abonnement Unibet Coolblue
pi_146920060
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 10:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

1500 maar? Ik meer, dus ik heb meer recht van spreken. Mond dicht en opnemen die asielzoekers, flinke kerel dat je er bent.
Ik heb niet de indruk dat iemand die niet weet wat 'zorgelijk' betekent in staat is tot een normaal gesprek.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2014 10:02:43 ]
  zondag 23 november 2014 @ 10:01:37 #52
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146920062
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wauw.
Leg het uit dan.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146920063
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik betaal 1500 euro aan inkomstenbelasting alleen al. Mag ik dan misschien ook enige inspraak?
Kerel, ik betaal het tienvoudige
pi_146920066
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:01 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

We kunnen wel bijdragen maar je moet het motief van de asielzoekers niet vergeten. Zij investeren duizenden euro's in een verblijfsvergunning en als ze die straks niet krijgen onstaat er mot.
Het motief van een asielzoeker is bescherming. Daarom heten ze asielzoekers.
pi_146920071
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:01 schreef hoas het volgende:

[..]

Kerel, ik betaal het tienvoudige
Per maand? En dan klagen over dat we allerlei zaken niet kunnen betalen?
  zondag 23 november 2014 @ 10:02:34 #56
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146920074
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik heb niet de indruk dat iemand die niet weet wat 'zorg betekent in staat is tot een normaal gesprek.
Dat jouw indrukken keer op keer niet kloppen was allang duidelijk ja, met je 1500 eurotjes afdracht per maand :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146920078
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het motief van een asielzoeker is bescherming. Daarom heten ze asielzoekers.
Het initiele motief inderdaad, uiteindelijk willen ze gewoon een verblijfsvergunning inclusief aanspraak op alle uitkeringen die ze maar kunnen krijgen.
  zondag 23 november 2014 @ 10:03:23 #58
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146920079
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het motief van een asielzoeker is bescherming. Daarom heten ze asielzoekers.
Kerel, je moet nou echt gauw op gaan houden met trollen hoor.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146920086
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 10:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat jouw indrukken keer op keer niet kloppen was allang duidelijk ja, met je 1500 eurotjes afdracht per maand :')
Kijk, weer zo'n onnozel riedeltje. Jij vindt dat ik maar moet gaan bijdragen aan vluchtelingenopvang, ik zeg dat ik dat al ruimschoots doe, en vervolgens is het weer niet genoeg, omdat... Nou ja, laat maar. Telegraaf van dit weekend al uit?
pi_146920089
Zou het eigenlijk niet beter zijn als die mensen zoveel mogelijk in omringende landen worden opgevangen? (cultuur, waarden en normen lijken daar meer op elkaar dan bijvoorbeeld Nederland met Syrie).
Waz met jou!
pi_146920095
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:03 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Het initiele motief inderdaad, uiteindelijk willen ze gewoon een verblijfsvergunning inclusief aanspraak op alle uitkeringen die ze maar kunnen krijgen.
Maak jij even een karikatuur van jezelf.
  zondag 23 november 2014 @ 10:07:29 #62
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146920123
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Kijk, weer zo'n onnozel riedeltje. Jij vindt dat ik maar moet gaan bijdragen aan vluchtelingenopvang, ik zeg dat ik dat al ruimschoots doe, en vervolgens is het weer niet genoeg, omdat... Nou ja, laat maar. Telegraaf van dit weekend al uit?
Weer zo'n aanname van niks. Jij roept dat iedereen maar klakkeloos asielzoekers ongeacht motief moet opnemen, vervolgens vraag ik om een call to action van jou die je gewoonweg niet wil waarmaken omdat je 'al genoeg afdraagt' terwijl dat totale onzin is (1500 afdracht :') fucking jan modaal dat je er bent) en dan zijn anderen degenen die het niet snappen _O- gooi jezelf gewoon weg, waardeloos figuur dat je er bent. Je draag niks bij aan het hele asielzoekersgebeuren, je bent gewoon een onwetende blater met een hersendefect.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146920126
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:05 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maak jij even een karikatuur van jezelf.
Nee, het is gewoon de werkelijkheid. Waarom stranden deze Syriers helemaal in Nederland (na duizenden euro's smeergeld te hebben betaald voor de illegale oversteek) terwijl ze ook een beschermend dak bij de nabije buurlanden hebben kunnen vinden.
  zondag 23 november 2014 @ 10:07:56 #64
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146920130
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Zou het eigenlijk niet beter zijn als die mensen zoveel mogelijk in omringende landen worden opgevangen? (cultuur, waarden en normen lijken daar meer op elkaar dan bijvoorbeeld Nederland met Syrie).
Dat gebeurt ook. Turkije heeft (even uit het hoofd) al zo'n 1 miljoen Syriërs opgevangen. Jordanië heeft er ook enorm veel opgevangen. Libanon en Irak kunnen vrijwel niemand opvangen, Libanon omdat het nog aan het opkrabbelen is van de recente (burger)oorlogen en Irak omdat het al genoeg interne vluchtelingen heeft. Dan blijft Israël over en die zullen nevernooitniet grote hoeveelheden moslims willen opvangen omdat ze al zo veel gezeik hebben met hun eigen moslims.
pi_146920135
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 10:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Weer zo'n aanname van niks. Jij roept dat iedereen maar klakkeloos asielzoekers ongeacht motief moet opnemen, vervolgens vraag ik om een call to action van jou die je gewoonweg niet wil waarmaken omdat je 'al genoeg afdraagt' terwijl dat totale onzin is (1500 afdracht :') fucking jan modaal dat je er bent) en dan zijn anderen degenen die het niet snappen _O- gooi jezelf gewoon weg, waardeloos figuur dat je er bent. Je draag niks bij aan het hele asielzoekersgebeuren, je bent gewoon een onwetende blater met een hersendefect.
Echt... PVV-volk... :')
  zondag 23 november 2014 @ 10:09:02 #66
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146920142
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:07 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon de werkelijkheid. Waarom stranden deze Syriers helemaal in Nederland (na duizenden euro's smeergeld te hebben betaald voor de illegale oversteek) terwijl ze ook een beschermend dak bij de nabije buurlanden hebben kunnen vinden.
Omdat het 'beschermend dak' in de nabije buurlanden niets is dan een tent in een overvol vluchtelingenkamp dat ze niet mogen verlaten.
pi_146920145
Als al die ja-stemmers er allemaal 1 in huis nemen is het probleem opgelost maar nee natuurlijk niet in je eigen achtertuin he....

