pand nieuwe "buren" en die zijn nu aan het klussen... :{ (en mijn andere buren vinden het dan weer nodig om vanaf het balkon te roepen dat ze moeten stoppen... :') )
Lol, bel dan ff aan zou ik zeggen. Maar ik zou ook niet gaan klussen op dit tijdstip :P
pi_147036239
Wel een beetje laat om nog te klussen inderdaad.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147036274
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Lol, bel dan ff aan zou ik zeggen. Maar ik zou ook niet gaan klussen op dit tijdstip :P
alle 2 inderdaad... Maar ja als je er gauw in wil en overdag moet werken... Maar half 10 is inderdaad wel een verkeerd tijdstip. Maar ja zo is de straat waar ik in woon dat het op zo'n manier afgehandeld word...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147036362
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel een beetje laat om nog te klussen inderdaad.
In mijn oude studentenkamer zat ik nog om 1 uur 's nachts te timmeren en IKEA-meuk in elkaar te flatsen :D... maar goed, die lui waren allemaal dronken/high dus niemand die het doorhad _O-
pi_147036371
Ach, die mensen weten wel gelijk in wat voor straat ze zijn komen te wonen :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147036438
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, die mensen weten wel gelijk in wat voor straat ze zijn komen te wonen :P
Hebben jullie ook van die types in de straat die heel hard volksmuziek draaien?
pi_147036542
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:28 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Hebben jullie ook v/d types in de straat die heel hard volksmuziek draaien?
Nee, volksmuziek niet. Helemaal beneden word wel eens nederlandstalig gedraaid, maar voornamelijk Pop (en rap :D ) En dan is er nog iemand die hardstyle draait en verder valt het met de muziek wel mee. Het is wel een straat waar in de zomer als het warm weer is iedereen aan de straat staat met bier. (O en ik heb ergens aan de overkant iemand wonen die echt altijd als hij buiten is (wat vaak is) staat te fluiten. 1 Deuntje en de honden reageren daar op. F*cking irritant)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147036580
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
(O en ik heb ergens aan de overkant iemand wonen die echt altijd als hij buiten is (wat vaak is) staat te fluiten. 1 Deuntje en de honden reageren daar op. F*cking irritant)
_O- geweldig
pi_147036652
Lol, van die animatie op operatie live val ik al bijna van m'n stokje. Damn wat een zacht gekookt eitje ben ik toch ook... ;(
pi_147036707
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef Robby87 het volgende:
Lol, van die animatie op operatie live val ik al bijna van m'n stokje. Damn wat een zacht gekookt eitje ben ik toch ook... ;(
Jij probeert het in ieder geval nog ;) Ik kijk liever naar een bal op een groen veld :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147037431
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:06 schreef Robby87 het volgende:
Gaan jullie ook zo naar operatie live kijken, met een bak chips op schoot? Ik word altijd misselijk als ik naar operaties kijk, ben benieuwd hoe 't deze keer gaat.
Nee, bestaat zo'n programma echt? Dat je dat wil zien als kijker zeg.

Ga binnenkort wel kijken naar echte stukken mens, lijkt me veel interessanter hoe de spieren in elkaar zitten enzo.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147037525
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef drakin het volgende:

[..]

Nee, bestaat zo'n programma echt? Dat je dat wil zien als kijker zeg.

Ga binnenkort wel kijken naar echte stukken mens, lijkt me veel interessanter hoe de spieren in elkaar zitten enzo.
Omroep Max hè, hun chef heet niet voor niets Slagter met z'n achternaam.

Is dat codetaal voor hete neukseks met sas?
pi_147037636
Echte stukken sas.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147037637
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef drakin het volgende:

[..]

Nee, bestaat zo'n programma echt? Dat je dat wil zien als kijker zeg.

Ga binnenkort wel kijken naar echte stukken mens, lijkt me veel interessanter hoe de spieren in elkaar zitten enzo.
5de keer dat ze zo'n programma uitzenden. Keizersnee, hersenoperatie, open hart operatie zijn allemaal al geweest
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147037672
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:49 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Omroep Max hè, hun chef heet niet voor niets Slagter met z'n achternaam.

Is dat codetaal voor hete neukseks met sas?
Slagter, ah. Nou weet ik ng niet wat voor operatie het is.

En nee, dode mensen en Sas mag niet mee.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147037754
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:52 schreef drakin het volgende:

[..]

Slagter, ah. Nou weet ik ng niet wat voor operatie het is.

En nee, dode mensen en Sas mag niet mee.
Diepe breinstimulatie bij een Parkinson patient.
pi_147037780
Misschien kan ik Sharon wel tot de mijne maken met een diepe breinstimulatie.
pi_147037788
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:54 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Diepe breinstimulatie bij een Parkinson patient.
Oh dat is wel interessant.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147037819
Een diepe schachtstimulatie kan natuurlijk ook, voor de liefhebbers hè.
pi_147037847
veel plezier met kijken naar de diepe stimulatie, niks voor mij deze.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147037856
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh dat is wel interessant.
Bizarre vind ik dat die vent gewoon bij bewustzijn is, dat lijkt me zo akelig.
pi_147037879
Haha... en die gasten op de OK staan allemaal in direct contact me de presentator...
pi_147037919
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:57 schreef Robby87 het volgende:
Haha... en die gasten op de OK staan allemaal in direct contact me de presentator...
Hoezo, direct contact?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147037973
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Hoezo, direct contact?
Die man kan de presentator gewoon horen, evenals de neurochirurg. Hangt daar een scherm ofzo, of via audio... vind dat wel raar. Ze communiceren gewoon direct met elkaar :P
pi_147038039
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Hoezo, direct contact?
Kijk je niet Njos?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147038061
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:58 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Die man kan de presentator gewoon horen, evenals de neurochirurg. Hangt daar een scherm ofzo, of via audio... vind dat wel raar. Ze communiceren gewoon direct met elkaar :P
Ah okee, maar dat is toch ook de insteek van het programma?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147038090
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:00 schreef drakin het volgende:

[..]

