abonnement Unibet Coolblue
pi_147530808
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:36 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zelf doe ik dat niet (meer)...ik geef (gaf) gewoon aan dat het niet makkelijk gaat en de beste man niet uren hoeft te blijven proberen.
Heb het 1 keer gedaan in mijn jonge jaren omdat ik het wel zat was dat hij bleef volhouden dat het hem wel zou lukken (elke vrouw kwam klaar bij hem :o ) en hij zo zijn best deed :')

En ken genoeg dames die ook wel eens gefaked hebben. Is toch niks nieuws wat ik nu zeg?

Mijn post was overigens meer bedoelt om aan te geven dat wat hij schreef niet automatisch hoeft te betekenen dat ze is gekomen. Dan heb ik het idd niet over faken, maar over de veronderstelling van de man dat ze is gekomen terwijl dat niet persè het geval hoeft te zijn. Verkeerd verwoord, sorry.
Mijn ademhaling/kreungeluiden zijn iig niet altijd de beste graadmeter.
Het is ook niets nieuws, maar ik vind het maar een triest gebeuren.
  vrijdag 12 december 2014 @ 22:45:41 #52
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147531066
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:25 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Dus dat!
Een vrouw hoeft niet altijd klaar te komen. De penetratie zelf is soms al lekker genoeg. Tenminste, als je van je partner houdt. Maar als het alleen om de seks te doen is, dan is klaarkomen het enige waar je naar streeft... Of heb ik ongelijk?
Een man hoeft ook niet altijd klaar te komen om seks lekker te vinden.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_147531098
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:45 schreef yats het volgende:

[..]

Een man hoeft ook niet altijd klaar te komen om seks lekker te vinden.
Mwau, mwau. Natuurlijk hoeft een man niet klaar te komen om seks lekker te vinden, maar het is meestal wel de uitkomst.
  vrijdag 12 december 2014 @ 22:49:03 #54
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147531162
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Mwau, mwau. Natuurlijk hoeft een man niet klaar te komen om seks lekker te vinden, maar het is meestal wel de uitkomst.
Ok,dat kan. Dan ben ik een uitzondering waarschijnlijk.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_147531165
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is ook niets nieuws, maar ik vind het maar een triest gebeuren.
Is het ook.
Denk dat het wel van twee kanten komt. 'Jongens' kunnen erg in hun ego gekrenkt zijn wanneer een meid aangeeft dat ze niet zo makkelijk klaarkomt (van/door/bij hem).
En vrouwen zouden idd wel wat eerlijker erin mogen zijn dat het in veel gevallen echt niet zo gepiept is.
pi_147531172
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:45 schreef yats het volgende:

[..]

Een man hoeft ook niet altijd klaar te komen om seks lekker te vinden.
Komt het dan weleens voor dat een man niet klaarkomt? Ik dacht dat hij altijd door blijft gaan tot hij eindelijk klaar is ;)
pi_147531174
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:49 schreef yats het volgende:

[..]

Ok,dat kan. Dan ben ik een uitzondering waarschijnlijk.
Jij komt vaak niet klaar ?
  vrijdag 12 december 2014 @ 22:50:30 #58
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147531227
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:49 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Komt het dan weleens voor dat een man niet klaarkomt? Ik dacht dat hij altijd door blijft gaan tot hij eindelijk klaar is ;)
Ja,al kan ik alleen voor mezelf spreken. Ik geniet er van een vrouw genot te bezorgen en hoef niet per se zelf klaar te komen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_147531248
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:49 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Is het ook.
Denk dat het wel van twee kanten komt. 'Jongens' kunnen erg in hun ego gekrenkt zijn wanneer een meid aangeeft dat ze niet zo makkelijk klaarkomt (van/door/bij hem).
En vrouwen zouden idd wel wat eerlijker erin mogen zijn dat het in veel gevallen echt niet zo gepiept is.
Serieus? :')

Die jongens/mannen mogen wel eens seksuele voorlichting krijgen. Een vrouw komt nu eenmaal minder snel klaar dan een man, iets van 90% van de vrouwen komt gewoonweg niet klaar door penetratie alleen.

Al is het maar omdat de man al klaar is gekomen voordat zij kon komen.
pi_147531265
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Mwau, mwau. Natuurlijk hoeft een man niet klaar te komen om seks lekker te vinden, maar het is meestal wel de uitkomst.
Lang niet bij elke vent.
Zowel mijn vriend als ik komen niet snel/makkelijk klaar. Beide vinden we dat geen probleem omdat het op deze manier hele lange hete sekspartijen kunnen worden. Iemand moet alleen een keer het einde aankondigen.
pi_147531268
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:50 schreef yats het volgende:

[..]

Ja,al kan ik alleen voor mezelf spreken. Ik geniet er van een vrouw genot te bezorgen en hoef niet per se zelf klaar te komen.
Ooh, op die manier.
pi_147531309
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:51 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Lang niet bij elke vent.
Zowel mijn vriend als ik komen niet snel/makkelijk klaar. Beide vinden we dat geen probleem omdat het op deze manier hele lange hete sekspartijen kunnen worden. Iemand moet alleen een keer het einde aankondigen.
Ja, dit soort discussies zijn altijd wat lastig hier. Iedereen heeft hier immers een lul van 30 cm, en de vrouwen zijn allemaal godinnen.
pi_147531401
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:50 schreef yats het volgende:

[..]