Mensen beginnen zo snel over iedereen maar opvangen (wat in veel gevallen nodig is) en dat nee-stemmers nazi's zijn enzo totdat ze zelf zo'n azc in hun straat of wijk hebben
  zondag 23 november 2014 @ 10:09:46 #68
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146920147
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Echt... PVV-volk... :')
Ik wacht nog steeds op je uitleg hoe je erbij komt dat zorgelijk gelijk staat aan bang zijn. Succes ermee Floris Jan. Met je ad hominems _O-
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_146920149
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook. Turkije heeft (even uit het hoofd) al zo'n 1 miljoen Syriërs opgevangen. Jordanië heeft er ook enorm veel opgevangen. Libanon en Irak kunnen vrijwel niemand opvangen, Libanon omdat het nog aan het opkrabbelen is van de recente (burger)oorlogen en Irak omdat het al genoeg interne vluchtelingen heeft. Dan blijft Israël over en die zullen nevernooitniet grote hoeveelheden moslims willen opvangen omdat ze al zo veel gezeik hebben met hun eigen moslims.
aahhh op die manier. :)

Wist ik niet!, thanks for the info. Hoorde en las altijd redelijk wat over immigranten en asielzoekers die richting Europa vertrekken maar nooit bij de buurlanden worden opgevangen.