Kijk je niet Njos?
Nee heb geen tv, en bovendien duik ik zo mijn bed in, lange dag gehad.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147038103
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ah okee, maar dat is toch ook de insteek van het programma?
Klopt volgens mij wel ja, maar vind het wel bijzonder.
pi_147038165
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nee heb geen tv, en bovendien duik ik zo mijn bed in, lange dag gehad.
o en het is niet via je pc/laptop te zien?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147038215
Haha... ik moet de hele tijd lachen om die neuroloog die erbij zit aan tafel. Zo'n oude kerel die de hele tijd met z'n tong zijn lippen aflikt, op een hele vieze manier. En die heel grappig lacht om zichzelf, alsof hij net is klaargekomen.
pi_147038286
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nee heb geen tv, en bovendien duik ik zo mijn bed in, lange dag gehad.
Welterusten.
pi_147038294
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef drakin het volgende:

[..]

o en het is niet via je pc/laptop te zien?
Niet vanuit het buitenland.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147038310
quote:
3s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:03 schreef Robby87 het volgende:
Haha... ik moet de hele tijd lachen om die neuroloog die erbij zit aan tafel. Zo'n oude kerel die de hele tijd met z'n tong zijn lippen aflikt, op een hele vieze manier. En die heel grappig lacht om zichzelf, alsof hij net is klaargekomen.
O ik kijk gelukkig niet, likkenlippers vind ik vreselijk om aan te zien, toch doet bijna iedereen dat.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147038323
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:04 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Welterusten.
Dankjewel, Robby.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147038328
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Niet vanuit het buitenland.
Robby houdt wel live verslag voor je bij
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147038367
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nee heb geen tv, en bovendien duik ik zo mijn bed in, lange dag gehad.
Maar vertel(of vertel morgen na je nachtrust) Wat heb je vandaag gedaan dat je dag zo lang maakte?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147038435
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:05 schreef drakin het volgende:

[..]

Robby houdt wel live verslag voor je bij
Straks begint hij vast over één of andere lekkere OK-verpleegster.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147038465
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:06 schreef drakin het volgende:

[..]

Maar vertel(of vertel morgen na je nachtrust) Wat heb je vandaag gedaan dat je dag zo lang maakte?
Oh gewoon stage van 8 tot 20.30, lange dagen en eer ik thuis ben heb ik nergens meer puff voor.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147038534
quote:
9s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Straks begint hij vast over één of andere lekkere OK-verpleegster.
De lange schachtstimulatie is al voorbij geweest, dus er is idd niet zoveel meer over.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147038555
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh gewoon stage van 8 tot 20.30, lange dagen en eer ik thuis ben heb ik nergens meer puff voor.
pfff dat zijn lange dagen, wat moet je zoal doen daar?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147038564
Ik las vanochtend een artikel in het ziekenhuis, in een of ander meidenblad, 'mijn geheim' ofzo. Het artikel ging over een jonge vrouw die verloofd was met haar buurman, Jurjen, ookwel liefkozend 'Jur' genoemd. Het ging over dat ze altijd zo zenuwachtig was voor een spannende dag, en daarom de dag ervoor na het ontbijt niks at, en 's avonds laxerende thee zodat de volgende dag haar buik plat zou zijn. Nou, ze werd nu toch wel langzaamaan steeds meer zenuwachtig voor de grote dag, begrijpelijk. En ze had het erover dat veel stelletjes alleen maar zenuwachtig zijn voor het ja-woord, want dat was bij hun toch zo klaar als een klontje! Nee, ze wilde ab-so-luut niet dat haar buik zou gaan rommelen tijdens de grote dag, en al helemaal niet tijdens de huwelijksnacht. Gelukkig was Jur heel begripvol, en was zij voor hem de ware, en kon het hem niet schelen of haar buik rommelde of niet.
Ik moest toch wel even slikken hoor, wat een karakter en doorzettingsvermogen heb je dan.
pi_147038611
quote:
9s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Straks begint hij vast over één of andere lekkere OK-verpleegster.
NOU! Ik was dus in het ziekenhuis, en een hele leuke blonde verpleegster heeft bloed bij me afgenomen O+
pi_147038633
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:10 schreef drakin het volgende:

[..]

pfff dat zijn lange dagen, wat moet je zoal doen daar?
Is een huisartsenstage, dus gewoon patiënten zien en daarna met arts bespreken.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147038654
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:11 schreef Robby87 het volgende:

[..]

NOU! Ik was dus in het ziekenhuis, en een hele leuke blonde verpleegster heeft bloed bij me afgenomen O+
Je verwacht het niet.

Ben je ziek?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147038822
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Je verwacht het niet.

Ben je ziek?
Nee, ik ben niet ziek, kwam voor m'n knie.

Ik geloof dat ze Betty heette, maar ik kan het verkeerd hebben verstaan, Beth of Bettina of Bert kan ook. Ze keek me aan op een manier die in een andere context als uitnodiging tot toenadering zou hebben gefungeerd. Maar toen ze zo dichtbij was, en haar doorzichtig gelakte nagels op m'n aderen legde, durfde ik niet haar in de ogen te kijken, want dat vond ik té gemakkelijk en ik had er geen moeite voor gedaan. Nee, ik kwam juist afstandelijk over terwijl ik dat niet wilde zijn. Maar ze was wel heel leuk ja, maar er zijn zoveel leuke vrouwen.... om moedeloos van te worden!
pi_147038847
De operatie is een beetje saai, het is meer gelul dan opereren...
pi_147038902
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:16 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet ziek, kwam voor m'n knie.

Ik geloof dat ze Betty heette, maar ik kan het verkeerd hebben verstaan, Beth of Bettina of Bert kan ook. Ze keek me aan op een manier die in een andere context als uitnodiging tot toenadering zou hebben gefungeerd. Maar toen ze zo dichtbij was, en haar doorzichtig gelakte nagels op m'n aderen legde, durfde ik niet haar in de ogen te kijken, want dat vond ik té gemakkelijk en ik had er geen moeite voor gedaan. Nee, ik kwam juist afstandelijk over terwijl ik dat niet wilde zijn. Maar ze was wel heel leuk ja, maar er zijn zoveel leuke vrouwen.... om moedeloos van te worden!
Nagellak mag helemaal niet als verpleegster, stoute meid hoor.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147038950
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nagellak mag helemaal niet als verpleegster, stoute meid hoor.
Als arts wel?
pi_147038952
Kun jij een normale dag doorkomen zonder verliefd te worden? En dan bedoel ik niet een hele dag thuis zitten al bleek dat van de week ook al te veel te zijn
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  woensdag 26 november 2014 @ 22:21:15 #109
370431 drakin
vurig typje
pi_147039061
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nagellak mag helemaal niet als verpleegster, stoute meid hoor.
Het kan ook goed dat ze haar nagels niet gelakt heeft maar gepolidingest, heel heel fijn geschuurd waardoor je nagels mooi gaan glimmen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147039064
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Kun jij een normale dag doorkomen zonder verliefd te worden? En dan bedoel ik niet een hele dag thuis zitten al bleek dat van de week ook al te veel te zijn
_O-
pi_147039132
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:21 schreef Sands het volgende:

[..]

