abonnement Unibet Coolblue
  Admin vrijdag 27 oktober 2000 @ 23:09:31 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_423513
Nu op RTL4 !
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin vrijdag 27 oktober 2000 @ 23:16:33 #2
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_423533
Hmm, als Ed uit het huis GEHAALD moet worden gaat het internet op zwart zegt ze net..
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin vrijdag 27 oktober 2000 @ 23:18:18 #3
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_423536
Volgens Hummie is Ed trouwens volgens de medische rapporten NERGENS allergisch voor
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_423548
Voordat Hummie in de auto stapte was het laatste nieuws van Boudewijn dat het nu weer niet zeker is dat Ed morgen vertrekt...
pi_423556
Als Ed het huis niet uitgaat gaan de streams dus op zwart (morgen na 12:00), dat zal een regelrechte ramp zijn!! dat ze dat ons durfen te flikken!
| You should have no expectation of privacy! |
pi_423563
Hey Danny,

is het trouwens niet hummy@barendenvandorp.nl

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 23:29:37 #7
5945 GraphX
http://www.reallife-tv.com/
pi_423564
HAHA, echt geweldig..
Rick Gude
pi_423568
quote:
Op 27 oktober 2000 23:23 schreef Cartman1 het volgende:
Voordat Hummie in de auto stapte was het laatste nieuws van Boudewijn dat het nu weer niet zeker is dat Ed morgen vertrekt...
Ik snap trouwens niet hoe dit kan want op de streams is geen sprake geweest van een evt. nieuwe Ik-Blijf-actie van Ed.
pi_423591
En ze vertelde dat John de Mol zelf heeft bepaald dat Ed "op korte" termijn uit het huis moet zijn. Indien nodig zal ze zelf meegaan om Ed het huis uit te gooien... en dan gaat ze internet op zwart zetten...
pi_423592
Volgens Klaas Wiltink speelt Hummie een spel!
Ze is erg boos, vindt dat hij ook zijn hele loopbaan al speelt.
Ze is bang dat hij dit verhaal vertelt omdat hij het over zichzelf heeft.
Klaas geeft toe dat hij wel eens toneel speelt.
Nou, zegt Hummie, ik niet.
Volgens B&vD komt Ed maandag.
Ze vragen aan Hummie of dit kan.
Ja hoor, ALS hij eruit is..

(handig, TV op je PeeCee )

pi_423600
En ze vertelde ook dat Ed maandag in Barend en Ban Dorp komt, als hij er dan tenminste uit is.
Emmy
pi_423632
Het zou een stunt zijn als ze de andere bewoners eruit halen en in een ander huis zetten en Ed daar achterlaten. Kan hij lekker in het huis blijven tot het einde
Zo niet, dan nog!!!!
pi_423638
quote:
Op 28 oktober 2000 00:03 schreef 2die4 het volgende:
Zo niet, dan nog!!!!
Als wel, dan toch!!!!
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 01:26:24 #14
272 R@b
No-nonsens
pi_423797
Een enorme afgang vond ik het optreden van Hummie. Een redactie onwaardig zoals ze zich in dat programma liet kennen.

-In tegenstelling tot wat op de streams te zien was beweerde Hummie dat het nog helemaal niet zeker is dat Ed om 12:00 zaterdagmiddag vrijwillig het huis zal verlaten.
-Op de vraag wat er dan gebeurd zei Hummie dat dan de internet-streams op zwart worden gezet en Ed verwijderd zal worden. Er zou al 20 uur vergadert zijn over de actie van Ed en John de Mol zou hoogst persoonlijk zelf opdracht hebben gegeven om Ed na zaterdag 12:00 uit het huis te verwijderen.

In eerste instantie gaf Hummie toe dat de actie van Ed geweldig was, omdat het kijkers trok en extra aandacht voor BB.gaf. Nadat er meerdere keren door Barend en van Dorp en Klaas Wilting (te gast) was gezegd dat Ed acteerde werd Hummie nog echt kwaad ook. Bovendien zei Wilting dat Hummie ook acteerde door de actie van Ed te dramatiseren, net of het zo moeilijk is om iemand uit het huis weg te halen. Als er voor een spelletje als BB politie ingezet wordt dan is het einde zoek zei Wilting. Hummie zei daarop dat Big-Brother dat zelf wel zou regelen. ''Ik heb Ed het huis ingezet dus ik ga voorop als we hem daar weghalen''. Van Dorp vroeg toen aan Hummie of ze dan wel een witte vlag wilde meenemen om mee te zwaaien, waarop Hummie helemaal gepikeerd raakte en zich niet serieus genomen voelde. Aan het eind van de uitzending viel ze zelfs Wilting op persoonlijke titel aan. .


