abonnement Unibet Coolblue
pi_146899552
Een behoorlijk ongemak in de slaapkamer. Helaas.

TS raakt dermate opgewonden tijdens de vrijpartij dat er handdoeken klaar gelegd worden, maar deppen en telkens nieuwe exemplaren neerleggen is erg vervelend.

En dat niet alleen. Ondanks dat vriendlief een bovengemiddeld groot geschapen penis bezit, voelt TS na luttele minuten niks bijzonders meer, en geeft meneer het maar op, want ook hij voelt niks.

Natuurlijk kan ik mijn vriend oraal naar zijn hoogtepunt helpen, maar ik kom zelf niet aan mijn trekken. Vingeren voel ik niet, zelfs extremere vormen van "opvulling" geven geen gevoel. En orale bevrediging durft meneer niet aan, wegens verdrinkingsangst.

Het is geen squirten, en als ik alleen masturbeer (dus zonder mijn vriend) kom ik fantastisch klaar, zonder nat te worden. Maar dit is gewoon niet leuk meer.

Ik zoek tips en trucs om mijn seksleven aangenamer te maken, want die vijf minuten die prettig zijn, wil ik graag verlengen.

Briony
  zaterdag 22 november 2014 @ 15:31:43 #2
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_146899596
Enige oplossing is double penetration ;)
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_146899621
Hoe bedoel je dat je niks meer voelt? En je partner dus ook niet? Snap er niks van
  zaterdag 22 november 2014 @ 15:33:15 #4
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_146899646
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 15:32 schreef Jelia het volgende:
Hoe bedoel je dat je niks meer voelt? En je partner dus ook niet? Snap er niks van
Doordat ze te nat is, is er te weinig frictie/stimulatie.
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
  zaterdag 22 november 2014 @ 15:35:08 #5
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_146899704
Misschien zorgen dat hij iets met je clit doet terwijl hij je neukt?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_146899717
quote:
En orale bevrediging durft meneer niet aan, wegens verdrinkingsangst.
:@ _O-
pi_146899724
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 15:32 schreef Jelia het volgende:
Hoe bedoel je dat je niks meer voelt? En je partner dus ook niet? Snap er niks van
Er is geen enkele frictie meer, alleen een hoop nattigheid. Ik voel niet meer dat hij in me stoot (zit je er in?), en hij moet ook een paar keer kijken (volgens mij wel ja).

Overigens ben ik door veel trainen van die spieren wel erg strak en kan ik de spieren goed controleren, maar het is een dode bedoeling na een aantal minuten.
pi_146899821
Je gebruikt niet van dat tintelende spul?
pi_146899909
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 15:39 schreef Jelia het volgende:
Je gebruikt niet van dat tintelende spul?
Dat vermengt zich zo snel met ander spul dat het niet erg lang werkt :')
  zaterdag 22 november 2014 @ 15:42:38 #10
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_146899931
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 15:35 schreef Briony het volgende:

[..]

Er is geen enkele frictie meer, alleen een hoop nattigheid. Ik voel niet meer dat hij in me stoot (zit je er in?), en hij moet ook een paar keer kijken (volgens mij wel ja).

Overigens ben ik door veel trainen van die spieren wel erg strak en kan ik de spieren goed controleren, maar het is een dode bedoeling na een aantal minuten.
Neuken jullie soms met condoom? Mijn vriendin squirt wel eens en dan is het extreem nat maar dan voelen we het allebei nog steeds hoor.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_146900342
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 november 2014 15:42 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Neuken jullie soms met condoom? Mijn vriendin squirt wel eens en dan is het extreem nat maar dan voelen we het allebei nog steeds hoor.
Nee, is ook geen optie.

Nouja, fijn voor je :D Ik weet niet wat het effect van squirten is op de frictie, maar het zal dan wel een andere vloeistof zijn.
pi_146901401
Voor de vrouw hier hebben we zo'n genotsknots op 220volt,gaat super en brengt haar zo tot een hoogtepunt,handdoekje er onder en gaan er voor,je bent niet de enige vrouw die bovengemiddeld nat wordt!!
pi_146911348
Op welk moment tijdens de seks word je te nat? Is het zodra jullie beginnen, dat je gelijk zo ongelofelijk nat bent, of komt dat pas tijdens het penetreren? En word je ook zo nat als je je vingert, zonder dat je daarna seks hebt met je vriend?
Kan je ook over je kruk zakken, als je vriend geile woordjes in je oor fluistert? :D
pi_146911672
had destijds ook een scharrel die ook na enkele minutes zo extreem nat werd dat het penetreren inderdaad nog weinig gevoel gaf omdat er gewoon geen enkele frictie meer was.

Maar een oplossing hiervoor? Thja ik heb geen flauw idee eerlijk gezegd.
Ehmm
pi_146913158
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 22:19 schreef mrEXE het volgende:
Op welk moment tijdens de seks word je te nat? Is het zodra jullie beginnen, dat je gelijk zo ongelofelijk nat bent, of komt dat pas tijdens het penetreren? En word je ook zo nat als je je vingert, zonder dat je daarna seks hebt met je vriend?
Kan je ook over je kruk zakken, als je vriend geile woordjes in je oor fluistert? :D
Volgens mijn vriend ben ik al bovengemiddeld nat tijdens voorspel/zoenen, maar de echte waterval begint pas tijdens penetratie. Dan druppelt er echt een stroompje vocht uit.
pi_146915598
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:13 schreef Briony het volgende:

[..]