_O-
Zit jij nou weer te lachen, kleintje?


Ze komt uit Nijmegen :o
pi_147039407
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:19 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Als arts wel?
Hangt er vanaf waar je werkt en als wat.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147039421
quote:
12s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:22 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Zit jij nou weer te lachen, kleintje?

[ afbeelding ]
Ze komt uit Nijmegen :o
Oh is het die? Van de SP? _O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147039458
Niet lelijk, maar ook niet bepaald interessant
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147039530
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh is het die? Van de SP? _O-
Ik bespeur jaloezie.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Niet lelijk, maar ook niet bepaald interessant
Dat heet wansmaak, geeft niks, daar kun je ook een diepe breinstimulatie voor ondergaan.
pi_147039628
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:30 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik bespeur jaloezie.

[..]

Dat heet wansmaak
Fixed
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147039630
Damn, Parkinson op je 26e... ;(
pi_147039678
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:31 schreef Robby87 het volgende:
Damn, Parkinson op je 26e... ;(
Er zijn mensen die al niet meer leven op hun 26ste
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147039723
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Er zijn mensen die al niet meer leven op hun 26ste
Ja, zo kun je alles relativeren.
pi_147039736
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:30 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik bespeur jaloezie.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147039759
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Moest jij niet slapen?
pi_147039771
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:+
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147039786
quote:
16s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:34 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Moest jij niet slapen?
Ik werk nog even wat chocomel naar binnen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147039931
quote:
12s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:22 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Zit jij nou weer te lachen, kleintje?

[ afbeelding ]
Ze komt uit Nijmegen :o
Zeg
pi_147040118
Overigens vind ik het lichaam wel bijzonder interessant, maar ook beangstigend. Als ik me besef dat ik een omhulsel ben van het meest geavanceerde apparaat wat er bestaat, en dat er zich allemaal naar behoren functionerende organen zich in mij bevinden, dan kan ik van die gedachte bijna flauwvallen, net als wanneer ik denk aan het heelal. Hebben jullie dat ook, dat je er liever niet aan denkt wat er allemaal in je zit?
pi_147040192
Je bent raar...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147040203
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:42 schreef Robby87 het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je er liever niet aan denkt wat er allemaal in je zit?
Ik heb vandaag op zo'n supersonische weegschaal gestaan en daar kwam uit dat mijn lichaam voor 30% uit vet bestaat en ook 30% spier.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147040209
Wat mooi zeg... wow. Die vent kon 1 sec geleden Liesje leerde Lotje niet zeggen door het voltage, en nu weer spraakhelder. Wat een techniek _O_
  woensdag 26 november 2014 @ 22:44:18 #129
370431 drakin
vurig typje
pi_147040212
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:42 schreef Robby87 het volgende:
Overigens vind ik het lichaam wel bijzonder interessant, maar ook beangstigend. Als ik me besef dat ik een omhulsel ben van het meest geavanceerde apparaat wat er bestaat, en dat er zich allemaal naar behoren functionerende organen zich in mij bevinden, dan kan ik van die gedachte bijna flauwvallen, net als wanneer ik denk aan het heelal. Hebben jullie dat ook, dat je er liever niet aan denkt wat er allemaal in je zit?
Nee dat heb ik niet.

Als je een willekeurig anatomieboek openslaat is het allemaal best te bevatten.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147040246
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:44 schreef drakin het volgende:

[..]

Nee dat heb ik niet.

Als je een willekeurig anatomieboek openslaat is het allemaal best te bevatten.
Je hebt van die idioten die het studeren! ha! Dat kunnen wij autodidacten wel beter, niet?
pi_147040264
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:44 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Je hebt van die idioten die het studeren! ha! Dat kunnen wij autodidacten wel beter, niet?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 26 november 2014 @ 22:45:45 #132
370431 drakin
vurig typje
pi_147040287
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:44 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Je hebt van die idioten die het studeren! ha! Dat kunnen wij autodidacten wel beter, niet?
Ik studeer het inderdaad. Daarom mag ik ook naar stukjes dood mens kijken.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147040324
De tijd en het heelal zijn overigens wel dingen waar ik liever niet over nadenk omdat ik daar naar van word.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147040331
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:45 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik studeer het inderdaad. Daarom mag ik ook naar stukjes dood mens kijken.
Je hoeft daarvoor het niet te studeren hoor, ik nodig je een dagje uit in Nijmegen. Genoeg stukjes dood mens.
pi_147040335
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:45 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik studeer het inderdaad. Daarom mag ik ook naar stukjes dood mens kijken.
Geneeskunde?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147040356
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:46 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Je hoeft daarvoor het niet te studeren hoor, ik nodig je een dagje uit in Nijmegen. Genoeg stukjes dood mens.
In Leiden heb je ook een museum met lichaamsdelen en embryo's in potten.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147040383
  woensdag 26 november 2014 @ 22:48:26 #138
370431 drakin
vurig typje
pi_147040416
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

In Leiden heb je ook een museum met lichaamsdelen en embryo's in potten.
Jup die snijzaal, wordt waarschijnlijk januari. En na de tijd onbeperkt spareribs eten.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 26 november 2014 @ 22:48:55 #139
370431 drakin
vurig typje
pi_147040439
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:47 schreef Sands het volgende:
[ afbeelding ]
Er is nog niks en jij komt alweer met dat plaatje.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147040458
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:48 schreef drakin het volgende:

[..]

Jup die snijzaal, wordt waarschijnlijk januari. En na de tijd onbeperkt spareribs eten.
Ik ben daar als kind wel eens geweest, toen moest mijn broertje overgeven.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147040466
Haha, die vent in de studio in het publiek met Parkinson schakelt net zo'n kastje uit en aan onder z'n jukbeen. Begint als een gek te trillen ala Helwegen, damn! Dan zet hij hem weer uit, en de ruste zelve _O_
pi_147040495
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:49 schreef Robby87 het volgende:
Haha, die vent in de studio in het publiek met Parkinson schakelt net zo'n kastje uit en aan onder z'n jukbeen. Begint als een gek te trillen ala Helwegen, damn! Dan zet hij hem weer uit, en de ruste zelve _O_
Geniaal _O_
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147040505
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik ben daar als kind wel eens geweest, toen moest mijn broertje overgeven.
Geeft jouw broertje vaker over met jou in de nabije omgeving?
pi_147040526
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:50 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Geeft jouw broertje vaker over met jou in de nabije omgeving?
Dat effect heb ik wel vaker op mensen inderdaad.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 26 november 2014 @ 22:51:17 #145
370431 drakin
vurig typje
pi_147040567
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik ben daar als kind wel eens geweest, toen moest mijn broertje overgeven.
Wat is je broertje gaan studeren?