Het valt mij enorm tegen dat ze zich zo laat kennen. In plaats van het spel van Ed, het tarten van de regels, mee te spelen deed zij op tv alsof er een compleet drama over BB zou komen wanneer hij niet vrijwillig wil vertrekken. ''Dat zou een zware zaterdag worden''. Terecht dat Wilting en van Dorp de boel een beetje in het belachelijke trokken. Het blijft ten slotte een spelletje.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_423967
quote:
Op 28 oktober 2000 01:26 schreef R@b het volgende:
Er zou al 20 uur vergadert zijn over de actie van Ed
Geloof je het zelf? Wat een nonsens.....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_423974
Digger,

Ik geloof die 20 uur wel, alleen is er waarschuinlijk hoofdzakelijk gepraat over hoe ze uit de actie van Ed zo veel mogelijk publiciteit konden krijgen. Alleen al de aanwezigheid van HvdT bij BevD is daar duidelijk een bewijs van. Ik ben benieuw of Ed een verbod krijgt op een optreden bij BevD, of misschien wordt hem wel zonder dat we het weten geld geboden als hij van af morgen uit de publiciteit blijft.

pi_423978
Ik denk juist andersom: ik denk dat VOO Ed zo veel mogelijk in de publiciteit wil hebben, maar dat ie echter niet alles nav zijn actie en het handelen van BB naar buiten mag brengen.

Hem nu weren uit de publiciteit zou niet slim zijn. Hoe meer Ed straks in beeld is, hoe vaker op TV het woord BigBrother valt, hoe meer reclame. Waarom stoppen met een slaatje uit hem te slaan op het moment dat ie het huis uit is, als de publicitaire en marketingwaarde van Ed voor VOO/BB nog lang niet uitgewerkt is?

Zo lang Ed maar geen anti-VOO/BB dingen naar buiten brengt (wat ze wel contractueel zullen eisen nu van hem, als dat nog niet vastgelegd was) denk ik dat z ehem maar al te graag zien opdraven in welk flutprogramma dan ook, zo lang de naam BigBrother maar genoemd wordt.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_423979
Zeker heb je daar een punt. Die publiciteit is erg belangrijk, maar Ed is een ongeleid projectiel geworden. Hoever durven ze het risico aan dat er bij met name BevD dingen naar buiten komen die ze(de productie) nu liever niet hebben. Ook al spreken ze iets met Ed af, dan nog kan hij tegenover die ratten van BevD dingen zeggen, simpel omdat ze hem uit weten te lokken. Daar zijn ze nog al handig in.
pi_423982
Seki stond destijds ook zwaar onder druk van VOO bij zijn verschijnen in B&vD,
maar Ed is een paar graden weerbaarder, en minder beschadigd, dus....
ik verwacht dat ze hem deelname verbieden,
of dat ze een producer van BB naast hem zetten als voorwaarde dat ie bij B&vD toegelaten wordt.
pi_423984
Het kan wel eens een ruil worden, "niet meer in de publiciteit anders zenden we je twee minuten niet uit" Ik denk trouwens dat ze dat zo wie zo niet doen op de mannier zo als die het met ze heeft afgesproken.
pi_423985
Och, een contractje waarop staat: 'Niet lullen over zus en zo op straffe van 25.000 boete en daarbij kunnen we alle schade door uitspraken van je kant ook nog eens op jouw verhalen' lijkt me snel opgesteld en onder zijn neus geschoven (Denk aan de contracten voor de deelnemers aan Expeditie Robinson, en geen enkele deelnemer die daar zijn mond voorbij lult).
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 05:12:22 #22
5955 Miracle
Been there, done that
pi_423987
Seki was SBS

BB1 bewoners zijn er ook geweest, snap het probleem niet zo...

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_423988
Dit soort zaken zijn al in het basis contact verwerkt. Daarin staan bepalingen die aangeven wat ze wel en niet mogen nadat ze uit het huis komen. Een en ander is met name geregeld in het hoofdstuk "publiciteit" Het is nadrukkelijk niet toegestaan om op negatieve wijze uitingen te doen van welke aard dan ook. Maar toen Mona verleden jaar haar gal spuide heeft zij daar later nooit meer iets over gehoord. Bovendien zijn dat lastige juridische procedures. Een nieuwe overeenkomst zoals jij bedoelt zal naar ik aanneem nooit door Ed worden ondertekend. Tenzij er geld wordt geboden.
pi_423991
quote:
Op 28 oktober 2000 05:13 schreef tanjalies het volgende:
Een nieuwe overeenkomst zoals jij bedoelt zal naar ik aanneem nooit door Ed worden ondertekend. Tenzij er geld wordt geboden.
Wat weer een punt voor Ed tegen BB zou betekenen...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 10:06:44 #25
1385 Bientje
oh het bakkie weeg ook wat!
pi_424086
Maar waarom vroeg nou niemand waarom ze eigenlijk de streams op zwart zetten als ze Ed eruit gaan halen? Mogen we dat niet zien dan?
Trust, but verify (Ronald Reagan)

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')