Volgens mijn vriend ben ik al bovengemiddeld nat tijdens voorspel/zoenen, maar de echte waterval begint pas tijdens penetratie. Dan druppelt er echt een stroompje vocht uit.
Op zich wel geil gezicht..

Ja je zou zand erin kunnen doen, maar werkt weer averechts ben ik bang.. :')

Kortom enige oplossingen:
Voor hem anaal met jou
Voor jou je toch klaar laten beffen/vingeren of vibo erbij :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146915718
Als je vriend nou eens sponzen om zijn penis bind met elastiekjes :')

Nee sorry, lijkt me geen prettig probleem
pi_146921683
Anale sex een optie ?
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_146927055
Er bestaan een soort absorberende sponsjes voor in je vagina, die gebruikt worden in plaats van een tampon maar waarmee je nog wel seks kan hebben. Waarschijnlijk neemt het niet al het vocht op (want je plaatst ze vrij hoog in je vagina en vochtproductie tijdens de seks vindt volgens mij gewoon door de hele vagina plaats), maar het zou de stroom misschien een beetje kunnen verminderen? Ze heten Beppy's geloof ik (-> google maar even). Sterkte!
pi_146930483
Vervelend! Misschien iets om bij je huisarts aan te kaarten?
pi_146932873
Je probleem zit minder in het nat worden en meer in het losser worden in de bekkenbodem.
Veel vrouwen die erg opgewonden raken of klaargekomen zijn laten (onbewust) die spiergroep helemaal ontspannen. Als die spiergroep toch al wat "zwakker" is kan dat veroorzaken dat je bijkans niets meer voelt, maar ook dat het heel erg los voelt voor je partner.

De "oplossing" zit hem dus in je bekkenbodem trainen, zorg wel dat als je die traint dat je je niet te blind staart op die strakker en sterker maken. Zorg dat je ook echt ontspannen kan zijn daar, je bewust kan gaan wisselen tussen verschillende spanningen en totale ontspanning.
Door je bekkenbodem te trainen en die steeds beter bewust toe te kunnen passen(zodat het geen moeite mee kost) kan je daarmee gaan spelen tijdens de seks en uitvinden wat voor jou het lekkerste voelt en wat voor je partner het lekkerste voelt. Maar als je bekkenbodem sterker wordt doch soepel blijft zal je toch al merken dat je weer wat gaat voelen, ook als je zo nat bent als maar kan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 23 november 2014 @ 19:55:32 #22
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146935036
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 15:35 schreef Briony het volgende:

[..]

Er is geen enkele frictie meer, alleen een hoop nattigheid. Ik voel niet meer dat hij in me stoot (zit je er in?), en hij moet ook een paar keer kijken (volgens mij wel ja).

Overigens ben ik door veel trainen van die spieren wel erg strak en kan ik de spieren goed controleren, maar het is een dode bedoeling na een aantal minuten.
Ik bedoel dit echt niet vervelend maar weet je zeker dat het wel erg strak is? En niet net als erodome schrijft dat de bekkenbodem spieren zich compleet ontspannen waardoor het niet meer strak is? Als hij bv in je zit en je zorgt ervoor dat je klaar komt voelt hij het dan wel aanspannen?

Ik kan ook heel erg nat worden maar zowel mijn vriend als ik voelen nog genoeg.
Verders zou ik eigenlijk geen oplossing weten, wel sterkte ermee, lijkt me ook wel vervelend.

[ Bericht 5% gewijzigd door snakelady op 23-11-2014 20:00:54 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 23 november 2014 @ 21:44:06 #23
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_146939214
Er zijn wel medicijnen waardoor je minder opgewonden raakt maarja of dat nou de oplossing is. Had je dit ook bij andere partners? En checken of je erg wijd bent zoals snakelady zegt is ook een goede tip. En als je t zonder voorspel doet , of slechts een beetje als dat weer pijnlijk is ( dan bouw je minder opwinding op)
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_146963178
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik bedoel dit echt niet vervelend maar weet je zeker dat het wel erg strak is? En niet net als erodome schrijft dat de bekkenbodem spieren zich compleet ontspannen waardoor het niet meer strak is? Als hij bv in je zit en je zorgt ervoor dat je klaar komt voelt hij het dan wel aanspannen?

Ik kan ook heel erg nat worden maar zowel mijn vriend als ik voelen nog genoeg.
Verders zou ik eigenlijk geen oplossing weten, wel sterkte ermee, lijkt me ook wel vervelend.
Zeker dat het strak genoeg is, oefeningen doe ik al, maar ik heb altijd al opwarming nodig voordat de penis echt past, en tijdens de seks span ik de spieren ook expres aan voor extra gevoel. Alleen gaat het na een aantal minuten echt weg.

Maar zelfs dan passen er niet meer dan drie vingers in, dus het is geen batcave hoor :9
pi_146963373
quote:
11s.gif Op maandag 24 november 2014 19:05 schreef Briony het volgende:

[..]

Maar zelfs dan passen er niet meer dan drie vingers in, dus het is geen batcave hoor :9
Maximaal 3 vingers, vriend is bovengemiddeld groot geschapen, maar na een paar minuten voelen jullie allebei niks meer?

Zit hij er nog wel in dan??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')