En mocht je toen daar zomaar heen? Nu moet je er echt een afspraak hebben en een beroep in de juiste richting gaan doen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147040627
Elektrode en batterij 20.000. Hebben die gasten wel eerst naar de pricewatch op Tweakers gekeken? Damn, wat een geld.
  woensdag 26 november 2014 @ 22:52:38 #147
370431 drakin
vurig typje
pi_147040654
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:52 schreef Robby87 het volgende:
Elektrode en batterij 20.000. Hebben die gasten wel eerst naar de pricewatch op Tweakers gekeken? Damn, wat een geld.
verdienen ze dubbel terug aan de reclameinkomsten.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147040742
Haha, zou echt ondenkbaar zijn dat er een stagiair van een of andere media-opleiding het geluid doet voor deze uitzending. En dat hij dan lekker loopt te hengelen, en op een gegeven moment die boom op dat hoofd van die vent laat vallen met al die apparatuur, op mm nauwkeurig ingesteld _O-
pi_147040981
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:51 schreef drakin het volgende:

[..]

Wat is je broertje gaan studeren?

En mocht je toen daar zomaar heen? Nu moet je er echt een afspraak hebben en een beroep in de juiste richting gaan doen.
Kan me niet voorstellen dat we daar een afspraak voor hadden. Is wel 15 jaar geleden ofzo dus misschien is het nu anders.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 26 november 2014 @ 23:01:06 #150
370431 drakin
vurig typje
pi_147041124
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat we daar een afspraak voor hadden. Is wel 15 jaar geleden ofzo dus misschien is het nu anders.
Ik meende dat je er niet zomaar naartoe mocht, en we gaan ook met een groep, dan kun je al zeker niet zomaar binnenstormen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 26 november 2014 @ 23:02:47 #151
370431 drakin
vurig typje
pi_147041221
Voor Njos is de operatie hier te zien: http://www.luckymedia.nl/luckytv/2014/11/snijden-met-sterren/
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147041997
Ik ben in Leiden geweest zonder afspraak. Of was het Rotterdam? In ieder geval heb ik afgelopen jaar nog embryo's en dergelijke in potten gezien.
  woensdag 26 november 2014 @ 23:25:46 #153
370431 drakin
vurig typje
pi_147042198
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik ben in Leiden geweest zonder afspraak. Of was het Rotterdam? In ieder geval heb ik afgelopen jaar nog embryo's en dergelijke in potten gezien.
Was je alleen of met een groep, en moest je ook je studie aantonen?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147042293
Het was een tentoonstelling in een museum, gewoon openbaar. Waarschijnlijk bedoel je heel wat anders. :P
  woensdag 26 november 2014 @ 23:31:34 #155
370431 drakin
vurig typje
pi_147042463
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:27 schreef wyccie het volgende:
Het was een tentoonstelling in een museum, gewoon openbaar. Waarschijnlijk bedoel je heel wat anders. :P
Ja ik denk het, ik bedoel dus echt de snijzaal waar studenten ons alles laten zien van stukjes mens. We gaan wellicht ook wel naar dat museum.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147042567
Dyon, kassameisje Nijmegen AH bij Pauw in 't publiek.

oh nee
pi_147042960
Ik heb zelf genoeg snijzaalpractica gehad. Bij ons mocht er niemand van buiten de studie meekijken. We hebben wel een anatomisch museum.
pi_147042990
Draag jij toevallig doorzichtige nagellak wyccie?
  woensdag 26 november 2014 @ 23:45:59 #159
370431 drakin
vurig typje
pi_147043002
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:44 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zelf genoeg snijzaalpractica gehad. Bij ons mocht er niemand van buiten de studie meekijken. We hebben wel een anatomisch museum.
Als ik er ben en er aan denk zal ik eens vragen wat voor studie ze doen dat ze wel anderen dat mogen laten zien.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147055746
Hoe zou het eigenlijk met Pico gaan nu?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147056329
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 14:43 schreef drakin het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met Pico gaan nu?
Hij komt steeds vaker langs, dus zal vast goed gaan met em
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  donderdag 27 november 2014 @ 15:53:39 #162
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
  donderdag 27 november 2014 @ 16:04:45 #163
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_147057964
Ow, en nog ter info:



"I thought Christmas only comes once a year?!" You're wrong, Pierce. Het winnende team van de Cineville James Bond Quiz ontvangt deze prachtige 'BOND 50: Celebrating 50 Years of Bond' Blu-ray collection. De goede mensen van Fox Home Entertainment hebben deze monumentale boxset ter beschikking gesteld voor de winnaars van zowel LantarenVenster in Rotterdam (19/12) als Filmtheater Kriterion in Amsterdam (21/12). Dus schrijf je snel in door een mail te sturen naar filmquiz@cineville.nl (max. 4 pers., vergeet teamnaam en stad niet) en doe mee! Check hier de link voor meer info over de box: http://bit.ly/CinevilleBond. Het prijzenpakket wordt alsmaar groter, daarover later meer...
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_147058044
Leuke prijs om te winnen, maar ik hou toch niet van Bond dus ook niet erg dat ik niet mee ga doen
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147060018
hornage, welke belangen heb jij bij Cinneville? Gisteren ook al dat gehoereer met die Quiz :D
pi_147060176
quote:
72 delen, dat haalt hij niet meer als hij over 3 al 3 jaar doet, en dat was nog maar het begin, we zijn in totaal al bijna 15 jaar verder.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147060182
Is dat een soort Speld krant trouwens?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147060331
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 17:23 schreef drakin het volgende:
Is dat een soort Speld krant trouwens?
Satire
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147060364
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 17:29 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Satire
Ja dat bedoel ik, altijd leuk.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147072819
Terwijl het regent met grasblazers het veld schoon/droog proberen te blazen... :')
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147074817
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 22:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Terwijl het regent met grasblazers het veld schoon/droog proberen te blazen... :')
En is het gelukt?
pi_147075093
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 23:49 schreef Robby87 het volgende:

[..]