Ja,al kan ik alleen voor mezelf spreken. Ik geniet er van een vrouw genot te bezorgen en hoef niet per se zelf klaar te komen.
Lief!
pi_147531421
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:49 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Komt het dan weleens voor dat een man niet klaarkomt? Ik dacht dat hij altijd door blijft gaan tot hij eindelijk klaar is ;)
Als mijn vriend zich in houdt omdat hij nog niet wil komen, dan lukt het daarna ook niet meer zo makkelijk.
Hij komt makkelijker klaar bij een vluggertje waarin hij niet aan mij hoeft te denken...bij wijze van.
Maar een orgasme is voor ons beide niet het belangrijkste. Ik (en hij ook) geniet meer van de duur en de variatie.
pi_147531435
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, dit soort discussies zijn altijd wat lastig hier. Iedereen heeft hier immers een lul van 30 cm, en de vrouwen zijn allemaal godinnen.
Haha! :D

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2014 22:55:48 ]
  vrijdag 12 december 2014 @ 22:55:45 #66
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147531441
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Serieus? :')

Die jongens/mannen mogen wel eens seksuele voorlichting krijgen. Een vrouw komt nu eenmaal minder snel klaar dan een man, iets van 90% van de vrouwen komt gewoonweg niet klaar door penetratie alleen.

Al is het maar omdat de man al klaar is gekomen voordat zij kon komen.
Dat laatste klopt niet per definitie. Mijn laatste bedpartner kwam een stuk vaker en sneller dan mij.

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:51 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Lang niet bij elke vent.
Zowel mijn vriend als ik komen niet snel/makkelijk klaar. Beide vinden we dat geen probleem omdat het op deze manier hele lange hete sekspartijen kunnen worden. Iemand moet alleen een keer het einde aankondigen.
Dat is ook heerlijk. Dat had ik met mijn laatste ex ook.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, dit soort discussies zijn altijd wat lastig hier. Iedereen heeft hier immers een lul van 30 cm, en de vrouwen zijn allemaal godinnen.
_O-
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_147531562
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:55 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Als mijn vriend zich in houdt omdat hij nog niet wil komen, dan lukt het daarna ook niet meer zo makkelijk.
Hij komt makkelijker klaar bij een vluggertje waarin hij niet aan mij hoeft te denken...bij wijze van.
Maar een orgasme is voor ons beide niet het belangrijkste. Ik (en hij ook) geniet meer van de duur en de variatie.
Thumbs up!
pi_147531575
En yats, ik spreek uiteraard in zijn algemeenheid. Er bestaan ook mannen die nauwelijks tot niet klaar kunnen komen en vrouwen die juist relatief tot erg snel klaarkomen. Maar over het algemeen is het zo dat mannen sneller en makkelijker komen.

Vrouwen kunnen daarentegen weer vaker achter elkaar komen. En ja, je hebt ook mannen die dat kunnen (zeker als je fokker bent).
pi_147531630
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:45 schreef yats het volgende:

[..]

Een man hoeft ook niet altijd klaar te komen om seks lekker te vinden.
Dit. mijn huidige scharrel komt niet vaak klaar, maar vindt het geweldig als ie mij naar een hoogtepunt brengt :)
pi_147531681
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:51 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Lang niet bij elke vent.
Zowel mijn vriend als ik komen niet snel/makkelijk klaar. Beide vinden we dat geen probleem omdat het op deze manier hele lange hete sekspartijen kunnen worden. Iemand moet alleen een keer het einde aankondigen.
Herkenbaar, voor mij is een orgasme ook niet het ultieme doel van seks. Anders zou je immers gewoon kunnen masturberen, dus ik snap de focus op een orgasme niet helemaal.
pi_147531746
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:02 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Herkenbaar, voor mij is een orgasme ook niet het ultieme doel van seks. Anders zou je immers gewoon kunnen masturberen, dus ik snap de focus op een orgasme niet helemaal.
Ik vind orgasmes bij seks toch echt anders (als in: beter, langer en intenser) dan bij masturberen.
  vrijdag 12 december 2014 @ 23:05:00 #72
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147531755
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:54 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Lief!
:@

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:01 schreef Dispuutstrutje het volgende:

[..]

Dit. mijn huidige scharrel komt niet vaak klaar, maar vindt het geweldig als ie mij naar een hoogtepunt brengt :)
Dat is het ook.Zeker als het een vrouw is die aangeeft moeite te hebben een orgasme te bereiken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_147531838
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:01 schreef Dispuutstrutje het volgende:

[..]

Dit. mijn huidige scharrel komt niet vaak klaar, maar vindt het geweldig als ie mij naar een hoogtepunt brengt :)
Scharrel... :o
pi_147536769
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, dit soort discussies zijn altijd wat lastig hier. Iedereen heeft hier immers een lul van 30 cm, en de vrouwen zijn allemaal godinnen.
Ach, wat een onzin.

Kom zelf helemaal niet altijd makkelijk klaar. Zal daar ook nooit over opscheppen. :)
pi_147538098
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 07:27 schreef Beauke het volgende:

[..]

Ach, wat een onzin.

Kom zelf helemaal niet altijd makkelijk klaar. Zal daar ook nooit over opscheppen. :)
Wat is er precies onzin? je mag van mij de topics wel na kijken hoor, elke fokker heeft een lul van 30 cm (zowel in erectie als in slappe toestand).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')