Anyhow moeten er wel wat strengere regels komen waardoor het echt puur voor asiel is maar als het over is of is gesust dat mensen wel terug moeten..
Waz met jou!
pi_146920161
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Omdat het 'beschermend dak' in de nabije buurlanden niets is dan een tent in een overvol vluchtelingenkamp dat ze niet mogen verlaten.
Voor het geld dat ze hebben betaald voor de oversteek kunnen ze prima een appartement huren voor een lange termijn. De meeste Syriers zijn namelijk vrij om zich te verplaatsen net zoals dat in Nederland ook kan.
  zondag 23 november 2014 @ 10:11:45 #71
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146920165
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Omdat het 'beschermend dak' in de nabije buurlanden niets is dan een tent in een overvol vluchtelingenkamp dat ze niet mogen verlaten.
In tegenstelling tot het huis in NL (formaat klein villa), gratis geld, spullen, telefoons, kleding, eten en alles wat je hartje maar begeert voor noppes. En dan zijn er figuren zoals jigzagnogwattes die denken dat deze lui totaal toevallig hier terecht komen voor 'bescherming' alleen :') ben je dan simpel of wat.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 23 november 2014 @ 10:12:33 #72
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146920178
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:10 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

aahhh op die manier. :)

Wist ik niet!, thanks for the info. Hoorde en las altijd redelijk wat over immigranten en asielzoekers die richting Europa vertrekken maar nooit bij de buurlanden worden opgevangen.

Anyhow moeten er wel wat strengere regels komen waardoor het echt puur voor asiel is maar als het over is of is gesust dat mensen wel terug moeten..
"De overgrote meerderheid van de bijna 2 miljoen vluchtelingen wordt opgevangen in de regio, in vaak instabiele landen die een stuk minder welvarend zijn dan wij." is natuurlijk geen zin die je moet zetten in een artikel waarin je mekkert dat we een paar duizend vluchtelingen moeten opnemen. Dat zouden de lezers wel eens verkeerd kunnen opvatten.
  zondag 23 november 2014 @ 10:16:07 #73
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146920207
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:11 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Voor het geld dat ze hebben betaald voor de oversteek kunnen ze prima een appartement huren voor een lange termijn. De meeste Syriers zijn namelijk vrij om zich te verplaatsen net zoals dat in Nederland ook kan.
Nee. Turkije en Jordanië geven die Syrische vluchtelingen geen vrijheid. Ze mogen in hun kamp zitten en that's it. Het zijn vluchtelingen, geen geregulariseerde immigranten. Werken, een huis huren of op een andere manier meedoen zit er niet in.

Als ik zou moeten kiezen tussen voor een onbepaalde tijd in een kamp duimen gaan zitten draaien of wat geld geven om naar een land te kunnen waar ik wel vooruitzichten zou hebben, zou ik het wel weten.
  zondag 23 november 2014 @ 10:17:21 #74
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146920222
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 10:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

In tegenstelling tot het huis in NL (formaat klein villa), gratis geld, spullen, telefoons, kleding, eten en alles wat je hartje maar begeert voor noppes. En dan zijn er figuren zoals jigzagnogwattes die denken dat deze lui totaal toevallig hier terecht komen voor 'bescherming' alleen :') ben je dan simpel of wat.
Huh? De asielzoekerscentra lopen over omdat de asielzoekers allemaal een huis (formaat klein villa) krijgen?

Maar om antwoord te geven op je vraag: je lijkt inderdaad nogal simpel, afgaande op je post.
  zondag 23 november 2014 @ 10:22:48 #75
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_146920288
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 10:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Huh? De asielzoekerscentra lopen over omdat de asielzoekers allemaal een huis (formaat klein villa) krijgen?

Maar om antwoord te geven op je vraag: je lijkt inderdaad nogal simpel, afgaande op je post.
De eerste opvang is in een azc, maar daarna worden er gewoon huizen toegewezen.

En wasmachines gegeven.
http://www.geenstijl.nl/m(...)ele_wasmachines.html

En smartphones.
http://mwnw.nl/blog/2014/(...)-van-uw-centen-43115
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')