En is het gelukt?
Nee, morgen om 4uur spelen ze verder
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147078113
Vrinden, ik verkoop al mijn PS3 spellen, zijn hier mensen die een PS3 hebben, kijk dan even hier: V&A / [tk]verschillende PS3 spellen
FMT'ers krijgen natuurlijk korting 8-)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  vrijdag 28 november 2014 @ 07:45:06 #174
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_147078277
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 17:17 schreef Robby87 het volgende:
hornage, welke belangen heb jij bij Cinneville? Gisteren ook al dat gehoereer met die Quiz :D
Belangen, belangen, ik zou er graag aan mee willen doen en ik denk dat zo'n quiz met een team FMT'ers best te winnen is ^O^ Ik wil hier graag een voortrekkende rol in spelen, maarja, ik kan die datum niet :'(
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_147078343
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 november 2014 07:09 schreef DragonFodder het volgende:
Vrinden, ik verkoop al mijn PS3 spellen, zijn hier mensen die een PS3 hebben, kijk dan even hier: V&A / [tk]verschillende PS3 spellen
FMT'ers krijgen natuurlijk korting 8-)
Ik heb een ps4, dus ga geen spellen meer voor de 3 kopen...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147078467
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 16:04 schreef hornage het volgende:
Ow, en nog ter info:

[ afbeelding ]

"I thought Christmas only comes once a year?!" You're wrong, Pierce. Het winnende team van de Cineville James Bond Quiz ontvangt deze prachtige 'BOND 50: Celebrating 50 Years of Bond' Blu-ray collection. De goede mensen van Fox Home Entertainment hebben deze monumentale boxset ter beschikking gesteld voor de winnaars van zowel LantarenVenster in Rotterdam (19/12) als Filmtheater Kriterion in Amsterdam (21/12). Dus schrijf je snel in door een mail te sturen naar filmquiz@cineville.nl (max. 4 pers., vergeet teamnaam en stad niet) en doe mee! Check hier de link voor meer info over de box: http://bit.ly/CinevilleBond. Het prijzenpakket wordt alsmaar groter, daarover later meer...
Ik kan er nog wel een gebruiken.
pi_147083848
Ik leef nog
  vrijdag 28 november 2014 @ 12:55:52 #178
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_147084559
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  vrijdag 28 november 2014 @ 13:35:10 #179
370431 drakin
vurig typje
pi_147085633
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 12:30 schreef picodealion het volgende:
Ik leef nog
Ik denk net aan je bij de huidige filmvraag. Deze hebben we bij jou gezien laatste meet.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147089871
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 november 2014 12:30 schreef picodealion het volgende:
Ik leef nog
Jammer.
pi_147090197
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 november 2014 15:58 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Jammer.
gast hou je kk bek je weet niks over mij
pi_147090263
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:35 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik denk net aan je bij de huidige filmvraag. Deze hebben we bij jou gezien laatste meet.
Hebben we braindead gezien ja? Dan was ik al goed beneveld rond die tijd.
pi_147090301
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 16:08 schreef picodealion het volgende:

[..]

gast hou je kk bek je weet niks over mij
Ben je serieus?
pi_147090340
Wat denk je zelf :*.
pi_147090357
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 november 2014 16:13 schreef picodealion het volgende:
Wat denk je zelf :*.
Ik moet wel bekennen dat ik ervan schrok :+
pi_147090364
Mission: accomplished
  vrijdag 28 november 2014 @ 16:15:34 #187
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_147090408
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 november 2014 16:10 schreef picodealion het volgende:

[..]

Hebben we braindead gezien ja? Dan was ik al goed beneveld rond die tijd.
Dat jij dat niet meer weet :{w tss :{w 8)7
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_147090993
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 16:11 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ben je serieus?
Whaha
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147091230
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 16:36 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Whaha
:{w
pi_147091433
Plaatje kwam me al bekend voor, maar wist niet meer waarvan. Nu dus wel.

Ik kan merken dat ik ouder word. Ik vergeet steeds meer. :(
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_147091751
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
Plaatje kwam me al bekend voor, maar wist niet meer waarvan. Nu dus wel.

Ik kan merken dat ik ouder word. Ik vergeet steeds meer. :(
Fijn toch, dat het meest onzinnige dat er bestaat toch nog ergens ligt opgeslagen, al zij het wat stoffig.
  vrijdag 28 november 2014 @ 18:14:16 #192
370431 drakin
vurig typje
pi_147093940
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
Plaatje kwam me al bekend voor, maar wist niet meer waarvan. Nu dus wel.

Ik kan merken dat ik ouder word. Ik vergeet steeds meer. :(
We merken het, je moet een nieuwe vraag stellen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147094031
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:14 schreef drakin het volgende:

[..]

We merken het, je moet een nieuwe vraag stellen.
Tja, aan het werk. dan vergeet je wel eens te kijken. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 28 november 2014 @ 18:20:22 #194
370431 drakin
vurig typje
pi_147094127
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:17 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Tja, aan het werk. dan vergeet je wel eens te kijken. :)
Het is weekend, ga naar huis.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147094221
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 07:54 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik heb een ps4, dus ga geen spellen meer voor de 3 kopen...
...

Ok...
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_147094252
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:20 schreef drakin het volgende:

[..]

Het is weekend, ga naar huis.
Ga ik nu ook doen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_147094508
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:23 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

...

Ok...
Nee, het is de bedoeling dat je de zin aanvult en afmaakt :P
pi_147094617
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:33 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Nee, het is de bedoeling dat je de zin aanvult en afmaakt :P
Oh, wacht.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 07:54 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik heb een ps4, dus ga geen spellen meer voor de 3 kopen terwijl ik ook de hele avond kan masturberen op het beeld van een schaap dat haasje over doet met een mini cooper.
Bedoel je zo, Robby?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  vrijdag 28 november 2014 @ 18:43:26 #199
370431 drakin
vurig typje
pi_147094750
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:37 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Oh, wacht.

[..]

Bedoel je zo, Robby?
Je vergeet de puntjes zodat de volgende verder kan met de zin.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 28 november 2014 @ 18:43:36 #200
370431 drakin
vurig typje
pi_147094754
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:25 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ga ik nu ook doen.
Goedzo
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147094890
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:43 schreef drakin het volgende:

[..]

Je vergeet de puntjes zodat de volgende verder kan met de zin.
Nee, het is de bedoeling dat we alleen Dyon zijn onvoltooide zinnen afmaken.

Goed bezig Dragon, maar wat is 'haasje over doen'?
pi_147095171
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:47 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Nee, het is de bedoeling dat we alleen Dyon zijn onvoltooide zinnen afmaken.

Goed bezig Dragon, maar wat is 'haasje over doen'?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_147095227
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:58 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ah, bokje springen bedoel je. Da's wel geil ja.
pi_147098613
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:33 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Nee, het is de bedoeling dat je de zin aanvult en afmaakt :P
................................
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147099144
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 20:41 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

................................
Leuk, galgje!

Een 'e'.
pi_147099222
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 20:52 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Leuk, galgje!

Een 'e'.
Vast, jullie gingen het toch afmaken? Dan weet je ook wat er moet staan
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147099361
Dyon, geef maar eerlijk toe dat jij het ook een goede, geplaatste reactie van Robby vond :)
pi_147099468
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 20:57 schreef JayHovah het volgende:
Dyon, geef maar eerlijk toe dat jij het ook een goede, geplaatste reactie van Robby vond :)
...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  vrijdag 28 november 2014 @ 21:01:11 #209
370431 drakin
vurig typje
pi_147099517
jaa?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147099565
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 21:00 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

...
Volgens het galgje thema:
1x een N en 2x een E? ;)
pi_147099608
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 21:02 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Volgens het galgje thema:
1x een N en 2x een E? ;)
In 1x keer goed, je gaat door naar de volgende ronde
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147112145
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 01:05 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Vond het ook wel een vermakelijk film, die shootouts vind ik goed gedaan door Mann, ook al zo spijkerhard als in Heat _O_
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 november 2014 01:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat redt een film niet, hoe goed het ook is. :@
Gelukkig kunnen de meningen over films verschillen. Ik ben het helemaal met Robby eens, Michael Mann op z'n best. Lekker donkere sfeer, geweldige audiospoor en ook de soundtrack is sterk.


Maar ik kan ook inzien dat mensen de film erg eendimensionaal zien, veel scenes vanuit de taxi en Jamie Foxx en Tom Cruise de meeste airtime.

Films kunnen erg persoonlijk zijn, zo zijn er genoeg die bijvoorbeeld Avatar helemaal geweldig vinden terwijl ik hem juist het uitieme recept voor slapeloosheid vind...
pi_147113160
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2014 09:31 schreef JayHovah het volgende:
Films kunnen erg persoonlijk zijn, zo zijn er genoeg die bijvoorbeeld Avatar helemaal geweldig vinden terwijl ik hem juist het uitieme recept voor slapeloosheid vind...
Ik heb Avatar nog nooit gezien :@
pi_147113392
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 11:04 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik heb Avatar nog nooit gezien :@
Houden zo!
pi_147113770
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

In 1x keer goed, je gaat door naar de volgende ronde...
Fixed.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_147113814
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 november 2014 11:44 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Fixed.
:')
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147118940
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 11:46 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

:') ...
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_147119418
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 november 2014 15:48 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Van Robby had ik dit wel verwacht, van jou. Niet echt eigenlijk
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147119628
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 16:07 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Van Robby had ik dit wel verwacht, van jou. Niet echt eigenlijk
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_147119686
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 16:07 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Van Robby had ik dit wel verwacht, van jou. Niet echt eigenlijk
Ik heb respect voor hoe jij je zinnen construeert. Ik zal een uitgever benaderen en het idee pitchen om er een boek van te maken. Het heeft iets betoverends, het zijn bijna gedichten... fuck interpunctie. In het voorwoord doe jij uit de doeken hoe men jouw proza dient te lezen. En op de flap zien we een foto van jou voor je Hummerlimousine, en de eerste pagina begint met een quote: "Hetero, toch?" -onbekend.
pi_147119795
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 november 2014 16:18 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik heb respect voor hoe jij je zinnen construeert. Ik zal een uitgever benaderen en het idee pitchen om er een boek van te maken. Het heeft iets betoverends, het zijn bijna gedichten... fuck interpunctie. In het voorwoord doe jij uit de doeken hoe men jouw proza dient te lezen. En op de flap zien we een foto van jou voor je Hummerlimousine, en de eerste pagina begint met een quote: "Hetero, toch?" -onbekend.
Zie, dit bedoel ik nou. Van Robby ben ik deze onzin gewent.

quote:
:?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147119827
:D
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147120056
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 16:23 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Zie, dit bedoel ik nou. Van Robby ben ik deze onzin gewent.

[..]

:?
Gewend.
pi_147120134
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 november 2014 16:33 schreef picodealion het volgende:

[..]

Gewend.
Ook goedt
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147120291
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 16:23 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Zie, dit bedoel ik nou. Van Robby ben ik deze onzin gewent.

[..]

:?
Als je dat niet snapt, ligt het echt aan jou. :*
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_147120477
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 november 2014 16:43 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Als je dat niet snapt, ligt het echt aan jou. :*
Ok
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_147120589
Hoe staat het met de muziek Dragon, speel je nog weleens met je kameraden... aangezien je je synthesizers verkoopt?
pi_147120694
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 november 2014 16:58 schreef Robby87 het volgende:
Hoe staat het met de muziek Dragon, speel je nog weleens met je kameraden... aangezien je je synthesizers verkoopt?
Ja, ik heb er nog meer :)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_147120919
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 november 2014 17:02 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ja, ik heb er nog meer :)
Heb je iets online staan wat ik kan luisteren?
pi_147121804
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 17:12 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Heb je iets online staan wat ik kan luisteren?
Niet veel. Hier staan wat losse dingetjes, uitprobeersels en conceptjes (waaronder een probeersel voor Sands' animatiefilm waar ik nooit meer wat over gehoord heb :P )
https://soundcloud.com/jhsnijders/tracks

En een filmpje van mijn vroegere bandje:
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_147122001
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 november 2014 17:47 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Niet veel. Hier staan wat losse dingetjes, uitprobeersels en conceptjes (waaronder een probeersel voor Sands' animatiefilm waar ik nooit meer wat over gehoord heb :P )
https://soundcloud.com/jhsnijders/tracks

En een filmpje van mijn vroegere bandje:
Die link van SC gaat naar de hoofdsite, komt dat omdat ik geen lid ben ofzo?
pi_147122024
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 17:54 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Die link van SC gaat naar de hoofdsite, komt dat omdat ik geen lid ben ofzo?
Geen idee, zou kunnen. Ik zal eensvkijken of ik een direct link kan plaatsen.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_147122097
https://soundcloud.com/jhsnijders/gentle-song
Link naar een nummer wat ik voor een soort van new age kindercd moest maken.

Werkt deze?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_147122115
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 november 2014 17:57 schreef DragonFodder het volgende:
https://soundcloud.com/jhsnijders/gentle-song
Link naar een nummer wat ik voor een soort van new age kindercd moest maken.

Werkt deze?
Ja, die werkt! Ff luisteren.
pi_147122175
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 november 2014 17:57 schreef DragonFodder het volgende:
https://soundcloud.com/jhsnijders/gentle-song
Link naar een nummer wat ik voor een soort van new age kindercd moest maken.

Werkt deze?
Dit maakt mijn tere zieltje nog weker, heb je meer? Speel je ook weleens iets voor Mevrouw DragonFodder?
pi_147122182
https://soundcloud.com/jhsnijders/crocketts-theme
Cover van de Miami Vice hit met Garageband op iPad

https://soundcloud.com/jhsnijders/schets-voor-sands
Conceptschets voor Sands

https://soundcloud.com/jhsnijders/dreamdub
Poging tot ambient, kort fragment.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_147122262
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 18:01 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Dit maakt mijn tere zieltje nog weker, heb je meer? Speel je ook weleens iets voor Mevrouw DragonFodder?
Is dat goed of slecht? :@
Ik speel elke dag, en mw DF komt soms even luisteren. Maar meestal laat ze mij mijn gang gaan ;)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_147122266
Haha, bij die Crockett's theme aan 't begin moet ik aan Flodder denken. Die heeft ook zo'n sound.
pi_147122297
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 18:04 schreef Robby87 het volgende:
Haha, bij die Crockett's theme aan 't begin moet ik aan Flodder denken. Die heeft ook zo'n sound.
Dat komt denk ik door het basgeluid. Het komt uit de Yamaha DX7 en die is zo'n beetje op elke plaat in de jaren 80 gebruikt :)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_147122333
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 november 2014 18:03 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Is dat goed of slecht? :@
Ik speel elke dag, en mw DF komt soms even luisteren. Maar meestal laat ze mij mijn gang gaan ;)
Haha, voor een kindercd is het denk ik wel goed, heeft wel dat zachtaardige en dromerige met die panfluit :P
Flodder heeft een aflevering waar muziek in zit waar ik altijd zo om moet lachen, zal het even zoeken... ah is moeilijk te vinden, maar volgens mij kan het wel die sound hebben ja, 't is heel typisch en zo Amsterdams.

[ Bericht 5% gewijzigd door Robby87 op 29-11-2014 18:12:57 ]
  maandag 1 december 2014 @ 15:54:58 #241
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
  woensdag 3 december 2014 @ 00:07:18 #243
370431 drakin
vurig typje
pi_147235661
Waar is het topic over de meeting van 21 december gebleven? Zit niet meer in mA
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 3 december 2014 @ 00:12:50 #244
370431 drakin
vurig typje
pi_147235818
En niet in films, en in tv zijn zoveel topics dat er niks tussen te vinden is.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147236247
quote:
5s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:07 schreef drakin het volgende:
Waar is het topic over de meeting van 21 december gebleven? Zit niet meer in mA
TV / FMT Spelletjesmeet zondag 21 december 2014
  woensdag 3 december 2014 @ 00:44:23 #246
370431 drakin
vurig typje
pi_147236454
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147265772
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:44 schreef drakin het volgende:

[..]

Ah dankje
Graag gedaan.
  donderdag 4 december 2014 @ 11:34:16 #248
370431 drakin
vurig typje
pi_147274113
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:16 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Graag gedaan.
Dit is zo wel een heuse slooooooooooooooooooooooooow chat
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147298969
Iemand wakker?
pi_147298972
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 december 2014 01:36 schreef picodealion het volgende:
Iemand wakker?
Uiteraard.
(she/her)
pi_147298985
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 01:36 schreef Fylax het volgende:

[..]

Uiteraard.
Ik ben mijn telefoon kwijt, kan je me ff bellen?

-knip-
gevonden!
pi_147298999
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 01:37 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik ben mijn telefoon kwijt, kan je me ff bellen?

-knip-
gevonden!
Het was mijn gave die de kracht naar je doorstuurde om je telefoon te vinden.
(she/her)
pi_147299003
Tepels zijn ook mensen.
pi_147307721
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 01:39 schreef picodealion het volgende:
Tepels zijn ook mensen.
Oké.

Ben blij dat SC weer uit 't slop is.
pi_147308161
Wie gaat er allemaal sinterklaas vieren? w/
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:11:06 #256
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_147308939
Ik niet :(
Heb genoeg onkosten aan m'n verhuizing.
pi_147308950
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie gaat er allemaal sinterklaas vieren? w/
Ik niet.
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:11:47 #258
370431 drakin
vurig typje
pi_147308961
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie gaat er allemaal sinterklaas vieren? w/
Ik ga mijn schoen zetten vanavond, hopen dat er wat inzit morgen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147308976
Saai hoor. Ik moet zo nog even de gedichten uitprinten en dan ben ik er klaar voor.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:13:22 #260
370431 drakin
vurig typje
pi_147309010
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Saai hoor. Ik moet zo nog even de gedichten uitprinten en dan ben ik er klaar voor.
Ik had wel pepernoten mee op de bordspellenclub deze week.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147309077
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:13 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik had wel pepernoten mee op de bordspellenclub deze week.
Daar zal vast wel even over nagepraat zijn denk ik zo.
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:21:16 #262
370431 drakin
vurig typje
pi_147309210
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:15 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Daar zal vast wel even over nagepraat zijn denk ik zo.
Ze hadden er de mond vol van.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:53:14 #263
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_147315342
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 01:37 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik ben mijn telefoon kwijt, kan je me ff bellen?

-knip-
gevonden!
_O-
Slim!
pi_147317841
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie gaat er allemaal sinterklaas vieren? w/
Ik niet, wel mijn broertje met zijn suprise geholpen :P
pi_147333087
Ik ben nog even gauw een gedicht aan het schrijven :@. Moet er over een uur heen
pi_147338804
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2014 14:54 schreef picodealion het volgende:
Ik ben nog even gauw een gedicht aan het schrijven :@. Moet er over een uur heen
Dit jaar on a roll gedichtentechnisch. Mijn vrouw én mijn moeder aan het dankbaar janken gekregen met 10 min. Schrijven aan gedicht. 8-)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_147339665
quote:
3s.gif Op zaterdag 6 december 2014 19:25 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Dit jaar on a roll gedichtentechnisch. Mijn vrouw én mijn moeder aan het dankbaar janken gekregen met 10 min. Schrijven aan gedicht. 8-)
Heel herkenbaar, ik kan rijmen en dichten zonder mijn broek te lichten. Als ik eenmaal ben begonnen rollen de zinnen zo uit mijn mouw... Sinds we bij ons thuis de rijm nog maar op één kantje mag zijn ben ik overgeschakeld naar extra klein lettertype :+.
pi_147340012
Laat mij maar cadeautjes inpakken en knutselen.
pi_147345032
Ik had jou juist wel als het dichtende type ingeschat
pi_147345460
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 19:51 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, ik kan rijmen en dichten zonder mijn broek te lichten. Als ik eenmaal ben begonnen rollen de zinnen zo uit mijn mouw... Sinds we bij ons thuis de rijm nog maar op één kantje mag zijn ben ik overgeschakeld naar extra klein lettertype :+.
Of je neemt een groter kantje.
pi_147346756


Dank u sinterklaasje B-)
pi_147347152
Wat grappig, ze hebben allemaal dezelfde afwijkende vorm.
pi_147347185
Ze wijken juist helemaal niet af
pi_147347288
Is dat dan de standaardflesvorm voor ongewone biertjes?
pi_147347456
Ja, zulke bieren zitten vaak onder grotere druk in de fles en deze vorm is daar beter tegen bestand. Daarnaast heb ik wel eens gehoord dat de trapvorm in de hals zorgt dat je minder gauw per ongeluk gist mee inschenkt dat wel eens op de boden wil verzamelen.

Sowieso is het gebruikelijk om zulke bieren voorzichtig te behandelen, je hoort ze minstens een halve dag te laten staan na vervoer en inschenken moet ook met beleid. Gewoonlijk laat je ook een klein bodempje in de fles zitten. Heeft ook allemaal met het gist te maken, je wil dat er niet doorheen schudden en mee inschenken.
pi_147347559
Trouwens ook de reden dat je dit soort flesjes nooit op zijn kant bewaart. Deze vorm lokt daar dan ook minder toe uit, maar dat kan toeval zijn. Wel handig dat ze veel gemakkelijker in mijn koelkast passen, mijn plankjes zijn vrij laag.
pi_147347852
Ik had zo'n flesje een jaar lang liggend in de koelkast bewaard. Uiteindelijk maar weggegooid.
Bierbarbaar hier.
pi_147348090
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:52 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]

Dank u sinterklaasje B-)
Een nieuw bureau?
  maandag 8 december 2014 @ 16:02:22 #280
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_147393324
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:52 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]

Dank u sinterklaasje B-)
Geen Duvel, beetje jammer.
pi_147395003
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:52 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]

Dank u sinterklaasje B-)
:9~
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  maandag 8 december 2014 @ 17:00:50 #282
370431 drakin
vurig typje
pi_147395541
Lekker Pico, hoeveel zijn er nu nog over?

Mijn schoen was leeg afgelopen weekend :(
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147396253
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef drakin het volgende:
Lekker Pico, hoeveel zijn er nu nog over?

Mijn schoen was leeg afgelopen weekend :(
Stout geweest?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 8 december 2014 @ 17:28:59 #284
370431 drakin
vurig typje
pi_147396404
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:24 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Stout geweest?
Helemaal niet, maar misschien mag ik gewoon niet snoepen van sint ofzo :{
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147396534
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:28 schreef drakin het volgende:

[..]

Helemaal niet, maar misschien mag ik gewoon niet snoepen van sint ofzo :{
Pff, Sint hoeft toch niet bovenop je te klimmen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 8 december 2014 @ 17:36:49 #286
370431 drakin
vurig typje
pi_147396656
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 17:33 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Pff, Sint hoeft toch niet bovenop je te klimmen.
Dat doet ie maar met zijn paard.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  maandag 8 december 2014 @ 17:37:38 #287
370431 drakin
vurig typje
pi_147396683
Je vergat trouwens als Robby in te loggen Njos.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147397060
:P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147397970
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:37 schreef drakin het volgende:
Je vergat trouwens als Robby in te loggen Njos.
Zo inwisselbaar is mijn geile praat niet hoor.

*geeft klap op billen*
  maandag 8 december 2014 @ 18:24:07 #290
370431 drakin
vurig typje
pi_147398044
quote:
16s.gif Op maandag 8 december 2014 18:21 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Zo inwisselbaar is mijn geile praat niet hoor.

*geeft klap op billen*
Dat zou Njos ook zo zeggen.

Op je eigen billen?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  maandag 8 december 2014 @ 20:07:00 #291
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_147401959
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_147459350
Nice
pi_147525523
Zo dadelijk naar de Hobbit, ben benieuwd :)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_147525733
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:32 schreef DragonFodder het volgende:
Zo dadelijk naar de Hobbit, ben benieuwd :)
Doe hem de groeten van me.
pi_147525801
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:38 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Doe hem de groeten van me.
Hahaha ik wou precies hetzelfde posten! Great minds think alike...
pi_147526018
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:40 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Hahaha ik wou precies hetzelfde posten! Great minds think alike...
Heb je ook zo'n dirty mind als robby ja?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_147526148
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Heb je ook zo'n dirty mind als robby ja?
A dirty mind is a joy forever :). Maar zo dirty as Robby...ik denk dat weinige aan hem kunnen tippen :+
  vrijdag 12 december 2014 @ 22:16:55 #298
370431 drakin
vurig typje
pi_147530085
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:48 schreef JayHovah het volgende:

[..]

A dirty mind is a joy forever :). Maar zo dirty as Robby...ik denk dat weinige aan hem kunnen tippen :+
Heb je wel eens verder op Fok rondgekeken?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147531468
Ik heb geen lief meisje aan wie ik al dat geils kwijt kan, dat het hier er af en toe doorheen sijpelt, dat vergeven jullie me toch hopelijk wel hè? Houd de moed erin, ooit zal het slijten >:)
  vrijdag 12 december 2014 @ 23:01:36 #300
370431 drakin
vurig typje
pi_147531633
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:56 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb geen lief meisje aan wie ik al dat geils kwijt kan, dat het hier er af en toe doorheen sijpelt, dat vergeven jullie me toch hopelijk wel hè? Houd de moed erin, ooit zal het slijten >:)
Daar geloof ik niks van, eens een Robby altijd een Robby.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_147550650
Vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')